2010. március 2., kedd

Egy bronz, egy arany :)


FöldönFutók!
Szeretném megragadni a lehetőséget, hogy gratuláljak a csapatnak a téli bajnokságban elért eredményhez. Ha az elejét nem bohóckodjátok el, még fényesebb is lehetett volna az az érem :)
Örülök, hogy a fair play-t viszont ismét megnyertük, bár őszintén megmondom, nagyon restellem, hogy több sárga lapot kaptam, mint Mózsa Laci :))
Holnaptól mindenki a Flavon max Futball Klub igazolt játékosa lesz, úgyhogy most részemről könnyes búcsút veszek a FöldönFutóktól.

Itt az új csapatkép, amin valóban nincs ott M. László debreceni lakos (többek között):


246 megjegyzés:

1 – 200 / 246   Újabbak›   Legújabbak»
Lacás írta...

Most látom,hogy én nem is vagyok a képen,de legalább mindenki más fent igen:)

Lacás írta...

Hú,de jól megfogalmaztam..Fáradtság.

bajigál írta...

Laci az nem te vagy ott középen sárga pólóban? :D

oregM írta...

jíííhháááá :)

gratulálunk

reméljük az új szponzor a mezek és gatyák mellé ha jól szerepeltek cipőt is fog adni mert ahogy látom van aki szandálban nyomja

csabinnyó írta...

Na megvannak a mezek, szerintem frankón néz ki. Pitti, a tiedet otthagytam a te nevedre, neked kell majd érte menni, és vigyél egy ezrest magaddal légyszi, mert nem tudtam előre kifizetni. Mivel 5500-at adtál, ezért majd visszaadom a 750 visszajárót. Jövő hét szerdára lesz kész, meghagytam nekik a telszámodat.

Petike, kezdj el combra gyúrni :P

P.Cs. írta...

1% - Ha valakinek nem lenne ötlete:
http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.aspx?ID=3287

Hermann írta...

Az 1%ot még le lehet adni?

csabinnyó írta...

Miért, te már beadtad a bevallásod?:)

Egyébként had kérjelek már meg titeket, hogy ne a focit támogassátok, hanem más sportot, amiben nincs ennyi lóvé. Vagy még inkább a rászorulókat, beteg gyerekeket, stb.

Én a vesebetegeknek adom egyébként, ha valakit érdekel, akkor: http://www.adhat.hu/szerv/egyszerv/60688.html

bajigál írta...

Mikivel megállapítottuk a következő igazságot (holnap megyünk síelni kivéve Miki):
Imi: ez a síelés nem jött volna létre, ha nincsen a Raiffeisen Bank;
Miki: ez a síelés létrejött volna, ha nincs az Ernst&Young.

Hermann írta...

Ja én már letudtam ezt a bevallásos témát. Én a leukémiás gyerekeknek adtam.

Tsutsu írta...

Látom más is eléggé elfoglalt volt a héten - alig volt bejegyzés:(:)

Én még nem találtam ki, hova kerüljön az 1%, de én is nemes ügyre szánom - nem focira az tuti..

Lacás írta...

Srácok, van egy szenzációs hírem:Lakatos Ákos jelezte, hogy nagyon szívesen jönne hozzánk focizni a csapatba és Frank Klopasszal úgy döntöttünk, hogy bevesszük a csapatba.

A bál egész vicces volt, csak majdnem otthagytam a fogam:)

csabinnyó írta...

engem meg Berec hívott, hogy szeretne nálunk játszani :)

Lacás, az tényleg jó buli lehetett, ha majdnem otthagytad a fogad :P

Egyébként eléggé leáldozóban van ez a blog, nem gondoljátok?

Pitti írta...

Milyen volt a foci délután srácok?
Kicsit nem volt hideg a campuson?

Petya írta...

Ami például Szőrnyű, hogy Tamás nem ír soha.

Régen arra használtuk, hogy ha buli volt, akkor felirtuk ide. Most hogy nincs buli (vagy legalábbis nem akarjuk, hogy a másik menjen), ráadásul a focit is sunyiban kell szervezni, nehogy túl sokan legyünk/legyetek tényleg nem sok értelme van.

De én látom a fényt a szakadék végén, és az alagutat is. Lesz ez még jobb.

Foci nem volt, a Loki meccs viszont nagyon király volt.

Pitti írta...

Nem is írtunk bővebben a vámpírbálról. A sok hülye kis picsán túlmenően (akiknek a gondolkodásmódját sztem ember nem érti) arról tudok mesélni, hogy sikerült elhagynom a ruhatári jegyemet és csak az mentett meg, hogy NagyCs ismerte az egyik ruhatáros srácot aki ezáltal segítőkész és együttműködő volt velem, szemben a paraszt kollégáival, akik jókat ironizáltak egy egy olyan beszólásomon, hogy pl. "ha szükséges tételesen felsorolom mi található a kabátomban" vagy "a kulcstartóban ami a kabátomban van 5db kulcs van". Ezen állításokból a "tételesen" valamint az "5db kulcs" szavakat találták olyannak amelyeken viccelődni lehet és erre tettek cinikus megjegyzéseket. Lehet velem van a baj de én semmi különlegeset nem látok abban, ha valaki így próbálja bebizonyítani hogy az adott kabát az övé abban az esetben ha nem hagyta benne az iratait.
Azt hiszem átjött :-) nektek, hogy egy kicsit felhúztam magam a ruhatárosok ezen viselkedésmódján, persze annnyira nem hogy beolvassak nekik mert nem Kovács Péternek h1vnak :-) de nem sokon múlt.

Pitti írta...

Ja a történet úgy teljes, hogy tudtam a kabátom ruhatári számát.(csak a pontosság kedvéért)

Petya írta...

Köszi az élménybeszámolót Pisti. szép lehetett.

csabinnyó írta...

Nagyon boldog nőnapot a blogolvasó hölgyeknek, kiváltképp Andreának, aki azt hiszem az egyetlen a "focista-feleségek" közül, aki jelenlétével már emelte a blog színvonalát!

