2010. július 14., szerda

CAMPUS fesztivál 2010


106 megjegyzés:

Lacás írta...

De a Campus az a jövő 7-en lesz, nem? Akkor miért nem jó neked,DGÓ?
Hisz te vagy maga a FÉNY!Legalábbis tavaly sokat fénylettél a FÉNY közelében:)

Petya írta...

Végre egy értelmes bejegyzés, király vagy Pisti!

Névtelen írta...

Lackó!
Ez egy humor akart lenni. :)

D

Névtelen írta...

Löwről egyértelműen láccik.
http://sportgeza.hu/futball/2010/vb/cikkek/tul_sok_a_buzi_a_nemet_valogatottban/

P.Cs. írta...

A romboló spártai többletköltségeit enyhítendő, vendégül látom a fény standnál 1-2 frissítőre :)

bajigál írta...

Én is gratulálok így utólag az ünnepelteknek!

nagyon korrekt volt digó részéről hogy kipengette a kárt (amit egyéként ő okozott...:) amolyan becsületkassza mintára, aki gondolja, hozzám + PCShez hasonlóan szálljon be, gyűjtsünk egy kis zsebpénzt a brókergyereknek:)

Lacás írta...

1-2 Fényre én is vendégül látom az öreg harcost, azon ne múljon.

bajigál írta...

a végén fényallergiás lesz a spártai kolléga

Pitti írta...

Most nagy dilemmában vagyok. Ugye azt mondtam anno a károkról, hogy riszteljük és most is tartom magam ahhoz, hogy beszállok a költségekbe, de most nem tudom, hogyan jár jobban Digo. Ha én is fényt veszek neki akkor ő lesz a fesztivál fénypontja, ami nem biztos hogy pozitív jelző. Ha pedig pénzt adok neki akkor meg félő, hogy szintén fényben fog tündökölni.
Segítsd Dyego!

Névtelen írta...

A végén alkoholmérgezést kapok. :)
Én azt vallom, a pénz a lexebb ajándék! :D

ÁHU!*3
D

Lacás írta...

Mintha Peti azt írta volna, hogy szívesen beszáll, mert ő nem fizetett a szállásért:)

Lacás írta...

Dúrva ez az idő!Még enni is alig van kedvem.

Hermann írta...

Táplálkozz fénnyel Laci! Abból van most bőven és nemcsak a blogon :)

Petya írta...

Én pontosan ezt mondtam és ez pontosan így lesz.

Egy Úriember mindig tartja az adott szavát!

Sancho írta...

Asszem valamiről lemaradtam, mert rohadtul nem tudom miről van szó, viszont mindenki szeretnék nagy szeretettel meginvitálni ma éjszakára egy éjszakai fürdőzésre a Aquaticumba, belépő 1.500,- HUF, buli fél 9-től 1-ig, lesz DJ, italbár, csúszda meg minden mi szem szájnak ingerje!

Petya írta...

Aranyos vagy Szancsó, nekünk családi program lesz.

Lacás írta...

Srácok, rohadt jó volt a legénybúcsú!A blog Péter nevű olvasóit kérdezem, hogy mi a stájsz? Minden okés?

Egy fekete ember elvitte a fekete-fehér golyókat a Kikeszből. János erre nagyon begorombult és elvitt vagy 3 golyót.:)

Klopasz meg a fekete lovával riogatta a magányos lányokat:)

Dzsonasz írta...

milyen fekete ló?

srácok, szerintem is mocsok jó volt.
cuccok a pincében vannak, mikor jöttök érte? fél 5ig vagyok itthon...

Petya írta...

Természetesen minden rendben.

Hazafelé rendőri biztosítást is kaptam. :)

Mindenki dicséri a rendezvényt, kérdezném Csucsut hogy Neki hogy tetszett?

Hermann írta...

Csatlakozok én is mocsok jó volt a legénybúcsú :)

bajigál írta...

nekem is nagyon adta :D
eddig 2x mostam hajat, de még mindig benzin szagom van:)

Tsutsu írta...

A legény még csak most ért haza a vendégségeskedésőbl, bár már akartam irni.

