2011. december 4., vasárnap

2011 Flavon Max FK Kupa

Képzeljétek el, többen kérdezték tőlem, hogy hol vannak a kupának az adatai, ezért úgy gondoltam ezzel is megajándékozlak Titeket! (megtörve ezzel a hetek óta tartó hallgatásomat)
A Flavon 2011.-ben igazi kupamenetelést tartott, melyre még a legvérmesebb szurkolók sem mertek volna fogadni!
Az utosló meccs viszont nem úgy sikerült, ahogy terveztük! Bár 2-0ra is vezettünk, az ellenfél a végén megfordította a meccset (2-3). Az utolsó percekben, ha kapufa helyett berúgjuk az üreskaput, akkor jöhettek volna a büntetők, de inkább egy ritkán látható gólt gyűjtöttünk, be, hogy meglegyen a 2-4. Szatmári Ákos rúgott szabadrúgást a félpálya környékéről, mely telibetalálta az 5 méterre álló védőt, ahonnan is az egész pályán átrepülve a labda a kint álló Fekete Miki mögé esett, és bepattogott..




190 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Csucs, nem akartam elvenni az utolsó szavadat:

Csucsu:
Tegnap majdnem behúztam 100 ft-ra 39.000-et..2 1 meccsen és egy tizin múlott:(:)

Popy tegnap az évezred gólját rúgta tegnap a városin:)Simán megkapná a Puskás díjat:)(Popy(szögletből)->kapufa->védő->gól :D)

Melyik Popyvót?

Emberek, régen láttam blogot, de visszatértem! :D
Kürtkarácsony 23.-án miért nem jó?

EB
Beszéltük, hogy megyünk az EBre, de sajnos legutóbb is beszéltük, mégis Prekiék voltak azok, akik tényleg elmentek, a mi társaságunk csak mondta.. Ők már szervezkednek és szóltak nekem is, én meg igent mondtam.
A célmeccs: Június 9 Németország-Portugális, Lemberg.
Lengyelországban Wroclaw van a legközelebb, de az elég érdektelen csoport.
Van-e tőlünk érdeklődő, mert foglalni kéne a szállást?

Pitti írta...

Engem éppenséggel érdekelne, de mégis mennyibe fáj egy ilyen kiruccanás?

A bejegyzéssel kapcsolatban két kérdésem van.
Bíró csak egy meccsen volt?
Ki rúgta az öngólt?

Popy írta...

A fantasztikus gól az én szerzeményem volt. :) PopyLaci

Popya írta...

Herr, egy öngólt a bíró nekem írt be, mondta nem akar vele papírmunkát, lehet az volt amit te rúgtál. Még jó hogy sokat beszélgettem előtte a bíróval... :)

Dzsonasz írta...

mi kievbe megyünk egy negyeddöntőre van jegyünk D győztes C második úh. sztem Lengyelo. már nem fér bele.

Hermann írta...

Még jó hogy a tesódén kívül nem volt másik öngól...

Frank Klopas írta...

Lemberg = Lvov (UKR)

Dzsonasz: Honnan van már jegyetek?

Pitti: Bíró R. már ősszel sem játszott, sztem nem hívta senki..
Az öngólra pont emlékszem: A Fékcentrum ellen Szatmári Balázs lőtte volna mellé a labdát, de a kapu mellett sétáló Böszkét találta el,és a hasáról bepattant..

Pitti írta...

Ja a Bíróra azt hittem hogy játékvezető. :-D

bajigál írta...

vagy fél éve volt a jegyek sorsolása - igazából azt beszéltük h csak Lengyelo-ba jelentkezünk, ezekből egy sem jött be, János sunyiban bejelölte Kijevet és bejött :-) (valszeg mert nem nagyon akar oda menni senki...)

ahogy néztem, sanszos lesz egy olasz-angol negyeddöntő

Frank Klopas írta...

Imi: de jó nektek négerek! Bár kurva messze van! :)

Kik mentek? Imi, János, PCS, ?
Hogyan?

Hermann írta...

Klopas! Bíró Rolandot többször hívtuk még de mivel soha nem reagált semmit ezért hagytuk a picsába.

Nekem az Eb nem játszik...

Popya írta...

Herr, nekem a bíró két öngólról beszélt a végén, lehet benézte az egyiket...

Popya írta...

Vagy nem tudta, melyikünkkel beszél... :D

Lacás írta...

Eloszor is gratula megegyszer a kupameneteleshez. Nagyon ugyesek vagytok fiuk.
Az EB biztos nagy kiraly lesz, nehany meccset majd probalok a TV-ben nezni,ugyanis itt a kozeli barokban focit is adnak.

Hermann,MCsabi: a ristorantet otthagytam idokozben. Nagyon tavol volt, nem volt tul nagy forgalma,igy azt mondtam a tulaj csavonak, hogy ez most ennyi volt. Ez a masik hely sokkal jobb.
Ezen a helyen etel-ital es dohanyaru megrendelese es pakolasa a melo. Nagyon jo es vicces a tarsasag.
Szerencsere ez eleg kozel is van, igy nem kell annyit benzinre se kolteni, sot szerintem a cangat is beizzitom. Itt telen es koratavasszal van beciklis ido, amugy iszonyat a meleg. Most is van vagy 25 fok. Tenyleg otthon milyen ido van??

Tegnap Pecaval olyan steak-et csinaltunk,hogy az leirhatatlan.Ilyet en meg nem nagyon ettem, de halalkomolyan. Egy utcai arustol vettuk, egyik munkatarsam megjegyezte, hogy mi van, ha macskabol van. En meg mondom, ha a macska ilyen finom, akkor teszek ra magasrol.

Amugy nagyon jol vagyok, elvezem az ittletet! Mar mindennap futok eleg jo kis tavokat, de nem mindig az oceanon.Mar egy parszor kiprobaltam a hidra fel es onnan le verziot, az egy kicsit komolyabb.
Sokakat megfigyeltem, hogy a vizben futnak, nahat az brutalis. Nekem meg a kicsit melyebb homok is nehez:)

Ja igen, Janos jol erti a lenti csavo nem a foldalatti csavot jelenti, hanem egy szinttel lentebb lakik. De probalok vilagosabban fogalmazni, nehogy felreertesek legyenek.

