2014. július 30., szerda

"Ahol én vagyok gól nincs"

A gólerős Imam a tegnapi DVSC - BATE Bajnokok ligája selejtező után összehívott sajtótájékoztatón bejelentette: ezután kapusként akarja folytatni pályafutását.
"Beszéltem a törzsi varázslónkkal, aki megállapította, hogy hihetetlenül taszítom a gólt, ezért ha pályafutásomat egy magasabb szintre kívánom juttatni, akkor olyan helyen kell futballoznom, ahol ezért a szurkolók örülnek és nem mérgesek. Ezért inkább kapus lennék."
Kondás Elemér már fontolgatja, hogy a hétvégi MTK elleni bajnokin akár ki is próbálja a góltaszító fiatalembert, hátha ő nem kap 5 gólt, mint tavasszal a csapat.

104 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Klop, én már csak egyet várnék tőled: nevezz meg a Loki csatárai közül egyet aki jobban megoldotta volna ezt a hálatlan feladatot mint Seydi. Volas és Tisza a védő láttán feladja. Sidibét is elnyomják. Magas, erős, gyors védői vannak BATE-nek. Ezekben a szituációkban nemcsak Seydi bukja el párharcokat hanem nemzetközi szinten jó nevű csatárok is. ( Az É-írek ellen lehetett volna hibáztatni..a kihagyott helyzetei miatt) Ne értsetek félre, nem mondom hogy ő volt a legjobb, de ezek a vonal mellett felpasszokat segítség nélkül nem egyszerű megoldani, és de igen volt hogy tartotta, de nem érkezett senki. .Inkább Volasról csináltál volna bejegyzést, mert amit ő nyújtott na az volt a 0. Ő bele sem ment a párharckba, sőt úgy eladta a labdát, hogy majdnem gólt kaptunk.

Tsutsu írta...

Meg lehet itt Kulabázni, de azért az első 1-2 évben ő sem volt jobb mint most Seydi. Az utolsó támadásnál hibázott, de ha Selim elé adja a labdát, akkor lehet úgy bavágja mint Nyíregy ellen. (Beszéltem Pistivel, igen jobban is széthúzhatta volna ha jobbra fut, de attól még ott volt a hely, hogy úgy adja Selim, hogy ne kelljen befékezni.

Tsutsu írta...

És végül nálam a sorrend: Sidibe, Seydi, Volas, Tisza. Ha Tisza nem lenne ennyire nagyképű, öntelt, önző játékos akkor lehet akár a 3. is.

Frank Klopas írta...

Csucsu, lehet én is Seydit játszatnám a visszavágón, mert a többiek kurva szarok, de ő is kurva szar. Nincs ezen mit szépíteni.
Nem Elemért teszem felelőssé, hogy miért Seydit játszatta, hanem azon bánkódok, hogy szegény Seydi nagyon szar. Ennyi
Már azon is gondolkodtam, hogy 4-5-1 és inkábbközéppályás +1, mint a fantasztikus csatárgarnituránk.
Igazából az lenne minden végyam, ha Szima is osztaná nézeteim és hoznának valaki(ke)t

Petya írta...

Nekem tetszik a bejegyzés, vicces :)

Akkor hozunk csatárt, ha bejutunk, viszont ha nem hozunk csatárt nem jutunk be - Catch 22.

Dzsonasz írta...

ziccereket minden csapat hagy ki. VBn is láttunk kihagyott 100%os ziccereket. imádom ezt a kifejezést egyéként...
minden csatárunk béna, de sokszor ők azok akiken ugye ez a legjobban látszik, ha kihagynak egy helyzetet. Az, hogy egy középpályás félrepasszol, nem tudja levenni stb. sokkal kevesebb emberben marad meg. Én tehát őket sem sztárolnám agyon, tegnap nekik is nagyon sok rossz megmozdulásuk volt. egyedül Novakovics meg Jovanovics voltak jók, többiek szarok.

