2010. január 24., vasárnap

Drága Barátaim!





Fantasztikus meglepetést szereztetek nekem, hihetetlen volt amit tettetek.





Nem hiszem, hogy ezt az egészet megérdemeltem, de remélem mindannyian jól éreztük magunkat/egymást.





Nem nagyon találok még most sem szavakat, úgyhogy helyettem beszéljen ez a kép.








Nagyon remélem hogy sok ilyen buli lesz még, nem feltétlenül szülinap, viszont tényleg csúcsszupi társaságunk van, amit mindenki csak irigyelhet (aki nem részese).

Köszönöm szépen!

133 megjegyzés:

Petya írta...

Kicsit fáradt vagyok, ezért ilyen idióta a bejegyzés. :)

bajigál írta...

Boldog szülinapot:D!
Hajrá srácok 8-tól:)

Ádám írta...

Boldog Születésnapot!
Éljenek akiknek Januárban van a születésnapja!!!

Lacás írta...

Ádám,akkor én dögöljek meg??

Nyertünk 8-0ra a meccsen.

csabinnyó írta...

Petyi, ráadásként neked ajánljuk a mai 8-0-ás győzelmünket is! ;)

Na odatettem az őzgerincet, mostmár lehet ledőlök egy kicsit pihenni :)

(Lacás, szerintem ne dögöljenek meg a nyáron születettek, sőt, majd a mi szülinapi partink után lehet ilyen képeket csinálni, mert az legalább lehet majd a szabad ég alatt és nem egy füstös bezárt helyen! :))

bajigál írta...

Az elv olyan, mint a fing.
Megtartja az ember, amíg bírja.

Dzsonasz írta...

isten éltessen Peti, majd egy élménybeszámolót is írjatok.

jó vasárnapot mindenkinek!

Ádám írta...

Lacás,

Szerintem ha azt mondom hogy valaki éljen, azzal nem utalok arra, hogy mindenki más meg dögöljön meg. Ha így lenne ezt írtam volna:

"Éljenek akiknek Januárban van a születésnapja! Mindenki más meg dögöljön meg!"

Mivel nem ezt írtam, ezért nem kívánom azt hogy dögölj meg.

Pitti írta...

Imi a mondás helyesen a következő:

Az elv olyan mint a fing, addig tartod, amíg bírod. :D
Már nem is tudom kitől hallottam vagy hol olvastam de nagyon üt. :D

Szerintem jó bulikban az idén sem lesz hiány. Csak a rend kedvéért előre vettenék pár fontosabb mérföldkövet, nem időrendi sorrendben:

-Tsutsu legénybúcsú és lagzi
-Meszes
-Pisti kertiparty
-Hermann huszadika
-Campus fesztivál
-plusz sztem mindenkinek lesz még idén szülinapja akinek még nem volt :D
...

Ádámot ismerem?

Pitti írta...

Akárcsak a Titanic kettő!!! :D:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=9wOcQr-2-pE

Lacás írta...

Ádám,csak viccből írtam:)Az a pár feles még lehet dolgozott bennem és írni akartam valamit. Hát ezt írtam!

Ja igen Pisti:Ádám volt az évfolyam első a közgázon:)Ennek ellenére egy nagyon rendes,szeretnivaló lurkó.

Lacás írta...

A kép nem a strandon készült? A Lady egy kicsit becsiccsentett, aztán megsütötte a fejét a nap.

bajigál írta...

"-Tsutsu legénybúcsú és lagzi
-Meszes
-Pisti kertiparty
-Hermann huszadika
-Campus fesztivál
-plusz sztem mindenkinek lesz még idén szülinapja akinek még nem volt"

- Q1, Q2, Q3, Q4
- békéscsabai sörfesztivál és csülökparádé

Lacás írta...

A csülökparádé szó mellett nem tudok elmenni hahotázás nélkül:)

P.Cs. írta...

Laca, remélem a Parádén is ott fogsz hahotázni. Idén nincs kifogás...

Ja, Petikém, Téged meg az isten éltessen.

Petya írta...

Na szasztok!

Rendesek vagytok, de ez a 8-0 azt jelenti, hogy az ellenfélnek jobb bulija volt szombaton, mint nektek :)
Én nem lettem volna a szabadtéren tartott rendezvény ellen, de nem volt semmi beleszólásom az egészbe, tekintve hogy eltitkoltátok előlem.
Szegény Andi egy hétig többet hazudott nekem, mint azelőtt 6 évig (vagy hát, ki tudja..).
Mégegyszer köszönöm mindenkinek aki ott volt, meg a köszöntéseket is, sajnálom, hogy voltak akik nem tudtak eljönni.
Q1 lesz, már meg is van a 8 fő, csak a dátum nincs még.Ha a csülökön lehet üccsi-csekkel fizetni, akkor megyünk mi is.
Puszi

bajigál írta...

Táncolj Csülök Parádééé.....

Lacás írta...

www.aranypatkopanzio.hu. Ha nem adjátok le a rendelést órákat várhatunk a kajára.

Hermann írta...

Lacás ha jól számolom azért még van egy kis időnk, nem?!

Lacás írta...

Hermann,jól számolod.

Lacás írta...

PCS,mikor lesz egész pontosan a PARÁDÉ?

bajigál írta...

június 8-13

http://csabaisorfesztival.hu/

Tsutsu írta...

