2009. április 21., kedd

Szegény Pisti olyan béna, hogy nem tudott címet adni


Sziasztok Kedves Blogolók!
Köszönöm a bátorító szavakat, átadom IBRON-nak. Véleményem és meglátásom alapján IBRON egyáltalán nincs letörve, tisztában van a nemzetközi tőke hatalmi törekvéseinek – ez nem szerelem kérdése…..
Amúgy fair play módon vált meg „legkedvesebb embereitől a cég”, egyszerűen csak kigyulladtak a fények 23 kiválasztott esetében és a fő-fő partner csak annyit mondott, hogy a „legjobb embereim voltak, és a legszebbek is”. :)
A félreértések, téveszmék elkerülése érdekében, illetve az un. magdinéni folyamatok megállítása végett:
1) ARE még mindíg vígan gályázik a WC-nél.
2)A hazamenetel rövid távon nem merült fel, de létezik ilyen forgatókönyv közép-hosszú távon.
3)A 30 talléros prózai homályt és zavart okozó bekezdés a történetben:„Egyedül egy dologgal nem értett egyet, a paktum tartalmazott egy részt midőn 30 aranytallérért akarták az Istenek hallgatásra bírni. Hősünk klasszikus műveltségét villogtatva az Istenek alkuját elfogadva megígérte, hogy behunyja a szemét, viszont két szeme lévén hősünk logikus érvelésbe kezdett volna, ha a jó neveltsége ebben nem akadályozta volna meg.”a 30 aranytallér egy biblikus képet idézne kicsit árnyalva és a szerepköröket elmosva, a szembehunyós rész, pedig a klasszikusnak nevezett Ördög jobb és bal keze című film egyik nevezetes pillanatára utal, amikor az ál titkosügynököket megvesztegetik a fegyverkereskedők => a WC és IBRON közötti megállapodásban IBRON-nak felajánlottak plusz egy fél havi fizetést illetve különböző titoktartási és szitkozódás elhagyási egyezség köttetett. (nem is értem mit nem lehetett ezen érteni :) )
Mindenkinek kellemes munkát, kellemes napot és jó szórakozást!
Norbi:)
UI: Ez a bejegyzés csak azért született, mert túl sok hozzászólás volt, amennyiben valakinek van ennél jobb/bármilyen témája, kérem cserélje le a bejegyzést.

76 megjegyzés:

Dzsonasz írta...

nem, csak én megyek. Lillának azért sok lenne ennyi túra. nem is a táv miatt, inkább az erőltetett menet, meg hogy nem lesz rendesen idő kajálni ilyenek.
de nóri meg andi sem jönnek, ha jól vágom...
viszont biztos fain lesz. van már vmi forgatókönyv, hogy utána milesz? én jobbra ti balra?

Névtelen írta...

Hali!

A túrát nagyon gyilokra tervezitek? Hágy órára akartok ott lenni? Biztos, hogy nem mennek lányok (Andi, Nóri, Lilla)?

Balu gratulálok az interjúhoz- mi lett/lesz a döntés? Hogy áll az NI:Tigáz meccs?

Norbi

Petya írta...

Norbikám a kép kiválasztása fantasztikus, már úgyis kicsit untam Mitch Bunekkent.

Számomra minden világos volt, én sem értem hogy mit nem lehetett érteni.. :)

János akkor egyedül lejössz kocsival? Még egy iszonyat jó lehetőség, hogy mivel neked is lesz egy kocsid, meg nekünk is, a túra pedig úgy kezdődik, hogy Kékes, és úgy végződik, hogy Szurdokpüspöki, ezért hagyhatnánk egy autót a Kékesen, egyet Szurdokpüspökin, és máris meg van oldva buszozás nélkül a dolog + még egy kis hegyi menet a 140 lovas sportkocsival (meg a 70 lovas Corsánkkal.. :).

Na mit szólsz, János?

Petya írta...

Bammeg, már alig várom!

http://www.matraberc.hu/info.php?id=36

Dzsonasz írta...