Nagyon jó volt a legénybúcsú, bár rendhagyó volt, lehet éppen ezért volt "mocsok jó";) A természet mindáron bele akart szólni a rendezvénybe (Tűz,eső), de szerencsére nem tudta megölni a rendezvényt. A feladatokat ( tudom lett volna belőle meg jópár)csak a bal térdem bánta, mert a legkisebb csúszda túl kicsi volt..:(:) Önbecsülésem is megmaradt, mert a "leggázabb" feladat során álarcot viseltem, így biztos nem lehett felismerni:)
Jó volt a foci, a tűz gyújtás és a hús is. Annak is örülök, hogy nem csak én éreztem magam jól, hanem mások is annak ellenére, hogy lájtosabb volt a korábbiaknál( márakinek..:)).
Külön köszönet a 2 pólóért, a 5-ös számúért, amit büszkén viselek majd (Game over..) és a Bohóc pótlóért is - aki ismer tudja mekkora kincs ez nekem, bár lehet a bohóc is alkotott volna vmi nagyot. De nem bánom, hogy a mez mellett döntöttetek:)

Köszi mégegyszer, bár nagyon gyenge a memóriám, azért ezt nem fogom elfelejteni!:)

Tsutsu, az 5-ös

Tsutsu írta...

Fényképeket majd el lehet kérni? Illetve, igaz már kértem sms-ben, de Laci átküldöd a tesztet - ha már valaki(k) a tüzbe dobták..:(:)

Lacás írta...

Elvileg most átment a teszt.

Lacás írta...

Imi, miért a hajadra öntötted a benzint?
Amúgy az nem tudom, hogy milyen benzin volt, de, hogy valami borzalmasan szar volt, az biztos.
Szerencsére pár hős felülkerekedett a problémán. Nem is tudom mi lett volna velem a nélkül a pár szelet hús nélkül.

Tsutsu írta...

Halld a hangom, hidd az álmom
Vidd magasra, égbe szálljon
Lelked büszke, szíved lángol
Gátak nélkül, bárhol játszol

Zöld a pálya, fent a zászló
Hullámzik már a lelátó
A mi hősünk sosem fáradt
Ki most játszik, egyre bátrabb.

Törj velünk falat
Itt vagyunk egy ég alatt
Fiatal vagy, ne félj
Gyere játssz most, ne beszélj

A foci egy mámor, légy te is bátor
Rúgd el a labdát bármilyen távol már,
Ez neked is jár,
Hisz te vagy a sztár,
Ez neked is jár,
Hisz te vagy a sztár

Halld a hangom, hidd az álmom
Vidd magasra, égbe szálljon
Lelked büszke, szíved lángol
Gátak nélkül, bárhol játszol

Zöld a pálya, fent a zászló
Hullámzik már a lelátó
A mi hősünk sosem fáradt
Ki most játszik, egyre bátrabb.

A foci egy mámor, légy te is bátor
Rúgd el a labdát bármilyen távol már,
Ez neked is jár,
Hisz te vagy a sztár,

A foci egy mámor, légy te is bátor
Rúgd el a labdát bármilyen távol már,
Ez neked is jár,
Hisz te vagy a sztár

Ez neked is jár,
Hisz te vagy a sztár

Petya írta...

Hehe

Lacás írta...

Kik jönnek még csütörtökön meg pénteken a Campus-fesztiválra?

Azért nem mondom, hogy nem vagyok fáradt, de lényegesen rosszabbra számítottam. Mondjuk este 10-kor már lefeküdtem.

bajigál írta...

Ezekről tudok, terv szerint: Pcs + én már csütörtökön megyünk; Kinga csak csütörtökre; Miki péntek-szombat.

Popy írta...

Én is csak csütörtökre megyek. (meg talán szerdán is kinézek, de nem biztos)

Frank Klopas írta...

Úgy néz ki én pénteken megyek.

Levadia ellen ki jön?

Petya írta...

Mi Andival és Szedlák Balázzsal csüt-péntek.

Levadia szintén OK. Elvileg ma vesz Norbi. Hányat vegyen?

Pitti írta...

