2013. július 21., vasárnap

2013. 07. 06.-13. Matterhorn (SUI), Velence, Jesolo (ITA)

Néhány kép, hol is voltunk július elején Orsival.

Egy svájci kövön állva svájci táj előtt a svájci Zermattban, a svájci Matterhorn svájci lábánál.

A svájci kecskék színesek, de nem lilák.

Orsi csúszdázik a gleccserbevájtmúzeumbavájtjégcsúszdán.

Itt már hideg van, 3887 méteren vagyunk, vagy 3883-on, de inkább 3887-on, úgy emlékszem.

Velence, a Rialton vagyunk, háttérben ami láttok.

 Háttérben egy ház, ami kiderült, hogy mégsem az a ház, amelyikre gondoltam, hogy az.

Orsi szokásos pálmafás képe, de ez legalább jesoloi pálmafa bizony ám, ugyanis ott is voltunk.
 
Az appartmannak volt egy medencéje, ami az egyik nap belefulladt egy 30 centis gyík. A képet a gyík hozzátartozóinak kérésére mégsem közlöm.
 

178 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Infók az előző bejegyzésből:


Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Tibi
5. Balázs


+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)


Nagyzé:
Pisti, a Vaterán és az apródon is hirdetnek most 8421-es Technic daruskocsit, ha keresed még. Igaz, nem olcsóak sajnos.

Tsutsu írta...

Az enyém kimaradt :)

Boldog Karácsonyt mindenkinek!:-)

Tudja valaki miért?:-)

Voltunk Paĺlagon, megnéztük a pályákat.

Tsutsu írta...

Jók a képek. Mekkroa volt +- hőrekord a nyaralás alatt? Milyen városokban voltatok - mini európai tanulmányút?:)

Hermann írta...

Reszkessetek betörők!!

Tsutsu írta...

Talált:) Nagy filmválság lehet az ertéelnél, ha ezt kell előhúzni a tarsolyból július közepén/végén..

Pitti írta...

Ezzel a reszkessetek betörőkös észrevétellel más ismerősöm is élt, úgy látszik másnak is szemet szúrt.

NagyZéé most nincs pénzem a legora, viszont van nálam neked egy csomó doboz.

Dzsonasz írta...

Pitta úszás napján meddig bírtad a campust? Nem is láttalak utána.

Pitti írta...

Kb egyig voltam.

Lacás írta...

Jo kis nyaralas lehetett ez is.Csabi,akkor most kiutaztad magad,vagy ez meg csak a kezdet?:)
Hogy van a labad?

Milyen volt a Campusfeszt?kezdes volt valahol?Emlekszem mikor Petyanal es Andinal kezdtunk,aztan mar azt se tudtuk hogy ertunk oda.ut kozben meg ittunk vodkanarit,amit a kozeli boltbol vettunk.Meg Pisti is felbatorodott es ugy erezte,hogy gond nelkul felmegy a kalozletran:)
Feny volt,vagy az mar reg kiment a divatbol?

Hajra LOKI!

Pitti írta...

Tényleg ki megy loki meccsre? Nem mehetnék veletek?

Gombi írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Tibi
5. Balázs
6. Gombi


+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

Gombi írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Tibi
5. Balázs
6. Gombi
7. Preki


+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

A Csucsu pályán lesz ez a foci?
Kaposvár meccsre jöttök srácok? (a focink után lesz 20:30tól)
Preki venne jegyeket pénteken vmi utalványból, de elvileg majd körbeír fbookon!

Hermann írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15 Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Tibi
5. Balázs
6. Gombi
7. Preki
8. Zsombi


+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

Megyek a Kaposvár ellen és tele vagyok utalvánnyal.

Pisti a mi kocsink tele van Nyíregyre, talán Baluéknál van hely.

Tsutsu írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15 Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Balázs
5. Gombi
6. Preki
7. Zsombi


+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

Nem hiszem hogy megyek Kaposvár ellen, és nincs is utalványom.

Mennyi üres hely van? Fallon és Kövér Laci kollégám kénytelen busszal menni, de szívesen csatlakoznának szerintem.

