2010. október 11., hétfő

Q3 2010 - második felvonás

most akkor jöjjenek a várva várt videok :) illetve lásd lentebb (viccesen működik ez a blog, én mondom)




Bocsi Imi, de sajnos nem tudtam a te bejegyzésedhez hozzáírni - remélem a képek kárpótolnak.



Márpedig korsót soha semmilyen körülmények között sem ejtünk le :)


A mesebeli hercegek a fehér paripáról ébresztgetik a királykisasszonyokat - több/kevesebb sikerrel :)


egy majdnem sikerült csapatkép, épphogy nem sikerül teljesen

egy éjszakai kép, a háttérben a Duna és egy nagy rakás Bp-i látványosság, amit azért nem látunk mert ez a tucatnyi ember beállt a képbe :)


a gyerekek még az ebéd idejére sem tudtak abbahagyni a játékot....


furcsa azonosítatlan tárgy az égbolton

:)



63 megjegyzés:

Petya írta...

nahát, én vagyok az első!

Norbi, én a helyedben PCS-t azonnal leszedném, nehogy úgy járj mint Imike.. :)

Azért köszi hogy "azt" a képet nem raktad fel :)

Hermann írta...

Pedig "az" a kép tényleg üthet.

Norbi esetleg felrakhatnád úgy hogy kitakarod az arcuk :)

Lacás írta...

Csodállak norbi, hogy nem félsz PCS mindent elsöprő haragjától.Sötét utcákon ne járkálj egyedül mostanában,mert PCS lecsap rád:)

Norbi rakd már fel a Petis videót!:)

Petya írta...

Ja ténlyeg a Video. Nahát azt meg végképp ne!

Petya írta...

:)

bajigál írta...

a végén Mózsa van a rácsok mögött?
tetszik :)

PCS képe főleg!:)

Névtelen írta...

mi baj van PCS a képpel? nem tudtam hogy ezt kellett cenzurázni, ha szeretnéd levehetem - bár nem tudom h mi baj van vele

knorbi

bajigál írta...

Norbi, le ne vedd a PCS-s képet, q jó. Egyéként meg ha nem írtuk volna le (kb. ötször már), hogy az PCS, akkor nem tudná senki, hogy az kicsoda. :)

bajigál írta...

NYERTÜNK!!!!!

mekkora volt a vége!

Tsutsu írta...

Én "CSAK" az utolsó 5 percet láttam:) De tényleg nagy volt!:)

Mondjuk vicces, hogy mindenki már megint a továbbjutásról beszél, de először legyen meg a 3. hely - még ahhoz is kell nyerni meccset. Az mondjuk igaz, hogy nagy szerencsével a svédeket elkaphatjuk. Nekünk mindeképpen előnyös lenne ha a hollandok mindenkit megvernének - kivéve persze minket:)

Petya írta...

Imi micsoda dolog, hogy Norbi ne vegye le a PCS-s képet, te meg levetted. Nem szép dolog.

csabinnyó írta...

Peti úgy táncol ezen a videón, mint Józsi a mocsárban :P (http://www.youtube.com/watch#!v=Hop8KiafEz0&feature=related)

ez a nyírlugosi egész srác jól csinálja :)

Névtelen írta...

Szerintem PCS nem fog haragudni, ezért a képért, sőt szerintem büszke is lesz, hogy még ilyen helyzetekeben sem töri el a korsót ill. esik le a székről.

Miki

Frank Klopas írta...

Négusok!

Az Eindhoven ellen nincs felesleges jegye valakinek, mint legutóbb? Lenne rá jelentkező.

FK

Lacás írta...

FK:)

Mikivel teljesen egyetértek! Aki ilyen művészi módon is képes megtartani a korsót, azt nem lehet cseszegetni.Itt amúgy most mindenki azt hiszi,hogy PCs alszik,pedig egy sörben fogadott Imivel, hogy meg tudja tartani a sört a tarkóján,sőt még önt is bele,ha kell.Így Imi jön egy sörrel PCs-nek:)

P.Cs. írta...

Pont ahogy mondod Lacás. Ezt csináljátok utánam :)
Amúgy nyugodtan maradhat a kép. Ez vicces, nem úgy, mint amin az a 2 hülye pózol.

