2012. január 28., szombat

Life in the USA

Life in the USA

Tudom sracok hogy sokaig vartatok erre a bejegyzesre de most mar tenyleg raszantam magam es megcsinalom. Kolcson kertem Krissz gepet es csinaltam egy par kepet Karacsony ota ezeket teszem most kozze!
Egy kis elozmeny eloszor ugye St. Louisba mentem ezzel a geppel erkeztem mert igy rovidebb volt a repulesi ido meg olcsobb volt a jegy


itt lehuztam egy par honapot aminek a vegen Dolph Lundgrent megszegyenito erzelemmentesseggel vettem bucsut Ms. Paigetol aki szerint egy fasz vagyok nem ertem ezeket a noket…

Hosszu varakozas utan megerkeztem uticelomhoz ahol Krissz es Peca tart karokkal vartak.


Rovid keresgeles utan talaltam melot egy pizzeriaban ami nem igazan jott be mert rovid ido utan ra kellett jonnom hogy ez a Bigsausagepizza bizony nem egy atlagos pizzeria ilyen elegedetlen vevokkel mit tudtam volna kezdeni igy muszaly volt valtani


Ennyit a melorol. Irok egy kicsit a szabadido eltoltesrol. Mivel nagyon fontos hogy amikor visszamegyek ujra el tudjam foglalni a helyem a futball palyan ezert sokat futok ezt a kepet is az egyik reggel csinaltam szerintem mar csak Janos hianyzik rola egy szorf deszkaval a kezeben. Szerintetek?


Ha a Beachen fut az ember elkerulhetetlen hogy uj facekkel is megismerkedjen ez a par elsore kicsit furcsanak tunt de jobban megismerve oket nagyon kellemeset csalodtam


Sokszor szoktam nagyon jo kajakat enni persze csak mertekkel nem kene elhizni ez az egyik kedvencem. Nem egy Aranypatkos borjulab de ha nincs jobb az ember a rosszra is rafanyarodik.


A sok melo mellett azert az ember szorakozhat is igy neha en is engedek a csabitasnak ezt a kepet akkor keszitettem amikor a golyataboros idoket idezve sikerult fellopakodnom a szinpadra


Azert a hazi bulik se maradhatnak ki Pitti keresere ime a kep a ket orosz csajrol akikkel a multkor a chilei faszinal toltuk nekem kicsit sekelyeseknek tuntek de lehet nektek tetszenenek


Ja amugy ez egy motoros buli volt. Egyebkent a helyi csajok valtozoak a nyaron azert nem is akarok majd lemenni a partra azon kivul hogy meg ne fulladjak mert a multkor is ilyen latvanyban volt reszem na es azert eros a szivem hiszen sokat futok azert lelkem is van es ez a kep orokre beleegett remelem a tietekbe is bele fog :)


Ja és bocs Peti ha elfarad a kezed a scrollozastol! :)

213 megjegyzés:

1 – 200 / 213   Újabbak›   Legújabbak»
csabinnyó írta...

Life is life!!!

Jeee, király vagy Herr, mostmár nem is várom a Laci bejegyzését :P

(a 'muszaly' viszont kicsit fájt :))

Hermann írta...

Nem szabadott túl tökéletesre csinálni :)

Frank Klopas írta...

ÁÁÁÁÁÁÁ :DDDDDDDD

Lacás írta...

Herrr, hatalmas vagy!:) Mindig is tudtam, hogy a kosaredzom a legviccesebb figura!
A kepek tokeletesen visszaadjak az itteni eletet, ezert en mar nem is csinalok bejegyzest:)
UDV mindenkinek!

Petya írta...

hát ez fantasztikus. minden reggel röhögve fogok scrollozni!

köszi Laci hogy nem csináltál bejegyzést, köszi Herr hogy összegfoglaltad Laci életét :)

Petya írta...

hát ez fantasztikus. minden reggel röhögve fogok scrollozni!

köszi Laci hogy nem csináltál bejegyzést, köszi Herr hogy összegfoglaltad Laci életét :)

Petya írta...

csak azért küldtem el kétszer, hogy biztosan elolvassátok :)

Lacás írta...

Azert vigyazz Petya, nehogy a munkahelyen orultnek nezzenek mikor minden reggel rohogve scrollozol:)

Hermann írta...

Febr. 25én Lovardában lesz a Friss Rádió 10. szülinapi bulija, érdekel valakit? Paddy, Mystery, Skafunderz meg még egy páran biztos lesznek.

Frank Klopas írta...

Herr: halottam hírét, engem is érdekel..

Frank Klopas írta...

MEgint nyert a Gladbach!!!!!!!!!!!!

csabinnyó írta...

ha esetleg még nem látta volna valaki, szerintem érdemes:

http://sportgeza.hu/mindenidok/2012/01/29/a_buborekfoci_akkor_vicces_ha_esik_valaki/

én jót röhögtem rajta, a buborékost kipróbálnám, a sokkolóst csak a pálya mellől :)

Lacás: végignézted a Djokovic-Nadalt? :P

Lacás írta...

Csak felvetelrol lattam a masodik felet,erre mar valoban alig talalom a szavakat!
A dijatadon gyakorlatilag majdhogynem osszeestek a fiuk, elkepeszto, amit muveltek! MMost nem kerdes, hogy ki az uralkodo!!!

Klopasz, mitol taltosodott igy meg a Gladbach? Valamelyik nap neztem a tabellet es nagyon csodalkoztam!
Ez mar a Martin Dahlin-Steffen Effenberges idoket idezi:)

Herr, nem bantaskepp irom, de igazabol sose gondoltam volna, hogy ennyire jo a humorod.Delutan a parton szakadtam a rohogestol, amikor a bejegyzesre gondoltam.Nagyon jo lett:)

Tsutsu írta...

A hétvégén megbszéltek szerint frissíttem a régebbi táblázatot. Jelmagyarázat benne van,van külön táblázat a nyaralásra és vacsira is. Előbbi időpontjait szűkítheti az, hogy mikor szabad a szállás. A héten ki tudjátok tölteni? Jó lenne ha hamar eldőlne, mert úgy tervzném a többi programot is. A neveket annyira nem néztem át, de talán nem maradt le sok ember.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?authkey=CIejmfoC&key=0AnxDLmX4ODv9dGpfVk5YeXg2M2tVRTRLQmVKNUNDcHc&authkey=CIejmfoC#gid=0

Petya írta...