Ezt lessétek meg:

http://videa.hu/video_kereses/dvklsz

Köszönet Katona Norbinak a videóért, csapattársaknak pedig egy levél az iwiw-es postaládájukban:)

oregM írta...

hát ez qrva jó :)

pedig még kameráztak is...:)

nagyon kemény az a zene + kezdés :)



amúgy volt a related-ben még pár ami nagyon vicces volt:
amerikai foci (bár nem tudom hogy jön ide:) meg egy másik, ez biztos azért mert már ismernek titeket:)
(ez föleg a zenék miatt jó, meg ahogy több bevágáson is a csapattársak egymást verik, pl. 2.)

http://videa.hu/videok/sport/amerikai-foci-futball-LwZRO194JBUmTHy2

http://videa.hu/videok/sport/top-10-foci-harc-es-baki-faul-foul-Ps4Bf41VppaAW6B8

Petya írta...

"pedig... még kameráztak is"

nem értettem, hogy miért maradt benne a vége a pacsikkal, de így már igen. :D

Srácok, egy észrevétel: mennyit fizettetek az ellenfél csapatának, főleg a kapusnak? Ilyen demotivált, bölény kapust még életemben nem láttam.

Apropó, Pistit mikor veszitek be? Ezen a meccsen igazán játszhatott volna ő is néhány percecskét.. :D

Pitti írta...

Hát igen amúgy, de inkább aludtam. :D

csabinnyó írta...

hehe, Norbi, köszi szépen nagyon jó lett, grat!
a vége az tuti nagyon! :))
szerintem szerződtetni kellene Norbit, jutányos áron talán elvállalja a hátralévő meccseinket is :)

bajigál írta...

Lacás, az én rendelésem:
Bőségtál egy személyre - Patkó2:
Sült kacsacomb, párolt lila káposzta, Rántott sertésszelet, Aszaltszilvával göngyölt jércemellfilé

Levest vagy előételt majd helyszínen.

Petya írta...

Imi!

Egy észrevétel: mi értelme meggyorsítani a rendelést egy főétellel, hogyha a levest úgyis a helyszinen rendeled - ergo ugyanannyit kell várnod, hogy kajához jussál, mert ugye - bár nem ismerem a patkót - először szokott következni a leves, aztán a második. Ezért én - bár jelzem nem én vagyok a szervező - azt javaslom, hogy vagy kelljen előételt/levest is előrendelni, vagy ne lehessen. Ne haragudj Imi, ez nem ellened irányul, de meg kell értened. Kemény idők kemény cselekvéseket kívánnak. És most válság van. Már nem világ, de ország mindenképpen, és nem lehet értékes erőforrásainkat arra pazarolni, hogy várjuk az előételt/levest.

Megmutattam Krisztiánnak (NI A) a videót, kérdezte, hogy a srác nem vállalná el nekik is pár meccsüket, meg a vágást, mert hogy látszik rajta hogy ért hozzá. Mondtam neki, hogy igen, de nem. Bár Norbi ez a te döntésed.

Mindenkinek szép jó reggelt kivánok, kelljetek fel, hasatokra süt a nap!

Pitti írta...

"Mondtam neki, hogy igen, de nem."
:D:D:D
Jól beszélsz! Sztem is igen, de azért na!

Lacás írta...

Én levest csak ebédre szoktam enni, szóval úgy gondoltam, hogy a levest jó lesz majd sörrel helyettesíteni.De biztos lesz aki ragaszkodik hozzá,így azt is írjátok már hozzá!
Az én választásom: Patkó ízelítő egy személyre 1-es.Rántott borjúláb,Rántott tengeri harcsa,Baconos jércemell nyárson.

P.Cs. írta...

Egyetértek Petivel. Imi,
1. Miért akarsz este hatkor levest enni?
2. Miért akarsz egy bazinagy bőségtál előtt levest enni?
3. Miért akasz sörözés előtt levest ennyi?
Ennyi érv elég is. Az előétel amúgy is pálinka lesz :) Azt viszont tudom előre, ha bezabálok, nem bírok majd inni, úgyhogy csak egy lájtos "74. Csülök Pékné-módra forgatott burgonyával" lenne a választásom :) Savanyút majd a helyszínen (az csak ráér).

bajigál írta...

Akarom monadni sört vagy apperitívet majd helyszínen :D
Így megfelel, hiénák?:)

P.Cs. írta...

Jól rácsaptunk Bajigál ártatlan kis megjegyzésére :)
Tényleg srácok, hétvégén lesz valami? Csak mert megyek haza...

Petya írta...

Hehe, szegény Imi. :)

Nagyzének ajánlom ezt a vasutas klippet, a világ legrondább nőjével a főszerepben.

http://www.youtube.com/watch?v=yC-_y9RmVK4&feature=related

Amúgy a szám király.

Ja és a Nohab GM alapítvány várja a felajánlásokat.

Lacás írta...

PCs, a többiek lehet mennek,nekem kimarad a 7vége fáradtság és enyhe megfázás miatt.
Jövő hét viszont fasza lesz!:)

Névtelen írta...

Derűjjetek tik is!

Tép a teme, aata tupateme......

http://www.youtube.com/watch?v=hEWgSPF6Y2c

D-Go (a szégyentelen) :)

Lacás írta...

