2011. február 26., szombat

A blog legifjabb 'olvasója'

Sziasztok!
Közkívánatra felteszek 2 képet a kis hölgyeményről.
Az elsőn kb. 20 perces, a második már több mint egy napos :)
Most jöttem tőlük, minden rendben, remélhetőleg holnap már itthon lehetnek velem, és nem leszek ilyen magányos... :)
Köszönöm a gratulációkat a csajok nevében is, nagyon jólesett. Mindenkinek kívánom, hogy legalább ilyen boldog legyen, mint én! :P
(A apukajelölteknek meg azt üzenem, hogy ki lehet bírni a szülést, sőt...A másik oldal élményeit majd az anyuka elmeséli a kíváncsi kismamáknak)
Üdv,
Csabi

77 megjegyzés:

Lacás írta...

Csabi, nagyon szép a kicsi! Tiszta apja:)

Névtelen írta...

deréktől lefelé meg tiszta anyja :)
De viccet félretéve: GRATULÁLOK nektek Csabi!
Popyandris

Névtelen írta...

Ejnye Csaba!

csabinnyó írta...

Popyandris, te meg tiszta Popylaci vagy :)
De viccet félretéve: Köszi ;)

Hernyó/K.PéterÁkos: moderáld magad :P

A focit sajnálom. Azért remélem sikerül megtartani a támogatónk. Majd jelentkezem, ha sikerült beszéljek a főnökkel.

csabinnyó írta...

kitöröltem, ha nem baj, szerkeszteni sajnos nem tudtam (valahogy nem illett a képbe, bocs :))

Andrea írta...

Mit töröltél ki Csabi?

Névtelen írta...

A seggét!

Lacás írta...

Ki ez az anonym fantom?

Tsutsu írta...

Ha valaki ilyen értelmeset tud hozzászólni, legalább írja alá.

csabinnyó írta...

Andi: a 'b@xxátok meg mind' c. kommentet, ami a tejfakasztón került bejegyzésre :)

Ez az anonym viszont irtó poénos valaki lehet. Kár, h nem vállalja a nevét :)

Milyen volt a foci skacok?
Kár, h nem mehettem, de hazajöttek a csajok, úgyh volt/van feladat...:S

Lacás írta...

Nekem amúgy van egy tippem, hogy ki az:)

Pitti írta...

Nagyon jó volt a foci főleg úgy hogy a győztes csapatban voltam.
3 meccset játszottunk és 2:1 lett a vége 3:6 7:5 6:4 részeredményekkel.
A vesztes csapat tagjai: Nagy-Herceg, Nagy Cs., Lacás, Gombi, Radnai, Kovács P., Popy L. 1 cserével.
Ja lkét meccsen lőttem egy-egy gólt, ami ritkán esik mert ezért éreztem úgy hogy meg kell említenem. :)
Nem tudom a többiek hogy vannak de nekem fáj mindenem és a cipő több helyen is kikezdte a lábam úgyhogy most vízhólyagokat pukkasztgatok.

Névtelen írta...

fájó láb, tönkrement cipő, jóleső kimerültség: nekem ez a vasárnapi mérleg :)
Popya

Petya írta...

Pisti azt is említsd meg mikor gólpasszt adtál kapusként valamelyik csapattársamnak :)

A névtelen nem én voltam, rossz tipp Laci.

Mi még Balázzsal a vasárnapi foci után tegnap elmentünk sielni/snowboardozni, csak hogy teljes legyen a testet uraló fájdalom :)

Petya írta...

Srácok, béreljünk már egy termet egész évre!!

csabinnyó írta...

igen, és lehetőleg valami hétvégi esti órában, jó olcsón :)

hol síeltetek 1 napot, Petyó, csak nem a Nagyerdőn? vagy a Józsai-dombokon? :) Vagy Mt.St.Imrén?

(Lacás, nekem is van egy tippem amúgy)

Frank Klopas írta...

Nekem nincs tippem, de jót röhögtem! :)

Srácok, március 25 Magyarország-Hollandia érdekel valakit rajtam kívül?

Hermann írta...

Engem nem.

A normál áru termek sztem mind foglaltak, bár ha utána járna valaki akkor lehetne biztosra tudni.

Pitti írta...

Igen talán olyan is volt, hogy gólpasszt adtam az ellenfélnek, de arra biztosan emlékszem, hogy egyszer rólam pattant be a labda.
Tényleg Peti milyen Balázzsal voltál és hol?
Én most péntekre tervezek egy csúszást a kollégámmal StIstvánra.

Petya írta...

Radnaival természetesen és ott ahova Te tervezed Pisti.

Akarjátok hogy kapcsoljam ki a névtelen komment lehetőségét?

Egy szavatokba kerül..