Tsutsu írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15 Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Balázs
5. Gombi
6. Preki
7. Zsombi
8. Ádám (95%)


+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

Pitti írta...

Nincs jegyem, az baj?

Tsutsu írta...

Az lehet, én a helyedben vennék/vetetnék egyet.

Nagyzee írta...

Én is gondolkodtam a csütörtöki nyíregyházi kiruccanáson. De akkor lehet, hogy majd csak a következő körben.:) Buszozni, vonatozni nincs kedvem ilyen dögmelegben.

Pitti írta...

vesz nekem valaki jegyet?

Hermann írta...

"Pölöskey Péter a sarokcsontját fájlalja, így ő sem lesz a norvégok elleni keretben." Egy kiváló hír holnapra!

Hermann írta...

Voltam Pittinek meg Zének jegyet venni és a mi szektorunkba mindössze 6 jegy volt... ebből következik hogy nem volt nagy választék.

Petya írta...

Pitti meg Zé miért nem tud magának venni? :)
Én se veszek soha magamnak, mert Herr veszi nekem de akkor amikor magának vesz, biztos nem küldeném el hogy vegyen még..
Amúgy Zoli/Pisti hogy jöttök?

Pitti írta...

Tsutsu akkor add meg Fallon számát és leegyeztetem vele a részleteket. Amúgy én úgy gondoltam hogy fél hétkor ráérünk elindulni.

Pitti írta...

Peti, hogy megnyugtassalak a blogon történt felhívásom után Gombi ajánlotta fel, hogy veszem nekem jegyet de Herr saját érdekeit szem előtt tartva elhappolta előle ezt a lehetőséget. :-)

Kocsival megyünk és viszem Fallont meg Kövér Lacit aki nem tom ki.

Ja Laci fény csak azon a nyáron volt.

Pitti írta...

Azt a kérdést akartam még feltenni hogy szombaton ki jönne strandolni, mert remek strandidő ígérkezik.

Petya írta...

srácok ezt muszáj vagyok veletek megosztani!

https://www.youtube.com/watch?v=V2E8mIFKMl8

Petya írta...

Kövér Laci jó srác csak kicsit sokat beszél :)

Grandmasta Pete!

Tsutsu írta...

Ne tegyetek közzé ilyeneket, mert így is nő a nézettsége..

A várost mi is kb fél 7 kor hagyjuk el. Facebookon átküldöm a számát.

Hermann írta...

Peti nem tudtam végignézni :)

Pitti nem csak önös érdek hanem felebaráti jószeretet is vezérelt.

Elő kéne még venni 2 embert a kalapból a vasárnapi focira.

Lacás írta...

Ki az a Kover Laci?

Pitti írta...

Peti szerintem ez teljesen korrekt szöveg és zene nincs ezzel semmi gond tekintve hogy miket hall egyszer máskor az ember a egyes önjelölt zenész énekesektől.

Petya írta...

én pont hogy azt mondom hogy persze hogy nincs vele gond. bárcsak mindenki ennyire valósítaná meg önmagát, és nem érdekelnék mások! :)

Pitti írta...

Kövér László nem vmi politikus?

Lacás írta...

Abban a megtiszteltetesben van reszed,hogy egy politikust fuvarozhatsz.sokat beszelt?

Egy gyereknek ket tabla ma raesett ket labujjara,azok meg szanaszejjel tortek.de szerencsere nem kell levagni oket,pedig ez a veszely is fennallt..

Pitti írta...

És a táblák külön külön estek egy-egy lábujjára vagy mindkettő ráesett mindkettőre?

Ez fontos! :-)

Tsutsu írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15 Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Balázs
5. Gombi
6. Preki
7. Zsombi
8. Ádám (95%)
9. Reszegi Norbi?
10. NagyZéé?



+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

Tsutsu írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15 Tsutsu Arena
1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Balázs
5. Gombi
6. Preki
7. Zsombi
8. Ádám
9. Reszegi Norbi?
10. NagyZéé?

+1 Petya (nyomom neki ahogy tudom Pestről hogy odaérjek időben)

Lacás írta...