Tsutsu írta...

ÉN bízok benne, hogy fog ő neked még bizonyítani.:) Mellesleg én is örülnék ha a kispadra sem kerülne, mert lenne 4 jobb csatárunk.

Nálam Mihelic és Bouadla is nagyon jó volt. De védelem sem volt rossz. Korhut néha rosszul helyezkedett..de pl Máté is elég jól takarított.

A legbosszantóbb az amit Peti ír, ilyenkor képtelenek felfogni, hogy előtte kell befektetni és venni 2-3 játékost hogy bejussunk egy csoportkörbe és pénzt kapjunk. Helyette reménykedünk hogy igazolás nélkül bejutunk - szánalmas.

csabinnyó írta...

Hehe, akkor nem csak nekem szurt szemet, h mekkora 0 volt ez a csatarmunka. Errol a Seydirol szerintem egyszer se pattant jo iranyba a labda. Olyan nincs, h ne lehessen kitalalni valamit, ezzel ne mentsuk ezt a Kondast. Szervezze akkor a jatekot ugy h a ket kutyauto csatarunk vegyen le a palyarol 2-3 vedod es lojenek golt a kozeppalyasok. Vagy lojunk lavolrol, vagy harconjunk ki emberharcbol szabadot, mittomen, de ilyen hulladek tamadojatekot... A Jovanovics tetszett, meg Boudla is jatszhatott volna tobbet.

csabinnyó írta...

Tudom, nem szeretitek a brazilokat, de talan most, hogy Ronaldinho nem hoaszabbit az Atleticonal, eljohetne a Lokiba levezetni ;)

Tsutsu írta...

Ronaldinho-t már mi is szóba hoztuk a Lokival, mert ugye mi egy lyukas garast sem szánunk játékosvásárlásra, így ő is jöhetne. 1 meccsre leigazolhatnánk.

Ha 3 embert kellene venni, abból min 2 csatár. Tavaly is kinlódtunk amiatt mert nem volt normális játékosunk elől. Ha Mihelic után Bouadla sem játszana akkor végünk, mert Szakály most elég 0, korábban legalább magyar szinten jó volt.

Dzsonasz írta...

ha Kulcsár egészséges lenne, nem lenne gond. Szerintem egy hasonló szintű másik játékos kéne még, hogy az ilyen pillanatokban be tudjon ugrani helyette, vagy rotálásra is tök alkalmas lenne. név viszont nem jut eszembe, Kulcsár II.
ha ő játszik Szakály is jobb, mert van célja, kiszolgálni a haverját.

Tsutsu írta...

Csak bezárták a B szektort, de legalább nem az egész stadiont. Még örülhetünk.

Petya írta...

Én örülök!

balu írta...

Azok bűnhődnek, akik ezt összehozták! Kíváncsi vagyok, hogy vajon ilyenkor a bérleteikkel mi történik? Megkapják a kanyart a túloldalon a vendégek mellett? :)

Amúgy a bejegyzés nagyon szuper. Már én is gondolkodtam valami hasonlón. Nem emlékszem ilyen évre, hogy ennyire be legyünk góllövés ellen oltva. Nagyon furcsa, hogy korábban én is Kulcsár ellenes voltam, de mostmár várom vissza, ahogy beszéltük Tsutsuval és Herr-el és látom az itteni beírásokat nem vagyok egyedül.Csakhát ez is egy színvonal, hogy egy gyenge csatárt várunk vissza. Nálam Seydi a padra sem férne fel, komolyan akkor inkább játsszon elöl Dombi, legalább ellene befújnak 1-2 szabadot, ha már ugyanúgy nem tudná megtartani a labdát, és legalább lenne min mosolyognunk a helyett, hogy a fejünket csóváljuk.

Tsutsu írta...

Sajnos a teljes B 5-6000 fő. Ezt meg max 200 ember csinálta.

Kulcsár 4 president!