Norbit, nem jössz? szerintem, bár a két főteki nevében nem akarok beszélni, de ha szintidőn belül lenyomjuk az már fain. én is várom.

Dzsonasz írta...

ja azt elfelejtettem: szurdokpüspökiben megnézzük rózsa vagy ki az isten házát? :):):)
amelyiknek a kertjében gyúrcsányra lövöldözött?

Petya írta...

Eduardo Rózsa-Flores ott lakott Szurdokpüsköpiben? :)

Dzsonasz írta...

http://index.hu/bulvar/2009/04/20/gyurcsany-kepre_lott_celba_rozsa-flores

balu írta...

Kiraly lesz a tura mar en is nagyon varom! Jo lenne ha Norbi8 is jonne. A hazat mindenkepp meg kene nezni :) Konnyen felismerjuk, mert az van kiirva ra, h. "Mondjon le!" Vegulis bejott neki...

Norbi a bejegyzes franko, a kep pedig 10es osztalyzatu.

Melougyben nalam most kellemes de fogos dontes volt a hetvegen: a nyiregyhazi Megakom es a hszoboszloi Tigaz ajanlata kozott kellett valasztani. A Tigaz mellett dontottem, igy KZ-vel egyutt mar 5:3 a Tigaz: NI allas.

Lacás írta...

Tényleg KZ,János régi pajtása még tovább növeli az előnyünket!
Annyira gáz,mert a rokonlátogatást is le kell mondjam,ugyanis elsősegély oktatás lesz szombaton egész nap..................
Igen,én is elkezdem a jogsit,nem sok kedvem van hozzá,de a szükség nagy úr! Ráadásul a kresszórákra is menni kell,jó lesz.
Jó túrázást annak,aki megy.
Szerintem a heti teljesítményre a csapat büszke lehet, sok sikert csütörtökre!
Üdv,kurva fáradt vagyok..

balu írta...

Hirdetés: Holnap 18:00 Békás tó. Critical Mass kerékpáros felvonulás Debrecen utcáin a Föld napja alkalmából.

Pitti írta...

Na épp ezt akartam kérdezni, hogy ki jön? Balu, Peti, én és még?

Petya írta...

srácok én nem megyek a kritikus tömegre, mert ma sokat kell melóznom. KZ pedig nem számít, mert nem írja és nem olvassa a blogot, se nem hozzátartozója senkinek, aki írja vagy olvassa a blogot, ennyi erővel bárkit vizsgálhatnánk, mondjuk

Tigáz - NI 450 : 980

Vagy mittudomén ott hányan dolgoznak.

Dzsonasz írta...

gonosz, gonosz

Tsutsu írta...

Itt amugy van egy csomó (volt)közgázos még..évfolyamról is.

Úgy halottam Tigáznál lesz bérkorrekció (felefelé) és embereket is vesznek föl..ott nincsen válság? Elviselnék én is egy korrekciót felfelé:)..de tudom hogy legalább 8 hónapig tuti nem lesz.

Nagyon jó volt a hétfői meccsünk: igazi fociélmény!Köszönöm a csapatnak!:)

Tsutsu

Dzsonasz írta...

szerintem király, hogy majdnem mindenki e két helyen dolgozik, ott legalább van összetartás.
Bérkorrekció? nem hiszem hogy az újonnan felvettekre is vonatkozna, bár kívánom nekik.
akkor balu,pisti mentek ma tekerni? vagy ez csak ilyen felvonulás?
én úgy néz ki megint megyek majd dzsörmenibe, kb. ebben látom az utolsó esélyt arra hogy beinduljanak a folyamatok. ha nem akkor ki tudja...
Norbi nem reagáltál, hogy jössz e a túrára. Szerintem gyere mindenképpen.
igazából semmi érdekesről nem tudok beszámolni feleslegesen koptatom a betűket, de unatkozok. mióta meg Mózsa dolgozik kicsit kevesebb a hozzászólás.
Digó ha olvasod esetleg: leadtam 2őtök nevezését a csülökfesztre, pj intézi a szállást.
többiek: esetleg vkit érdekel még a móka: csülök és sörfeszt b.csaba, pünkösd (p-sz-v éjjel)
csupa móka kacagás :)
rengeteg csapolt sör van, igaz elég drága (warsteiner, guiness, bit, bud, kruso, szalon barna, búza, mindig van vendégo. angol, ír, belga sörök is.
koncertek, gyulai hambi, meg a tortillya.