A lanyok a bulin Krisz baratnoinek az ismerosei voltak.Azota nem is nagyon ittam. ( na jo a tegnapi steakhez egy jo kis Budweisert megittunk:))

Szombaton megint lesz egy kis osszeroffenes, persze elotte az El Classico-t megnezzuk. Pont jol jon ki most az idoeltolodas, mert itt delutan 4-kor lesz, igy odaerek a hazibuliba.

Udv mindenkinek!

Hermann írta...

Végre Mó valami konkrétabb információ!

Dzsonasz írta...

MO örülök h. jól érzed magad, csak így tovább. A steak biztos király volt ha Pecának is ízlett, ha egyedül etted volna kicsit kételkedtem volna a fagyos közepű pizzát alapul véve.

A jegyet az EBre Bógyi nyerte, csak hogy helyesbítsek.

Hermann írta...

Dzsoni bácsi láttad a tegnapi meccset? Nagyon király, bár sejtettem hogy sok lesz az az 59 sec amit a végére meghagytak.

A borjú láb óta én is kétkedve fogadom ha egy kaja ízlik Lacásnak...

Dzsonasz írta...

sajnos...
felét tegnap felét ma.
ez már lélektani dolog volt, hogy nem bírták kivédekezni a rohadékok. hát úgy néz ki idén sem lesz playoff, úgy hogy megszorongatták a bajnokot és megverték a patst. vagy szted megverik kétszer a dallast?

Hermann írta...

Az a szerencséjük hogy a Dallas ugyanolyan hullámzó teljesítményt nyújt mint ők, úgyhogy sztem még meg lehet a playoff.

Dzsonasz írta...

boldog mikulást mindenkinek!

Tsutsu írta...

Srácok, idén is megmérjük magunkat, hogy Karácsony környékén ki mennyit hízik? Felajánlok egy kiló répát annak aki a legkevesebbet!:)

Popy írta...

A répát küldheted nekem előre is... Mondjam a címet? :)

Tsutsu írta...

:)....

Láttátok milyen jól sikerült Rooney haj beültetése? A kis kócos ördög :D

Pitti írta...

Vagy inkább aki a legtöbbet fogy.

Petya írta...

Szasztok skaccok!

Laci csak így tovább gyűrjed a melót keressed a pénzt mert ha már itt halomra gyártjuk majd a gyerekeket kell nekik egy gazdag amerikás "nagybácsi".

Ez az EB amúgy hogy működik? Jegyet lehetett szerválni, de már nem lehet? Akkor Csabuska te miért kérded hogy ki jönne? Vagy lehet még jegyet szerezni? Vagy már nem lehet? Akkor ismételten kérdem (de most már utoljára) Csabuska akkor miért kérded? A Prekiék az ki? (Ha Gál Sanyi is akkor kösz nem) Amúgy kábé az lesz az egyik legjobb meccs, Lembergbe amúgy is mindig el akartam menni - Galícia fővárosa, btw.

Jó lesz idén az uefa kupa, két mencseszterrel a soraiban :)

Tsutsu írta...

a legkevesebb hízás nálam is legtöbb fogyás.. minuszba is lehet hízni:)

Szerintem úgy volt mint a németo-i vb-n, lehetett nyerni jegyvásárlási jogokat. Ezzel eladnak minden jegyet szerintem, ha kimész reménykehetsz benne, hogy lesz olyan aki el akarja adni a jegyet mert ő más meccsre volt kiváncsi. Ez mondjuk csoportmeccsre nem igazán igaz..ott abban lehet bízni hogy nem fogyott el minden jegy..bár a Német-Portugál..nos nem hiszem hogy lesz még jegy.

Az osztrák EB-n ez bejött, mert egyenes kieséses volt és sok német eladta a jegyét nem drágán. Azért szurkolok, hogy bejussatok valamilyen meccsre.

(Jegysorsolásnak amúgy lehet van még egy utolsó köre - nem tudom)

Frank Klopas írta...

Petruska!
ja, jegy az nincs, de élmény az nagyon nagy! 2008.ban is sem volt jegyünk, de vettünk a stadion előtt üzértől.

Amúgy sosem lehet tudni, hogy lesz vagy nem: mert ahhoz képest, hogy Bécs kurva közel van az olaszokhoz, meg horvátokhoz nem tolongtak ott, hogy minden jegyet megszerezzenek. Ez volt a 2008as tapasztalat.
A németek sem biztos, hogy erre a meccsre fenik a fogukat..
Majd meglátjuk..
Gál Saniy nemtom, hogy jön-e, de a lényeg, hogy minél többen legyünk!
Amúgy Lemberg állítólag faja nagyon.

Amúgy tényleg játszhatnánk olyat, hogy kiírja mindenki 24.-én reggel mért súlyát, és aztán meg majd a január 2.-it, és megnézzük kinyert!

Lacás!
Megtanulsz odakint úszni?
Csináljál képet!!!
Mennyi, amúgy ott egy sör?
Jössz a Lembergbe? :)

Tsutsu írta...

Sztem dec 23.-án és január 4-én legyen. A maradékok miatt:)

Pitti írta...

Ez jó ötlet hogy ide posztoljuk a testtömegünket. Ennek lehetne csinálni egy önálló bejegyzést is ha eljön az ideje és mivel a karácsony meg az újév nem nemzeti ünnep vagyis amérikában is hasonlóan zabálással telik így Laci is beszállhat. :-D

Ácsi Csabuska! Arról nem volt szó hogy blinkre akarsz kimenni. Így már azért nem vágom rá, hogy OK. Én nem vagyok az a bevállalós fajta emberke.

Pitti írta...

Figyeljetek már lehet hogy hülye kérdés de a Barca hol van a BL-ből?

Tsutsu írta...

Kedden játszottak, sima meccsen nyert a B csapatuk.

Tsutsu írta...

