2010. október 3., vasárnap

Tompor Joker ismét Budapesten járt - 2010 Q3




Néhány kép ízelítőül a Q3-ról. Fogyasszátok élvezettel! :) További képei Norbinak vannak, én sajna csak pár képet lőttem el a kulcspillanatokról ;).

A hétvége legjobban várt eseménye kerül fel az első helyre: Amigo, szombat este:
Időrendben, Vakvarjú étterem, szombat dél. Baloldalt Miami vörös ördöge látható - egyelőre még itthon:
Ilyen fancy volt a varjú bárpultja, ráadásul a férfi mosdóban egy boxzsák is volt. lol :)
Mesinél találkoztunk az örmény cigányvajdával és barátnőjével is:

Ha a technikai is úgy akarja, akkor itt az Amigoról látható egy rövid videó:



Erről a képről Zalatnay Cini egyik dalszövege jut eszembe:
"Mindig kell egy barát, mindig kell egy barát,
ki a bajban megsegít."


Erről pedig a Bikini:
"Részegen ki visz majd haza?"


"-Volt szemöldök, volt szájfelhúzás, most meg leesett. -Ez itt a vége."



És tényleg ez a vége! :) lol

73 megjegyzés:

bajigál írta...

Elnézést mindenkitől, a képek csak fikciók, kitalált személyeket ábrázolnak. ;)

P.Cs. írta...

Bajigál, te egy rohadt nagy büdös paraszt vagy. 24 órát kapsz, hogy leszedd a képeket és persze a videót is.

bajigál írta...

ok :)

Névtelen írta...

Csabi, szerintem baromi vicces ez a bejegyzés. Én arra szavazok, hogy Imi ne vegye le. Király buli volt, valamint tegnap mindenki megcsodálta élőben, ahogy alszol.

Miki

Lacás írta...

Először is szeretnék gratulálni a kis Mátyus érkezéséhez.Mondják, hogy előre nem szabad gratulálni, én azért megteszem.

Másodszor nagyon fasza volt az újabb Q,egyre nagyobb a meggyőződésem, hogy sűrűbben kéne menni arrafelé.Köszönet mindenkinek a sikeres lebonyolítás végrehajtásához!
Era,Norbi köszönjük a türelmet, remélem nem viselkedtünk rosszul:)
Azért ti is rakjatok fel egy pár képet.

Szerencsére nyert a Loki is,így kerek lett a hétvége.

Pitti írta...

A képek nekem is tetszenek. :-)
A videót meg már alig várom hogy láthassam otthon PCS olyan jó reklámot csinált neki. :-D
Erre a Miami vörös re kíváncsi lennék, hogy valóban azt jelenti- e amire gondolok.

Petya írta...

A legjobb kép még így is hiányzik, amikor épp a fejeden van a sör, és egyensúlyozik rajta.

Imi, ha gondolod átveszem a nevemre a bejegyzést és akkor már akkor se tudnád törölni, ha PCS kést tart a torkodhoz :)

Jelzem a legutóbbi meccsen rólam is van egy szép kép ahogy alszom.

Szóval mindenkinek nagyon köszönjük, nagyon jól éreztük magunkat (megint). Era és Norbi hozták a formájukat.

Ja és Csabikám én már tudtam, de hogy egy klasszikust idézzek: "nem baj hogy lány, a lényeg hogy egészséges legyen". :))

Petya írta...

A Clippers-es videó nagyon király, teljesen átjön a zene is meg a hangulat is. Erről jut eszembe, hogy október 29-én Mystery Gang koncert a Lovardában.

Petya írta...

Ezt még Lacinak.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Miami

ott mindig keresnek felhőkarcoló-ablak-tisztitókat.

Petya írta...

A 2000-es népszámláláskor a lakosság 34.1%-a kubai származásúnak, 5.6%-a nicaraguainak, 5.5%-a haitiinek, 3.3%-a hondurasinak, 1.7%-a dominikainak és 1.6%-a kolumbiainak vallotta magát. Az ENSZ Fejlesztési Programja (UNDP) szerint Miamiban van a legtöbb olyan állampolgár, aki nem abban az országban született.

Petya írta...

hehe

http://www.youtube.com/watch?v=dO5uCKw4nl0

Pitti írta...

Miami vörös ördögére vonatkozóan a következő videót találtam:

http://www.youtube.com/watch?v=GeeyWvo1rNg

Ha LAci befut nemigen lesznek anyagi gondjai a filmben szereplő faszi felett úgyis eljárt már az idő fiatalítani kell a filmiparban is. :-)

Lacás írta...

Srácok,gratulálok a DASE elleni győzelemhez és egyben a biztos bentmaradáshoz!
Ez nagyon bíztató a jövőre nézve!

csabinnyó írta...