Én is csütörtökön és pénteken teszem tiszteletemet a fesztiválon és majd odacsapódok valakihez, ha lesz jegyem addig olcsón.

Névtelen írta...

Én végig ott leszek a Campuson.

SirNyű

P.Cs. írta...

Jimmy Jump rulez:
http://www.origo.hu/sport/focivilag/20100715-aki-megerintette-a-vbtrofeat-interju-jimmy-jumppal.html

Tsutsu írta...

Nagyon kevés jegyet vehettek meg a meccsre - nézetek fel honlapra..

Lacás írta...

Ha a Levadiát kiverik, akkor a Basel-meccs itt lesz vajon Debrecenben, vagy pestre viszik.?

Holnap olyan 7 óra magasságában készülök majd bemenni a Campusra, addig szerintem a Kikötőben ücsöröghetnénk egyet.Bár tudom elég össze-vissza érkezünk és egymás megtalálása se lesz túl egyszerű.
Legyen egy biztos pont az a hely, ahol tavaly a FÉNYt árulták, ott találkozunk majd valamikor.

Tsutsu írta...

A Victor-security-nél már 19 ember rúgott gólt - azt hiszem nekik nem 12 fős keretük van. És 170 gólból 111-et 2 játékos rúgott. Kár, hogy nem tudjuk őket megfizetni:)

Petya írta...

Laci szerinted ki emlékszik arra, hogy tavaly hol árulták a fényt?

Én biztos nem. Viszont van telefon, és ez jó.

Pitti írta...

Én speciel emlékszem, de azt kétlem, hogy ugyanolyan felállásban lennének a standok mint tavaly.

Hermann írta...

Eldőlt megint idegenben leszünk végig: Szusza...

Lacás írta...

Ez a Malnauskas valami észveszejtően szarul véd.Ennél még a 4. számú kapusunk Póser is jobban védene. Onnan tudom a nevét, mert a kollégám az apja és mindig várja, hogy Polekszicet eladják, meg mindent, ami a fiát előrébb viszi. Hátha ilyen vakokat vesznek...
A loki amúgy egész jól játszott, Coulibaly + Cicó nagyon jók. Jó, hogy itt maradtak.

Peti, még az utolsó vak is emlékszik, hogy hol volt a FÉNY tavaly.
Én kb. olyan 8 körül megyek majd be.

Petya írta...

Szerintem a csapat legjobbja egyértelműen Szakály volt. Mostanában már konstans jobb mint Cicó. Persze a feketék is nagyot küzdöttek.

Én nem fogok menni ujpestre. Ekkora szánalomtenger mint ezek a pesti utazgatások meg az állandó hitegetés nincs még egy

"Mindig jövőre, stadion mindig jövőre!"

:((

Lacás írta...

Peti, azt nem gondolhattad, hogy 1 év alatt felhúznak egy stadiont ide. Meglátod majd jövőre ott lesz az a szép stadion, ahol akár még BL döntőt is fognak szervezni.

Mindjárt Campus:)

Névtelen írta...

Szóltak, hogy van 3 hetijegy eladó 10e Ft.-ért, ha valakit érdekel szójjon!

Hajrá kámpusz!
D-Go

Névtelen írta...

Natasa Kampusz! :)

Dzsonasz írta...

na milyen volt az első nap?

Lacás írta...

AtyaÚrIsten! Vizet-vizet! Fényt!
Peti, mikor menjek???!!!?

Megyek a vonaton, egyszer csak egy vadállat elkapja a karom és azt mondja:"szevasz Mózsa" Révész Richárd volt, akinek legénybúcsúja va, 5 napos és innom kellett életem eddigi legszarabb pálinkájából.
Nagyon dúrvák, úgy ittak, hogy az valami félelmetes. Aztán valahogy leváltam róluk.

Este,tánci:)

Dzsonasz írta...

na ezt nem értem. ricsinek legénybúcsúja van? péntek reggel? ráadásul szoboszló környékén? ez nekem nem érthető. amúgy sztem kár hogy richárdtól így eltávolodtunk, én nagyon csípem a srácot. biztos vagyok benne, hogy ha újra találkoznánk vele, olyan lenne mintha tegnap buliztunk volna utoljára.