A Basel tegnap a több mint 20x-os szelvényemet szúrta el..Napoli,City,Madrid,Lyon..a szemetek.:):(

Popya írta...

A mérésre felajánlom 10 éves, külcsínben megkopott, de amúgy jó mérlegünket.... :) Ha benne vagytok, viszem a kürtbe, és az első Kálmán előtt kell mérlegelni...

csabinnyó írta...

Popy, ez hatalmas ötlet, de azt ugye tudod, h az a mérleg már nem fog hazamenni veled? :)

Eldőlt már, h mikor lesz a kürt egyáltalán?
És a közös kajálás?
Vagy sörözés mostanság?

Tsutsu írta...

Beszéltem Jánossal és nem szeretném ha kimaradnának a jóból így, meg lehetne versenyeztetni pár januári időpontot is. Kicsit messze van még, de lehet van olyan aki tudja, hogy melyik 7vége biztos nem jó. És ez lehetne újév köszöntő kajálás:

Jan-7
Jan-14
Jan-21
Jan-28

Az egyik 7végén Pécsen leszünk, de ha eldőlne időben hogy melyik legyen, akkor nem azon a 7végén mennénk.

Ettől függetlenül Dec-17-én is lehetne valami..legyen is.

Mit szóltok?

Én (majdnem) minden hétfőn mérem magam, de aznap, 23-án mindenképpen fogom. A mérés akkor ideális, ha mindkét alkalommal ugyanazon a mérlegen történik a mérés nagyjából ugyanannyi ruhában ..ezért Popy akkor januárban is fel kell ajánlanod:))

Popya írta...

Nem baj, olyan mint Lassie, majd hazatalál... ;)

Popya írta...

Természetesen, az meg lehet a kajálás előtt...

Popya írta...

Vagy után :))

Pitti írta...

Jan 28 biztos nem jó mert akkor megyünk csúszni Jánosékkal.
A közös mérlegelés jó ötlet.
Popy az a mérleg tized kilókat tud mérni, mert úgy gondolom ilyen pontosság indokolt lehet. Bár ebben az esetben még nagyobb befolyást jelent az eredményre a viselt öltözet.
Na erre most találtam ki a megoldást. Az első mérlegeléskor meg kell jegyeznie mindenkinek hogy mit viselt és a második mérlegeléskor ugyanebben az öltözetben kell mérlegre állnia. Azt gondolom így kapjuk a legkorrektebb eredményt.
Ezen adatok rögzítését Csabára bízom neki úgyis nagy gyakorlata van a dokumentálásban.

Petya írta...

emlékszem Nagycsé egyszer kifejtette hogy nem mindegy hogy merevedéssel vagy merevedés nélkül méri meg magát a mérlegen :)

Hermann írta...

És mire alapozta ezt az elméletét? :)

Popya írta...

Több éves gyakorlati tapasztalatra... :)
Csaba, ha így nehezebb leszek, előtte beveszek egy marék viagrát

Andrea írta...

:)

Hermann írta...

Ma 20:30tól legurítunk egy pár sört a 7es tanszékben.

Petya írta...

az egy kiváló hely. csatlakozhatok? :)

Petya írta...

http://www.youtube.com/watch?v=eKlVHRbDEUU

"én csak egy macska vagyok, nem egy kibaszott tudós"

"leírok egy sort, 3 lesz belőle, aztán megint átírom, aztán megint átírom"

"pucsíít"

Lacás írta...

Bizony a 7-es Tanszek az egy nagyszeru hely, ittletem letrejottenek egy nagyon fontos allomasa:)

Sracok, amugy soraitokbol csak ugy arad a komolytalansag,ami nagyon jo:)
Sajnos en nem tudok jatszani, mert igazsatalan lenne egy masik merleggel merlegelnem. Max. ha Popy megoldja az ideszallittatasat:)
Amugy vegulis ki a gyoztes:aki tobbet hizik vagy fogy?? Szerintem viccesebb lenne, aki tobbet hizik.

Klopasz: Lembergbe nem hiszem sajna, hogy most megyek, de nektek jo szorakozast. En szivesen mennek ugy is, ha csak varosnezos, szurkoloi sorozgetos, meccset kepernyon nezegetos lenne.
A sor itt viszonylag olcso es van nagyon sok fele.
Uszni meg nem tudok, de ez is egyfajta terv itt. Megha nem is a legfontosabb.:)
Karacsonyra veszek egy gepet es csinalok kepeket vegre.

Petya, gyartsatok nyugodtak halomra a gyerekeket, nem fognak ehen halni.
Foleg ha az amerikai nagybacsinak sikerulne is alkotnia valamit:)

Pisti, a Black Friday sajnos eleg black-re sikeredett, mert akkor voltam Halaadas utan olyan borzasztoan masnapos. Allitolag amgy 5 perc alatt elkapkodjak az amcsik ilyenkor a cuccokat,teljesen kikelnek magukbol.

Tsutsu írta...

Mindenki mérheti magát különböző mérlegen, a lényeg, hogy mindkét alkalommal ugyanazt használd: nem a kg a fontos, hanem a változás. Tehát ez nem kifogás:)

Frank Klopas írta...

Csucsu!
Szívemből szóltál!
Bár, elég vicces lenne, ha a Kürtben mérecckednénk a kg-bizottság és kálmán előtt! :)

Popya írta...

Én biztosítom a mérleget, a bizottságot állítsátok össze. :)

Pitti írta...

A mérleg pontossága tényleg nem mérvadó a különbségek tekintetében bár a digi mérleg kontra analóg viszonylatában ez már nem igaz. A mérleg mérési bizonytalansága azonban már nem mindegy ezért kéne ugyanazzal mérni (sztem).Így ugyanazok a feltételek. Fontos a mérőeszköz ismétlőképessége is úgyhogy még az is elképzelhető lehet hogy egy embert 3-szor mérjünk meg és a 3 mérési adat átlagával számolunk.
Ha már csináljuk csináljuk korrekten.

Tsutsu írta...

