2010. február 11., csütörtök

Tompor Joker másodszor tart Meszesre június 16-20 között

Hölgyek, Urak!

No akkor örömmel jelentem, hogy lezárult a második Meszes-szavazás is. Mivel senki nem jelzett negatívan, ezért lefoglaltam június 16-20 között a nyaralót. Részletekbe még nem bonyolódnék, úgy képzelem, hogy gyakorlatilag minden a tavalyi mintájára lesz megszervezve (értsd: mindenki akkor jön, amikor tud, előlegfizetés március közepéig, főzés a tavalyihoz hasonlóan, több emberre lebontva a teendők). Amit addig tenni kellene: 60-80e Ft foglalót le akarok tenni, ezért lszi a tavalyihoz hasonlóan juttassátok el a foglalót nekem legkésőbb március 10-ig: vagy i) utalással az én számlámra (12010501 - 01071619 - 00100000) vagy ii) mással utaltass vagy iii) készpénzben ideadjátok. Azt javasolnám, hogy az egyszerű adminisztráció és követhetőség miatt, egységesen, mindenki, aki úgy érzi, hogy nagy eséllyel jönni fog, küldjön fejenként 4000 Ft-ot.

Majd küldök iwiwen is mailt, mert nem mindenki olvassa a blogot. (nem is értem miért:)

ps: pls dont forget Haiti adakozást ;-)

Ja, és várunk mindenkit 27-és hétvégén Pesten, mi meg akkor előtte, 20-án megyünk haza, akkor tolhatunk valamit.



Néhány kép kedvcsinálóul:




Imi

ps2: a csajszi sajnos nagy eséllyel nem fog részt venni a happeningen, de dolgozom az ügyön:)

80 megjegyzés:

Pitti írta...

Na akkor Imi azt ajánlom, hogy dolgozzál! :-D

csabinnyó írta...

Imi, annyit megtehettél volna, hogy leírod, hogy mennyibe kerül egy éjszaka/kopf :) És a csaj számát is igazán megoszthattad volna Pistivel...
Mi valszeg csak hétvégére megyünk, szóval ha lenne még ilyen ember, akkor az utazást megoldhatnánk közösen.
Én inkább személyesen adok pénzt, mert a végén még a bankod továbbutalja Haitire.

Az adakozásra visszatérve, amikor pl. itthon az árvízkárosultaknak gyűjtöttek, akkor adakoztam, volt már többször, hogy használt, de még jó állapotú cipőt, ruhát, játékot, egyebet vittem el rászorulóknak, Erdélybe is vittünk ki holmikat. Kaját is többször adtam már kolduló embernek. Amikor úgy néz ki, hogy a kéregető nem alkesz, annak is szoktam néha adni, az adóm 1%-át is felajánlom, és az egyház is kap azért tőlünk, de persze lehetne ennél sokkal többet is segíteni az embereken. Mégse érzem, hogy most pont egy ilyen távoli/idegen helyen számolnának az én pár száz/ezer forintommal.

Peti: intézed a síelést? :)

Szombaton reggel ne legyen senki másnapos, mert 8-kor meccs és meglehet sorozatban a 8-ik győzelmünk ;)

bajigál írta...

Mikinek, meg nekem annyi hozzáfűzni valónk van a kérdésekhez, meg az adakozás témához, hogy PappCsaba, sinter vagy.
Egyéként ár még nincsen, de alkudni fogok keményen.

Pitti írta...

Imi akkor az alkudáshoz egy kis javaslat a részemről. Vedd alapul a tavalyi árat, feltételezd, hogy 0% infláció volt és ezt próbáld lentebb tornászni. :-D
Arról nem is írok, hogy mindeközben úgy próbálod meggyőzni a tulajt, hogy milyen jók, aranyosak és rendesek voltunk tavaly. :-P

Lacás írta...

Srácok, egy feladvány (lehet már többen ismeritek):hogyan lehet 8 királynőt lerakni a sakktáblára, hogy ne legyenek ütésben?
Nekem vagy fél órámat elvette a kitalálása, pedig elvileg több megoldás is létezik.

Pitti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lacás írta...

Van egy nagyon félénk ember közöttünk,mert mindig mikor ír valamit, utána törli a megjegyzést.
Lehet Digó volt, aki újra cigánynyelven próbált megérinteni minket:)

bajigál írta...

