2013. október 28., hétfő

A maláj kaland - Tsutsu a világ túlsó végén

Munkáltatóm szépen megkért, hogy két hétig Debrecen helyett Penang szigetén húzzam az igát. A túlórák gyűjtögetése mellett nem maradt sok időm körbenézni, de szerencsére a hétvége szabad volt, így pár érdekes helyre eljutottam. További képeket még találtok az arckönyvön:)
 
Esténként volt hol kipihenni magamat, a szállás medencéje:
 
 
A pára tartalom állandóan magas, hőmérséklet többnyire, így elkél a légkondi:


Az apartman az utcáról, a hetedik emeleten laktunk épp olyan magasan mint öreg Herr-ék. (Akkor én még nem voltam öreg:))

Kek lok si templom együttes: Mesés látvány, kellemes megnyugtató zenével..


és füstölő illatával az egész területen:

A botanikus kertben az emberek távoli rokonai őslakosok, szerencsére engem nem támadtak meg, mert nem volt nálam szenya:

Sok-sok szép, néhol túl díszített épületet láttam, ezekért mindenképpen érdemes volt elutazni:

 Ott voltam:

Számomra Georgetown (Penang állam "fővárosa") inkább Metropolis mint Pest..40-50 emeletes épületek, nem egy, de nem is kettő:

A tengerpartjuk annyira nem szép, viszont nem is csúnya. 10 percig tudtam nézni, mert jött újra egy eső:

NI épülete szebb mint nálunk: van pálma fájuk:

Doha-i reggel
Miket ettem? Többnyire csirkét helyi fűszerekkel, de volt kagyló, pizza, hal is és nasi is. Eredmény + 2.5 kg.


Bocs a sok scrollozásért.:(:)

111 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Nagyon kellett szelektálni, még 50 képet is fel tudtam volna rakni..:(:)

Petya írta...

Az a plusz 2,5 kiló nem látszott a tegnapi meccsen :)

A majom aranyos, a ló mit keresett a tengerparton?

Petya írta...

Az a plusz 2,5 kiló nem látszott a tegnapi meccsen :)

A majom aranyos, a ló mit keresett a tengerparton?

Hermann írta...

Tsuts ez nagyon király lehetett bár a sok meló biztos beárnyékolta a dolgokat. Úsztál is a medencében?

Miért van az hogy malájban kidolgoztad a beled viszont Peti hasonló élményekről nem számolt be Austinnal kapcsolatban? :)

Tsutsu írta...

Én éreztem a 2,5 kilót futás közben:)

Csak 3szor úsztam, nem a meló miatt, csak elég sok este szakadt az eső. Volt egy kínai csávó aki a medence közepén úszott 8 m-eket oda vissza, de úgy hogy mindig megállt, levette az úszószemüveget, megdörzsölte az arcát és vissza:) Mást nem láttam ott sosem :) Szerintem egyébként nagyon sok üres szoba volt ott, rengeteg a hotel és az ilyen apartman és nagyon sok az ennél újabb építésű. Ahol mi voltunk azt már évek óta bérli az NI, mert ott lakik egy ír emberke.

EZ sajnos olyan projekt volt, aminél itthon is hasonló lett volna, illetve lesz is 2 hét múlva. Ha az augusztusi Austin-i utamat nem fújják le, akkor ott én sem dolgoztam volna annyit, az kb jutalom út lett volna. Egyébként is van különbség az itteni munkavégzésben a két részleg között. Nálunk jó ideje túlterhelés van, Petiéknél meg szerintem nem. Az hogy miért van ez így már egy jó kérdés lenne..lehetne boncolgatni.:(:)

Pitti írta...

Petiék értéket teremtenek, Ti csak szétosztjátok azt a pénzt amit ők keresnek. :P

Tsutsu írta...

Amúgy valóban..ahogy szokták mondani "high level" a mi munkánk hasztalan. A "mi" alatt akár közgazdászokat is érthetnék, de Peti is az, így most csak a Costingot értem :)

Petya írta...

Pim Pim Pim Pim Pim! :)))

csabinnyó írta...

Csucsu, biztos jó élmény volt. Nekem mondjuk a kaják tuti jobban bejöttek volna, mint ezek a giccses épületek. Elég lett volna ilyenekért Vajdahunyadig menned :D

Frank Klopas írta...

Jók a képek!
Csucsu, mi volt a legextrémebb,
amit ettél?
Megyek most reggel az utcán, szembe jön egy tetovált kopasz, nagy szakállal. Nézem de ismerős..
Az "E"-s Taki volt az! Durván nézett ki!

