2014. április 16., szerda

42-11=31

Rövid maratoni összefoglalóm után elmagyarázom a bejegyzés címét is.

Maratoni felkészülésem számokban:
- felkészülési időtartam: 20 hét
- össz futott táv: ~550 km (eredetileg 1000 km-et kellett volna futni, de voltak hátráltató tényezők, így ennyi lett)
- betegségek száma a felkészülés alatt: 4 db
- betegségek össz időtartama: kb 4 hét

Maratoni futásom számokban:
5KM            10KM         15KM         20KM          25KM        30KM           35KM         40KM        42 KM
00:27:59    00:28:19    00:28:13    00:29:06     00:27:29    00:28:46     00:30:14    00:31:22    00:14:05
- első félmaratoni táv ideje: 01:59:30
- második félmaratoni táv ideje: 02:06:05
- maraton összideje: 04:05:35

Az oklevelem a helyezéssel:

És a büszke én közvetlenül a befutó utáni pillanatokban:


Meg kell hogy mondjam, hogy eléggé fájt az uccsó 14 km, de leginkább az utolsó 6-7, de megcsináltam, nem voltam kimerülve (csak a lábam fájt piszkosul) és ha a felkészülésem végét rendesen meg tudtam volna csinálni, még szenvedni sem szenvedtem volna és sikerült volna a 4 órán belüli idő is.
Ezek alapján én azt mondom, hogy bárki meg tudja csinálni csak elszántság és sok idő kell hozzá, szóval hajrá!

Volt időm ám gondolkozni a futás alatt és azt állapítottam meg, hogy ha a maratoni táv egyes és kettes helyiértéken lévő számjegyeit egyel-egyel lecsökkentem akkor 31-et kapok és mit ad Isten, jövő héten pont ennyi éves leszek.
Szóval mivel a lakásavató elmaradt, ezért egy szülinapi bulival összekötött lakásavatóra hívok meg mindenkit 0 éves kortól április 26-án szombaton délutáni kezdettel.
Szeretettel várok mindenkit!




167 megjegyzés:

Hermann írta...

Amikor megláttam az arcod a befutós képen meglepődtem fáradtság alig van rajta. Nem semmi. A meghívást jelen állás szerint elfogadom/juk.

Petya írta...

Halihó! A meghívás azért problémás mert Loki meccs van aznap hattól, az utolsó az oláh gabin :(

Petya írta...

ja igen, aki ismeri:

http://civishir.hu/bulvar/hasonmasra-lelt-debrecenben-csernus-doktor/0416155356?fb_action_ids=10152487509519258&fb_action_types=og.likes

Tsutsu írta...

Jelen állás szerint még nem tudjuk mikor tartjuk Gergő szülinapi buliját a családdal, de bármikor is lesz végül este azért el tudok ugrani. A Loki meccs valóban probléma.

Egyébként meg vagyok sértődve, mert senki nem köszöntött fel névnapom alkalmából..bezzeg Herr-t igen.

Hermann írta...

Gondolom Loki meccs után lesz a buli. Az alatt semmi nem jöhet szóba. Mire gondolsz Tsutsu?

Pitti írta...

Na hát ilyenekre nem gondoltam.
A TV nem fogja adni a meccset?
TV-m is van.

Pitti írta...

További képek rólam a futás közben:
http://www.finisherpix.com/de/fotos/meine-bilder/currency/EUR/pctrl/Photos/paction/search/pevent/vienna-city-marathon-2014/pbib/6175.html

Hermann írta...

Adja a tévé. De szerintem ha lehúztunk 13 évet ebben a stadionban akkor az utolsó meccsen is ott akarunk lenni...

Tsutsu írta...

Flavonos rövidnadrágban könnyű..:)

Nyeste névnap van és nem mondjátok hogy nem tudtátok.

Hermann írta...

Restellem de nem tudtam. Boldogat!

Petya írta...

Nem Rudolf? :)

Nekem nem lesz jó mert Sallagi Panyinak legénybúcsúja lesz amit én szervezek. Persze délután meccs előtt babával mennénk. :)

Petya írta...

Pisti fantasztikus képek, nagyon hasonlítasz rajtuk magadra!

Tsutsu írta...

És azt tudjátok hogy női vagy férfi név a Nyeste? :)

Tsutsu írta...

No segítek:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Nyeste

Kedvencem a "Híres Nyesték, Nesték" rész :)

Pitti írta...

Lehet a buli pénteken is akár meló után vagy a szombaton a meccs után.

Foci akkor hétfőn délután? Nekiálljak szervezni?

Hermann írta...

Próba szerencse!

Pitti írta...

