2009. július 20., hétfő

Balaton

én azt hallottam elég drága Mogyoród, mi igaz ebből Tsutsu?
A balcsi jó volt, pénteken a dugó után megérkeztünk 6 ra, még 8ig simán mocsok meleg volt, flasheltünk a vízben, aztán pocoltunk meg ilyenek. megvolt a lángos sör kombó is :Dszombaton meglepődtünk, hogy még mindig jó idő van, és le is mentünk a partra 11 fele, és kb. fél 2ig jó idő is volt, mikor azonban észleltük, hogy kezdenek gyűlni a felhők, eltipliztünk boltba mert otthon akartunk főzni. mire kijöttünk szakadt az eső és sötét volt szinte. ekkor úgy döntöttem, hogy nem akarok szarrá ázni, meg a megszerzett csemegéket sem akarom rommá áztatni, így gondoltam beállok a spar bejáratához, ahol volt egy eresz, viszont elég közel kellett menni a bejárati ajtóhoz, hogy ne csapjon be a víz. egyből jöttek a biztonságiak hupákolva hogy ezt hogy képzelem, a boltba nem akarok e beállni, mire mondtam hogy 1:30 alatt bedobáljuk a cuccot a csomagtartóba, és már itt sem vagyunk. először húzták a szájukat de nem tudtak mit csinálni, és végül rájöttek, hogy ez nem a világ vége ha ezt megengedik.az esőt kihasználtuk és főztünk egy kis olaszt, ittunk hozzá egy kis olasz bort. majd aztán kezdett jobb idő lenni és kitaláltuk, hogy kimegyünk a lokimeccsre lévén hogy az siófokon volt.el is indultunk szépen, két opció volt, a busz és a vonat, végül busz lett mert a vonatok késtek. amúgy a sóstói állomáson az a flash, hogy ki van írva hogy a személyzet több feladatot is ellát, és ha vki 5 perccel az indulás előtt akar jegyet venni, az nem biztos hogy tud :D na mindegy bementünk a citybe el a meccsre, megvettük a jegyet kemény ezerért, ekkorra már persze nem volt jó idő, de már mindegy volt. találkoztunk pár ismerőssel pl. Csaba unokatesójával Pistivel, meg Koncz és Tárkányi voltak még ott.bűn szar volt a meccs, csak azért szurkoltunk, hogy ne legyen hosszabbítás. utána tipli haza. Vasárnap ismét jó idő volt, de a parton szeles ami jó volt a Kite és Wind Szörfösöknek, azokat flasheltük, aztán fent a kecónál a kertben napoztunk, 2X grilleztünk, elolvastuk az újságokat, és este 8 körül elhagytuk az ojjektumot. a vihar ellenére is jó kis hétvége volt. Kár hogy ezen a nyáron már nem tudunk többet menni, de azért Bulgária is biztos jó lesz...
Norbi és Era gratulálok a lakáshoz, a következő bejegyzésen legyenek képek róla.
Találkozunk pénteken a campuson :)

92 megjegyzés:

Pitti írta...

Mi az, hogy Bulgária is biztos jó lesz? Ha nem fog túltenni egy balatonnál töltött félig esős hétvégén akkor el se megyek. Bazz!

Tsutsu írta...

Peti: tekints úgy Norbiék lakására, hogy csak azért vették, hogy legyen egy jó befektetésük, de emellett szinte percek kérdése és jönnek is haza..:):(:)

Mogyoródi aquapark területén a boltok semmivel sem drágábbak más strandoknál,vagy a Balatonnál. A belépő az elég húzós, de üdülési csekkel évente egyszer kifiztehető. Felnőtt 5200. Szerintem Szoboszlónál jobb: több és jobb csúszdák vannak, rá lehet látni a ringre is - elég jól. Lehet csúszós és vízalatti fényképeket csináltatni - amit persze meg lehet venni-hazavinni.(A fényképet gép csinálja, nem előtted csúszik egy fényképész:)) Dél körül több helyen is sor volt, pl a 2 személyes matracoknál/gumiknál, de pár pillanat alatt sorra kerültél, nem úgy mint Szoboszlón. Utóbbi mellett az szól, hogy közel van és azt hiszem csak 2700 egy jegy - persze az is üdülési csekkből:)