Pisti,nagyon fogas kerdeseket tudsz feltenni.:)mindket slab elkapta mindket labujjat,egy A framerol csusztak ra,olyan 6 cm rol.ezert is kotelezo a fembetetes,a srac teniszcipoben nyomta.csoda,hogy nem vagta le teljesen,mert mar erre is volt pelda.

Dzsonasz írta...

Na kezdőüdik úgy látom Mózsa elmagyartalanodása. Slab,frame... :)

Tsutsu írta...

Legalább tanulok új szavakat :)

Hermann írta...

Részeges kolléga mennyire kérdőjeles?

Zé elvben fix.

Tsutsu írta...

Norbi most írta, hogy jön. Csak ne mondja vissza senki

Tsutsu írta...

Július 28. (vasárnap) 17:00-18:15 Tsutsu Arena
1. Hermann
2. Tsutsu
3. Pitti
4. Balázs
5. Gombi
6. Preki
7. Zsombi
8. Ádám
9. Reszegi Norbi
10. NagyZéé

Hermann írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann

Előtte Loki meccs. A pályát lefoglaltam ha nem leszünk 10en lemondom. Akkor csak nem lesz 40 fok a pályán.

Pitti írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti

Látom Herr biztosra mész. :)

Petya írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya

Biztos hogy nem lesz aznap Loki meccs?

Hermann írta...

Biztos hogy lesz! 16:30től a Diósgyőr ellen.

Gombi írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya
4. Gombi

Tsutsu írta...

Nem lehet 9től és akkor nem üti a fürdetést..vagy lejövök 20 percre cserének :)

Lacás írta...

A csaj,aki jon irta,hogy remeli megtanitom szorfozni...Ez azert a honap vicce kategoria.Nem tudom honnan veszi,hogy tudok szorfozni,Ti is mind jol tudjatok,hogy nem tudok szorfozni.mindenestre meg most idejeben jelzem,nehogy beleelje magat:)lehet o is a Holtponton nott fel..

Petya írta...

ezt a filmet nézesd meg a csajjal, imádni fogja és utána garantáltan nem akar majd szörfölni!

http://www.imdb.com/title/tt1596346/

Pitti írta...

Mikor és hol maradtam le Laci csaj látogatója témában?
Mintha Laci kommentjét nem előzte volna meg némi bevezető. Vagy tévedek?

Tsutsu írta...

Pisti, számomra is hiányzik egy láncszem.

"A csaj,aki jon ..." ..ez feltételezi hogy tudunk némi előzményt..:) Bár lehet korábban volt róla szó, csak lemaradtunk.

Petya írta...

Lacihoz megy egy csaj akit még régebben ismert meg és megígérte neki hogy meglátogatja de akkor még csak vicc volt most viszont már komoly de a csaj csak kihasználja Lacit reméljük mindenféle téren :)

Tsutsu írta...

Reméljük :)

Talán nem szoktam sok embert sztárolni és mások dicsőségeit hírdetni, de azt hiszem ez esetben kivételt teszek:

Oláh Gabi megcsinálta az Ironman-t!!
A Fb-on sokszor láttam mennyit futott, kerékpározott..úszott, meg korábban is beszéltem vele, még amikor úszás oktatásokat vett, hogy megtanuljon jól, gyorsban úszni. Tehát az elmúlt években sok időt rászánt és meg lett az eredménye.

Én is szívesen megcsinálnám, rá is szánnék napi 3 órát is..ha nem 9-10 órát dolgoznék. Időm este még emelett az munkaóra mellett is maradna, de ez a 3 óra Gergőtől venné el az időt, amit viszont jobban sajnálnék..ez van.:) Cél továbbra is "1/5-öd ironman" :)

Petya írta...

én az 1/4-ed ironmant már megcsináltam (triatlon olimpiai szám) az nem nagy dolog Csucs szerintem sima ügy lenne.

Csabi most nézem a képeket, iszonyú jó helyeken voltatok, nagyon szép. Jó kis túrát csináltatok hogy még Velence is belefért :)

Hermann írta...