Dzsonasz írta...

klopasz, engem érdekelne.
meg egy hétvégi állandó terem is. emlékszem még annak igején jártunk a tágba heti 2x,és rohadtul adta. és nem volt drága. meg lehetne kérdezni tonyót, hogy van e ilyenre opsön.
milyen volt szentpityu? én hétvégén voltam korompán nagyon jó volt.

Tsutsu írta...

Ha bérelünk termet, akár télre, akár egész évre, azt már most meg kellene tenni és kitalálni egy olyan időpontot ami a legtöbb embernek általában jó. Én pl. a vasárnap estére gondoltam, de az ugye a pestieknek rossz. Lehet nincsenek sokan, de őket semmiképpen sem zárnám ki:)Én pl októbertől foglalnám, lehet a talaj jobb mint a Campuson, de nyáron nem hagynám ki a napozós focikat:)
A vasárnap reggel, ha nincs meccsünk, nem jó?(Úgy, hogy délre mindenki tudjon menni rokonokhoz.)

Nekem is volt tippem, de aztán arra gondoltam, hogy egy vadidegen járt erre. Én szavaznék a névtelen komment kikapcsolására. (Mi a baj a komment helyesírásával:)?)

Holland meccs természetesen érdekel, de sajnos nem a helyszínről.

Pitti írta...

Névtelen kommentelőket tiltsuk ki.

Termet csak télre béreljünk, mert nyáron meg fogunk fulladni odabent.

Meccset majd nézem tévéből.

Hermann írta...

Névtelen kommentelőket tiltsuk ki.

oregm írta...

névtelen kommentelőket tiltsák ki.
a TÁG meg rohadt drága, na jó, nem rohadt, mert a kossuth még drágább.

ha kell a lista elküldöm mi hol mennyi, telefonáltunk érte tavaly eleget. (asszem a TÁG pl. 7500 volt)

hely persze ennek ellenére rohadtul nincs sehol már ősszel se nemhogy télen (kivéve persze ha mázlija van embernek és pont üresedéskor érdeklődik) szal mi is már ott tartunk hogy legközelebb már tavasszal lefoglaljuk ősztől a pályát, vagymi:)

de addig is, fűre kell menni, nyáron, tavasszal meg műfűre, amíg villany kell. nem arra hülye campusra..

Lacás írta...

Peti a blogon a láthatatlan kéz segítségével rendet rak.

Pitti írta...

Támogatom öregM-et

Petya írta...

Remélem mindenki örül :)

A műfű király ötlet, csak akkor venni kell egy műfüves cipőcskét..

Tsutsu írta...

Örül

Lacás írta...

A jövő7 végére, a hosszú négynapos hétvégre a köpönyeg egész jó időt mond. Akár meg is célozhatnánk egy műfüves focit.
Hétvégén amúgy ki jön a bálba?

Petya írta...

Google.hu-n keressetek rá Chuck Norrisra :)

Petya írta...

A márciusi hétvégén lehetne 1 foci szombaton meg 1 foci kedden :)

Pitti írta...

Támogatom Peti ötletét.
Focizzunk 2-szer a hosszú hétvégén.

Lacás írta...

Srácok, régen volt ilyen nagy egyetértés a blogon.

Hermann írta...

Vihar előtti béke :)

Dzsonasz írta...

én szlovénben leszek te támogatom a focit így is

Frank Klopas írta...

Szevasztok!

Kinek kell jegy a bálra?
Aki holnapig megírja, annak megveszem elővételbe.

Szóval írjátok a listát, akinek kell:

1.
2.
..

Lacás írta...

Szóval írjátok a listát, akinek kell:

1.M.Laci
2.
..

Tsutsu írta...

Én elvileg Pécsen leszek a 4napos hétvégén, de hétfőn terveztünk hazajönni, így kedden benne lennék a fociban.

Lacás írta...

Ja igen,köszi Klopasz!

Popy írta...

Sajna, én nem tudok menni bálba - lebetegedtem. :(

Pitti írta...

Valaki vegyen nekem báljegyet légyszi és értesítsen smsben ha sikerült.Köszi!

Petya írta...

Sajna mi sem tudunk bálba menni családi okok miatt.. :(

Hermann írta...

Tompor Joker idén megy harmadjára Meszesre vagy bárhova?
Visszakerestem a tavalyi bejegyzésket és akkor már februárban meg volt a hely meg időpont. Lesz valami idén?

Lacás írta...

Pet,csak nem összevesztetek Andival azon, hogy melyikőtök öltözzön Hókuszpóknak?

Lacás írta...

Sajnálom, hogy nem jösztök!

Herr, te aztán odafigyelsz a részletekre.De teljesen jogos a kérdés, lesz valami olyan nyaralás, ami a szerényebb pénztárcájú emberkéknek is kedvez?:)

Frank Klopas írta...

Amúgy mi is beszéltünk már Csucsuval, hogy vajon lesz-e Meszes.
Imre herceg, nyilatkozz!!