Ma dolgozok, a látszat ellenére keményen, mert holnap megyünk Olaszba.Egész hétre 30 fokot mondanak, ami olyan meleget jelent ott, mint itt a 36. Szóval lehet olyan négeren jövök haza mint Peti:)

A hétvégén bármilyen meglepő nem nyertem a Lottón..most lehet megint nem játszok 10 évig..:(:)

Tsutsu

oregM írta...

bakker Peti elfelejtettem: kuttúrautalvány van, ha esetleg még nem adtad oda a kesst a csajnak, akkor rákérdeznél? holnapra be tudnád vinni (elviszem ma délután)
ha nagyon hápog hogy neki ma kell a pénz akkor meg odaadni és esetleg kicserélni holnap, vagy valami rugalmasság.. (vagy ne is álmodozzak?)

Névtelen írta...

Biogál vagy Bajigál?! Bocs Imi, csak átfutottam a régebbi kommenteket, oszt megakatt ezen a szemem! :D
Aluttam basszátok, nem is énvagyok az ördög, azördögbe!
Kicsit úsztam az árral, meg sirattam a fürdőgatyámat (Peti)!
Megyek a Krampuszra! 3 nap!
Ha vammég jegyed Peti, akko szójjámá mer kéne vagykettő-vagykettő!

Huhuj-hejhaj csuhaj!

:D

Dygó!

Knorbi írta...

Sziasztok!

Csucsunak részben igaza van, ez nem csak egy lakás-otthon megvételét jelentette, hanem befektetést is.

Amúgy, ha a hazaáruló magyar kormány nem vezette volna be népnyúzó intézkedéseit, akkor nem vettünk volna még nagy valószínűséggel lakást, de nem így történt.... (sajnos így csak :( 1 db kacsaláb fért bele a budget-ba :) )

Mindenkinek szép napot!:)

knorbi
az angyalföldi

Dzsonasz írta...

akkor nekem megvetted Peti, ugye?
nyugi pisti jó lesz Bulgária, csak most kapott el először a nyár szelleme, eddig fel sem tűnt hogy nyár van és nyaralással is lehetne tölteni, mint mondjuk egyetem életén.
ez annyira sablon, hogy ilyen kicsinyessé válik az életünk, hogy dolgozunk azért, hogy 1-2 hétre el tudjunk menni vhova pihenni, meg hogy legyen néhány hétvégénk.

egy a jelszó: vállalkozni kell!!!

Knorbi írta...

János én úgy tudom, hogy az osztrák síparadicsomok panziótulajdonosainak is igen keményen kell dolgozin, annak ellenére, hogy vállalkozók!:)

De abban mindenképpen igazad vagy, hogy ha a magad ura vagy, akkor rugalmasabban tudod osztani az idődet, cserébe persze jóval nagyobb felelősség is társul a történethez!:):(

Petya írta...

én sose lennék vállalkozó, sokkal többet kell dolgozni, és nem tudod otthagyni a munkát a melóhelyen - -mondjuk közülönk többeknek ez most sem sikerül.

Jegyeket kifizettem, aki lemaradt, kimaradt:

János + Lilla: 4db jegy -16huf
Imi: 2db jegy - 8huf
Öregmátyus: 3db jegy - 12huf

Digó, a gatyád kimosva ott pihen a szekrényemben. Ha eljössz érte, odaadom. Vagy elvihetem a Campusra, ha gondolod.

oregM írta...

basszus, de még ma reggel is 1dbrol beszeltunk :)))

(ezek utan telleg remelem hogy jo a kulturacsekk is:)))

na mindegy, kifizetem persze, így legalabb nem kell gondolkozni hogy a felaru jeggyel vajon be tudok-é menni:)

Lacás írta...

Elkezdtem nosztalgiázni egy kicsit és beleolvastam a régebbi bejegyzésekbe.
Vicces visszagondolni mikor Harcsa kizavart a könyvtárból diplomamunka írás közepette,vagy mikor a magyar lyányokkal hülyéskedtünk:)Rendesek voltatok,hogy megvédtetek,pedig én voltam a hülye:)

Lacás írta...

A szuper-kupadöntőből csak 10 percet láttam,de az is 10 perccel több volt a kelleténél.Ti még fizettetek is érte?
Milyen olaszt főztetek végül?