Lacás írta...

Tenyleg Kulcsar a legjobb tamadonk? Akkor nagy lehet a baj.. sracok,igaz,hogy a Vadaszkurt mar nem Vadaszkurt??? ha ez igy van,akkor szomoru..

Petya írta...

A Kurva Anyját mindenkinek, éééé, óóóó, éééé, óóóó, a Kurva Anyját mindenkinek éééé, óóóó, éééé, óóóó.

Pitti írta...

szép

Hermann írta...

Részeg vagy Peti? :) Egyébként egyetértek.

balu írta...

Tsutsu valóban igaz, 200 ember miatt bűnhődik majd pár ezer aki így olcsóbb jegyekkel ment volna be, erre nem gondoltam.

Jelenleg Kulcsár vagy Sidibe a legjobb véleményem szerint és tényleg szomorú...

Hihetetlen ami tegnap történt... nem érdemeltük meg, még akkor sem, ha 10 emberrel ki kell tudni védekezni 52+6 percet...

Lacás írta...

Peti,ne szidd az anyam :-)

Tsutsu írta...

A kanyarban lévő B szektorokat miért zárták be talány..ott ember sem volt.

Herr, jó nagy víz volt előttetek. Csónakot vettél?

Lacás írta...

Hallottam a nagy esorol.A 2-es villamos tenyleg annyira kikeszult.Herrt ahogy ismerem egy tutajjal is nekivag a napnak,ha kell.

Peti mar ertem,hogy miert buktal ugy ki es teljesen ertheto! Az meg erthetetlen,hogy lehet megint ilyen szerencsetlenul kikapni egy csapattol..
Valaki valaszol, hogy hivjak a Vadaszt?

balu írta...

"A magyar bajnoki címvédő nem kiemeltként várhatja a sorsolást. Ellenfele az orosz Lokomotiv Moszkva, a német Borussia Mönchengladbach, a cseh Sparta Praha, a spanyol Villarreal, vagy a svájci Young Boys lehet "

Nagycsé, gondolom nem bánnád, ha a Gladbach jönne :)

Petya írta...

YB

Lacás írta...

Az szar.meg is veri a Lokit meg meg szar is.

csabinnyó írta...

Láttátok a SportTV-s Mourinho interjút? :))

Lacás írta...

Na, verge megvettem az uj laptopot, most mar aztan tenyleg tobbet irok!
Volt itt Solyom Attila az occsevel,hoztak vagy 2 liter palinkat.Kb. 1 het volt kihevernem az ittletuket...Pecaval is nagyon egy hullamhosszon voltak.

NEm lattam Csabi, milyen volt az interju?Hozta a szokasos szereny figurat.Fogadjunk azt mondta, hogy nem akartak a stadionavaton kitomni a fradit..

Hermann írta...

Nem azt mondta :) A "tolmács" nő miatt érdekes a dolog nagyon kemény :)

csabinnyó írta...

http://m.sportgeza.hu/futball/mindenidok/2014/08/11/a_legcikibb_mourinho-interju_pesten_keszult/?rnd=724
Lacas, igazan hazajohetnel mar, ha gondolod osszegyujtuk a kopogtatocedulat a sporttv-s tolmacs poziciora ;)

Tsutsu írta...

A Madrid szerintem megint túlzásba vette a bevásárlást: Xavi Alonso,Khedira,Kroos,James R.,Bale,Ronaldo,Di Maria, Benzema,Modric. Ebből a 9-ből melyik 3-at pihentetnéd?

Tsutsu írta...

http://e.mdsz.hu/eredm_2001_2002/terem56od02.php

Mit találtam?(Eszembe jutott és szerencsére még elérhető:))Remélem szinte halljátok, ahogy az általam gyakran használt szófordulatokat mondom.

Pitti írta...

és haverfoci mikor lesz?

Hermann írta...

