2011. január 11., kedd

Popa 4 Prezident!

Íme a lista, amit vasárnap mutattam!
Aki nem volt focizni, annak összefoglalom: 1 éve keresztül vizsgáltam a haverfocikat, hogy megállapítsam, hogy a haverok között focitudásbeli különbség van, vagy az számít, hogy ki mennyire "nyerőtípus". A listán látszik, hogy ki hány meccsből mennyit nyert. Az igazságosság miatt, csak azok a játékosokat érdemes figyelembe venni, aki legalább egy meghatározott alkalommal (a focik 18,5%-án) részt vett. Ők láthatók pirossal. Így a győztes:



79 megjegyzés:

Popy írta...

Király lett! De véletlenül az én arcomat vágtad be. :D
Szerintem a többiek nevében is mondhatom, hogy köszönjük Csabi!

Dzsonasz írta...

és vasárnap a hátul levők még csak még jobban lecsúsztak..kár hogy vasárnap nem leszek otthon, mert már fűt a vágy, hogy ellépjek erről a pozícióból.
egyéként van egy hiba a listában :D
valamint az aranylabdáho csak annyit, hogy a puskás díjat vmelyik Altintop kapta, de milyen alapon? bele se merek gondolni mit kellett neki érte tenni...

csabinnyó írta...

ezek szerint én az abszolút vesztes típus vagyok :D
úgyhogy a hétvégi focira inkább el se megyek, ne rontsam tovább a statisztikáim

Hernyó, remélem a lábad már jobban van

az aranylabdához csak annyit: én Xavinak, a névrokonomnak adtam volna. Szerintem ő évek óta iszonyat kiemelkedően, mindig jó formában játszik. Az egy dolog, hogy nem lő annyi gólt, de szerintem több érdeme van a Barca sikereiben, mint Messinek.

Tsutsu írta...

Klopasz, nincs meg az az adat, hogy ki hány alkalommal volt?(nem a meccsek száma)

Aki jól ismer, azt tudja én mennyire értékelem az ilyen táblázatokat:)Gratula!

Popya írta...

Klopasz! Remek képet csináltál! :)
Esetleg van olyan táblázat, hogy milyen csapatösszetétel nyerte a legtöbbet?
Herr, gyógyulj, idén is hoznod kell a formád :)
Popyandris

Petya írta...

Azért gratuláljunk szerintem egyrészt mindenkinek aki akár egyszer is volt, mert szép dolog a sport, de még szebb ha azt jó hangulatban, barátok között teszi az ember.

És gratuláljunk Pistinek, aki második lett a legtöbbet résztvettek listáján!

Köszönjük Csabi, végre hasznát vettük híres memóriádnak ;)

Tsutsu írta...

Ha jól sejtem akkor 91 meccs volt összesen. Lehetséges, hogy ez kb 30 foci volt? Ha jól tudom több mint egy évet mutat a táblázat.

Popy írta...

Francba, nem jött be az előző bejegyzésem. Reméltem, hogy kicseréled a képet az enyémre. :))) De nem is kavarok itt többet - nyugi, nem vágtál be rossz arcot. Csak gondoltam, hátha bejön... :)

Lacás írta...

EMLÉKEZTETŐ:Vasárnapi focira:

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Úgy kb 35-40 haverfoci volt, ami szerintem soknak számít.
Andris, hogy kaptad meg ilyen gyorsan Messitől:csak nem galambbal küldte.Értitek:küldött utána egy galambot:):)

Pitti írta...

Sztem a részvétel a fontos és 80% feletti teljesítménye csak két embernek van. ;-D

Vasárnap,11 óra, foci Campus.

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Vasárnap,11 óra, foci Campus.

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Sajnos ez a legoptimálisabb időpont.Szombaton meccs van, így az a nap kilőve.A csúcshőmérséklet ottkörül lesz (11-13) és mivel tél van most ezt kell figyelembe venni.
Illetve azt, hogy lehetne Popy Andristól elhódítani az aranylabdát:)

Frank Klopas írta...