Peti erre ki akarsz majd nézni?

http://debrecen.varosom.hu/programok/gasztro/Cseh-Sorunnep.html

Petya írta...

nem ki akarok nézni. a helyes kifejezés az hogy ki akarok költözni :)

Hermann írta...

Kollégám azt mondta 4 nap beutaló az Egyetem térre :)

Pitti írta...

Nem semmi Gábor, de tényleg rohadt időigényes.
Nekem a futás kivételével megvannak az Ironman egyes részei. :) Ezket már csak egy nap kellene teljesítenem.

Hermann írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya
4. Gombi
5. Zsombi

Vasárnap este a Loki meccsre jön valaki Klopason és rajtam kívül?

Tsutsu írta...

igen

Tsutsu írta...

én megyek

balu írta...

Még nem tudom a vasárnap esti programot, de a focira felírom magam.

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya
4. Gombi
5. Zsombi
6. Balázs

Frank Klopas írta...

Este borkarneval?

Hermann írta...

Peti biztos kint lesz :) Nekem kérdőjeles a dolog, ha megyek felhívlak.

Petya írta...

szasztok skaccok! a múltkor nem annyira jött össze, remélem ma jobban fog sikerülni.

Aug 10 szombat 15:00 baráti bográcsolás a Kovács családnál. részleteket még megbeszéljük. kinek lenne nem jó? ja igen, Herr szülinapját is itt ünnepeljük :)

Hermann írta...

Mi megyünk! :)

Hermann írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya
4. Gombi
5. Zsombi
6. Balázs
7. Ricsi

Lacás írta...

Bizony Herr is lassan 30.ne aggodj Herr,nem olyan veszes:)

Mar irtam egyszer,hogy honnan ismerem a lanyt,de nem figyeltek ram.pedig bejegyzest id irtam.meg elsosegelyrol ismerem,most pedig jon es meglatogat.

Valamelyik nap leeresztett a jobb elso kerekem.szerencsere a kocsi jol birja,bar az oninditot lassan lehet cserelni kene.Osztol (ha mar nem lesz olyan meleg)szeretnek gyakran biciklivel menni melozni.most reggel raolvadnek a cangara....

Pitti írta...

"bar az oninditot lassan lehet cserelni kene" na ezt se gondoltam volna hogy valaha Lacitól ilyen kijelentést fogok olvasni.
Én ott leszek Peti, köszönöm a meghívást. Egyúttal lehet egy kérésem? Mi lenne ha gulyás vagy pöri helyett grilleznénk?
A többiek mit szólnak hozzá?

Petya írta...

Pisti, szerintem kiváló ötlet. Mindent lehet, csak akkor segítséget kérek, mert flekkent (ellentétben a pörkölttel) még soha nem csináltam. :) legfeljebb kolbászkákat.

Hermann írta...

Örömmel bevállalok egy adag tarját.

Pitti írta...

el tudom vinni a tárcsát meg fát meg sztem zöldséget a kertből stb még utánajárok

Pitti írta...

el tudom vinni a tárcsát meg fát meg sztem zöldséget a kertből stb még utánajárok

Dzsonasz írta...

én sajnos megint nem tudok menni :(

Lacás írta...

Most hallottam valamelyik nap,hogy egy kover no kirepult (kiesett) a dallasi Six Flags hullamvasutbol.allitolag nem tudtak rendesen bekotni az ovet.
Csak azert irom,mert Klopasz gyozkodott a Universalban,hogy menjek fel a Hulkra..

A grillezes nagyon jol hangzik,s igazabol szarazabb kajara jobban is csuszik a sor.szerintem Pisti is ezt tartotta szem elott a javaslat megfogalmazasa kozben:)

Frank Klopas írta...

Sajnos nekem sem jó az időpont!
Laci, te sem kövér nem vagy, sem nő! Te bent maradtál volna a Hulkban! Majd legközelebb felület velem! :))

Petya írta...

Laci akkor jössz végre?

csabinnyó írta...