Khedirát meg Di Mariat eladnám lehet meg is teszik. Ez a James meg szerintem túl van értékelve. Úgyhogy őt! Ja meg Modricot is.

Tsutsu írta...

20- an kora délutánra foglaltam időpontot

Tsutsu írta...

Ha valaki szerez pályát akkor lehet vasárnap este is . 9 után

Hermann írta...

Nekem a vasárnap nem lesz jó.

A jövö szerda jó felírhatsz Tsuts de elég lesz az 1 óra is az augusztus délutáni "hűvösben" :)

Ja Pisti ha szervezel pályát meg 12 embert akkor lesz haverfoci :) Nekem a múltkor az egyik összejött gondolom sejted melyik nem... pedig nem egy délután alatt akartam elintézni a dolgot.

balu írta...

Srácok, édesanyám sulijánál (Vörösmarty - Tóci) műfüves pályán ingyen lehet focizni hétköznap nap délután 16-20 óráig, hétvégén 10-16 óra között. Annyi buktató van, hogy mások is mehetnek, azaz nincs foglalás. Tesómék voltak múltkor azt mondták jó volt, mert mentek 3an és olt még vagy 10 ember, szóval lett foci. B tervnek, ha nem jönne össze a létszám... 20-án késődélután ha hazaérünk Parádsasvárról én is csatlakozok a focihoz. (a vasárnap nem jó)

Tsutsu írta...

HAverfoci:


https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnBAzGxOeGLYdDhMSm5zWFZYbG9fbUxxandxN1BjQVE&usp=drive_web#gid=0

Nagyzee írta...

Ha valaki tudna jönni holnap segíteni a raktárkészletem átköltöztetésében, az csörgessen meg pls. Vasárnap délután kb. 3-tól 5-ig lenne szükségem 1-2 segítő kézre.

Előre is köszi, ha valaki tudja vállalni.

Hermann írta...

Nekem 4től programom van úgyhogy max 3tól fél 4ig tudok segíteni ha az úgy kell.

Tsutsu írta...

http://www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/video-meg-kisert-a-bate-a-loki-ujabb-darmaja-2357419

Végre valaki tud úgy nyilatkozni, hogy elismeri mennyit számít 1 ember plusz. A másik nyilatkozat meg pont olyan amilyen általában szokott lenni.."..1. félidőben is megvoltak a helyzeteink. Kimondottan nagy ziccerünk nem volt..".

Petya írta...

nagyon király volt a tegnapi foci, főleg Herr fejese :)

Hermann írta...

Főleg mind2 fejesem :)

Lacás írta...

Boldog szuletesnapot Dzsonnak!emlekszem mikor 20a utan haza akartam huzni es Dzson mondta,hogy ne menjek mar meg,mert most van a szulinapja.en meg azt hittem eloszor,hogy kamuzik...

Dzsonasz írta...

én meg azt nem felejtem el, amikor te kérdezted, hogy nekem mikor van a szülinapom. mondtam, hogy mikor, s visszakérdeztem hogy neked? erre te: nekem ma :)))

egyébként köszönöm

Petya írta...

tavaly Nagyzével milyen szépen megünnepeltük a szülinapodat 20-án. :) alig vártuk hogy éjfél legyen és fel tudjunk köszönteni!

Lacás írta...

Nekem meg valami hulye vizsgam volt 1_2 napra ra,de vegul maradtam es jol berugtunk.Dzson,emlekszel mikor gazdasagi jogbol masnaposan vizsgaztunk valami Klinika buli utan?

Lacás írta...

Az amugy a vicc,ha egy kicsit erositettek volna ezt a Lokit, siman felkerulhetett volna a BL fotablara..
Sracok, van Skype-om verge, ha valaki akar velem meg beszelni innen a blogrol:)

Pitti írta...

Össze kellene ülni csoportosan beszélni Lacival.

Tsutsu írta...

Küldesz egy felhasználónevet? Vagy nem akarod megadni ország-világ előtt?:)

Lacás írta...

