2009. november 7., szombat

Fiorentina - DVSC

Sziasztok!
Gondoltam megleplek benneteket néhány nem várt Firenzei képpel és videóval.

Ez a Firenzei dóm egy része, egy másik ház egy másik részével.
Szintén Dóm, előtérben egy kisebb kápolnával A firenzei dóm Olaszország legnagyobb temploma - ez a kupola belülről

Utcarészlet
Szakadt az eső mint egy jobbfajta Reac meccsen
Még mindig esett
Utcarészlet 2.
Ilyen kis idióta buszok szaladgáltak a szűk kis utcákon
A melegfelvonulást is épp akkor tartották
FőtérA Ponte Vechio
Szintén a Ponte VechioPisti kérésére

Még egy hídKilátás a stadionból - ezt már telefonnal csináltam



74 megjegyzés:

csabinnyó írta...

jee enyém az első :)
és amúgy én vártam, úgyh nem leptél meg, legalábbis engem
amúgy a "melegfelvonulás"-ról jut eszembe, hogy még mindig nem kaptam vissza anyukám óriás szivárványesernyőjét, ejnye-bejnye!!!
a szurkolásért minden elismerésem egyébként, viszont a védelmünk megint megye 3-as szintű volt (még akkor is, ha kényszerfelállás volt...)
aloha

Hermann írta...

Lelkem mélyén bíztam benne hogy lesz egy ilyen bejegyzés. Nem kellett csalódni :)

Pitti írta...

Tényleg Peti írtam már hogy a Lackó sapkája nálam van?

Névtelen írta...

.asszátok! Mé nem jöttetek este mulatni?! A beigértekböl csak Farago Adam jött + Popi Laci! Nekem kellett meginni mindent. "Há mi foik Gyöngyösön?! Figyeünkmá oda,Ámberek!"

Ferike

Lacás írta...

Ezt a megjegyzést ki írta? Záhonyi Ferike vagy Digó?

Pitti írta...

A szóhasználatból ítélve Dygó.

Dzsonasz írta...

nagyszülőknél voltam hétvégén nagyfater 80. szülinapját ünnepeltük. nem nagyon voltam telefonközelben...
Ádám hogyhogy hazajött?
milyen svédország?

Milyen volt a buli?
szerintem Ferike írta ha ottvolt.

Névtelen írta...

:)

Dyjégó

bajigál írta...

Vasárnap reggel 9:56-kor!! buli után, sztem nem Ferike volt. Ha mégis akkor respect:)!

Petya írta...

Akkor Pestre kijön még (aki nincs ott?).

Petya írta...

srácok ez az élet itt ezen a blogon fantasztikus!

Névtelen írta...

Peti: a koordináták

Budapest XIII. kerület Futár utca 33-35 I/25
könnyű megtalálni, az erkélyünket már messziről ki lehet szurni, tudod ahol az a nagy Árpádsávos Zászló van kitűzve!:)

ezt csak azért írtam mert nagyon "meghatódtam" a következő linken

www.betyarsereg.hu
(csak kisportolt testalkatúaknak felvételi :))

Várunk benneteket pénteken! Azért írjatok egy e-mailt, amikor indultok!:)

János, Imi beszéljünk telefonon pénteken, de szerintem a 8 óra az jó lenne, ha nem tudjátok hogy kell eljutni hozzánk akkor hívjatok!

knorbi

Lacás írta...

Srácok, olyan titokzatosak vagytok.Annyira kíváncsi vagyok, hogy mire készültök:)
Mi meg megmutatjuk majd, hogy a nem pestiek már nem lóval közlekednek:)
Ne aggódjatok, jól fogunk viselkedni! Csak Andira, meg Pistire figyeljetek majd, mert jelezték, hogy megmutatják vandál oldalukat:)
Elég keveset írunk,mindenki dolgozik!

csabinnyó írta...

hűű Norbi, köszi az infókat, meglestem ezt a betyár jó honlapot. Valakik nagyon komolyan gondolják ezeket a dolgokat úgy tűnik. A honlap szerint ma 3 betyár van kis hazánkban...Amúgy azt a videót jól összerakták, tetszett ahogy a maszkos betyárok felkeltek a tűz mellől és az egyik felvette maga mellől a duplacsövűt :P

Amúgy mi ez a nagy punnyadás, senkivel nem történik semmi?
Elég mocsadék idő van, mi? Ha kell intézzek a szövetségnél vmit, akkor pénteken tudok menni (vagyis megyek is).

Na szevasztok betyárok ;)

Petya írta...

Viszont mindenképpen (sajnos) vissza kell érnünk Vasárnap délre, mivel A földön Futóknak meccsük van az NI A ellen, és remélem jól elpicázzátok azokat a kis mockokat..