Csucsu ez nagyon király ez a google file amit létrehoztál!

"most kéne születni" :)

Petya írta...

http://www.origo.hu/sport/focivilag/20120130-szalai-mikrofont-ragadott-a-mainzszurkolok-elott-video.html

a végén egy Arzte számot énekelnek :)

Tsutsu írta...

Ez a tavalyi frissítése, de köszi annak a nevében aki megcsinálta akkor:)

Tsutsu írta...

http://www.youtube.com/watch?v=kJmCKY1SR-E

Tsutsu írta...

Jól megöltem a blogot..:(

Knorbi írta...

Tsutsu,

betennéd kérlek újra a linket a hami/kirándulás excel-hez, nekem nem működik! (bár viszonylag kicsi az esélye, h bármelyiken is részt tudunk majd venni, azért rákukkantok)

Köszi
knorbi

UI: Peti sok boldog születésnapot ma korábban keltem h el ne felejtsem (mert hadilábon állok a dátumokkal :), ezert első körben csak az évekre koncentrálok :) ) apropó villamos mérnők úrnak szólíthatunk vagy ez még korai?

Tsutsu írta...

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?authkey=CIejmfoC&key=0AnxDLmX4ODv9dGpfVk5YeXg2M2tVRTRLQmVKNUNDcHc&authkey=CIejmfoC#gid=0

Sajnos nem megy át másképp. A titka az, hogy nem csak azt a két sort kell kijelülni, hanem az alattit is..akár a dátummal együtt és akkor felkapja az egész linket.

Frank Klopas írta...

jelöltem

Tsutsu írta...

Peti tudja, de képzeljétek kivel találkoztam az NI étkezőben? Varga Ádámmal. Aki nem tudna, magas és jött már haverfocira is párszor.(Ha kicsit többször jön, akkor lehet ő lett volna az aranylabda győztes:)) Tegnaptól dolgozik a mérnökségen.

csabinnyó írta...

a kajálás mikor kezdődne és érne véget?
(egyébként a 25-ei hétvége nem jó semmiképp)

Tsutsu írta...

Szerintem a többség tudna alkalmazkodni. Kezdődhet 5-6 körül is, gondolom nektek az lenne a jobb. A végét nem tudom, aki akar utána úgyis mehet az éjszakába, aki meg nem az meg haza.

Petya írta...

köszönöm Nóbikám, igazán kedves vagy, de köszöntésed kissé korai :)

Andrea írta...

Boldog Balázs-napot! :)
Puszi

Petya írta...

mi megyünk a friss-re, Balázsék is. csak nem venni kéne jegyet, hanem nyerni.

bajigál írta...

én is beírtam a meszesi táblába. júli 25-28án van a crampus fesztivál, ezt kilőhetjük alapból + júni7-10 b.csabai sörfeszt, ami szintén kilőhető.

Pitti írta...

a t az talán?

Laci: http://s291.photobucket.com/albums/ll291/chpisti/

a felhnév jelnszót meg mailben

Dzsonasz írta...

Pitti te jó hamar regenerálódtál :D mi még pocolunk kómásan az ágyban és olvassuk a sok boldogító sort.

Frank Klopas írta...

Na milyen vót?

Frank Klopas írta...

Pittipaldi!
Mi ez a chpisti? Chörömpei?

Hermann írta...

Élőben nézed majd Dzsoni bácsi?

Frank Klopas írta...

Esküszöm kedvet kaptam ehhez a szuperbólho.
Nem tudtok valami olyan ismétlést, ami azért vágott, hogy egy magamfajta kezdő amerikánerfoci-érdeklödőnek is érdekes legyen?

Dzsonasz írta...

elég fáradt vagyok, és nem akarom hogy az egész jövő hetem szar legyen, így csak az ismétlés. te?
sítábor remek volt, bár a körülmények nem kedveztek kicsiny csoportunknak, gondolok itt a hidegre. viszont bírta mindenki így bebizonyosodott, hogy kemény fából faragtak minket. remélem a buszút viszontagságai és az itthoni hideg sem csap majd át megfázásba.

Hermann írta...

Mi élőben toljuk Ricsivel. Klopas a tenyards torrent nevü oldalról holnap le tudod szedni megvágva persze eredeti nyelven.

Dzsonasz írta...

hát akkor jó szurkolást! holnap ilyenkorig nem látogatom a blogot :)

bajigál írta...

Megérte végig szenvedni... Azt terveztem h lefekszem aludni, de egyszerűen nem tudtam otthagyni a meccset! :-)
Herr, hogy tetszett, hogy bírtátok?
Csabi, ma a sport1/2 leadja az ismétlést, mondjuk rövidebb csak kicsit lesz + letölthető bithumenről is magyarul, az segít a megértésben. Megvágva meg angolul lehet, csak megérteni a dolgokat csak jobb magyarul.
Elég kóma vagyok..

Hermann írta...

Szerintem nagyon király volt, a fáradtságot rögtön megölte a remek játék.

Dzsonasz írta...

fantázia!
kibírtam az egész napot eredménymegtudás nélkül és nagyon jó volt végigizgulni, én biztos nem aludtam volna be tegnap sem :D
lassan tényleg nézni kell a négy évvel ezelőtti lottószámokat.
győzött a szív és az akarat. köszönjük Eli!

Tsutsu írta...

Én is megnéztem tegnap este, bár tudtam az eredményt:)

Amúgy valakinek van ötlete miért footballnak hívják az amerikai focit? Nincs se labda, se sok foot...:)

Pitti írta...