Megtaláltam a Klopasz által vagy 8 éve másolt CD-t, most épp azt hallgatom:)
Terminátor2 zene,REM,Zorán: A szerelemnek múlnia kell,Máté Péter,Rolling Stones.....
Ja meg még rajta egy metál szám,Jean Michelle Jarre, Durran Durran is. Nagyon vegyes:)

Lacás írta...

Radnai Kovács Nóra megette utolsó ebédjét a Tigáz Zrt. színeiben.
Ezentúl ugyanezt fogja csinálni, csak a Teva színeiben.

Tényleg,pesten hogy mondjátok?:ebédjét vagy ebédét?
Mióta pesten is vannak érdekeltségeink egyre jobban érdekel a nyelvtan:)

bajigál írta...

hát ezt nem tudom, inkább azon kellene gondolkodni, hogy mikor jöttök, akarom mondani jösztök Petsre a Q1-ben?

Frank Klopas írta...

DGó: ez úgy beszél, mint Matisz nagypapa! Ez lehet valami cigány nyelvjárás mi meg kiröhögjük szegényt! :D

Mármint mit fog Nóri a Tevánál csinálni, ebédelni?

Hermann írta...

Átigazolt a Tevához.

bajigál írta...

Miközben Laci gyűjti a rendeléseket, (Laci gyűjti a rendeléseket, tessék írni neki!), én gyűjtöm a neveket, sztem tudja mindenki mire:)

Nyeste 2
NagyCsé 2
Mátyus 2
KovácsP 2
KovácsN 2
Radnai 2
Hermann 2
Kinga 1
Mózsa 1
Digó 1
Pisti 1
Szörnyű 1
PappCs 2
Mikulán 2
Poór 2
Miki 1
Cseke 1
Komcsi 1
Imi 1
----------
Szumma 29

A hely jóindulattal 28-30 fő befogadására alkalmas, a legalsó sor meg egy 29-es számot mutat, ergo nagyjából ez a vége, remélem érti mindenki...
Az időpont javaslat több tényezőt figyelembe véve (esküvő, csülök): június 23-27, ha nincs ütős érv ez ellen az időpont ellen, akkor legyen ez, és ne nagyon alkudozzunk, 30-an vagyunk... (Harmincan vagytok, parasztok harmincan vagytok:) Február 5, péntekig lszi mindenki gondolja át a dolgokat, ha valaki csendben van, azt OK-nak veszem, ha nem jó az időpont, írjatok a blogra.
Az alternatíva júni 30-július 4.
ciao

Lacás írta...

Valószínűleg itt is lesz augusztusban kötelező szabadság, ami 9 szabadnapot vesz igénybe.
Jó amúgy az időpont,előreláthatólag a pénteket kiveszem,csütörtökön hamar elmegyek és így már ott tudnék duhajkodni estefelé:)

Pitti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lacás írta...

Szerdán valszeg még nem tudok menni.

Pitti írta...

De az én naptáram szerint 23-a az szerdai nap. 5 nap nem lesz sok egy kicsit? A tavalyin se bírtuk a 4 napot vagyis a 3 éjszakát végigbulizni.Vagy közben tervezel Imi egy pihenőnapot valami kis kirándulással?

Névtelen írta...

Figyumá Imi! Lehetmég hozni embereket, vagy ezekkel a számokkal burkoltan célozni akartál valamire?

D-Go

bajigál írta...

"A hely jóindulattal 28-30 fő befogadására alkalmas, a legalsó sor meg egy 29-es számot mutat, ergo nagyjából ez a vége, remélem érti mindenki..."
Nem burkoltan akartam célozni, hanem nyíltan:). Nem lehet több embert hozni, hacsak nem kivételes esetről van szó (pl barátnő)...
Szerdától fogom lefoglalni a helyet, és mindenki eldönti, hogy mikor akar/tud jönni, én biztos, hogy már szerdán megyek, hogy legyen idő mindenre, nyugodtan.

Pitti írta...

Nektek találtam:

http://www.youtube.com/watch?v=ou25szHfYQ0

P.Cs. írta...

Pisti, a videó nagyon atom, meg a zene is fasza alatta :)

Ja, akinek van kedve szombat este bowlingozni meg sörözni, az jöjjön a Campusba este 9-re. Popyk, Cseke meg Komcsi már jön...

Popy írta...

Nekem a dátum rohadtul kérdéses, mivel akkor vizsgáznék állambácsinál. Vagyis akkortájt. Meg kb. akkor lesz egy szlovéniai-olasz nyaralásom is... Szóval engem kérdőjellel tegyél fel a listára, BGI. :)

Lacás írta...

Heló mindenki

Akkor szerdán leadom azt a három rendelést kajára, amit kaptam,a fennmaradókat pedig majd a helyszínen kérjük,aminek elkészülése csak két órát vesz majd igénybe.

Knorbi írta...

Halihó!

Hogy áll össze a 2010 Q1 lelkes csapata? Mikor jó az időpont? ...

Mi egy kicsit előre néztük a februárt és nekünk a február 20, 27 vagy a március 6 lenne jó.

Várjuk a reakciókat, felvetéseket, óhajokat, sóhajokat és a a Q1 résztvevőit :)

Kellemes hétvégét!


Era&Norbi
angel's land

bajigál írta...

Sziasztok,
mi (Jánosék, Pécséék, én...) márc 5-től megyünk síelni, szóval legyen inkább február 20 vagy 27 a két opció a Q1-re.
Srácok, ne kelljen már Lacinak könyörögnie, pls rendelni:
http://www.aranypatkopanzio.hu/

csabinnyó írta...