@>-->-


Pisti: mi bajod a fiatal leányzókkal?! Eddig azt hittem, hogy a HFM (azaz "hazavisszük, felneveljük mozgalom") tagja vagy...:)
Mózsa Laci sem csajozott be? Hát mi van itt kérem?!

Peti: ha én szerveztem volna a bulit, vagy a focit, akkor szóltam volna.

Mi van a pestiekkel? Megint skíznek?

Pitti írta...

Sztem a pestiek még minig szkíznek. A mozgalomról meg annyit, hogy tagjának érzem én magam de ha valaki nem akar felnőni azzal nem tudok mit kezdeni.

Lacás írta...

Hát persze, hogy Szűcs Lajost is hamarabb hívnánk,mint Lakatos Ákost:)Hogy is gondolhattátok komolyan.
A bál amúgy visszagondolva tényleg fasza volt.Klopasz kapott is hideget-meleget!Neki sikerült a VIP-ba is behatolnia:)
A lyányok tényleg érdekes felfogásban nyomják, sokszor még azt se értékelték, hogy a vámpírfogamat felvettem.Pedig nagyon vicces volt.Voltak normálisak is, sőt még Natalie Imbrugliát is láttam egy kopasszal az oldalán:)

Petya írta...

Nagyon kedves vagy Csabikám, és tudom.

A trikómat meg a nacimat majd hozd már a sielésbe. Hány üveg bort vigyek? Vagy inkább sör-rum kombó?

Petya írta...

Pisti:

"de ha valaki nem akar felnőni azzal nem tudok mit kezdeni"

Remélem itt nem Sémuszra gondoltál..

Pitti írta...

Lehet hogy rá is igaz, de őt nem szándékozom hazavinni és felnevelni. :-D

Petya írta...

Ha valaki olyan közel lakik, azt nem is kell hazavinni. ;)

H A J R Á B A Y E R N !!

Lacás írta...

Hajrá Fiorentina!!!!

Lacás írta...

Hajrá Fiorentina!!!!

Pitti írta...

Na megint van eladni valóm. :-)
Elsősorban a focistákat érdekelheti az ajánlat. Van egy Puma gumistoplisom eladó, olyan 42-43-as lábméretű embernek.
Ha valamelyikőtöket érdekli akkor szóljatok oszt megmutatom, vagy kipróbálhatjátok egy focin, hogy milyen is.
Ennyi.

Petya írta...

Laci!

Hajrá Bayern? :)

Mikor kapom a sört?

Lacás írta...

Pisti, engem érdekelne a dolog!

Lacás írta...

Jobb volt a Fio!

Tsutsu írta...

Ezért jutott tovább a Bayern:)

Lacás írta...

Inkább az első meccsen elkövetett csalásért...

Hermann írta...

Én is biztos vagyok benne hogy amiatt a szándékos csalásért esett ki a Fiorentina.

Lacás írta...

Amúgy a legjobban a Real kiesésének örülök.A második félidőben szinte át se lépték a félpályát.:)

Pitti írta...

Upsz! Most olvastam újra az utolsó bejegyzést. Totál megfeleldkezdtem, hogy a meszesi nyaralásért fizetni is kell :-D. Imi leszel hétvégén Debrecenben mert akkor odaadom a lét?

Tsutsu írta...

Én most 3 napig nem igazán leszek netközelben, de azt néztem, hogy hétfőn már lehet 8-10 fok lesz. 15.00-ra nem szervezünk focit?
Ne feledkezzetek meg a Blogon kevésbé aktívakról sem: Gombi,Szörny,NagyZéé..de ha nem utazik el mindenki nem lesz gond a létszámmal.Meg nem tudom Peti mikor jön haza.

Pitti írta...

Én benne vagyok!

Petya írta...

Szasztok Skaccok!

üdv innen Schladmingból. Nagyon király az idő, sok a hó, van szauna, kocsma nincs.

Nagyon aranyosak vagytok hogy gondoltok ránk, hétfő este érünk haza, tehát focizzatok nyugodtan nélkülünk. Ha olyan idő lesz ott hétfőn mint most itt van, akkor -10 celsius fokra számítsatok.

A Bayern azért jutott tovább, mert jobb csapat, a Real azért esett ki, mert a Lyon volt a jobb. Mivel a Fiorentina egyik gólja is les volt, ezért most már mindegy.

Minden jót nektek. Hajrá Loki holnapra!

Petya írta...

Na mivan, senki nem ír? Nekem kell írni Schladmingból.

Gondolom nagyon aggódtok. Nahát nincs rá okotok. A szállás jó, a pályán sok a hó, a night club egész olcsó.

Nyert a Loki és hétközben a Bayern is, mi kell még?

bajigál írta...

Szasztok!

épségben meggyöttünk, most zúzok alukálni. Élménybeszámoló soon...

Lacás írta...

Peti, én aludni nem tudtam annyira aggódtam miattatok. Féltem, hogy a Night Club nem lesz elég olcsó.

A Loki meccs elég gyatra volt, dehát mély a pálya.Legalábbis az edzők ezt mondták..
Megfigyeltem, hogy Herczeg előre betanult 3 szöveget:1-et a győzelemre,1-et a döntetlenre és 1-et a vereségre.Néha, ha elfelejti a szövegét, akkor kombinál, de cefetül.

Imi,én majd személyesen fizetnék, ha lehetséges.

Dzsonasz írta...

na üdv, király volt a sielés/snowboardozás, szinte végig jó idő volt. Lillával kicsit betegeskedtünk gyomrilag, de ettől eltekintve nem lehet panasz a tripre, minden rajos volt.
Peti, hol laktok, melyik településen? Schladmingban van egy jó kis kebabos, nem igaz Digó?

további jó hosszúhétvégét mindenkinek, aki meg velünk volt sielni, jó 9. és 10. nemdolgozó napot :D

A Bayern meccset sajnos nem láttuk, de ezt a párosítás elején lehetett tudni hogy nem lesz egy sima meccs. Mondanom sem kell, hogy ez is bizonyítja a Loki csoportjának erősségét, Lyon kiveri a Realt, Fior megszorongatja a Bayernt a Pool meg EL-ben...

bajigál írta...