Az én történetem a következő. Tegnap fél hét előtt pár perccel értem haza amikor a sport1-en vég elett az ismétlésnek amiről persze nem tudtam. Anyukám pont váltogatta a TV csatornákat és amikor megérkeztem pont a sport 1-nél járt és a közvetítésből ennyit hallottam "de azért kellett a győzelemhez a védelem is" na ekkor mondtam hogy gyorsan kapcsolja el. Viszont nem voltam benne biztos hogy valóban a közvetítés volt ezért le hallkítva gyorsan odakapcsoltam egy pillanatra a TV-t és a kép pont egy NY szurkulót mutatott kezében lobogtatva egy bazi nagy transzparenst. Ekkor el kezdtem szidni magam hogy lehetek ekkora fasz, de reménykedtem hátha.. Fél 7-től elkezdtem nézni a sport 2-n egészen a félidőig néztem. Ekkor elhagytam a helyiséget és felhatalmaztam apukámat hogy nézheti a TV-t 25 percig. 25 perc elteltével visszaültem a TV elé és folytattam a meccsnézést. Pár perc elteltével apukám megszólalt: "a végén a fehérek győztek 21:17-re" ekkor felálltam és megnéztem az összefoglalót a neten. Mint később kiderült a 25 perces szünetben a híradó beszámolt a sportesemény kimeneteléről amit úgy érzett apukám hogy meg kell osztania velem.

Petya írta...

szasztok skaccok!

Pisti szomorú sztorijával szemben az enyém vidám.
én sem néztem se tv-t se egész nap egy híroldalt se, nehogy megtudjam. aztán még korábban megnéztem azt is, hogy nehogy véletlenül sport1-re kapcsoljak mikor hazaérek, hanem várjam ki a sport2-őt. :)
én sajnáltam az eredményt, inkább a Bostonnak szurkoltam, de persze nekem mindegy. mindenesetre érdekes mekkora felhajtás van egy ilyen körül. Nagycsének üzenem, hogy ha unalmasan hosszúnak tartja, fogjon egy könyvet és mikor épp a budapesti studió beszél vagy a stadiont mutatják, akkor olvasson - ahogy én szokom. :)

Petya írta...

Csucsu felvetése amúgy érdekes, mert én is úgy gondolnám hogy inkább a rögbiből fejlődött ki, tehát inkább amerikai rögbinek kéne hívni, a wikipedia szerint. "A rögbinek több fajtája van. Magyarországon az „uniós”, azaz a 15 fős változat terjedt el, melytől az amerikai foci 19. század második felében vált le"

Tsutsu írta...

Én a 98-as VB döntőt néztem meg 1,5 nappal később videóról, úgy hogy nem tudtam az eredményt és végig igulhattam és örülhettem, hogy Zizu vezetésével lemosták a brazilokat. (Bocs Csabi, nem vagyok francia drukker, de nagyon örültem neki (Holland-Brazil 94,98)
Igaz akkor még nem volt ekkora infomációáramlás, de mégis foci vb döntő volt, így nem volt egyszerű tudatlannak lenni..:)

Petya írta...

János hogy hívták azt a spanod akivel a múltkor Csocsóztunk az ibolyában? A paderborni?

Dzsonasz írta...

mire fel a mult idő? Christian Thanos. fel akarod keresni?
én is befostam mikor hazamentem és kapcsolgattam a tévét és láttam a kiírást hogy NFL megy a Sport 1 en, amiről egyéként én sem tudtam, azt hittem csak a 2n megy. de még szerencsére továbbkapcsoltam mielőtt felvillant volna a kép vagy hang hallatszódott volna. most először áldtam a digitális tvt hogy lassabban vált csatornát mint az analóg. szerintem jobb hogy a Giants nyert ők egy igazi csapat, míg Bradyék ahogy a kommentátorok mondták az NFL barcelónái. az meg hogy Eli úgy nyújtott másodjára ilyen teljesítményt, hogy mindenki szapulta hogy nincs is tehetsége, az szerintem hatalmas jellem, meg hogy egy lemosó másfélperces Brady támadás után egyáltalán oda mert állni és pontokat csinálni... sokan nem bírtak volna ekkora teherrel. milyen kár hogy RSC annak idején nem tudott hasonlóan nagy lenni :)

Hermann írta...

Pitti története qva nagy! :) Egy pillanatig gondolkoztam hogy ki mi lehet az az RSC, de utána leesett.

Lacás írta...

Akkor az en tortenetem a legunalmasabb:Pecat kerdeztem, hogy ki nyerte az NFL-t, o meg mondta, hogy azt hiszem a San Francisco.
Ebbol utolag lejott, hogy ot is mennyire erdekelte:)

P.Cs. írta...

A Super Bowl legjobb reklámjai:
http://comment.blog.hu/2012/02/07/a_2012_es_super_bowl_legjobb_reklamjai?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_02_07&utm_campaign=index

Petya írta...

ja :)

Pár perc elteltével apukám megszólalt: "a végén a fehérek győztek 21:17-re"

:D

csabinnyó írta...

Ne mondjátok már, hogy ennyire érdekelt titeket ez a szupertál :)

Én épp akkor néztem oda először a sportTV-re, mikor 4 "jóképű sportember" szakértett a stúdióban. Az egész arra volt jó, hogy vihogva az egyik elmondta, hogy csütörtöktől indul a LFL a magyar tv-ben :) A meccsnek csak az utolsó 10 percét láttam, az egész izgi volt, de hogy 3(?) órát nem bírtam volna végigülni, az biztos.

Megnéztem a reklámokat is, hát szerintem egyik átlagosabb a másiknál...(Lehet, hogy csak a megjelenésre futotta a büdzséből, de egy kreatív marketinges csapatra már nem.)

Csucsu, a franciákat azóta gyűlölöm :) Azért Zidane eszembe jutott valamelyik nap, mikor Tarzan kétszer megcsinálta a forgós cselt egymás után.

Pitti írta...

Itt a szomszédok aranyköpéseienk folytatása a barátok köztből:

http://www.youtube.com/watch?v=S4Fdgiw29n8

Tsutsu írta...

Én a Chevrolet-re szavaztam:)

Én minden döntő után megfogadom, hogy jövőre többet nézem, mert érdekelne, de amikor a foci szezon is megy és hajnalban vannak a meccsek, akkor mindig nehezebben veszem rá magam..meg a 3-4 óra tényleg sok egy kicsit a tiszta játékidőhöz viszonyítva.