Csabikám, úgy emlékszem Németországban a tanulmányúton még nem voltál ilyen bátor :P

Peti: köszönjük a meghívást, nekünk jó lesz, és remélem Pisti nem haragszik meg, de én inkább a te általad készített gulyásra szavaznék. Természetesen mi is viszünk vmit, csak mondjátok, hogy mit : )

csabinnyó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lacás írta...

Hat meg nem Peti,de attol meg hangozhat jol nekem is.:)

A Hulkba akkor se merek felmenni,meredek nagyon..

Pitti írta...

Na most akkor milyen kaja lesz?
Hányan leszünk?
Hogy és mivel készüljön Herr és én meg a házigazda?

Petya írta...

A fantasztikus névsor így néz ki


Csabi
Szandi
Gréti
Herr
Tündikém
Pisti
Sanyika

Andi
Patrik
Petya

Norbi(?)
Era(?)
Bogi(?)
Csucs(?)
Reni(?)
Gergő(?)

Ahogy látod több a nem mint az igen, így elég nehéz szervezni :) Herrnek azt mondtam hogy 12 emberre vegyen flekken húst (tarját). 20 szeletet vett. Te meg vehetnél csirkemellet :)

Hermann írta...

"A mérkőzés napján már csak a stadion pénztáraiban lesz árusítás, de érdemes inkább elővételben megvenni a tiketteket, mivel a meccs kiemelt kockázatú, ezért a jegyvásárláskor kötelező a regisztráció, amely során a nevet és a személyi igazolvány számát be kell diktálni, és ez több időt vesz igénybe." Na ez érdekes. Akar valaki még jönni rajtam kívül?

Tarja befűszerezve végül 15 szelet a mennyiség alapján ez is elég lesz a csirkéhez.

Tsutsu írta...

2013. augusztus 11. (vasárnap) 20:15-21:30 foci Tsutsu Arena

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya
4. Gombi
5. Zsombi
6. Balázs
7. Ricsi
8. Tsutsu

Klopasz menni akar meccsre azt tudom. Én csak akkor megyek ha haverfoci nem lesz. Tibi és Ádám nem jön az tuti.

csabinnyó írta...

jó, akkor Pistié a csirke, mi meg biztosítjuk a salátákat, ha ez így megfelel, hm?

a házigazda (és Sanyika) meg hűccsön be vmi fröccsöt, hátha kitart még ez a jó idő :)

Peti, B-tervhez ne vigyünk egy elektromos grillt?

Tsutsu írta...

Ha jól számoltam 32 országból van kulcstartóm.:) Persze jó lett volna ha 32 országban jártam volna eddig, mert azért ismerek olyat is..de azért ez sem rossz.:)

Hermann írta...

Csabi mi is viszünk salátát. Görög saláta szerűséget. Így hozzatok :)

Hermann írta...

Reszegi kolléga nem akar jönni focizni? Írtam Atinak meg Billnek egyenlőre nincs válasz.

Tsutsu írta...

Ő beteg volt..biztos nem jön.

Petya írta...

hozzatok salátát! van 9 liter házi sör, de akkor lesz fröccs is ha ahhoz lesz kedvetek. elektromos grillünk van nekünk is faja ha esetleg a jégeső valamivel hamarabb érkezik :)

csabinnyó írta...

akkor viszünk vmi más félét, meg vmi sütikét
remélem azért jég csak a viszkiben vagy a limonádéban lesz

Tsutsu írta...

Mi mit vigyünk? Már majdnem minden van..a kérdés miből fér el több? Vagy vigyünk mondjuk dinnyét? Enné valaki?

Petya írta...

hozzatok dinnyét majd megeszem holnap! :)

Tsutsu írta...

9. Popy A

Tsutsu írta...

9. Popy A

Tsutsu írta...

9. Popy A

Tsutsu írta...

Ki lesz a 10.????

Popya írta...

A helyes válaszadó lőheti az első gólt! :)

Tsutsu írta...

1. Hermann
2. Pitti
3. Petya
4. Gombi
5. Zsombi
6. Balázs
7. Ricsi
8. Tsutsu
9. Popy A
10. Szilágyi Laci (jófejNIos)

Tsutsu írta...

