2012. augusztus 18., szombat

Vegyes képek Tsutsutól

Az Olasz utunkon készült legszebb képeket az arckönyvre felraktam, így ott azokat meg lehet nézni, de ide felteszek 1-2 képet amit csak nektek mutatok meg:

Peti, legutóbb hiányoltad, hogy miért nem túráztunk fel a hegy csúcsára (Lussari), Saurisban ezt megtettük - remélem elégedett vagy :) Lent látni a mászás csucsát:


A crossiant-ok különböző viselkedése 1700-1800 m magasban - nekem új volt hogy mindegyik másképpen viselkedik:


Sajnos Klagenfurt környékén lemaradtunk a helyi legnagyobb látványosságról:


Ez pedig a mai befektetésem az úszósportba: Sportfelszerelés 1750 Ft, az élmény és az elért eredmények megfizethetetlenek. Tuti befektetés.


 A kép előzménye az volt, hogy vettem egy nagyon drága úszószemüveget, gondolván arra, hogy 20 évig jó lesz, majd egy használat után eltört és az egyetlen alkalom alatt is vacak volt.

Ezt mindenképp meg szeretném mutatni, tudjátok, hogy én szeretek fogadni, és csak a játékkedvéért játszok - nem nagy tételben, de azért ez túlzás (kevésbé látszik, de a zöld a találat, a piros a nem találat - 1 kivételével mind döntetlen):



166 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Hetfű 17:00 Campus fútból

1. Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Én kihagyom, mert lesz Flavon meccs és Loki meccsek is a héten.

Pitti írta...

Szerintem a felső kroasszan viselkedése a normális, ha végiggondolom.

Eddig még nem mondtam de én is társulnék az úszócsapatba, mert jövőre át akarom úszni a Balcsit.

Pitti írta...

Hetfű 17:00 Campus fútból

1. Pitti
2. Klopas
3. Bill
4. Lucski
5. Popi L.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Krisz szulinapi bulija utan vagyok, szoval nezzetek el nekem ezt a megjegyzest..:)
Nagyon reszeg vagyok...:)Hianyzik a tarsasag otthonrol, de jol erzem itt magam. Otthon neha feltem, itt egy percig se!!!!Kiszabadultam egy burokbol, ami korulvett.Probalom megtalalni magam!
Nezzetek el nekem,az eddigi bejegyzesek hianyat!
2 legjobb baratom Klopasz es Petya gondolkodasmodja nagyon melyen hat ram.
Ne erttse felre a tarsasag tobbi resze,legalabb olyan fontos nekem,de talan mi egy kicsit hasonlobbak vagyunk.
Harcolok egy jovoert, amiben hisazek, hogy letezik!Probalommegtalani magam es ez a hely segit nekem!
Csak higgy magadban!

Elnezest a csapattol, hogy olyan hirtelenharagu voltam neha...Tenyleg senkit nem akartam megbantani!

Pitti írta...

Laci én csak egyre kérlek. Csinálj bejegyzést fényképekkel! :-)

csabinnyó írta...

Mi is szeretunk, Lacas!!! ;)

csabinnyó írta...

Csucs, orulok,h tettel fel kepeket. A kroasszantnal az egyik zacskobul megszukott a gaz, szerintem. Vagy nem-e?

Tsutsu írta...

Néha úgy érzem, hogy a társaságban egyes emberek szavajárása könnyen átragad a másikra ..;)

balu írta...

Tsutsu, jók a képek. Bízom benne, hogy egyszer még a kéktúra is szóba jöhet nektek, ha már az alpokban túráztok.

Lacás, Ha egyszer hazajössz mi itt leszünk ;), addig is egyengesd a jövőd.

Pitti, tegnap ott voltam a Balaton átúszástól pár kilóméterre, én is megfogadtam, h. jövőre nem maradok ki. Bízom benne leszünk páran.

Hetfű 17:00 Campus fútból

1. Pitti
2. Klopas
3. Bill
4. Lucski
5. Popi L.
6. Balu
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

érdeklődés hiányában elmarad a foci.

Tsutsu írta...

Akkor két nagy célt kell kitűznünk magunk elé:

1. Össze kell most már hozni a haverfocikat! (Csaba: Elrettenő példaként el tudod küldeni, hogy elmúlt években mennyi volt a haverfocik száma és most mennyinél járunk?

2. Szerintetek van még valaki aki mellúszásban teljesíti a távot? Ha igen, akkor lehet én is beszállok. Lehet, hogy csinálok egy táblázatot ahol vezethetjük ki mikor tud jönni. 4-5 ember egyeztetése nehezebb, de így nehezebben fordul elő az is, hogy egyedül menjél, ami jó hír. Feltéve ha ti is reggel akartok járni..én szeretnék este járni, de nem fogok :) Reggeli kezdés jobban beilleszkedik a napomba.

Tsutsu írta...

Most nézem, hogy a "Balatonátúszás" 5200m..van hova fejlődni:)

Ti is erre gondoltatok, vagy az Öbölátúszásra?:)

Pitti írta...

Nekem meg a reggeli úszás nem fér bele.
Én nekem az öböl átúszás a Balaton átúszás és az valami 3 km.

Frank Klopas írta...

Az Öbölátúszás az melyik?

Tsutsu írta...

Az Öbölátúszás az Balatonfüred-Tihany és 3,5 km. A Balatonátúszás meg 5200m és tényleg átúszod a Balatont.

Hermann írta...

Nem akarok kukacoskodni de a Balatonfüred-Tihany távolság megtételekor is át úszod a Balatont :)

balu írta...

Kicsit utánanéztem:
Öbölátúszás: Balatonfüred - Tihany 3,5 Km (ez mindkettő Északi part)

Balaton átúszás: Révfülöp - Balatonboglár 5,2 km

Hermann írta...

Földrajzból elégtelen... leülök és hallgatok 3 napig :)

Frank Klopas írta...

Gyerekek, felpezsdült a blog!
Csak kell egy normális téma: balatonátúszás, nem ilyen szar, hogy foci vagy buli.. :)

Tsutsu írta...