Csucs: jól sejtetted, vagy jól számoltad? :) 91 meccs volt és 29 alkalom, amiből 3 alkalom igazából 2009 végén volt, mert akkor jutott eszembe, hogy mérni kéne a teljesítményt.
Az is megvan, hogy ki hány alkalmon volt, majd közzéteszem. Amúgy MO volt a legtöbbször 26 alkalmon, Pitti 25, Petke 23, Csucs 14, János 8. (aki kíváncsi tudja)
János: mi a hiba?

Frank Klopas írta...

Vasárnap,11 óra, foci Campus.

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.Frank Klopas
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Csak tippeltem..;D 29ből csak 14 - ez szégyen, az ideális 20-22 részvétel lett volna. Bár, mint korábban elmítettem kérdéses, hogy hányszor tudtam róla - lehet Petit többször kellene kérdezni, hátha elmondja azt is amikor nekem nem szóltok nekem:) (Mondom ezt úgy, hogy vszeg kihagyom a mostanit is..:/)

Tsutsu írta...

Mindent egybevéve azonban lehet ideális az 50% körüli részvétel : városi meccsek is vannak és már házas is vagyok:) Ebben az elitkategóriában jó helyen végeztem - ha jól láttam 1. helyen (részvételben):)

Petya írta...

Ha vannak ilyen kis különkategóriák, akkor javaslom Nagyzé is kapjon valamit - hiszen annak ellenére hogy lustább mint a lista összes többi résztvevője, mégis a meccsek 25%-án volt.

Gratula Zoli!

Popya írta...

Aki volt meccseken, az mindenki győztes szerintem, megérte elmenni arra a két órára. Nagyon jó hangulatban teltek, az egész hét levezetésére tökéletes volt, na meg némelyik buli levezetésére... :)
Popyandris

Popy írta...

Nekem a vasárnapi foci a szombati meccstől függ. Azért beírtam magam.

Vasárnap,11 óra, foci Campus.

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.Frank Klopas
7.PopyL
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

János Hamit Altintop gólja eléggé ott van. Sztem megért egy díjat.

http://www.youtube.com/watch?v=GK2zj5ob-wI&feature=related

ha estleg nem láttad volna.

Lacás írta...

PopyLaci, te milyen összefüggést találsz a szombati meccs és a vasárnapi haverfoci között? Vagy csak akkor jössz, ha nyerünk??:)
Akkor küzdünk, mint az oroszlánok:)

Ezúton gratulálok Petinek, aki a haverfocik részvételét tekintve bronzérmes lett.:)

Dzsonasz írta...

nem tudtam hogy ezt a díjat gólra adják, de tényleg durván benyeste, 100ból 1 kategória.
Csabesz: egy kis apró vicces hiba van benne, mégpedig egy mindenki által nagyon kedvelt ficsúr nevébe csúszott be egy hiba. egyéként meg mikor ott volt jól védett a rohadék.

Tsutsu írta...

Mracskónak kellett volna nyernie a Puskás díjat! Erre még halványan emlékeztem is:D

http://www.origo.hu/sport/focivilag/20110111-mracsko-mihaly-1997ben-hasonlo-golt-szerzett-a-puskasdijat-elnyero-hamit.html

bajigál írta...

bazzeg, én is Mracskót akartam belinkelni. sztem nagyobb a gólja mint Hamité.

azt néztem h eléggé kiegyenlített a teljesítmény, ha az első és utolsó 3 embert (alsó és felső kvantilist:) levesszük.

srácok, vágja valaki mi az a fantasy football? lehetne ilyet játszani saját magunkkal, Csaba listájáról lehetne draftolni... :)

Tsutsu írta...

Én nem, de ha dobsz hozzá egy linket..:)

Hermann írta...

Fantasy Football haver focira nagyon állat!

Imi hogy kívánod megvalósítani?

Lacás írta...

Nagyon link,ha dobsz egy linket.S akár játszhatna Linke is.

balu írta...

Csabi, elismerésem! Csak most láttam a bejegyzést. Nem tudtam,hogy ilyen statisztika készül rólunk :)

Vasárnap,11 óra, foci Campus.

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.Frank Klopas
7.PopyL
8. Balu
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Nekem ehhez egy hozzáfűzni valóm lenne, vagyis kérdésem.
Ki az az állat aki visszaemlékszik hogy 13 évvel ezelőtt volt egy ugyanolyan gól a fantasztikus magyar bajnokságban mint az Antilopé?