Sziasztok,

küldtem iwiwen üzit a rakacai kirándulásról, a lényeg:
"Aki szeretne jönni, az a tavalyihoz hasonlóan juttassa el a foglalót nekem lehetőleg március 19, péntekig: vagy i) utalással az én számlámra (12010501 - 01071619 - 00100000) vagy ii) mással utaltass vagy iii) készpénzben ideadjátok (én jövő hétvégén megyek haza Debrecenbe - egy focit és egy bulit tolhatnánk:) ). Aki utal, az tüntesse fel h kinek a nevében utal, vagy ha szeretnél jönni, de nem tudsz jövő hét végéig utalni/nem találkozunk, akkor jelezd lszi h szeretnél jönni, és később rendezzük a foglalót.
A hely kb 28 fő befogadására alkalmas maximum, ezért a címzetteken ill. párjukon kívül más nem nagyon tud jönni, hacsak nem sok visszamondás lenne, így kezeljétek lszi a kérdést.
További részletekért, kérdéssel keressetek nyugodtan. Terveim szerint május vége felé le kellene fixálni a létszámot, ill. akkor jelentkezek még további részletekkel."

Pitti írta...

Március 20. szombat 15:00 foci Campus

1.Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
...

Pitti írta...

Ja ezt akár egybe is lehetne kötni egy fényképezkedéssel, mert elég szép időnek nézünk elébe úgy néz ki.

Petya írta...

Március 20. szombat 15:00 foci Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

ha tényleg annyira jó idő lesz, mehetnénk utána egyből sörözni a Békáshoz, na?

Petya írta...

Ja Imi, én is személyesen szeretném rendezni a kérdést. Nem szeretem a bankok zsebét tömni az átutalási díjakkal.

Pitti írta...

Igen én is személyesen perkálnék Imikének.

Pitti írta...

Március 20. szombat 15:00 foci Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Dzsonasz írta...

Március 20. szombat 15:00 foci Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

bajigál írta...

Március 20. szombat 15:00 foci Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

csabinnyó írta...

Március 20. szombat 15:00 foci Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.
7.Csabi (a 7-es:))
8.
9.
10.
11.
12.

Ja amúgy jó lenne tényleg, ha jönne a Flavon max FK minden igazolt játékosa a fotózkodás végett. És akkor lehetne egy felkészülési meccset is játszani a "külsős" barátok ellen, hm? ;)

Imi: a focin fizetnék, feltéve, hogy jönne más is úgy, hogy péntek délután vagy szombat reggel indulnánk kocsival

Névtelen írta...

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.
9.
10.
11.
12.

SirNyű Tamás

Tsutsu írta...

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
.
.

Mivel előreláthatólag jó idő lesz - és talán nem fog esni végre a hó sem - ezért azt javaslom, hogy ne szabjunk 12 fős határt, hanem mindenki jöjjön aki akar mozogni - főleg úgy, hogy már 7-en vagyunk és legalább 9 csapattag nincs a listán. Csak annyi kikötés legyen, hogy aki jön legyen pontos, és akkor az elején tudunk csapatokat csinálni, ne az legyen hogy mindig jön mégvalaki és akkor borul minden.

Nekem nincs átutalási díjam, így bárki nevében átutalom a pénzt , persze csak ha ideadjátok kp-ban:)

Pitti írta...

Úh a francba! Még mindíg nem mentem érte a 13-as számú mezemért.

Norb írta...

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
.
. Norbert, a fotós-videós (aki mindenki őszinte sajnálatára nem játszik :) )

Petya írta...

Azt nem értem, hogy egy bajnokságban 3-dik helyezett csapatnak minek kell eddzeni?

Popy írta...

Focira nem biztos hogy tudok menni, pénteken fogok biztosat tudni. Tesómnál szintén ez a helyzet, mivel Pesten van és nem biztos hogy hazajön szombatra. Csabihoz meg lenne egy kérdésem: menjek el a mezekért valamikor vagy viszed majd őket szombaton?

Frank Klopas írta...

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.Frank Klopas
10.
11.
12.
13.
14.
.
.

oregM írta...

Peti egyszerű a válasz, ez nem edzés lesz, hanem a "külsős barátok" legyalázása :)


ha nem lenne ilyen szük a keret, én is jelentkeznék, majd meglátjátok hogy marad-e hely, kellek-e, miután a többi igazolt focista jelentkezett

PS. majd kuldd el a mobilrol a kepeket, mert azon kivulnincs egy darab se:)
üdv
oregSielo

Pitti írta...

Tamás neked nem küldtem sms-t?
Sztem igen.
Még mindig nem mentem el a mezemért, remélem meg lesz még...

csabinnyó írta...

Pitti, szerintem meg lesz, de még jó, h már legalább nekem kifizetted :)

Peti, azért kell edzés, h ne legyen izomlázunk már egy kis síeléstől is :P

Popies: viszem a mezeket, igen.


Hajrá Stuttgart! Éljen az Inter! :)

Tsutsu írta...

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.Frank Klopas
10.Miki
11.Herr
12.
13.
14.
.

A Barca tegnap bizonyította, hogy a világ legjobb csapata!:)Ez persze akkor is igaz lesz, ha véletlenül nem ők nyerik a BL-t- hiszen mindnekinek lehet roszz napja..mi is kikaptunk annak idején a Crimson College-től:(:)

Viszem az érmeket is.

Frank Klopas írta...

CSucs: azon a meccsen hál'Istennek nem voltam! Nem élném úl a szégyent! :)

Petya írta...

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.Frank Klopas
10.Miki
11.Herr
12. Öregmátyus
13.
14.

Hehe..

Ki az a Miki? Remélem a Kun fajta nagyszemű legény. Megnézném focizni szivesen.


Mocskos Inter. :)

Popy írta...