A csoportos nagyon jol hangzik! Csak nehogy ilyen kihallgatas feelingje legyen,keresztkerdesekkel,tan meg a lampat is a kameraba nyomjatok :-)

Lacás írta...

Csucs,nem tudom,lehet inkabb privatban adom meg az elerhetosegem.nehogy a daniai lanyok is bejelentkezzenek veletlenul :-)

Frank Klopas írta...

:D

Nagyzee írta...

Na Lacás, akkor veszek végre én is egy headset-et.:)


Holnap délután egyébként tudna jönni 2-4 ember segíteni költözni? Beteg voltam korábban a héten, így kénytelen voltam elhalasztani az átcuccolást eddig, de ha van elég jelentkező, most le lehetne tudni. Előre is köszi a segítséget.

Tsutsu írta...

Én a mostanit szerintem kihagyom, mert esküvőn leszek, előtte meg családi nap.

Pitti írta...

én sem tok menni a megjelölt időpontban

csabinnyó írta...

Vah

csabinnyó írta...

Na meg egyszer.
Lacas, vegyel fel engem a skypeon. Gretis profilkep, csabamatyus.
Zee, egy korben segitek autoval, majd hivj fel. A vasarnap jobb lenne.

Frank Klopas írta...

Csá Zol!
Esküvőn leszek!

Hermann írta...

Nekem se jó ez a hétvége.

Nagyzee írta...

Az esküvősöket kérdezném, hogy közületek valakinek esetleg jó lenne a vasárnap (akár késő) délután? Sajnos úgy néz ki, hogy ma nem lennénk elegen.

Nagyzee írta...

Illetve természetesen a többieket is, akiknek a mai nap nem jó.:)

Tsutsu írta...

Ha 2 és 4 között van, akkor tudok menni. Ha később van, akkor csak lehet. Az alvás idő preferáltabb.

Lacás írta...

MCsabi, nem talaltam a Gretis kepet, de Herr es Gombee mar megvan. HA valaki fel akar venni a mozsa.laszlo@hotmail.com-on vagyok. Megiscsak megadom.:)

Petya írta...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/2105/lada_2105-8225479

Pitti írta...

egy korszak véget ér

A műszaki leírást kicsit elnagyoltad. :DDD

Dzsonasz írta...

Nem sajnálod? Tök jó állapotban van.

Tsutsu írta...

Azért írta ennyire felszinesen, hogy az olyan amatőrök is megértsék minden egyes szavát mint én.

Az első mondat kissé homályos és nem minden szavát értem, de szerintem itt találod János a választ a kérdésedre: "fájó szívvel eladó "

Tsutsu írta...

Peti, a BMW megvan még? Legutóbb azt raktad fel, nem?

Meghalt a fészbuk, mindenki majd visszasonfordál a blogra :)

Dzsonasz írta...

Én azt hittem az somfordál. :)

oregm írta...

negesik, hogy melléüt az ember.. :)

Az vicces, ha meghalt a fészbuk, mert pont most regisztráltam :)

Na de csak azért jöttem, hogy szóljak, hogy egy ismerősöm teniszpartnert keres, tehát ha valakinek lenne kedve, szóljon, és egyúttal angolt is gyakorolhat, mert hogy londoni a csávó. USÁban élők sajnos nem játszanak :)

Petya írta...

Szasztok! Igen nagyon sajnálom hogy el kell adnom de így alakult. 5 nap alatt 1 fickó hívott ő is rokkantnyugdíjas szóval hamar nem fogom eladni az biztos.

Amúgy tenisz közben azért viszonylag nehéz beszélgetni. És Öregem te miért nem mész? Szerintem neked is ment a tenisz annakidején annnyira mint nekem.. :)

oregm írta...

tenisz után sört kell inni és aközben már egyszerűbb a dolog. Különösen 2 korty között.