TomporJoker ill. FöldönFutók!
Párótokkal már tegnap beszéltem, mikor találkoztunk focin.
A lényeg, hogy megsajnáltam Csucsut és Gombit, hogy már régóta próbálnak szponzort találni, de sajnos még senki nem látott bennünk fantáziát (mondjuk nem értem, miért :)). Szóval beszéltem pénteken főnökömmel, akit sikerült megnyerjek a cél érdekében. Kb. összesen 120 ezret kapnánk, azaz a nyári indulást és 10 mezet kifizetne nekünk, cserébe a cég neve alatt futnánk.
Akik tegnap voltak focin, azok mind igent mondtak, aki nem, az még mondhat nemet, de azt hiszem kisebbségben marad.
Remélem mindenki örül, hogy pár ezer forinttal több marad a nyári programokra ;)
A részleteket akkor a jövő héten egyeztetem a főnökkel, én Csucsutól kérnék abban segítséget, hogy szerinted vajon a nevezésről adnak-s számlát cég részére. A többiek pedig kereshetnek valami olcsó helyet, ahol lehet jó mezet kapni. Az olcsót azért írom, mert ha jó áron van, akkor lehet 2 mezt is kapunk...

Lacás: nemsoká leadom a rendelést, megbeszélem a zasszonnyal :)

csabinnyó írta...

Mi a "bőségtálak 2 személyre" közül:
6.
Grilezett juhtúrós csülök, Bécsi szelet, Aszaltszilvával göngyölt jércemellfilé, Rántott borjúláb

kérnénk. Köszi!

Lacás írta...

Köszi Csabi!
A rendelést is,meg a szponzort is!

Popy írta...

Mezeket tudok a neten olcsón. Többször rendeltem már onnan, és mindig ki is szállították 5 napon belül. (ha meg akarjátok nézni, itt van az oldal címe: http://www.recop.hu/ egyébként meg a meccseken ilyen mezt hordok...)
Nézzetek azért máshol is, de én még nem találtam jobbat. Rövidnadrágot, mezt, sportszárat külön-külön lehet kérni olyan színben és fazonban, amilyet kérünk. Lehet csak mezt vagy rövidnadrágot is kérni, bármilyen összeállításban.

Pitti írta...

Bőségtál egy személyre:

Patkó2
Sült kacsacomb, párolt lila káposzta, Rántott sertésszelet, Aszaltszilvával göngyölt jércemellfilé

Tsutsu írta...

Patkó ízelítő egy személyre:4.
CSősz kedvence, Rostonsült jércemellfilé, grilezett camambert sajttal........

CSabi:

Grat a szponzorhoz!!!!!!!Terméeszetesen lehet számlát kérni a cég nevére; eddig az enyémre adták, de minek? Én a Nemzeti sportban láttam korábban hirdetést 5000ft körül volt mez meg rövidnadrág együtt. SZerintem kellene 15-16 mez: a maradék 5-6 mezt meg összedobnánk, hogy ha lesz 1-2 új ember nekik is jusson. De sztem a hét elején beszélünk szóban a részeletkről. Tud vki olyan jó helyet, ahol mezre nyomnak számot, szponzornevet jó pénzért?

Tsutsu

Popy írta...

A recop oldalon 4400 Ft a mez + nadrág. Szállítási költség kb. 1000-2000 Ft, ez elosztva max. 200-al növeli meg a darabonkénti árat. Tehát olyan 4600 Ft/mez+nadrág.

Petya írta...

Sziasztok!

Pistinek és nekem is számoljatok mezt meg nadrágot. :D

Andi: 45 Rostonsült jércemellfilé, grillezet camambert sajt, almakalap, fele párolt zöldség fele sült krumpli

Petya: 53 Baconos jércemellnyárs Patkó salátaágyon, rizzsel

Nem tudom Laci észrevetted-e, a köreteket megváltoztattuk - gondolom nem gond.

Ezennel felajánlom, hogy akinek nincs üdülési csekke, és hagyja, hogy én fizessek helyette, annak állom a borravalóját. (remélem lesz jelentkező, mert elég sok üccsi csekkünk van még).

Puszi

Hermann írta...

Úgy látom nem mi leszünk az egyetlenek akik üccsi csekkel nyomulnak majd :D

Lacás írta...

Nekem mindegy, hogy nyomulsz, sokkal jobban érdekel, hogy mit eszel.

bajigál írta...

Laci kezd bepipulni.:) Csak keményen. Ez az üccsi csekk dolog jó 5let, pont tegnap gondolkodtam rajta, hogy vajon mire fogom elkölteni...
Hátha Rakacán el lehet lőni, bár sok reményt nem fűzök hozzá.

Pitti írta...

Nem csináltatunk haverfocis mezt?
Tök király lenne és akkor tényleg lenne Petinek is meg nekem is. ;-)

Petya írta...

Kaja után Mistery Gang koncert Lovardában?

1. Andi
2. M.Ó.
3. Macska
4. Macska-né
5. Petya

Dzsonasz írta...

mienket fizetheted Peti.
nekünk is van ugyan még, de vmi jó kis hétvégi trip mindig elkell :)

majd este kiválasztjuk hogy mit kérünk

Lacás írta...