Tsutsu írta...

Nekem az épületek nagyon bejöttek, meg a környezetükben lévő nyugalom:)

Nem vittem túlzásba, a középső kajásképen láthatóak voltak a különlegesebbek: volt vmilyen reszelt mangó köret, rák (crab) és ettem tintahalat is. Előbbi iszonyat jó volt, utóbbi semmilyen: színtelen, szagtalan, ízetlen rágós vmi. Bálnacsipát és kutyaherét nem ettem.

Taki valóban kemény, a Tankcsapdával dolgozik úgy tudom, hang technika, színpad ilyenek.

Csaba, lesz nyílt nap:)
:
Időpont: november 8., péntek 14:30
Program: NI cégprezentáció, gyárlátogatás, 'B' épület megtekintése

Lacás írta...

Akkor aki megy az NI-os nyilt napra igerje meg, hogy az I can t dance-es tancot eloadja!Remelem Nobi is benne van:)

De a lenyeg, hogy Tsutsu nagyon szep lehetett ez a malaj kaland.Szivesen elneznek oda is egyszer!
Milyenek az ottani emberek? Az angolt jol nyomjak?

Petya írta...

Nem lesz ma semmi? Ivászat vagy ilyesmi?

Hermann írta...

Nekem nem jó. Klopasék pesten, János németben. A többiek meg gondolom gyerekeznek :)

Dzsonasz írta...

Én osztrákban vagyok nem németben.egyéként elég jól sikerült a hétvége :)

Hermann írta...

Hamburgban nem most voltál?

Lacás írta...

Vegul folyopartra koltozunk Pecaval.Sikerult megertetnem vele, hogy ez tobb szempontbol kedvezo, mint az oceanparti.Legfokeppen az arfekvese:)

Dzsonasz írta...

persze, az árvíz még mindig jobb mint a cunami :D
Hamburgban előző héten voltam. az is nagyon fasza volt :) majd ha végre hazajutok egyszer, akkor beszámolok az utakról. péntek Isztambul, és ezzel vége a kalandozásnak (remélem csak egy időre)

Tsutsu írta...

Valaki jön a Roadra a Loviba? Kowalsky lesz utána.

Hermann írta...

Én nem hiszem.

Petya írta...

Én sajnos nemigen.

Petya írta...

srácok aki esetleg gondolkozna munkahelyváltáson, jöhettek az NI-hoz :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hSQuctvAyac

ez alapján tényleg egy fantasztikus munkahely :)

Hermann írta...

Szinte látom magam előtt ahogy most is gumi labdáztok.

Petya írta...

nem. most épp a blogot olvasom, és kommentelek.

Pitti írta...

Az NI-nál mindenki boldog és mosolyog, én meg csapkodom az asztalt a beszerzésünk miatt.
Amúgy nem tudnák ópenszpészben dógozni.

Tsutsu írta...

Kár, hogy a kosárpályán nem voltam, a röpi pályát 3 éve használtam, csocsó szintén, konditerem hasonló..persze használhatnám, hiszen mindenki arra fordít időt amire igazán szeretne..na ezért jövök inkább haza.

Amúgy feltételezem a hangulat tényleg jobb mint nálatok :)

Én külön/zárt irodában nem dolgoznék szívesen :D

Tsutsu írta...

No mi újság erre? Mindenki csak a fészbúkon aktív?:)

csabinnyó írta...

kiket céloztak ezzel a videóval vajon?
én a munkahelyre dolgozni járok :)

csabinnyó írta...

János: http://film.indavideo.hu/video/Sanyiek
ezt tesód videózta? a név nem túl gyakori, és emlékeim szerint őt is érdekelte a filmezés

Tsutsu írta...

Legjobb munkahely videópályázat volt : a zsűrit célozták meg.:)

Srácok jövő héten nem lesz városi meccs. Egy haverfoci?

Hermann írta...

Ha szombaton lesz akkor én benne vagyok.

Pitti írta...

És csütörtökön teremben?

Petya írta...

nekem egyik sem jó :(

Petya írta...

http://www.dehir.hu/sport/nem-penge-de-bombazo%E2%80%93dombi-tibi-40-eves/2013/11/11/

Popya írta...

Nekem se jó, foglalt a hétvége.

Tsutsu írta...

Csütörtök talán, szombat délelőtt??

Petya írta...