Lacás írta...

Nekem pont ilyen volt. Körutat tesznek a skacok és Debrecen volt a 2.állomás.

A zsaru miért nem jön ki a Campus-fesztiválra?????????????

csabinnyó írta...

éljen az ifjú pár! ;)

(remélem a legénybúcsú szervezői kimentették a nem önszántukból hiányzókat)

bajigál írta...

Éljen az ifjú pár!

A három törvények:
1. nem iszunk
2. ha innánk, csak egy félét iszunk
3. nem hígítjuk a töményet - ha mégis innánk - hogy hamarabb túl legyünk rajta
:)

waka waka:
http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Lacás írta...

Még egyszer gratulálok az ifjú párnak.
Nagyon jó volt az esküvő,csak azt sajnálom, hogy nem bírtam többet táncolni.

Dzsonasz írta...

mi is nagyon jól éreztük magunkat, nagyon szép esküvő volt. Gratulálunk hozzá!

Más: sokan már tudják, de én igazából nem akartam az esküvőn nagy dobra verni, mert az mégiscsak egy magasztosabb dolog ennél. lényeg, hogy vége lassan a munkanélküli státuszomnak és szeptember 1-én kezdek a MOL-nál. ezzel lezárul egy nehéz időszak és remélem megtalálom a számításomat hosszú távon is.
A pozícióról annyit kell tudni, hogy ez egy frissdiplomás program keretén belül zajlik, és én a nagykereskedelmi osztály árképzés és marketing alosztályán fogok dolgozni.

Pitti írta...

Én is nagyon jól éreztem magam az esküvőn, vasárnap délután már kevésbe, mivel délelőtt aludtam.:-)
Gratula János ha eddig még nem mondtam volna!

Petya írta...

Nagyon köszönjük az esküvőt, szép élményekkel lettünk gazdagabbak. Minden nagyon flott volt: a helyszin szép, a kaja király, a pár gyönyörű.

Az est egyetlen negatív része, hogy a CM nem merte Csucsut Csucsunak hívni - azt hitte csak le akarjuk égetni a násznép előtt.. :))

Srácok, vágjátok hogy Bíró Pápára igazolt?

Gratula János, engem már szombaton is megleptél ezzel az infóval.

Hermó, a következő esküvő(nk) mikor lesz?

Lacás írta...

Gratulálok János. A MOL az jó helynek tűnik, én pl. nagyon szívesen dolgoznék ott.

Hermann írta...

Beállok a sorba köszönjük ezt a kiváló esküvőt, minden fasza volt!

János még egyszer gratula.

Pitti írta...

Herr elfelejtettél Peti kérdésére válaszolni. :-)

Tsutsu írta...

Na sziasztok! Ne vesztem el, csak vasárnap még vendégek voltak estig, ma meg az esküvő utolsó feladatainak egy részét teljesítettük (fizetés:)).

Először is köszönöm mindenkinek a részvételt, az ajándékokat, jókívánságokat és a rengeteg pozitív visszajelzést az esküvőn és amiket azóta is kaptunk!:)
Kívánom mindenkinek, akinek nem volt még esküvője, hogy neki is úgy teljen el a NAGY napja, ahogy nekem. (Mondjuk 17.32-től :))Közhelynek számít, de tényleg életem egyik(?) legszebb napja volt: Az már önmagában nagyon boldoggá teszi az embert, ha a rokonai, ismerősei, barátainak nagy része előtt házasodhat össze azzal akit szeret, de emelett szinte minden úgy alakult ahogy terveztük. Mindenki, az anyakönyvvezetőtől a ceremónimesteren, zenekaron, dekoroson az étteremen át a barátokig:) mindenki a "legjobbját" hozta az estén, és emiatt érzem (érezzük) úgy, hogy tökéletes volt az este.:) Ezért minden szereplőnek és résztvevőnek nagy köszönet kell mondani:)KÖSZI A fotós illetve videósok munkáit még nem láttuk, de a fotózás is nagyon tetszett, még nekem is pedig én nagyon nem szeretem ha fényképeznek.