Kitaláltam a tutit!
Marad a buli eredeti időpontja, amikorra jöhetnek az anyukák a gyerekekkel és aki tudja mellőzni a helyszíni meccsnézést, a meccs után pedig jöhet a maradék és váltják a baba-mama csoportot.

Terjesszétek!

Dzsonasz írta...

szombaton megnézzük a meccset vhol, vkinél? utána meg este egy lájtos buli.

Dzsonasz írta...

mármint holnapra gondoltam most első körben

Pitti írta...

én benne vagyok János

Petya írta...

Szombaton nem Tomikának lesz a születésnapja?

SirNyű írta...

De Peti. Este 9 körül, mondjuk a Bisztró Bárban?

Tsutsu írta...

Én most nagyon szurkolok a Poolnak hogy végre bajnok legyen és remélem az én szurkolásom nem jelent egyben balszerencsét nekik.

Lacás írta...

Gratulalok Pisti, ez igen!Szep teljesitmeny!
Itt a cegnel a Vice President is volt Marathonon, a bostonin.Meg is kerdeztem, hogy mennyi alatt futotta:azt mondta, hogy 3:51-es idovel ert celba.Ahhoz kepest, hogy egy 52 eves no, nem olyan rossz teljesitmeny! Tobben is akarnak majd vele menni a cegtol jovore.
HA mar szammisztika, Klopasz irt egyszer egy nagyon jo dolgozatot, sose felejtem el.Nagy hasznat vette a jegyzetemnek:):)
Amugy, ha mar 42, akkor nekem 21, amikortol is lehet legalisan inni az allamokban.Bar szinte teljesen mindegy, mert addigra mar a fiatalok szetdrogozzak magukat....

Petya, jo a Prisoners valoban.Az egy kicsit kemeny, hogy a gyereket vallatjak, dehat mas apa is legalabb ennyit tenne.

Hermann írta...

Na végre valaki más is látta a Prisoners-t. Sztem is nagyon király csak az utolsó percet kellett volna kihagyni.

Hermann írta...

Meddig butikoztatok?

Tsutsu írta...

Srácok, végig nézte valaki a How I met your mother-t? Elég fura lett a vége, szerintem.

Hermann írta...

Én még nem de szeretném Úgyhogy ne mondjon senki konkrétumot.

Hermann írta...

Foci április 27. vasárnap 15:45-16:45
Tsutsu Arena

1. Herr

Dzsonasz írta...

Szokásos 5körülig, butiq, bakelit, pizzaszelet. (Még margherita) Legviccesebb az volt h találkoztunk Csontóval meg Faragóval. Mondhatnám az ész nem jár egyedül :)

Petya írta...

Foci április 27. vasárnap 15:45-16:45
Tsutsu Arena

1. Herr
2. Pety

Petya írta...

Foci április 27. vasárnap 15:45-16:45
Tsutsu Arena

1. Herr
2. Pety

Petya írta...

Foci április 27. vasárnap 15:45-16:45
Tsutsu Arena

1. Herr
2. Pety

Petya írta...

Ja Csontó fel is vett másnap face-en :)

Petya írta...

Joffrey meghal basszus.

Pitti írta...

Meghalt.

Hermann írta...

És ez most tényleg meglepett?

Lacás írta...

Ki az a Joffrey?Egy ujabb otthoni celeb??

Hermann írta...

Lacás a Games of Thrones ezek szerint nem mond semmit. Egy könyv sorozat amiből csináltak egy tv sorozatot. Jelenleg ez az egyik legnépszerűbb sorozat. Ha van időd kezd el olvasni nagyon király.

Dzsonasz írta...

1:5 wtf? Miért basszuk szét a végére a szezonunkat???? Nézte vki?

Hermann írta...

János ez liga kupa az értéke a szememben semmi így nem is zavar.

Verpecz – Ludánszki, Szatmári (Mészáros, 46.), Morozov, Ferenczi – Kovács Á., Damahou, Spitzmüller, Dombi (Króner, 63.) – Tisza, Volas

Ez volt a csapat ezekből a játékosokból max. 2-3 üti meg az NB1 acélos szintjét...

Tsutsu írta...

Azért egy elődöntőben akkor felállhattunk volna normális csapattal. A meccsnek 3 pozitívuma volt.

1. Jó, hogy Damahou újra játszott.
2. Jó , hogy van egy válogatott (szintű) csere kapusunk.
3. Jó, hogy egy tapasztalt, jó játékos fogja össze a csapatot, mint csapatkapitány.

A 3-ból kettő persze idézőjeles pozitívum.

Petya írta...

A Videoton erre feküdt rá teljesen, mi meg nem. Szerintem a meccs pozitívuma hogy azok a játékosok játszottak az elődöntőben akik végigküzdötték az egész Liga kupát. Semmi értelme az egésznek, csak annyi hogy akinek mérhetetlen sok ideje van kimehet a meccsre hogy berúgjon.