Köszi PEti

Tsutsu írta...

Ki fog labdát hozni? A zöld lyukas..

Hermann írta...

Viszek. Zsombi öccse is jön. Ricsi még megpróbál hívni egy embert. Ha nem akkor 11en nyomjuk.

Hermann írta...

Megvan a 12!

Pitti írta...

én viszek labdát mint mindig

Tsutsu írta...

Eddig meccsek alapján azt kell mondani, hogy ahogy vártam is, ez a Loki jobb mint az elmúlt 1-2 évben (tudom veretlenül nyertünk bajnokságot, ezért is mondtam egyelőre hogy jobb, nem eredményesebb). Végre az igazolások erősítést jelentenek: Zsidai, Lázár, Morozov felhúzzák a csapatot, a jó formában lévő Szakály meg olyan mintha új játékos lenne.

Volas? A gólja ellenére (10 zicceréből sikerült 1 bomba gólt elérnie) azt mondom hogy lassú, körülményes és ügyetlen. A csapat jó, csak egy jó csatár hiányzik, talán Sidibe a régi posztján megint bizonyít.

Egyébként Kulabáról is ugyanezt mondtuk a elején, így reménykedni még lehet..

Petya írta...

srácok ez a tegnapi foci k. jó volt :)

Tsutsu írta...

Ja-ja..alig bírok járni: minden izmom(ha van olyan) fáradt :(:)

Frank Klopas írta...

Na, meséljetek a fociról?
Ki kivel volt? Eredmények?

Pitti írta...

Radnai Ricsi és az én nevem mellé behúzhatsz két vereséget. A másik három játékost a többiek megmondják.

Frank Klopas írta...

Végül hányan voltatok akkor? Konkrét eredményre emlékszik valaki?

Petya írta...

mellém írj fel 2 kapufát meg 3 gólpasszt :)

Tsutsu írta...

A csapat : Pisti-Balázs-Zsombi-Zsombi öccse (Peti) - Kovács Laci (agrár)- Ricsi

B csapat : Peti-Gombi-Mindjárt öreg Herr-Szilágyi Laci (NI) - Popy A - Tsutsu

B csapat - A csapat 6-2 , 5-4 (?)

Idén sztem most nyertem először (Gombi is sztem)

Tsutsu írta...

Én vagy 4 gólt rúgtam, meg vagy 2-3 gólpassz, de most könnyű dolgom volt, mert én voltam a támadó :)

Popya írta...

Ja, meg szerencsénk is volt bőven, leszámítva a kapufákat. Ma alig bírtam felkelni, annyira fájt minden izmom.

Popya írta...

Az Ellennél viszont Balázs lőtt 2 olyan szép gólt, megérte volna visszajátszani.

csabinnyó írta...

a hirtelen halált majd kérném visszaszolgáltatni :)

Tsutsu írta...

Pisti is lőtt egy pipát:-) Valaki ismer számítógép szerelőt , aki jó és megbízható?

Pitti írta...

Petinek is volt gólja csodálkozom hogy elfelejtette.
igen a második 5:4 lett.

Nagyzee írta...

Sajnos a kerti partyról és a fociról is lemaradtam.:(

Egy kis segítséget szeretnék kérni két dologban:
- Ha esetleg valakihez dobtak be Sparos -20%-os kuponokat (piros matricák egy sárga lapon), akinek nem kell, attól szívesen átvenném.

- Ha valakinek van ClubSmart kártyája rajta 1100 ponttal, keressen meg pls. Kápéban szívesen kifizetném, ha cserébe vásárol rajtuk nekem kellő legót a Shell benzinkúton.

Hermann írta...

Csabi sztem ne aggódj a hirtelen halál miatt Peti nem igen fogja titokban benyomni :)

Zé én odaadom a SPARos matricát de az Intersparban nem fogadják el. Ha kell hívj fel és gyere át érte.

Petya írta...