Maga az esemény mellett nagyon jó érzés volt, hogy szinte mindenki dicsért valamit legyen az szertartás, vacsora, programok.. vagy az egész este. Ez mindenképpen kellett ahhoz hogy ennyire jól érezzük magunkat. Köszi nektek is mégegyszer a sok dicséretet:) De most már befejeze az érzelgős mondatokat:)

Tsutsu, a házas

ui: A "CM" szerintem tényleg nem tudta a Csucsu nevet.
ui2: Akartam volna külön bejegyzsét, de ahhoz szeretnék majd képet/képeket felrakni, ami még sajnos nem igazán van. Ha valakinek volt fényképezője, elkérhetném a képeket - össze akarjuk gyűjteni.Köszi

Lacás írta...

Fati barátnője szerint Klopasz hasonlít Stiflerre az Amerikai pite-ből:)

Dzsonasz írta...

nigakazok, fontos kérdés: ki jön a meccsre? mert jó lenne akkor 1 szektorban lenni...
hogy legyen?

bajigál írta...

21212121
PCs+én megyünk; jegyeket vett már valaki? Melyik szektorba mentek?

Dzsonasz írta...

ÉBRESZTŐ: jön vki debrecenből a meccsre?

pesten csak az 1500as és 2500 as jegyeket árulják, magyarul a B középbe nem. így, ha jönnek debrecenből, fain lenne, ha ott megvennék az illetékesek a jegyet nekünk is. ha nem jön senki akkor megyünk Imike, Papper az 1500 as szektorba, én szívesen megveszem a jegyet is, bár holnap már csak a helyszínen lehet kapni, ami meg nincs túl közel, ezért lehet jó lenne ma 6ig megtudni hogy jönnek e Debrecenből, mert akkor még a Symához el tudok dzsalni.

Lacás írta...

Én sajnos nem megyek, mert fizikailag képtelenség a meló miatt.Amúgy olyan szar, hogy megint pesten van.Ahogy Peti mondaná:szánalomtenger!!!!

Szombat foci, Campus 17:00.(Jön a jobb idő állítólag)

1.Mózsa
2.
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

oregM írta...

egy barátomnak van egy eladó jegye a kapu mögé (nemtommilyen szektor) ha valakit érdekel


Csucsu: sok boldogságot, ésatöbbi :)

Petya írta...

Szeva Janos!

En nem nyilatkoztam, mert mar korabban mondtam, hogy sajnos nem tudok menni.
Szanom-banom, de azert ennyire ne csinaljanak mar belolunk (szurkolokbol) hulyet. Azt hiszik a debreceniekkel mindent meg lehet tenni, es a mi zsebunk mindent elbir.

En most tavolmaradasommal tiltakozom. Azert berletet lassan lehetne venni, nem? :))

Hermann írta...

Holnapi meccs nekem se játszik a helyszínen sőt senkiről nem tudok aki közölünk megy :(

Viszont a hétvégi focit én inkább vasárnapra raknám, mert szombaton Loki meccs lesz 17:30tól így tehát:

Vasárnap 17:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3.

Lacás írta...

Szenzációs vagy Hermann, hisz szerintem az előrejelzést is megtekintetted, vasárnap tuti, hogy jó idő lesz.:)

Vasárnap 17:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa

Tsutsu írta...

Én sem megyek most, de nem a távoli helyszín miatt, vagy a pénz miatt. Egyszerűen túl közel van az esküvőhöz, és még fáradt vagyok.
És nem hiszem hogy hülyét akarna bánni is csinálni belőlünk, szurkolókból, csak nincs egy normális stadion máshol,csak Pesten.
A következő meccsre - legyen az Európa Liga - mindenképpen megyek.

Bérletet én is akarok venni, akárcsak Peti - ezért sem hiszem hogy pénz kérdése lenne elmenni egy bl meccsre:)Csak nem tudom mikor jutok ki venni:(Balázs?:)

Köszi, ÖregM:)

Névtelen írta...

Vasárnap 17:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű

bajigál írta...

akko 1500, helyszínen meccs előtt veszünk, ok?

Pitti írta...