Ez bizony durva project lesz..Az én mérlegem egy tizedesjegy pontossággal mér..és egymás után mindig ugyanannyit:) De nem gondoltam rá, hogy elvigyem otthonról:P

Popy írta...

Pofon egyszerű... Akkor nálatok kezdünk, utána megyünk a kürtbe. :) Van még kérdés?

Nagyzee írta...

kapjátok be mind

Petya írta...

ejnye Zoli, azért ennyire nem kéne szexistának lenni...

Lacás írta...

Ejnye Nagyzee, ezt nem vartuk! Ha nem akarsz nem muszaly raalni:)

Tsutsu, teljesen igazad van, megmerem majd valahol magam es en is beszallok a kuzdelembe.

Pitti írta...

zee=Csaba ez a gyanúm. Talált?

csabinnyó írta...

Szerintem nem talált, de aranyos vagy, hogy egy Csabára tippelnél, hisz sokkal nagyobb esélye van, mint mondjuk egy Petinek, igaz? :)

Mit szóltok a Barcához? Azt hittem a meccs előtt, h a Madrid fog nyerni, de szerintem túl görcsösek voltak, a Barcások meg hozták a jó formájukat...

Tsutsu írta...

Én is pont így voltam vele: meg kellene rakni a Madridot mert most szinte biztos hogy ők nyernek. Kár hogy bealudtam a meccsen..:(:(

Lacás írta...

Sracok, emlekeztek meg a regi nevtelen uzenetre:)Arra a bizonyos titokzatosra.
En tudom, hogy ki volt:)

Petya írta...

Nagyzé egy igazi ARANYEMBER, hogy tenne már ilyet?

Nagyzee írta...

Részeg voltam, csakis így történhetett. Mindenkitől elnézést kérek, és sajnálom, hogy ekkora csalódást okoztam szüleimnek, akik pedig remekül neveltek.

Petya írta...

Na vajon ezt most ki írta Nagyzé helyett? :)))

Nagyzee írta...

Tornóczky Anita szavaival élve: éseztígyhogy? Gyorsan le is cseréltem a jelszavam.:s

--

Klopas, ha gondok akadnak a videók lejátszásával, érdemes lehet letölteni a k-lite mega codec pack-et. Ha bármi probléma akad, szólj!

csabinnyó írta...

váhá,Zéé ez volt a legeslegjobb hsz ezen bejegyzésen belül! :P

Petya írta...

Azokra a videókra gondolsz Zoli amik a böngésző elindulásakor elindultak? A fürge ujjak? :)

Nagyzee írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nagyzee írta...

Az index.hu szexblogjára gondolsz, amit TE nyitottál meg?

Ezt neked küldöm:
http://www.youtube.com/watch?v=JHcFWcnS94E

:P

Lacás írta...

Nagyzee vagy teljesen megkergult, vagy tenyleg valaki kalozkodik a neve alatt:)
Sracok, a kurtos bulin maszirozzatok meg a vallat:)

Petya írta...

nagyon tetszik. és mennyire illik hozzád a szám :)

(arra gondoltam természetesen hogy német és így gyakorlod ezt a remek nyelvet).

Oks Lacás, megpróbálunk csupa olyan dolgot csinálni amit te szoktál. Majd beosztjuk egymás között. Nem tudom a rosszul levést ki fogja vállalni...

Nagyzee írta...

Nem lennék annak a helyében, akire a seggrészegen lehajtott fejjel hazafutás jut.:D

Frank Klopas írta...

:D

Frank Klopas írta...

Amúgy négusok, nyitott valaki egy pénteki díbolásra?

Petya írta...

Zoli bameg rendesen feldobod a blogot :)

Én benne vagyok egy hasonló péntekiben, de csak ha felhívjuk a földszinten lakó csajt!

Legyen egy olyan szabály, hogy mindenki visz 4 üveg drága sört, és akkor tartunk egy sörestet!

SirNyű írta...

Én pénteken megyek haza, valami ivászat esetleg?

Petya írta...

pont azt tervezzük Tamás :)

Nagyzee írta...

Én benne vagyok a sörestben, bár itt Debrecenben elég nehéz lesz összeszedni igazán különleges söröket.

Azt viszont ki mondta, hogy megint nálunk lesz a buli? Esetleg beköltözni nem akartok?:p

Mondjuk ha senki más nem vállalja, akkor lehet megint itt, de inkább ne, ha lehet.

Petya írta...

"Mondjuk ha senki más nem vállalja, akkor lehet megint itt, de inkább ne, ha lehet."

Én egy ilyen kedves invitálásnak nem tudok nemet mondani Zoli! Hányra menjünk?

Frank Klopas írta...

Nekem annyi bajom van, hogy pesten leszek egész nap és csak estére érek haza, de akkor odamegyek, ahol buláj van!

Lacás írta...

Nagyon tetszik, hogy Klopasz 29 perc utan rohog a sajat poenjan.:)
Ugye te vetted at Nagyzee-tol az iranyitast?

Petya írta...

Akkor semmi? Hát hogy lehet így tervezni? :)

Nagyzee írta...

Nos, akkor mi lesz? Kata nemsokára itthon lesz, megkérdezhetem, hogy belemegy-e, hogy megint itt lógjunk. Amúgy mire gondoltatok ma estére? Sörkóstolás, sima sörözés, esetleg bor/fröccs?

Nagyzee írta...

Oké, lehet hozzánk jönni, akinek még van kedve. Könnyed sörözés lesz, sört hozzatok!

Dzsonasz írta...

NagyZ te nagyon belazultál, mit tolsz?

Petya írta...

Nagyzé, akkor mikor kezdődik a buli?

Frank Klopas írta...

Na négerek!

A rögtönzött pénteki bizottsági ülésen nagyzénél megszavaztuk/eldöntöttük/kitaláltuk a Kürtkarácsony és a szilveszteri buli is bajusz buli lesz, vagyis senki ne borotválja le a bajuszát!!!!

Akinak ellenvetése van az szóljon, de ne borotválkozzon! :D

Petya írta...

Természetesen ez csak a férfiakra vonatkozik. Köszönjük!

Petya írta...

vár Spartacus, Bob, Rebekaaaa! :)

Tsutsu írta...