Laci nem találkoztál velük? :)

http://www.origo.hu/itthon/20131114-floridaban-nyaralnak-a-debreceni-varosvezetok.html?sec-1

Hermann írta...

Laci velük lehet egyszerűen haza tudnál szökni. Ki tudja lesz e még ilyen esély?! :)

Pitti írta...

Peti egy másik bömös?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520i_e28-7407758

Lacás írta...

Hat persze, hogy megittunk egy par korso sort a helyi vezetokkel.Fel is vazoltam nekik tetelesen, hogy milyen valtoztatasokat szeretnek mire hazaerek.

Vegul nem hiszitek el, de megis az oceanpartra koltoztunk, egesz pontosan 1 perc setaval az oceanban vagyok.Pedig mar a kezfogas is es a deposit is megvolt a Halifax-os novel, de ezt meg este 9-kor megneztuk es klasszisokkal jobb es alig dragabb.Elvileg 4-en versenyeztunk a kecoert, de mi kaptuk meg annak apropojan, hogy a landlord legjobb baratja magyar:)
A helyi repulos suli, Embry Riddle focicsapata jatszani akar focit ellenunk, de nagy palyan szarra vernenek minket...Kispalyan kene inkabb nyomni:)

Tsutsu írta...

Frissítettem a naptáramat és azon gondolkodtam, hogy talán itt az ideje megbeszélni, hogy mikor legyen a Kürt Karácsony. Továbbra is 23-a ellen vagyok. A 21 szombat, vagy akár a 22-e vasárnap szerintem jó lenne. Azt azt követő hétfő igaz mindenkinek szabad? A szombat meg munkanap, nem? Így talán a vasárnap lenne a legideálisabb.

Hermann írta...

http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/torghelle-sandor-szerzodest-bontott-a-videotonnal-2295173

Mi lesz veled Sanyi?! :(

Hermann írta...

Én inkább a szombatot támogatnám kürt Karácsonyra ha lehet választani.

Petya írta...

Én hétfőn dolgozom, szombatot javasolnám. A bömcsi nem rossz de az enyém jobb.

Tsutsu írta...

Arra ugye emkékeztek, hogy Messi melyik ország ellen mutakozott be a válogatottban? És arra, hogy hány gólt rúgott? Vagy kérdezzem úgy hány másodpercet játszott? Legalább valamire mi is büszkék lehetünk :)

Pitti írta...

Sztem is a szombat a nyerőbb.

Dzsonasz írta...

nekem a vasárnap lenne jobb, mert szombat munkanap és talán aznap lesz PCS szülinapi bulija is...
mondjuk sajnálnám, mert elég rég nem voltam már Kürt Karin :( de megértem, hogy a többségnek kell dönteni. jó hétfőt mindenkinek :)

Petya írta...

Fenyősné Kircsi Amália :)

http://velvet.hu/blogok/helyszinelo/2013/11/19/eltunt_egy_debreceni_elit_gimnazium_volt_igazgatoja/

Hermann írta...

Arra gondolsz Peti az ő keze van benne? "megbízott igazgatója" :)

Tsutsu írta...

"Az ötéves ciklust követően folytathatta volna még munkáját az iskola igazgatójaként egy újabb cikluson keresztül, ám nyáron úgy döntött, nem vállalja az intézmény irányítását. Döntését egészségügyi okokra hivatkozva hozta meg. " Azért ez érdekes..de nem akarok kombinálni.

Elit gimnázium?:)

Frank Klopas írta...

Szerintetek is néha tájszólással beszél Léderer?

Frank Klopas írta...

szegény Izland.. :(

Pitti írta...

Peti elkezdtem készülni a maratonra, szóval ha szeretnél csatlakozni a heti 5 futásból valamelyikhez az elkövetkezendő 20 hétben, szólj.
Hétköznap 5-10 km-eket kell futni és hétvégente van a hosszabb táv.

Pitti írta...

Hát ez a Ronaldo nem semmi...

Petya írta...

Hol futsz Pisti?

Pitti írta...

Össze vissza, felétek is.
pl. az 5km-es kör: Vörösmarty-Szalkai-Tisza István-Hatvan-Pesti-Bartók-Dorottya-Kishagyesi-Hatvan...

Petya írta...

szerintetek is bebaszott és józanodott valahol? :)))

http://index.hu/belfold/2013/11/20/erdoben_koborolt_az_eltunt_debreceni_tanar/

Hermann írta...

Lehet végig az Ibcsiben vedelt és a helyi arcok között már nincs elég TÁGos.