Névtelen írta...

Hmmmmm, nyammm!
Má alig várom!
Köszi János!
Ott a helyünk! ;)

Dyego

ui.:Monnyon le! Sün, sün, sün!

Tsutsu írta...

Akit érint: Holnap nem lesz meccsünk!

Tsutsu

ui:Már akartam irni..ez a kép több mint zseniális!:)

balu írta...

Ma Pistivel és egy pajtásával tekertünk. Voltak sokan, sok autós nem gondolta mennyire, mert nem állították le a motort. Azt hittem, hogy Pisti megelőzöl a kommenteddel. Ma volt a 2. napon a Tigáznál - ahol 4 blogozó dolgozik :) - és körvonalazódik a pozíció (Értékesítési koordinátor), szokásos bemutatás, holnaptól betanítás.

Pitti írta...

Egy egész bejegyzést akartam írni de ahhoz nem volt kedvem így nem írtam semmit plusz én fél 11-kor már alszok hétközben. :-O
Meg az is lelombozott, hogy nem tudok a Norbi bejegyzéséhez címet hozzáadni. Akárhogy próbálom nem megy. :-(
Laci ma kiküldetésben van ha jól emlékszem Pesten.
És egy kis vidámság, hogy jól kezdődjön a nap:

- Hogyan kell udvarolni a kancsal lánynak?
- Szemeid kereszttüzében égek.

- Hogyan kell udvarolni a félszemű lánynak?
- Gyönyörű szemednek párja nincs.

Petya írta...

na Pisti, adtam címet.

tegnap én még negyed hétkor itt nyomtam az igát, úgyhogy nagyon sajnálom (mert a sógorom is hívott) de nem mentünk a kritikus tömegre. amúgy a szombati túrára más biztosan nem jön? János, te képes vagy reggel 5:30kor felkelni, hogy időben ott legyél? (csak jelzem, mi Balázzsal 5:00kor indulunk). Hétvégén lesz foci? Vagy én úgyse fogok tudni még gyalogolni se, nemhogy futni?

Pitti írta...

Ez nem kifogás Peti. Bánhatod is hogy nem jöttél kiélhetted volna magad az autósokon akiknek még 10perc várakozás után se esett le a szitu és járatták a motort. De a kedvenced minden bizonnyal az a néni lett vola, aki az Audi A8-val nem tudta megérteni, hogy nem tud kikanyarodni a Böszörményi útra mivel az egyik irányban kilómeteres álló kocsisor a másikban pedig több száz kerékpáros van ami mellesleg az autósok számára le is volt zárva. Ó most látom a címet nagyon kedves, én valamivel szellemesebb címre gondoltam, pontosan a "Te mondd hogy rablótámadás a te hangod mélyebb" elhíresült mondtara és még illene is a képhez.
Most én megmondom hogy lesz foci hétvégén mert ha nem, szétcsapok köztetek.

Dzsonasz írta...

a honlap szerint leghamarabb 8kor lehet rajtolni...
ezért 7nél hamarabb nincs értelme gyöngyösön talizni. szóval szerintem legyen 7, és én akkor 6kor indulok, vagy negyed hétkor.
zsivány lesz.

másik: mózsa beszéltük a sörsátrat. tudsz róla vmit, hogy akkor lesz e? derítsd ki! akkor is ha te nem akarsz esetleg menni mert meggondoltad magad.
pesten vagy oszt nem is szólsz?

ott is beborult/esett?