Pitti írta...

Norbi!
Hol lehet parkolni nálatok?

Lacás írta...

Ez a beszéd!

Knorbi írta...

Hali!

Pisti, a teremgarázsban tudunk neked szabad beállót einstandolni....

Vasárnap 12-re??????? A pekingi kacsa már egy hete be van pácolva, akkor most úgy látom, hogy reggeli lesz belőle:)

Ha indultok, írjatok smst!

knorbi

Petya írta...

A pekingi kacsához vigyünk rizset?

Petya írta...

Megvan már a kultúrprogram szombatra?

Lacás írta...

Sose ettem még pekingi kacsát!

Hermann írta...

Lacás ettél már kacsát?

Kultur program? :D

Névtelen írta...

több is van mint kéne, szóval örömmel ígérhetem nektek, hogy kultúráltabban fogtok hazamenni mint ahogyan jöttetek (mármint ha ez lehetséges :) ) , persze ez csak rajtatok múlik!:)

remélem sokat segítettem:)

jó éjszakát mindenkinek

E&N
angel's land


UI: rizs van elég, bár reggelire én egy kis secuani salátát javasolnék

UI: így visszaolvasva úgy tűnik fáradtabb vagyok mint gondoltam :), akkor holnap

Petya írta...

akkor ma!

Popy írta...

BULI
Ezennel meg van hívva mindenki szombatra egy bulerájba, csak hogy szépen magyarosan fejezzem ki magam. Tesómnak (meg a változatosság kedvéért nekem is) volt vmi nevezetes napunk, és ezért. Vagy hogy úgy mondjam, mert csak. Helyszín a tébolyda. Nem kell hozni semmit, csak magatokat. (jah és persze pénzt - ez neked szólt Peti. Tudod miért.:) )
Na, kb. ennyi. Aki tudja hogy jön, jelezzen. (úgy foglalnánk helyet)
Jah, és a frizbi bagázs is jön. De kérlek ne legyen semmi bunyó meg balhé, úgy mint múltkor pénteken a másik társasággal. :))

csabinnyó írta...

Halihó!
Köszönjük a meghívást, ez azt jelenti, hogy kaja-pia-táncoslányok ingyen? :D
Ha itthon leszünk, akkor valószínű elmegyünk.

Ki megy a Liverpool elleni Loki meccsre, és hogyan? Csak mert én is mennék, és tudnék kocsit is szerezni, ha van (konszolidált :)) jelentkező. Egyébként pedig ha van szabad hely valakinél, akkor jelezzétek :)

Pisti, Peti, köszi a szurkolást, sajnálom, h csalódást okoztunk a B-középnek :(

Szép hetet mindenkinek!

balu írta...

Azt a kacsát még mi is megnézzük egyszer, persze csak ha az angyalföldi lakásból maradt valami a vidéki látogatók után :D Sajnos most nem tudtunk menni, volt nálunk egy családi rendezvény most hétvégén, egy amolyan családi lakásavatóval egybekötve. Kedden 18 órakor lesz a Kecskemét elleni hazai meccs. Ki jön fagyoskodni/elázni?

Lacás írta...

Rohadt jó volt pest,köszönjük mindenkinek, aki hozzájárult!

bajigál írta...

Grátisz: Jerk It Out - Caesars

Knorbi írta...

Sziasztok!

Köszönjük a hétvégét mind a vidéki, mind a kvázi vidéki barátoknak!

Tartozunk egy blog bejegyzéssel, holnap majd feltesszük a képeket!

Jó pihenést mindenkinek!

Era&Norbi

UI: Balu várunk benneteket!:)

Tsutsu írta...

Balu: Én megyek meccsre.

Csabi: A jegyed nálam van.

Popy: Én jövő hétvégén nem leszek itthon, Debrecenben,

Pitti írta...

Köszi Imi!
Te hogy emlékeztél erre, mert én tökre elfelejtettem.
Hát sajna nem volt nagy élmény nézni ahogy a FöldönFutók a nyert meccsüket elvesztik.

Tsutsu írta...

Mi volt a Pesti program?

Pitti írta...

Popy NagyCs! Mi van a frizbisek vs. focisták küzdelemmel? Mikor és hol lesz?

Petya írta...

Földön Futók Rulez!

Ezennel egy kis helyzetjelentes: Szatmári lövése mégsem volt hiábavaló, a kapus kezét begipszelték, mert a röntgen után kiderült, hogy az egyik ujjáról letört egy csontdarab.

Ezennel megalapítom a Szatmári Balázs Fan Clubot, aki akar csatlakozhat, Komlósi lesz a tiszteletbeli elnök.