Lehet Nagyzé ilyen félénk, mi meg azt hisszük, hogy csak simán lesz*arja a társaságot és helyette HT fórumozik, pedig nem, csak félénk, és mindig törli a bejegyzéseit.:)

Petya írta...

Csabikám, intéztem a sielésből annyit, hogy megvan a dátum, a helyszin, a résztvevők, és a sípálya. Már csak a szállás kell. Ezt rád bízom :)

Csucsu megtaláltam a dobozt, a büfé mellett van. :)

Pitti írta...

A megoldás, vagy egy lehetséges megoldás: A3, B8, C4, D7, E1, F6, G2, H5

Lacás írta...

A neten könnyű rákeresni a megoldásra.

oregM írta...

Laci feldványa kicsit nehezítve, akinek sikerült megoldani:
a 8 királynőt úgy kell elhelyezni hogy utána egy huszár sorban leüthesse őket

oregM írta...

először úgy írtam hogy
"a 8 királynőt úgy kell elhelyezni, hogy egy huszár (lovastul) végigmehessen rajtuk"
de aztán inkább nem ezt tartottam meg.

Lacás írta...

Szóval te vagy a félénk ember.

P.Cs. írta...

Nesztek sinterek (főleg Miki és Imi): http://hu.wikipedia.org/wiki/Nyolckir%C3%A1lyn%C5%91-probl%C3%A9ma
Bajigál, a képen látható puncit meg intézzed.

csabinnyó írta...

bazz két ilyen aktív embernek síelést szervezni...:s
Peti, már most szólok, hogy te fogsz mosogatni, azt úgyis annyira szeretsz.:)

Lacás írta...

Megvan a jelmezem a Tigázos farsangra.Kúrvára ijesztő leszek az tuti:)

oregOn írta...

Lacás: majdnem az összes válaszom neked szól:)

- nem én voltam a félénk ember. (végülis leírtam amit akartam..)

amúgy nem lehet úgy lerakni őket, hogy egy huszár sorban megke.. ledönthesse őket.
(legalábbis a wikipédiás cikk szerint, én is azt találtam meg amit PCS belinkelt, csak nekem az angol verziót dobta ki a gugli, pedig azt írtam be h 8 királynő)

- a félénk ember Pisti volt, most lebuktatom:)
valószínűleg beírt egy rossz megoldást, aztán rájött:)), szóval sem Nagyzé sem cigányok nem jártak errefele.
Viszont Pisti ideje így 3 perc híján 3 óra volt, ami hajszálnyival rosszabb mint a tiéd.
(most arra fog hivatkozni, hogy dolgozott, ne higgy neki)

végül:
- "Kúrvára ijesztő leszek az tuti"

Mi leszel, rendőr?

Csabi: minden nap legyen egy verseny aki legkésőbb ér le az mosogat aznap.
(amúgy ha te főzöl én mosogatok minden nap szívesen, nekem megér annyit a jó kaja :))

Lacás írta...

Nagyon kedves vagy Tamás, hogy ilyen sokat írtál nekem.De azért írjál másoknak is:)

bajigál írta...

Pécsé, ózdi vagy!
János, kedden vagy szerdán nézzünk BL-t?

Petya írta...

én már a magyar bajnokság kezdetét várom!

Lacás írta...

A magyar bajnokság már elkezdődött.Max. a folytatását lehet várni.

Petya írta...

Ennyi erővel a BL is elkezdődött már :)

Csabi, ezt neked küldöm:

http://uk.eurosport.yahoo.com/video/04022010/58/victoria-silvstedt-guide-skiing.html

bajigál írta...

senki nem mondta, hogy nem kezdődött el a BL, csak azt, hogy:
"János, kedden vagy szerdán nézzünk BL-t?"
amire egyben finoman jegyezném meg, hogy még nem kaptunk választ, pedig egyéb progik szervezéséhez fontos input paraméter lenne, hogy Jánoséknak mikor jó a BL nézés:-)

Lacás írta...