Aztaaaa, nagyon gratulálok a tegnapi győzelemhez!!!! Mondhatnátok pár szót, mi volt. Elkönnyelműsködték és nem mentek el elegen? Vagy lefociztátok őket? És éppen most kell beteg legyek, ez nem igazság… Na de mindegy, szívből örülök, mindenkinek grat!!! A szponzorunk most biztos örülne egy kicsit legalább. : )

Peti: látom neked is szemet szúrt a „klasszikus”, én is nagyot mosolyogtam rajta. Ezek után nem nehéz kitalálni Pisti vágyait (a gyerek nemét illetőleg) : )
Ja és persze köszönjük mindenkinek a gratulációt.

Petya írta...

Jobbulást Csabikám.

Azta srácok, pedig még gondolkoztam is kimegyek, de mivel Csucsu mondta hogy az első helyezettel játszotok, gondoltam nem akarom végignézni ahogy kiabáltok egymásra.

Éljen a másodosztály!

Tsutsu írta...

Röviden összefoglalva: úgy játszottunk mint 2 éve, illetve úgy mint a tavaszi meccsen a DASE ellen csak most belőttünk pár helyzetet:)Nekünk 3 nekik 1 cseréjük volt. A kapujukban mezőnyjátékos volt, de igazából 1 gólról tehetett. 3-0-ra elhúztunk, és mikor kaptunk 2 gólt és kezdtünk volna megijedni Balázs lőtt egy gólt és ezzel lényegében eldőlt a meccs. Miki jól védett, voltak szép támadásaink és az utolsó 10-15 percben hősiesen visszahúzódtunk és védekeztünk. Mivel nagyon kinyíltak szereztünk még 1 gólt. Tehát jó kis meccs volt:) Ez erőt adhat a téli bajnoksághoz - egy jó eredmény eléréséhez. Lehet azért játszottunk így mert úgy álltunk neki, hogy ennek a meccsnek számunkra nincs nagy tétje, ha kikapunk papírforma ha nyerünk meglepetés és benntmaradás:) Így A Bolo-Bolo ellen már jutalomjáték!:)

Lacás írta...

A Bolo bolo meg kikapott a Harmóniától,így ők még zúzni fognak az utolsó meccsen.Tehát akárhogy is nézzük, nagyon jó, hogy tegnap nyertetek. És külön öröm, hogy Bill ilyen hamar beilleszkedett a csapatba. Így akár már Miami-ba is nyugodtan mehetnék:)

Petya írta...

Laci mi ez a feltételes mód?

Azt hittem mész, nem csak "mehetnél".

Lacás írta...

Ugyan már Peti,te tényleg elhitted, hogy mennék Miamiba:)

Lacás írta...

Srácok, menjünk már szombaton focizni egyet.

Szombat,10óra foci Campus

1.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Pitti írta...

Hát én sajna nem tudok menni focizni bármennyire is szeretnék.
Okok:
- fáj a lábfejem és a múlthét szombati labdázgatás Lókötővel, igazolta, hogy nincs olyan állapotban ami alkalmassá teszi ilyen célú használatra.
- kezdek megbetegedni, ami torokfájásban nyílvánul meg

Úgyhogy sajna...szurkolni, bíráskodni, időtmérni esetleg ki tudok menni, ha olyan idő lesz

Petya írta...

Rendben Laci menjünk. De TE nem jössz?
Szombat,10óra foci Campus

1. Kovács2
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Lacás írta...

Ja, de megyk, miért ne:)

Szombat,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

bajigál írta...

Szombat,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Szombat este partytime?
Mi a szimpibb: Havanna/T-boy/egyéb?

Petya írta...

Szombat este Party time, egész pontosan Boney-M koncert a Lovardában - nekünk már van jegyünk :)

Lacás írta...

A szombat estét én biztos kihagyom, mert egy kis pihenés rámfér.
A foci se alakul valami fényesen és az idő is elég szar..

Petya írta...

Laci, ha nem lesz foci nem megyünk erre?

http://www.mozgasvilag.hu/esemeny/oxigen-kupa-erdei-futoverseny-2010-20111

Szombat 10.30-tól erdei futóverseny. Ingyenes nevezés, célban minden versenyző kap izotóniás italt, forró teát ( hideg idő esetén ),banánt és csokit.

Na valaki? Egyedül nem megyek.

Lacás írta...

Hány méteres?

Petya írta...

tíz ezer

Lacás írta...

Az sok.

csabinnyó írta...

Neked?

Lacás írta...

Nekem.

Pitti írta...

van 5 ezres is

bajigál írta...

Gyerekek,

még egyszer megfuttatom, hátha valaki ráharap: megyünk Hollandiába egy hétre, repülővel, okt. 30-nov. 6, szállás egy barátunknál, aki kint tanul; városokat nézünk, megyünk PSV-Loki meccsre. Ha érdekel valakit, jelezzetek.