Dzsonasz írta...

igazat adok, ha a Kecskemétet megverjük... ha nem akkor nem adok igazat

Petya írta...

http://news.distractify.com/culture/childrens-bedrooms-across-the-world/?v=1

Tsutsu írta...

Sajnos a mérkőzés elején ajándékoztunk az ellenfélnek három gólt, addig nem igazán volt helyzete a Videotonnak – fogalmazott szakvezetőnk.

Ez mi? Láttátok mikor estek a gólok?:)

Dzsonasz írta...

Herr nem együtt néztük, máris gond lett belőle... egy kontrázó csapat ellen felesleges szerintem ennyire labdabirtoklásra menni. sajnos megint Boatengről kapták a gólt, Javier gyorsabb szerintem, őt kellene bent játszatni a pokollal. Rafinha no comment, Bundesliga 5. helyezettől lefele ellenfeleknél állítanám be csak. Müller amint beállt jobb lett a játék. ez utolsó kommentet kivéve mind objectív szerintem, az utolsó vitatható egyedül, de ő a kedvencem. Schwein is kicsit kókadt, nem tesz jót neki ez a nagy Kroos, vagy ahosz tegnap mondták Krosz mánia. Ő meg ha elmegy egy BL indulás nélküli MUhoz akkor meg is érdemli :)

Tsutsu írta...

Én 1-0-t vagy 2-0-t tippeltem a Madridnak az elmúlt hetek alapján, de a meccs azért más volt: A München jobban játszott mint vártam, A Madridon meg meglepődtem, hogy hazai pályán is ennyire fosnak és kontrára játszanak.

A baj az, hogy ez még inkább igaz lesz Münchenben, és egy C - Bale párost kontrában megfogni szinte lehetetlen. Bármelyik védőt rakod be, Bale mindegyiknél gyorsabb..:/

Tsutsu írta...

Herr, Petinek már mondtam a rossz hírt, de lehet te még nem tudod:

https://www.youtube.com/watch?v=InRMwptcgAo

Az Arch Enemy-ben énekesnő csere volt..döbbenet :(

Hermann írta...

A Rafinha-s és Müller-es megállapítással is egyetértek. Viszont az engem is meglepett hogy a Madrid ennyire beállt védekezni. Én ezt a középpályát küldtem volna fel: Ribery, Scweini, Kroos, Müller, Robben, Lahmot meg vissza a védelem jobb oldalára. Szerintem jövő héten már így fog kezdeni.

Petya lehet nem lesz foci vasárnap :( Vagy tudsz keríteni még 10 embert?

Lacás írta...

Boldog szuletesnapot Pisti!!

Bent is egesz sokan nezik a Games of thrones cimu mokat.NEm akartam beuvolteni, hogy mit szoltok Joffrey halalahoz, mert azt se tudom hol tartanak.Neha itt meg kesobb mennek a dolgok,mozikban biztos.Hisz otthon is majdnem lefejeztek egy paran mikor Dumbledore halalat mondtam, vagy Bruce Willis szellem...

A meccset nem lattam, de kemeny lesz a Bayern-Real.Figyeljetek mar, Rummenigge nem bortonben ul???En ugy tudtam..

2 het mulva lesz egy medences buli a fonoknel, meghivott egy csomo embert.En szerintem taxival megyek, biztos, ami biztos.Peldat mutatok:)

Hermann írta...

Hoeness van börtönben. A Dumbledore-os eset máig felejthetetlen emlék :)

Petya írta...

Szerintem nem tudok nyugodtan mondd le a focit. :)

Azért nekem hiányozni fog. Mennyi szép és kevésbé szép emlék..

https://www.dvsc.hu/kiemelt-hirek/olah-gabor-utcai-stadion-igy-kezdodott

Tsutsu írta...

https://www.dvsc.hu/kiemelt-hirek/olah-gabor-utcai-stadion-amikor-eloszor-volt-telthaz

Ezt nézzétek..azért a 3 összefoglalóban benne volt minden..Sándor és Gracsov technikás labdaérintései, Gojan eleganciája és Dombi műesése :) Kondás öngólja meg magáért beszél:)

Hermann írta...

Megnéztem az összefoglalót meg a Kispest ellenit is és szomorúan tapasztalom hogy az iram semmit nem fejlődött 20 év alatt :(

Petya írta...

De nem is csökkent, ami örvendetes :)

Tsutsu írta...

Azért az ejtőernyősök ..:)

Dzsonasz írta...

hogy sikerült a lakásavató? megúszta a fal foltok nélkül :) ?
a 10.i meccsre nem tudjátok mikortól lehet jegyet venni? azt vágom, hogy Herr nem jön az egy, de gondolom többen is lennének akinek nincs bérlete.