Megfejtettem ám a Tarzan kódot - őrületes nagy volt tőle az a két csel:)

balu írta...

Herr: ma láttam az amerikás beszámolót, HATALMAS :)

Csucsu: Szavaztam a kajázásra+meszesre. Ha megyünk 25-én lovardába, akkor szerintem nem aznap kellene menni vacsizni is. Ahogy ismerem magunkat, nem érnénk oda szokás szerint a koncertekre.

Digisek holnap nézhetnek Steau Bucarest- Debrecen meccset.

Petya írta...

nem ma? :)

balu írta...

Tegnap :)

Petya írta...

nem is köszöntétek meg hogy a büdös kövér csajok eltüntek :)

Frank Klopas írta...

Petke:

Én követelem vissza Laci nőjeinek a fényképét!!

Frank Klopas írta...

Ja, és honnan tudtad, hogy büdösek is voltak? Gyanús vagy Te nekem..
:D

Tsutsu írta...

Miért kellett meghamisítani a történelmileg hiteles és tényekkel alátámasztott bejegyzést?:)

Hermann írta...

Ha haza értem intézkedek! :)

Andrea írta...

Olyan gusztustalanok voltak, szerintem jobb, hogy eltűntek ;)

Petya írta...

Köszönöm Kicsim hogy legalább Te kiállsz értem. A többieket nem is értem :)

Pitti írta...

Én is Kovácsék pártján vagyok.

Tsutsu írta...

Amúgy úgy néz ki, hogy 25-én lenne a legjobb a kajálás az csak két embernek nem jó..és mindkettő emberke a koncert miatt nem érne rá (az egyikről biztosan tudom).

És itt jön az ötlet:
a, vagy megyünk márciusban enni
b, vagy megyünk 16.00-16.30-ra pl a Hüsébe és akkor mindenki átér a koncrtre.

(2-től Flavon meccs lesz, így sajnos délre nem tujuk hozni, a másnap dél szintén kilőve a koncert miatt.)

Én a b-re szavazok.

Hermann írta...

Nagy lelkű leszek addig nem rakom vissza a képet amíg ez a bejegyzés az első (mert egy igazi úri ember vagyok), de ami késik nem múlik. A történelmet se hamisítgatja csak úgy az ember kénye kedve szerint :)

Lehet ezzel nem leszek népszerű de én az a-ra szavazok. (4kor sztem valamelyik koncert környéki krimóban kéne lennünk)

Dzsonasz írta...

én is úgy érzem, hogy itt nem a nőkről van szó, hanem a másik ember bejegyzésének tiszteletéről is egy kicsit. sztem ha vkit zavar vmi akkor legyen egy kérdés: Hermó levehetem? úgy már full ok de persze ti dolgotok. nekünk jó a kajálás a 25.i hétvégén bármikor, kivéve péntek, így de március is ok, ha úgy adódik hogy akkor lenne akkor megint mehet az excel az időpontokról :)

Frank Klopas írta...

Szerintem Herr tedd vissza! :)

Kováccsalád meg reménykedjen, hogy a Franklandi kalandról valaki rottyentsen beszámolót!

Lacás írta...

Azert az igazat megvallva a lenti kep tenyleg kemeny volt, de azert kellett a vegere:)
A parton nagyon jo kis csajok setalgatnak es keves az ilyen bator teremtes,mert bar Amerikaba kicsit szabadelvubb a felfogas, azert ez meg itt is durva:)

Nemsoka jon a Spring Break es sok reszeg egyetemista elarasztja a varost! Ezek a mai egyetemistak:)
Most hetvegen meg Nascar,mondjuk a melo miatt kimarad..
Egyik nagyon nagy almom majd Miamiban egy jo kis teniszmeccs megtekintese. Ezt meg is oldom majd elobb-utobb.
Az NFL-re visszaterve nehany lelkes szomszed mar szervezi a turat egy Tampa Bay meccsre,de en nem hiszem, hogy megyek..
Talan majd kesobb valamikor!!

Szoval felolem mindenkepp visszarakhatjatok a csini baratnoimet,nem leszek morci miatta:)
Gondolom nem en vagyok itt a donto tenyezo!

Petya írta...

Laci menj el egy meccsre szerintem nagy élmény lehet, kicsit hosszú de lehet közben sok jó kólát inni.

János sajnálom ha hiányoznak a csajok, igazad van, művészi alkotás volt amibe belerondítottam és a cenzúra amúgy is egy lejárt intézmény szal sajnálom. Rakd vissza Herr még ma, de ne is négyet hanem egyből ötöt.

A koncert sztetek tényleg 6-kor kezdődik? Nem lenne egyszerűbb akkor máskor menni és nyugodtan rendesen kajálni rendes időpontban ne 4-től délután? :)

Petya írta...

júhúú, amit már régóta vártunk!

http://www.origo.hu/teve/20120209-letepett-bikini-felso-miatt-csuszik-30-percet-a-sport-tv.html

Minden csütörtökön (tegnaptól kezdve :( ) LFL meccsek a Sport TV-n 9-től :)

Tsutsu írta...

Akkor legyen az, hogy most koncert márciusban kaja és akkor nem 1 napon lesz minden hanem szépen elosztva??

Aznap lesz az utolsó mccsünk..így Flavon-os "záróbankett" is lehetne..:)

Tsutsu írta...

Azt vágjátok, hogy idén május/júniusban lesz, hogy 10 éve végeztünk a gimiben? (Mármint a többség..a TÁG-ban/ból)

Tsutsu írta...

Akkor most szeptemberben lesz 14 éve, hogy találkoztam Lacással (ha jól rémlik, akkor kb az első vagy második hét péntekén a Kossuth pályán..)..rám tört a régi TÁG-os nosztaligia..kellene már ott egy haverfoci..:)

Petya írta...

Csucsu el se férnénk azon a pályán :)

Tsutsu írta...