Digó hogy meghallotta a varázsszót: "csülökfeszt" egyből reagált :) lehet be van neki építve egy szöveganalizátor, ami bizonyos szavak megtalálása esetén figyelmezteti :)
jövő héten ballagás, visszatérek a tágba, 6 év után.

Hermann írta...

János itt is esett de most éppen süt a nap.

Hétvégi foci sztornó mer megint megyek Ladányba.

A kritikus bicikliseknek ajánlom D. Ákos írását az iwiwen biztos neki se jutott eszébe leállítani a motort...

Sörsátor lesz a közgázon is meg a bölcsész/infón is úgyhogy válogathattok, ja amúgy a hétfői meccs után voltunk az új kolinál mer ott most is megy egy, volt sör: csapolt Arany Ászok 270, dobozos Kőbányai 270... ennyire megnőttek az ösztöndíjak vagy csak nekem esett le az állam.

A cím pedig olyan Petis.

Dzsonasz írta...

sörsátoooóoooóor, sörsátor

Ákos írta...

Hermann: nem hat, siettem :D ahogy lattam masok is... meg kellett kerulni a fel varost a sok hulye miatt :p

Névtelen írta...

A beépített "csülök"-riasztóm megint jelzett!
www.apps.google.com-on lehet beállítani a kulcsszót (ez nálam a "csülök") aztán küldik sms-ben hogy elhangzott a blogon, oszt má jövök is reagálni! :)))))))

Dyego

Tsutsu írta...

Én nem értek egyet az iwiwes hozzászólással mert igenis kellenek ilyen kezdeményezések, aminek nem tudom hogy a mozgás vagy a környezetvédelem volt-e most a célja, de tény hogy minden nemes kezdeményezésnek vannak vesztesei főleg ha 4-6 sávos utakat zárnak le.Itt persze nem a ****vakargatókra gondolok akik 10m-re is kocsiba ülnek (pl.: Plazából Fórumba) hanem arra aki tömegközlekedési eszközzel (környezetvédelem) akart eljutni sportolni (mozgás)..de sajnos nem jutott mert 20 perc helyett 50 perc lett az út..( tehát az egyik blogolvasónak jó, a másiknak meg rossz jutott és egyiksem szennyezte a levegőt a kocsijával)

Ha a túrázók nem jönnének másnap focizni..akkor lehetne szombaton LOKI meccs (15.00-17.00) után a foci (17.30-19.30)

Tsutsu

Tsutsu írta...

csülök

(Tsutsu)

Ákos írta...

Tsutsu: a lenyeg sztem nem itt van elasva, ez is egy ertelmetlen megmozdulas, sokkal melyebben kellene hatni a szervekre es teljesen mas iranyban, ami elore mozdithatna nem csak ezt, hanem mas hasznos valtozasokat is.... ez ebben a formaban egy totalis faszsag, amit nehany hulye bebeszel maganak, hogy igen, van ertelme (most itt nem a biciklizesrol van szo, mert en is biciklizek, hanem a "mozgalom" eszmei reszerol...). Kb olyan, mint felgyujtani az mtv szekhazat azert, hogy a kormany lemondjon.... tok jo otlet volt, arra is lehet kolteni nem tudom mennyit, hogy ujraepitsek....

Ákos írta...

ui: hasonlo baromsag pl. a futball stadionok szetverese egy vesztes meccs utan vagy a csapat jatekosainak megverese, nem beszelve az ellen szurkolotaborat... nagy az isten allatkertje, kerites pedig nincs

Petya írta...

csülök

Hermann írta...

Ákos, te tényleg egy lapon említed az MTV székházának gyújtogatását egy kezdeményezéssel ami azt kéri hogy az emberek ha tehetik menjenek biciklivel kocsi helyett?!

Amúgy tegnap volt a Föld napja ezért volt tegnap a rendezvény (ha jól tudom).

És ha meg van a véleményed akkor próbáld meg normálisan kifejezni főleg ha tudod hogy a haverjaid közül is voltak páran.

A foci szombatra se lesz jó. Loki meccs után megyek, ja Peti odaadtad Tssutsunak a bérleted?