én lőttem gólt? hát ez új nekem :)

Nagyzé jó volt Bécs?

srácok holnap megyek 3-ra bort töltögetni a Borkapocs fesztiválon. Ha gondoljátok nézzetek ki, egészen szinvonalas programok lesznek.

http://www.gorogkatolikus.hu/?muv=hir&hir_id=2499


Petya írta...

most nézem hogy Görkapocs :)

Hermann írta...

Meddig leszel Peti? Lehet kinézek.

Petya írta...

elvileg este 10-ig.

Popya írta...

NagyZéé!

Van Clubsmart kártyám, szerintem van is annyi pont rajta. Hívj fel, és megbeszéljük.

Pitti írta...

Edzésből hazafele jövet én is arra kanyarodok.

Tsutsu írta...

Mi meg tegnap voltunk a főtéren..:/.

Új bejegyzés, valaki?

Tsutsu írta...

Boldogat igazán Öreg Herr :)

http://www.youtube.com/watch?v=z2U-cfKbvSc

Petya írta...

srácok ez már a vicckategóriába tartozik...

Észtország tegnap Tallinnban 1-1-es döntetlent játszott Lettországgal. A hazaiaknál védőnk, Igor Morozov a kezdőcsapatban kapott helyet, de sajnos a 49. percben térdsérülést szenvedett egy ütközés során, hordágyon vitték le és már nem is tudott visszatérni a pályára. A hírek szerint súlyosnak tűnik a sérülés, de pontos diagnózis a vizsgálatok után születik.

Mielőbbi felépülést kívánunk játékosunknak!

http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.aspx?id=8852

Hermann írta...

Megkezdődött a Fradi meccsre a jegyárusítás. Úgy gondolom minél hamarabb megvesszük annál jobb. Kinek kell? ja megint kell regisztráció...

Kösz Tsuts!

Tsutsu írta...

Tsutsu bácsi menne

Dzsonasz írta...

Mikor lesz? Isten éltessen Herr!

Hermann írta...

Aug. 25. vasárnap 16:30.

Petya írta...

én nem megyek még megdobnak megint öngyújtóval :)

Petya írta...

na jó lehet hogy mégis megyek de akkor inkább a B közelébe Herr!

Hermann írta...

Peti hogy te már egy szuvenírnek se tudsz örülni :D

Petya írta...

látod ha elraktam volna nem kellett volna múlt szombaton Csabinak a gyufáért rohangálni :)

Hermann írta...

"Számíts!!!" Mózsa biztos elrakta volna.

Lacás írta...

Kivanok en is boldog szuletesnapot Herr!Es persze erot es egeszseget!

Hermann írta...

Kösz!

Klopasszal beszéltük hogy a 4 nap alatt tolhatnánk egy focit,hétfőn mondjuk? Az aug. 19. 18:00-19:45ig még szabad a pálya. Foglaljam le? Ha holnap délelőttre leszünk 4en megteszem.

1. Hermann
2. Klopas
3.

Pitti írta...

Az aug. 19. 18:00-19:45ig még szabad a pálya.

1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4.

Tsutsu írta...

http://www.youtube.com/watch?v=R0PsvEVASBc

Kívánok mindenkinek sok-sok libabőrt :D:D

Tsutsu írta...

1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4. Tsutsu

Hermann írta...

Lefoglaltam a pályát 18:30-19:45ig. Terjesszétek az igét hogy meglegyünk.

Petya írta...

1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya

szóljak NI-osoknak vagy még ne?

Hermann írta...

Még várj egy kicsit Peti.

Dzsoni, Gombi, Preki, Balázs, Nagyzé mind a levegőben lógnak.

Bár első körösöknek lehet szólni Tibi, Reszegi, Ádám, Fallon.

Dzsonasz írta...

Én pont hétfőn megyek haza de még nem tudom addig odaérek e. Még jelentkezem feltételesnek beírhattok.

Petya írta...

Tibivel másnap költözünk kétlem, Reszegi még nem épült fel az epegyulladásából, Ádám épp Horvátországban lesz.