Dzsonasz írta...

ezek állatok Pisti, ne is törődj velük.

Popy írta...

Laci, a szombati meccstől annyiban függ, hogy akkor sem leszek 100%-os. Megint le vagyok sérülve (a kezem). Igen, mielőtt kérdeznéd, frizbi. :) Veszélyes egy sport... :)

Lacás írta...

Ne vicceljetek már! Mracskó volt az egyik nagy kedvenc:csupaszív és temperamentumos:)

A frisbee valóban veszélyes, de eddig azt hittem, hogy csak a térdre.

Frank Klopas írta...

Mracskó az nagy király volt, nekem még gombfociban is szórta a gólokat a Bcsabában. Igazi pusztamagyar volt a daliás bajuszával.

Petya írta...

Én akkor ösmertem meg eme embört mikor egy hazai meccsen a Viharsarkiak állományában harcolt, és Nagycsé meg Csucsu nem is a Lokinak szurkoltak, hanem Mracskónak és a Békéscsabának :)

Gombomir írta...

Vasárnap 11:00 campus

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.Frank Klopas
7.PopyL
8. Balu
9. Preki
10. N-H Attila
11.
12.

Gombomir írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gombomir írta...

Négerek!!

Most folytattunk a vasárnapi foci több résztvevőjével egy operatív megbeszélést és úgy döntöttünk, hogy a vasárnapi foci 10.30kor LESZ!

Névtelen írta...

Vasárnap 11:00 campus

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.Frank Klopas
7.PopyL
8. Balu
9. Preki
10. N-H Attila
11. SirNyű
12.

Tsutsu írta...

Vasárnap 10:30 campus

1.Gombi
2.M.Laci
3.Popy Andris
4.Pitti
5.Petya (bár jelezném hogy nem túl családbarát az időpont)
6.Frank Klopas
7.PopyL
8. Balu
9. Preki
10. N-H Attila
11. SirNyű
12. Tsutsu

Hermann írta...

Valaki írja már meg mi volt a mai meccsen, ha lehet akkor ne Mózsa féle beszámolóval rukkoljon elő az illető.

Frank Klopas írta...

Herr: kurvajó volt. Nagyon király volt! :)

Hermann írta...

Bekaphatod! :)

Pitti írta...

Na akkor elkaptátok az airventet?

Tsutsu írta...

A bemelegítés nagyon jókedvűen telt el - főleg 2 ember számára.:) A meccsre azonban ez elszállt, és megjelent az akarás.:) Félidőben 1-0 volt, pár helyzetet kihagytunk. 1-2 helyzetük akadt, de az sem rajtuk múlott szerintem, hanem rajtunk. Tegyük hozzá a 3 leggólerősebb játékosuk nem volt ott, de ugye mi is veszítettünk így sokszor pontot. Nálunk Gombi megrúgta idei első gólját, és Ati duplázott.

Tsutsu írta...

3-0 lett:)

Hermann írta...

Miért súgja valami hogy Mózsa volt az egyik móka mester?! :)

Lacás írta...

Hermann,rohadt jó volt!

Srácok, viszont történt egy szomorú dolog is ma.Peti felhívott telefonon és megkérdezte, hogy lesz-e ilyen időben foci.Egy igazi, kőkemény harcos nem kérdezhet ilyet.
Mégha tornádó kap fel minket és üvöltünk a fájdalomtól akkor is ki kell mennünk a Campusra holnap 10:30-ra.

Hermann írta...

Jó idő lesz... érzem!

csabinnyó írta...

Grat srácok!

Laci, el kell fogadnod, hogy még a legnagyobb harcosok is elpuhulnak egyszer.

Herrnyó, neked inkább nem azért kéne szurkolj, h szar idő legyen, mert akkor nem fájna annyira a szíved, hogy nem tudsz még játszani?
Vagy már fogsz??

Frank Klopas írta...

Skaccok!
Attilával családi ebédre kell mennem, ezért 12.00kor mi befejezzük a focit!
Szóval pontosan kezdjünk, ha lehet!

Hermann írta...

Sikerült pontosan kezdeni?

Petya írta...

Srácok nekem nem lesz jó a 1030, leghamarabb 11re tudok majd odaérni. Remélem nem gond!

Tsutsu írta...