Vasárnap 17:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti

Tsutsu írta...

Srácok, ez a meccs nagyon gáz volt. Nem lebülcsve a Loki teljesítményét, de ez a Basel egy Kispest szintű csapat. Sokkal több helyzetünk volt, és mégis nyernek: 3 kapuralövésből 2 gól..ráadásul az egyik meg is pattan:( Egy játékost sem láttam aki jó lenne a Baselben, pedig azt hittem lefociznak bennünket. Ha a helyzetkihasználásunk nem ilyen szánalmas akkor még nyerhettünk volna:(

Petya írta...

Mennyire utálom mikor igazam van.. Megmondtam, hogy egy 0-2-ért nem utazok fel, erre tényleg.

Ha a vasárnapi foci 6-tól lenne, lehet még a túrások is hazaérnének addigra (Nagyzé, Balázs, jómagam)...

Tsutsu írta...

Már többször akartam, csak mindig kiment a fejemből: Grat János az új munkához. Az osztály neve alapján sikerült jó helyre kerülnöd, reméljük a feladatok is olyanok lesznek, amilyeneket te is szeretnél:)

bajigál írta...

helyszínen nekem olyan érzésem volt, hogy azért nem egy rossz csapat ez a Basel, legalábbis voltak jól képzett játékosaik, az is igaz, hogy túl sokat nem mutattak. Lehet, h ha felpörgetik a játékot, akkor egyértelműbb a különbség.
Viszont egy döntetlenre simán jók voltunk, tavaly amennyi szerencsénk volt, idén annyival kevesebb...:(
A beléptetés egy katasztrófa volt: ott álltunk a Megyeri úton fél órával a kezdés előtt, kb 30 méterre a szektorunktól, de azt találták ki, hogy csak a túloldalon lehet bemenni, ehhez viszont meg kellett kerülni fél Újpestet, sztem kb 1.5-2 km-t sétáltunk, így sikerült kezdés után beérnünk a szektorba.:)

Frank Klopas írta...

Vasárnap 17:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Stifler :D, mekkora gááz

amúgy szerintem csak arra gondolt, hogy úgy viselkedtem, mint egy idióta :)

Hermann írta...

Felőlem lehet 6tól a foci ha a túrások addigra vissza érnek.

Dzsonasz írta...

jó túrázást a túrázóknak!

Lacás írta...

Legyen akkor 6-tól a foci.Mindenkinek jó lesz úgy???

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Stifler :D, mekkora gááz

Frank Klopas írta...

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Klopas
7.

Lacás írta...

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Klopas
7.Kovács Petke
8.Radnai Balu

Lacás írta...

Új telefonszámom van, amit nemsoká közlök veletek.

bajigál írta...

egy-kilenc négy-nulla öt-hét
De ez csak 6 szám ?! :D Kinek ismerős?

Mózsa Laci néven már 4 szám fut a telómben:) Mi történt, elhagytad?

Névtelen írta...

Imi!

Egy kis segítség: 30/900057.
Ez addig volt Laci száma, ameddig el nem hagyta a telefonját tavaly.

SirNyű

Névtelen írta...

Bocs, szarul írtam.
Helyesen: 30/9000057

SirNyű

Tsutsu írta...

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Kis Ricsi
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Klopas
7.Kovács Petke
8.Radnai Balu
9. Tsutsu

Hermann írta...

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1.
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Klopas
7.Kovács Petke
8.Radnai Balu
9. Tsutsu

Lacás írta...

Kiss Ricsivel mi a francot csináltál,Hermann?

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Popy Andris
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Klopas
7.Kovács Petke
8.Radnai Balu
9. Tsutsu
10.Komonyi
11.
12.

Lacás írta...

Még kukáznuk kell 2 db embert.

Lacás írta...

Nem hagytam el most kivételesen a telót,hanem le kellett adnom a cégeset.

Tamás, Imi azt a sztorit meséli, amikor a számomat magyaráztam.Túl precízen akartam,végül nagyobb lett a zűrzavar..

Lacás írta...

Az Erdedet amúgy egész jó film,lassan DiCaprio lesz a legjobb színész.