Azt hittem Pisti, mikor azt írtad, hogy jössz úszni, azt írod jössz velünk úszni ("én is társulnék az úszócsapatba"). Biztos másik úszócsapatra gondoltál, vagy lemaradtál arról mikor írtam hogy mi reggel járunk:)

Az É-i és D-i településeket én mindig keverem, de vagy 15 évig jártunk Balatonfüredre és Siófok mellett még Tihanyt tudom hol van:)
Amúgy én sem tudtam hogy van 2féle átúszás, ezért utána néztem - nem fejből írtam a távolságokat és a útvonalakat:D

Lacás írta...

Hat az uszas tema nekem tabu meg mindig...
Egyszer hatha en is uszkalok majd a Balatonban.Megha nem is az egeszet:)

Pisti, eskuszom, hogy 2 heten belul megprobalok csinalni bejegyzest.
Mar volt, hogy probaltam, de a nyamvadt kepeket nem sikerult beszurnom...

Balazs, udv 1-2 kolleganak, aki meg emlekszik ram. Es koszi a kedves sorokat!

MCsabi, tenyleg rakjal mar majd fel 1-2 kepet a regmultbol,mert mar melokozben hebe-hoba elkezdtem nosztalgiazni.
Olyan jutott eszembe pl., hogy melyik volt a legemlekezetesebb meccs a szamomra.Nehez dontes volt, de a Police ellenit ragadnam ki, amit a felido 0-4-rol 4-4-re mentettunk.Raadasul MCsabi goljat nem adtak meg...A hosszuhaju, korszakallas akkor is kellemetlen ellenfel volt.
A legszebb golra ketto jutott eszembe: az egyiket Klopasz rugta egy lehetetlen mozdulattal a Real Margitnak a Predatoron.
A masikat Gombee rugta a foldon fekudve, madhogynem az alapvonalrol az Amennek:)

Sikerult vegre kipihennem a szombat esti bulit.Nem is emlekeztem, hogy irtam:):)

Ja es Boldog szuletesnapot Dzsoninak!Emlekszem meg arra az augusztus 20-ra, amikor azzal akart ott tartani Dzsoni, hogy 21-en van a szulinapja.En hulye meg egy szar szamvitel irasbeli miatt majdhogynem hazamentem...

Mi ujsag Ricsivel,,volt valami pentek-szombaton???
Petya, hogy van a labad??

Tsutsu írta...

Csaba gólja örökké emlékezetes marad és a lövést kísérő kiáltások is: Csaba NEEEE!!:) De ő bevágta. Annak a kupának emlékezetes része, az amikor a Nyíregyi focistákat lemostuk úgy hogy folyamatosan üres kapuba rúgtuk félpályáról a labdát és védekeztünk, amire ők már majdnem sírva mondták, hogy ez nem foci!:):)

Jó volt Ricsivel találkozni, még ha csak kb 1,5 óra volt:(:)

Andrea írta...

Naaagyon sok boldog szülinapot kívánunk Jánosnak!!!!!
Puszi! :)

Pitti írta...

Rátok gondoltam Tsutsu az úszócsapat említésekor de a reggeli időpontról tényleg megfeleldkeztem. Így lehet mégse veletek fogok járni?

Tsutsu írta...

Pedig nagyon megörültem, hogy többen leszünk..:( Így viszont külön készülünk, majd télen lehet 1-2x megyek este is, de nem igérek semmit.

Lacás írta...

Igy legalabb mikor majd versenyeztek nem tudjatok ki mire szamitson:)

Most van itt a hurrikanszezon,meg kb 1 honapig.Az annyiban merul ki, hogy minden delutan 5 korul el kezd szakadni az eso...
Kulonosebb eletveszely nem szokott lenni.

Pitti írta...

Legalább kiszámítható az időjárás.

Tsutsu írta...

A videó alapján is ua mondom, ezt az idióta közelebb volt a labdához mint az emberhez..egyértelmű piros, a labdával nem is akart foglalkozni. Ha vállal nekimegy az is sárga..3mpen belül lefújták volna:(
Lefújást követően meg nem az öltözőben várta a többieket, hanem a stadion előtt a haverokkal dumált.

Lacás írta...

Ramos az egy eletveszely.Az egyik legnagyobb tevedes a Loki historiajaban, hogy azt az embert megvettek.
Meg Casoltan is hasznosabb volt anno, pedig o csak minden szokoevben rugott 1 golt.:)

Pitti írta...

Úgy érzem kikapott a Loki. Nem azért mondom de még én is évekkel ezelőtt megállapítottam hogy Ramos szar, de vannak akik másképpen vélekednek róla.

Hermann írta...

Vasárnap Loki meccs 16:30tól?

balu írta...

Herr, tényleg betartottad a 3 napi hallgatást :) Ezt a meccset most kihagyom, ezzel tüntetek a tegnapi miatt.

Pitti írta...

Mekkora hajlandóságot mutatna a társaság egy hétvégi focira?

szombat 17:00 Campus

1. Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Csütörtök nagyon elvetélt ötlet a focira?

Pitti írta...

nekem pont nem jó a csütörtök de attól függetlenül nem elvetélt ötlet

Hermann írta...

Nekem a szombati foci biztos nem jó (Ricsinek meg Zsombinak sem). A csütörtöki meg erősen kérdéses.

Dzsonasz írta...

na hazaértünk sajnos :( majd lehet lesz bejegyzés:) bár még kijevről se volt :(
köszi szépen a köszöntéseket. főleg MO, hogy a távoli USAkában is gondolt rám.
hétvégén valószínűleg otthon leszünk, így egy foci a szombat 08:00- vasárnap 16:00 (kezdési időpontok) nekem is jó lenne.

Tsutsu írta...

mondjuk péntek este 8kor nem lesztek itthon? És akkor lehetne foci, szombaton meg valami más.

Tsutsu írta...

A pénteki kérdés vonatkozik Herr-re, Pistire is.