Tsutsu írta...

Erre gondoltam én is, de a cikk után már nem feltétlenül (csak) erre. A feleség részéről értem az aggódást, a fb-os közzététellel nem biztos hogy ő is országos hírré akarta fújni a dolgot, de az lett. Ami azért fura mert egyetlen éjszaka nem volt otthon, talán ilyenre volt már példa.

Tsutsu írta...

Én is az Ibolyát mondtam, hiszen az mindig mindenki számára nyitva áll :D

Dzsonasz írta...

éjjel már zárva van. ráadásul most tatarozzák vagymi...

Frank Klopas írta...

Hú, Dzsoni bácsi, de naprakész vagy! :D

Hermann írta...

Hihetetlen hogy a Loki meccs után nem volt összefoglaló...

Petya írta...

nem is láttam a második gólt, csak a duna tv sportösszefoglalóján :) azért Götze gólja nem volt gyenge. meg az hogy a kommentátor (nem tudom ki volt) végig azt mondta hogy spiccel rúgta mikor mindenki látta hogy külsővel csavarta. :D

SirNyű írta...

Volt valakinek az egyetemen projekfinanszírozás v. projektmenedzsment c. tárgya (vagy volt egyáltalán ilyen)?

Petya írta...

mi nem egy egyetemre jártunk Tomi?

SirNyű írta...

Szakirányra gondoltam.

Hermann írta...

Nekem nem volt Tomi! :)

Él a remény a címvédésre...

http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/mk-a-dvsc-dontetlent-ert-el-az-nb-ii-es-dunaujvaros-ellen-2297657

Nagyzee írta...

Talán érdekli a sör fanatikusokat a blogon:

Láttam ma az Intersparban Corsendonk Christmas Ale-t. 6-os kisüveges pakk ajándék talpas pohárral 3500 Ft alapból. Ha valakinek kell, van pár holnapig érvényes 20%-os kuponom, amivel 2800 Ft-ért tudok hozni belőle...

Petya írta...

Szevasz Z! És ami még jobb. Az intersparban holnaptól bármely 0.25-ös vagy 0,33-as belga sörből ha legalább 3-at veszel már csak 600 forint darabja! :)

Tsutsu írta...

AZ ŐSZ LEGJOBB MEZŐNYJÁTÉKOSAI AZ NS OSZTÁLYZATAI ALAPJÁN
1. Szakály Péter (DVSC-Teva) 5.714 (14)
2. Radó András (Haladás) 5.667 (15)
3. Tisza Tibor (Diósgyőr) 5.600 (10)
4. Kleinheisler László (Videoton) 5.462 (13)
5. Dalibor Volas (DVSC-Teva) 5.455 (11)
6. Báló Tamás (MVM-Paks) 5.444 (9)
7. José Arturo Álvarez (Videoton) 5.375 (8)
8. Halmosi Péter (Haladás) 5.357 (14)
9. Sándor György (Videoton) 5.333 (12)
10. Fröhlich Roland (Pécsi MFC) 5.333 (9)

Hermann írta...

Ha Tsutsu meglátja Volast az 5. helyen tökön szúrja magát és nem lesz több kis Tsuts :D

Tsutsu írta...

Szerinted miért másoltam ide? Szakály miatt? Nem :D (Bár Szakály tényleg jó volt)

Dzsonasz írta...

Mit jelentenek a zárójeles számok?

Hermann írta...

Hogy mennyi meccsen játszott.

Petya írta...

Szerintem az király hogy 8 magyar van a 10-es listán. Az meg külön király hogy két debreceni is :) Az meg a legeslegjobb hogy a drága Volas az ötödik! És a legfantasztikusabb hogy középpályásként :D

Tsutsu írta...

5 emberről még azt sem mondtam volna meg, hogy hol játszik, nem azt hogy jól-e :)

Petya írta...

nézzétek!

http://www.haladas.hu/cgi-bin/haladas/index.cgi?view=ck&tID=3214&nID=588192&nyelv=

PIM PIM PIM PIM!

Dzsonasz írta...

Látom be is kommentelted :)

Frank Klopas írta...

U, ez a Loki kezdő..
A kispad meg kifejezetten ijesztő! :(

Hermann írta...

Az a durva hogy még ezzel a csapattal is nyerhettünk volna vagy 4-5 góllal a 2. félidő alapján. Nem tudom Prukner melyik meccset nézte hogy szerinte nekik volt több helyzetük...