Pitti írta...

jaj jaj lmaradtam kimaradtam
Gombi nem szólt vissza ami azt jelenti hogy nem kapott olyant mint Mátyusék így utolsó reménysugaram is oda, hogy félárú jegyem legyen.
Peti tudsz még nekem boltolni 3 napra való jegyet?

Petya írta...

szia Pisti, sajnos nem, már lezárult a móka, viszont ezek szerint Oregmátyusnak van 2db jegye, vele bótold meg, hátha eladja...

Tomi a probléma az volt, hogy csütörtökön zárták le a fájlt, amikor te felhívtál pénteken, hogy csak egy kell, akkor én kitöröltem a fájlból, de mint utólag kiderült, a csaj kinyomtatta a csütörtök délutánit és azt küldte el a szervezőknek.

Pitti írta...

Most akkor öregM-nek hány jegye van?

Névtelen írta...

oregemnek van 3db 4ezres meg Xdb felaru jegye, ahol az X erosen bizonytalan, mivel a campusosok b@sznak valaszolni azota is, senkinek semmi info.

amugy öcsémék még nem kaptak (es mas ismerosom se aki igenyelt)
talan holnap okosabbak leszunk.
a gond ugye az atruhazhatosag, mert elvileg nem lehet, persze majd meglatjuk hogy mukodik a gyakorlatban.

ha kell az egyik 4ezres jegy szolj, es a tied - vagy varsz te is hatha lesz felaru..


Peti szerencse h kinyomtatta a csaj:)

Norbi egyetertek (+ lehet a rugalmas idobeosztas is azt jelenti hogy o dontheti el, hogy este 11-tol 2ig a konyvelest vagy az adobevallast csinalja:)

Pitti írta...

kéne mind a 3 4ezres jegy :-P de egy mindenképp.

Pitti írta...

PCS tesója tud 9500ért heti jegyet.
ha valakit érdekel szóljon most!
Köszi!

Petya írta...

Öregmátyus!

Mózsa szintén szeretne 1db 4ezer forintos jegyet, Pisti a másikat, akkor már csak Rékáét kell elruháznod másra.

A többieknek oké, tudtok majd fizetni, vagy mint egy kis hülye árulhatom majd a bejáratnál a jegyeket? :)

Petya írta...

az egyik munkatársam most kapott levelet a campus szervezőitől: lakcímkártya ellenében a helyszinen lehet átvenni a félárú kedvezményes jegyet.. :(

Pitti írta...

nekem nem kell már jegy mivel ahogy említettem PCS tesójával boltolok bérletet.
Bocs Öregem!
Nem akarom azt mondani, hogy szopóálarc, mert nem vagyok annyira szívtelen, de hát valljuk be őszintén úgy fest a dolog.

Névtelen írta...

0.nap :)

kébzejjétek, lehet nemiszok csütörtökömön, mert rangidős executiv broker lettem és a hátamon kell vinnem az irodát egész 7en. :'(

Dyego

Névtelen írta...

bazki Pisti.. majdnem mondtam valamit, hogy ez mi, de biztos nem a szívtelenség lett volna....
szarkavarás a köbön:)

na mindegy, nincsen szopóálarc, mert Laci megkapja a jegyet (mivel -én- tényleg nem vagyok szívtelen:)


délután legyen nálad a jegy Peti bácsi Laci nálad meg a lóvé, megbizniszeljük a dolgot,
ill. Peti nem válaszoltál azóta se, kp-t vigyek vagy jó a kultúracsekk is?

tom

Névtelen írta...

(Dygó aki a hátán viszi az irodát az nem a rangidös executive broker hanem a napszámos meg a földmunkás:)
(meg a mezei csiga:)

Dzsonasz írta...

amikor nekem volt blogom én megtiltottam egy időre asszem hogy névtelenül okosítsanak az emberek, mert az nem jó.

lehet mi is be fogjuk szopni a jegyet, de mivel még mindig nincs biztos 100% hogy lesz ingyen így muszáj volt megvenni a 4000est, de sztem nem fogjuk tudni eladni a helyszínen, ha oda kerül a sor, ha már ennyire osztogatják azt a kurva jegyet...
olyan ez már tisztára mint a gólyatábor, amikor vki fizetett a többiek meg bementek ingyen ::D
na csoki

Petya írta...