Dzsonasz írta...

még kicsit kérdéses a péntek, mert mennénk az éjszakázoo-ra de még megkérdezem majd holnap, hogy az pontosan hánytól hányig tart mert akkor mehetünk utána is (azért ha megleszünk pénteken, rajtam nem fog múlni a foci)

Tsutsu írta...

Pisti meg tudtad csinálni az igazolást? Ha nem, akkor Balázsnál van szerintem.

Lacás írta...

Dzson, ne viccelj mar!Egy ilyen egyenisegnek,hogy ne emlekeznek a szulinapjara!Meg itt a tavoli Amerikaban is:)
Sajnos ebben a mai vilagban egyre kevesebb az olyan ember,mint te..
Sokkal szinesebb lenne, ha tobb lenne!

Pitti írta...

Nincs nálam az igazolás.

Petya írta...

srácok ezt olvassátok el, nagyon király kis infók Laci városáról.

http://en.wikipedia.org/wiki/Daytona_Beach,_Florida

Lacás írta...

Laci varosarol.Ez tetszik:)
Hat valoban vannak lehetosegek kikapcsolodni, ahhoz viszont egy kicsit tobb szabadido kene.:)
Most 7vegen elnezunk valahova, lehet pont Ponce Inletre.

Most csak annyi erom van, hogy a US opent nezzem a neten..

Nobii nem akar egy par sort irni magarol??

Dzsonasz írta...

nagyon nagy a lelkesedés a foci iránt. mondjuk épp nem vagyok túl jól, de egy foci híre gyógyítólag hatna rám.

Tsutsu írta...

Estére nekem eldől mikor lenne jó a foci. Utána neki eshetünk a focinak. Vagy addig is mehet egy közvéleménykutatás (Az időpontok között "vagy" van és nem "és".):

Péntek 18.30
1.
2.
3.

Szombat 18.00
1.
2.
3.

Vasárnap 14.00
1.
2.
3.

Petya írta...

Sziasztok!

Akkor nekem a foci:

Péntek 18.30 - nem jó

Szombat 18.00 - nem jó

Vasárnap 14.00 - sajnos nem jó

:)

Dzsonasz írta...

nekem a péntek fél 7 korai, 8ra tudok csak odaérni. szombat vasárnap jó (vasárnap 8körülig is ráérek)

Hermann írta...

Peti hogy te kénytelen vagy alkalmazkodni azért az kicsit durva! :D
Amúgy nekem se jó egyik sem.

Frank Klopas írta...

Szevasztok! :)

Régen jártam erre! Sajnos a foci nekem se jó! Elutazok, vasárnap jövök! :)

Hermann írta...

Hát basszná meg az ég ezt nem hiszem el...

Tsutsu írta...

Mindenki vallja be, mikor kapcsolt át a Vidi meccsre.(Én nem teszem, bízok az ottani hosszabbításban.)

Módosítottam a vasárnapin - próbálok körbeírni mennyire reménytelen a foci.

Szombat 18.00
1.Tsutsu
2.János
3.

Vasárnap 16.00
1.Tsutsu
2.János
3.

Ha Nikolov elment, akkor Ramos és Rezes is menni fog? 4 meccs - 3 kiállítás..azért ez durva..

Frank Klopas írta...

Öreg Herr! Rezes? :D
Láttátok a Vidit? Izgalmas volt..

Tsutsu írta...

Szombat 18.00
1.Tsutsu
2.János
3.

Vasárnap 16.00
1.Tsutsu
2.János
3.Tibi

balu írta...

Szombat 18.00
1.Tsutsu
2.János
3.

Vasárnap 16.00
1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4. Balu

Pitti írta...

Szinte feleslegesnek érzem de feliratkozom.

Szombat 18.00
1.Tsutsu
2.János
3.Pitti
4.

Vasárnap 16.00
1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.

Petya írta...

Srácok én ma Loki mezben jöttem dolgozni, mert "Bennünk a vér piros-fehér", de azért el kell gondolkozni hogy komoly gondok vannak szeretett klubunknál. 3 meccsen 3 kiállítás komoly mentális és felkészülési problémákat mutat, ahogy a hosszabbításban bekapott gólok. Még valami. Mikor megláttam majd elsírtam magam:

F csoport

Bayern München
Valencia
Lille
BATE

ehhez mit szóltok?

Hermann írta...

Igen Petya én is elgondolkodtam de sztem nagyon csúnya lett volna a München-i kirándulás. Meg a Lille-i meg a Valencia-i...

Én nem kapcsoltam át a Vidi meccsre csak a miénk után a hosszabbításba meg belealudtam.

Tsutsu írta...

Szombat 18.00
1.Tsutsu
2.János
3.Pitti
4.Fallon(?)

Vasárnap 16.00
1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.Ádám
7.Fallon(?)

Tsutsu írta...

Szombat 18.00
1.Tsutsu
2.János
3.Pitti
4.Fallon(?)
5.Kozma Peti

Vasárnap 16.00
1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.Ádám
7.Fallon(?)
8.Kozma Peti

Hermann írta...

Klopas ha összehúzzák a Vidit a Gladbach-hal akkor mész? És melyik szektorba?

Dzsonasz írta...

mocskos Vidi, mocskos Vidi! kajak szurkoltam, hogy kikapjanak. nyilván nem vagyunk pártatlanok, de ez a szöveg, hogy az egész magyar focinak jót tesz ez hogy (stopira, oliveira, fereira, bojovic, mitrovic...) bejutottak a csoportkörbe - a hányás kerülget tőle. a kormány, a "nemzeti olajvállalat" (és szégyellem is hogy ilyen helyen dolgozom ilyenkor) pumpálja bele a pénzt, és ők meg bérenceket hordanak ide, nem egy válogatott játékost pedig tönkretesznek. Ez minden, csak nem olyan dolog amivel azonosulni lehet. Ha akarunk egy magyar nagy csapatot, hozzuk haza a sok cserepados külföldön játszó válogatottat akiket csak úgy dobálnak ki a csapataikból és fizessék meg őket és az már tényleg jót tesz a magyar focinak. egyrészt erősödik a bajnokság, másrészt a válogatott játékosok egy nagy része egy csapatból kerülne ki, és ez tudjuk mennyit számít vs. kispadon ülök vmelyik külföldi csapatnál

Dzsonasz írta...

ja Rezes meg takarodjon az a flegma kis köcsög

Frank Klopas írta...

