2011. október 6., csütörtök

Texas

Mivel Peti nagyon elfoglalt ember, ezért megkért, hogy írjam meg helyette a Texas-i bejegyzést, ha már Pisti megadta neki az engedélyt.

Texas: ****

Ennyit erről.

A hétvégén viszont voltunk Prágában ezért írok arról is valamicskét: Szombaton mentünk kedden jöttünk. Íme pár kép:

Magyar turisták a McDonaldsban.



Prágába művészetekre szomjazva első utunk természetesen egy Múzeumba vezetett.


A kiállított darabok:


Az nap este elmentünk egy Kobra nevű étterembe ekkor már nagyon éhesek voltunk és mivel az ami ajánlottak tömve volt így leltünk rá erre a helyre. Ez volt az egyetlen rossz döntés... ízelítő a kajából a lényeg nagyítva látható. A pincér szerint ez ott normális és ilyen a tradicionális cseh kacsa comb.


Azért ha már ott voltunk adtunk a városnézésnek is:



Persze a városnézés közben másra is volt idő. Így futottunk bele ezekbe:





És hogy bizonyítsam hogy a képeket nem a netről szedtem le és tényleg ott jártunk íme:


Valamint egy művészi a végére:


"Kössük fel Kálmánt a lámpavasra!"

104 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Nagyítottam és megtaláltam az eltérést a normális kacsa combtól:)

Andrea írta...

Toll kacsacombbal... :)

Petya írta...

Herr tényleg szépen összefoglalta a lényeget, mind Texasról, mind Prágáról - köszi érte!

P.Cs. írta...

A Pivovarsky Dum nagyon ott van. Akkor csülköt ettünk, mint egy ház.

Ma meg kint lesznek a Főzdefeszten csalános sörrel.

Miki írta...

PCS: Fekete Miki szavaival élve: Okos vagy nagyfiam a csalános sörrel.... :)

Dzsonasz írta...

sztem nem gáz a tollas csirke. csülökfeszten én szőrös malacot ettem. no para.

Pitti írta...

Hol lehetne megnézni a finn svéd meccset?

csabinnyó írta...

Abban a fekete dobozban aminek a jobb felső sarkába az van írva: DigiSport HD :)

(kezdés 18:05)

bajigál írta...

Avagy például Helsinkiben.

Pitti írta...

És hol található Debrecenben a Csabi által definiált fekete doboz.

SirNyű írta...

Végre felmondtam. Irány Pest!

Tsutsu írta...

Nocsak. Ki a szerencsés kiválasztott..vagy kiválasztó?

Andrea írta...

Sok sikert Tomi!!!
Hol fogsz lakni?

SirNyű írta...

Egy kis céginfó: http://www.ps-bpo.com/
Hogy hol fogok lakni, azt még nem tudom. Aki esetleg tud albérletet, nyugodtan szólhat.

Petya írta...

Gratulálok Tomibácsi, gondolom azért hétvégenként itt fog enni a fene a Bakelitben :)

ez ilyen kiszervezett-könyvelősös nem, mint amit Norbi csinál, nem?

Miki írta...

Tomi Gratulálok én is!

Én voltam ennél a cégnél anno, mert az egyik ügyfelünknek a könyvelését ők csinálták. Elég fasza irodájuk van arra emlékszem, meg elég sok fiatal dolgozik ott...

Csak vigyázz arra, hogy jól viselkedj, és akkor akár PCS-től meg is kaphatod majd a jutalmadat.. :)

Pitti írta...

Gratula Tamás!
Ez kicsit komolyabb melónak néz ki a Gulyásnál.

Emberek akkor nem akar senki meccset nézni 18:00tól?

bajigál írta...

GratuTomi!

Csekkoltam a honlapot, minek vettek fel, senior accountant lesz a pozíció?

Mikor kezdesz?

SirNyű írta...

Novemberben 14-én fogok kezdeni, de lehet, h egy héttel hamarabb. Mivel jelenlegi tapasztalatom lóf*szt se ér, ezért alulról kell kezdenem (accountant assistant). A legelején viszont gyorsabban lépkedhetek a tapasztalatnak köszönhetően.

Tsutsu írta...

Grat Tamás! Elég jól hangzik. Most, hogy lelépsz az úszó szezon elején/közepén, gyorsan szervezzünk le pár úszást. Mondjuk jövő hét csütörtök körül?

Lacás írta...

