2009. november 22., vasárnap

BP vs. DB vagy 2009 Q4

Sziasztok!

Elnézést kérünk, hogy a bejegyzéssel 1 hetet késtünk, de ami késik az nem múlik, így most bepótoljuk a 2009_Q4 Bp-i kirándulás élménybeszámolóját, illetve képi dokumentációját!:)

Elősször is köszönjük szépen a "vidéki" barátoknak (Andi, Peti, Laci, Pisti), hogy ilyen áthidalhatatlan távolságra merészkedtek a kedvünkért!:) Reméljük a jövőben még több embert csalogathatunk Bp-re egy villámlátogatásra. vagy akár többre is :)! És természetesen köszönjük bp-re szökött kvázi sorsátsainkak (János, Lilla, Imi, Miki, Emese), hogy hozzájárultak a találkozó hangulatához!:)

A következő kirándulás - 2010 Q1 (január - március)!!!!! - Nem elfelejteni!:)

És most inkább beszéljenek a képek:











A fenti képek a pénteki - pekingi kacsa nélküli - este eseményeit örökítették meg.



? :)

Az esti találkozó egy kicsit hosszúra nyúlt, így páran az igazak álmának világába kalozolták magukat!:)



Persze aki nem fúj matracot az ne is aludjék..... vagy valami ilyesmi:)




Reggeli punnyadás....











És végül egy kis kultúra, ízelítő a főváros látványosságaiból - hála a fényképész kollégának (Peti) és a mi fényképezőgéünknek :)
Reméljük mindenki jól érezte megát, mi nagyon jól éreztük és már alig várjuk a következő Q-t!:)


Era&Norbi


UI:A többi képet e-mailben küldöm, mert csak vodafone-stick internetünk van és nem igazán működik a feltöltés! + Ha valaki ki akarja egészíteni (képpel vagy hozzászólással) a bejegyzést nosza rajta!:)

74 megjegyzés:

Lacás írta...

Elnézést,hogy nem fújtam matracot! Nem is emlékeztem, hogy Era + Pitti fújta fel. Nagyon köszönöm!

A bál nagyon jó volt: egy csomót táncoltam egy olyan lánnyal,aki hihetetlenül hasonlított Natalia Imbrugliara. Csak aztán elmentem hugyozni és már nem találtam sehol.Biztos elfutott..Ki is buktam, aztán már csak levezető táncokat nyomtam.
Digó kár, hogy nem jött.
Csak azt nem értettem, hogy Pitti+Soldier miért nem hamburgert evett:)

Névtelen írta...

Sajnálom is,hogy nemvautam!
Azt hittem Natalia Orejróra hasonlított a Vakangyalból. Dicsérték sokan az ingedet Lackó? :P
Akko most akatt valaki a hegyére, vagy sem?

D-Go

Lacás írta...

Nem Oreiro, hanem Imbruglia.Sajnos mondtam is neki,ő azt se tudta, hogy kicsoda.Hát ezek a mai fiatalok.
Nataliát azért megkérdeztem,ő azt mondta,hogy túl fiatal hozzám.
Erre én:majd felnőssz,nem baj!
Erre ő:nem is az én szemszögemből,hanem az övéből.Mármint nem az övéből,hanem az ő szemszögéből,értitek:)

Most néztem A szépség és a szörnyeteget,jó volt.Azért kiváncsi vagyok, hogy vele maradt volna-e, ha ne változik át herceggé.
Jó munkát mindenkinek!

Knorbi írta...

Hali,

semmi gond Laci, legközelebb te fújod fel - mondom én aki egy légbuborékkal sem járultam hozzá....


Mindenkinek kelles időtöltést a még hátralévő hétvégére!

knorbi

UI: nem ajánlom senkinek sema BVSC sportuszoda 25 m-es medencéjét mert nagyon szoc.reál!:( - ráadásul még egy közterületfelügyelő majdnem meg is büntetett - remélem csak majdnem, cigizett és öcsémnek kaparta a torkát ezért elnézést kért és elengedett bennünket, pedig már a személyi a kezembe volt.....remélem tényeleg elengedett és a nem a 15eFt-os helyszíni bírságot 30eFt-os feljelentésre cserélte....na ez jó ui. volt. :) upsz

Petya írta...

hallod Norbi néha azt sem értem, mit akarsz mondani.