Én drukkoltam a Vidinek!

Pitti írta...

Kozma Peti tud járni?

Pitti írta...

Meglepő a foci alakulása.

Pitti írta...

Az igazolásomat majd focira hozzátok el lszi.

Tsutsu írta...

Most én is szurkoltam nekik, a uefa együtthatónak mindenképp jobb, hogy felhúzzák.

A magyar játékos résszel viszont egyetértek, mert elég ha Elek példáját vesszük ki. Egy nagyon jó vállogatott játékost söpörtek el, pedig szerintem most is simán beférne.

Szerintem nekem nem kell nyilatkoznom Rezes ügyben :)

Remélem tud járni, ha azt mondta, hogy jön. Mi az érdekes a fociban?

Tsutsu írta...

Illetve nem érdekes, hanem meglepő :)

Pitti írta...

Hogy fél nap alatt lett ennyi jelentkező.

Petya írta...

Meglepő és mulatságos :)

János, én is szégyellem hogy olyan helyen dolgozol :) Én szoktam ilyeneket mondani. Andival néztük ő szurkolt a Vidinek én nem tudtam ellenük szurkolni mert emlékszem még régen milyen jóban volt a két "tábor" de abszolút semlegesként néztem hát kiváncsi leszek mire lesznek képesek. Viktor mindenesetre megmondta hogy most csak felkészülnek a jövő évi BL csoportkörre. Na ez a vicc! :)

Tsutsu írta...

Véget értek a nyaralások..illetve nem teljesen, különben pl Herr is itt lehetne, ha így történt volna.

Azt hiszem eldőlt az időpont:

Vasárnap 16.00

1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.Ádám
7.Fallon(?)
8.Kozma Peti
9.Ákos

Még azért kell ember..remélem Popy-k beizzátják magukat:)

Gombi írta...

Foci, Vasárnap 16.00, Camp(us) Nou

1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.Ádám
7.Fallon(?)
8.Kozma Peti
9.Ákos
10.Gombi

Tsutsu írta...

Remek "visszatérés" volt a blogra:)Végre lesz foci!!

Lacás írta...

Tsutsu azert ne kiabald el!:) Lehet beleall valakinek a valamilyebe valami es maris itt a baj:)

Cico eleg hamar visszatert,nemde?
Ebbe a csapatba azert beferne!

A Vidinek azert en is szurkoltam, bar valoban egy zsoldos csapat. Sajnos a fociban (is) a penz lett az ur es ossze-vissza vasarolnak mindenfele jatekosokat.
Hol vannak mar azok a regi szep idok a Lokinal is, mikor egy Vadicska kuzdott, mint diszno a jegen, vagy egy Peto gondolkodas nelkul kirugta az ellenfel mindket labat.
Amugy mondja faterom, hogy Vadicska a szomszedos utcaban (Diadal) lakik.Mekkora kiralysag:)

Popy írta...

Én nem tudok menni, rossz a lábam. A hétfői meccset is kihagyom.

Tsutsu írta...

igen, a végre lehet egy foci..talán helytállóbb..2 ember jelentkezzen!

Köszi János a program ötletet, jó volt, bár kissé Jurassic Park-os:)

balu írta...

Nekem csak az volt unszimpatikus, hogy már 2 nappal a Vidi meccs előtt tele volt minden tv csatorna velük (igaz, utólag nézve bejött a számítás). Egyébként én is a semlegesség és a szurkolás között voltam valahol. Azonban ha jövőre egy selejtezőkörrel később kell bekapcsolódnunk, mert jól sikerül nekik az Európa Liga, akkor már megérte (ahogy Tsutsu is írta az UEFA együttható miatt). Elég könnyű csoportot kaptak, itt még bármi megtörténhet (Sporting, Genk, Basel).

balu írta...

Ja, Cicó mégsem tér vissza a Loki honlap szerint.

Tsutsu írta...

Időpont változás: 15.00 - Kérlek jelezze aki olvasta

1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.Ádám
7.Fallon(?)
8.Kozma Peti
9.Ákos
10.Gombi
11.Balázs

Tsutsu írta...

Holnap reggelre lesz végleges időpont.

Tsutsu írta...

Fallon helyett Balázs testvére jön.Még 1 kell

Tsutsu írta...

és 3tól játszunk

Popya írta...

Tudok focira menni, nem mentem vidékre :)

vasárnap 15.00 Foci, Campus

1.Tsutsu
2.János
3.Tibi
4.Balu
5.Pitti
6.Ádám
7.Fallon(?)
8.Kozma Peti
9.Ákos
10.Gombi
11.Balázs
12.Popya

Tsutsu írta...

Király! Akkor megvan a 12 fő.

Lacás írta...

Na jol van sracok!Ez mar dofi!

Nekem csak annyi kerdesem van, hogy ki az a Tibi? Rab Tibi??

Nagyon kell figyelni itt a csajokkal, mert,ha kiskorut itatsz az bajt hoz rad.Tegnap pont ilyenbe keveredtem mikor ID-t kertek es termeszetesen engem vettek elo..
Mondom, hogy nekem azt mondta, hogy 21, aztan kiderult, hogy 19..
Most szemelyit nem kerhetek mindenkitol!!!
Lehet inkabb a helyi milfekre kell nyomulni:)

Tsutsu írta...

Srácok, legközelebb ne bízzátok szervezést olyanra aki egész nap légkondis irodában ül, mert nem tudja, hogy milyen forróság van 3-tól 5-ig:(:)

Tibi ->Lucski Tibi

Csaba, majd átküldöm az eredményeket és a csapat felosztást.