Hu skacok, nagyon jo olvasni a johireket!De oszinten a legjobb hir szamomra az, hogy Tamas megkapott vegre egy jonak tuno allast, ami vegre a kepessegeinek megfelelo!
Gratu Tomi es hajra! Minden jot kivanok!
Rendkivuli orommel tolt el az is, hogy a Flavon bentmaradt,bar az igazsag az, hogy a vegere mindig belelendul a csapat, en biztos voltam benne, hogy bentmaradtok!

Nagyon szep latni, hogy 2 szep par is Pragaba vette az utjat, tudom Hermannak ez olyan mintha hazamenne!
Szerintem is nagyon szep hely, oda en is visszamennek, remelhetoleg lesz is ra alkalom.

Ma volt egy nagyon bena gyerek a brighthoustol bekotni a netet, a fel elettortenetet probalta elmeselni, en azert nyomattam neki, hogy siessen mar, mert mennek melozni. Az meg csak rohogott..Na de vegre van netunk, igy nem kell mindig a mekibe menekulni.
Amugy egyre jobban elvezem az ittletet,bar mondjuk a melo resze eleg faraszto, a hetbol het nap kicsit kikeszit. Dehat konkret celokkal jottem ki es a veghezvitelehez ragaszkodok is!
Gondolom sokan sokfele velemennyel vagytok rolam,en ugy erzem, hogy ezt meg kellett lepnem.
Igazsag szerint meg mindig nem tudom pontosan mi sul ki ebbol, remeljuk valami jo!

Az ido itt most amugy pont olyan aminel jobbat el se tud kepzelni az ember:25-26 fok, kellemes szello, alacsony paratartalom.
Egy jokis rockcsatornat talaltam a radiomon a kocsiban, iszonyat joszamok mennek.
Sose gondoltam, hogy ennyit fogok vezetni, ezek a kocsik szinte maguktol mennek, dehat az amaerikaiak mar csak ilyen kenyelmesek.Meghat egyszeruek es eleg butak is atlagban, errol valszinuleg Peti is sokat tudna meselni.A penzert meg tenyleg kemenyen gyilkolasszak egymast.
Viszont eleg segitokeszek es rendesek is, mas eletfelfogas van itt.

Udv mindenkinek, probalok tobbszor irni!

Dzsonasz írta...

MO, miattunk ne aggódj! mögötted állunk és támogatunk. szerintem senki nem gondol semmilyen negatív dolgot rólad, hogy kimentél, sőt! te éled az álmod, ez nagyon nagy dolog, becsüld meg!!! szóval keep on rocking :D
alig várom, hogy majd meglátogassunk.

Petya írta...

"Gondolom sokan sokfele velemennyel vagytok rolam"

én annyit tudok, mindenki véleménnyel van rólad, és mindenkinek az a véleménye hogy nagyon jól tetted amit tettél Lacikám és nagyon szurkolunk neked és csak így tovább! egyszer úgyis visszajössz, ha meg találsz ott egy csajt és ottmaradsz, akkor legalább mindenkinek lesz majd egy amerikás nagybácsija :))

Pitti írta...

Egyetértek az előttem szólókkal. :-D

Hermann írta...

Ha hét elején el tudok menni jegyet venni a Loki-Győr-re szombat 15:00 akkor kinek kell?

Lacás írta...

Jo olvasni ezeket a biztato szavakat,tenyleg jol esik.
Jonehany magyar amugy csak a buli kedveert van itt, meg angolul se tudnak egy csomoan, mondjak, hogy majd hazamennek aztan lesz majd mivel rajkozni.
Ha az ilyen egysejtuek megtudtak itt maradni, akkor remelem nekem is osszejon valami.
Megegyszer loszi ezt a par pozitiv velemenyt, a csaladom velemenye mellett a barataim velemenye fontos meg nagyon!!!

Petya, Herr, Andi, Tunde, meg is kkostoltatok a cseh gulyast?
Nekem nagyon nem izlett, de a sorkeszlet es a taj karpotolt erte.:)

Most van szabadidom,aztan esik az eso:(Hatez pont olyan, mint otthon..

Figyu skacok, ha akartok majd teremben jatszani, akkor Kittitol kerdezzetek meg Fogyi szamat,o a nagy frizbiszervezo. A Kazinczy szerintem haviegyszer megint szabad lesz, ami nem sok, de tobb, mint semmi!

Knorbi írta...