"mert mondjuk ha Bástya elvtárs tábornoki uniformisban úszik, ugye.."

Szépek a képek, összeszedett bejegyzés, nagyjából képet is kapnak az ott nem volt emberek nappalitokról, mert minden szögből le lett fényképezve. :)

Laci, köszi, hogy végül levetted a nyakkendőt, sok mindenkit megkíméltél egy vizuális sokkélménytől. Ja és még valami: nem gondolod, hogy elkövetted a legnagyobb butaságot, amit MO elkövethet: otthagytad a csajt! Ilyen esetekben csak akkor lehet kimenni WC-be, ha tudod, hogy a csaj is ott van azalatt. Különben úgy jár az illető, ahogy te. És amúgy kihez hasonlított? A rövid vagy a hosszú hajú Natalie Imbrigliára?

Dzsonasz írta...

na milyen volt a buli?
történt vmi érdekes?

holnap meccs, remélem nem lesz köd, és látunk is vmit...

Mózsa, kivel voltál a bálba?

csabinnyó írta...

sastok!
holnap még van egy kiadó hely a loki meccsre menő kocsiban, szóval a Hernyós 5 fős csapatból valaki átjöhetne hozzánk, hogy ne nyomorogjatok
ja és Nagyzének a telefonszámát írjátok már le pliz, mert küldtem neki egy smst, de nem volt hajlandó válaszolni
szép napot
Csabi

Hermann írta...

Macska!

Nagyzé száma:0620/5956461

Akik velem jönnek azoknak megfelel a 16:00 Bem tér?

Ha nem akkor alternatívák?

Petya írta...

Akik velünk jönnek, azoknak megfelel az NI parkoló, 1600.?

Petya írta...

Srácok, ezt hallgassátok meg:

http://www.youtube.com/watch?v=rqr8iVcwdvI&feature=related

Laci, neked különösen tetszeni fog.

Hermann írta...

Velem utazók lehet Petőfi tér is amelyik jobb.

csabinnyó írta...

Akik velünk jönnek, azoknak indulás 17:00 zulu, a Kölcsey Központtal sréjen szemben lévő parkolóból.

Szóval aki Hernyóéktól átjönne hozzánk, annak van plusz egy órája ;) Jelezze minél előbb az illető, ha velünk akar jönni, mert ha ma estig nem jelzi, akkor még keresek helyette egy utast.

Ja és Csucsunál van a jegyem, aki ha jól tudom Petiékkel megy, szóval majd valahogy utolérünk titeket :D

csabinnyó írta...

Pisti, a földunfutókból hiányzik ez is:

http://www.youtube.com/watch?v=52t5ifcmoxM&feature=related

...szerencsére :)

(az utolsó kifejezetten tetszik, majd egyszer meg kéne mutatni Komlósinak is, ugye, Peti? :))

Remélem a sok h1n1-es liverpooli nem fertőzi meg a magyarokat.
Én már csak holnap bízok pont(ok)ban, mert ez a pool azért nem túl acélos, ugyanakkor éppen rajtunk (is) múlik a továbbjutásuk, sajnos.

Tsutsu írta...

Azért nem véletlen, hogy az esetek kb 60%-a angol bajnokságban volt. Illetve MAterazzi és Keane büszke lehet, hogy fejenként 4-5 jelenetet is kaptak..

Pitti írta...

Én rájöttem. NagyZé nem is akart jönni egy meccsre se csak mivel annyira erőszakoskodtunk vele azért szánta rá magát a végén és csatlakozott ahhoz, aki a legagresszívabban és legkitartóbban kínált helyet a kocsijában.
Bocs Zé emiatt legközelebb jobban odafigyelünk rád.

csabinnyó írta...

"...aki a legagresszívabban és legkitartóbban kínált helyet a kocsijában..."

mekkora genyó lehet az illető ;)

Petya írta...

Csucsu, most akkor hány autó megy hány emberrel?

Hermann írta...

Nem vagyok Tsutsu de úgy tudom hogy 4 autó megy 18 emberrel.

Mivel sajnos Nagyzé jegye még nálam van ezért velünk is össze kell futni Macska.