Döntöttem, megyek. :)
1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.Frank Klopas
10.Miki
11.Herr
12. Öregmátyus
13.PopyLaci
14.
.

Dzsonasz írta...

who is MIKI?

talán a Blöffből Brad Pitt?
esetleg a "nagyszemű Kun"
talán a denveri gulya bajnokcsapatának irányítója?
vagy Sprinter?
netalántán BlackMike alias zsírfeka?

Lacás írta...

Az E megoldás a jó. Azaz volt föci és töri oktatótokk ügyvédbojtár fia.

Kolpasz: fateroddal szenvedve néztük végig azt a Crimson-os meccset. Olyat én még nem láttam az biztos.Én se bánom annyira, hogy nem játszottam...:)

A szombati foci sztornó lesz sajnos. A gyomrom nem működik úgy, ahogy kéne, szóval inkább pihenek.

Frank Klopas írta...

Szombat, 15.00 Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.James Bond (a 007-es)
10.Miki
11.Herr
12. Öregmátyus
13.PopyLaci
14.

Hermann írta...

Mózsának lassan minden hétre jut egy újabb betegsége, lehet hogy nő van a háttérben?!

Lacás írta...

Hermann, majd bemutatlak neki:)

Tsutsu írta...

Szombat, 15.00 Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.James Bond (a 007-es)
10.Miki
11.Herr
12.Öregmátyus
13.PopyLaci
14.Szat Balázs

Ha még 1 ember jönne akkor lehet 3db 5fős csapat..

Fotó akkor most sem lesz a csapatról, de azért viszem az érmeket, Csabi te meg a mezeket. Aki jön, az legalább kapja meg őket.

Tsutsu írta...

Visszavonva: mégis lesz fotó!! Most kevesebben a kupákkal együtt, illetve majd az első meccsen remélhetőleg mindenki kupák nélkül - aztán összevágás.

Pitti írta...

Nem is mondtam, hogy a hétvégén voltunk inni Gombival és öreg barátjával Norbbal és felfedeztük, hogy a Kikötő nem zárt be, sőt átalakították, több a hely.Arról nincs infóm, hogy a kiszolgálók változtak-e mert a pult közelében nem voltam.

Petya írta...

Amúgy nem akarunk valami bulit a foci után?
Akár egyből, akár zuhany után?

Hmm?

Lacás írta...

Menjetek el a Vencelbe!:)
Nekem sajnos ez is kimarad. Amúgy az egész családon végigment ez a vírus.

Radnai Balázsnak szóljatok, mert élénken érdeklődött a foci iránt!

balu írta...

Valóban, reggel beszéltük Lacival, és akkor én is mennék szombaton, lehet 3 csapat. A beülés részemről nem biztos utánna.

Szombat, 15.00 Campus

1.Pitti
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.James Bond (a 007-es)
10.Miki
11.Herr
12.Öregmátyus
13.PopyLaci
14. Szat Balázs
15. Radnai Balázs

bajigál írta...

Már beszéltük a pestre tévelyedett arcokkal, hogy zuhany után, este mennénk mondjuk 8-tól mondjuk a Tboyba, de lehet máshova is. Jó lenne minél többen összejönni, mint mondjuk a Peti-sznapi bulin, ami q jó volt. A Vencel az fasza? Nem voltam még, de ha ajánljátok, menjünk oda.

Hermann írta...

Jó magam benne vagyok valami lightban a foci után akár egyből és ha jó idő lesz akkor még ki is tudnánk ülni valahova.

Pitti írta...

Akkor úgy néz ki megvan a végleges lista:

Szombat, 15.00 Campus

1.Pitti (a 13-as :-))))
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.James Bond (a 007-es)
10.Miki
11.Herr
12.Öregmátyus
13.PopyLaci
14. Szat Balázs
15. Radnai Balázs

Pitti írta...

Na ezen beszartok:

http://www.youtube.com/watch?v=-CP6ykzsK0M

Frank Klopas írta...

Szombat, 15.00 Campus

1.Pitti (a 13-as :-))))
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.James Bond (a 007-es)
10.Miki
11.Herr
12.Öregmátyus
13.PopyLaci
14. Szat Balázs
15. Radnai Balázs
16. Füzi Pisti

Lassan nagypályára kéne menni

Tsutsu írta...

Mozgósítom még NagyZéét meg még egy embert és meg lesz 3 teljes csapat. Körmeccsek - a pihenők meg napoznak:)

Az ExTágosok arányát érdemes megnézni:)

Petya írta...

En teljesseggel tamogatom a közvetlenül foci utani sörözest, foleg ha annyira kiraly lesz az idö mint ahogy most kinez.. :)

Tsutsu írta...

Szombat, 15.00 Campus

1.Pitti (a 13-as :-))))
2.Petyi
3.Kiss Ricsi
4.János
5.Imi
6.SirNyű
7.Csabi (a 7-es:))
8.Tsutsu (a 27-es)
9.James Bond (a 007-es)
10.Miki
11.Herr
12.Öregmátyus
13.PopyLaci
14. Szat Balázs
15. Radnai Balázs
16. Füzi Pisti
17. Varga Zoli (másik kapusunk)

Nagyzéé felébredt

csabinnyó írta...

atyavilág, lassan csírlíderes csapatra is fussa....:)

Pisti, ezek nyomi kis kungfusok, kispályán lenyomnánk őket, mint a szar :P

Hermann írta...

Lehet vinni kéne ki sört?! Ha valaki hoz hűtőládát abba bele lehetne tenni?! És foci után a napon a füvön betolni.

Frank Klopas írta...

Én viszek sört, ha valaki hazaveti a kocsimat!

Petya írta...

Nem hiszem el, hogy nincs a kornyeken bolt - Csaba, miert nem kered meg faterod hogy hozzon el?

Tsutsu írta...