Gratulálunk Tamás, mind a lehetőséghez, mind az elhatározáshoz! :)

" Mivel jelenlegi tapasztalatom lóf*szt se ér" - úgy is rájössz de azért így elöljáróban ne hagyd senkinek sem (még magadnak sem) h ezt erősítse benned , bár nem tudom h eddig pontosan mit csináltál de egy kis cégnél szerzett tapasztalatot sem szabad leértékelni, lehet h sokkal több területre volt már rálátásod mint a jövőbeli munkatársaidnak, max ők többet használták az excelt meg az sap-t és gyakorlottabban mozognak a multi kulti világában, de a lényeg meg a számvitel mindig ugyan az, és ha az emlékeim nem csalnak akkor mind lényeglátásban mind számvitelben jó voltál (vagy)...

szóval csak így tovább és sok sikert novemberben! :)

Laci - ne aggódj a döntésed végett mindenki teszi amit tennie kell a végén pedig majd meglátjuk mi sült ki belőle, de talán nem is az eredmény a lényeg hanem h élvezd az "utat"

Andi, Tünde, Peti, Herman,
jó kis kirándulásnak tűnt ez a prágai, igazán beugorhattatok volna egy fél órára pihenés gyanánt, de majd legközelebb

más - előreláthatólag november 11ei héten hazamegyünk, talán még egy light-os sörözés is beleférhet, ha van valakinek kedve...

addig is minden jót mindenkinek

Era&Bogi&Norbi

Dzsonasz írta...

jó volt ez a mondat norbi, tetszik.

Herr, amennyiben nem lesz jövő héten túra, akkor én kérek 1 jegyet a Győr meccsre.

Tsutsu írta...

http://www.youtube.com/watch?v=JBbNN4vilsQ&sns=fb

Nézzétek meg kétszer, alul érdekes infók vannak. Ilyen videó(k) után szerintem a munkakedv megkétszereződik, bármekkora is volt korábban.

Remélem sikerül találkozni novemberben!:)

Tsutsu írta...

Én nem kérek most - szüreten leszek. Tudjátok sok bor..:(:)

Andrea írta...

Én kérek szépen egy jegyet a Férjemnek a Loki meccsre :)

Frank Klopas írta...

Prágaiak: szép helyeken jártatok!Még is az utolsó kép tetszik a legjobban! :)

Herr: sajna most úgy néz ki nekem a Győr meccs felejtős, mert GV-re megyek..

Szörny: grat az álláshoz, bár azért hiányozni fogsz. Tényleg mi lesz a Bakelittel?

Lac: kattogtasd a gépet és csinálj egy fasza bejegyzést!
7/7? Az kemény! Egy nap mennyit dolgozol? Hánykor kezdesz?
Milyen az élet Pecával?

Norb: de jó felőled is hallani!
Ha itt vagy csináljunk, már valami babanézést vagy sörözést!!

Lacás írta...

Norbikam, tudtam en mindig, hogy te vagy a legbolcsebb a tarsasagban. Es persze nemcsak azert, mert 1 evvel idosebb vagy, mint az eros atlag.
Hisz ott van peldaul az oreg Diego is, aki ugy tunt el megint a blogrol, mint a kamfor.
Norbi,megfogadom a tanacsod es probalom elvezni az utat is, hisz csak egyszer fiatal az ember.


Frank,Pecaval nagyon jol kijovunk, igazabol nem is gondoltam volna, hogy ennyire egy hullamhosszon leszunk.
A 7/7 valoban kemeny, de mar kezdek hozzaszokni, van olyan ember, aki 3 munkahelyen is nyomul.Annak mar mondjuk aludni se nagyon van ideje.
Napi atlag 9 orat nyomok,10-kor kezdek, szoval valamennyi idom marad a kikapcsolodasra. A terv, hogy jovofebruartol emberibb munkaidobeosztasom legyen.

Most a vihar miatt nagyon-nagyon durvak a hullamok, ezeken meg Patrick Swayze is csodalkozna:)
Tenyleg Janos, melyik is a klasszikus mondat a Holtpontbol amin annyit rohogtunk anno??

Hermann írta...

Megvettem a jegyeket. Minden érintetett megkérek hogy 14:45re legyen ott a helyszínen. János nem lesz túra úgyhogy neked is vettem jegyet.

Dzsonasz írta...

thx Herr! ott leszek.

Petya írta...

Milyen túra? Mi volt a holtpontból amin annyit röhögtetek anno?