Mi lenne ha a Stadion söröző lenne a találkahely?!

Petya írta...

Stadion sörözőőőő!

csabinnyó írta...

Na ma megnéztem a legfontosabb pillanatokat és a kétes eseteket, és azt kell mondjam, h ez a Rudi kegyetlen nagy színész sajnos...És valóban volt pár nagy ziccerük, úgyh nem biztos, h jogos lett volna az 1 pont...
Egyébként az este egyik legnagyobb poénja az volt, mikor Nagycsé félrészegen felismerte Koroknai Árpit hátulról, aki ráadásul olyan részeg volt mint a bűn és gondolom ezért is volt a homlokán egy pingponglabda nagyságú véraláfutásos duzzanat :P Biztos örült neki, h Csabi autógrammot kért tőle :D

Na én lassan megyek alukálni, ez a nap elég szar volt...:)

Petya írta...

Csabikám, mikor értetek haza? Pallagi Sanyi mellettem Panoráma busszal jött, és 3ra ért haza éjszaka..

Gondoltam, feldobom a blogot egy kicsit, mivel észrevettem, hogy pozitív korreláció van a bikinis csajok megjelenése és a blogon kommentelő felhasználók száma között.

Lacás írta...

A keddet nekem még most se sikerült igazán kipihennem.Pedig hazaértünk 1:15-re.
Csontó fején láttam az irígységet, hogy mi még ennyi idő után is így összetartunk. Tényleg nincs egy hétköznapi társaságunk:sok autó, sok ember, ráadásul találkozunk a pesten dolgozókkal,akiknek az arcán látom az örömöt,ha találkozunk. Köszönet mégegyszer Csucsunak.
Nóbi,miért nem jöttél??:) Tudom most találkoztunk nemrég.
Csontó jelezte, hogy szívesen jönne focizni,Petivel így újra nagyokat sétálhatnak majd utána az erdőben.:)

Na üdv.

Hermann írta...

Valami biztos hiányzik ezekről a képekről mert nem akarnak szaporodni a kommentek. Csak tudnám mi.

Úgy tűnik összeszedtem valami influenza szerűséget így a szabiból gyorsan táppénz lett. Mó Pitti ti jól vagytok csak azért mert szerda reggelre lettem szarul :(

Pitti írta...

Most, hogy így mondod Herr, 1 órája kicsit megfájdult a hasam, de amint hazaértem éttem és most teljesen jól vagyok.
Köszi az érdeklődést!
Mi az a korreláció? Csak tippelni tudok mi lehet, amiben a bikinsi csajok megemlítése segít, azonban nem értem Peti hogy dobta fel a blogot, mert nem látok bikinis csajokat.

Tsutsu írta...

Akkor ti is nyomatátok rendesen, mert mikor pest határán lehagytunk, azt hittem vagy 30-45percet "verünk" rátok. Mi azt hiszem 0:58kor értünk az NI parkolóba.

Laci, ha a jegyvételre gondolsz akkor nics mit:)

Nem tudom halottátok-e ,hogy a Fener-Kispest meccs is bundagyanúsok között van. Kicsit aggódok, mert én is megraktam azt a meccset a több gólos győzelemre, így lehet, hogy az én 200ft-om miatt is gyanussá vált ez a meccs. Gondolom bármelyik pillanatba ránktörhetik az ajtót..:/

Tsutsu

Petya írta...

Csucsu a helyedben én vigyáznék, szerintem tanuként fognak kihallgatni.

Jobbulást kívánok Hernyó, azért a következő 2 hétben inkább ne találkozzunk, okés?

Petya írta...

A képek tényleg nem tetszenek nektek?

Lacás írta...

Nekem nagyon tetszenek a képek:)
Holnap az agráron 11órától lesz a Földönfutók meccs!!!

csabinnyó írta...

Kicsik a képek.

csabinnyó írta...

na mit jáccott a földönfutók?? remélem nyertek és akkó már tudjuk ki nem kell a csapatba :D

Hermann írta...

Isten éltessen Csaba!

Amikor a buli ma tetőfokára hág akkor katt az alábbi linkre és üvöltsön a: Ma van a szülinapom!!!

http://www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70

Petya írta...