A koncertre tényleg menni kell.Bár most nincs pontosan előttem a csapat,de a Happy Gang-nél biztos jobb.:)

csabinnyó írta...

Lacás: youtube: http://www.youtube.com/watch?v=74kArFJlLuo&feature=related
A jegy amúgy 2000 ft/kopf elővételben (helyszínen 2200). Nem túl olcsó, szóval jöjjön mindenki és táncikáljunk együtt egy jót!

FöldönFutók: írtam mailt, mindenki nézze meg és válaszoljon minél előbb! Köszi.

Petya írta...

"szúrjuk fel a botjára"

Lacás írta...

Leadtaam kajára a rendelést. Az a pár ember,aki nem választott, majd a helyszínen megteheti.

Dzsonasz írta...

Akkor szerdán leadom azt a három rendelést kajára, amit kaptam,a fennmaradókat pedig majd a helyszínen kérjük,aminek elkészülése csak két órát vesz majd igénybe.

hát ez nem volt profi mózsa...
most akartam írni hogy két személyes tálból a 6os kő...

Lacás írta...

Még lehet leadni,ugyanis a számuk megvan.János,akkor nektek egy 6-os bőségtálat.
Nem is törekedtem profi munkára.

oregM írta...

szerintem csak kamu.... még nem adta le. Csak próbál befolyásolni :)
Ha leadta akkor tényleg gáz mert én is épp mondtam volna h valóban nem rossz ötlet főleg ha ezzel a koncerttel kombináljuk.

Utolsó megjegyzés meg hogy akkor lenne igazán profi ha lenne (a szép létszám miatt) valami kedvezmény, nem kell túl sok, mondjuk 10%, az pont elég a borravalóra.
Értem én hogy már mindenki ücsi csekk meg hidegmeleglangyosétkezési utalvány de akkor is :)

oregm írta...

jé itt van Laci is


MI AZ hogy nem törekedtél a profi munkára??
:)

Petya írta...

Ma megyek venni jegyet a Mistery Gang-re. Kinek vegyek?

bajigál írta...

Előfordulhat reálisan h helyszínen már nem lehet venni?
Q1-ről valami, mikor gyöttök?

Petya írta...

Nekünk a február 27-ei hétvége lenne jó.

Elővételben 2000, helyszinen 2400. Akkor veszek vagy 5-öt, az biztos elfogy.

csabinnyó írta...

földönfutók, kérhetnék egy kis aktivitást tőletek legalább abban, hogy az "ingyenmez" sorsáról döntsetek? :S

Egyébként meséltem már, hogy az azeri brazilok elkérték tőlünk a brazil zászlómat a díjátadón? :P

P.Cs. írta...

Mindenki megy a Loviba? Csak mert sajnos engem teljesen hidegen hagy a Mistery Gang. 2 ropit meg nem szívesen dobnék ki (inkább addig elbowlingozom). Kéne egy B alternatíva a koncert idejére. Vagy végig ott lesztek?

oreg írta...

ha a földönfutóknak nem kell a ruha, ami ingyen van, (?? eszem megáll:) akkor aggyátok nekem.
Pistivel meg Petivel alakítunk egy B csapatot.
:)


nem egyszerűen az azeri brazilok hanem A híres nevezetes Biro Jade aki ráadásul (holtversenyben) a legtöbb gólt lőtte a tornán, úgy h utolsó nap már nem is játszott
(a zászlóért cserébe az aranycipőt is adhatta volna:)


alternatíva szombatra: Egyetemi Bál

bajigál írta...

Pécsé, te egy sinter vagy:)
Szerinted mi hányszor mentünk a zene miatt akárhova is bulizni (pl. fesztiválok, most szilveszter, bolondok napja a loviban...)? A társaság miatt kő menni.
Csaba, én azt javaslom, hogy vedd kezedbe az irányítást, és dönts egyedül, sztem megbízhatunk bennned, ui. nem való ez a demokrácia dolog a csapatnak:), nehéz ennyi embert koordinálni, mindenkii óhaját meghallgatni. Diktatúra van és kész:)

P.Cs. írta...

Bajigál, te vagy a sinter. Én elsősorban a zene miatt megyek koncertre, fesztiválra (más kérdés, hogy egy jó társaság is kell hozzá). Tudom, hogy nálad ez másképp van, hisz DJ Bobo, meg Blümchen ritkán koncertezik errefelé... :)

bajigál írta...

Hagyjad már magadat! Ózdi vagy.:)

bajigál írta...

Azért a prodidzsáj odabaszott keményen a nyáron...
Blümchenről meg már lejöttem, DJ Bobo még néha bejátszik a bulikban:)

Lacás írta...

Olyan jó olvasni ahogy vitatkoztok!

P.Cs. írta...

Na ja, az odabaszott. Bár a múltkori buliban azt se tudtad, hogy Prodigy megy, holott te kérted a DJ-től :)
Na, amúgy részemről vége...

bajigál írta...

Jó van, akkor holnap erre iszunk:)

oregM írta...

Peti megvettem a jegyeket

Petya írta...

Jó hamar keltél.

Lacás írta...

Kopasz kutya csókolj meg, kopasz kutya harapj meg!

oregM írta...

inkább rossz volt, mint jó
(a kelés:)

amugy csak azert irtam h tudd h rendben van, tudtam h napkozben nem fogok tudni szolni.