Dzsonasz írta...

még jó hogy lesz, ne vicceljetek már, szerintem az a fénypontja egy nyárnak, amelyen nincs esküvő. vagy lesz idén is Herr? emiatt kérdezed, most foglalod az időpontot?

Hermann írta...

Dzsonasz te biztosan Uri Geller utódja vagy! :D

Lacás írta...

Igen Herr, gyanúsak ezek a nagy tervezgetések::)Elképzelem, ahogy előtted a naptár és töltöd felfele a nyarad.

Egy hercegi nyilatkozatot várunk.

bajigál írta...

természetesen lesz Meszes idén is, ha rajtam múlik, de akkor úgy látom a többség támogatja.

akkor első körben azokat az időpontokat írjátok meg, ami tuti nem jó, és nyomós ok miatt.

illetve ki mire szavaz: júni/júli/aug inkább; és csütörtökön vagy már szerdán menjünk?

ha valami körvonalazódik, beszélek a tulajjal.

Hermann írta...

Nekem július 1. és 2. hétvégéje nem jó esküvő miatt.

De mivel június végére van szabim ezért azt támogatom, de a többit is igyekszem majd megoldani, ha nem akkor lesz. Ha szabin leszek akkor már megyek szerdán is szívesen ha nem akkor csak később.

Pitti írta...

Nekem június végéig vizsgaidőszak van, pontos vizsgadátumokat majd aprilisban tudok mondani.
Augusztus 17-20-ig nem jó mert részt veszek a Trans Hungária Maraton kerékpárversenzen amire már be is fizettem a nevezést.
Jut eszembe Peti tégen nem érdekel?
A többi időpont ezen kívül nekem megfelel.

Lacás írta...

Pisti,engem nem is hívsz? A jó öreg Willer-rel csodára lennék képes:)
Petya, sok sikert a hétfői vizsgához.

A bulira van egy ősember maszkom,azt veszem fel.Biztos lesznek kreatívabbak is:)

bajigál írta...

akkor júni végéig Pistinek, azt követően Herr-nek nem jó 2 hétig (júli 2, 9-es hétvégék).

júli 20-24 Campus fesztivál, kötelező program :)

lehet pl. júli 16. 30., vagy aug 6-os hétvége, vagy aug-ban később. olyan szempontból talán jobb lenne a campus előtt menni (16os hétvége), hogy meszesre rá kell készülni valamelyest (kaja, pia), és ha előtte van a campus, az lefoglalja a kapacitásokat:)
vélemények?

Frank Klopas írta...

Én júniusra szavazok!
Ami abszolút nem jó, az július 2.

Tsutsu írta...

Miért változtatnánk a június végi időponton? Az eddig szinte mindig mindenkinek jó volt. Most is úgy terveztem, hogy akkor lesz.
Nekem júliusban több hétvége nem jó..talán nincs olyan ami jó lenne.

Tsutsu írta...

Pisti júni közepéig levizsgázik mindenből.Nem?:)

bajigál írta...

egy Pisti-i nyilatkozatot várunk.

csabinnyó írta...

Peti, eddig miért titkoltad? :)

http://sportgeza.hu/futball/hirek/2011/03/05/kovacs_peter_freestyle-futball_vilagbajnok/

valóban elég ügyes a srác, bár én szívesebben nézek meg egy fele ilyen látványos trükköt élesben a pályán...

a meszesi alkalmat mi kihagyjuk idén, bár eddig se voltunk a törzsvendégek listáján :)

mindenesetre idén összehozhatnánk már valami majálisost a vekerinél egy hétvégén. Lenne sütés, sörözés, focizás, frizbizés, stb.
Tavaly is csak beszéltünk róla, pedig biztos jó lenne.

ahoj

Lacás írta...

Rengeteg sértő megjegyzést kaptam a maszkomra tegnap.
Egy pl. lyány kérdezte:
"-te minek öltöztél?
-Hát King Kongnak
-Dehát King Kongnak nem is kék a feje"

Meg volt ilyen is:
"-Te minek öltöztél?
-Hát King Kongnak
-Dehát King Kongnak nincs is vaskeze."

Rohadt jó volt amúgy a bál.King Kong jelmezben még a telefonszámok is könnyebben jöttek.Lehet mindig be kéne öltöznöm King Kongnak?

Tsutsu írta...

Amíg Pisti válaszára várunk:

Jó idő esetén:

Március 15, Campus, foci? Időpont mindegy, talán Iminek és Jánosnak jobb a délelőtt?

1. Tsutsu
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Javaslom, hogy ünnepre való tekintettel egyik csapat fehérbe, másik pirosban legyen:)

Pitti írta...

Április elejéig mindenképp várnotokn kell a válaszra mert nem vagyok látnok.