Nekem nagyon jól esett a foci ebben a kiváló időben:)

Csaba, ha már csináltál statisztikát - amit én értékelek - akár fel is dobhatnád ide. Az 1. helyezettét mindenképpen;)

Csabi, a képeket küld már át Norbinak. Csináltam a kupákról is külön-külön. A csapatképet ide is feldobhatnád, hogy lássuk milyen lett:)

Dzsonasz írta...

jó vót a foci... remélem húsvétkor megismételjük,,,
kinek fáj a segge combja?

Tsutsu írta...

Comb..:)

Pitti írta...

A lábam kb mindenhol.

csabinnyó írta...

derék....
nekem ez volt betonon a szezon első és utolsó focija (legalábbis mezőnyjátékosként)

Petya írta...

Csabikám ez nem beton, hanem aszfalt.

betonon énse játszanék.. :)

MO-val beszéltük hogy Pénteken mennénk a Vencelbe meginni 3 sört. Aki szeretne csatlakozni, azt örömmel várjuk!

Andrea írta...

Én csatlakozhatok?
;)
Pussssszzzzzzzzzzz
Emlékeztek még rám? Olyan régen találkoztunk :D

Petya írta...

Mivan asszony, nincs munka? :)

Lacás írta...

Lefoglaltam az asztalt, asszonyok is nyugodtan csatlakozhatnak.
Sajnálom, hogy a múltkor nem tudtam menni,ez a Vencel most jól fog esni:)

Andi,valahonnan a félhomályból még emlékszünk rád:)

csabinnyó írta...

Andi, mi ez az ellenbuli, hmm?!?!?!?!



(én vagyok a 100., hehe)

Pitti írta...

Hétvégi foci? Nem nagyon merem javasolni, mert úgy veszem észre hogy sokaknak nem jött be az aszfalt, viszont műfüves pályát nem merek foglalni a köz beleegyezzése nélkül.

Tsutsu írta...

Nekem is fáj tőlem a derekam, de néhány év és a műfőtől, majd a semmitől is fog fájni. A megoldás számomra nem az, hogy ne játszak:) A Campus pálya kiváló én legközelebb is menni fogok, de nem ezen a hétvégén, mert most elég sűrű a programom a hétvégre.

A combom meg nem a pályától volt fáradt:)

Lacás írta...

Gombival telefonáltunk, hogy szombaton 14:00 tól lesz foci.
Akinek sikerült kihevernie a múlt hetit, az jöhet most is. Ja igen, a Campuson lesz.
És végül szombat estére van egy asztal foglalva a Vencelbe, ahol finom cseh söröket lehet nyalogatni.

Lacás írta...

Még el nem felejtem:egész jó lett a csapatkép. Látom még az aranylabdát is sikerült megszereznie Csucsunak.

bajigál írta...

Szombaton megint megyek haza, este megyek a Vencelbe, de a foci sajna nem jó, napközben nagyszülőzünk.
Állat a csapatkép:)

Pitti írta...

Szombati foci asszem ok. A csapatképen hogy mennyi büszke önbizalommal teli ember látható. Nem pénteki vencelről volt eddig szó? Nem mintha nekem nem lenne tök mindegy :-D

Popy írta...

Szombaton nekem a foci se és a Vencel se jó. :(

bajigál írta...

ha többieknek is ok, akkor inkább maradjon szombatona Vencel, pénteken még Pesten leszek.

Lacás írta...

Szombaton lesz a Vencel fél 8tól.

Petya írta...

Szombaton én ugyan dolgozom, de megpróbálok ott lenni kettőtől focin (legfeljebb majd visszajövök utána :D).

Szóval írjatok fel. Vencel szintén ok.

Kettőtől Foci, félhattól mecsnézés Hermannál, félnyolctól Vencel.

Micsoda hétvége!

Petya írta...

Jelzem a fotós személyét azért érdemes lett volna megemlíteni..

Petya írta...

Ami külön vicces, hogy Laci legelső kommentje most is helytálló - ezen sincs rajta :D

Lacás írta...

Imi, hol látsz te engem sárga pólóban?

Petya írta...

Most akkor foci 2től szombat Campus?

1. Pisti
2. MO
3. Petya
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Lacás írta...

Lesz foci 2-kor.

Pitti írta...

Háromnál azért többen vagyunk.

1. Pisti
2. MO
3. Petya
3. Gombi
4. Klopas
5. Popy Andris
6.
7.
8.
9.
10.

Róluk tudom hogy tuti résztvevők

oregM írta...

hello. néhány emberrel én is beszéltem, hogy kinézünk az oláhgabira, lehet érdemes lenne összevonni a 2-t minthogy egyik helyen se legyünk elegen.
szóval ha gondoljátok akkor én meg 2 ember még jelentkezünk, az már 8.
amúgy meg jóéjszakát.

jó volt a múlt hét szombat is, kár hogy így nem valami pihentető a hétvége :)

Frank Klopas írta...

Öreg!

MO-val kéne konzultálni, mert elvileg megvan a létszám, csak a blogos névsort nem erőltettük!

Petya írta...

júhúúú!

Hermann írta...

http://www.youtube.com/watch?v=z93AADd2Dpo

Petya írta...

Nem rossz.

És itt a válasz:

http://www.youtube.com/watch?v=7_rBidCkJxo

Mindenki kezelje anyját jól!

Dzsonasz írta...

na milyen volt a foci? legalább ugyanolyan jó mint mult héten? és a buli?

húsvét előtti foci szombaton? utána buli?
vmikor egy sütés hétvégén vkinél vagy ha senki nem ajánlja fel akkor az öregek otthonánál?

sport szempontjából "jó kis" hétvége volt...
loki,fcb,VET,MSC,

Lacás írta...

Figyelj már Herman,Indio tudta, hogy mikor van vége a zenének,ezért szerintem előnyben volt a párbajoknál.

A foci is jó volt, elfáradtam rendesen,pedig csak 1 meccset játszottunk.Mikor befejeztük elkezdett esni,jól kiszámoltuk.
Kellemes hetet mindenkinek!

csabinnyó írta...