Hermann írta...

Kis Ricsi baba látogatóba megy...

oregM írta...

Laci, ez a még kukáznunk kell két embert tök vicces :)
jelentkeznék is, ha nem fűre mennénk (de az azért csak jobb)

az Eredet kíváncsi vagyok (még nem láttam) hogy azért jó film-e, mert dikaprió olyan jó színész (nem ezt hallottam) benne
(amúgy tényleg kezd elég jó lenni, de erről a filmről pont azt mondták hogy nem tesz hozzá sokat)
vagy azért, mert krisztofer nolan, aki már a mementóval is kurvajó filmet csinált (és azóta is párat) ismét alkotott.
és mellesleg meghívta dikapriót is.

szóval h h gondoltad, a 2 tagmondat között "és" van, vagy "mert", mert nincs ott semmi :)

Lacás írta...

Vasárnap 18:00 (augusztus 1.) foci Campus:

1. Popy Andris
2. Hermann
3. Mózsa
4. SirNyű
5. Pitti
6. Klopas
7.Kovács Petke
8.Radnai Balu
9. Tsutsu
10.Komonyi
11.Nagy Ati
12.Szatmári Balázs

Pitti írta...

Nyugtasson meg valaki, hogy nem én vagyok az egyedüli akinek nem 100%-ig tiszta, hogy öregM mit akar mondani néha.

Petya írta...

Pisti, szamomra mindig teljesen tiszta hogy Tamas mit mond - akinek nem, azzal valami baj van :))

P.Cs. írta...

Én már láttam a filmet. Nálam 10/10-es. Hatalmas ötlet, izgalmas sztori és bazijó látvány. Érdemes megnézni. Az egyéni szereplések mondjuk nem hagytak mély nyomott bennem, de azért DiCaprio még nagyon ott van (bár a Viharszigetben nagyobbat alakított). Nolan viszont óriási.

Lacás írta...

A Viharszigetben tényleg nagy Caprio.
Lehet itt tényleg inkább az ötlet dominál.
Szerintem nem is lenne szabad másnak Batman-t rendezni, csakis Nolannek!!

csabinnyó írta...

szóval érdemes letölteni? : )
dikaprió tényleg jó, ha nem lenne a titanikos szégyenfoltja, akkor AlPacino meg DeNiro bácsi után DiCaprio lenne a kedvencem

szombatra nem akarnátok egy focit szervezni? ha nem, akkor tenisz (Peti, Laci?)?

bajigál írta...

Negritók, úgy néz ki, hogy jövő héten csütörtöktől vasárnapig (12-15-ig) leugrunk Horvátországba, egy hosszú hétvégére, kis tengerpart, napozás, buli, jó kaják, szép csajok stb.
Eddig aki jön: Bógyiék páran, Miki, én. Van kedve valakinek csatlakozni? Jó bulinak tűnik, nálunk van két hely a kocsiban. Pisti, Lacás, mint szinglik? :) Vagy bárki más?
Múltkor valaki megjegyezte (asszem a bcsabai sörfesztivál miatt) h nem szólunk, mikor programokat szervezünk; tessék, itt a kiváló alkalom :D

Lacás írta...

M.Csabi, én a fociban is és teniszben is benne vagyok!

Imi, köszi, hogy gondoltál ránk, de most augusztusban megszorításokat vezetek be, mert sokat költöttem júliusban...

Pitti írta...

Imi, sajna esküvőre megyek, amúgy benne lennék.
Most szombaton legénybúcsúra vagyok hivatalos melynek helyszíne Gergelyugornya szóval nekem a szombati foci nem jó sajna.
Vasárnapra kellene egy műfüveset szervezni.

Hermann írta...

Nekem sem jó a hétvégi foci.

De megjegyzem hogy vasárnap 17:30tól LOKI meccs a tévében.

Tsutsu írta...

http://www.haon.hu/hirek/Sport/cikk/nincs-vesztenivaloja-a-lokinak/cn/news-20100803-03512121

A háttérben nem láttok ismerős utast a gépen???Rendelkezek pár plussz infóval amit nem osztok meg előre, Peti te se segíts:))