Klopas kit csókoljon meg?:)

ja igen: és Peti kié ez a rengeteg jegy? mert nekem 1 is elég, meg el tudom ugyan adni a bejáratnál ha rajtam marad, de azért jó lenne ha egyeztetnénk vmit, mert én inkább később szoktam odaérni az ilyen bulikra aztán ne várjatok rám.

adjam oda öcsémnek és a Patkóban átveszitek?

Miki írta...

Hali!

Nem tudom Imi szólt e már, de én is megyek az Aranypatkóba, de még nem tudom mit fogok enni. De gondolom a helyszínen is ki lehet majd választani.
Ja és megyek a Mystery gang-re is. Szerintem király lesz.
Ja és PCS te tényleg sintér vagy :)

Üdv,

Miki

Lacás írta...

PCS egy sintér!

csabinnyó írta...

nesztek, Niggák, itt a sintér:
http://www.youtube.com/watch?v=ZStEbO6VJYI

wuhu, péntek!

csabinnyó írta...

http://www.youtube.com/watch?v=-pVrOUyuiTA&feature=related

ezt gondolom ismeritek, de ha mégse (én most láttam először)

Pitti írta...

Ahol a rocky ott a Miki. :-D

Csabi te beteg vagy.

csabinnyó írta...

megtaláltam Szörnyű Tomi egy kiskori homevideoját:
http://www.youtube.com/watch?v=FiNUkDnDMFA

ez a csávó meg olyan mint a higany:
http://www.youtube.com/watch?v=mDlvnCmdU5o&NR=1&feature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?v=UYFDYX4i2EY

(ígérem többet nem linkelek :))

bajigál írta...

Két fontos dolog:
1. Pécsé, a többiek is megerősítették, hogy sinter vagy (van, aki szerint sintér) :)
2. Péntek este van, lezárom a szavazást. NagyCsabi jelzett, hogy nekik nem teljesen jó az időpont, de talán valahogy meg fogjátok tudni oldani, remélem nincs belőle gáz, de valszeg egy időpont sem lesz jobb ennél több mindenkinek, ezért nem szerettem volna módosítani a javaslaton. Tehát JÚNIUS 23-27 RAKACA LEFOGLAVA. Majd írok egy normális bejegyzést a részletekről, meg egy üzenetet mindenkinek iwiwen is, egyelőre a lényeg, h meg van az időpont, mindenki tud ezzel kalkulálni.
Na jóccakát, nemsokára találkozunk.

Petya írta...

Június 23-27 nekünk nem jó - negyedéves zárás miatt én még 26-án is dolgozni fogok :(

Tamás, a jegyeket add oda bátyádnak, és majd az anyagaiakat intézzük a helyszinen.

Andrea írta...

"Nem tudom milyen állat, de borzalom"

:D

P.Cs. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
P.Cs. írta...

1. Elmentek ti a picsába
2. Captain Nigga rulez
3. Csülök!!!

P.Cs. írta...

Nem is olyan rossz ez a Mistery Gang... sőt!

Lacás írta...

A Mystery Gang az kurva jó volt.Rájöttem életem értelmére:veszek egy labdát és megdöntöm a világrekordot:)

A vacsi szerintem fasza volt!

csabinnyó írta...

Akkor felmondasz a Tigáznál? :)

A miszteri geng tényleg jó volt, de kár hogy a feléről lemaradtunk. Kár, h nem a magna volt az előzenekar, az úgyis jóval szarabb volt..

Szerintem is jó este volt, köszi a szervezést, részvételt mindenkinek! ;)

A Rakaca nekünk hétvégén lenne jobb, de ha addigra megint elmegy úgy az életkedv, mint tavaly, akkor nincs értelme menjünk. Szóval én azt javasolnám, h ne szerdán kezdjétek, hanem csütörtökön :)

Jó étvágyat a csülökhöz!

Hermann írta...

Hollandia, Svédország, Finnország, Moldávia, San Marino

Lehetett volna roszabb is, de még így is csodának tartanáma 2ik helyet.

bajigál írta...

Fasza volt a tegnap, köszi Laci a szervezést, jó, hogy eszedbe jutott ilyesmi, máskor is meg lehetne ejteni hasonlókat.

RAKACA: Petiéknek, Balázséknak, és NCsabiéknak sem jó a júni. 23-27 időpont, az ez utáni hétvége meg Csucsunak nem.
Az új javaslat JÚNIUS 16-20 (vagy 17-20), tegnap próbáltam mindenkit megkérdezni, hogy ez OK-e, senki nem jelezte, hogy rossz lenne. Lszi legkésőbb febr. 10, szerdáig jelzze akinek nem jó ez az időpont, és lehetőleg ne úgy, mint Peti, mikor már le is foglaltam a helyet!:) Ha sokat baszakodunk, akkor maradni fog az eredeti terv, a 23-27, ami ugye többeknek nem jó, tehát lsz mindenki vegye azt az 5 perc fáradságot, hogy átgonolja, jó-e neki akkor és írjona blogra, ha nem!
Többen mondták, hogy ne szerdán kezdjünk, mert akkor a végére elfáradunk. Ha nem jön össze min. 6-8 ember, aki jönne szerdán, akkor nyilván nincs értelme lemmeni már szerdán, viszont ha leszünk ennyien, akkor én továbbra is azt mondanám, hogy akinek van kedve hamarabb menni, az hadd menjen, és ne tiltsuk meg másnak, hogy mit csináljon. Ha több időre megyünk, sztem csak frissebek leszünk a végére.