János szerintem a Bayern meccsre esküszik, ahol szarrázúzzák a Fiorentinát.De vajon adja-e a TV?
Imi,én most kihagyom.:)

Dzsonasz írta...

holnap tuti nem jó, mert Lillával névnapozunk. Szerdán még nem tudom, lehet itthon nézem kicsit be vagyok kényelmesedve, meg csütörtökön amúgy is torkos.

na még pár info mert rég írtam:
hétvégén voltunk epényben snowboardozni, fújt a szél mint állat a hegytetőn (500m :) meg hát a pályarendszer sem olyan nagy szám :) de azért jól elbohóckodtunk. estem egy elég szépet fáj a seggem mint az állat :) utána egy eldugott kis szállóban voltunk Bakonybél mellett nagyon kis tiptop volt, másnap meg siófokon bementünk egy ilyen termál wellness bizbaszba, ami szintén jó volt. szóval jó kis hétvége volt. a legjobb (mármint nem ez volt a legjobb része a hétvégének de ez ér fel a legnagyobb storyértékkel) visszafele lejöttünk a pályáról és egy már a nevét sem tudom milyen puttó faluban egy puttó helyen ettünk ahol szociológiai sokkot kaptam. egy család étkezett ott éppen ahol az apa és az anya büszkén mesélték a többi helyinek hogy milyen jó volt a buli előző nap meg hogy fél 10ig nyomták, ezt követően a gyerekeknek (kb. 5-7 évesek) adtak pénzt hogy játékgépezzenek és az asztaltól nyomták az instrukciókat, hogy mikor melyik melyik gombot nyomja... eközben egy nő ezt kamerázta a mobiljával, ami természetesen drága volt, mint minden falubelinek. a kaja egyébként kifogástalan volt és mondanom sem kell hogy olcsó :)

P.Cs. írta...

Áááá, ez beszarás, intrejú a rakamazi munkanélküli DJ-vel (remélem, senkinek nem kell bemutatni):
http://www.youtube.com/watch?v=tkjXxmlbU4U
Vikilap-vikilap-ájdzsokmáj :)

Lacás írta...

Na János, akkor jó hétvégéd volt.
Itt nem volt semmi különös,a pihenés játszotta a főszerepet.
Torkos csütörtök sztornó,mert még mindig rosszul vagyok, ha a zabálásra gondolok.Nem is tudom, hogy bírtam annyit enni.

csabinnyó írta...

rántott birkaláb, fincsi mi? :)

Peti, hadd köszönjem meg kedvességedet ezzel a kis videóval:

http://www.youtube.com/watch?v=EF7RZ2Kn-PM

Lacás írta...

Ha ilyen képekkel reklámozzuk Meszest, akkor inkább dolgozok.
Peti,rád gyanakszom a kép felrakásával kapcsolatban!:)

Petya írta...

Rám??

Ártatlan vagyok mint a ma született.

Imi lehetett csak, más nem tudja a bejegyzést módosítani.

Pitti írta...

Peti én nem csak gyanakszom, hanem biztos vagyok benne szóval kérnénk egy esztétikusabb képet!

bajigál írta...

Srácok, örömmel jelentem, hogy megszereztem a csaj számát, és a hugaival együtt ott lesznek Meszesen.

Lacás írta...

20-as vagy 30-as?Esetleg 70-es?

Szerintem a Loki a Nagyfürdőben is játszhatja ezentúl a meccseit.Ez annyira vicces, hogy már fáj.

Petya írta...

Mit akartok, tök jó meccs volt.

Ma pedig Bayern-Fiorentina! Júhú!!

Amúgy a csajok jó hogy jönnek, mellettük szegény Digó nem fogja kövérnek érezni magát - csak majd azt kell velük megbeszélni, hogy a medencébe csak az utolsó nap menjenek be, mert a fél víz kifolyna, és utána nekünk nem marad vizilabdázni.

A jakuzzit pedig felejtsék el, mert egyszerűen beleszorulnának.

Hétvégén lehetne valami lájtos, mondjuk délután egy kis hógolyózás, meg forraltbor. Túrázhatnánk egyet az erdőben, közben pedig iszogatnánk (szombaton). Ki tart velem?

Tsutsu írta...

Nagyon durva volt a meccs..Seedorf:)
A tegnapi meccsre meg akartam rakni hogy legalább 3 gól esik (kb 1.7 szorzó), de véletlenül rosszra kattintottam és azt raktam meg hogy az MU rúg legalább 3-at (7.00 szorzó)..:) Csak azt sajnálom, hogy a minimális összegggel raktam meg:(:)

A meglepődnék, ha a mai meccs is jó lenne:)

Tsutsu

Lacás írta...