SirNyű írta...

Mától nem dolgozok. Egyből aludtam 12 órát.
Nyest: úszni gyakorlatilag bármikor mehetünk, nagy valószínűséggel ráérek.

Ui: Mura bejelölt Facebook-on.

Tsutsu írta...

Engem is bejelölt:)

Vagy vasárnapra gondoltam, vagy hétfő/keddre.Kissé távoli, de addig nem jó, akkor viszont szinte biztos.Már nagyon csobbanék:)

Dzsonasz írta...

hát ez óriási. nincs is annál jobb mint úgy nem dolgozni, hogy tudja az ember, hogy már várják vhol.
most akkor 3 hét láblógatás Tomi bácsi?
úgy volt hogy lesz majd egy túra, még nyár végén volt róla szó. persze még lehet vmikor, bár nehéz lesz időpontot találni, hogy mindenkinek jó legyen az tuti. Főleg MO a szűk keresztmetszet.

A holtpontból nem emlékszek mi volt az a híres mondat, rég láttam már, bár a multkor ment a viasaton, ahol egyébként mostanában csupa klasszik megy: Ál/Arc, Szikla, Conair, Holtpont. ezekbe mind véletlen kapcsoltam bele. Ha eszedbe jut Mózsa szólj, vagy csak hogy melyik jelenetnél mondta és ki.
óriáai az a film.

SirNyű írta...

Vasárnapot szerintem hagyjuk figyelmen kívül.

SirNyű írta...

A hét programja: ivás, alvás, albérletnézés.

Frank Klopas írta...

Mégse sikerült befognom Attilát! Kellett volna még!

Tsutsu írta...

Azért nem hiszem, hogy egy meccsen lőtt 624 góllal szivesen lettél volna első a csapatban..vagy tévedek?:)

Nem akarom lelőni a poént de a fair play-t sem nyertük meg, mert idén már az a jobb fairplayben aki előrébb végez..

Azért nem rossz, hogy az elmúlt 6 sorozatban 3x voltunk elsők, 1x holtversenyben 2., 1x másodikok. Előtte azért voltunk hátrébb, mert az "öregek" szorgalmasan gyűjtötték a sárgákat.

Hermann írta...

A qva anyukat hogy idén megváltoztatták!

Lacás írta...

A holtpontbol valami olyasmi volt,mikor mondja Swayze, hogy: Johny, tudod, hogy mennem kell.
Nem pont igy van, de valami hasonlo,persze ahogy Janos mondta, ugy volt igazan vicces:)
Tenyleg nagy film, amugy benne van a bandaban a Red Hotenekese is:)

Tsutsu írta...

Tegnap óta scotert hallgatok egész nap - hihetetlen mennyi nagy klasszikusuk van:):)

Lacás írta...

Azert egesz napnyi klasszikusuk nincs, de teny, hogy a Break it up es a Fire nagyon ott van.Amugy kb. 80%-uk feldolgozas.

Megyek ma a service-be es a csavo kerdezi, hogy hova valosi vagyok.
En meg mondom, hogy Magyarorszag (Europa), o meg kerdezi, hogy ezzel a kocsivaljottem ide. En meg mondom persze, hogy ezzel jottem. (magamban, az ocean felett atrepultem::))

Milyen volt a valogatott meccs. A kriitika nem sok jot ir rola.

Pitti írta...

Hát mert nem sok jót lehet róla mondani.

csabinnyó írta...

Grat a csapatnak a bennmaradáshoz és az elsöprő arányú utolsó győzelemhez! Sajnálom, hogy nem lehettem ott, de csak fájdítottam volna a szívem. Nekem bizonytalan időre vége a focinak sajnos,a télibe se számoljatok velem. Remélhetőleg a tavaszra már jobb lesz, de mostantól a terem/aszfalt kizárva.

Lacás, és mi volt a kocsival? Hogy magyarázta el a szerelő, hogy milyen szimeringet kellett cserélni? :P

A scooter tényleg egész jó volt, mármint jó számokat választottak feldolgozásra.

SirTamás, én is gratulálok a váltáshoz. És a főnöködről mi hír amúgy, mert hallottam egy-két érdekes pletykát.

Frank Klopas írta...

Skacok!

1. Mit szólnátok vmi iváshoz hétvégén?

2. Vasárnap esetleg foci (14.00 körül, akkor van talán a legmelegebb..) ?

Hermann írta...

Klopas te nem GVén vagy?