Lacás írta...

Hát én biztosan frisebb leszek, mint ma..

Nekem jó lesz bármikor Rakaca,de valszeg csak csütörtökön megyek majd.

Dzsonasz írta...

kösz a szervezést Mózsa,
Csabi neked meg a vendéglátást, mindkét része kiváló volt az estének. bár levegőt alig kaptam annyit ettem.
és így is én voltam a legvéznább, elő kell vennem a súlyzókat...

bajigál írta...

Indul a superbowl:)

Petya írta...

Szegasztok!

Igen Lackó, köszi a szervezést, a sok utánajárást, és hogy még zenészt is szereztél. Jó volt a kaja, jó árban volt, szerintem minden király volt, jó volt igy összejönni egy kicsit a haverokkal meg Gombival).

A koncert feléről tényleg lemaradtunk, de kárpótolt bennünket Csabáéknál a kedves vendéglátás, kiváncsi vagyok, mikorra sikerült mindenkit kidobnia.

János, nagyon csendben voltál, akkor ezek szerint a túlfogyasztás volt az oka.

A magnacumlaudét eddig sem szerettem, de ezek után már egyenesen utálom, hihetetlen hogy lezavarták a porondról a MG-t, a lábukba se érnek.

A jún 18-20 elvileg jó, hogy kapunk e szabit péntekre, az kérdés, de két nap is több mint az 1.

El ne mondjátok a Superbowlt, megpróbálom ma megnézni.

Tsutsu írta...

Pedig éppen elakartam mondani, mert mérges voltam maitta..:(
Ezzel még nem mondtam semmit:)

Pitti írta...

"...jó volt igy összejönni egy kicsit a haverokkal meg Gombival."
:-DDD
Meg Kingával.

Lacás írta...

János, egyél sok borjúlábat!

csabinnyó írta...

lefekvés előtt benyomnék én is vagy 3-at ;)

bajigál írta...

mi ez a punnyadás, emberek?
Peti írta, hogy nekik a febr. 27 a jó a Q1-re, jöttök akkor, ill kik jönnek még? Csak azért kérdezem, mert nem akkor megyek haza Debibe, amikor jöttök/jösztök.
Jelzem, hogy eddig senki nem írta, hogy rossz lenne a júni 16-20. Tulajjal még nem beszéltem, hogy van-e hely, reméljük lesz.

Dzsonasz írta...

who that!

csabinnyó írta...

Imi: nekem q1 nem jó, Rakaca jó.
Amúgy ma jutott eszembe, h mivel gondolom nem készülsz felmondani és Db-be jönni, ezért idén sem fogsz tudni a tavaszi bajnokságban játszani velünk, szóval ha nem bánod, akkor a "mezedet" félretesszük, és ha netán kellene valakinek, aki beugrik hozzánk, akkor majd ő kapja meg. Te meg majd ha visszatérsz hozzánk. Legyen ez egy kis plusz motiváció :P

bajigál írta...

Persze, korrekt, de ne örökbe, és csak ha a pool mezek is elkeltek. Nem tervezem.:)
János, egy kicsit bővebben?:)

balu írta...

A Q1-re jó esély van,Rakacára viszont csak hétvége jó. Hétköznap tuti nem jó, de a hétvége szinte mindig ugyanolyan eséllyel. Így nekünk mindegy, hogy a jún. 19-20 v. 26-27-i 7vége lesz a befutó.

Ezen majd szétmentem:

http://jegkorong.blog.hu/2010/02/09/a_szurkolok_lederer_akost_akarjak

Dzsonasz írta...

aki érti érti, nemigaz Hermann?
(semmi rosszindulat)

bajigál írta...

Sziasztok srácok,

nem nagyon szoktam adakozni (sőt, soha), most viszont pár ezer forintot elutaltam a Haitinek szóló gyűjtsére, amit a rafi szervez és a bank mellé tesz még ugyanennyit - lsd lenti írás. Ha valaki eddig is gondolkodott az adományozáson, vagy ha nem, de a bejegyzésem hatására megjön a kedve hozzá, sztem érdemes lenne ebben a konstrukcióban adományozni, így ugyanis duplázódik a pénz, ráadásul a szemét bank pénzén:). Praktikusan a javaslatom: akit meghatnak a szép szavaim, és a családi büdzsé is engedi, az utaljon az én 12010501 - 01071619 - 00100000 szlaszámomra, vagy jelezzen, hogy majd készpénzben ideadja, én meg egyben áttolom a lenti számlára az összeget, ami duplázódik.

Szerintem ez egy nemes ügy, ezért buzdítanék mindenkit, ha néhány sör árával is, de szálljon be.

"Kedves Munkatársak!

A január 12-i Haiti földrengés következtében több mint 200 000 ember halt meg és legalább 1 millióan elvesztették az otthonukat.
Az eddigi gyorssegélyek főleg a rövidtávú és legszükségesebb intézkedések megtételére szolgáltak, de hosszútávon egyelőre kilátástalannak tűnik az ország helyzete.

Az Osztrák Vöröskereszttel együttműködésben az RI úgy döntött, hogy egy adományszámla létrehozásával és az alkalmazottak közötti gyűjtés meghirdetésével részt vesz egy kezdeményezésben, amely a 90%-ban elpusztult Leogane falu újjáépítését segíti.
Az RI mukatársak által adományozott összeget az RI megduplázza.