Hermann írta...

Megúszta legalábbis amíg mi ott voltunk Tsutsuval bár utána lehet elszabadult a pokol :D Jegyet gondolom jövő héttől lehet venni de majd intézek neked a bérletemmel, mert a többieknek is vagy van vagy nem mennek.

Pitti írta...

Óriási buli volt. :)
Tesómék jöttek 4-re Petiék kicsit később.
Peti 6 előtt elment meccsre a többiek kb 7-ig maradtak.
Utána 9 körül jött Tsutsu és Herr és voltak kb másfél órát.
A többiek vagy visszamondták vagy nem is jeleztek vissza egyáltalán.

Dzsonasz írta...

ejnye, bejnye...
10.-én csinálhatnánk valamit már majdnem mondtam hogy akár a meccs előtt is, de rájöttem h aznap dolgozok, szóval jó ha addigra hazaérek. Felcsútra nem akar jönni valaki? elsősorban nyilván olyanokra gondoltam, akik amúgy is szoktak Pest környékén ólálkodni. Peti, NCSaba, főleg mivel pénteken lesz :( 16-án

Frank Klopas írta...

En tuti megyek!
Epp pesten ledzek, mert masnap utZok madrdba!
Preki is jon.

Dzsonasz írta...

jól van akkor, csapassuk. mi lesz Madridban? kirándulááás, kirándulás?

Petya írta...

Hánytól lesz a meccs? Hogy akartok menni?
Én megígértem PCS-nek hogy sört főzünk aznap, azért az elég fontos dolog. :)

Pisti a buli király volt addig amíg voltam, a pizza isteni volt, bár egy sör azért lecsúszott volna mellé ;) Az viszont tényleg gáz hogy voltak akik nem jeleztek vissza...

Mi 10-én nem leszünk itthon, Balázsék sem.

Dzsonasz írta...

akkor a Hermó jegye nekem már áll, nem? beváltja vki? kösike :) 7 től lesz a felcsút, azt hiszem...

Hermann írta...

Dzsoni majd intézek a jegyed csütörtökön.

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr

Petya írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya

Hermann írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi

Hermann írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi
5. Zsombi

Tsutsu írta...

Ez nem méltó a Bayernhez, de sajnos nem csak az eredményre és játékra gondolok. Megértem hogy nehezen viselik a dolgot, de az hogy 8-9 játékosnál is elgurul a gyógyszer..

Hermann írta...

Na végül annyira nem gurult el a szer... Kicsit azért túlzónak érzem a különbséget, de tavaly legalább örülhettünk.

Tsutsu írta...

A 2. félidő már ok volt..ilyen szempontból. A Madrid most azt csinálta a Bayernnel, amit a Bayern a Barca-val. Ha a Chelsea beáll 11 emberrel védekezni és nem kapnak gólt megúszhatják a kontrákat. (Szerintem ui kibekkelve és mákkal ők jutna tovább.)

Hermann írta...

Arra gondoltam hogy ha a Chelsea megy tovább akkor a döntőben ki fog támadni, Persze ettől még nekik szorítok :)

SirNyű írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
SirNyű írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi
5. Zsombi
6. SirNyű

Dzsonasz írta...

én azt mondom, akkor már nyerje meg a Real. Jobb taktikát választottak, s a Bayernben nem volt meg a kellő alázat a BL rekordgyőztes felé. illetve tudtam, hogy megtörik egyszer az átkuk is. most már 9-1-1 a mérleg hazai pályán :(

Petya írta...

ehhez én csak annyit tudok hozzáfűzni

"FC Bayern, Stern des Südens, Du wirst niemals untergehen
weil wir in guten wie in SCHLECHTEN ZEITEN zueinander stehen"

félelmetes volt a szurkolás még 0-3-nál is....

Hermann írta...

Emlékszem egyszer mi is toltuk 0-5ig az MTK ellen azután a 6. már sok volt :)

Én azért szurkolok a Chelsea.nek mert angolok. Nem akarok spanyol bajnokit nézni a BL döntőben:(

Pitti írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi
5. Zsombi
6. SirNyű
7. Pitta

Dzsonasz írta...

legalább akkor nem kell megnézni, az is valami. nyersz 2 órát :)

Hermann írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi
5. Zsombi
6. SirNyű
7. Pitta
8. Balu

Lacás írta...

HAt sracok, ez az Atletico nagyon jo csapat most.Erre meg a jo oreg Torrente is buszke lennne:)
Fogadtam egy kollegammal a madridi 0-0 utan egy hatos sorben, arra tettem, hogy az Atletico megy tovabb.A srac persze nagy Chelsea drukker.
Remelem Klopasz is valami jo Atletico meccsre megy a Real helyett, mert ezek sokkal szimpatikusabbak.