Kalkulál az excelem, így nem tudok dolgozni..:)

Durva, hogy a foci mennyire és hogyan hozta össze - Beni közbenjárásával - a társaságot. Ő hívta Lacit, így ismertem meg. Aztán én hívtam Herr-t, ő hívta Csabát, Csaba Nagy Zéét, Zéé hívta a G-seket és valahogy az A-sok is odakeveredtek..;) A többi már jött magától:)
Bár több embert inkább az egyetem első évébn ismertem meg, hiába jártunk 3 vagy 4 évig ugyanabba a suliba.

SirNyű írta...

Koncertre megyek én is 25-én.

Lacás írta...

Bizony Tsutsu, mar 14 eve volt az a foci penteken.Emlekszem, hogy Fuzi,Taki volt meg velunk, Benjo a kapuban. Emlekszem az emelgetos tamadasunkra is,meg Lakatos Sanyi ugy fejbe rugta Benikovszky-t, hogy az majdnem komaba esett.
Arra is emlekszem, hogy Barathiekkkal 1-1-et jatszottatok es te vagtad az utolso percben az egyenlitot.

Itt meg telen is nagyon meleg van skacok,nemhogy a futest nem kapcsoltuk be Pecaval, hanem olykor-olykor a legkondit kellett hasznalni. A nap az 90 szazalekban sut, ezert is hivjak sunsshine state-nek Floridat.

Szerintem az az 1 megoldas letezik a problemara, ha Herr csinal meg egy bejegyzest es csak 1 keppel.
Gondolom tudjatok melyik az:)

Petya, a kolak miatt barmilyen meccsre kimegyek, sot igazabol a kulonbozo kolak miatt jottem ki Amerikaba...

Hermann írta...

Mindig is sejtettem hogy egy cola fetisiszta vagy!

Tsutsu írta...

Az emelgetős támadásra én is emlékszek; 14 év alatt nem tudtunk egy hasonlóval sem előrukkolni:D

Frank Klopas írta...

Gyerekek, már 3mal megy a Gladbach! :)

Petya írta...

Arango szépen bevágta :)

csabinnyó írta...

Klopasz, itt ünnepelsz Attiláéknál? :)

Jók is volt az a TÁGos focik, emlékszem mindig hogy megvertük a céseket meg éseket :P

Lacás, irigyellek, itt meg alig van kikapcsolva a fűtés, olyan hideg van. Strandfocizni nem voltál még?

Ez az LFL szarabb mint hittem. Ha éppen nem csini az irányító, akkor szívás, mert csak őt mutatják egész meccsen... Egyébként jó durvák ezek a csajok.

Ha esetleg márciusra tolódna a kajálás, akkor én támogatnék egy ebédet a vacsi helyett :)

Ja és még vmi, édesapám végül a 3-ik lett az év orvosa pályázaton. (http://www.alfoldtv.hu/index1.php?id=10827&mid=&hi=&o=&q=q) Köszöm mindenkinek, aki szavazott!

Petya írta...

Csabikám biztos nem ott nézik a meccset mert ott egyáltalán nem lehet hallani semmit kazántól.. :)

Petya írta...

na csak nem kerültek vissza a tehenek?

csabinnyó írta...

én meg azt hittem, hogy az vuvuzela :D


:D

Frank Klopas írta...

Teheneket vissza!!

Friss ráió bulijára ki megy biztosan? Nekem van kedvem, csak nem biztos, hogy jó..

Pitti írta...

Az mi?

Tsutsu írta...

Én mennék, de szreintem hosszú lesz a lista..

Hermann írta...

Tudomásom szerint jönnének még: Petiék, Balázsék, Szörnyű, Tsutsu, mi. Érdeklődött még Gombi is.

Pisti: A Friss rádió bulija febr. 25. szombat.

Klopas ha nem jó az időpont akkor min változtat hogy kik mennek?

Petya írta...

Nem biztos hogy jó...

...a társaság.

Ezért kellett megtudnia Csabinak, hogy ki megy - véleményem szerint nem lehet ok panaszra :)

Frank Klopas írta...

Ha véletlenül jó az idő nekem, akkor nem tudtam mire számítsak: 1 ember akar menni vagy az egész csorda :)

Tsutsu írta...

Futtatok egy kis elmét: Nem tudom vágjátok-e, hogy "Amerikai pite" filmekből eddig 7 rész készült. A negyediktől kezdve a magyar címek, ugyanúgy tartalmazták a rész sorszámát mint az elsők Pite 4., Pite 5., Pite 6...kivéve a 7.-nél. Az eredeti címek azonban nem tartalmazták, csak az első két rész esetében, utána: American Wedding és American Pie presents:.... voltak a címek. És most a váratlan fordulat: nyáron bemutatják a Pite 4.-et az első rész összes szereplőivel, akik persze már nem szerepltek a korábbi 4. részben - csak Jimmy apja. Így Mo-n. 2 db Amerikai Pite 4. lesz/lett. Ez persze gondolom csak engem érdekel/lepett meg:)

Petya írta...

Mikre van időd Csucsu :)

Hermann írta...

Végre megszabadultunk Malinauskasztól!

Pitti írta...

Biztos hogy így kell írni a nevét?

Hermann írta...

Mindaugas Malinauskas

Lacás írta...

Pedig sokan megjegyeztek, hogy milyen szep es dallamos neve van. Kar, hogy a vedeshez semmi koze nem volt.

Orommel latom, hogy a lanyok visszakerultek.Szerintem a jobboldali egesz jo, nem?:)

Tsutsu írta...

Csak azért mondod, mert neki nincs a hasa közpén egy "törés", mint a többieknek:)

Frank Klopas írta...

Végre! Itt vannak a csajok!!!!!
Yeahhhhh

Petya írta...

nagyon jó :))

Petya írta...

végre esik a hóóóó :)

Tsutsu írta...

És fúj a szél!!Meg hideg is van!:)

Pitti írta...

Gombi azt szeretné ha a társaság nélküle hófocizzon szombat délután.

Szóval szombat 16:00 Campus hófoci:
1. Pitti

Popya írta...

Húú, de rég hófociztunk, benne vagyok:

1. Pitti
2. Andris

visszajöttek a csajok, esik a hó, fúj a szél: Ma már szép napom lesz... :)

Popya írta...

csak a hátulgombolós muszájszéldzsekit nem tudom egyedül felvenni...

