2009. február 27., péntek

Summer 2009 - Round 2

Sziasztok!



Feleleveníteném néhány elemét az idei meszesi nyaralásnak:


Helyszín: Meszes, a Rakacai víztározó mellett, ami a Cserehátban van, Miskolctól kb. 60 kilóméterre.


Időpont: június 18-21, csütörtök-vasárnap.


Szolgáltatások: úszómedence, jacuzzi, ping-pong asztal, kis focikapuk, csocsóasztal, a telek mellett a víztározóban lehet pecázni, vizibiciklizni, kajakozni, van egy közös ebédlő/buliterem, bográcsozás, kemence...


Elérkezett az idő, hogy befizessük az előleget a nyaralásra:
aki jelezte, hogy szeretne jönni, annak lehetőleg jövő hét szerdáigig be kellene a fizetni az előleget, azaz a teljes összeg felét - 3500HUF/éj - az alábbi számlára, ahonnan továbbutalom a casht:

12010501-01071619-00100000
címzett: Baji Gál Imre
közlemény: 1) ahány éjszakára jössz, illetve 2)annak a neve, akinek még befizeted magad mellett, ha nem csak magadnak fizeted be a nyaralást

Ez egy Raiffaisenes számla, tehát ha bízol manapság a bankszektorban, akkor bátran utalj (ez csak vicc volt:)
tehát például aki végig jön, azaz 3 éjszakára, az 10500/2-t utaljon, ha csajának is fizeti, jelezze, stb.

Azért lenne jó szerdáig utalni, mert jövő héten lelépünk 10 napig síelni, a tulaj meg jelezte, hogy szeretne látni valami casht lassan, ami bizonyítja, hogy komolyan gondoljuk a nyári mókát, szóval utalnám még síelés előtt az első részletet... Ha nem jön össze addig a fele, az sem tragédia, de jó lenne ha aktivizálnánk magunkat nem csak szavak erejéig!
Ha beszéltek olyan arcokkal, akik nem olvassák minen nap a blogot, please jelezzétek nekik, h itt az idő ránézni a blogra (és zsebbe nyúlni).

Remélem nem lesz gond. Ha mégis, jelezzétek, megoldjuk, de ne üljünk némán! Üdv mindenkinek:
Imi

10 megjegyzés:

bajigál írta...

Lehet nem voltam totál egyértelmű:
Példák:
egyedül jössz 3 éjszakára - azaz végig - : 5250 HUF
ketten jöttök 3 éjszakára: közlemény: János, Lilla, 3éj, 10500
ketten jöttök 1 éjre:
közlemény: Peti, Andi, 1éj, 3500
stb..

Lacás írta...

De Andi és Peti 3 éjszakára jön,ugye??Ez csak vicc volt,tudom,hogy példálózni kell valahogy és persze tudom,hogy végigjönnek szerencsére!
Bár lassan én is az egyes bankokhoz közeli (csőd)helyzetbe kerülök szerdára utalom a zsét,ez a nyaralásom amúgy nekem még sokkal többet is megérne!!Nagyon fasza lesz! Köszönjük Imi!

Pitti írta...

Szerintem Laci fizethetsz többet is, Iminek nem lenne ellenére, :-D
Téged hívtak a TEVA-tól, mert engem nem? Ilyenek ezek a HR-esek. Lemondtam a mai interjút az időjárásra hivatkozva.
Mi lesz este?
Peti elmentél Tokajba?

Lacás írta...

Szerinted Peti elment egyedül Tokajba? Az Amazont majd egyszer tényleg megjátszhatnánk Mátyus Csabi kívánságára:),de most hétvégén nem jó(legalábbis nekem)!
Viszont azt beszéltük Petivel,hogy akinek jó lenne a Tokajit megjátszanánk jövőhét pénteken.Ez inkább csak Pistit meg Hermannt érinti,mert a többiek dolgoznak.
Pisti:nem hívtak a TEVA-tól,pedíg vártam..Hátha később jelentkeznek.
Rossz időjárásra hívatkozva nem mentél??? Szerintem ezt a munkát nem akarod eléggé,mert az olyanért hurrikánban is elmegy az ember.
Kellemes hétvégét mindenkinek!

Dzsonasz írta...

minden pénteken szabin leszel Peti? csak nem bevezették a négy napos munkahetet?
mit csinálsz hétvégén móc? csajozol?
jól sikerült a torkos, bár azért eléggé tele lettem (csülök)
Soltész is a tevánál dolgozik, de hogy mennyire gáz az a csaj, sokkal gázabb még annál is mint amilyen gimiben volt

Lacás írta...

Ki az a Soltész? Gés volt?
Hétvégén semmi különös nem lesz,Móni most otthon van,így most lehet nem csajozok.
Nekem a torkos itthon volt:gyümölcsleves,rizs+máj+savanyú,ingyen:)
Nem hiszem amúgy,hogy hosszabb távon növelné az éttermek forgalmát ez a torkos csütörtök.
János,hogy van a fejed? A síelés majd jól kitisztítja,megszabadulsz az ördögi gondolatoktól:)
MCsaba:bocs,hogy hétvégén nem jó az Amazon,de tényleg pótoljuk majd valamikor.
További jó hétvégét mindenkinek:)

bajigál írta...

Hú basszus, úgy fáj a fejem egész nap mint állat, közbe meg bombáznak a referensek a feladatokkal... Ez azért is gáz, mert csak két korsó sört ittunk fejenként tegnap, igaz az literes korsó volt :D
Picit szerintem be is voltam baszcsizva mikor írtam a blogra, de remélem azért érthető.
János, ma mi/hol is lesz pontosan? Tudom h mondatad de a részletekre nem emlékszem, meg kiderült hogy a mai buli az holnap van.
Üdv

Névtelen írta...

Ha pénzt akar látni, keressen rá a gogliban: banknote! :P

Dyego

Névtelen írta...

Majd veszek fel jelzálogkőcsönt anyám lakására, abból valahogy befizetem.

Dyego

Névtelen írta...

Imi: nekem meg az egyik (a bal) szemem faj, alig latok vele, raadasul a bejegyzest is forditva kezdtem el olvasni (mmint lentrol felfele) igy nem vagtam egy percig a peldakat, azaz miert lett hirtelen a fele az osszeg. na ezt kovetoen olvastam el, hogy elolegkent az osszeg felet kell perkalni :p azt hiszem en holnap meg is probalok kuldeni penzt, csak eloszor talalnom kell egy raiize bankot.

ui: lehet Janostol elkaptam valamit es attetesen a szememen jott ki, mindenesetre Janost keruljetek mig beteg ;D Jobbulast Janos :)