Ha jól emlékszem valaki felvetett egy dupla foci napot a hosszú hétvégére. Tehát a keddi a második alkalom az első pedig lehetne vasárnap ha nem esik az eső.

Március 15, Campus, foci.

1. Tsutsu
2. Pitti
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Zöldben ki lesz?

Tsutsu írta...

A pálya szélén a fű:) Javítsatok ki ha tévedek, de sztem kevés embernek van (sok) zöld pólója. Vagy csak nekem hiányzik ez a szín a "gyűjteményből"?:)

bajigál írta...

Pisti, sztem késő az április vége elkezdeni a meszesi szervezkedést, most kéne valamiben megállapodni.

akkor vagy menjünk a júni 25ös hétvégén, vagy ha lebokszolod a többiekkel, hogy menjünk júliusban, akkor pedig menjünk júli 16-án.

Dzsonasz írta...

nekem olyan szinten végülis mindegy hogy mikor lesz a foci, mert nem leszek itthon a hosszú hétvégén. pedig van egy turkálós celtic mezem az idevágna.

Lacás írta...

Március 15, Campus, foci.

1. Tsutsu
2. Pitti
3. King Kong
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

csabinnyó írta...

Március 15, Campus, foci.

1. Tsutsu
2. Pitti
3. King Kong
4. Fater
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

én is mennék, kipróbálom egy lightosabb focin a térdem. Bár esős időt mondanak sajnos...

Petya írta...

Március 15, Campus, foci.

1. Tsutsu
2. Pitti
3. King Kong
4. Fater
5. Keresztapa
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Nekünk nem jó június utolsó hétvégéje (ezt mindig elmondom) mert negyedéves zárás van sajnos :(

P.Cs. írta...

Hali srácok,

Azt még érdemes figyelembe venni, hogy idén is lesz Csabán Csülökfeszt, méghozzá június 9. és 12. között. Tehát az a hét kilőve (mellesleg örülnénk, ha idén a Spartan-hoz mások is csatlakoznának otthonról). Tavaly amúgy pont a következő héten volt Meszes. Idén is lehetne akkor, bár szerintem jobb, ha egy hetet regenerálódunk. Szóval én inkább a június 23-26-ot támogatom (szerintem csütörtöktől vasárnapig elég lesz), de egyébként az utána következő hetek is jók a Campusig, csak döntsük el minél előbb.

Üdv,
PCs

P.Cs. írta...

Hopp, most látom, hogy az meg Petinek nem jó. Akkor lehetne előtte vagy utána. Nekem igazából mindegy, csak tényleg fixáljuk le minél hamarabb.

Tsutsu írta...

Júni 16-19. Utána még 1,5 hét van. Pisti, neked sok vizsgád van?

Este még utánanézek, de július első 3 hévégéje nekem nem jó.

Azt beszéltük, hogy júni közepén még elég változékony az idő, esetleg be lehet próbálni egy agusztust is, de nem tudom kinek mennyi programja van akkor. (Herr akkor szokott menni az agrárosokkal - nem-e.)
Ez június amugy sztem pont azért volt mindenkinek jó, mert még nem indul be igazán a nyaralás szezon. De támogatok egy esetleges augusztusi időpontot is.

Hermann írta...

Nekem augusztusra még nincs program, úgyhogy esetleg azt is támogatom. Csak ne baszakodjunk túl sokáig.

Lacás írta...

Úgy látom Pistinek elő kell vennie látnoki képességét.
Tőlem akármikor lehet a nyaralás!

Herr, akkor júliusban lesz az esküvő?

King Kong úgy érzi, hogy lesz eső a hétvégén, de még nem tudni pontosan, hogy mikor.Nem úgy volt, hogy egy kis műfüvet megpróbálunk?

Popy írta...

Olyan hétvége nem lesz, hogy mindenkinek jó. Ha szeretnétek, egy szavazós dolgot összeütök és a legtöbb szavazatot kapott hétvégén lenne Meszes. Nekem még nem tudom melyik hétvége jó vagy rossz, úgyis 1 vagy max. 2 héttel előtte dől el.

Pitti írta...

Attól hogy nem tudom megmondani, hogy pontosan mikor vizsgázok, az nem azt jelenti nem lehet elkezdeni szervezni akár júniusra is. Max nem leszek ott minden nap.
Műfüves foci télleg jó lenne. Na ki szervezi meg, mert én Miskócon vagyok?

balu írta...

Jó lenne már keddre is a műfüves foci, a szervezést én is passzolom, ahogy eddig mindenki :)

Jó lenne egy szavazás a meszesi időpontról. Nekem a június mindig húzós időszak (gázév vége), így részemről a júl-aug.-t támogatom.

Március 15, Campus, foci.

1. Tsutsu
2. Pitti
3. King Kong
4. Fater
5. Keresztapa
6. Férj
7.
8.
9.
10.
11.
12.