Petya írta...

engem megöl az asszony ha elmegyek focizni és megfázok...

Tsutsu írta...

És sajnos kihagyom, bár király lenne. A közös kajálásra frissítettem a táblázatot - márciusra - ebédre. Tudom még messze van..de majd töltsétek.

Frank Klopas írta...

Hófoci számomra kérdéses, még meglátom..

Csucs: az a zöld sáv a táblázatbna azt jelenti, hogy eldőlt Meszes?
Akkor szervezed? Híjjad az embert! :)

Tsutsu írta...

A 3 esélyest jelenti színezés. Majd meglátjuk mikor üres..majd felhívom. De igen a zöld a legesélyesebb.

Frank Klopas írta...

Ja, a szürkést észre sem vettem..

Bár szerintem mehet a zöld, ennél okosabbak nem hiszem, hogy leszünk a közeljövőben..

Pitti írta...

Ennyire ne tolongjatok a hóficira.

Peti még jó hogy nem azt írtad hogy azért nem jössz mert félsz a sötétben.

Szegény Gombi.

Hermann írta...

Én a sötét miatt nem megyek! :)

Holnap veszek jegyet a Friss rádiós buliba, vegyek még valakinek vagy ti már elintéztétek?!

Tsutsu írta...

Én kérnék 1 jegyet!:)

Petya írta...

Mi még nem és nagyon megköszönnénk ha vennél 2db jegyet nekem és kis feleségemnek. köszönöm.

szerintem az természetes hogy mindenki fél a sötétben. nyilván ez gáz kifogás lett volna :)

Lacás írta...

Amerikaban is csak egy ember nem fel a sotetben es az Chuck Norris!

Tsutsu írta...

Lehet ő "csinálja" a sötétet, hogy mindenki mást rettegésben tartson.

Knorbi írta...

Sziasztok,

csak ennyi:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3290387539051&set=a.1148204385811.23859.1248620482&type=1&theater

Kellemes hétvégét!

knorbi

Andrea írta...

srácok holnap este egy lájtos sörözés?

Andrea írta...

hehe, Petya vagyok :)

Hermann írta...

Én most kihagyom.

Frank Klopas írta...

Én benne vagyok!
Mikor és hova?

Petya írta...

akkor semmi? :)

balu írta...

Megvettük Nórival a jegyet mi is a koncertre (a Piac utcai Alexandrában).

Petya írta...

ügyes vagy Balu!

Nagycsé ha beleegyezel feltenném a videót.

csabinnyó írta...

videóóóót!!!

ja és már akartam is kérdezni, h tényleg hallucinogén volt az a kis féreg? :P

Tsutsu írta...

Srácok, 7végén vége téli bajnokságnak, jön a jó idő - lassan itt a haverfocik ideje:)

Petya írta...

júhúú, végre én is labdába rúghatok :)

Dzsonasz írta...

pont most leszünk otthon, kár hogy nem egy héttel hamarabb lett vége...

Frank Klopas írta...

Emberek!
Van egy eladó jegyem a friss rádiós bulira!

SirNyű írta...

János, ti mikor mentek haza? Ha pénteken, beférek még esetleg a kocsiba?

SirNyű írta...

Csaba, érdekelne az eladó jegy.

Frank Klopas írta...

OK, Tied! :)

SirNyű írta...

1500 Ft-ba kerül?
Hogy fog lejutni hozzám?

Frank Klopas írta...

Aha 1500.
Én is megyek, csak Orsi nem.

Tsutsu írta...

Dzson ti jöttök?

Petya írta...

Tamás minek neked hogy "lejusson oda", nem itt akarsz koncertre jönni? :)

Dzsonasz írta...

lehet, még nem beszéltünk róla... nem annyira az én stílusom, de a társaság persze kiemelkedő lenne :)
Sir, vonattal toljuk, nem tudjuk a kocsit kifütteni ilyen drága benzinnel.

SirNyű írta...

eljusson

Petya írta...

nem az eljusson meg a lejusson a lényeg, hanem hogy miért nem jó ha koncert előtt találkoztok és ott kapod meg? (kérdésem erre irányult)

János gyertek, lehet ez lesz az új stílusod!

MOnak üzenem, hogy tegnap Kató Nóri által tartott jóga edzésen voltunk Andival :)

Dzsonasz írta...

milyen volt? én is pont most gondoltam rá hogy ki kéne próbálni. hol vannak már azok az idők, mikor Árpi bácsit vagy épp Dzsungelharcost kinevettük miatta.

Andrea írta...

Nagyon jó volt :) Most voltunk először, de fogunk járni - izomláz meg minden, pedig viszonylag edzésben vagyunk :)

Popya írta...

Merre voltatok? és hánytól van?

Pitti írta...

Peti edzésben??? :-DDDDD

csabinnyó írta...

Andi edzésben tartja :P

Andrea írta...

úgy úgy :)

Hermann írta...

Na végre ezt is nyilvánosságra hozták.

Tehát a szombat esti menetrend:

18:00 kapunyitás

19:00- A Nyughatatlan

19:50- Los Vegas

20:45- Mystery Gang

22:00- FM90 Friss Rádió zenekara sztárfellépőkkel (Lukács Laci, Dombi Tibi, Jantyik Zsolt és Tóth Wyrfarkas Józsi)

22:50- Skafunderz

00:20- Paddy and the Rats

Petya írta...

srácok én 5 órát biztos nem fogok tudni koncertezni :)

Hermann írta...

Majd veszel be varázsszert mint Asterix és akkor bírni fogod :D

Andrea írta...

vagy gumibogyó szörpöt :)

Petya írta...

Hallgatók figyelem!

A Debreceni Egyetem Hallgatói Önkormányzata bemutatja:

Vámpírok Bulija 2. felvonás Tavaszköszöntő Hallgatói Bál

Időpont: 2012. március 10.
Helyszín: Debreceni Egyetem Főépület

Ízelítő a programokból:
* Vámpír tánc show
* Back II Black
* Bagosi Alexa
* Takács Nikolas

A bál estéjére a Főépület egy valódi Dracula kastéllyá változik.