Csütörtökön ezt hallgattam munka közben:)

Popya írta...

Az elsüllyedt világokat? Még a kalózok dala jó onnan... :)

Lacás írta...

A bajuszparti egesz eredeti otlet, dehat azt ugyis Nobi nyerne, hisz o minden ap tobbszor is borotvalkozik:)
Egy het mulva mar olyan bajusza lenne, mint Tolstoj-nak volt anno.

Ma az egyik munkatars gyereket
(o is magyar) viszem haza a melobol kocsival, azt nezzuk, hogy minden amerikai, aki elmegy mellettunk nez minket, integet, mutogat.En is visszakoszontem nekik illedelmesen.
Volt egy par aki egyszeruen megszakadt a rohogestol, de nem tudtuk, hogy miert. Meg is jegyeztem, hogy ezek az amcsik neha olyanok, mintha nem lattak volna meg feher embert.
Aztan a benzinkutnal vettem eszre, hogy az 5 literes asvanyvizes flakont a kocsi tetejen hagytam es ezt probaltak jelezni.:)

Lacás írta...

Jo azert hozzateszem, ha lerepult volna mar nem lett volna olyan jo, mert eleg balesetveszelyes, de igy, hogy vegig fennmaradt jol kijottem belole.
Peca epp most mondja, hogy ugyanigy jart, csak o a tarcajat hagyta fent a penzevel es az osszes irataval.
Ezek azert jelek, hogy oda kell figyelni.

Petya írta...

Azért örülök hogy Laci még mindig olyan nyugodtan vezetsz hogy még az ásványvíz sem esik le a kocsi tetejéről - MO-n is ezt kéne bevezetni a Kresz vizsgán, hehe..

Pitti írta...

Hát ez "hatalmas" Laci! Van ott olyan hogy 5 literes kiszerelés? Azt hittem gallon és többszörösei.
Nekem nem biztos hogy fent maradt volna amúgy.

Petya írta...

jaj Pisti..

a 1 gallonnak pontosan akkora értékű többszöröse, hogy kijöjjön az 5 liter. még ezt sem tudod? :)

Tsutsu írta...

Durva, hogy a Barca a legutóbbi 16 sorozatából 13 megnyert..és ugye nem a megye V.-ben indultak. Ami kimaradt az a spanyol kupa (2x) és egy BL győzelem. Kiváncsian várom, hogy "idén" meg lesz-e megint 3..

Petya írta...

2 nap múlva lesz Nóbi születésnapja, szerintem addig még fog borotválkozni, majd utána már nem :)

Tsutsu írta...

Lacás, 10-én le fog járni az igazolásod..remélem időben szóltam..:)

Pitti írta...

Na akkor mikor lesz végül a Kürtös buli?
Csabi most rajtad a sor. :D

Pitti írta...

Inkább legyen ez a 100. komment úgyis nagy sörös a társaság.

http://pivo.blog.hu/2011/12/13/a_vilag_legjobb_sorei_2011_ben

Lacás írta...

Koszi Tsutsu, hogy emlekeztetsz ra, igy mar biztos nem fogom elfelejteni.
Mennyibe is kerul a ssportorvosi?:)

Ez az asvanyviz kivetelesen egy orosz boltbol lett vasarolva es ott literben mernek.De valo igaz, a gallon tobbszorosei mukodnek itt.

Figyu mar, nem ma van Nobi szulinapja??? Boldog szuletesnapot NOBEE!!
Nobee, a ket unnep kozti bajuszversennyen egyertelmuen neked szurkolok!

Petya írta...

Mindenkinek tudnia kellene hogy Norbi születésnapja a híresztelések, anyakönyvi adatok és szülői emlékezet ellenére nem 19-dec hanem 21-dec, úgyhogy még mindenkinek van 1 napja felkészülni milyen szöveggel készül. :)

Nagyzee írta...

Pisti, nem tudom emlékszel-e még, de anno hoztál haza pár fajta Samuel Adams sört is Amerikából. Petinél kóstolgattuk házibulin, ha jól rémlik, és tényleg nagyon jók voltak.

---

Peti, valamelyik este át tudok ugrani a dobozzal, amit Andi készített nálunk? Csak mondd, hogy mikor jó, és átviszem.

Petya írta...

Bizony jó sörök! Nekem első dolgom volt a houstoni reptéren gurítani egy 8 dolláros korsóval. :)

Zoli, majd felhivlak és átmegyek én - úgy fair, hogy ne te ugrálj :D

Pitti írta...

Persze hogy emlékszem csakhát nekem olyan mindegy...
Lacitól várunk észrevételt, meg küldhetne sört is :-D.

Nem vagyok rest feltenni újra a kérdést, hogy mikor lesz a Kürtös buli akkor? Vagy nem is lesz?

Tsutsu írta...

Igen, eddig én is hallottam már csütörtököt és pénteket is. Pestiek közül pénteken ki jönne?

Knorbi írta...

Hali,

akármikor is legyen a születésnapom (kezdem elveszíteni a fonalat :) ) majd igyekszem nem túlreagálni, mint egyesek :)

http://www.youtube.com/watch?v=53XdJO2ezTc&feature=related

(apropó, akárhogy is de 2012-ben indulnak/hatnak a 30 éves bulik....)

a bajuszversenyt mi fog követni, mármint milyen testrész :)amúgy én majd csak az utolsó előtti napon kezdem el növeszteni, h másnak is adjak esély, így sportszerű

sajna a Kürt karácsony nekem most kimarad, de minden résztvevőnek jó ünneplést kívánok!

Akivel nem sikerül találkozni az Ünnepi Forgatagban, annak KELLEMES ÜNNEPEKET KÍVÁNUNK!!!

knorbi

csabinnyó írta...

Nóbi, Isten éltessen holnap!

Kürtkarácsony nekem csak csütörtökön játszik, így reménykedek benne, hogy másnak is jó eme időpont.