Megegyszer gratula Pisti a hazavatohoz.Mindenkinek nagy fegyvertetel otthon manapsag egy kecot lerakni az asztalra.Errol mindig az a reklam jut eszembe, amikor a 2 oreg nyugdijas unnepli a hazavatot...:)Tenyleg, jatszak meg?

Hermann írta...

Na megvannak a jegyek szimpla 1 óra várakozás után, persze a tájékoztatás megint nem volt teljes körű, de ez már hagyomány.

Ja és Képírónak volt pofája azt mondani hogy idén is megérte bérletet venni mert a Liga kupa és magyar kupa meccsekre is ki lehetett vele menni :)

SirNyű írta...

Foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi
5. Zsombi
6. Pitta
7. Balu

Sajnos nem tudok menni.

Petya írta...

Tamás ez nagyon rossz hír

foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tsutsu
4. Tibi
5. Zsombi
6. Pitta
7. Balu
8. Sanyika

Tsutsu írta...

Lehet fikázni lúbegát, de a tegnap örökké emlékezetes marad. A sör meccsek katasztrófák voltak, a hangulat és a körítés előtte viszont tökéletes. Libabőr már most is volt jó párszor, nagyon durva lesz a következő két hazai, illetve majd egy európai kupa meccs..aztán remélhetőleg sok más meccs is.

Sajnos a stadion kb 10%-a volt volt olyan Loki szurkoló, aki ismeri a játékosok többségét.

Tsutsu írta...

foci május 3. szombat 17:15-18:30 Tsutsu Arena
1. Herr
2. Petya
3. Tibi
4. Zsombi
5. Pitta
6. Balu
7. Sanyika

Bocs, srácok de közbejött valami, nekem sem jó. Próbálok keresni valakit helyettem..meg még 1 embert ha tudok.

Tsutsu írta...

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnBAzGxOeGLYdDhMSm5zWFZYbG9fbUxxandxN1BjQVE&usp=drive_web#gid=0

Frissítettem a táblázatot: még vannak üresen nevek: Ádám, Buka Tomi, Popyk, Nagyzéé? Őket kérdeztétek?

Hermann írta...

Buka Tomira meg Ádámra rá állítottam Tibit, Nagyzé betegségből lábadozik, PopyAnak nem jó.

Petya írta...

ja találkoztam Popival ma egyikük se fog jönni. hosszú hétvégéken Ádám mindig otthon van Tiszaújvárosban. Sisa is nyaral. Norbika is Nánáson. A fene ebbe a sok vidéki bunkóba :)

Petya írta...

ja találkoztam Popival ma egyikük se fog jönni. hosszú hétvégéken Ádám mindig otthon van Tiszaújvárosban. Sisa is nyaral. Norbika is Nánáson. A fene ebbe a sok vidéki bunkóba :)

Petya írta...

apropó stadionavató - zúgott a "Zsombi csak egy van"? :)

Petya írta...

ezt olvassátok el, irtó vicces

http://sportgeza.hu/futball/2014/05/01/aldott_legyen_az_isten_hogy_elkeszult_ez_a_stadion/

Tsutsu írta...

Vicces, hogy kérdezed, mert az "eredményközlő" csávó elkezdte énekelni, de akkor már csak kb 10e ember volt aminek úgy 10%-a volt Loki szurkoló annak meg ki tudja hanyad része volt, aki bármikor is énekelte ezt.

A stadion döbbenetes, a megnyitó foci mentes része is jó volt. De az nagyon tipikus, hogy kb 3000 ember maradt a végéig. Remélem a bajnokikon legalább 15e igazi Loki szurkoló lesz, aki jár is meccsre néha-néha, vagy mondjuk olyan mint faterom, aki nem jár meccsre, de ismeri a játékosokat és mindegyik meccset megnézi a tv-ben. A maradék 5e meg elég ha tapsol, csak tapsoljon :)

Hermann írta...

Lemondtam a pályát a foci elmarad.

Hermann írta...

Peti szóljál már róla Sanyikának.

csabinnyó írta...

Sziasztok! Holnap estere lenne kolcson ket szinhazberletem,ha valakinek kedve tamadna,jelezze. Ongyilkosok klubja az eloadas cime emlekeim szerint.

balu írta...

Sajnálom, hgy nem jött össze a jégpályás foci...

A tegnapi stadion megnyitóval kapcsolatban Tsutsuval teljesen egyetértek. Ma volt szerencsém a Napl(op)ó nevű újsághoz. Vagy a lapzárta, vagy a szokásos félretudósítás miatt egyáltalán nem írtak arról, hogy 10e ember hazament egy általa már kifizetett programról. Szerintem is van egy európai stadionunk, a szívem elszorult a stadionavató első - focimentes -részétől, az szuper volt. Fura leírni, de program végén a tétnélküli tinglitangli focit én is untam. Na majd a tétmeccseken, az tuti más lesz!