A legszebb az egészben, hogy én csak segíteni szerettem volna rajtatok, ti meg annyira örültetek, na mindegy valahogy osszátok el azt a 6 jegyet ami van:

Öregmátyus rossz hírem van, hárommal kevesebbet kaptam, úgyhogy te nem kapsz.

akkor Imikének 2db jegy
Jánoséknak 4db jegy

Lehet üzletelni.

csabinnyó írta...

pff Peti, ez a stílus még tőled is szokatlan...
(persze, lehet, h kimaradtam vmiből...)

Ádám írta...

Sziasztok!

Pénteken én is kimennék a campusra, és csatlakoznék a társasághoz, ha nem gond.
Mikor mentek ki?

Ádám (Faragó)

Névtelen írta...

na en akkor nem kerek es nem is kapok jegyet, bocs Laci de igy adni se tudok :)

nincsen ezzel gond, mar megbeszeltem Csabival is,
aki megy azzal -remelhetoleg- penteken talalkozunk


üzletelni nem nagyon lehet, ahogy nézem Iminek meg Mikunak annyi van amennyit kért szóval ne bonyolitsuk tovább.

üdv
tom/oregM

Dzsonasz írta...

én valószínű fel fogom tudni ajánlani a 4et, mert mutterom szerezni fog. (nem tudok semmi biztosat, azóta sem, de így lesz :D)

Ádám, amint hazaértünk a fővárosbúl megyünk ki. sztem, 7 fele már ki tudunk menni, elvileg 2-3 között indulunk, otthon egy gyors kaja aztán tipli...

Dzsonasz írta...

na akkor nekem a 4 jegy (2péntek 2 szombat) felajánlásra kerül, kell vkinek? most már tuti a dolog, hogy nekünk nincs rá szükségünk...

Lacás írta...

Nekem már megvannak a jegyeim,inkább fizettem értük,de nem csípem a bizonytalanságot.
Jó,hogy jössz Ádám! Ott leszek szinte egész nap,majd mindenkivel keressük egymást.

Dzsonasz írta...

old cat, nem kell a jegy?

Popy írta...

Ki jön ki ma? És ki holnap?

oregM írta...

nekem nem

ha nem akarsz árulni, van pár ismerős aki jönne és úgy tudom még nincs jegye. A 2 péntekit át tudom venni, a szombatikat most nem tudom de sanszos h tudok arra is, megkérdezem ha kell

Dzsonasz írta...

hát megköszönném nagyon, Petinél vannak a jegyek, ha elintézed a dolgot megegyezhetünk egy a 4000 nél méltányosabb árban is :D
na? benne vagy?

Dzsonasz írta...

popy te nem jöhetsz mert el van törve a kezed
pihenjél rá a nyaralásra :D

Pitti írta...

Mi Popy keze el van törve?Ill melyik popy melyik keze?
Digó jössz Petiékhez?

Petya írta...

Tamás nincs olyan, hogy csütörtöki, pénteki, szombati, csak napijegy van :)

Nekem teljesen mindegy hogy kinek hova.

oregM írta...

igen tudom, kozbe rajottem en is hogy hujeseget irtam, csak megzavart amit Janos irt hogy van 2 penteki meg 2 szombati jegye :)

irtam mar a sracoknak hogy nem 2 van hanem 4, de mivel ök meg felaru jegyet probalnak szerezni, es ugy tunik megis at lehet venni ugy a helyszinen hogy nem kell bemenj egybol (legalabbis ez a legujabb info), lehet sikerul.
este kiderul, addig nemtok mit mondani.
(nyilvan 4ezernel olcsobban még biztosabban el lehet passzolni..)

Popy meg egy aruloo disznoo, nem jon paintballra sem, bezzeg a fesztivalon fog csapolni a gipsszel csinalja majd a helyet maganak..

Névtelen írta...

Nemtom mi lesz Pötijéknél, de szerintem nem, mer 5ig dógozok, mint a csiga :), ótán "haza, gyors kaja és tipli" :) fél hét körül kinn leszek. Maj ottan ütközünk mint a hegyi emberek a negró reklámban! Kispál 3. sorban fogok papucsban ugrabugrálni!!!! :)))))))))))

Dy-Go

Névtelen írta...

Én kisPCStől vettem jegyet bibibííí!!!