Lacás: jobb amúgy kint vezetni, mint itthon? Értem ez alatt elsősorban a kocsit, ill. a kinti vezetési morált. Vannak kopaszokok régi 7-es bömcsikkel, vagy mi ezeknek az ottani megfelelője? :)

csabinnyó írta...

2012-ben ki a frász lesz amúgy 30?!? ne öregbíts minket, Nóbi, csak te vagy ilyen vén! :P

Dzsonasz írta...

nekem nem jó a péntek, így részemről lehet akár csütörtökön is
remélem szilveszterkor lesz vmi...

Lacás írta...

Tenyleg 21-en van Nobee szuletesnapja.

Petya írta...

Boldog szülinapot Nóbikám! :)

Na akkor most megint a demokrácia fog játszani (nem olyan mint az országban, hanem valódi).

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya

Péntek
Petya


Akinek mindkét nap jó az írja fel magát mindkét napot. Írjátok serényen!

Tsutsu írta...

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu

Péntek
Petya
Tsutsu

Szerintem János nem mondta, hogy csütörtököntud jönni, csak azt hogy pénteken nem, így neki mindegy - tévednék?

Tsutsu írta...

Amúgy szerintem már el is dőlt :)

Dzsonasz írta...

szerintem Peti is így értette, csak a politikai demokrácia intézményét gyakorolta :D

Pitti írta...

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Pitti

Péntek
Petya
Tsutsu
Pitti

Frank Klopas írta...

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Pitti

Péntek
Petya
Tsutsu
Pitti

Lacás írta...

Latom Klopasz rejtegeti magat a bajusznoveszto verseny miatt:)

balu írta...

Visszatértem a blogra (mint Nagyzee).Hétfő óta bajuszt is növelek, de nekem szerintem szilveszterre is jó, ha erősebb borostának fog tűnni. :)

Isten éltessen Norbi!

Kürt inkább a csütörtök a jobb, olyannyira, hogy péntekhez inkább nem írom oda magam :). Szerencsére nincs olyan, akinek csak a péntek lenne a nyerő.

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Pitti
Balu

Péntek
Petya
Tsutsu
Pitti

Hermann írta...

Kürt karácsony, kürt karácsony,
kihűlt e már a Kálmánom,
ha kihűlt már ide véle,
had igyam meg izidében.

Nagyzee írta...

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Pitti
Balu
Nagyzé

Péntek
Petya
Tsutsu
Pitti
Nagyzé

SirNyű írta...

Ezen a héten vagy a jövő héten lesz a kürt karácsony?
Én csak a 2 ünnep között leszek otthon (akkor is csütörtöktől). Szilveszterkor lesz valami?

csabinnyó írta...

Holnap este 7? Az a bajusz-téma komoly? :) Borosta is játszik vagy bajuszt meghagyva kell borotválkozni? :)

Egészen más téma: édesapámat nevezte két betege az év orvosa pályázatra. Aki esetleg gondolja, szavazhatna rá (vagy arra az orvosra, akiről éppen szimpi a történet). Itt a link, ahol el lehet olvasni a sztorikat és szavazni lehet: http://www.astellasazorvosokert.hu/szavazas
Köszi

Pitti írta...

Kicsit módosítottam a listán ami nem fog osztatlan sikert aratni úgy érzem.

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Balu
Nagyzé

Péntek
Petya
Tsutsu
Pitti
Nagyzé
NagyCsé
Gombi
Preki?

Petya írta...

http://pepsifoci.hu/node/103694

Ti mit tettetek volna a kapus és mit az edző helyében?

Módosítom én is, nekem mégsem jó a péntek..

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Balu
Nagyzé

Péntek
Tsutsu
Pitti
Nagyzé
NagyCsé
Gombi
Preki?

Petya írta...

Beszéltem Nagycsével, kisebb félreértés alakult ki személyével kapcsolatban..

Csütörtök
Macska
János
Herr
Petya
Tsutsu
Balu
Nagyzé
Nagycsé

Péntek
Tsutsu
Pitti
Nagyzé
NagyCsé
Gombi
Preki?

Így viszont - ha már nem változik a lista 2,5 embernek nem jó a csütörtök, 5 embernek nem jó a péntek..

Tsutsu írta...

http://www.youtube.com/watch?v=xkCGQP8hv3c

Petya írta...

Csucs én ugyanezt tettem fel, csak az még fent van :)

Akkor ma este 7 Kürt jó?

Pitti írta...

Tévedsz már az sincs.

Pitti írta...

7-re nem biztos hogy odaérek, viszont az uccsó busszal haza megyek.

Petya írta...

Mi Nagyzével pontban 7re ott leszünk, Balu egy kicsit hamarabb...

Tsutsu írta...

Azért raktam fel, mert a tied már nem volt fenn..jó hamar lekapták az enyémet is. Why?

Tsutsu írta...

http://www.haon.hu/a-leggagyibb-es-legjobb-karacsony-film-szavazz/1863454

Vicces a lista a legjobb és a legrosszabbak között is nagyjából ugyanazok vannak az első 10-ben. Talán az átlagos szavazó ennyit látott csak, így ez csak ismertségi verseny..

Petya írta...

Jó munkát kívánok minden lúzernek akit a munka frontján ért a mai nap :)

Nagyzé tegnap a lelkemre kötötte, hogy írjam ki hogy az este lúzere nem ő lett, aki szólt a pultos néninek hogy kevesebbet számolt a Kálmánokért, hanem Herr, aki visszavitte a Vencelből egyszer már ellopott korsót. :)

Hermann írta...

A lelkiismeretem nem engedte :) ill. a tudat hogy ti még szeretnétek oda visszamenni.

Petya írta...

Te talán nem?

Tsutsu írta...

http://www.origo.hu/sport/focivilag/20111223-feltem-hogy-kes-van-nala-toroltek-a-huligant-rugdoso.html

Hermann írta...

Csakis veletek!

Tsutsu írta...

Boldog Karácsonyt mindenkinek!:)

Tsutsu írta...

Ki milyen filmet választ mára? A kincs ami nincs ismét műsoron:)

Hermann írta...

Jó magam amerikai futball maratont tartok. :)

Dzsonasz írta...