Pitti írta...

ennyi? 7 ember összejön és hármat nem tudunk összeszedni harmincból? ááá fiúk ez elkeserítő, ráadásul emiatt lemondtam a ma esti focit

Hermann írta...

Az a 7 ember abból a 30ból jött össze.

Tsutsu írta...

Hát igen, zsebkendőt mindenki hozzon a saját első meccsére az új stadionban:)

balu írta...

A felcsúti meccsnézés nagy ötlet, ma teltházas volt a Pancho aréna.Sajnos a győriek megint 1 góllal húzták be a 3 pontot. Nem érdemlik meg, hogy utolérjenek minket. Úgyhogy elkél a bíztatás idegenben is.

Magyardánra nem akar valaki kijönni? Én gondolkozok rajta. Válogatott meccs tudomásom szerint a lengyelek elleni 0-0 óta nem volt Debrecenben.

Hermann írta...

Azért elég sok üres szék volt annak ellenére hogy már hét elején elfogyott minden jegy :)
A válogatott sör meccse engem hidegen hagy, de selejtezőre akár Málta ellen is kimegyek :)

Tsutsu írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu

A héten kellene jegyet venni.

Tsutsu írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

B szektor

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu
3. Tibi
4. Örs
5. Buka Tomi
6. Pacó

A héten kellene jegyet venni.

Tsutsu írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

B szektor

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu
3. Tibi
4. Örs
5. Buka Tomi
6. Pacó
7. Peti
8. Reszegi Norbi
9. Csaba

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tsutsu írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

B szektor

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu
3. Tibi
4. Örs
5. Buka Tomi
6. Pacó
7. Peti
8. Reszegi Norbi
9. Csaba
10. Gombi

Hermann írta...

Bezzeg a haver focira nem ömlik így a tömeg :'(

Pitti írta...

számból vetted ki a szót

Tsutsu írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

B szektor

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu
3. Tibi
4. Örs
5. Buka Tomi
6. Pacó
7. Peti
8. Reszegi Norbi
9. Csaba
10. Gombi
11. Bill
12. Orsi
13. Terpapa

Petya írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

B szektor

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu
3. Tibi
4. Örs
5. Buka Tomi
6. Pacó
7. Peti
8. Reszegi Norbi
9. Csaba
10. Gombi
11. Bill
12. Orsi
13. Terpapa
14. Sanyika aka Csernus dr.

balu írta...

Ma hallottam, hogy egy ember csak 10 jegyet vehet és nagyon fogynak a belépők állítólag.

Pitti írta...

MAGYARORSZÁG - DÁNIA BARÁTSÁGOS MECCS

B szektor

Debrecen, Nagyerdei Stadion, 2014. május 22. (csütörtök), 20:15 óra

1. Balu
2. Tsutsu
3. Tibi
4. Örs
5. Buka Tomi
6. Pacó
7. Peti
8. Reszegi Norbi
9. Csaba
10. Gombi
11. Bill
12. Orsi
13. Terpapa
14. Sanyika aka Csernus dr.
15. Pitta

Csakazért sem akartam jelentkezni, mert a haverfocira nem jött össze a létszám, de kíváncsi vagyok a stadionra.

Tsutsu írta...

A jelentkezés ebben a körben lezárult, ha minden jól megy holnap vesszük a jegyeket.

Tsutsu írta...

Tibi megvette a jegyeket a B7-esbe szólnak 19 sor körül, szóval lesz kényelmes székünk, de aki akar az közel lesz a szurkoláshoz is..

Pitti írta...

Ezt láttátok már?

http://index.hu/gazdasag/2014/05/06/vajna_es_a_loki-tulaj_viszi_a_kaszinojogokat/

Lacás írta...

Varazslatos memoriad van Balazs.A magyar-lengyel Debrecenben volt, jopar debreceni jatekossal.Az egyetlen kapura lovesunket Lendvai jegyezte..Es mi meg szidtuk ot:)A magyar-dan engem is erdekelne, kivancsi vagyok Sinter mit talal ki.Lehet volt mar olyan dan jatekos, aki, ha nem is szuletett, de jart Bjerringbroban:)

Hermann írta...

Remélem ez a Loki jövőének biztosítását is jelenti.

Petya írta...

Laci én arra vagyok kiváncsi hogy lesz-e olyan dán akivel mi (te meg mink) találkoztunk és eszébe jut hogy mi Debrecenből vagyunk. Tök jó lenne. Bár szerintem nem :)

Érdekese ez a kaszinó dolog. Nem nagyon értem miért jó Viktornak hogy folyamatos konkurenciát jelentünk a Vidinek. Kezdem azt hinni hogy neki ténlyeg a magyar foci unblock feltámasztása a fétise :)

Pitti írta...

