2011. január 30., vasárnap

France - Alpe d'Huez (Tompor téli különítményének beszámolója)

Már látom, hogy nagyon nehéz lesz összefoglalni néhány képben az elmúlt egy hetet, ezért inkább nem fukarkodom.

A Képeket többnyire PCs-nek köszönhetjük.

PCs örömáradata a megérkezésünkkor, valamint azt mutatja, hogy mekkorákat fogok esni az elkövetkezendő napokban. Sajnos be is jött neki ez a jóslat.

Beköltöztünk. :-D

Ezt láttuk, ha kinéztünk az apartman egyik ablakán...

...és ezt ha a másikon:
Készül az LTP menü a séf gondos kezei által:

Alpe d'Huez:

Völgyköd:

A párkányon hűtöttük a söröket...

...amelyek elfogyasztásáról gondoskodtunk:
És akkor jöjjenek az akcióképek és az akcióhősök:

Imike az abszolút sztár:

János csapatja:

Az üvegtekintetű Pittipaldi:
Miki is küldi neki:

Lillát se nagyon lehetett utólérni:

Ilyen magasan is jártunk:

HVCS-k:

PCs-ről és PJ-ről nincs művészkép csak művészvideó, de azok szerkesztése során nehézségekbe ütköztem hamarosan pótolom azokat.

34 megjegyzés:

balu írta...

Hú srácok! Nagyon jól néznek ki a képek! Faszányos lehetett! Ezek szerint már mindenki boardozott?

Dzsonasz írta...

zsiványos végignézni a képeket, jól leírja valóban a tripet. igaz még csak ma jöttünk meg de már hiányzik.

Lacás írta...

Figyu már Peti, már 16 üveg megvan, majd valamikor átviszem hozzátok.
Kik nyerték végül a teremfocidöntőt?

Tsutsu írta...

LOKI. Nem is értem, hogy nyerhetünk szinte mindig mi, mikor kispályán nem kellene olyan nagy különbségnek lenni a csapatok között - azaz bárki nyerhetne. De sebaj :D

A képek nagyon jók - főleg azok amin hó is van.:) Nekem kimaradt ez a sielés/boardozás - kicsit sajnálom, bár ha van pénzem utazásra akkor én most is inkább a a nyarat választom:) De nagyon király lehetett a képek alapján:)

Nagyon irigylem azokat akik pozitívan tudnak kezdeni egy hétfő reggelt..én úgyahogy van megszüntetném az egészet - ma is alig bírtam fel kellni zokogás nélkül:(

Petya írta...

nem is tudtam hogy sielni voltatok..

mennyibe fájt átlag fejenként ez nektek srácok? busszal mentetek?

azért jól látszik a képeken hogy nem borsodi és soproni fogyott főleg..:)

Hermann írta...

A HB meg érintetlen maradt :D

Nem ment a hely hangulatához?

P.Cs. írta...

Jah, busszal mentünk. Kb. 19 óra volt oda meg vissza is. 260 EUR volt a trip + költőpénz - ez egyénenként változott, de +100 EUR-ból ki lehet jönni.

Hálisten vannak belga sörök is, a franciáké annyira nem adja.

Apropó, mikor kezded a főzést, Peti? Nagyon érdekelne a végtermék... még lehet, én is beruházok egyre.

Pitti írta...

Csodálkoztam volna ha PCS nem reagált volna Peti sörfőzdéjére.
Nekem még a fent leírtakhoz hozzájött a board és bakancsbérlés ami +15000 Ft volt, de csak idő kérdése hogy beruházzak egy felszerelésre mert nagyon megtetszett ez a sport. :-D

Dzsonasz írta...

na én megfáztam, úgyhogy így még sokkal vidámabban telt a hétfő...

Petya írta...

gyűlnek az üvegek rendesen (hála Lacinak) jövő hét szerdán lesz az első fözet összehordása.

PCS neked milyen kéne?

Pitti írta...

Na bakker János én is megfáztam. Ma bejöttem melózni de lehet nem fogom sokáig bírni, vagy hazaküldenek.

Lacás írta...

Azon csodálkozom, hogy nincs "csakhogy ne kelljen annyit scrollozni" 3. Ugy Tsutsu, ez neked is eszedbe jutott?:)

Pisti végigbírtad a melót? A képen egész úgy nézel ki, mint aki tud snowboardozni.Az mit jelent, hogy Imike a sztár?? Hisz én azt hittem, hogy János a mayer.

Pitti írta...

Azért Imike a sztár mert róla készült a legtöbb felvétel.

Pitti írta...

Hogy vagy János?
Én szarul, lehet holnap be sem megyek.

Tsutsu írta...

Igen, eszembe jutott :D

Lacás írta...