Csabikám ne aggódj nem eszem meg a sudden death-t. A német vendégek is megszenvedtek vele kedden :)

Nagyzé ezt remélem már láttad.

http://egymenedzsertunodesei.blog.hu/2013/08/12/uttorovasut_egy_kulonos_mikrokozmosz

Nagyzee írta...

Még nem, köszi a linket.

Foci:
1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé

---

@Popya: Írtam facebookon, hogy mi lenne a teendő a ClubSmart pontokkal. Köszi a felajánlást.

csabinnyó írta...

remélem is, hogy megizzadtak a fritzek :)

holnap sörfesztre van kedve elnézni vkinek?

Petya: valszeg ebből kaphattunk mi is:

http://www.dehir.hu/debrecen/talpas-szegeket-szornak-szet-debrecen-gazdagabb-lakoparkjaiban/2013/08/15/

csak tudnám, hogy vki hogy vetemedhet ilyenre...

Tsutsu írta...

Szülők Sopronba mentek 3 órás késéssel egy ilyen szeg miatt.

Gombi írta...

Bocsi srácok, de nekem úgy néz ki, hogy nem lesz jó ez a foci :(

balu írta...

Aug. 19. 18:00-19:45

Foci:
1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé
7. Dzsonasz?
8. Balázs

Tsutsu írta...

9. Ati

Tsutsu írta...

Aug. 19. 18:00-19:45

Foci:
1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé
7. Dzsonasz?
8. Balázs
9. Ati

Popyk, Bill nem jön. Ricsiék?

Aug. 19. 8:45 úszás

1. SirNyű
2. Tsutsu

Hermann írta...

Ricsiék se jönnek, meg Preki se.

Pitti írta...

Szörnyű nem jön focizni?
Sztem Peti szólhat NI-osoknak.

Tsutsu írta...

Nem jó neki a délután

Tsutsu írta...

10. Tibi

Dzsonasz írta...

Elvileg megyek én is holnap.

Tsutsu írta...

1. Hermann
2. Klopas
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé
7. Dzsonasz
8. Balázs
9. Ati
10. Tibi

Tsutsu írta...

Remek névsor, ha tudunk azért még dobjunk mellé 2 hasonlóan jó nevet :) PEtitől várok egyet pl: Szilágyi Lacit megint lehet hívni, vagy Fodor Petit/Sisát. Amúgy lehet Tibi is tudná hívni Tamást.

Pitti írta...

Anno öreg Mátyust is hívogattuk, most nem jöhetne számításba?
Gombi miért nem jön?

Frank Klopas írta...

Szevasztok!
Sajna nem voltam blogközelben, de a térdem nem úgy szerette a céges focit, mint gondoltam, ezért vissza kell lépjek! Bocs! :(((
Remélem találunk még 1 embert legalább.

1. Hermann
2. ?
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé
7. Dzsonasz
8. Balázs
9. Ati
10. Tibi

Tsutsu írta...

1. Hermann
2. SZörnyű 50%?
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé
7. Dzsonasz
8. Balázs
9. Ati
10. Tibi
11. B. Tamás ??

Hermann írta...

Peti már megpróbálta az említett NI munkásokat.

Tsutsu írta...

1. Hermann
2. B. Tamás
3. Pitti
4. Tsutsu
5. Petya
6. Nagyzé
7. Dzsonasz
8. Balázs
9. Ati
10. Tibi
11. SirNyű

Tsutsu írta...

Jah, Tamás még mindig nem biztos.

Hermann írta...

Melyik Tamás? Mondjuk a 10 már elég. Megvannak a jegyek a fradi meccsre.

Hermann írta...

A pálya 18:30től van lefoglalva.

Tsutsu írta...

Buka Tamás

SirNyű nem tud jönni

Tsutsu írta...

Értem a kérdést :) Tehát Buka Tamás jön, SirNyű nem.

Tsutsu írta...

http://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/video-oriasi-hiba-beindult-barcelona-henger-2272227

Az összefoglaló az említett Barca meccsről. Az 1. gól..:) (meg majdnem az összes)

Dzsonasz írta...

Akkor ma hánykor?

Hermann írta...

15:15

Tsutsu írta...

új bejegyzés