Hernyó: milyen buli?

Hermann írta...

Úgy hallottam Mózsa Laci házibulit rendez Csaba tiszteletére, vagy nem?!

Névtelen írta...

O.M.G! Jaaaaaaaj!

Lacás írta...

Kikaptunk megint!

Pitti írta...

Fáj a fejem! :-(

Pitti írta...

Ja meg aki elvitte az esernyőmet az adja vissza, cserébe én is odaadom neki a sajátját. (kocka mintás)

Lacás írta...

Pisti,elhagytad az ernyőd?

Köszönjük a tegnap estét, nagyon jó volt, igazából tényleg csoda, hogy ennyi embert beengedtetek.
Ugye nem volt nagy a kár?
A Sikk az nagyon vicces volt,utána meg azt hiszem Digó a Kaptárban kötött ki.
Imivel megfogadtuk, hogy a Chicagóba kell majd menni:)

Lacás írta...

Elárulok egy óriási titkot:nem Diégó verte le a sört! (és én sem)

Lacás írta...

Srácok, hosszú morfondírozás után arra a megállapításra jutottam,hogy inkább a Reálnak szurkolok.
Azaz Herceget nem hagyom cserben.:)

Lacás írta...

Láttátok már az Alkonyat című filmet? Egész jó. Nem is tudtam,hogy a vámpírok ilyen romantikusak tudnak lenni:)

Digó:eszel,aszol vagy hánysz?
A pestiek hogy mondják 1-es szám 2. személyben kérdés feltevésnél,hogy hányni.
Én tök jól vagyok,mert megittam a sok feles mellé rengeteg vizet,így még másnapos is csak jóindulatúlag vagyok.

Lacás írta...

Pisti,sajnos nincs nálam az ernyőd:(
Viszont én most nem hagytam el semmit:)

Lacás írta...

Klopasz:megemésztetted már, hogy 26 vagy? Látom tegnap megviselt a dolog.Ne aggódj,a 30 vészesebb lesz:)

Lacás írta...

Holnapra mindenkinek jó munkát!

Pitti írta...

Visszavonom az ernyőre vonatkozó megjegyzésemet. Megvizsgáltam azt amit elhoztam és tetszik, úgy gondolom minőségi cserét hajtottam végre, szóval nem nagyon szeretném visszacserélni. Amúgy az én ernyőm se rossz, minden funkcióját tökéletesen ellátja, tehát az sem járt rosszul aki elvitte.
Na köszi az ernyőt, jó lesz, megtartom! :-D

Hermann írta...

Lacás remélem ez az Alkonyatos megjegyzés csak valami vicc.

Tsutsu írta...

Én Petinél hagytam egy fekete esernyőt..remélem azt mindenki békén hagyta.

Pitti írta...

Fekete ernyő szürke fogantyú Knirps felirattal az alján?

Laci nem hagytam el az ernyőmet. Petiékhez amikor bementünk akkor még megvolt távozáskor meg már nem találtam, ergó vagy valaki elvitte a társaságból vagy Petiéknél kallódik valahol.
Viszont kezetcsókolhatsz Andinak hogy kiszedte a vörösborfoltot a pulcsimból.

Petya írta...

Örülünk hogy jöttetek, nem az a lényeg, hogy ki borította ki a sört, hanem hogy ki takarította másnap fel.

Amúgy nem értem, mire volt ez a nagy titkolózás, gyakorlatilag az összes blogolvasó aki Debrecenben volt azon a hétvégén ott volt.

Jánoséktól kérdezem, hogy jó volt-e a Börzsöny?

U.I.: Ti is láttatok Balázst, Lackót meg engem a TV-ben?

Pitti írta...

Nem.

csabinnyó írta...

hát ha valaki Petinél felejtett egy esernyőt, akkor annak búcsút mondhat ... :))

Lacás írta...

Hermann,én sohasem viccelek:)

Tsutsu írta...

Fekete, összecsukható esernyő, de azt nem tudom mi van rá írva. Elég új volt, szóval kérem visza. És én sem viccelek!:)

Pitti írta...

Ok akkor úgy néz ki Tsutsu, hogy a te ernyőd megvan, de akkor én is kérem vissza az enyémet!