Erre csak egy magyarázat van:Peti halálosan fél Pitti mindent elsöprő haragjától.

Petya írta...

így igaz Laci, ha összeveszek Pistivel, nem fog engem bicajozni vinni a hegyekbe..

jobbulást mindenkinek srácok, főzzetek hagymateát az segít.

Pitti írta...

Peti ennek nézz utána:

Trans Hungária Maraton

Lacás írta...

Fokhagymából? Az ütős lehet.

Dzsonasz írta...

én ma lettem igazán beteg, már hőemelkedésem is volt mire hazajöttem. ha rajtam múlna én is inkább itthon maradnék, viszont 1 semmi kedvem dokihoz menni hogy esetleg még egy influenzát is beszíjjak (ha netalántán még nem lennék az, ki tudja?) 2 dógom is lenne épp hónap.

más, valóvilágban mekkora zsírkirály hogy suli van? belegondoltatok mekkora istenkirály lenne egy hétre visszamenni a suliba és rendesen órák, tesióra, szopatás, stb. mondjuk nyári szünetben egy évfolyam beköltözne egy hétre, vagy kettőre.

Lacás írta...

Fasza lehet, hogy van sulijuk, mert így legalább pótolnak egy kicsit abból, ami gyerekkorukban kimaradt...

A buszon együtt jöttem amúgy Srankó Nórival és kicsit panaszkodott, hogy milyen nehezen tartják a kapcsolatot a régiekkel. Pedig milyen nagy generációnak indult:)
Nálunk kiemeltem a blog jelentőségét, nagy találmány az biztos.

Tsutsu írta...

Szalai sérülését nagyon sajnálom, ő volt a magyar foci nagy reménysége - végre egy olyan csatár akinek nem a térdéről pattan a labda a kapuba. Korábban Szabics is hasonlóan indult, de Szalai szerintem többet mutatott. Most kb őszig felépülés, utána meg lehet eltűnik ő is a süllyesztőbe.

Lacás írta...

Tsutsu, nem lehetsz ilyen pesszimista.

Petya írta...

sztem a magyar foci nagy reménysége inkább Varga :)

Lacás írta...

A mi Józsink! Az biztos, olyan mintha kőből lenne, ráadásul az erőnléte is kiváló. Focizni is tud,szóval lehet viccnek írtad, de én sokat várok tőle a jövőben.

Végigbírtátok a hétet, skacok? Mert így betegen akkor ti vagytok a munka hősei,cégetek példaképei.

Dzsonasz írta...

én tegnap óta itthon nyomom az ágyat.sajnos lázam is volt, így nem nagyon maradt más választásom.

Lacás írta...

Sajnálom Jani!De erőt tudsz meríteni a boardos élményekből.
Ellenben Pistit mintha tegnap láttam volna itt sündörögni.

Petya írta...

srácok jobbulást - nem ír már valaki egy rövid kis kommentet 1 képpel hogy ne kelljen annyit görgetni? :)

Lacás írta...

Most néztem meg a sündörögni különböző jelentésit.
1,kódorog 2,lányokat körüludvarol
3,kicsi, tüskés állat felháborodottan ordít. Ez a 3. nagyon tetszik, de nyugi Pisti, nem erre gondoltam, mikor írtam:)

Popy írta...

Hogyan kell létrehozni egy újabb "Csakhogy ne kelljen állandóan scrollozni III."-t? :)

Pitti írta...

Ne rondítsátok már el a blog összképét ilyen töltelék bejegyzésekkel. Majd ha a megjegyzések száma eléri a 100at akkor létrehozhattok új bejegyzést. Addig is gyönyörködjetek a képekben.

Poppy-k!

Visszahoztam természetesen a walky talky-kat.
Van két jó hírem számotokra:
1. Sikerült beazonosítani, hogy melyik a rossz töltő.
2. Sikerült beazonosítani, hogy melyik az a két CB amelyeknek rossz az aksija.
Amúgy a fent felsorolt problém
k felderítési idejének valamint a magas hegyek árnyékoló hatásának köszönhetően nem tudtuk használni a készülékekeket. :-D

Popy írta...

Akkor érdemes volt elvinni őket...
És ezt most félig viccesen mondtam:
1. Végre megtudjuk melyik töltő és walky talky a rossz. Köszi szépen! Nem szántunk még rá időt, hogy megtudjuk melyik a jó és melyik a rossz és valszeg most már nem is kell. Ez jó dolog! :) - Ez a nem vicces rész.
2. Kicsit azért megszívtátok vele. - Ez a vicces fele. :)))

Névtelen írta...

Hát, basszátokmeg, qrvajó!
Nyilván, beszarás!
NYILVÁN!

Névtelen írta...

Imike túl univerzális, én már el sem hiszem, hogy ott volt. Bizonyíccsa be emmpírikusan!