Pitti írta...

Hát szerintem is is egy kicsit dúrva az Ákos hasonlata és erre sok példát lehetne felsorolni, hogy miért is. Ákost úgy látszik kicsit érzékenyen érintette a dolog és túlreagálta. A fő Ákos hogy gyógyulj meg!
Na zúzok haza heroes-t tölteni 1000-rel

csülök

Ákos írta...

jajj Herrman, tulreagalod (nem en, hanem te!).... en _nem_ az itteni emberekre gondoltam meg nem a biciklisekre ugy altalaban, ezt mar vaghatnad... hanem maga az elgondolas egy baromsag, foleg igy, hogy a forgalmat feltartjak teljesen feleslegesen... igen, az mtv szekhaz szetvereset is ideirtam, nyilvan nem egy fajsulyu, de ezt vagod.... vajon mit szolnanak a bicikliske, ha a gyalogosok felmennenek a bicikli utra es ott masiroznanak, lassitva a kozlekedesuket, csak azert, hogy ne biciklivel jarjanak, hanem gyalog (bele ne kossel nekem ebbe is...:P). kb olyannak tartom ezt az egeszet, mikor mondjuk valaki ciganyozik: van aki ugy gondol a szora, mint fajta, van aki ugy, mint viselkedes es eletforma... igy oks?!

Ákos írta...

szal igy elnezest, ha valakinek a lelkebe gazoltam, de nem feltetelezem egyik ismerosomrol sem, hogy mondjuk olyan "suket" volna, hogy kivilagitatlanul biciklizik sotetedes utan (mint ezt teszi a sok visszamaradott ember...), ill hogy azert ment ki biciklizni, hogy a forgalmat feltartsa. na ennyi.

Petya írta...

én nem egyszer kerülgetem a gyalogosokat a bicikliúton, szóval ez rossz hasonlat volt.

de kár, hogy nincs iwiwem.. :)

Hernyó, a bérletem még itt van. Csucsu nem képes bejönni érte, pedig naponta jár erre..

na csülök

Knorbi írta...

Hali,

Sajnos nem fogok tudni menni túrázni - családi dolgok...., de nektek jó szórakozást (szívesen mentem volna)!

Május 1-én szerveződik valami, illetve szervez valaki valamit....

Norbi

Ákos írta...

Petike: de nem masznek fel a gyalogosok azert, hogy vegigvouljanak a bicikli uton mondjuk a fancsikai leagazasig... uh nem volt rossz hasonlat.

Hermann: azt pedig igenis fenntartom, hogy senki ne szoljon bele a dolgaimba es ne akarjon mar valtoztatni azon, amit csinalok.
Te mit szolnal hozza, ha jonnel be busszal mondjuk reggel munkaba busszal es mondjuk melegfelvonulas lenne Jozsatol Debrecenig, ezzel feltartanak a buszod te meg elkesnel... Ugyanugy egy kis csoport, akik a sajat faszsagukat eroltetik (pl hogy osszehazasodhassanak meg egyebek), holott a kutyat nem erdekli az egesz: kulonbozoek, na es?! tartsak meg maguknak es legyenek boldogok.

Biciklisek: gondolom nem vezetsz tul sokat, mert akkor valszeg teged is zavarna, ha total sotetben vmi hulye tekerne az ut mellett (ha gondolod egyik este felveszlek kocsival, teszunk egy kort a varosban es kornyeken, megmutatom neked, hogy a biciklisek 50-70%-a - nem vicc - nincs kivilagitva vagy egy rohadt prizma sincsen kiteve ra), neked pedig kiesne a szemed, ugy lesned az utat, mert ha elkened, akkor neked annyi, mehetsz a bortonbe, ez fix.

Hermann írta...

Ha Debrecen és Józsa között reggel meleg felvonulás lesz az közzé lesz téve mint ahogy ez is benne volt a hírekben, így az nap felszállok a biciklimre és azzal megyek be.

Részemről a téma lezárva.