Lacás írta...

Andi,köszi, hogy kivetted a vörösboros foltot Pisti hófehér pulcsijából. Ha nem sikerült volna,akkor vettem volna neki egy ernyőt, de így már tárgytalan:)

Tsutsu írta...

Sajnálattal kell közölnöm, hogy én esernyővel mentem, de nélküle jöttem, így nem tudok érte semmit sem adni..csupán egy köszönömöt:)

Petya írta...

Képzeljétek, Johanna jön holnap. Majd szervezni kéne valamit, hogy találkozzon veletek is, mert mindenki nagyon hiányzik neki (főleg Laci), úgyhogy majd számítok rátok.

Hermann, jobban vagy már? Én is egy kicsit meghűltem a Loki meccsen, de megérte. Ennyi gólörömöt ilyen rövid idő alatt.

Látom nem tetszenek nektek a képek, Csucsu az esernyőt itt van, ha nem felejtem, holnap viszem. Vagy az Pistinél van? Minek hordtok esernyőt, ha nem vagytok képesek vigyázni rá? Látjátok, Laci legalább anélkül jött - persze az ő esetében feltételezhetően azért, mert már nincs mit elhagyni.

Holnap reggel megyek átíratni az autót, szurkoljatok, hogy ne jöjjenek rá, hogy lopott. Na jóéjszakát mindenkinek, aki egy kicsit beteg, annak meg jobbulást!

csabinnyó írta...

szurkolunk, ha kell egy segítség az eredetiségvizsgáló meggyőzéséhez, szólj :)

mellesleg eszembe jutott, hogy ajánljak nektek egy műsort, csütörtökön a házon kívülben egy érdekes témával fognak foglalkozni :)) (előzmény: http://www.vg.hu/vallalatok/kereskedelem/orizetben-a-sciennet-vezer-297684)

remélem tavaly senki nem ugrott bele Farkas Tomi rábeszélése ellenére se

uff

Lacás írta...

Én is emlékszem a Farkas csábító szövegére. Szerencsére nem jártunk úgy, mint a nagymama:)

Emlékeztető:ernyővel mentem és ernyővel jöttem.Sajáttal.

Pitti írta...

Igen a Tsutsu ernyője nálam van, viszont ha jól tudom Petiéknél maradt egy ernyő, ami Andi leírása alapján nem az enyém és mivel én is vittem és más nem hiányolja rajtam kívül csak az történhetett, hogy az illető az enyémet vitte el.Úgy vélem módszeres hozzá kell látnom leszűkíteni a kört azokra akik szóba jöhetnek. Lacit ismerve még azon se csodálkoznék, hogy ha nála lenne az én ernyőm az övé pedig Petiéknél.

Tudom hogy nem jött még el a Mikulás, dehát ti megérdemlitek:

http://picasaweb.google.com/gorombei.istvan/BulgiStarnd#

:-DDD

csabinnyó írta...

Pisti, a 13. és 14. fotót nem értem, de egész tehetséges vagy ;)

Petya írta...

Nagyon köszönjük Pisti!

A 109-es azért nekem már túl durva.

A 29-es kép spontán, vagy ott már azért beállt a csaj?

Hermann írta...

Miért nem fordult meg a 125/126on a szőke nő?!?!?! Akkor a te arcodról kellett volna lőni egyet :D Így jobban megnézve a képeket azért veszélyes hely ez a Bulgária :)

Peti köszönöm kérdésed jól vagyok.

Lacás írta...

Pitti: nincs nálam az ernyőd. Biztos a Bakelitbe veszett..

Pitti írta...

Laci ha nem volt mit vinni a Bakelitbe nehezen veszhetett oda. Remélem a többieknek világos a sztori.

Csaba a 13. 14. képen jeget láthatsz törlöm azonnal. :-)

Peti a 29-es leleményességemet és szemfülességemet dícséri, ugyanis a csajszinak a barátnője mellett álltam akinek valójában pózolt.Én azt tettettetem, hogy a horizontot fényképezem. A 49-50. képeken egyébként ugyanez a csajszi van.
A 109. kép egy sirály azt is törlöm. :-)

Herr, sztem jobban jártunk, hogy nem fordult meg.