Frank Klopas írta...

Ja, nem. Mégsem mentem.
De igénylek valami közösségi programot.
A meccsre sajonos amúgy sem tudtam volna menni.. :(

Hermann írta...

Holnap dolgozok úgyhogy nekem nem jó sem a foci, sem a pia.

Dzsonasz írta...

én egy fociban benne lennék.

SirNyű írta...

Részemről foci kizárva. Este leszek valamerre, Csaba ha van benned affinitás, hívjál.

M. Csaba: milyen pletykákra gondolsz? Lehet olyan, amit még nem hallottam.

Amúgy kösz a gratulációkat.

Pitti írta...

Én akartam menni de belustultam. Reggel amúgy is F1 meg mostmár csak kéne tanulnom. :(
Prekiék mennek este beszélj vele Csaba.

Dzsonasz írta...

hát ez a mai nap foci szempontjából zsívány volt nagyon :D
"a videoton megtiltotta a kecskemétnek, hogy a kölcsönben lévő csatárok játszanak" :)))
gondolom akkor a holnapi foci felejtős. viszont be lehetne néha néha izzítani a kazinczyt, ha tényleg lesz vmikor szabad...
na további jó hétvégét mindenkinek

Tsutsu írta...

Jövő vasárnap lehetne egy foci, hátha nem lesz még mínusz. Klopasz ne lepődj meg ha nincs semmi, ha minden hétvége előtt azt mondod hogy nem leszel, és az utolsó (vagy utáni) pillanatban kiderül, hogy mégis vagy:)

Tamás (és akinek kedve van), hétfő úszás?? 18.45 körül?

SirNyű írta...

A hét elején felejtős az úszás, beteg vagyok.

Lacás írta...

Na sracok, van egy jo hirem:karacsonra meglepem magam egy fenykepezogeppel, igy akar majd bejegyzest is tudok majd csinalni.:)
Dehat addigra mar lehet nem is lesztek kivancsiak, hogy mi van velem, ugy elfogtok felejteni, hogy csak na!

Nagy gyengem itt a csokis fank, mas edesseget nem is eszek, sajnos arra ratalaltam, heti egy parszor veszek is. Igy majd, ha elhizok, majd a csokisfankra rafoghatom.
A kinai csipos-forroleves is nagyon adja (ezt mar szerintem irtam is), Peca meg szokott hozza csipost rakni, en mar magaban is erzem az erejet.
Uditok kozul az Arizona Ghinseng nevu icetea a kedvencem, az nagyon jo lenne, ha otthon is lenne. Egy kis mez van benne,cukor nincs, nagyon joooo!

Ma epp szabadnap volt igy egesz sokat voltunk a parton. Szinte mar felhaboritoan nyugodtak az emberek ott, igy majd, ha szar napom lesz az tuti, hogy oda vezet majd az elso utam:) Mert biztos lesz majd olyan is!
Pl. karacsony egy kicsit kemeny lesz csalad nelkul,de valamit valamiert!
Meghat a hagyomanyos kurtos buli is hianyozni fog, az evzaro kozos vacsirol nem is beszelve!
Remelem megse szervezitek most!:)

Bakker az Orlando jatekosok lehet sztrajkolnak ebben az evben, igy varni kell valszeg a meccsre...

Tsutsu írta...

Lehet nem sok mindenkit izgat a dolog, de talán Jánost érdekelheti leginkább: hosszú idő után 20x-os szorzó fölötti (21.95) kombinációval nyertem :D Természetesen a szokásos kis téttel játszottam : 200Ft(inter, benfica, ajax - nem tudom hogy volt az Inernek 3,8..sztem papírforma)

Lacás írta...

Tsutsu, engem nagyon izgat a dolog!:)
Gratulalok a sikerhez!
Most neztem egy filmet, magyarul Forraspont a cime. Egesz jo volt,meg ajanlom is nektek.

A valtozasok kora (Restoration) cimu filmet azert nem ajanlom, mert tudom sokan nem csipitek a kosztumos filmeket. Nekem nagy kedvencem, Robert Downey nagyot jatszik benne.

Knorbi írta...