Akkor szombat Lovi. Előtte kezdünk valahol, vagy egyből Lovi? Hányra menjünk?

Lacás írta...

Gyerekek?

Petya írta...

Tényleg jöttök a Boney M-re? Nem akarok senkit elkeseríteni, de 3000 a jegy. Persze én csak örülök ha mindenki jön, de én teljesen lemondtam róla hogy más is lesz ilyen hülye mint mi és kifizeti a zenetörténelem hallhatatlanjaiért ezt az összeget.

Akkor ki jön futni? Jól hallottam, hogy Pisti meg MO? Ha 1015-kor találkozunk a temetőnél az jó?

Petya írta...

Figyelj már Imi: ez a "barátunk" tudja hogy te a blogon hírdeted a lakását mint szállást? :))

Pitti írta...

Én ilyet nem mondtam. Meg vagyok hűlve és az orron keresztüli lélegzés akadályba ütközik. Ez az akadály: a TAKONY ami az orromban tanyázik.
De még gondolkozok a dolgon.

Lacás írta...

5.000 métert még talán lefutok, de 10-et biztos nem.Most a kondim nem valami fasza.

Petya írta...

Akkor menjünk az ötösre, és Pisti vegyen a száján levegőt. Na?

bajigál írta...

A "Gyerekek" megszólítás csak egy alternatíva a "Srácok", vagy "Fiúk" helyett. :)

A srác pedig tud róla, hogy hirdetjük a dolgot, azt beszéltük Bálinttal, hogy jöhet velünk Hollandiába még egy JÓ FEJ ember - bocs Pisti, de ez utóbbi kritérium miatt sajnos kiestél a jelöltek köréből ;).

bajigál írta...

Ja, boney m:
én legszívesebben nem mennék rá és máshova mennék sörözni/bulizni, csak ha már a népek oda mennek, akkor menjünk oda. Az indok: legutóbbi hasonló buli (talán Mr President): tele volt 40+ éves kivénhedt nőkkel, plusz mikorra kicsit bepiáltunk (éjfél-1 óra), addigra vége lett a bulinak és kiürült a lovi, továbbmenni senki nem akart, mi meg ott idétlenkedtünk az üres loviban, félrészegen. És ezt újra 3000-ért, hát...

csabinnyó írta...

Mi bajod az érett nőkkel, Imi? :)

Sajnos az egészségi állapotom miatt én kihagyom a futást és a "zenetörténelem hall(gat)hatatlanjainak" koncertjét (Peti elírás vagy szándékos volt ez amúgy? :)).
Laci én támogatlak, hogy legalább 5000ret lefuss. Meg tudod te azt csinálni. Bár Kovács "vasember" Petivel legutóbb alig bírtam tartani a tartani a tempót :P

Pisti, mióta vagy már beteg??

Kitartás a dolgozóknak, néhány óra és jön a hétvége!
Aloha

Tsutsu írta...

Csaba is jönne focizni a hétvégén, meg én is. Megpróbáljuk még a hiáyzó 5 embert összeszedni szombat délelőttre? Vagy már tuti elmentek futni? Vagy legyen vasárnap?

Lacás írta...

Megpróbálhatjuk összeszedni azt az 5 embert,ha meg nem ott a futás.
De szigorúan csak 5 km.

Petya írta...

Csakis 5km Laci. Megígérem.

Lacás írta...

Megvan a megoldás: legyen vasárnap 10-től a foci, hátha így több embernek is jobb lesz. Az idő elvileg fasza lesz:)És a futást se kell legalább lemondani.

Vasárnap,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6
7
8
9
10
11
12

És legalább a szombat esti bulizók se fognak olyan sokat inni:)

Na mit sszóltok Tsutsu ötletéhez??

bajigál írta...

na most ez a vasárnap csak akkor működjön, ha szombaton nem nagyon csinálunk semmit. Ha pedig nem nagyon csinálunk semmit, azért meg nem adok ki 3000 Ft-ot.

Tehát vagy vasárnap foci, vagy helyette szombat rendes buli.

Lacás írta...

Vasárnap foci!

Tsutsu írta...

Vasárnap,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6 Ricsi
7
8
9
10
11
12 Gombi(még nem 100%)

Tsutsu írta...

Vasárnap,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6 Ricsi
7 Gombi
8
9
10
11
12 Bill (még nem 100%)

Nagyzéé, Popyk még nem válaszoltak.

Lacás írta...

Még holnap én is telefonálgatok embereknek.

balu írta...

Vasárnap,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6 Ricsi
7 Gombi
8 Balu
9
10
11
12 Bill (még nem 100%)

Így egy hét távlatból is csak megköszönni tudjuk az Angel's Land-i házigazdáknak, hogy szállást adtak vidéki barátaiknak. :) Jó ez a Q-s dolog, lehet máskor is. A BoneyM most kimarad, inkább focizok vasárnap.