:DDD

Hermann írta...

Kondi nem szeretné hogy menni kelljen kupadöntőre... Spitz, Volas, Bernáth és Spitz a legjobb a 3 közül.

Tsutsu írta...

Igen, mikor megláttam a kezdőt egyből azt gondoltam, hogy 2-0-ra játszunk és kiesünk.

A Pool-nál hogy örülhetnek, hogy elkezdtem nekik szurkolni, el is bukták a bajnoki címet. Úgy tűnik nekik maradnak az ezüst meg a bronz érmek..de ismerős..

Frank Klopas írta...

Elemér a rotálókirály!

Lacás írta...

En a blog talalo cime miatt irtam az utolso megjegyzesem masodik reszet.Azt, hogy hany dan emlekszik hova valosi vagyok egy percig se foglalkoztat.
Es Klopasz, amit mondott meglatogatasomkor, az ram is igaz:Tompor Jokert olvasva mindig osszeszorul a szivem!

Dzsonasz írta...

Hát ez a kiesés elég gáz. Innentől az egynapos hétvégém biztos nem amiatt kurtítom meg mégjobban, hogy a Lokinak szurkoljak, kizárólag megnézem a stadiont...

Hermann írta...

Dzsoni még egy ilyen megjegyzés és nem kapod meg a jegyem! Szégyeld magad! :)

Dzsonasz írta...

mi kupacsapat vagyunk, nekünk ez lenne a legfontosabb. most ki tudja mennyit kell várnom a kupagyőőüőüüőüőüüztes, kupagyőőőüüüztes rigmusra :(

Nagyzee írta...

Ha valaki esetleg nem tud kimenni az Újpest meccsre, szívesen megveszem a jegyét.

Bocs Pisti, hogy kihagytam a lakásavató bulit, de sajnos két hétig betegeskedtem.

Petya írta...

Hallod Zoli, János nem megy :)

balu írta...

Herr, a Loki jövőjének biztosítása már a stadionavatón megkezdődött. Sintér ránézésre 9 éves fia a Magyar All Star tagjaként pályára lépett és gólt rúgattak vele. :D Érdekes, hogy senki más fia nem játszott a meccsen.

Kondás jól elszúrta, és szégyen, hogy a nyilatkozatában nem meri felvállalni a hibát.

Dzsonasz írta...

de megyek. hol írtam hogy nem?

Petya írta...

mikor írtad hogy csak a stadion miatt mész ki nem a Loki miatt és Herr mondta hogy akkor nem adja oda a jegyét. :)

Tsutsu írta...

Viszont kivételesen nem azt nyilatkozta, hogy mindig az a legerősebb Loki aki éppen pályára lép, és hogy nincs A-B-C csapat. Kb most láttam rajta először hogy pipa a játékosokra. Talán ez felnyitja a szemét, hogy azok a játékosok pont annyit tudnak és nem többet: 0-2-t a Diósgyőr ellen.

Hermann írta...

Az a durva hogy ez annyira most nem volt B csapat, hisz Máté, Brkovic, Mihelic, Bódi, Vadnai mind kezdenek az utóbbi időben és még jók is. Tisza, Verpecz, Ludánszki megint nem rossz. Maradt 3 ember. Sajnos ez a meccs bebizonyította hogy Bernáth miért nem ül még a kispadon se bajnokikon, teljesen kiöregedett. Össze is jött róla 1 gól meg 1 kiállítás, neki már csak a Roncsra kéne koncentrálni. Szerintem az első gól a Volasé volt. Lehetett látni hogy lesre állítottunk volna 4-5 diósgyőrit ha az az idióta nem megy az emberével, viszont lőtt 1 kapufát amiből szereztünk 1 szabályos gólt csak nem adták meg... Spitzmüller meg Spitzmüller és ez mindent elmond, bár szerintem most játszotta a legjobb meccsét a Lokiban, remélem ez egy szép búcsú volt neki.

De beláthatjuk hogy hamarabb is kieshettünk volna ha nem ilyen könnyű a sorsolásunk.

Petya írta...

Igazad van Herr. Az első MB1-es csapat - el is véreztünk mint a Vidi ellen a ligakupában..

Dzsonasz írta...

skacok. sztetek honnan lehetne szerezni 1-2 jegyet. egyik tesómnak kéne, lemondták a holnapi programjukat vihar miatt, s így váratlanul el tudna jönni a meccsre, de nincs már jegy csak VIP.

másik. hol lesz a találkozó? Gombi, nálad? meg hánykor?

Petya írta...