Ja és nem csak fociztunk, hanem egyben a 7. gólyatáboromban is voltunk. Igen, a közgáz-jogász gólyaT a campuson van, na ez gáz..

Tsutsu írta...

Azt hallottátok, hogy Ramost elküldték? Ha következetesek akkor Rezes is megy végre? Én nem szerettem Ramos-t, de a jelenlegi helyzetünkben minden épkézláb játékosunkra szükségünk lenne, mert akkor ez lesz mint ma..nulla középpályás védekezés.

Tsutsu írta...

Az elkövetkező 3 hétben nincs valaki aki szívesen jönne 7-re úszni a Campusra? Úszótársam elutazott 3 hétre..igazából én is el fogok majd két hétre, így mondjuk csak jövő hétre keresek embert:)

Lacás írta...

Hat az tenyleg gaz, hogy a Campuson volt a golyatabor..
Ott semmi taborfeeling nincs, egyre lentebb lehet a szinvonal.
Tsutsu, 7. golyatabor? Az igen!:)

Tenyleg, Lucski Tibi!

Dzsonasz írta...

remélem nem kapta el senki aki ivott a vizemből,de én fosok mint a vadgalamb.

Pitti írta...

Soha nem volt még ilyen jó a foci!! :-D

Petya írta...

szasztok skaccok!

sokadjára írom fel a blogra, remélem végre sikerül is megszervezni és nem mondja le mindenki mindenféle különböző okokkal :)

péntek 18:00 - 22:00 meccsnézéssel egybekötött szalonnasütés nálunk:

1. Andi
2. Reni
3. Csucsu
4. Peti
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Andrea írta...

szasztok skaccok!

sokadjára írom fel a blogra, remélem végre sikerül is megszervezni és nem mondja le mindenki mindenféle különböző okokkal :)

péntek 18:00 - 22:00 meccsnézéssel egybekötött szalonnasütés nálunk:

1. Andi
2. Reni
3. Csucsu
4. Peti
5. Nóri
6. Bali
7.
8.
9.
10.

Pitti írta...

Van nálatok TV adás?
Milyen meccs lesz amúgy?
Nem fog esni az eső?
Nem lesz nagyon hűvös?
Kell fa?

Andrea írta...

Van nálatok TV adás? TV van, adás a net-től függ, de jó társaságban egész élvezhető, persze nem egy fullhádé :)
Milyen meccs lesz amúgy? Nem mindegy? :)))
Nem fog esni az eső? Remélhetőleg nem, de ha igen, rendelhetünk pizzát ;)
Nem lesz nagyon hűvös? Reméljük nem, mert épphogy kilábaltam egy megfázásból. De ha hideg lesz bejövünk ;) Legózni :DDD
Kell fa? Igeeeeen! Ha tudsz hozni, mert már elfogyott az akác, amit hoztál a múltkor, és az nagyon jó volt.
Puszi!!!

Pitti írta...

péntek 18:00 - 22:00 meccsnézéssel egybekötött szalonnasütés nálunk (Kovácsék a Kiss Ernő utcából):

1. Andi
2. Reni
3. Csucsu
4. Peti
5. Nóri
6. Bali
7. Pitti
8.
9.
10.

Frank Klopas írta...

Nekem sajnos nem jó.. :_(((((((((

Hermann írta...

Ha nem dolgozok akkor ott leszünk.

Pitti írta...

Ma fociztam a Gázvezeték utcai pályán ami nem is a Gázvezeték utcán van hanem a Vértesin. Összefoglalva: elég nagy, füves, göcsörtös, nagy a kapu és nincs árnyék.

Mellesleg megcsináltam az igazolásom.

Lacás írta...

Vegul nem mentem Ponce Inletre, pedig ott akartam egy rakas kepet csinalni.A US open egy evben csak egyszer van, ezert inkabb azt neztem a neten.Medg meg nezem is.. Talaltam egy jo oldalt, ahol az osszes meccset kozvetitik:)

Petya,bar ott lehetnek egy jo kis szalonnasutesen..A juhturot el ne felejtsetek a tetejerol, na meg a szalonnat jol foliazzatok be!:)

Mit szoltok, hogy Rudi valszeg a Vidibe megy. Ez van, el kell fogadni, ott megadjak neki amit akar es kesz...
Mindenesetre az vicc, hogy a valogatott bo kereteben sincs benne.
Annak ellenere, hogy most csapat nelkul van, szerintem a legjobb magyar csatar.

Petya írta...

péntek 18:00 - 22:00 meccsnézéssel egybekötött szalonnasütés nálunk (Kovácsék a Kiss Ernő utcából):

1. Andi
2. Reni
3. Csucsu
4. Peti
5. Nóri
6. Bali
7. Pitti
8. Jörg :))
9.
10.

Sajnálom aki nem tud jönni (Nagycsé, MO), de majd bepótoljuk. Laci Te mindig hamarabb hallod a lokis híreket mint én - Czicót is 1 héttel hamarabb tudtad mint ahogy hivatalos lett volna. :)

Dzsonasz írta...

Rudolf egy fostalicska, remélem akkor sem kéne a Lokinak, ha ki tudnák fütteni. ahogy kibaszott velünk a kis metroszexuális majom. összeáll legalább a sanyi rudi álomcsatársor :D

Petya írta...

János kicsit fusztrált vagy mostanában. :) minden rendben?

"metroszexuális majom" :)

szegény Ferike ha ezt hallaná...

oregm írta...

Sziasztok Emberek!

Megerősítve, a gólyatábor itt zajlik az ablakom alatt, és meg kell mondjam, bár tábor feeling az tényleg semmi nincs, kurva idegesítő hallgatni (miközben dolgoznék) hogy "kettes csapat, kettes csapat" meg nézni ahogy pancsikolnak meg rodeóznak itt a fiatalok :)

Meg van amikor csak annyit hallani hogy "AAAAAAaaaaaaaaaaarghhh - ööööö"


Na de csak azért bukkantam fel itt hogy megkérdezzem: nincs-e kedve vkinek (vkiknek) focizni, holnap, az agráron (műfű, világítás, minden adott (magas kerítés:)) mert az ellenfél cserben hagyott minket így beférne vagy 3 (akár 5) ember.