Peti mégse kell a bérlet mert Ricsi szólt hogy nem tud jönni.

Ákos írta...

Es halas leszel a buziknak, mert aznap leizzadhattal, mire beersz biciklivel... sztem is hagyjuk

Tsutsu írta...

Az iwiwes hőbörgéseknek és egész társadalmat megosztó témáknak szerintem nincs helye a blogon!

Szombaton Loki meccs után azt beszéltük Csabával hogy mehetnénk köpködni egyet..Herr az állomás arra van:)

Peti ha holnap szólsz akkor érte megyek és valaki kijöhet a meccsre vele. Valaki?Meccsre? (Délelőtt nem leszek benn, de 3kor ott lesz nálatok mítingem)

Voltam az agráros tanár esten és úgy rámtört a nosztolgia, hogy holnap beviszem hallgatni a Best of Kürtöt ha megtalálom.:)Valakinek van még ilyen cd-je rajtam kívül?:)

Tsutsu

ui: Csülök!
Lehet, hogy elromlott az alert küldő rendszer??:(

Névtelen írta...

Bocs Tsutsu, lemaradtam, mert elfoglalt voltam.
De láttam az sms-t! :)
Ne csülközzetek ennyit, mert egész nap csipog a telefonom miatta! :)

Csak felületesen olvastam, de mi volt? Meleg biciklisek vonultak Józsára???!!!

Dyego :D

Névtelen írta...

Én is tiszta ideg lennék ha Józsán laknék és sietnék és egy csomó meleg biciklis meg elálná ja zútamat!
Mindenkivel 1-etértek!

Lacás írta...

Bakker olyan tárgyaláson voltam ma
Pesten,ahol szkrázott a levegő. Nagyon dúrva volt,majd mesélek.
Ma voltam kresszen is,alig élek.
Jövőhéten sörsátor!!

Ákos írta...

Lacas: a kresz nem gaz, majd mikor a babat kell "nyalogatni" az gazabb :D nekem mar a rutin es kresz is megvolt, mikor mentem eu-re is, sztem az volt a legrosszabb :))

Tsutsu: hat, nem en hoztam be ide... :p masreszt nem hoborges, lehet jol jart vele par ember, mert elkerulte azt az utvonalat :]

Ákos írta...

ah, ami kimaradt: csülök ! Dyego ebredjel es olvasd a blogot :DD

Petya írta...

azért király lenne tényleg egy meleg biciklis felvonulás.. én arra biztos mennék.. :D

Bölcs vezérünket idézve:
"...egész társadalmat megosztó témáknak szerintem nincs helye a blogon!"

Ezzel teljesen és totálisan egyetértek, különben nagyon egyedül érezném magam egy idő után..

Pitti írta...

Jó meglátás Peti! :-DDD

Ha valaki kitalálja mitől különleges a mai nap annak fizetek egy sört.
Sok sikert! :-D

Dzsonasz írta...

attól, hogy tejbegríz lesz a tigáznál az ebéd...
Móc mesélj már bp.ről vagyis a konferenciáról vagy miről

srácok, akkor hogy lesz holnap?
mikor/hol tal? mit kell vinni :)))?

Tsutsu írta...

Emberek! Aki nem jön Loki meccsre az is jöhet utána köpködni: 17.45-18.00 között tuti odaérünk.

És nem látom a jelentkezőket!

Pisti: Az én tippem az, hogy pénteken van, és hogy Ustust csak 11-re jött be dolgozni (és 6 után megy haza) - ezért máris különleges:)

Tsutsu, a Bölcs :D

Hermann írta...

Boldog Születésnapot Pisti!

Pitti írta...

Hermann a nyertes a többiek meg így jártak.

Petya írta...

szóval akkor a tényállás, hogy Pisti születésnapján, Pisti ad Hermannak egy sört, mert ő volt az egyetlen aki tudta.

ez olyan, mint hogy "fogadjunk 10 centbe, hogy többet tudok meginni, mint maga kifacsarni.."

Dzsonasz írta...

bódog szülinapot, akkor nem tejbegríz volt?