Ha kedved van hozzá, öltözz be Te is vámpírnak, ezzel is fokozva a bál hangulatát, valamint, hogy hozzájuthass a vámpíroknak járó éltető welcome Bloody Mary koktélhoz.
Egyébként a megjelenés elegáns öltözékben, de a hölgyektől nem elvárás az estélyi ruha, az uraknak pedig no smoking . :-)

Jegyek kaphatók 2012. február 20-tól az alábbi árakon és helyszíneken:

- kulturális kedvezménykártyával 500 Ft - kapható KIZÁRÓLAG a DEHÖK irodában (Kossuth Lajos II. Kollégium, 2A06. iroda, munkanapokon 9 és 17 óra között)

- elővételben mindenkinek 1000 Ft - értékesítési helyek: DEHÖK iroda, Campus Jegyiroda (DE Főépület földszint), Lovarda Söröző, Mezon, Tourinform (az egységek nyitvatartási idejében)

- hallgatói állófogadásra 4000 Ft (csak elővételben vásárolható meg) - kapható KIZÁRÓLAG a DEHÖK irodában (Kossuth Lajos II. Kollégium, 2A06. iroda, munkanapokon 9 és 17 óra között). Az állófogadásra szóló jegy korlátlan sör-, bor- és üdítőital-fogyasztást foglal magában, ezen felül három fajta meleg ételből és hidegtálakból álló vacsorát tartalmaz.

- a helyszínen egységesen 3000 Ft


Az elmúlt évekhez hasonlóan, minden olyan hallgató részére, aki részt vesz és vért ad a Magyar Vöröskereszt által szervezett véradásokon, a DEHÖK kedvezményes árú belépőjegyet biztosít a hallgatói bálra. A véradások időpontjait és helyszíneit a későbbiekben kiküldésre kerülő üzenetben ismertetjük.

Szeretettel várunk minden bálozót!


Üdvözlettel:

Debreceni Egyetem Hallgatói Önkormányzat

Lacás írta...

Na, tok jo, hogy jartok jogazni. Nori hogy van? Csehorszagot most mar mellozi, vagy csak latogatoban van?
Legy szives mondjatok meg neki, hogy udvozlom!

A buli egyenesen varazslatosnak igerkezik, Johny Cash oriasi kiraly volt!!!

Itt minden rendben van, jol vagyok, az ido fasza, nezzuk a kosarmeccseket Pecaval, kozben sorozgetunk es a jovot beszelgetjuk:)
Hetvegenkent a kozeli barokba kiugrunk egy joparan, de az igazi elet 2 het mulva indul a varosban, mondhatni elszabadul a pokol:)

Klopasz, csak megemlitem, hogy Papp Judit meglatogat majd minket, mert itt lakik egy kopesre, tegnap vagy fel orat beszeltunk telefonon.
De lehet mi is elnezunk majd Deltonara, ott lakik, kozel Orlandohoz.
Jodyval a talalka Saint Louisban sajnos nem jott ossze, mert gyakorlatilag egyfolytaban egyutt voltunk a tobbi Counselorral, de telefonon azert tartjuk a kapcsolatot. O mar azert eleg jol el.

Tsutsu írta...

Más is nézte?:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=xQb4ORqdlJ0

Nem emlékeztem, hogy ilyen hitvány volt az eleje..:)

Pitti írta...

Miért nem emlékszem Jodyra?

Petya írta...

Pisti mindig meglepődsz hogy nem velünk jártál egyetemre és nem ismered az egyetemi ismerősöket :)

Papp Judit a volt C-s Papp Judit?

Srácok, este hogy lesz?

Popya írta...

én majd a helyszínen veszek jegyet (kivéve ha van eladó vkinek), hányra mentek fiúk/lányok?

Frank Klopas írta...

Csucs: ja, kiárly volt
Petke: nem is volt ilyen osztálytársunk.
Papp Judit az Révész Ricskó sógornője

Tsutsu írta...

Ki milyen sorozatot tud ajánlani nekem? Szereznék egyet elkezdeni (bárhol is tart), de csak egyet így biztosra akarok menni. (How I met your mother, Chuck, Dr House..ezeket ne ajánljátok:)) Ha nincs más elkezdem előről a Simpsont és azzal 5-6 évig elleszek:)

Hermann írta...

Tsutsu nézd meg a Spartacus-t annál királyabb sorozatot még nem csináltak legalábbis sztem. (Kezd a Blood and Sand-del (13 rész), majd Gods of the Arena (6 rész) és most megy a Vengeance.)

Frank Klopas írta...

Csucs: Szomszédok

Frank Klopas írta...

Rocco's true anal stories

azt mondják nagyon jó kis sorozat! :)

Petya írta...

persze csak mondják, ugye Csabikám? :)

a Spartacust én is néztem, nem is tudtam hogy már kész a második harmadik része. bár ahogy hallottam sajnos meghalt a főszereplő.

A Simpsonsnál biztos nincs jobb, a Starksokat meg már biztos láttad :)

este hogy lesz?

Petya írta...

ha Révész Ricsi sógornője akkor én ismerem és szerintem a világ legviccesebb nője

Tsutsu írta...

Én csak 6-ra érek a Neon-ba, fél 6-ra tuti nem..akkor indul a buszom.

Frank Klopas írta...

Amúgy ezt meg tudom erősíteni. Nagyon jó fej csaj volt, amíg szóba állt velem.. :D

Frank Klopas írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lacás írta...

Ez mar lehet volt fent a blogon, de jobb, ha ketszer van fent, mint egyszer se:)
http://www.youtube.com/verify_age?next_url=/watch%3Fv%3DkSqzRMNw5fc

Klop, Judit meg mindig nagyon jofej, a humor a regi. A nyugodt,kellemes beszelgetes erdekeben teged inkabb nem emlitettelek:)

Jo szorakozast estere!!! Itt amugy Johny Cash benne van a 3 halhatatlan eloadoban.Az elso 2 persze Elvis es Michael Jackson:)
De Johny is ott van kozel a nyomukban.

Lacás írta...