18-tól 19-ig, olcsóért (saccra 350 HUF)

Köszi, üdv:
M.Tomi

Frank Klopas írta...

ÖregM!
Úgy néz ki nekem jó! Én mennék!

oregm írta...

na, az király, akkor már 11-en vagyunk ahogy nézem.
Még valaki?

Frank Klopas írta...

ÖregM!

Bocs, le kell, hogy mondjam!
Kedvem van, de a ma esti bajnokin elszállt a térgyem.. :(

csabinnyó írta...

Basszus Csokinak olyan a szemoldoke, mint annak az oreg alacsony magyar szinesznek, humoristanak (kar, h nem ju eszembe a nevem) ;)

Tsutsu írta...

Körmendi János? Teljesen igazad van.:)

Reni segített, mert én már felsoroltam az összes "K" betűs nevet: Komódi, Komlósi, Kölesi ..stb..:):)

csabinnyó írta...

*neve
Igeeen, azaz Kormendi ;)
Milyen golyatabor mar az amin zuzijatek is van?!? Bazz meg lehet suketulni...

oregm írta...

most épp TTK - ZK...
gondoltam is ratok h nem tudtok aludni :)

(de allitolag a foepuletnel is van/volt)

Sebaj Klopas, majd maskor. Jobbulast!

Lacás írta...

Ezen a metroszexualis kifejezesen mindig rohognom kell.Emlekszem eloszor akkor merult fel Ferikerol, hogy metroszexualis, mikor 5-szor se jott go,lyataborba az ottani allapotok miatt.:)
Rudi meg Sanyi varazslatos lenne egyutt, biztos jol megertenek egymast a palyan.

Klopasz,mi tortent a terdeddel? Mi lett a mai meccs?

Durva, hogy Jorg is megy a sutesre.Epp most lattam valahol azt a kepet, amikor Jorgnel a kupat olelgetjuk, meg persze az ermek a nyakunkban. Az ermes buli oriasi volt.:)Azert is volt jo, hogy bronzot kaptunk, mert a Lovardaban mindenki azt hitte, hogy arany:)
Pedig marcius 15-en nem szabad bulizni, ugye Balazs?:)

Petya írta...

hehe, a március 15-ei buli tényleg óriási volt. ráadásul loptunk (loptatok) egy magyar zászlót ami azóta is fő helyen van Jörg lakószobályában. :)

Petya írta...

péntek 18:00 - 22:00 meccsnézéssel egybekötött szalonnasütés nálunk (Kovácsék a Kiss Ernő utcából):

1. Andi
2. Reni
3. Csucsu
4. Peti
5. Nóri
6. Bali
7. Pitti
8. Jörg :))
9. Til
10. Nina
11. Reszegi Norbi
12. Reszegi Norbiné
13. Sanyika

Frank Klopas írta...

Ki a pék fasza az a Til?

Ja, itt az igazi emberi százlábú!
http://www.napiszar.com/uploads/2012/09/06/54f4a704cf59a183986436e2bdba0347_origi.jpg

Ilyen jó társaság láttán, lehet bekukkantok egy rövid időre!

Frank Klopas írta...

Meg Nina?

Dzsonasz írta...

bakker, hogy pont most nem leszek otthon, nagyon jó kis felhozatal lesz
mér titeket Rudolf nem idegesít?

Lacás írta...

Petya meghivta Till Attilat is:)
Valoban sokkal erdekesebb kerdes, hogy ki az a Nina??Ha meg a jooreg Digo itt lenne, lehet maskepp irta volna a nevet:)

Bosszant azert kicsit Rudi, mert csak nalunk lett sztar:),de kozgazdasz szemmel nezve jo dontest hoz:)
A Lokinal se, meg majd a Vidinel se erzelmi alapon hoz donteseket, hanem teszi, amit ugy erzi tenni kell es cso..

A zaszlo, csak remlik, de nem en csortam el az 100.Azert legalabb jo helyen van!!!

Hermann írta...

péntek 18:00 - 22:00 meccsnézéssel egybekötött szalonnasütés nálunk (Kovácsék a Kiss Ernő utcából):

1. Andi
2. Reni
3. Csucsu
4. Peti
5. Nóri
6. Bali
7. Pitti
8. Jörg :))
9. Til
10. Nina
11. Reszegi Norbi
12. Reszegi Norbiné
13. Sanyika
14. Tünde
15. Herr

Két kérdés: Kell e valamit vinni a táplálékhoz?
A meccs 20:30kor kezd és nem ér véget 22:00ig ekkor ki leszünk dobva vagy azért megvárhatjuk a végét?

Hermann írta...

Meg kell hogy osszak veletek egy olyan hírt amire szerintem senki nem gondolt volna egy pár évvel ezelőtt: Megszűnt Nagyzé hattrick csapata a NoHAB R.I.P.

Petya írta...

Herr sajnos 22:00-kor ki lesztek dobva de majd kirakom nektek a TV-t a kerítés tetejére és kintről nézhetitek. Addigra már úgyis nagyon el lesz verve Andorra :)

Nem kell hozni semmit, mindent intézünk. Legfeljebb amit isztok, de pár tálca sör lesz sztem. A NoHAB-ot nagyon sajnálom...

Dzsonasz írta...

jó szórakozást fiúk lányok

csabinnyó írta...

Tudod, Herr, mostmar elesben nyomja Zee a daytrade-et. ;)
Bakker uzenem Jorgnek, h lattam az ikertesojat a tv-ben a delafrikaiak ellen kb. A 60ik percben csereltek le :))
Ja, es meg egy, ez a Xavi iszonyat kipokhalozta a kaput, ritkan latni ilyet.

Lacás írta...

A 2 ev mulva rendezendo veben azert nem lennek a brazil szovetsegi kapitany helyeben: ha nem nyerik meg, ott forradalom lesz.
Raadasul slusszpoenkent az argentinok lennenek a befutok:)

Dzsonasznak teljes mertekig igaza van:jo bulizast fiuk-lanyok!