Boldog Karácsonyt minden kedves blogozónak!

Lacás írta...

Boldog karaacsonyt kivanok en is minden kedves blogozonak!!!
Na jo, kedves karacsonyt kivanok annak is, aki nem kedves:)

Vannak kepek skacok, holnap vagy holnaputan csinalok egy bejegyzest, lesznek kepek dogivel:) Na jo, sokat nem rakok fel,nehogy Petya keze gorcsbe alljon a sok scrollozastol:)

MCsabi:kerdesedre valaszolva a nok egy jelentos resze eletveszelyesen vezet, a motorosok egy resze kisse reszegen vezet, ezert resen kell lenni.Volt egy motoros par, aki a Bikeweek-en nagyon erdekesen szlalomoztak, majdnem el is csaptam oket...
Amugy tudnak vezetni nagyjabol, dehat ezeket a kocsikat nem nagy was ist das elvezetni..
Este nagy bekajalas, iszogatas, megnezzuk a Taplo telapot, ami elvileg egy legendas film.
Holnap egesz napos ebed, vacsi Krisz rokonainal.

Udv. mindenkinek.

csabinnyó írta...

Tsutsu: szerintem én a Sissit fogom "nézni" :D

Lacás: várjuk a képeket. A részeg motorosokat meg nyomjad le az útról. Amúgy automatát vezetsz?

csabinnyó írta...

ja és ami miatt írni akartam: Boldog karácsonyt mindenkinek!

csabinnyó írta...

Herr, én a rögbit amúgy jobban szeretem.

Ez azért talán még neked is tetszik: :P

http://www.youtube.com/watch?v=hyJ9Hq9lJkk

Tsutsu írta...

Mi a WATTS mellett döntöttünk:) Egyébként az előbbi linken látható videó is szerepelt a válogatásban.

Popy írta...

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek! És sok sok bejglit! :)

Pitti írta...

MIért szarakodik nekem a blog?

Szóval a videó nagyon bejön.

Laci a képeket feltöltheted az általam létrehozott tárhelyre is.

http://s291.photobucket.com/albums/ll291/chpisti/

a felh nevet és jelszót elküldöm mailben.

Hermann írta...

Csabi jó a videó cserébe ezt tudom küldeni, hogy jobban megszeresd az amcsi focit:

http://www.youtube.com/watch?v=LaNl460ykv4

Tsutsu írta...

Valakinek van kedve csütörtök délután (4-5 körül) kijönni a RealTeam kupára?

Hermann írta...

Nekem van de mehetnénk hamarabb is hogy legyen hely.

Tsutsu írta...

Sajnos én dolgozok aznap, próbálok minél hamarabb eljönni, de örülnék ha már 3kor el tudnék indulni.

Dzsonasz írta...

srácok, szilveszterre van vmi program? megcsörgettek, ha szerveztek vmit? milyen volt a kürt? volt mérleg?

Petya írta...

Sajnos még nincs János.

TCS-re valaki (Nagycsé anyukáján kívűl) akar csatlakozni?

Tsutsu írta...

Ismét voltunk a foci-celebek fellegvárában, holnap valószínűleg megyünk ki újra 14.30-tól 4 negyeddöntőre - 8 csapatot is meg lehet nézni..és már a nyolcaddöntőben is jó meccsek lesznek. (pl: Mezei-Vill - Torghelle+Bajzát)

Csak 1,5 percet töltöttem a Hódos folyosóin, de máris összefuthattam pár nevesebb (régi) debreceni játékossal :Tőzsér,Tisza,Balogh és Bodi. Dzsudzsák ismét eljött játszani is. A régi debreceniekből egyébként remek csapatot össze lehetne állítani:)

Most ne mondjátok, hogy nem éri meg eljönni:)

balu írta...

Tsutsu, én csatlakozok a mai napon. Tudnék hamarabb is menni, de csak ha van valaki aki szintén tud hamarabb menni. Mit gondolsz lesz hely a Hódosban? Tegnap sokan voltak?

Nagyzee írta...

Mindenkinek utólag is kellemes ünnepeket.

A bajszát növeszti még valaki, vagy hamar elhalt a nagy lelkesedés?:p

Petya írta...

hehe, én miután láttam hogy Nagycsé levágta én is levágtam. de remélem Zoli ez Téged nem tántorít el :)

Nagyzee írta...

Szánalmas banda.:p Pedig gondolkoztam rajta, hogy holnap Lemmy-s arcszőrzettel jelenek meg.

Petya írta...

Balázsban még bízhatsz. Vagy Dóryné-ban :)

csabinnyó írta...

Esetleg még Erzsi bácsi... :)

BUÉK minden kedves és kedvetlen blogolónknak!

Laci, igazán indíthatnád az új évet egy új bejegyzéssel. Ha már megígérted.

Hermann írta...

Akkor nemcsak én várom azokat a képeket :)

Emlékeztetőül:
"Vannak kepek skacok, holnap vagy holnaputan csinalok egy bejegyzest, lesznek kepek dogivel:) " - Lacás, dec. 24. 19:50

Tsutsu írta...

Remek kis idézet:D

Pitti írta...

Támogatom a felvetést. Laci ráadásul 7 óra lemaradásban van hozzánk képest szóval édén még van egy csomó ideje hogy meglepjen minket elsején amikor feljövünk a blogra.

Hajrá Laci! BUÉK=HNY :-D

Petya írta...

én nem akarom állandóan szogatni, azért nem írtam, de már nekem is feltünt hogy pár nap eltünt az óceánon keresztül...

Nagyzee írta...

Hmm, mit szólnátok, ha szerveznék egy bajusz party-t úgy kb. egy hónap múlva? Belépés csak bajuszban.

Bajszos népünk győzni fog!

csabinnyó írta...

Zé, felőlem lehet, bár ez kicsit olyan mintha én meg azt mondanám, h csináljunk egy olyan partit, ahova csak a kisgyerekes blogolvasók jöhetnek :P

Amúgy hol-hogy telik a szilveszter? Ti durrogtattok annyit, hogy nem lehet elaltatni a gyereket, vazze? :)

Kíváncsian várom, h ma este kinek a nevében fog megjelenni egy "kapjátokbemind" hozzászólás :P

Petya írta...

kapjátokbemind

Petya írta...

ez meg ki a fasz volt?