Laci,

lehet h ezt már írtad, de nekem nem világos - szóval még látogatóba sem jössz haza egyszer sem, csak majd véglegesen, amikor majd nagy szivar lóg ki a szádból és cowboy kalap virít a fejeden a dukkózott cabrióban, amivel érkezel?

szóval karácsony nem (épphogy nem), és mi a helyzet a húsvéttal?

knorbi

Knorbi írta...

ja Tsutsu gratulálok én is, látod ha hallgattál volna rám és egyből 1mFt-ot tettél volna fel mennyivel jobban jártál volna :)

Dzsonasz írta...

én már régen nyertem bármekkora szorzót is, nemhogy 20ast, így igazán átérzem ezen teljesítmény jelentőségét. én az interen buktam el legutóbb az utolsó online pénzemet, mikor kikaptak otthon a trabsonsportól, így én rájuk nem teszek többet az tuti.
egy szó mint száz, gratulálok

Tsutsu írta...

:D Köszi, mindenkinek, valóban úgy érzem, hogy a teljesítmény mögötti 1 perc gondolkodás minden másodperce megtérült :D

Amúgy a "hosszú idő után" némileg túlzó volt..sztem sosem nyertem 20x-os szorzóval :)

Norbi, ez nekem is eszembe jutott, de nekem inkább az, hogy jó lett volna 200 helyett 300-at rakni:D

Lacás írta...

Norbikam, pontosan ez a helyzet!
Ezert is volt nehez dontes, de az elet nehez dontesek halmaza!
Legalabb a focipalyan nyugalom lesz:)

Andrea írta...

Nem baj Laci, akármikor is jössz haza, nagyon fogunk várni, és rendezünk majd welcome party-t a tiszteletedre! Többet is ;)
Csak küldjed már a képeket :)
Puszi!!!

Petya írta...

Laci ha hiányzunk csak hallgasd meg ezt és gondolj a könyvtárra :)

http://www.youtube.com/watch?v=qOyF4hR5GoE

Lacás írta...

Jaj, hat ezen a klippen a mai napig megorulok, akkora kiraly.
Emlekszem ki is zavartak minket a konyvtarbok, azok voltak am a szep idok:)
Azert az a tanc a vegen eleg vicces.

Tsutsu írta...

Majd meglátjuk..:) :

http://www.origo.hu/filmklub/blog/keszuloben/20111020-magyarorszagon-forgatjak-a-die-hard-5ot-a-good-day-to.html

Tsutsu írta...

Ez elég jó kis meccs volt..:/

Mit szólnátok egy jövő kedd délelőtti focihoz?

Hermann írta...

A manchesteri derbiről beszélsz?

Tsutsu írta...

No az nem volt rossz..:) A pécsi pontrablásra gondoltam.

Tsutsu írta...

Biztos azért nem válaszolt senki, mert nem tudtátok melyik keddre gondoltam. Nov 1.? Régen volt már pulcsis foci:)

Hermann írta...

Ha normális idő lesz akkor én benne vagyok.

Pitti írta...

Ja én nem. :(

Petya írta...

A focit nem úgy szoktuk szervezni hogy felírjuk hogy

Nov 1 kedd 1400

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Tsutsu írta...

Akkor legyen du:) Nekem az is jó.

Petya írta...

lehet délelőtt is :)

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=139907645404&ref=ts

nem vagyok ugye facebook-os úgyhogy helyettem is :)

http://www.youtube.com/watch?v=wZQw-xuMCTc

Tsutsu írta...

Az Igen!! Nem tudtam, hogy fenn van!!

Az esemény persze egyátalán nem vicces, de hihetetlen mennyien emlékeznek erre. Nyilván ebben az is közrejátszott, hogy nem volt túl sok videó/dvd és mesecsatornák se nagyon. Ez volt a mese óra - leszámítva a reggeli meséket.

(pl: http://www.youtube.com/watch?v=_9N9J6thBts)

Ennek ellenére döbbenetes milyen sebet vágott ez egész generációba. Én már iwiw-en klubbtagja voltam az eseménynek.

Tsutsu írta...

Ha már klasszikusok: Klopasznak küldöm:D Más is nézte?

http://www.youtube.com/watch?v=jLVGSEWE36Y&feature=fvwrel

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tsutsu írta...

"Az eredeti VHS felvételen is csak annyi található meg mint az itt látható videón,tehát a gyászzene utáni rész már nem lett rögzítve,illetve pontosabban a következő heti Kacsamesék lett rávéve."..:D

Petya írta...

