2014. december 3., szerda

Gyerek projekt 3.0

Sziasztok!

Szeretnék büszkélkedni Gréti kistesóival, Nórával és Benedekkel, akik kevesebb mint egy hete bújtak ki anya pocakjából.
A nem kis eseményt követően napról napra egyre jobban van mindenki, anya erősebb, a babák gyarapodnak, és én is csak dagadok a büszkeségtől és örömtől :)
Ezúton is szeretnék köszönetet mondani drága feleségemnek, aki heteken/hónapokon át mindent megtett, hogy a babák erősödjenek és egészségesen jöhessenek a világra. Nem volt egyszerű, de annál nagyobb az öröm most.
Illetve ezúton kívánok minden kismamának kitartást és le a kalappal előttük! ;)

Íme a kicsik:
baloldalon a nővérke, jobb oldalon öcsike (van még kis ledolgoznivalója :))

Benedek
 Nóra


46 megjegyzés:

csabinnyó írta...

Még vmi: Holnap, azaz csütörtök este 8-tól (~éjfélig) jöhet hozzám "tejfenntartó bulira" meginni egy-két sört meg beszélgetni.

Lacás írta...

Gratula Csabi! Szepek a kicsik!Udv. Szandinak es jo egeszseget!

Lacás írta...

Szerintem is CR kapja a labdat!Ebben az evben, amit muvelt az elkepeszto!

Pitti írta...

Gratula, tényleg aranyosak már ilyen kicsin is. Ezek szerint kétpetéjű ikrek?
Én a címet pontosítanám "Gyerek projekt 2.0 és 3.0"-ra :)
Sok kitartást kívánok, mert úgy gondolom szükséged lesz rá, de Peti ezt jobban tudja.

Hermann írta...

Gratulálok akkor itt is! A meghívást vettem és elfogadom :)
Pisti fiú lány párosnál érdekes lenne az egy petéjűség.

Hermann írta...

Közben eszembe jutott hogy még enyhe torok fájdalommal küzdök így a fertőzésveszély elkerülése miatt ki kell hagynom a tejfenntartó eseményt :(

Petya írta...

Gratula Csabi! Nagyon szépek!

Este hányra mehetünk? Lesz sör vagy vigyünk?

Petya írta...

Gréti otthon lesz? Ezek a gyerekkel megtartott tejfakasztók nem mindig sikerülnek úgy ahogy eltervezzük ;)

Pitti írta...

Ja igen a meghívásra nem reagáltam, de sajna most nem tudok menni, de sztem Peti él a lehetőséggel ha felajánlom a részem az elfogyasztandó italokból, ami kb fele a Peti foyasztásának, szóval Peti másfélszer annyit ihatsz mint amennyit terveztél. :)

Petya írta...

Csabi én a helyedben egy pár sms-t azért kiosztanék, mert nem mindenki nézi a blogot napi rendszerességgel :)

Lacás írta...

Bizony,a gyerek nem jo,ha latja a rosszat. Meg hat johet is a kerdes: anyu, az a magas bacsi miert beszel ilyen marhasagokat ? :-)

oregm írta...

Csabinak most nem nagyon van ideje blogot nézni/SMSeket írni, de azt mondta - mint ahogy fentebb írta is :) - hogy 8ra lehet menni. Se gyerek se anyuka nem lesz ott tehát lehet hülyeségeket beszélni. Kár hogy messze vagy Lacás, biztos élen járnál ebben :) Herr te meg jöhetnél nyugodtan, nekem is fáj a torkom, ez nem kifogás :)
A sört meg lehet melegeb(ebb)en is inni, lesz pár jobbféle is aminek nem árt (arról nem is beszélve, hogy ha kérsz biztos kapsz valami töményet, ami egyenesen gyógyír a torkodra! :)

Hermann írta...

Hát ÖregM meggyőztél azért előtte felhívom Csabit nehogy az utcáról nézzem a fiesztát :)

Tsutsu írta...

Én is gratulálok! Itt is :)
Nagyon szépek a babák, az első kép nagyon jó :) Jó egészséget az első igazán nagy családnak :)

Sajnálom, hogy tegnap nem tudtam menni, de elkövettem a hibát, hogy reggel nem néztem a blogra, így későn tudtam már meg, hogy lesz buli..:/

Azért a szokásos alkohol mennyiségemet otthon elfogyasztottam :)

csabinnyó írta...

Koszonom itt is a koszonteseket es azt is hogy a rogtonzott idopontra is tudtatok jonni paran. Valoban kuldhettem volna smst de egesz nap csak rohanas mindig... Egyebkent meg Peti tehet rola, h pentek este nem er ra :) Amugy kicsit hosszabra sikerult mint gondoltam, reggel azert paraztam a szonda miatt...