Herr, ezt a filmet te komolyan várod?! :) Ezt fogják nektek oktatóvideóként majd lejátszani. Megtanítanak, hogy kezeld a necces szitukat, hogy lőj le egy F-16-ost egy felrobbantott szállítórepülőből kizuhanó tank géppuskájával a levegőben. Hmm, már alig várom, hogy én is láthassam :P
Peti, amit meg te linkeltél, hát nem is tudom...van egy szint, amikor a nagyon gagyi már olyan gagyi, hogy vicces. Viszont ez még ezt a szintet is túlszárnyalta, aminek köszönhetően viszont rém szar...:)
János, flekkenezünk nálatok? Nálunk nem jó, mert rokonlátogatás lesz 3 napig. Így valszeg focizni se mennék. Főleg, ha megint aszfalt.
Egyébként jó hétvége volt, az étkezéseket leszámítva nem is tudom, hogy hány percet ültem/feküdtem...no de mindegy, jön egy remek munkáshét, majd kipihenem a hétvégét :)
Egyébként lassan már szervezhetnénk a vekerire is egy fcois flekkent.
Üdv

Pitti írta...

A hétvége tényleg egész jó volt. Vasárnap este 20:00-22:00-ig még részt vettünk Gombival egy focin amelyen remekeltem, csak úgy gyártottam a gólokat és a gólpasszokat. Sajnos a talpizmomat vagy mi a rákot is sikerült meghúznom szóval most egy kicsit bicegek.

Petya írta...

Látod Pisti, Gombi mégsem hagyott el teljesen, kár volt annyit sopánkodni :)

Csabi, én nem mondtam hogy nekem tetszik a szám - viszont az üzenettel teljesen egyetértek! Mindenkinek jól kell bánni az anyukákkal. Lásd MILF.

Petya írta...

Ja és szombatra:

http://www.mysterygang.com/

szombat 22:00 klinika mozi

ráadásul tök ingyen és legálisan le lehet tölteni a honlapjukról az új lemezüket - elég király hozzáállás :)

Petya írta...

ja és a legjobbat kihagytam:

mistery gang után Paddy and the Rats!

és csak 1200 a jegy!

Hermann írta...

Macska szerintem szánalmas a trailer, csak szombat este megígértem a srácknak a Vencelben hogy berakom a linket.

oregM írta...

Herr azt hittem a szomszédodnak küldöd a videót:) hogy tudja, mire számítson, ha nem viselkedik rendesen... eljön A csapat:)

ja és Peti ez most nagyon jól jött ez a miszterigeng + Peddi (Peti) és a patkányok -ötlet, ez fogja tartani bennem a lelket péntekig.
főleg hogy én csak a nyíregyi kvimbi+miszteri-koncertről tudtam, de oda azért nem mentem volna el...
ide viszont..!!

ilyen vicces harmonikást se láttam rég:
http://www.youtube.com/watch?v=2hAiRTd8JTI

(igaz az ACDC-féle Cotton Eye Joe-t sem ismertem:))

Pitti írta...

Hát én a megjegyzésemmel nem fogom a kialakulni látszó koncert őrületet folytatni. A Vencel után hazamentem, megnéztem és tényleg májusban volt a Pisti kertiparti. Fura totál június rémlett nekem. Lehet, hogy idén is hasonló időpontban meg tudom rendezni, de előre jelzem csak akkor, ha a létszám legalább akkora nem lesz mint tavaly, ami azt jelenti, hogy mindenkinek kell majd jönni aki tavaly volt plusz azoknak is akik ezt anno kihagyták.
Ugye János, Norbi, Tsutsu?
Elöljáróban ennyit szóval így készüljetek!
Ja a tavalyi létszám 19 fő volt tesómékkal meg a két amerikaival.

Andrea írta...

Sziasztok!

Én megyek!!!!! Meg Peti is ;)

És koncertre is! Ki jön még?

Szép napot!

Dzsonasz írta...

én megyek a koncertre ha lesz foci...

Petya írta...

Ez a beszéd János! :)

Lesz foci, Csucsu megígérte:

Szombat 14:00

1. Jánosss
2. Petttty
3.
5.
6.
7.
4.
8.
11.
12.
9.
10.

Lacás írta...

1. Jánosss
2. Petttty
3.
5.
6.
7.
4.
8.Laccci
11.
12.
9.
10.

Pitti írta...

Szombat 14:00 foci

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5.
6.
7.
4.
8.Laccci
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Nem lehet megunni :-DDD

http://zskategoria.blog.hu/2010/03/30/oreg_hiba_medve_koma_oreg_hiba

Olvassátok el a vdeó fölötti másfél sort is!

Pitti írta...

Szombat 14:00 foci

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6.
7.
4.
8.Laccci
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Jó videó.

Amúgy azt észrevettétek, hogy Pisti mennyire hasonlít Chuck-ra? Persze nyilván így, hogy nincs szakálla, csak nagy képzelőerővel hasonlít, de ha lenne szakálla, akkor nagyon hasonlítana..

Hermann írta...

Nincs képelőerőm úgyhogy Pisti kérlek növessz egy Chuckos szakált a kedvemért! :)

Névtelen írta...

Szombat 14:00 foci

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7.
4.
8.Laccci
9.
10.
11.
12.

SirNyű Tamás

bajigál írta...

Szombat 14:00 foci

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7. Imííí
4.
8.Laccci
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Szombat 14:00 foci

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7. Imííí
4.Tsutsúúúúú
8.Laccci
9.
10.
11.
12.

2010. március 31. 21:38

Találós kérdés: Hol látható egyszerre 7 Loki játékos, ha nincs edzés vagy meccs. Tegnap du láttam őket, és mivel nem dolgoztam így nem NI-os gyárlátogatáson voltak. (Cicó, Bodnár, Fece, Komló, Laczkó és még 2 fiatal). A területet 3nm-re szűkítsétek le, tehát nem a belváros a megoldás. Nemzeti Sport olvasók előnyben:)

Lacás írta...

Az én tippem a Szenátor.

Tsutsu írta...