Nagyzee írta...

nekem van egyedül bajszom. basszátok meg mind.

Andrea írta...

jogos. én kérek elnézést nagycsé nevében.

csabinnyó írta...

bujjjjjééék!

még jó, h nagycsé az én jelszavam nem tudja :)

jó a buli?

Tsutsu írta...

Biztos jó, ha mindenki netezik :D

BUÉÉÉK!!

Lacás írta...

Boldog uj evet sracok! Bocsi a kepek miatt, de Peca gepen vannak, o meg a multkori bulin otthagyta.
Amugy ez a hetem munkaugyileg nagyon brutalis volt. Volt hogy 1-kor mentunk haza...
Most Kriszeknel szilveszterezunk, ami 2 ora mulva kezdodik is.
Long Island party lesz, meg lesz egy kis billiardbajnoksag is, mar alig varom:)
Remelem jol vagytok!

Udv mindenkinek!

Tsutsu írta...

Bocs, hogy lelőttük a poént, hogy Szilveszter lesz..nálatok még pár óra:)

Jól zárult a év vége fogadás szempontból: a korábban említett rekordomat pár vesztes szelvény is követte, de a "mai" 39x-es nyeremény szívet-melengető volt:D Persze 100ft-ból..

Pitti írta...

Igazán fogadhatnál nagyobb tétben pl 1000 Ftban és még az se jelentene nagyobb veszélyt a családi költségvetésre. Ha meg bejön akkor meg szép kis summa amivel már lehet kezdeni valamit nem csak nyalókát venni.

Tsutsu írta...

Nemcsak egy szelvénnyel szoktam játszani - több lábon kell állni - így az 1000 ft-os szelvényekkel már veszélyeztetném, és azt nem szeretném. A hosszú távú cél, hogy ha több pénzem lesz a számlán, akkor növelem a téteket, de hosszú távon általában csökken a pénzed, nem nő:(

Lacás írta...

A buli oriasi volt, nagyon jol sikerult. Ma reggel viszont jott a telo, hogy 10kor melo.Hirtelen azt se tudtam hol vagyok, csak ugy kirepultem az agybol.
Bent mar egy paran szidtak a vezetoseget kemenyen, mikor hirtelen megjelentek 12 Heinekennel es 12 Stellaval. Hat en ilyet meg nem pipaltam skacok, de ezt a napot sor nelkul nem birtam volna ki.
Igy is mar neha uvolteni tudtam volna a faradtsagtol...

Lacás írta...

Amugy egy lany tegnap megjegyezte, hogy nagyon idiotan oltozkodok.
Janos kerem a tamogatast!!:)

Petya írta...

és a sörök után kellett dolgozni vagy csak sörözni hívtak be?
Laci, szerintem tök jól öltözködsz. persze ha kintléted óta bohócboltban vásárolsz, akkor nem tartom fent álláspontom.

Tsutsu írta...

Én amúgy már 2 bejegyzést is várok:
Laciét és a 2011-es Aranylabda győztesének kihírdetését is..és sehol semmi:(:)

Frank Klopas írta...

Csucs!

Nem merem bejegyezni az aranylabdá, mert jön Lacás és felülbejegyez engem! :)

Sém, de ha sokáig tart, akkor már nyomom is!

Tsutsu írta...

Jogos, annak legalább 1-2 hétig érintetlenül kell maradni, különben elveszíti a rangját

csabinnyó írta...

Lacás, kizártnak tartom, hogy egy amerikai lány jobban öltözködne nálad, szóval én támogatlak.
Amúgy mit szólsz ahhoz, hogy szinte napról napra fizetésemelést kapsz, miután egy dollár lassan 250 Ft lesz. Viktornak majd dobj egy képeslapot :)

Csucs, Klopasz: mi ez az aranylabdás sztori?

Dzsonasz írta...

MO ott USAkában szerintem nem nehéz jól öltözködni minden olcsó. menj be egy boltba, mond meg, hogy te egy teniszező vagy és hogy nem tudod hogy mi állna neked jól civilben. segítenek hidd el, és még lehet be is csajozol. egyéként boldog új évet bevallom hiányzol mindenkinek csak hát tartjuk magunkat. herr most néztem meg a meccset, sirály volt.

Lacás írta...

Klopasz, nyomd a bejegyzest nyugodtan, mert a fenykepezoert hetvegen tudunk csak elmenni.
A kocsim meg mindig Kriszek elott van, mert nem volt ido ertemenni a sok melo miatt...Meg Szilveszterkor hagytuk ott es hazataxiztunk, nem eri meg reszkirozni.Amugy nem is volt olyan veszesen draga.
Dzsonasz, jol esik, amit irtal, Ti is nagyon hianyoztok!!! Itt nem nagyon talalkozok olyan ertekes emberekkel,mint Ti. Hianyoznak a sorozos beszelgetesek, a nagy focik! Probalok majd jobban oltozkodni, itt a cuccok nagyon olcsok!
MCsabi,hat igen, en is naprol napra hallom, hogy mennyi az arfolyam, van 1-2 magyar munkatarsam, akik mondjak.Az orszagot sokat szappuljak, neha tenyleg a tokom kivan mar veluk! Amugy is sok itt az agykapitany...

Petya írta...

Laci maradjunk annyiban hogy a legjobbkor vagy kint.. Bár ahogy jönnek most egymás után a törvények, lehet mint "hazaárulót" már vissza sem fog engedni V. Kapitány..

Tsutsu írta...

Csaba, akkor menjen a bejegyzés - abból kiderül miről is van szó, ha más is elfelejtte.:)

Frank Klopas írta...

Lacibátya!
Örülünk, hogy még minket szeretsz! :D
Csak nehogy olvassa titokban valaki kintlévő, mert a történelem ismétli önmagát! :)
Akkor mindjárt bejegyzek! :)