Dzsonasz írta...

Gratulálok én is :) jó egészséget az egész családnak :) majd azért kérnénk meg részleteket a tejfakasztorol

Hermann írta...

Nem volt durvulós Dzsoni, bár Nagyzé nekem azt mondta hogy amikor reggel 8kor felkelt akkor még részeg volt :)

Frank Klopas írta...

Hű, lemaradtam totál.
Gratulálok!!!!!

Lacás írta...

Tenyleg,a Tevaban van szonda,ez nagyon nagy. :-) egy volt altalanos iskolai evfolyamtarsamat is azert rugtak ki,mert egy parszor reszegen ment :-)
Kik voltak a tejfakaszton meg?

Pitti írta...

"egy párszor" :)

Hermann írta...

Naggyzé, ÖregM, Nóbi, Balázs, Peti, Én. És ketten jöttek kocsival de csak egy nem ivott :)

Petya írta...

Nekem egy kicsit sántít hogy Zoli reggel 8-kor felkelt, de lehet csak én vagyok túl experimentális. :)

Amúgy jó volt nagyon. Jó hogy legalább tejfakasztókra összejövünk. Ha már egyébként nem annyira. :(

Akkor szombaton 20 kürtkarácsony okés? valaki beszél a helyjel? nehogy el legyen adva vagy antsz által bezárva vagy ilyesmi. (arra nem gondolok hogy nem lesz hely..). :)

Petya írta...

Robot vagyok!

Pitti írta...

Szombat+1 hét a Kürtkarácsony véleményem szerint.

Pitti írta...

Na visszaolvastam. Nem lett véglegesítve, hogy dec. 19 péntek vagy 20 szombat, de ha a pestieknek nem jó a péntek akkor legyen szombaton.

Tsutsu írta...

Én 19-én dolgozok, szóval legyen csak szombaton..ki tudja mikor végzek.

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lacás írta...

Miert vagy robot?

Maradjon is a Kurtkaracsony hagyomany! Az is az egyik almom,hogy mikor majd hazamegyek az ekkortajt lesz es egyutt csapjuk majd le a jo kis Kalmanokat :-)

Petya írta...

Nektek nem ad ilyet?

"Kérjük, bizonyítsd, hogy nem vagy robot"

Szóval legyen 20-Dec. Még PCS is fog jönni :)

Lacás írta...

Pcs. Nagyon nagy! :-)

Pitti írta...

Boldog Karácsonyt előre is :)

http://www.origo.hu/karacsony/diszites/20141210-tancolo-tetkos-cicik-a-karacsonyfa-alatt.html

Lacás írta...

Figyu,csinaljatok mar majd egy olyan bejegyzest is amiben PCS van a gyerekevel!

Dzsonasz írta...

Küjtkajácsony, küjtkajácsony :))))

Tsutsu írta...

Trenyó lett az év futsal játékosa. Emlékeztek, amikor játszottunk ellene és elfáradt? Örök emlék :)

Hermann írta...

Akkor voltunk a csúcson lehet akkor kellett volna abbahagyni Tsuts :)

Pitti írta...

most már mindegy

Hermann írta...

Meg lehet nyugodni a Kürt még nyitva van!

Hermann írta...

Szombaton Kürt Karácsony előtt nem nyomunk egy Karácsonyi focit az agrár műfüvön? Ha van itt 1-2 jelentkező elkezdem szervezni Facebookon.

P.Cs. írta...

@Lacás: Ha gondoljátok, szívesen írok egy vendégbejegyzést. Majd Petyának küldök pár képet.

oregm írta...

a metál-rajongó blogolvasóknak, továbbá a technika iránt érdeklődőknek, valamint azoknak, akik nem szeretnek sokat szarakodni a panírozással:

http://player.hu/omgwtflol/ezt-a-japan-panirozasi-modszert-nem-ajanljuk-senkinek/

Tsutsu írta...

Kicsit beteg, de jó :)

Lacás írta...

Mindenkeppen PCs. Ez nem egy vendegbejegyzes lesz!

oregm írta...

nekem nem lesz jó ez a foci most :(

Tsutsu írta...

Tankcsapda valaki? Ha kell jegy valakinek, megveszem.

Hermann írta...

Lehet Tsuts! Majd megbeszéjük, de ha megyek intézem a jegyet.

Tsutsu írta...

Kellemes ünnepeket és Sok Pihenést mindenkinek :)