:)..én nem ott voltam:)

Petya írta...

Szerintem a villamos!

Hajrá Bayern!!

Pitti írta...

Peti nem te vagy az első aki azt mondja hogy hasonlítok Chuckra. Néhány éve amikor nyaralni voltam egy akkor számomra még idegen társasággl ők is Chucknak neveztek el, bár akkor szőrösebb volt az arcom.
Bárcsak olyan erős lehetnék mint Chuck Norris!

Milyen volt a tegnapi meccs?Ki akartam menni tényleg de megfutamított a csúnya fekete villámló felleg.

Lacás írta...

Én meg azt vettem észre, hogy Peti hasonlít Sylvester Stallonéhoz.:)
Holnap este fél 8-kor meccs lesz,így nem tudom, hogy érnék oda a koncertre.De azért lehet megpróbálok.

Hermann írta...

Lacás a koncert szombaton lesz.

Lacás írta...

Tényleg szombaton lesz.

Lacás írta...

A blog argentin szimpatizánsai fellélegezhetnek, Maradonát kiengedték a kórházból,ahová azért került, mert a saját kutyája megharapta:) Mindenesetre jó kezekben van a csapat.

Szombaton lehet csak elnézek, mert másnap korán reggel mennem kell nagymamázni.

Tsutsu írta...

Herr tippjét megvártam volna, de mivel a dolog amúgy nem túl érdekes, elárulom: a Fórum fagyizójában ültek Bodnárék. Minden NSO-s interjú ott készül - látszik a háttéren. Persze nem ott a legolcsóbb az ásványvíz, amit isznak, dehát vkinek tellik rá..

Popy írta...

Még nem biztos hogy tudok menni, de azért beírtam magam...

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7. Imííí
4.Tsutsúúúúú
8.Laccci
9. Poppppyyyyyy
10.
11.
12.

Hermann írta...

Tsutsu miután a Szenátor kiesett nem volt ötletem :)

Dzsonasz írta...

Mózsa,

neked mikor volt gond kicsit fáradtan, pityókásan nagymutterhez menni? ráadásul a klinikamozi is közel van hozzá :)

Lacás írta...

Ahhoz nagyon szívesen megyek pityókásan, de amelyiket SirNyű felhívta telefonon, ahhoz nem szívesen...

Dzsonasz írta...

minek hítta fel?

Petya írta...

Laci, nem kell pityókásnak lenni.

ELmegyünk a koncertre, iszunk pár sört (bort) és megyünk haza 2 körül. Ha 8ig alszol, az 6 óra. Annyi meg elég Nagyidnak, nem?

OiregM írta...

hello!
van még hely focira? vagy már tele a létszám listán-meg-nem-jelenő titkosügynökökkel.
(akik jobban is fociznak mint én.)

ha van hely akkor jönne Vilmos is, akinek a haja hosszú, ha nincs, akkor meg én se :)


Oi! Oi! Oi-Oi-Oi-Oi!

Lacás írta...

Mert részegen telefonálni akart valakinek, de hogy kinek azt senki se tudja. A telefonomról a mamámat hívta.

A koncert 8 körül kezdődik,megyek, de tényleg max. 3 sör, mert vasárnap irgum-burgum:)

Popy írta...

Mégsem tudok menni focira. Bocs.
1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7. Imííí
4.Tsutsúúúúú
8.Laccci
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Mámai foci

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7. Imííí
4.Tsutsúúúúú
8.Laccci
9.Kopassssz
10.Öregemmm
11.Villlli
12.

Ha tényleg ennyien vagyunk nagyon kéne még egy ember!

balu írta...

1. Jánosss
2. Petttty
3. Pittííí
5. Gombííí
6. SirNyű
7. Imííí
4.Tsutsúúúúú
8.Laccci
9.Kopassssz
10.Öregemmm
11.Villlli
12.Baluuuu
13.

Lacás írta...

SirNyű helyett jön Buffalo Bill.

Névtelen írta...

Igaz úgy terveztem, hogy szombat délután megyek focizni, de ez rajtam kívülálló okok miatt nem jöhetett létre. Este meg bealudtam, így nem tudtam menni a Vencelbe, sőt az egész estét kihagytam. Egyébként április 13-án lesz a születésnapom, aminek alkalmából szeretnék összehozni egy nagyobb ivászatot április 17-én (szombaton).

SirNyű Tamás

Lacás írta...

Jól van Tamás,elfogadjuk a beszámolót.
De azért legközelebb kicsit részletesebben írd le,hogy mit miért tettél, azért hogy teljesen világosan lássunk.

Lacás írta...

Jól van Tamás,elfogadjuk a beszámolót.
De azért legközelebb kicsit részletesebben írd le,hogy mit miért tettél, azért hogy teljesen világosan lássunk.

Hermann írta...

Mi volt tegnap este és ma a nagyinál?

Petya írta...

Tegnap este az utóbbi idők legfantasztikusabb bulija volt, aholis kiderült hogy mennyire király társaságunk van!

Lacás írta...

Nem volt semmi gond reggel, csak nagyon fáradt voltam.
Tényleg jó volt a tegnap este, az a kellemes probléma kategória,ha olyan sokan vagyunk, hogy nincs elég hely az asztalnál.

Petya írta...

Jó utat Laci!

oregm írta...

hello emberek.

(először is nagy taps Messinek.
másodszor: ) szeretnénk menni paintballozni vasárnap. mivel van még hely bőven, továbbá ősszel lett volna szép számmal jelentkező, kérdem, hogy nem akar-e csatlakozni valaki.


gondolom a választások miatt sokan itthon lesznek, ez egy kb. 4 órás elfoglaltság, nyilván aki akar az hamarabb hazamegy. 4000 HUF, tök jó pálya, fájni nem fog, ellenben jó lesz.

csak annyit kérek, hogy akit érdekel, mihamarabb (szerdán) szóljon.
üdv: michael dudikoff

Pitti írta...