Lacás írta...

Rohadt jó volt a futás! Egész jó időt mentünk,csak azok a mocsok kenyaiak tudtak elsüvíteni mellettünk:)
Akkor foci holnap 10-kor. Pisti, gyere már te is!

Most egy kis szalonnasütés,én szúrok grillkolbászt is, mert a szalonnát legendásan utálom.

Hermann írta...

Végre valamit Mózsa is utál!

Pedig a borjú láb után azt hittem hogy ő legyőzhetetlen!

Lacás írta...

A borjúláb a legjobb! Szóba került, hogy mi lenne, ha a Csokonaiba elmennénk valamikor decemberben kajálni.Tudjátok, mint a régi szép időkben.
És természetesen mindenki jöhet!:)

Lacás írta...

Vasárnap,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6 Ricsi
7 Gombi
8 Balu
9 Popy Andris
10 Popy Laci
11 Komonyi (78.93%)
12 Bill (még nem 100%)

Pitti írta...

kb hétfő óta vagyok beteg

Lacás írta...

Tudom,hogy beteg vagy,csak azt hittem közben meggyógyultál.

Nóbiék nagyon hallgatnak.Ezek szerint mégse örültek nekünk annyira,vagy egyszerűen csak nem tudják szavakba önteni azt a szeretetet, amit éreznek!:)

Tsutsu írta...

Vasárnap,10óra foci Campus

1. Kovács2
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6 Ricsi
7 Gombi
8 Balu
9 Popy Andris
10 Popy Laci
11 Komonyi (78.93%)
12 Bill
+1 Sirnyű (50%)

Petya írta...

Balázském tudod mennyire szeretlek de nézz meg engem:

1. Boney M
2. Foci

Köszönöm hogy meghallgattatok.

Lacás írta...

Az 50% Tamás mellett azt jelenti, hogy megy bulizni? Vagy direkt csak tudása 50%-át adja, hogy legyen esélye az ellenfélnek?

Petya írta...

Szégyen gyalázat, de már én sem vagyok a régi.

1. Boney M - igen
2. Foci - nem

Szal remélem Tomi bácsi ugyanolyan józan lesz mint amikor találkoztam vele a Bakelitben, ebben az esetben meglesztek 12-en. Ha nem, én kérek elnézést, de sajnos fantasztikus volt a Boney M koncert, és még most értem haza, úgyhogy 10-re biztos nem megyek focni.

Vasárnap,10óra foci Campus

1 Sirnyű (50%)
2 Mózsa L.
3 Imifiú
4 Tsutsu
5 Klopasz
6 Ricsi
7 Gombi
8 Balu
9 Popy Andris
10 Popy Laci
11 Komonyi (78.93%)
12 Bill

Petya írta...

Látom nincs ellenvetés, jó focit mindenkinek!

balu írta...

Petikém, tudtam én, hogy a két program neked is sok lesz. Megpróbálunk nélüled is nyerni.:)

Lacás írta...

Jól sikerült a foci!A hűvös időre mi nagy hajtással válaszoltunk és néha még 1-1 kemény belépő is becsúszott.
Popoy Laci úgy tökön rúgta Andrist lábbal,hogy az percekig harcképtelen lett és elterült.Ennyi tökönrúgás egy meccsen régen volt..
Ezek a fontos infók csak azoknak, aki nem vehettek részt.:)
Pisti még betegen is vállalta a játékot,ezért elismerést érdemel.

Petya írta...

Na örülök.

Csabikém: mi volt a címe annak a filmnek amit mondtál hogy vicces és nézzük meg?

Pitti írta...

A kemény küzdelemről csak annyit, hogy leszakadt a körmöm.

bajigál írta...

gec, nekem is fáj a körmöm + a hátam qrvára => kemény csata volt, 2.5 órás!

Dzsonasz írta...

akkor jobb volt, mintha bulizni mentetek vón?

Lacás írta...

Sokkal!

Petya írta...

nekem is.

csabinnyó írta...

PetiKém: Párterápia a neve. De betegségem alatt még láttam a Brooklyn's finest, a Public enemies és a Kecskebűvölők című filmet is, és mindet csak ajánlani tudom :)

Lacás, mit szólnál ha azt az összeröffenéses dolgot december helyett inkább novemberben rendeznénk meg?
Tényleg jó lenne sokan összeülni, és a Csokonaiban tényleg továbbra is jól főznek, annak ellenére, hogy az új belső dekoráció kicsit hányinger lett szerintem. És ha hátulra kérjük magunkat, ott van olyan körasztal, ahol mondjuk 10-12 fő elfér úgy, hogy mindenki hallaná a másikat és nem az lenne, mint a Patkóban múltkor. Persze ha sokan vagyunk, akkor más megoldás kell.