Lacás írta...

Most olvastam végig a megjegyzéseket. Ákos,jól kiborultál. Van ilyen,valószínűleg nehéz volt a napod,megértelek. Én a részemről faszfejek gyülekezetének a volán mögött űlőket tartom,dehát nem vagyunk egyformák.A lényeg:legyen béke a blogon is tisztán fogalmazzatok,mert szegény Diégó nem tud olvasni a sorok között:)
Holnap jó lenne akár egy billiárd is,mert reggel fél 8-egészen 17 óráig leszek oda és utána ráérek.Mehetnénk egy kicsit többen is!
A tárgyalást majd inkább elmesélem.
Jó túrázást! Jánost kíméljétek,mert az ő lábacskája nincs hozzászokva ehhez. Bár az enyém se...
Laci

Névtelen írta...

Na, de Lacás: "faszfejek gyülekezete" ??

:)

Ja, Loki meccsen ki lesz végül? És utána kinek van kedve köpködni, meg mongyuk egy sörhöz?

CSN

Hermann írta...

Loki meccsen Tsuts meg én biztos leszünk, meg gondolom Gomboromirék is.

bajigál írta...

Szasztok emberkék!
Jó pár napja nem írtam már, elég pörgősek a hétköznapok, de azért az olvasásra mindig szakítok időt, szóval naprakész vagyok:)
Pisti isten éltessen!
Lacás, feldobod itt a labdát, aztán meg nem fejted ki h milyen volt a pesti trip.
Jövő hét végére kéne valami fain dolgot csinálni, gondolom lesz egy buli mindenképp, focit is illene összehozni 3 nap alatt, de olyasmi is eszembe jutott, hogy flesh lenne egy grillezés például. Vélemények?

Lacás írta...

Nem rád értettem Csaba,ne aggódj:)
Én benne lennék a köpködésben,Csucsuval 3/4 6ot beszéltünk meg.
Jövőhéten pénteken nagyon jó lenne egy buli!

Nagyzee írta...

Sziasztok!

Régen jártam már itt. Ez a köpködés egész pontosan mit takar, és hol lehet megejteni?:)
Lehet, hogy lenéznék holnap este.

Nagyzee írta...

És stílusosan enyém volt a 61. hozzászólás.:D

bajigál írta...

szerintem a köpködőre gondoltak a fiúk, de nem vagyok biztos benne, kér egy megerősítést:)
lassan kezdődik a túra, hmmm
sztem vagy 3 napig nem fogtok tudni normálisan járni:) majd meséljetek!
üdv

Lacás írta...

Este 3/4 6 kor a Délibáb/Köpködő nevű helyen leszek. Ha változik valami szóljatok vagy írjatok sms-t.

Lacás írta...

Pisti,gyere ha tudsz,meg persze akárki.

Ákos írta...

http://www.indavideo.hu/live/Inspiralo_bicikizes kicsit meresz a srac :P Jobban nyomja a biciklievel a kerites tetejen, mint NagyCs anelkul (bar vegyuk figyelembe, hogy NagyCs alkoholos befolyasoltsag alatt volt :D)

Ákos írta...

ejj, az elozonel a link nem jau, javitott verzio: http://www.indavideo.hu/video/Inspiralo_bicikizes

Pitti írta...

Na ez a vid tényleg inspiráló. Annyira könnyedén csinálja a srác a trükköket, hogy úgy árzed neked is mennének ha nem is tudsz triálozni és ez a tudás az ő részéről a tiedről meg az utolsó percek. :-DD

Pitti írta...

Na mi van túrázók, nagyon nagy a csend!?

Pitti írta...