Nem akaorok ellenkampányba fogni, de én inkább szombaton rúgnám a bőrt mondjuk a campuson 15:00-től ha jó idő lesz.

1. Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

1. Pitti
2. Pettyi
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tamás a vasárnap nem jó, mert tájfutás lesz. :(

Hermann írta...

Szombaton 15:00tól Loki meccs lesz ami szerintem érint pár embert.

Petya írta...

Pontosan ezért jöttem vissza, hogy sztornózzam a nevem a meccs miatt.

1. Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Köszi Hermann!

Petya írta...

Persze ha lehetséges lenne más időpont..

Akár vasárnap, akkor az jó lenne sztem még Hernyónak is.

Pitti írta...

Akkor olvassátok a szombatot vasárnapnak! Így már okés? Ha igen akkor töltögessétek szépen kifele a táblázatot és reménykedjetek, hogy ne essen az eső!

oregm írta...

még jó hogy nem írtam délben (csak akartam), hogy nem veszem ellenkampánynak, mert a szombati foci nem üti a vasárnapi paintballt.
Ellenben a vasárnapi foci már inkább. Na mindegy, az ajánlat amúgy még áll, ha akar jönni valaki/van érdeklődő, jelezze.

Ja, és az igazán kemények paintball után még elmennek focizni, de közben még tájfutnak egyet.

Pitti írta...

Na azon gondolkoztam hogy miért is szombatot jelöltem meg először a focira de akkor mostmár tudom. :-D
Amúgy lehet egyikből se lesz semmi az időjárás miatt.

bajigál írta...

Vasárnap 14:00 foci (a 3 óra már kicsit késő a pestre menők miatt, előtte meg korán, a szombati buli miatt - lsd lent)

1. Pitti
2. Imi
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombatra lefoglaltam pár asztalt a Rolling Rock-ba, 20:30-tól, egyrészt Miki szülinapi buli, másrészt (és ezért a RR) 22:00-től el Classico, azaz Real-Barca, amit a RR-ban meg tudunk nézni. Utána meg lehet menni valamerre.

ps: Robben rulez:-)

bajigál írta...

kíváncsi vagyok, másnak is feltűnt-e, hogy a Robben ruleznek is RR a rövidítése:)

Pitti írta...

Azt hittem szándékos és Rendkívül kReatív vagy. :-)

Dzsonasz írta...

el sem hiszem, hogy továbbjutott a Bayern :D
végre megérdemelték, ki lett volna kíváncsi egy MANU BARCA döntőre megint?
kérdezzétek meg hogy milyen munkanéküliként itthon pocolni?
igaz ma még be kellett mennem papírokat intézni, de már itthonról nyomom a bejegyzést:))))
nekem ok a rock, meg a foci is.
DIGÓ olvasod? nem jössz el te is szombaton?

Petya írta...

jól hangzik a rolling rock, egész közel van hozzánk :)

Vasárnap 14:00

1. Pitti
2. Imi
3. Petyi
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

csak nehogy összevesszünk Imi, mert mindenki jó csapatnak szurkol, csak te a realnak.. :)

Petya írta...

A Bayern meg egyszerűen fantasztikus volt, nincs még egy ennyire küzdeni tudó csapat!

Névtelen írta...

1. Pitti
2. Imi
3. Petyi
4. SirNyű (100%)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Focira tessenek jelentkezni!!!

bajigál írta...

Mi van a Lacikkal, Csabákkal, Jánosokkal, Mátyusokkal, Poórokkal?
Foci?

balu írta...

Nekem családi rendezvény lesz, még nem tudom el tudok-e szakadni. János azt mondta, hogy itthon lesz ezen a 7végén is.

1. Pitti
2. Imi
3. Petyi
4. SirNyű (100%)
5. Balu (60%)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Popy írta...

Nem tudunk menni. Jó focit!

Tsutsu írta...

Sorry, de én most nem akarok..nem veletek van a bajn, hanem magammal..:(

Dzsonasz írta...

én már mondtam hogy megyek focira, meg ma is a rockba

Pitti írta...

1. Pitti
2. Imi
3. Petyi
4. SirNyű (100%)
5. Balu (60%)
6. Gombi
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

1. Pitti
2. Imi
3. Petyi
4. SirNyű (100%)
5. Balu (60%)
6. Gombi
7. János
8.
9.
10.
11.
12.

csabinnyó írta...

halihó!
nekem a "betonfoci" nem adja, szóval kihagynám...
és egyébként is elég gané idő van :s
Meg a tegnapi-tegnapelőtti meccsek is elvették kicsit a kedvem...
A Zuzu már 4-et nyert, mi meg csak a középmezőnyben vagyunk, úgy hogy a mögöttünk lévők kevesebb meccset játszottak...Tudom, még az elején vagyunk, de azért jobbra számítottam.
Egyébként nem néztem meg a tegnap meccs jegyzőkönyvét, de Herr, lehet, hogy nekem adták a gólunkat, amit végül is te is lőttél a lábammal együtt :) Az előző meccsen meg kaptam egy gólt a dvklsz.hu szerint, pedig egyet se lőttem. Nem tudom, hogy hogy lehetnek ilyen nyomorékok ezek a bírok, de még ezt sem tudják rendesen vezetni, pedig számozott mezben vagyunk, bazz...

Hermann írta...

A holnapi fovi nekem is sztornó. Mivel a lábam megérezte hogy rásegítettem Macska góljára :)

Petya írta...

Hernyó akkor lehetne sztornó ha már feliratkoztál volna. Mivel nem iratkoztál fel, ezért nem lehet sztornó.

És a mai estét miért negligálja mindenki? Senkinek (azonkívűl persze aki már mondta) nincs kedve megnézni a meccset és röhögni Imi képibe? :)

Dzsonasz írta...

fél 9 rolling rock, mégegyszer nyomatékosítva...

Focira még jelentkezők? ha nem hívjuk fel MO t hogy Prágából telefonálgasson hogy meglegyünk :D

oregm írta...

200 :)

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 246   Újabbak› Legújabbak»