D-Go

Dzsonasz írta...

még 3 van eladau...

Popy írta...

Igen, eltört a a jobb kezem gyűrűsujja. Nem részletezném hogyan történt, nem vagyok rá büszke. :)))
Aki meg még nem tudja ki írta ezt, az most már nem is fogja. :)
Én

Pitti írta...

Nincs azon mit szégyellni hogy beletört egy punc.ba sőtt büszkének kéne lenni rá, bár tényleg idétlen egy baleset. :-DDD
KisPCS ez jó:-DD én is vele boltoltam.

Lacás írta...

Ki,mikor és hová megy ma? Mert szabad vagyok,mint a madár,és vastag,mint egy állat! Sajnos a 2.része nem igaz a mondatnak:)
Pisti,az én adagom felajánlom Sanyinak! Csak kérd meg,hogy várjon meg és vegyen be téged is a csapatába!
Peti,élsz még?

Dzsonasz írta...

Peti mikor vehetem át a jegyeket? hogy aztán megpróbáljak továbbadni rajtuk, mármint egyre már van keresletem, mi szerintem ma olyan 7körül megyünk ki...

Dzsonasz írta...

na Szörnyű megvette a maradék jegyeket, szóval ennyi volt az árulás.
Peti mikor vehetem át?

oldcat írta...

na jóvan akkor, én egyre tudtam volna vevőt, de azt is inkább csak háromezerötért.
(minden haver szerzett végül ingyen meg félárú jegyeket..)

Petya írta...

FÉNYT!!!

Miki írta...

CSAK a FÉNY:

http://index.hu/kultur/zene/fesztival/2009/07/25/kaposztalevel_ihatatlan/


Miki

Lacás írta...

János,te egy áruló vagy,mert jegyeket árultál.Értitek,jegyeket áruló.:)

Lacás írta...

Én is megkérdeztem,hogy honnan jött a FÉNY és azt mondta,hogy az oroszoktól.Lehet tényleg az oroszoktól jön? Lehet..

Pitti írta...

Egy kis Fény történelem:

http://index.hu/kultur/zene/fesztival/2009/07/25/kaposztalevel_ihatatlan/

Lacás írta...

Holnap megint meló,olyan jó..

Pitti írta...

Laci mennyire ért már a hangulatkeltéshez nem?

Dzsonasz írta...

szombaton kicsit szétszéledt a társaság...
mi fél 3 kor leléptünk mert mocskos hideg volt, meg be is fáradtam :D
ti még mit toltatok?
na vhogy csak kibírjuk ezt a hetet, nem igaz Pisti aztán irány sunny beach :D

ja amúgy király volt a fesztivál, ilyen összetartás, amit a banda ezen a nyáron tanúsaít rég nem éltünk már meg, gyakorlatilag több a nagyevent mint egyetem alatt.

Petya írta...

azért János, mert most már mindenki tele van lével, és van miből költeni, nem kell a szülőktől kuncsorogni..

Pitti írta...

Én kb a perceket számolom vissza a Bulgi-i indulásig.
Nem tudom ti mennyire vagytok kipihentek és mennyire van kisímulva arcotokon a bőre, mert én totál készen vagyok és a paitball is érezteti a hatását az izomzatomban. Reggel annyira frissnek éreztem magam hogy reggeli ital gyanánt, magamhoz vételeztem egy Bombát és további töltőanyagként itt figyel egy RedBull az asztalomon amit majd ebédnél tervezek kísérő italként elfogyasztani és ezáltal fenntartani azt a látszatot hogy nemcsak testben hanem lélekben is a munkahelyemen vagyok.
Ha már azt mondtam, hogy percekben számolom az indulást akkor még 16250 perc van hátra.

Pitti írta...

Amennyiben péntek éjfélkor indulunk!

Dzsonasz írta...

én is várom Pisti.
és a többiekkel mi van? meddig maradtatok szombaton?
dygo remélem nem vágtad szét magad megint...
Mikinek és Pistinek köszönjük a fényes újságcikket, jól indult a hétfő reggelem ezáltal :)
viszont ez a pia nagyon üt állítólag, úgyhogy óvatosan kell vele bánni

tényleg, még nem is voltam a honlapon, na megyek

Knorbi írta...

Hali!