Én a szombatot még azért nem tudom 100 százalékra mondani,mert a nagymamám névnapja és tesóm szülinapja alkalmából rendezett családi bulit vasárnapra pakolták át és a 11 órás meccs előtt valszeg mennem kell segíteni. Azaz frissen és üdén kéne nekivágnom a napnak...
De, ha mondjuk 5 órára mennénk a Vencelbe, ahol magunk csapoljuk a sört:), az jó lenne. Így nagyon korán haza tudnék menni és nagyon friss lennék másnap:)

bajigál írta...

Fucking jó meccs volt, szétestem. Eredeti tervem az volt hogy a Realt nézem, realosként, de egyszerűen néztem 2 percig az egyik meccset, 2 percig a másikat, és nem lehetett összehasonlítani a színvonalat, muszáj volt a Milan meccset nézni. Ronaldinho nem kis formában játszott, kb mint anno 3-4 éve a Barcában. (kedvenc mozdulatom a labdaátvétel a középpályán, mitán Inzaghit ugratta ki, és a vén Pippo fölékúrta).
Hétvégén benne vagyok még durvulásban is:).

Lacás írta...

A loki meccs se volt rossz (sőt kifejezetten jó),vicces jelző felett azt értettem, hogy egy Bl-csapat szinte a pusztán rendezi a meccseit.

A Bl meccs is jó volt ameddig néztem, csakhát a koránkelés...

Névtelen írta...

Basszus Lackó!

Te mit tököltél fél órát ezzel a sakkos dologgal. Nekem elsőre meglett. :)

D-Go
ps.: Nem én törlöm a cigányságomat. :)

Lacás írta...

Na jól van,látom te is élsz még. Amúgy nem volt fél óra,csak 25 perc:)

Dzsonasz írta...

vmi lájtban én is bennevagyok hétvégén

Pitti írta...

VEDD MÁR KI EZT A NŐT A BEJEGYZÉSRŐL PETI! LÉGYSZÍÍÍ!
EGYSZERŰEN ROSSZUL LESZEK HA MEGLÁTOM.

Petya írta...

Csak a kedvedért Pisti...

Lacás írta...

Peti, miért vetted ki a nőt a bejegyzésből?
TEDD MÁR VISSZA LÉGYSZÍÍÍ!:)

Petya írta...

Milyen telhetetlenek vagytok.

Hétvégén vmi?

Lacás írta...

Én este biztos nem megyek,de ,ha korábban beülünk a Vencelbe, akkor talán.

Petya írta...

Mia faszaza Vencel? :)

Srácok, akkor 27-én Andival ketten megyünk?

Lacás írta...

Pont erre a kérdésre számítottam:a Csokanai Színház mögött, majdnem az Effendi mellett lévő kellemes hely, ahol magadnak csapolod a sört.
Egy kicsit drága (70 Ft 1dl), de úgyse berúgni megyünk, ha majd megyünk valamikor. Ráadásul a sörök nagyon tutik!

Pitti írta...

Áááá így mindjárt más! :-D
Öröm látogatni a blogot! :-P

Nekem jövő héten végig suli Miskolcon szóval nem sok kedvem lesz utazgatni hétvégén pláne Pestre.

Knorbi írta...

Sziasztok!

Kik azok a bátor jelentkezők akik a 2010. Q1-ben részt szeretnének venni?

Ezt csak azért kérdezem, hogy hány malacot, birkát, ökröt, kacsát, kakast, marhát, tyúkot vágjunk le hétvégén, illetve hány ice bort hozassunk fel Tokajról??:)

knorbi
XIII.

UI: ez a Vencel hely jól hangzik....:)

Petya írta...

Szia Norbikám!

mivel mindenki cserben hagyott minket, ezért Andival ketten megyünk - ennek megfelelő mennyiségű élelmiszert legyetek szivesek felstócolni.

Lacás írta...

Jó nagy a pangás a blogon!

Rohadtul megfáztam a szombati foci után,lehet mégse volt jó ötlet menni.De legalább sok jó arcot lehetett látni.De legalább másnap lezúztuk Madarékat egy igen emlékezetes meccsen,amit sajna Soldier nem vett fel.

Most jut eszembe, hogy Pityu Miskolcon tanul és kergeti a közgázos csajokat egy hétig.

Petya írta...

Akkor most mehetnénk bulizni hétköznap is, nem?