Skaccok szerintem az új stadion megérne egy bejegyzést..

Pitti írta...

Az uccsó Loki meccsre nem vesztek jegyet?

Hermann írta...

Már rég megtettük...

Petya írta...

Én még nem :)

Dzsonasz írta...

nekem sincs még jegyem. nem megyünk Bbe Peti? sztem király lenne a szurkolás miatt, meg a hang...
bárhova is ha mész, megveszed nekem is?

Hermann írta...

Persze de ti divatok vagytok :D

Pitti írta...

Csatlakozom.

Tsutsu írta...

Nincs véletlenül valakinek bébiétel melegítő eszköze? (Nem mikróra gondoltam, hanem valami olyanra amit vihetünk magunkkal "nyaralásra".)

Petya írta...

Nekünk van bébiétel melegítőnk bár még soha nem használtuk. Kaptuk de van :)

Reszegi Norbi is jönne. Akkor négyet vegyünk?

Pitti írta...

Dzsonasz
Te
Norbi
Én

sztem igen

Hermann írta...

Mentek végül Felcsút meccsre? Mert a honlap szerint már nincs jegy
https://www.dvsc.hu/kiemelt-hirek/minden-jegy-elfogyott-a-felcsuti-merkozesre

Dzsonasz írta...

én mennék. ha van bátor jelentkező, akivel megpróbálunk 100Ft os jegyet venni 500ért vmi helyi dílertől. sztem poén. én azt mondom, ha Fener Galatára tudtunk jegyet szerezni, akkor Felcsút DVSC is talán menni fog...

Petya írta...

de milyen áron János, de milyen áron?

Tsutsu írta...

Peti akkor holnap kereslek, kölcsönkérnénk a 7 végére..4-5 napra, ha nem bánjátok :)

Dzsonasz írta...

akkor megvettétek a jegyeket?

Hermann írta...

Tsutsu most mondták a rádióban hogy megint lesz Játék Határok Nélkül :)

Frank Klopas írta...

Ma van ifjú tehetségünk, Spicc szülinapja!

Petya írta...

milyen jegyeket?

Dzsonasz írta...

Loki - Kispest...

Tsutsu írta...

Igen, és Mo-n veszik fel őket, no meg Gundi lesz a kommentátor :D

Tsutsu írta...

"Nélkülem 100 évig nem nyertek majd európai kupát!" - üzente a Benficával kétszeres BEK-győztes magyar edző, Guttmann Béla 52 esztendővel ezelőtt, amikor otthagyta az együttest.

Hét döntőt veszítettek azóta, most nyolcadszorra is megkísérlik megtörni az átkot a Sevilla elleni Európa-liga fináléban.

No comment

Dzsonasz írta...

ez óriási :D
tudják vajon ezt a lisszaboniak is, vagy ez csak nálunk így felkapott?

Tsutsu írta...

Nem, az NSO azt írta, hogy nemzetközileg is imert - bár nem néztem utána.

Mindenesetre a Benfica-nál tudják és csodálkozom, hogy nem döntötték le a szobrát - mert hogy két BL győzelem után járt neki.

Tsutsu írta...

http://www.goal.com/en-gb/news/2915/europa-league/2014/05/13/4814804/not-in-100-years-will-benfica-win-a-european-cup-the

Tsutsu írta...

http://en.wikipedia.org/wiki/B%C3%A9la_Guttmann

Rengeteg találat, lehet többen ismerik ezt az átkot, mint ahányan fel tudnak sorolni 3 magyar válogatott játékost :) De legyen inkább 2..

Tsutsu írta...

Amúgy döbbenetes a dolog..:)

61-ben és 62-ben kétszer nyertek vele BEK-et vele. Majd elment és "megátkozta" a klubot. A következp (!) évben megint játszottak döntőt, de ott már kikaptak. Majd a következő 5 évben szintén kikaptak BEK döntőkben. A 80-as évek végén szintén voltak 3 éven belül 2x BEK döntőben, ami ugye arra utal, hogy akkor nagyon erősek voltak..és akkor sem sikerült. Most 2 éven belül megint dupláztak.

Ehhez képest Ballack 4(?) ezüst érme sikersztori :)

Tsutsu írta...

Na még egy utolsó komment, ha már ilyen jól elbeszélgetek magammal :)

Most utánanéztem és Ballack 2 évben is begyűjtött 4-4 ezüst érmet. 2002 és 2008. Persze ő azért nyert kupákat, de azért fasza lehetett a két év.

Hermann írta...

Ja Ballack-nak kijutott a jóból.

Frank Klopas írta...

ÚJ BEJEGYZÉS

Tsutsu írta...

http://www.haon.hu/van-az-az-ugy-ami-osszefogja-az-osi-ellensegeket/2562514