Petya írta...

Van egy bérletem ma estére - mivel meg vagyok fázva, Andi nem enged el.. :(

Petya írta...

Elkelt, Hernyó a szerencsés.

csabinnyó írta...

jobbulást, Peti!
én is megfáztam kedden, de remélem, h szombatig összeszedem magam és tudok menni meccsre...
sikerült átírasd a kocsit? igazi bmw tulaj lettél? :)

kitartást mindenkinek, már csak pár nap és jönnek a krampuszok ;)

Herr, te most mivel töltöd napjaid?
Zé, ha olvasod a blogot, akkor írhatnál, sikerült leadd a dipeszt?

Lacás írta...

Jobbulást mindenkinek. Kezdek én is kicsit érdekesen lenni,azaz lebetegedni...Nem jó ez így!

Hermann,mi a bajod a tinédzser-romantikus-vámpírfilmekkel?:)

Klopasz:mentek Viennába? Karácsony előtt nagyon tuti, nővérem mondta.

János:soha többet nem fogsz már írni? Hiányoznak a megjegyzéseid!

Mátyuscsabi: mit szólsz, hogy Dzsudzsákot vinné a Reál. Nem kellett volna otthagynod Lugost,mert már a Barcában játszanál:)

Legszívesebben mindenkinek írnék,de az egy idő lenne.

Így már csak Ákosnak írok:írj újra! A biciklisták megbocsátottak neked:)

Dzsonasz írta...

valóban kicsit hallgatag vagyok, nincs túl jó kedvem mostanában...
ma megyek haza, de nem nagyon terveztem hogy bulizni menjek a hétvégén, plusz látom hogy sokan betegek is.
ha vki. mégis össze akar futni egy forralt bor erejéig, szóljon.
jobbulást, jó hétvégét!

Petya írta...

Igaz, hogy Laci tőlem nem kérdezett semmit, de azért válaszolok: jó lenne szombaton valahova elmenni, mondjuk Téboly pl., csak egy lájtos, vagy ha már lájtos, akkor mehetünk az incognitóba is, nekem teljesen mindegy, persze ha kálmánt akartok, mehetünk a kürtbe is (az a jó öreg kálmán..).

Nagyon jó kis meccs volt tegnap, mióta Bandi bá kitalálta (lemásolta) ezt a rotációs rendszert, és pl. a 3 védekező középpályásból minden meccsen másik 2 játszik, + a csatárokat meg a védőket is váltogatja (a kapusokról nem is beszélve) szerintem sokkal jobban játszunk. Nem is tudom, hogy hogy gondolta, hogy ugyanaz a 11 képes lesz hónapokon keresztül ugyanolyan magas szinten futballozni. Kiváncsian várom a Lyon elleni meccset, illetve tavasszal azt, hogy mit tud majd Feczesin.

Ez egy vitaindító írás volt, remélem mindenki reagál rá egy kicsit.

Pitti írta...

Nem tudok hozzászólni a témához.

Tsutsu írta...

Ez tetszik: "az egy idő lenne" - való igaz:)

Igen, nagyjából én is úgy tervezem, hogy tavasszal a nehezebb meccseken 2 góllal nyerünk a könnyebben meg 4-gyel.

Durva ez a bundabotrány, a sport írta, hogy náluk jelentkezett egy csávó aki kitálalt, de nem közöl(het)ték az újságban. Volt egy kis füzetecske szinte azö sszes magyar csapattal és a megvehető játékosokkal.3 csapat nem volt benne a füzetben MTK,FTC,DVSC..az összes többi igen, plussz nem Magyarországon játszó magyar játékosok. Ja a csávó jól beszélt magyarul, de szerbiában él..(ugye SZerbiáról hallani mindig a témában). Most meg előkerültek újabb meccsek..tényleg durva az egész.

És ha már fogadás:Ma lesz a Vb csoportok sorsolása, így mostantól mindenkinek 188 napja van arra, hogy kigondolja vajon milyen eredmények születnek a csoportmeccseken..:)

Tsutsu

Hermann írta...

Klopas: üldözöm a bűnt :) most hétvégén is úgyhogy a meccseket megint szopom...

Peti egy lightos(!!!!!!!) szombat este sztem belefér.