Laci, nem kéne neked több zöldséget enni, vagy vitaminokat szedni? Állandóan beteg vagy..

Petya írta...

PCS, Miki, igaz hogy ti vissza tudjátok a cégtől kérni a vonatutat a Budapest-Debrecen viszonylatban? Ha igen, érdekelne..

Petya írta...

Vagy nem igaz? :)

P.Cs. írta...

Na, nyugi van, csak bentről nem tudok ide írni.

El tudom számolni (nem kell számla, csak a jegy), de csak okosan. Azaz, ha pénteken jössz fel és vasárnap vissza, az kicsit necces.

Petya írta...

Akkor megvan a megoldás: vasárnap megyünk fel, egy hétig ott vagyunk, és pénteken vissza. Így oké, nem? :)

Lacás írta...

Peti, nem érted, hogy okosan?

Knorbi írta...

Hali,

Peti részünkről ok, majd megmutatom hol a porszívó + az ablakokat is le kellene mosni és még van egy pár jó ötletem - előre is köszi :)

knorbi

Lacás írta...

Csak nem a mosogatásra gondolsz?:)

Egyszer munka után tényleg elnézhetnénk a Vencelbe. Hisz Digó úgy bereklámozta, hogy mindenkinek látnia kell!

csabinnyó írta...

Szegasztok!
Petike és Pistike: utaljatok nekem fejenként 4750 pénzt a mezekért, vagy adjatok kp-t, mától átvehetitek nálam őket. Szombaton magammal viszem egyébként a meccsre, ha esetleg ott lennétek, akkor oda tudom adni. :P
A többi focistának a meze jövő hétre készül el feliratozva.
Kérnék minden blogolvasó csapattagot, hogy hozzon magával szombatra a meccsre 2000 forintot, amiért cserébe kap egy sportszárat és egy indulási jogot a tavaszi bajnokságba :)
pápá

Petya írta...

Szia Csaba!

Az én 5000 forintom nagyCsénél van, nagyon szivesen odaadja neked szombaton. :)

Köszi!

bajigál írta...

Csabi,

köszönjük, hogy intézed a a szponzor és mezszerzést. Kérdésem, hogy az a csapattag, aki nem játszik a tavasziban, de szeretne sportszárat (nevezzük Iminek), az mennyi casht jutasson el Neked?

csabinnyó írta...

A sportszárat majd megnézitek a helyszínen (már aki tudja), szerintem jófajta, 850 ft-ert adták ide. 13-at kértem, jelenleg 10+1 (Béla, ha jön) fő van a keretben, vagyis van két tarcsi mezünk sportszárastul. Akinek kellene csak sportszár, az szóljon, és jövő héten, ha megyek a mezekért, akkor hozok még, ha lesz. 850-1000 közötti áron várható. Szóval Imi, ha csak sportszár kellene ennyiért, akkor szólj és hozok (ha van raktáron).
Peti: a pénzt szerintem rendezzétek le egymás között először, oks? :) Egyébként majd dobj már egy mailt, hogy mizujság a szállással meg édesapáddal. Köszi

uff

Petya írta...

Szia Csabi!

Édesapám jól van köszi, a szállást meg azt hittem te szervezed! Nem?

Lacás írta...

Köszi Csaba még egyszer, sportszáram még úgy sincs, így történelmi pillanatok fognak következni számomra.
Viszem szombaton a 2 ropit. ( János, ugye a ropi az 1000-es?,a rugó az tudom, hogy az, csak uncsi)

Peti, apukád ugye rendben van?Nem tudom mi van vele, de legjobbakat kívánom neki.

Gombi azt mondta a telefonban, hogy pénteken valahol a városban Kurvák és kamionosok bulija lesz.Hát ez tényleg beszarás:)De nem hiszem, megyek.
Üdv.

csabinnyó írta...

tesóm mutatta, nekem tetszett:
http://dezsomail.blog.hu/2010/02/17/subject_steel_klubtagsag

Petya írta...

Szia Laci, köszi szépen a jókívánságokat, már jobban van.

Laci menj a buliba, csak nehogy kurvának öltözz. :)

Nagycsé szombaton odaadja Csabikám a zsét neked.