Lacás írta...

Talán még most lehetett volna egy focit a hétvégére, de tudom, hogy már lassan mindenkinek a töke kivan a betontól. Főleg a múltkori ütközet után:)

Tsutsu írta...

A múltkorival kapcsolatban volt valakinek baja a betonnal?
Nekem a vasárnap délelőtt most nem jó..esetleg a szombat délelőtt.

Dzsonasz írta...

inkább jövő héten legyen vagy is legyen már egy foci mert akkor megyek haza.

Frank Klopas írta...

Fiúk!

Nyomjunk már egy focit szombat délelőtt!!
Nekem csak akkor jó!

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Fiúk!

Nyomjunk már egy focit szombat délelőtt!!
Nekem csak akkor jó!

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

1030?

Petya írta...

mondjuk lehet én amúgy se mennék, mert még beteg vagyok.

Lacás írta...

Legyen 10, aztán max egy kicsit késel. Minél hamarabb kezdjük, mert lassan jön az eső...

Lacás írta...

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Nyeste Laci
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Srácok,tessék jelentkezni!

Lacás írta...

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Nyeste Laci
5. Popy Andris
6.
7.
8.
9.
10.
11.

Klopasz,Tsutsu, szóljatok már pár embernek, hogy meglegyünk!
12.

Tsutsu írta...

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.Nyeste Laci

Egyelőre legyen így, még nem biztos hogy jó. Tamás dolgozik, Herr-nek nem jó. Írtam még NagyZéének..még próbálkozok mással is.

Frank Klopas írta...

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5. Pitti
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.Nyeste Laci

Csucs:Egyelőre legyen így, még nem biztos hogy jó. Tamás dolgozik, Herr-nek nem jó. Írtam még NagyZéének..még próbálkozok mással
is.
FK: Attila sem.

Frank Klopas írta...

Pl:
Komonyi?
Kapus Andris?
Bill?

Tsutsu írta...

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5. Pitti
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Sorry, de úgy néz ki, hogy nekem mégsem jó a szombat. Radnai Balázs is dolgozik.

Tsutsu írta...

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5. Pitti
6. Ricsi
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

menjünk el inkább csocsózni, vagy valami más benti sportot űzni! :)

Lacás írta...

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5. Pitti
6. Ricsi
7. Szatmári Balázs
8. Szatmári Ákos
9. Gombi hoz valakit
10.
11.
12.

Még 1-2 telefont megejtek! Csak jó lenne az a holnapi foci!

Frank Klopas írta...

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5. Pitti
6. Ricsi
7. Szatmári Balázs
8. Szatmári Ákos
9. Gombi hoz valakit
10.Tóth Andris
11.Nagyzé
12.

Frank Klopas írta...

Szombat, 10.00 Campus

1. Klopas
2. Mózsa
3. Gombi
4. Popy Andris
5. Pitti
6. Ricsi
7. Szatmári Balázs
8. Szatmári Ákos
9. Gombi hoz valakit
10.Tóth Andris
11.Nagyzé
12.Fekete Miklós

bajigál írta...

hogy s mint volt a foci?
nagy volt a küzdelem?

Petya írta...

vagy a küzdelem kimerült a szervezésben? :)

bajigál írta...

úgy tűnik! :)

mi meg a ma estében...

Hermann írta...

Mivel csütörtökön PSV meccs szerintem aktuális a kérdés: Hogy megyünk?

Ne feledjük a meccs 19:00kor kezd.

Pitti írta...

Csak hogy a kétkedőket megnyugtassam volt szobati foci.

Lacás írta...

Volt foci és nagyon jó volt:) És sajnos voltam bulizni is, ami ismét bizonyítja, hogy gyenge jellem vagyok:)
Nagyzéé kérdezte, hogy van-e valakinek jegye a PSV meccsre,mert eszébe jutott,hogy jegy nélkül nem lehet oda bemenni:)

Lacás írta...

Imi,a kűzdeni szót hosszú Ü-vel írják:ű.Légy szíves figyelj a helyesírásra a jövőben!

Lacás írta...

Imi,a kűzdeni szót hosszú Ü-vel írják:ű.Légy szíves figyelj a helyesírásra a jövőben!

bajigál írta...