Kuli megint mit hagyott ki 4 méterről...

Dzsonasz írta...

Micsoda szomorú hírre ébredtünk : http://index.hu/kultur/2013/12/01/meghalt_paul_walker_szinesz_halalos_iramban/
Nekem nagy kedvencem volt. Meg szerintem jól is nézett ki nagyon. Azt hiszem tartok majd egy maratont, s megnézem mindahat részt egyik hétvégén. :(

Frank Klopas írta...

Bevallom sose hallottam meg erről a fazonrok!

csabinnyó írta...

azt a kutyás filmet szerettem, viszont a halálos iramban szerintem elég gagyi volt

ezen viszont jót röhögtem:
http://sportgeza.hu/mindenidok/2013/12/01/robben_terde_leegett/

harisnyában térden csúszni...:P

Hermann írta...

Jó hamar felkeltél Dzsoni bácsi! Meddig toltad még az este?

Dzsonasz írta...

Ó ötre már itthon voltam :)

Tsutsu írta...

A csaj nem jár egyedül és a Koponyák című filmben is játszott. Nem Oscar gyanús filmek, de én azért vágtam ki volt. A halálos iramban filmeket nem láttam, de azt tudtam hogy ő szerepelt benne.

Kíváncsi lennék mennyivel mehetettek, mert a roncs alapján nem 50 km/h-val..nem sok maradt belőle. (Azt tudom hogy nem ő vezetett)

Hermann írta...

Ez egy jó film tőle

http://www.imdb.com/title/tt0404390/?ref_=nm_flmg_act_15

A Halálos iramban szerintem sem valami nagy szám.

Petya írta...

Jó buli volt szombaton, felkelni már annyira nem volt király :)

Azért eléggé a sors iróniája nem? Ez olyan mintha Stallonét lelőnék Vietnámban, vagy ha Tom Cruise leesne egy felhőkarcoló tetejéről :D

Tsutsu írta...

Bármikor megtörténhetnek ezek az esetek.

Dzsonasz írta...

hagyjátok már magatokat. sztem a halálos iramban filmek iszonyatosan jók. melyik részével van bajotok? ez példát mutat mindenkinek, hogy mi a különbség, ha azt csinálod ami az életedet jelenti, vagy ha csak úgy elvagy...
nekik az autók jelentik a mindent, s tesznek érte, hogy ez is jelentse az életüket. s aki tesz az kap is, csinos barátnőik, felségeik vannak, összetartanak, erkölcsileg megmutatják a helyes irányt, grilleznek stb. nehogy azt mondjátok már, hogy nem láttatok a falak mögé és csak a kocsikat meg a bulákat szűrtétek ki a filmből. én nem tartom magam jónak irodalomból, de sztem a mondanivalója igen is hatalmas ezeknek a filmeknek. látvány meg hang meg csak hab a tortán :)

Petya írta...

Vagy Schwarzeneggert lelőné egy robot.

Petya írta...

szerintem Johnny ne legyél magadhoz nagyon kritikus, igenis jó vagy irodalomból!

Tsutsu írta...

Én nem láttam egyiket sem, de nem is vagyok jó irodalomból :(:)

Dzsonasz írta...

MO te mit szólsz? Te értesz a filmekhez. Kvázi Holtpont szörf helyett autókkal. Meg a rossz sem olyan rossz.

csabinnyó írta...

A TV Macit meg kinyírják mert köpött, mi? :)

Nem láttam mind a 6 részt, de ha tudom, hogy VanBenzin játszik benne...

Kedvcsináló:
http://www.youtube.com/watch?v=dJpB3UvaRRE

Lacás írta...

2 het utan ujra van net szerencsere:)Vissza a civilizacioba:)

Paul Walker halala nagy dramat okozott itt, mert az emberek tulnyomo tobbsegenek a Halalos iramban a kedvenc filmje.Bar itt egy igazi kultuszfilm, Dzsoni biztos megkovez erte, de en meg nem lattam.
Viszont lattam meg regebben a Kejutazast Walkerrel, szerintem az egesz jo volt.

Pisti, azert durva, hogy maratonra keszulsz, ahhoz azert kell egy jo eronlet.
Ki kapja most vajon az aranylabdat sracok??

Pitti írta...