Ahogy egy kedves, régen látott ismerős mondaná: "Legyetek rosszak!"

oregkamionos írta...

tényleg van ilyen, emlékszem egyszer a kezembe került a szórólapja, nagyon nagyot röhögtem rajta, csak sajnos már nem emlékszem, hogy mi volt a kötelező, bajusz, meg még valami.


de mivel az internet csodákra képes, már mutatom is neked:

http://promotions.hu/programok/hajdu-bihar/328-kamionosok-es-kurvak.html

tehat a deepben lesz es ezek szerint ez ilyen beoltozos buli, szoval nem igazi :(((

http://promotions.hu/images/eventlist/events/kamion_1266948532.jpg

itt a dresscode, hogy hogy öltözz fel, innentöl fogva viszont, megint csak röhejes a dolog, mert a csajoknak semmit nem kell csinálni, hiszen amugy is igy szoktak kinezni

hmmm, nem tudom írta...

miert de a masodik linket nem tudja jol beilleszteni...

rakjatok ossze:
http://promotions.hu/images/
eventlist/events/
kamion_1266948532.jpg

oregM írta...

na megint én írok, 3 percet láttam a meccsből, azalatt egyenlítettünk, átvettük a vezetést, aztán meg a poén kedvéért rúgtunk még egyet, bár és már az első kettőn is jól szórakoztam:))

Lacás írta...

Örülök, hogy Kanada megverte USA-t jéghokiban, kicsit kezdtek már elszállni.Bár tény, hogy volt is mire.
Milyen volt a K1,akarom írni Q1?
Vagyishát én már tudom, de hátha a többi kedves blogolvasót is érdekli.Májusban akár tényleg ki lehetne menni valami Loki meccsre is idegenbe.
Sz

Szombaton Vámpírok bálja lesz a Főépületben, gondoltam lehet érdekel valakit. Én még gondolkozok, először is kéne 2 nagy fog.

Hermann írta...

Engem érdekel mi volt a hétvégén? Lacás végül a Bakelitből merre mentetek és meddig toltátok?

Pitti írta...

Na elmondom mi volt a hétvégén a részemről.
Megittam a Batthyány Borozóben egy Sopronit, aztán átmentünk a T-boyba otte csatlakozott hozzánk Laci és Herr valamint NagyCs, onnan átgyalogoltunk az Alcaponéba ahol megittunk sok sört és elpusztíttottuk a mogyorókészletet. Onnan elmentünk az Excaliburba ahol letoltunk 5 fütyülőst vagy berentzent már nem tom. Akkor elvileg voltunk a Bakelitben is de az nekem nem rémlik és azt hogy mit ittam ott az sem, majd lementünk a Deepbe Gombbal ott megittunk egy feles vodkát majd megállapítottuk hogy nem vagyunk még elég részegek a diszkouzáshoz ezért átszaladtunk még gyorsan a T-boydába ahol legurítottunk még két vodkát. Visszamentünk a deepbe és ott voltunk 4-ig aminek nem volt semmi haszna, majd szépen hazagyalogoltunk. Röviden így foglalnám össze.
Ja és NagyCs képes volt kocsival jönni és úgy ünnepelni csapata 3. helyét. (szégyen)

Lacás írta...

Hermann,kérdésedre válaszolva nem volt semmi különös, annyi haszna volt, hogy kimozdultam egy kicsit,na meg annyi, hogy nem voltam másnapos.
Az Al Capone (akit adócsalásért ítéltek el:),pedig lekaszállt egy pár embert) amúgy egész jó hely.

Dzsonasz írta...

megvan a rejtély, hogy Mózsa honnan vehette például a bikkantó szót.
Remény rabjai.

Dzsonasz írta...

na még írok, csak ennek az előzőnek külön bejegyzést akartam szentelni. velünk nincs semmi újság, mult hét csütörtökön rámjött a fosás és hazajöttem a mhelyről amit hogy ne bukjak be szabit, szombaton pótoltam be. így elég rövid volt a hétvége. Peti sajnálom hogy nem találkoztunk, de most nem fért bele.

Aki tudja aki nem pénteken megyünk sielni és a forma 1 napján jövünk vissza.

van még egy story de azt ide nem írhatom le!

Hermann írta...

János akkor minek írod hogy van egy sztori?! Vagy lehet nincs is sztori csak így akarod feldobni a hangulatot?

Dzsonasz írta...

hogy ne felejtsem el majd elmesélni ha személyesen találkozunk.