János jó volt összefutni a villamoson, bocs hogy nem szálltunk le de időre mentünk - csak nem volt idő ezt elmondani....

És tessék lássék - Budapest sem olyan nagy, a múltkor Csontóval futottunk így össze....ma pedig Jánossal és egy volt középiskolai osztálytársammal ...

Persze a fenti gondolatok, valószínűleg kevesek lesznek, hogy Bp-re csábítsam a blogolvasók többségét - de azért gondoltam leírom:)

knorbi
az angyalföldi

UI: én azt hittem hogy a campus fesztivál után el lesz halmozva bejegyzésekkel/commentekkel a blog a hétvége eseményeivel - e helyett csend s némaság....

Pitti írta...

Mert még alszunk....

Lacás írta...

Gyakorlatilag egész nap aludtam,nem voltam szabin.

balu írta...

Nekünk ez a 7vége családi eseményekkel telt, amiből szintén megárt a sok...Viszont így senkit sem sértettem meg, mert se paintball, se campusra nem mentem. Ma nem láttalak Pisti a Tigáznál (Mózsát sem), mer később mentem kajázni - van egy új kollégám, betanítom.

Most értem be magam a blogolvasásban, és látom mentek Bulgáriába. János (+Lilla), Pisti , és még kik?

balu írta...

Éjjel aktívak a Tigázosak, nappal alszanak :D

Dzsonasz írta...

Norbi, tényleg vicces volt hogy találkoztunk, bár én csak egy megállót utaztam az ominózus eszközzel, így nem tényleg nem nagyon volt esély mélyebb eszmefuttatásokra.
amúgy ha angyalföldön fogtok lakni akár többször is összefuthatunk véletlen, én ugyanis itt dolgozok.

Tegnap én is mocsok fáradt voltam, de azért írtam a blogra. viszont még mindig semmi infot nem kaptam arról, hogy mi volt szombaton miután szétvált a csapat...

remélem ma frissebb leszek :D

Petya írta...

lehet azért János, mert nem emlékszünk :)

Pitti írta...

Kincset találtam!!!

http://www.youtube.com/watch?v=mhdQHyEWlXg&feature=related

Ha meghalgattátok jobb oldalt van egy Walker a Texasi kopós feldolgozás is.

Lacás írta...

Mocskos Digi!

Petya írta...

nekem van Digi TV-m :)

Dzsonasz írta...

én jupicis vagyok, de vhol csak meg tudjuk nézni.
fel is hívom hermót, hogy nincs e kedve.

nagyon langyos a blog, és mi lesz szombattól, amikor pisti sem meg én sem leszek a sokat írók közül?

Nagycs felmentést kap, mert tudtommal a balatonon sütteti a hasát :D

Pitti írta...

János mi éltetjük a blogot mi vagyunk a lelke!Na meg néha Peti. :-D
Tényleg Bulgiban lesz net elérés mert akkor kommentelhetnénk onnan is?

Dzsonasz írta...

nem tudom hogy lesz e, de ha lesz pcs hoz laptopot és arról zúgatunk néhány friss képet a blogra :D

Petya írta...

közben kiderült, hogy nálam sincs DigiTV, úgyhogy:

mocskos Digi!

Tsutsu írta...

Hehe:nekünk van:)de még dolgozok, így csak felvételről látom a meccset.

Amugy megérkeztünk tegnap Olaszból, írnék bejegyzést, de max holnap és én még nem is tudok irni szerintem..

Tsutsu voltam

Dzsonasz írta...

mocskos digi, hogy szopnák ki, nem elég kovács zoli legnagyobb lokiellenséget berakni szakkommentátorként hanem még kamuznak hogy nincs kép az észtektől...

Tsutsu írta...

Ki akar jönni a visszavágóra?Holnap délig válaszoljatok és megpróbálok jegyet venni. Csabáék-Gombiék már vettek az I-be.Akkor nekünk is oda kellene amíg van.

Holnap dél!

Tsutsu

Lacás írta...

Mennyi az eredmény?

Lacás írta...

Srácok,bakker úgy hallottam,hogy rohadt jó meccs volt.Nektek is tetszett? Leandro gólja milyen volt? Először is Csucsut kérdezem,akinek szerencsére van digije.

Petya írta...