Nov 1 kedd 1400

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Úgy látom ez a foci nem annyira alakul mint szeretnénk :)

Lacás, veled álmodtam valamelyik nap, ott voltál egy buliban és arról beszéltél hogy majd egyszer kimész amerikába, mi meg szivattunk hogy úgy sem mered megtenni :))

Csucs, én ezt nem láttam de biztos sokat hagytam ki.. :)

Tsutsu írta...

Nov 1 kedd 1400

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5. Popy A
6.
7.
8.
9.
10.

Alakul ez..

Lacás írta...

Az igazat megvallva sokaig en is azt hittem, hogy nem merem megtenni, de mikor vegleg elhataroztam akkor megfogadtam, hogy nem fogok meghatralni.

Skacok, remelem a focitok osszejon, tenyleg milyen otthon az ido.
Mi nyitottablaknal alszunk, mert egyikunk se szereti a legkondit.
Egy apartmannal feljebb koltoztuk, ez kb. 100-szor jobban nez ki, be se kellett rendezni, arban ugyanannyi. Igy az alberletkerdes vegleg meg lett oldva, meg tv-nk is van mar vagy harom.

Beiratkoztam a korzeti konyvtarba, ami kb 5 percre van ide gyalog.
Ha lehetne egy kivansagom most az lenne, hogy a sarkon egy kinai kifozde legyen:)

Nagyzee írta...

Peti, Tsutsu csak nem ti is a kacsameséket néztétek azon a végzetes vasárnapon?:)

Lehet, hogy tudok menni kedden a focira, de még nem 100%, szóval egyelőre nem írom fel magam. De azért számoljatok velem!

Lacás írta...

Nagyzeee,veled mindig szamolunk!
Csak nehogy leszamolas legyen a vege:)

Pitti írta...

Laci megkérdezhetem, hogy te mennyit fizetsz az albérletért, mert kíváncsi vagyok a keleti parti árakra. Nekem anno 600+rezsit kellett fizetnem a csajoknál ami kb.750-re jött ki havonta. Ez nem a legolcsóbb volt viszont teljesen átlagosnak volt mondható.

Petya írta...

Pisti azokat a csajokat én inkább átlag felettinek mondanám :)

Petya írta...

srácok, vasárnapi meccsre nem veszünk jegyet? :)

P.Cs. írta...

Jaja, azokért a lakótársakért még egy ezrest is fizettem volna :)

Lacás írta...

Eloszor is boldog szuletesnapot, kedves Tsutsu!

Masodszor Pecaval egyutt fizetunk 800$-t, de a keleti parton legendasan olcsobbak az arak, mondjuk a fizuk is joval lentebb vannak...

Pitti írta...

Hát ez a legenda hozzám csak most jutott el.

Csocso-nak én is boldog szülinapot kívánok. :D

Tsutsu írta...

Köszönöm:) 1éve nem gondoltam volna, hogy másik kontinensről is kaphatok köszöntést:D Thx!:)

bajigál írta...

Akkor nem csak az óceán, de innen a Tisza túloldaláról is kapsz köszöntést, Isten éltessen Csucs!

balu írta...

Nov 1 kedd 1400

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5. Popy A
6. Balu
7.
8.
9.
10.

Boldog szülinapot minden Tsutsunak!
Hol lesz a foci?

Tsutsu írta...

Köszi nektek is!

Nov 1 kedd 1400, Campus

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5. Popy A
6. Balu
7. Zéé
8.
9.
10.

Pitti írta...

Látszik hogy nem én szervezem a focit :P

Tsutsu írta...

No csak sikerült megoldanom, hogy hozzászóljak (nem otthon vagyok)

Gondolom arra gondoltál, hogy az a 15 ember aki nekem nemet mondott a focira az neked igent mondana..De sebaj, így is vagyunk már 9en és még több mint 2 nap van még egy emberhez.

Nov 1 kedd 1400, Campus

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5. Popy A
6. Balu
7. Zéé
8. Klopasz
9. NI Fallon
10.

Tsutsu írta...

Nov 1 kedd 1400, Campus

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5. Popy A
6. Balu
7. Zéé
8. Klopasz
9. NI Fallon
10. Szat Balázs
11. Szat Ákos

Petya írta...

Hátha Patrikot még rá tudom beszélni 12-ediknek...

Tsutsu írta...

Nov 1 kedd 1400, Campus

1. Csucs
2. Herr
3. Pety
4. LT
5. Popy A
6. Balu
7. Zéé
8. Klopasz
9. NI Fallon
10. Szat Balázs
11. Szat Ákos
12. Farkas Tomi