Sajnálom a fickót. Amúgy én ezt a csávót mindig összetévesztettem azzal a fickóval aki az új star warsokban Anakint játszotta.
Az érdekes, hogy mindent megtesznek hogy mártírként tüntessék fel a fickót, vagyis egyből hangsúlyozták, hogy nem ő vezetett, már azt is tudni vélik, hogy a fékcső meghibásodása okozhatta a balesetet (na persze ripsz ropsz megállapították a rommá tört porig égett autóból amelynek az utasait is csak a fogai alapján tudják beazonosítani), illetve keresik, hogy volt-e másik autó az eset színhelyén ami miatt a baleset bekövetkezett.
De arról egy szó sincs hogy kb 200-al mehettek lakott területen belül az alapján ahogy a kocsi kinéz.
Bocs a szkepticizmusomért.

Laci majd akkor lesz jó erőnlétem ha majd lefutom a maratont.

Tsutsu írta...

Pisti, a másik kocsit azért keresik, mert gyorsulási versenyt feltétleznek. Egyébként aki vezetett és meghalt autóversenyző volt, ha igaz volt a cikk amit olvastam.

Egyébként ha ez igaz, akkor ez ugyanúgy elítéendő attól még hogy nem ő vezetett. Mindemellett rendszeresen jótékonykodott. Tehát nem kell sem mártírt csinálni sem beállítani az ördegnek.

A képek alapján valóban nincs esély arra, hogy kicsit is közel lettek volna a sebességkorláthoz, aminek következménye lehet, ez esetben volt is.

Tsutsu írta...

Valaki nem csinál egy új bejegyzést?

Hermann írta...

A Halálosabb iramnak láttam az 1-2. részét amire azt mondom hogy elment. Nálam ez a jelenet sor verte ki a biztosítékot de ez már a 4ben volt

http://www.youtube.com/watch?v=ZXXpX29Xt-U

Bevallom Dzsoni hogy a te szemszögedből még nem közelítettem meg a filmet.

Mi van Lacás az árapály mosta el a netet vagy mi a szösz?

Petya írta...

hát ez nagyon király jelenet Herr, köszi hogy átküldted. azt nem értettem a kaméleonos miért ugrott ki és miért nem fékezett. gondolom téged is ez a logikailag nehezen megérthető tényállás zökkentett ki szokásos nyugalmadból.

Petya írta...

fú most néztem meg a Csabika által átküldött Tankos jelenetet, azért az még királyabb :)
rendezhetnénk egyszer egy F&F maratont, ha már Pisti is csinál maratont :)

Hermann írta...

VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! Megnéztem a tankos jelenetet amit én bevágtam az kis piskóta ahhoz képest! Csak az hiányzott a végéről hogy valamelyik azt mondja szeretlek.

Dzsonasz írta...

látom kezdtek azért ráérezni a dolgokra :)
a tankos rész az olyan mint egy tájleírás a könyvekben 10 oldalon keresztül. elolvasod, hogy kapj egy feelinget, de nem erről fogsz beszélni, ha megkérdezik milyen volt a könyv.

csabinnyó írta...

bakker ez se semmi, Herr :)

én azt hittem, hogy a padlógáz után a kaméleon hátát rámpaként használva fogja átugratni a tankert :)

hol vagyunk már ahhoz képest, hogy C. Sheen egy tyúkkal nyilazza le az ellent...

Pitti írta...

Ezt olvastátok?

http://www.origo.hu/sport/magyarfoci/20131203-lepipalta-europat-a-magyar-foci.html?sec-6

Én a múltkor láttam a Fradi-Diósgyőrt vagy fordítva, ami 3:1 lett. Hát az vmi istentelenül szar meccs volt.
Most akkor jó a magyar foci vagy szar?
Hihetetlen miket leírnak.

Ma nagyon negatív lennék?

Pitti írta...

Fú azt hittem az összes fast and furioust láttam de ez a kaméleonos rész nincs meg.
A tankosról meg ez jutott eszembe:

http://www.youtube.com/watch?v=1kPY3PYDaus

Tsutsu írta...

Megjött a kedvem megnézni ezeket a filmeket :D

Tsutsu írta...

Utoljára, mert kezd unalmas lenni a téma: "A szünet előtt Kulcsár Tamás előtt két nagy lehetőség is adódott, ám mindkettő kimaradt.

A második félidőben is a Loki dominált. Dalibor Volas többször betalálhatott volna, végül a 67. percben sikerült is neki, szöglet után hét méterről fejelt a hálóba." :D:D:D

Imádni fogom a VB-n a halál csoportot:
Svájc, Algéria, Honduras, Bosznia-Hercegovina
Ha ez összejön :)

Petya írta...

új bejegyzés!