éppen azért nem megyek, mert annak idején annyira ment :)
és sajnos az "annyira" itt nem az "olyan jól"-t jelenti, hanem szó szerint értendő :)

(azóta pedig nem tudom hány év telt el, de egy percet se játszottam szerintem:)

de az igazi ok amúgy az, hogy nem is érdekel, plusz sztem a térdem sem bírná a mp-enkénti fordulókat.


(így is örüljek, meg adjak hálát az égnek, hogy a heti egy focit bírja... persze, jó lenne még egy, mert lenne még hova fejlődni - vagy ezt ennyi idősen sürgősen felejtsem el? :)

oregm írta...

a ladát nincs értelme valami külföldi / gyűjtőknek szóló oldalon is meghirdetni?

ha árában akarod eladni, ott talán értékeli valaki... de használati autóként, úgy értem közlekedni.. :(

hát tényleg nem tűnik egyszerűnek / rövid történetnek - de legyen szerencséd.

Lacás írta...

A tenisz utan kotelezo a jo kis sor:)
Arra emlekszem, hogy egyszer Petivel megittunk vagy 5 Dreher Bak-kot a tenisz utan, aztan meg alig birtunk haza biciklizni.El is estunk vagy ketszer:)
Itt most jarok teniszezni amugy egy klubba, amelynek 260 tagja van.Csoportokra vagyunk osztva, en egesz joba kerultem, jok a meccsek.
NA kivel fogok eloszor vajon Skype-olni?:)

Tsutsu írta...

http://www.youtube.com/watch?v=-b2lkhdJXf4

EZ a nem mindegy

csabinnyó írta...

Legnagyobb.

Petya írta...

ez ugye nem az 'A' Falcao?

Hermann írta...

Nem ez a "B" Falcao.

Petya írta...

Akkor jó. Durva lenne ha valaki nagypályán meg kicsin is ilyen jó lenne.

csabinnyó írta...

A kolumbiai is nagy kedvenc ;) A kispalyas Falcão a regibb motoros azert.
Lacas en akartam veled szkajlpolni vasarnap de biztos us opent neztel ;)

oregm írta...

úú Tsutsu köszi a videót, ez qrva nagy volt. Már tegnap is feldobott, de most megint megnéztem (persze mindkétszer pause meg visszatekerés csomószor :)
Hihetetlen ez a csávó.

Lacás:
5 Dreher Bak az még rápihenve is sok, nemhogy sport után... Sztem én csak egyszer estem volna el, aztán ott maradok...

Tsutsu írta...

Szerintem ő nem veszi észre hogy mások is vannak a pályán. Egy-két bolyának tűnő tárgyat észrevesz, aztán azt csinál amihez kedve van.

oregm írta...

mármint ibolyának. (az i lemaradt)

jaja :)
megkerüli/leszakítja őket, stb.
de leginkább gólt lő:)

Dzsonasz írta...

Öregm jo hogy bejelentkeztel, feldobod a blogot :) MO, ha lesz egy nyugisabb hetvegem hivlak a skypeon :)

Tsutsu írta...

Foci, gyűljünk:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AnBAzGxOeGLYdDhMSm5zWFZYbG9fbUxxandxN1BjQVE&usp=drive_web#gid=0

Tsutsu írta...

Női kézi EB érdekel vkit? Itt lesz a dán-norvég csoportmeccs. És ha magyarok középdöntőben lesznek, akkor 3 magyar meccs. Illene..

Tsutsu írta...

Hát azt hiszem lesznek jegyek bőven:

VIP: 24 900 Ft
I. kategória: 15 900 Ft
II. kategória: 9900 Ft
III: kategória: 4900 Ft

Bérletek (9 mérkőzés)
VIP: 67 000 Ft
I. kategória: 43 000 Ft
II. kategória: 27 000 Ft
III: kategória: 13 000 Ft

Remélem a jegyek 90%-a III-as kategória

Petya írta...

a Loki stadionban lesz? :)

Tsutsu írta...

ilyen jegyárak mellett a TÁG tornatermében is lehetne, legalább pokol lenne :)

Hermann írta...