Popi, lesz egy hatalmas kérésem: mivel nektek teljesen mindegy, én pedig megígértem magamnak hogy a Tébolydába nem teszem be a lábam mégegyszer (a köcsög pultosok miatt), ezért legyen már inkább a Tébolyban (mint ahogy tegnap is beszéltük). Ha ez okés, akkor viszem a pénzt, ha nem, akkor a Tébolyda bejárati ajtajánál találkozunk, és legalább nem leszek fáradt Vasárnap.

Petya írta...

Norbi, azért túl idióta képeket ne rakjatok már fel a blogbejegyzésbe - persze Jánosról nyugodtan lehet (a tudjátok melyiket).

Petya írta...

Csabi, köszi a köszönést, de nem ti okoztatok csalódást, hanem mi nem szurkoltunk eléggé.

Balázs, mi Csucsuval megyünk a meccsre egyből innen, Pestre pedig tényleg mennetek kell, mert Norbiéknak gyönyörű lakásuk van, ami mindenképp megnézésre érdemes. Szinte tökéletes lakás, egy problémája van: nem a Nagyerdőn, hanem Angyalföldön van..

Petya írta...

akkor Csucsuval egyeztetve a szurkolói klubunk neve:

Földön Szurkolók

Tagjai, csak életerős, kisportolt, lehetőleg valamilyen küzdősportban jártas, hazaszerető magyarok lehetnek (priusz nem kizáró akadály).

Petya írta...

nem kizáró ok, vagy nem akadály.

kicsit álmos vagyok...

Pitti írta...

Peti majdnem megdöntötted Mózsa 10 egymás utáni kommentes rekordját. :-)

Lacás írta...

Letört egy csont a kezéből?Az nagyon dúrva. A bordásfal meg a mennyezet is majdnem szanaszéjjel tört Szatmári Balázs indításit követően.
Szerintem vicces lenne a Tébolydába visszamenni, a skacokat meghívnánk egy fröccsre:)
Szombaton jó lenne, ha olyan fél 7 7 körül kezdődne a Popy-k ünneplése,mert mennék majd a bálba.
Kérdés: jönne valaki a bálba?

csabinnyó írta...

Még, hogy sok volt ma a meló, Petikém?!?! :)

Lacás, az ilyen beszólások miatt (is) szeretlek! :P

Csucsu, megpróbálom utalni most a pénzt.

A Földön Szurkolók nem alakítanak cheerleader csapatot? A B-közép egyik oszlopos tagjának a felesége lehetne a lányok vezetője, akár :)

Petya írta...

Nem hiszem, de majd szerdán megkérdezed Csabikám személyesen :)

Menjünk már a Tébolyba, Lacit meg ne engedjük el a bálba!

Hermann írta...

Érdekel valakit a Liverpool elleni meccsre jegy? Egy havernak lenne eladó ha minden igaz még 2 db 5500 HUF/db az I szektorba szól.

Lacás írta...

Szerintem engedjük el Lacit!

Petya írta...

Menjünk már a Tébolyba!

Én tényleg nem megyek a Tébolydába. Az olyan meghunyászkodás lenne a csaposok előtt.

Popy írta...

Ok. Felőlem mehetünk a t-boyba is. Megérdeklődőm ma van-e hely. De most már tényleg jó lenne tudni ki jön, mert úgy foglalnék helyet...

Popy írta...

Ok. Felőlem mehetünk a t-boyba is. Megérdeklődőm ma van-e hely. De most már tényleg jó lenne tudni ki jön, mert úgy foglalnék helyet...

Pitti írta...

Én már mondtam hogy megyek!

bajigál írta...

ott vagyok

Petya írta...

Radnai család is jön (mivel ma van Balázs születésnapja, azt is ünnepelhetjük szombaton). Nagycsé nem, Gombi igen, Hermann igen.

Pitti írta...

Ami a FöldönFutókból hiányzik (szerencsére):
http://www.youtube.com/watch?v=Ioyt2zzm530&feature=related

Popy írta...

Ok, király lenne egy összevont parti. A helyet lefoglaltam szombat 8-tól, de csak a lépcsővel szembeni terem volt üres. De mindegy, majd honfoglalót játszunk és lesz helyünk. :))

Tsutsu írta...

Én nem megyek, de ezt már írtam.

A legszomorúbb ebben a videóban, hogy bár majdnem mindegyik megkapta a sárgát színészkedésért, a ***** Rivaldo esetében még ki is állították a törököt(?)..kb ezzel nyerték meg a meccset.

Petya írta...

Igen, a törökök ellen volt.

Jajj de jó, Téboly!

Névtelen írta...

Én is!

Dyjégau

Névtelen írta...

Valszeg megyek én is.

SirNyű

Lacás írta...