Nagy a csend a blogon:) Ez azt jelenti, hogy jo volt a buli.
Tegnap mi is benyestunk rendesen, Moonshine-t ittunk, ami vegul kiderult valami iszonyat utos palinka!
En ennyi kikeszult embert meg nem lattam egy helyen:) Nagyon vicces volt!

Ma este fel 8-kor All star gala, mar alig varom. Kicsit szomoru, hogy Orlandoban van es nem megyunk, de az nyugtat, hogy iszonyat draga a jegy, igy eselytelen.

Tsutsu írta...

Én a végéről már eljöttem, de szerintem addig jó volt:)

Klopasz: készül a Flavon statisztika? Ha nyertünk volna, akkor meg lett volna a 4. hely..:(

Lacás írta...

Tenyleg skacok, hogyhogy csak 8. hely?
Pedig a teliben azert altalaban eleg jol szerepeltunk!

A csalad lehet jon osszel meglatogatni!Jipppiajejjjjj!!!:)

Csak ne lennek ilyen mocsok masnapos...

Lacás írta...

Sose felejtsetek, csak a bunbano ember juthat at!
A bunban, a bunbano, bunbano.....

Petya írta...

nagyon jó volt szombaton, csak sajnálom hogy a Paddy-ről már el kellett jönnöm. mintha a fogamat húzták volna...

Hermann írta...

Legalább megérte eljönni hamarabb?

Dzsonasz írta...

srácok, sajnálom hogy nem mentem, tudom hogy nem bocsátotok meg érte :) ha bármelyik zenekar egyedül lépett volna fel, lehet elmentem volna de ezt így együtt sok(k)nak éreztem. Lacitól külön elnézést, tudom milyen lehet neki, hogy vki 1200m-re a helyszíntől nem ment el ő meg szegény 5000000 m-ről nem tudott elmenni és nem érti a másikat.

Petya írta...

sebaj János, bepótoljuk!

Igen Herr, végeztem. soha többet nem tanulok egy sort sem.

Hermann írta...

http://www.youtube.com/watch?v=98bkdRgTW4M

Peti gondolkodsz valami hasonló beszerelésén a kecóba? Gratulálok!

Pitti írta...

Nekem még sajna kell, de örülök hogy te már túl vagy rajta.

Tsutsu írta...

"Menedzser DD-Tsutsu,

Van egy izgalmas állásajánlatom a számodra a Hattrick.org-on

Úgy tűnik néhányan a régi klubodból (Valencsiga) össze akarnak hozni egy új csapatot, és újra téged szeretnének menedzsernek. Folytathatod a karrieredet és építhetsz a Hattrick-világában megszerzett jó hírnevedre..."

:D Más is kapott ilyen levelet azok közül akik abbahagyták?:)

SirNyű írta...

Csaba, a jegy árát mikor és hogy adjam oda?

Tsutsu írta...

Van aki támogatna egy vasárnapi focit; mondjuk délelőtt? Ha van még jelentkező, akkor mehet a lista..

Frank Klopas írta...

Nekem jó lehet a foci!

Hermann írta...

Én még filózok a focin.

Tsutsu írta...

Vasárnap foci, időpont: nekem jó bármi pl 10.00, 14.00, 16.00

1. Tsutsu

Frank Klopas írta...

Vasárnap foci, időpont: nekem jó bármi pl 10.00, 14.00, 16.00

1. Tsutsu
2. Frank Klopas

Meszes miért nem biztos? Szerintem lefoglalhatjuk!

Tsutsu írta...

Azért mert a csávó mondta, hogy még nem biztos:)Hétfőn, vagy kedden visszaszól.

csabinnyó írta...

Tengózni fogtok? :)

Egyébként én is buzdítok mindenkit, h menjen focizni ebben a remek időben!

Én nyárra tervezem, hogy bepróbálkozom a focival, de kizárólag műfüvön.

Tsutsu írta...

Pont ezt akartam írni, hogy ahhoz nincs kedvem, de jövő héten mindenképp legyen ám foci!

Tsutsu írta...

Ez a Rezes szánalmas: ziccerben inkább feldobja magát mint megpróbálna gólt lőni.(Legutóbb is akor lőtt gólt mikor mások előtt szidtam (az is az egyetlen gólja idén))

Petya írta...

Csucsu emlékszem mikor legutóbb nézük együtt a meccset elkezdtél egy hosszú összetett mondatot amelyben végig szidtad Rezest és amelynek a végén lőtt egy hatalmas gólt, amikor nem a gólnak örültél, hanem arcba temetett kézzel sopánkodtál hogy most nem fog soha kikerülni a csapatból... :)

Dzsonasz írta...

rezes gáz, ezt mindenki látja, de sokszor szarból kell várat építeni :) most vagy ez a fradi nem olyan szar és sok csapat életét meg fogják keseríteni, vagy mi vagyunk szarabbak mint hittük.

Tsutsu írta...

Igen, én is arra az esetre utaltam:)

Lacás írta...

Irtak,hogy a meccs szar volt.En viszont inkabb a pozitivumot emelnem ki, ami nem mas, mint hogy Szakaly szenzacios golt szerzett, szinte mar Henry-t idezve.:)Ugye Mcsabi??:)
Illetve joval tobb helyzetunk volt.

A vicc, hogy a 2 magyar, akivel nagyon joban vagyok full rivalis: az egyik osfradista, a masik vidihulligan.A vidissel egy rekesz Bud-ban fogadtunk, hogy ki lrsz a bajnok.Szern\intem ez nem kerdes!

Petya írta...

miért Bud-ban fogadtatok? miért nem sörben? olyan jó sörök vannak ott kint..

Gombi írta...

Lehet ezzel kéne próbálkozni haverfocik helyett, ha már ennyire nem jött össze a szervezés...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Txkoi9BhMUs#!

Pitti írta...

Te beteg vagy Gombi?

Petya írta...

már a múlt heti bulin se nézett ki valami jól...

Tsutsu írta...

Szombaton foci?

Szombat, Campus, 14.00

1. Tsutsu

Tsutsu írta...

Loki meccs előtt..

Szombat, Campus, 15.30

1. Tsutsu

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 213   Újabbak› Legújabbak»