Attól függően, hogy mennyi pénzt sikerül adományokból összegyűjteni, az ily módon meghirdetett akción belül :
újjáépül az infrastruktúra, vízvezeték, csatornahálózat, alapvető hygiéniai szükségletek biztosítására 30 000 - 70 000 euro értékben
újjáépülnek házak 5 000 - 10 000 euro / ház értékben
újjáépül az iskola - 50 000 - 100 000 euro értében.

Szeretnénk, ha a Raiffeisen csoport magyarországi munkatársai is hozzájárulnának a jótékonysági akcióhoz!
A felajánlásaitokat kérjük, hogy a Munkahelyi Tanács 12001008 - 00117105 - 00200005 bankszámlaszámára utaljátok át ( a közleményben "Haiti" megjelöléssel ) 2010. február 19-ig.
A munkatársi adományokat a Bank megduplázza és eljuttatja az Osztrák Vöröskereszt RZB-nél vezetett számlájára."

Tsutsu írta...

Szép gesztus Imi, de én nem adok...én inkább az NI keretében adom, ott is szintén duplázódik a pénz, mert a cég fizet annyit amennyit a dolgozók összedobnak. Láttam egy 5.000-est a gyűjtődobozban, ennek ellenére én még nem tudom mennyit adok..

P.Cs. írta...

Jól nyomod Bajigál. Nem baj, ha kérek egy bankigazolást az utalásodról? :D

Amúgy itt egy video NFL fanoknak:
http://www.indavideo.hu/video/Drew_Brees_Sport_and_Science

bajigál írta...

persze, ezerötért adunk ki igazolást:)
sztem a bajigál track record jó egy ilyen dealre, nem?;)

csabinnyó írta...

1500 egy kivonat, te jáó ég!!

Egyébként ha én utalok 500 ft-ot mondjuk neked, te továbbutalod a hazai sárga otp-nek, az tovább az osztrák anyához, ami az osztrák vöröskereszthez, ami a WHO-hoz, ami a haiti kormányhoz, aki meg az egészségügyi minisztériumához, akkor ezzel vajon kinek teszek jót? Hát a köcsög bankoknak, persze :)

Sajnálom én is nagyon őket, de az a baj, hogy milliárdokot kapnak, és mégsem tudják normálisan elosztani, mert ugyanaz a szindróma, mint általában a segélyekkel szokott lenni, a szétosztók élősködnek belőle (és egyébként sem elég fejlett nép ahhoz, hogy tudjanak normálisan bánni az adományokkal). Amúgy meg rengeteg rászoruló van szerte a világon, többek között hazánkban is, miért nem támogatjuk azokat? Szóval tényleg nagyon sajnálom őket, és együttérzek velük, de én inkább támogatom a hazai szegényeket.

(egyébként hétvégén a katolikus perselybe dobott pénzünk elvileg Haitire vándorolt, remélhetőleg nem az egyház offshore számlájára :))

Petya írta...

Szeva!

Végre egy nemes ügy. Nekem csak az átutalások tömkelegével van bajom. Nekem ennél van egy sokkal jobb (Csucsuhoz hasonló) megoldásom.

Kiveszem a kp-t a zsebemből, bemegyek az ebédlőbe, és bedobom a pár ezer ft-ot amit Andival erre szánunk, amit az imperialista anyavállalatunk megduplázva egyből (1-ből!) átutalja a baptista szeretetszolgálatnak, akik egy árvaházat fognak felépíteni.

Csabikám igazad van, hogy sok ember van MO-n, akiken segíteni lehet, de akkor segitsünk is rajtuk. Mindenki, aki nem akar Haiti-nek utalni, utaljon közvetlenül a Magyar Vöröskeresztnek vagy ilyesmi, akkor oké. Amúgy gyenge duma, hogy sok mindenkinek adhatnánk itt is inkább - mert sajnos nem adjuk.

Na csak ennyi. Tényleg szörnyű katasztrófa a világ egyik legszegényebb országában, és lehet rosszul osztják el a segélyt, de adni kell nekik egy esélyt. A segélyekre szánt pénz fele úgyis a segély célba juttatására használt U.S. Army és a U.S. Marine Corps helikoptereinek a kerozintartályában landol..

Király vagy Imi!

Pitti írta...

Annyira jó olvasni ezt a sok optimista hozzászólást. :-D

Tsutsu írta...

Általában egyetértek azzal amit Csabi írt, de azzal is amit Peti írt és néha rám tör, hogy tegyünk vmi jót és akkor elfelejtem azt, hogy vszeg a felajánlott pénzek jó része nem odakerül ahová kellene, de ha nem adunk semmit akkor nincs is meg az esély, hogy jó helyre kerüljön. És az is igaz, hogy amugy ezek alapján minden nap utalhatnék vkinek és akkor a végén én lennék rászoruló..
No de mindegy, most adok és reménykedek, hogy segít valakin:)

Peti megtaláltad, hol van a láda?(Átrakták vhová..)Remélem holnap még mukodni fog, és akkor addigra kitalálom mennyi is legyen az annyi.

Tsutsu

Tsutsu

Hermann írta...

Lehet hogy nemes ügy de én Macskával értek egyet.