Az élet küzdelem – harcold meg!
Az élet kaland – vállald!
Az élet jutalom – érdemeld ki!
Az élet élet – éljed!

idézet, Teréz anya: Az élet himnusza

rövid

Lacás írta...

:)

Sajnos egy kicsit én is kapom amúgy.

Peti felépültél?

Petya írta...

sziasztok.

sajnos nem, de köszi a kérdést.

jó hétfő reggelt mindenkinek!

Lacás írta...

Miért nem pihened ki magad otthon?
Legalább meggyógyulnál a PSV meccsre.
Nemsoká én is indulok dolgozni.

Popy írta...

Kérlek küldjétek már el a telefonszámaitokat iwiw-en vagy e-mailben nekem (popys@freemail.hu). Annyira király buli volt szombaton, hogy a telefonom és némi készpénzem úgy gondolta, hogy nem jön haza velem többet. Valaki mással mentek el... :)

Lacás írta...

Tényleg nagyon jó volt a buli. Hajni nagyon rendes volt, hogy meghívott minket is:)

Frank Klopas írta...

Emberek, itt a PSV meccs!

Legyen sárgabusz?
Mert csak oda útra mennénk veletek!

FK

Névtelen írta...

Sziasztok Blogolok!

Egy kicsit másjellegű, de egy blogolvasó figyelmét el nem kerülehető és ugyancsak kommentezhető blog:


http://alkotmany.postr.hu/


jó szórakozást!

knorbi
XIII

p.s. : szerintem legyen sárga busz

Frank Klopas írta...

Flavonosok!

Megvan a csoportbeosztás.
B-csoport.
De miért?
Nem mintha az A erősebb lenne szerintem.
De akkor is B.
Hm.
:(

Tsutsu írta...

Az A és B csoportba sorsolták(!) az 1. és 2. osztály csapatait. Sajnos, ha nem sorsolás lett volna, akkor sem lettünk volna az A csoportban: Az első osztályban 16 csapat volt mi meg 11.-ek lettünk a 2. -ban azaz 27( :)).-ek vagyunk a rangsorban. Az tudjuk, hogy a legjobbak nem indulnak téliban, de azért nem 12 csapatról van szó:(:)

Tsutsu írta...

Visszavonom:)

A névsor alapján lehet, hogy több mint 12 csapatról van szó:) Úgy tudtam, hgoy az első 2 osztályt sorsolják az A-B-be plussz még feltöltik a létszámot a 3. osztályból. Onnan is van jópár csapat..így lehet éppen 16.-ok lennénk a rangsorban:)

Tsutsu írta...

Csak megnéztem: ha jól számoltam kb 10.-ek vagyunk a "rangsorban" - van még 4. osztályú csapat is az A-ban.

Tsutsu írta...

Még szerencse, hogy öreg Herr már Debrecenben lakik, különben nem velünk indulna, hanem a "Józsa All Stars" csapatával:)

Az alapján, amit Petivel beszéltem, szerintem nem lesz sárgabusz.

csabinnyó írta...

Csucsu: most akkor mi van?! :) B-csoportba vagyunk, ami elvileg a gyengébbik? Ha igen, akkor az miért is baj nekünk?:)

Peti: remélem már kigyógyultál

Popy, hanyadjára hagyod már el a telódat vagy a pénztárcádat bulizás közben? :)

csabinnyó írta...

ja és skacok, tudnátok küldeni egy streamet, ahol lehet majd nézni külföldről a Loki meccset?
köszi...

bajigál írta...

http://stream.forumx.hu/index.php?mforum=stream

itt nézz szét, lehet h írják a fórumon, h mi adja a meccset

bajigál írta...

ja, Herr, a jegyek nálad vannak elvileg, jól tudjuk?

Petya írta...

nagyon aranyosok vagytok hogy mindenki aggódik, teljesen jól vagyok :)

Herr az odajutást megbeszéljük, egyelőre 5-en vagyunk egy autóra: Te, Csucs, Kövér Laci, Pallagi Sanyi meg én.

A kérdés, hogy milyen autóval megyünk és ki vezet.

Hermann írta...

A jegyek nálam vannak.

Peti van már aki ajánlott fel autót?