Tsutsu írta...

Tovább tart a Cliff Barnes széria :D

Costa Rica - Mexikó V 1,92 0-2
Letto. - Görögo. V 1,89 1-2
Wales - Belgium V 1,82 0-2
Észto. - Románia V 2,05 0-2
Azerb. - Izrael V 1,84 1-1

200Ft->(4982Ft)->0Ft

Dzsonasz írta...

te Azerbajdzsán ellen fogadtál, most hogy visszaadtuk a baltást?

Lacás írta...

Ki az a baltas??

balu írta...

http://www.hirado.hu/Hirek/2012/09/01/05/Azeri_baltas_gyilkos_Washington_magyarazatot_kert_Budapesttol.aspx

Tsutsu írta...

Amúgy nem értem ezek a hírek miért Mo-ról szólnak és miért nem Azerb.-ról..Nem ez a normális folyamat? Mi kiadjuk, ők meg elítélik..az utóbbi nem történt meg.

Tsutsu írta...

Valaki megy ki a Magyar-Holland meccsre?

Hermann írta...

Én nem de gondolom ez nem lep meg :)

Dzsonasz írta...

én 1 selejtezőre sem tervezem, hogy kimegyek. úgysem jutunk ki. meg amúgy is Brazília messze van, úgysem tudnánk elkísérni.

Lacás írta...

Tudom a blog olvasoinak 99.99 szazalekat nem erdekli, de azert megemlitem, hogy eletem legnagyobb sportesemenyet lattam!
A US open teniszdonto a legeket surolta,csoda volt!
Murraynek szurkoltam, aki vegul nagy nehezen meg is nyerte,pedig Djokovic ismet bizonyitotta, hogy nincs az a godor, amibol nem tud kimaszni!!!
Egy kicsit az eletre is jellemzo volt ez a meccs es nekem mentalisan egy-egy ilyen sokat ad!Megha rohogtok is rajta:)
Es vegre normalis idopontban volt nekem,fater azert nyuglodott otthon a kesoi kezdes miatt:)

Dzsoni, megha valamennyire igazad is van, azert nem szabad igy hozzaalni a dolgokhoz!A remeny azert megvan es bizzunk a minel jobb szereplesben!!Hajra magyarok!!


Tsutsu írta...

Tegnap nagy meccset játszottunk!3-1-re vezettünk a 3. ellen, de a végén 3-3 lett. Nekik volt 6 cseréjük, nekünk meg 0..sőt inkább -1..(4+1):(:)
Viszont volt két kitartó szurkolónk, akik szintén sokat segítettek! Popy bedobása pedig több mint tökéletes volt:)

Dzsonasz írta...

ha hétvégén hazamennék, lenne egy foci?

Pitti írta...

Ahogy elnézem az eddigieket János, a foci akkor valósulhat meg ha műfüvön lesz.

csabinnyó írta...

bakker nehogy pont most legyen már műfüves, mikor nem érek rá :(
persze János miatt inkább legyen :)

Laci: grat a döntetlenhez, kár hogy ennyire nincs elég ember

Lacás: én az ucsó két szettet láttam, de azért az 5 órát nem ültem volna végig. Én is örültem Murraynek, aki Szandi és szerintem is hasonlít "öcsémre" :D Csak kicsit gazdagabb most hogy nyert közel 2 millió dollárt :) Egyébként miért mondod, hogy kimászott a gödörből a szerb? Szerintem nem sikerült neki...

csabinnyó írta...

ja amúgy TV-ben vagy élőben nézted? nem NY-ban volt?

Tsutsu írta...

én max vasárnap du érek rá

Tsutsu írta...

de lehet akkor sem..

Lacás írta...

MCsabi,ocsed tenyleg hasonlit Murrayre,de ugye nemcsak ezert szurkoltal neki:)
Hat sajnos nem eloben neztem..Viszont nem is ultem vegig az 5 orat, hanem elnyultam a kanapen, amin neha majdnem el is pilledtem egy kicsit.
1 oraval hamarabb elkerezkedtem a melobol is,mar ugyis ramfert a pihenes:)
A kimaszast ugy ertettem, hogy 0-2-rol nem nagyon szoktak felallni 2-2re dontoben, bar vegul elbukta.

Milyen volt a valogatott meccs? Ennyire sima volt a teven keresztul is?

Tsutsu, gratula a meccshez!!Tudom milyen nehez csere nelkul egy jo csapat ellen, le a kalappal!

Amugy Sirnyuvel mi ujsag van? Elnyelte az egyik sikator pesten?

Nobikam, irjal mar egy par sort magadrol, meg a csaladrol!

Petya írta...

szasztok skaccok!

Laci egy jó tenisz már nekem is hiányzik, de inkább játszani mint nézni :)

pesti skaccok! Jörg most 5 napig budapesten lesz, valaki elvihetné bulizni az amigóba megmutatni neki milyen egy jó buli :)

Andrea írta...

Jánosnak küldöm Jörg számát :) Nagyon szeretne veled találkozni.
00491777478566
Pusssz

Hermann írta...

Akkor Peti végre pihenhetsz? :)

Hermann írta...

A vasárnapi Loki-Honvéd meccsre jön valaki? 18:30tól lesz.

Lacás írta...

Hat jobb eloben teniszezni az biztos, de most ez se volt olyan rossz!

Rudolf vegul a DVTt valasztotta, szoval egy hettel korabban csak a kacsakat szolgaltatom:)

Tsutsu írta...

Üdv mindnenkinek Dublinból:)Aki még nem tudná, céges kiküldetésben vagyok itt, és szombaton megyek is haza.

LAci, nemcsak cserénk nem volt , hanem 50 percig emberhátrányban voltunk:)

Vasárnapi meccs csak előtte fog eldőlni, attól függően hogy állunk a pakolással, munkával, családi látogatásokkal.

Frank Klopas írta...

Nekem nem jó a Loki meccs

P.Cs. írta...