Laci, az, hogy van Digi TV-d, nem jelenti azt, hogy láttad :)

nekem van, 20 perc alatt be is állítottam (mert eddig nem volt), aztán kiderült, hogy a hiba a közvetítő vonalban van...

aztán a haonon találtam egy honlapot, az élőben adta az észt tévé adását, kicsit youtubos minőségben, de azért láttam, főleg a második félidőt, amikor sokkal jobban játszottunk (állítólag). Kicsit szerencsés gólt lőttünk, de lényeg a lényeg, ez komoly alap lehet induláshoz.

Csucsu nekem meg Reszegi Norbinak kellene jegy, holnap majd pingelj már meg! Kösz, jóéjt

Petya írta...

Csucsu kaptál meghívót szerzők közé a freemailes címedre, úgyhogy nincs kifogás, várjuk a beszámolót.. :D

Lacás írta...

Beszarok ezen a digi tv-n!

Névtelen írta...

Hej!

Szétmentem szombaton is, visszatérve János régi kérdésére. Az a rohadt kalózlétra meg belilultatta az egész bal lábszáramat rohaggyon meg a gazdája!
Minállunk nincsis digi, oszt fater közvetítette a meccset internetről olvasva(!). :D
Gáz-E?!
A 30as játékosnak meg beszakatt a dobhártyája, oszt fáj nekije a füle!

Digó a hegyről

Lacás írta...

A csávó azt mondta,hogy csak egyféleképpen mehetsz fel a létrán:úgy kell elindulnodd,hogy mindegy legyen feljutsz-e vagy sem.
Tekintettel arra,hogy a digire már nem lehet építkezni valószínűleg én is kimegyek a Loki meccsre,így mostmár fashion-fan leszek.
Ja igen,ma válsztottam Caffeteriát is:bérlet,üdülési csekk,hideg étkezési és egészségpénztár lesz.
Jó Bulgáriát az utazóknak:)
U.I.:Diégó melyik hegyről??Ferihegyről?

Petya írta...

Napi 3 bejegyzés, az már jó?

Petya írta...

Imi, te megattada pénzemet?

Dzsonasz írta...

nyaralás!!!

Knorbi írta...

Sziasztok Srácok!

Eléggé belassult a commentelés, illetve a bejegyzés írás. Bár Csucsu feldobta a labdát magának és mindenki várta, hogy leessen de nem - ezek az antigravitációs terek... :)

Összefoglalom amit megtudtam a campus fesztiválról a blog alapján: Dyégo beverte a lábát és szombaton is bekészítette magát és mindenki elfáradt....ez aztán jó buli lehetett :)

János mennyi időre mentek Bulgáriába?

Laci jól választottál cafetériát:) csak az internet hiányzik belőle. Reméljük, hogy még jövőre is megmarad a munkáltatók cafetéria osztási kedve...
Amúgy Laci hogy állsz a vezetéssel, Massa már nem lesza régi és majd szükség lesz egy új pilótára:)

Mindenkinek kellemes hétvégét!

knorbi
from angel's land

Dzsonasz írta...

mán itt is laktok amúgy norbi angyalfődön? 10 napra megyünk, nagyon várjuk már, főleg, hogy most már tényleg csak 1-2 órát kell dolgozni addig :D

MSC az isten!

Knorbi írta...

nem még nem lakunk angyalföldön, még vannak különböző munkálatok amik augusztus utolsó hetéig elhúzódnak, és majd csak utánna költözünk....

10 nap!? az nagyon sok idő majdnem két hét, gondolom a szabi meg is van 2 hét.... hány napod marad így János, azért te vettél ki ütemesen, nem?

Jó kirándulást, érezzétek jól magatokat!:)

knorbi

Dzsonasz írta...

á jó lenne, kedden indulunk vissza, szerdán már meló :(
ugyanis már csak 2 napom van ha ezt a 10 napot leszámítjuk meg még másik 2t kivettem egy másik trip miatt szintén augusztusban.

na de egy szar szerdai napot megér egy nyaralás :)
lassan lépek is a melóból aztán GO

Tsutsu írta...

Én még nem hoztam be email és egyéb otthoni lemaradásomat, így a tegnapra igért bejegyzés csúszik, de nem felejtettem el, meg igyekezni kell, hiszen a bolgárok is biztos akarnak irni:)

Még dolgozás van..kb 1 még 1 óráig..:(

Tsutsu