Mikor lesz Tsutsu?

Amúgy azt tudtátok hogy a Dósa Nádor téren nyílt egy romkocsma Romkert néven? Tegnap láttam teljesen meglepett.

Tsutsu írta...

Decemberben : http://www.fonixinfo.hu/noi-kezilabda-europa-bajnoksag-cikk

Tsutsu írta...

Az első kategória gondolom a nem kapuk melletti rész, alsó része. 15.900 ft-os áron 3 meccsen át tuti nem lesz ott 1500-2000 néző.

Egy III kategóriás jegyet bevállalok.:) Csak jussunk be, és másnap veszem a jegyet - olyan meccsre ahol van sanszunk :)

Tsutsu írta...

Papírforma szerint a 3 várható magyar meccs:

Magyar-Dán
Magyar-Norvég
Magyar-Román

Azért nem rossz..:)

Petya írta...

Azt mondják nem egy nagy szám, a Roncshoz képest sokkal rosszabb.

Dzsonasz írta...

rákerestem, de romkertre a nagytemplom mögöttit adja ki. megnéznéd még egyszer a nevét Tsutsu ? :DD
elvileg jövő héten megyek végre haza, vagy ha rossz idő lesz akkor most, mert Balatonkörbetekerés lesz. nem szervezett csak privát.

Frank Klopas írta...

Amúgy Romker -t nélkül.
Nekem tetszik.
Facebukkon van róla infó.
Elvileg az emelete táncolós, bár amikor ott voltam aug 20-án pangott, mármint az emelet.
A kerthelyisége fullon volt.

Lacás írta...

A Romkert meg jobban is hangzik.

Novemberben, Deland mellett Magyar sporthetvege less (pentektol szombatig), ahol lesz foci, futas, Ping-Pong es roplabda.Hat nem poen?:) Elvileg jon Revesz Ricsi felesegenek a huga, Judit is, aki Deltonan el mar egy jo ideje.Milyen kicsi a vilag.:) Mindenesetre inditunk 2 focicsapatot, hatha meg dontozunk is:)

Mit szoltok Dardaihoz?? Eskuszom Sintert meg egy kicsit sajnalom is, pedig iszonyat ruhellem. Amugy Dardai arra mindenkeppen alkalmas lehetne, hogy Szalait es Husztit valahogy visszacsalogassa (bar Husztinal nagyon kicsi az esely), de azert vicc, hogy erre van szukseg a cimeres mez viselesehez.Dardai nekem mindig szimpatikus volt, legalabb egy olyan ember lesz ott egy darabig, aki szimpatikus.Mar ez is valami:)

MAskulonben mi ujsag?Nagy a csend a blogon. Vagy ez cask a vihar elotti csend? Ujabb vitatemak kellenenk es pezsegne mgint:)
Tudom en is irhatnek tobbet sracok, egyetertek.
Herr, jo volt beszelni a multkor a Magyar- eszak-ir kozben.

Tsuts, en a helyedben VIP berletet vennek, hisz csak egyszer elunk:)

Lacás írta...

HAnyast adnatok a helyesirasomra?Legalabb a kulalak szep:)

Hermann írta...

Csillagos ötös!

oregm írta...

Laci itt pálinka-, Pesten meg sörfeszt van, lehet aki ráért kicsit az odament... De most szerencsédre jószar időnek néz ki, szóval még az is lehet h gép elé ülnek páran! :)

Pitti írta...

van nem vagy aktív skype-on Laci az a baj aki meg bejelöl nem igazolod vissza. Én ilyeneket hallok.

Petya írta...

én sajnálom nagyon, de mi a srácokkal a facebookon szoktunk agyalni ha meccs van vagy ilyesmi. mert az sokkal gyorsabb!