Erről egyből Lacás jutott az eszembe:
http://sportgeza.hu/futball/2012/09/14/20_km-en_at_dekazott_az_uj_vilagrekorder/
Meg Poór Laci... :D

Petya írta...

nekem jó a Loki meccs :)

Tsutsu írta...

Sziasztok, sajnos itthonról nézem a meccset, mert most 2 nap van itthon, aztán megint úton.

Jó volt "Dublin-baby":)Két dolgot hiányoltam csak: nem volt idő megnézni a várost, illetve a felhők miatt nem láttam semmit a repülőből..:(.de igyekeztem a maradék időt kihasználni:)Majd mesélek annak akivel találkozunk:)

Tsutsu írta...

Jól látom, hogy nem adja semmi a Loki meccset?

Hermann írta...

Rosszul látod a Sport2 adja legalábbis a honlap szerint.

Pedig felröhögtem amikor olvastam a kommented :)

Tsutsu írta...

:D..igen utána én is láttam, de a TV szerint a Kaposvár meccset adja, az ottani műsor viszont nem mindig megbízható.

Lacás írta...

Tenyleg Herr, Petya:ugy koszontok meg egymasnak, hogy Csak a Kispest!??
:)
Olvastam, hogy eddig Torghelle volt a legjobban fizetett Magyarorszagon jatszo jatekos:):):)

Elfelejtettem irni, hogy a multheten oriasi elmenyben volt reszem: A felaldozhatok 2-t neztuk meg!
Chuck Norris megjelenesenel sikitani tudtam volna a rohogestol.
Az a csoka szerintem tuti festi a szakallat is:)

Tsutsu, en azon a sorodon rohogtem, amikor azt irtad:csak annyit hianyoltam, hogy nem lattam a varost!:)


Lacás írta...

Tenyleg Herr, Petya:ugy koszontok meg egymasnak, hogy Csak a Kispest!??
:)
Olvastam, hogy eddig Torghelle volt a legjobban fizetett Magyarorszagon jatszo jatekos:):):)

Elfelejtettem irni, hogy a multheten oriasi elmenyben volt reszem: A felaldozhatok 2-t neztuk meg!
Chuck Norris megjelenesenel sikitani tudtam volna a rohogestol.
Az a csoka szerintem tuti festi a szakallat is:)

Tsutsu, en azon a sorodon rohogtem, amikor azt irtad:csak annyit hianyoltam, hogy nem lattam a varost!:)


Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tsutsu írta...

Srácok elkészült a műfüves pálya a jégcsarnok mellett, így ha benne vagytok nyaralás után szervezek ide egy focit. Körbe palánk alul, felül háló - szerintem 1 óra alatt kifulladunk:) Szeptember 30-át néztem ki, vagy az azt követő héten valamikor este 8 körül.

Frank Klopas írta...

Csucs!
Azt én is néztem, azt a pályát!
Foglald!!
Ja, meg csinálj bejegyzést Dublinról!

Tsutsu írta...

Várjatok egy hetet és akkor mehetne egy Ír-Török bejegyzés. Jövő hét kedden jövünk haza, utána foglalás, bejegyzés ebben a sorrendben:)

Lacás írta...

PCs,orulok amugy, hogy eszedbe jutottam!A dekazas mar nem megy annyira, szerintem Klopasz tobbet tud mar, mint en!



Tsutsu, itt a vegen vilagjaro nagykovete leszel az NI-nak!Jo, hogy ennyit mesz es igen egzotikus helyeket latsz!Csak igy tovabb!

A szomszedbol egy idosebb amerikai csavo kikoltozott, sajnalom, hogy elment, jofej volt!
Na, de a lenyeg, hogy a helyere nem mas koltozott, mint szegeny Zambo Jimmy-nek az elso felesege.
Egy kicsit faraszto a no, sot igazabol nagyon..
Valamelyik nap (lehet, hogy bunkok voltunk) kint sorozunk Pecaval a haz elott,levegot alig kaptunk olyan faradtak voltunk melo utan.
Aztan mar mutatta, hogy a sofat hova rakjuk (tehat nem is kert) a kecojaba, mi meg ultunk tovabb es dumaltunk.Utana ugyis jott 2 ismerose es felrakta.
A lanyanak mar 3-szor koszontem, o vissza se, en azert jeleztem, hogy a familia legalabb az alapveto normakra megtanithatta volna...

Lacás írta...

PCs,orulok amugy, hogy eszedbe jutottam!A dekazas mar nem megy annyira, szerintem Klopasz tobbet tud mar, mint en!



Tsutsu, itt a vegen vilagjaro nagykovete leszel az NI-nak!Jo, hogy ennyit mesz es igen egzotikus helyeket latsz!Csak igy tovabb!

A szomszedbol egy idosebb amerikai csavo kikoltozott, sajnalom, hogy elment, jofej volt!
Na, de a lenyeg, hogy a helyere nem mas koltozott, mint szegeny Zambo Jimmy-nek az elso felesege.
Egy kicsit faraszto a no, sot igazabol nagyon..
Valamelyik nap (lehet, hogy bunkok voltunk) kint sorozunk Pecaval a haz elott,levegot alig kaptunk olyan faradtak voltunk melo utan.
Aztan mar mutatta, hogy a sofat hova rakjuk (tehat nem is kert) a kecojaba, mi meg ultunk tovabb es dumaltunk.Utana ugyis jott 2 ismerose es felrakta.
A lanyanak mar 3-szor koszontem, o vissza se, en azert jeleztem, hogy a familia legalabb az alapveto normakra megtanithatta volna...

csabinnyó írta...

Lacás, igazán rákezdhettetek volna a "nézz le rám" c. nótára :)

Csucsu: a műfüves foci engem és a szomszédomat is érdekelné.

végre elkezdődött a béel :)

Hermann írta...

Lacás nem vagytok bunkók én se mozdultam volna meg :) főleg sörrel nem persze ha le tett volna elétek egy six packet gondolom más lett volna a sofa fekvése.