Szombaton 19 órától 20óra 45 percig a Téboly elnevezésű helyen fogok tartózkodni.
Popyk: ne haragúdjatok, hogy elárultalak titeket,de szombaton mennem kell.
Ha valaki jön 7-re az nagyon jól fog esni,ha nem megértem:)
Üdv.

balu írta...

Tébolyba megyek én is szombaton, az időpontot mégnem tudom, remélem összefutunk Lacással. Ha a Popyk nem haragszanak, majd haragszom én.

Nagyzé, lesz helyed valahol a Liverpool elleni meccsre menet? most Pápai Zsolti hoz kocsit, és az csak 4 személyes...

Popy írta...

Nem. A Popyk is haragszanak... :))

Petya írta...

Laci felháborító viselkedése enyhítésének céljából én vállalom, hogy hétre megyek oda, és mindent megiszok, amit fizet.

Frank Klopas írta...

Laci, egy csavartra hívd már meg Petkét, majd megadom az árát!

Névtelen írta...

Asszem énis 7!

Dy-Go!

Pitti írta...

Figyelem!

Gombival csütörtök este 8-kor az a gondolat fogalmazódott meg bennünk hogy kéne a hétvégére egy foci, szóval lehet jelentkezni.

Időpont szombat 14:00

Résztvevők:

1.Gombi
2.Pisti (habár a porcos lábam már elég jó a másikat a múltkor sikeresen meghúztam és itt nem a bokámra gondolok)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Popy írta...

Valszeg nekem is 7 lesz...

Lacás írta...

Sose lássak szarabb meccset...
Peti,megnyugodhatsz,mert tőlem is igazolványt kértek mikor a pezsgőt vásároltam faternak.
János, nem jössz most haza? Mi van veled? Hasad rendbe jött?
Mátyus Csabi:Jössz majd kedden a meccsre? Szörnyű Tomi is szokott jönni, de Hermann kocsijában lehet, hogy elférünk 6-an.

Popy-k:mikor lesz a freesbemeccs?Örülök,hogy nincs gáz a viselkedésem miatt:)

Frank Klopas írta...

Laci!
A frizbi jegelve mert nincs terem, majd eccercsak lesz! :)

balu írta...

Én múltkor megígértem magamnak, hogy idén már csak teremben játszom. Van egy volt közgázos srác, Fábián Laci - és most jön az ellenfoci szervezés - de ha a holnapi nem jönne össze, akkor jelezném, hogy az Arany János suliban szervez vasárnap 18:00-tól focit. 6-an már vannak, 1 óra 3500 HUF. Ha összeszednénk egy másik csapatot, játszhatunk velük. Pisti, Gombi, többiek: mit szóltok?

A Loki bemákolta a mai meccset.

Popy írta...

Frank Klopas jól mondta... Majd holnap bővebb infót adok egy sör mellett. :)

Hermann írta...

Hermann kocsijában nem férünk el hatan.

oregM írta...

Hermann kocsijában heten is elférünk.

vicceltem Herr :)

megyek focizni 2re.
megyek inni 7re.

Ma este hazaértem melóból, ment a tv, 89. perc vége, 1-1. Mondom na akkor ez is jó szar, de aztán megszerezzük a labdát, támad a Loki, mondom apámnak hogy nem is kell több, csak be kell lőni, 1 támadás, 1 gól, nem kell itt más, szarakodni, erre passz, passz, gól. Nagyon helyes, erről beszéltem.
Ilyen 3 perceket kell nézni :)
Nem érdemelték meg? Kit érdekel...
Ilyen a foci.

Spori focit szervez? mármint Fábián Laci. Az áruló... nekem meg nem szólt. Mondjuk érthető, eddig ő is jött vasárnap esténként - egészen addig amíg el nem fogyott a hely :)

Na jó, ez bunkóság volt.

öregapátok


amúgy este vicces lesz, ha velünk lesz tele a hely.
még a végén kialakul egy kuttúrált szórakozóhely a városban?

Dzsonasz írta...

sajnos nem vagyok otthon, pont mikor ennyi ember ráér...
legalább nem csapom szét magam, mint mult héten (azóta sem értem hogy történhetett)

igyatok jau sok wiszkit, osz jóvan...

na jó szórakozást akkor nigák!

bajigál írta...

Próbálok én is hamar odaérni. Vasárnap este megy valaki Pestre? vagy tudtok valakiről?

Pitti írta...

Ők fognak focizni 2-től:

1. pacó
2. pesta
3. csöszi
4. csöszi uncsija balázs
5. öreg mátyus
6. gál sanyi
7. popi "2" andrás
8. antal tibi
9. körömbei pitti
10.szerény személyem (ez Gombi)
esetleges:
11. fanny
12. drahos peti
13. bill