Na ne már fiúk ez már brutális mértékű inaktivitás. Akkor mesélek picit. Tegnap este elhívott a Mózsa-Nagy duó elinni az időt. Ez annyira jól sikerült, hogy reggel 5 után értünk haza Lacival, Az hagyján hogy a madarak csicseregtek de már a kakas is kukorékolt ami elég mélyen érintett és végképp tudatosította bennünk hogy biza reggel van.Amúgy ez a reggeli séta annyira nem esett jól és nem is kívántam.Ja a bakelitben pörgettük a lemezt.Egyébként nem értem Petit mi a helye a Bakelittel, mert teljesen normális hely. Fiúk akik tudják hogy miről beszélek el kellene vinni Petit a Fórum Café-ba bár lehet hogy az már az egészségére káros lenne, így előtte mindenképp ildomos lenne egy stressztűrőképesség vizsgálat.Ja és tök olcsón megúsztam a tegnap estét.Vagy csak ennyit jelent hogy nem fizettem belépőt és nem taxival jöttem haza?

Holnap írjatok nekem valamit, mert ez már szégyen!

Pitti írta...

Javítás!

11.sor helye=baja

:-DDD

balu írta...

Szevasztok! Megtöröm a csendet akkor: nagyon jau volt a túra :) Peti majd rak fel képeket remélem, nem akarom lelőni a beszámoló érdekességeit, mivel úgy beszéltük meg, h. ő ir majd bejegyzést. Ugye Petke? Annyit azért szerintem elárulhatok, hogy mindhárman teljesítettük a távot szintidőn belül.(Tavaly 50%, 2004-ben 40 % teljesítette:)

Ákos írta...

epp a keddi prezentaciomat keszitem, nekem jutott a penzugyes resz (azert , mert nem voltam ott a megbeszelesen, igy jartam), nem sok kozom van hozza, de nem is akarom, hogy legyen, uh tul leszek ezen is es elfelejthetem :) neztem a fooldalt, meg szoktam varni, mig betolti az aktualis csaj kepet :D most valahogy viszont azt olvastam, hogy "szőrös csajok Pistinek".... na mondom ki volt ilyen poenos, hogy atirta, aztan elolvastam ujra es szörfös az meg most is :D
Pisti: azert ennyi csajbol egyet-egyet adhatnal, ha mas nem, akkor legalabb kolcson :]

Lacás írta...

Gratulálok elsősorban Jánosnak,de a másik két túrázónak is.

Névtelen írta...

Haligali!

Nagy polgári életem kezdetén, mivel is üthetném el az időt a reggeli órákban, mint üveges tekintettel átfutom a sajtót. Ezen áldásosnak és hasznosnak sem nagyon mondaható tevékenységem közepette találtam a következőket:

http://www.haon.hu/hirek/im:haon:news-hajdubihar/cikk/campus-fesztival-sztarkavalkad-a-nagyerdon/cn/haon-news-fcuweb-20090416-0123473426/origin/newsletter23-04-2009/

- de lehet, hogy ez csak nekem volt hír.

Gratuálok a kaland-túra túlélőinek, remélem vasárnap és ma is sipp-supp kiugrottatok az ágyból....

Szép napot!

Norbi

Dzsonasz írta...

tényleg kibaszott jó volt a túra.
már várom én is a bejegyzést, de tudom, jó munkához idő kell.
nekem csak a sarkam fáj, amin lett egy 2cm átmérőjű vízhólyag amit leszedtem, és alatta fáj.

úgy tudom nem lesz sörsátor a közgn, de vhol máshol biztos van, oda elnézhetünk. Ákos te mit tudsz minderről, mint egyetemista?

tegnap jó kis pocolós nap volt, forma 1, este pizza, meg megnéztük a gettó milliomost. hát mit mondjak, szerintem nagyon átlagos, nem értem hogy miért kellett ezt ennyire kiragadni a sok hasonló maszlag közül. ez is mutatja a mai filmek szinvonalát, ha egy ilyen kapja a legtöbb oszkárt. bezzeg a titanic idejében :-)))))))

Bakelit szerintem nem lenne rossz, ha 5X ekkora lenne. így csak száttátni jó, a füst és a tömeg miatt nem nagyon lehet mást csinálni.
Csaba is hajnalig dorbézolt veletek?
Köpködés milyen volt? Tsutsu megvolt a kombó?