:D

Lacás írta...

Semmi gond Peti! Addig valahogy kibekkeljük hátul:)

Lacás írta...

Hermannak:eszméletlen jó volt a foci.

Pitti írta...

Hermannak: nem sikerült időben kezdeni.
Amúgy egy meccset játszottunk és Poppy Andris nem tudta győzelemre vezetni csapatát, mert a kritikus 5:3-as állásnál -ami ugye a legveszélyesebb részeredmény- lélegtanilag összeomlottak. Innentől kezdve a Csősz, Gombkötő, Görömbei, Kovács, Mózsa, Nagy-Herceg csapat vette kézbe az irányítást és bravúros eredményt elérve 9:7-re behúzta a meccset.
A jelenlévők közül a csapatok felosztása névsor alapján történt.

Névtelen írta...

Bocs, ha szart kavartam a vasárnapi focival kapcsolatban. A szombat estém nem úgy alakult, ahogy azt vártam, és most nem az elfogyasztott alkohol mennyiségére gondolok, ugyanis józan voltam.

SirNyű

Petya írta...

Ajjaj Tamás. Csak nincs valami baj?

Lacás írta...

Tamás,most nem volt gáz, hogy nem jöttél, de legközelebb légy szíves időben szólj, mert így 11 focizni akaró emberrel cseszel ki!

Névtelen írta...

Laci, igazad van.

SirNyű

Névtelen írta...

Peti kérdésére válaszolva gondja nem nekem, hanem másnak akadt.

SirNyű

Tsutsu írta...

Az lehet Laci, de az életben fontosabb dolgok is vannak a focinál. Őszintén szólva ha valami komoly oka lenne, hogy lemondjam a focit 1-2 órával a kezdés előtt, akkor nem biztos hogy érdekelne, hogy nehezebben lehet elosztani a csapatokat. És mások esetében is így gondolom. (Berugást persze nem tekinteném komoly oknak..)

Lacás írta...

Figyu már Tamás, remélem nem történt semmi veled, mert ez így elég komolyan hangzik.Remélem nem volt verekedés!

Petya írta...

Ú tényleg, így visszaolvasva tényleg lehet hogy ez a helyzet..

Tsutsu írta...

Lehet én vagyok pesszimista, de ha valaki nem jön focira, mindig komoly dolgot gondolok mögé (kb Roland óta). Szerenécsre általában tévedek, és buli vagy elalvás vagy más jön közbe..

Névtelen írta...

Nekem semmi bajom. A Bakelitbe bejött pár menekült, és az egyik elég nehezen viselte, hogy kidobták őket: megfejelte és gyomorba vágta Kornélt, aki erre kihívta a rendőröket. Nem tudom, hogy miben volt a gyerek, mert a saját haverját is lefejelte. A rendőrök bevitték őt. Ettől még tudtam volna focizni menni. Az igazi indok az, hogy az egyik ismerősünk ezek után mozgásképtelenre itta magát, és őt kellet hazacipelni taxis segítség nélkül. Mire észbe kaptam már reggel volt, és nem volt időm hazamenni a focicuccért a város másik végébe.

SirNyű

Tsutsu írta...

Érdekes alakok vannak..

Tegnap megnéztük az Eredetet, jó volt. Vmilyen más (jó) filmet tudtok ajánlani?

oregm írta...

itt van pár tipp, de nyilván szubjektív, hogy kinek mi tetszik:
http://www.origo.hu/filmklub/blog/osszeallitas/toplista/20110103-2010-a-moziban-legjobb-film-social-network-toy-story.html

a bakelitben amúgy tényleg vannak érdekes alakok, múlt héten találkoztunk ott egy emberrel, aki először építész volt, aztán kiderült, hogy atomtudós, végül pedig, hogy ő maga Isten.
legalábbis saját bevallása szerint, ami persze igaz is lehet. elég rosszul volt öltözve, és tőle is nagyon nehéz volt megszabadulni.

bajigál írta...

ghost writer, shutter island, social network, Young People Fucking => ezeket láttam, sztem jó film mind, ajánlom őket
+ állítólag jó a tetovált lány és az üvegtigrincs3 is

Popy írta...

Én is erről a karrierről álmodozom. Az építész már megvan. :D

Hermann írta...

A tetovált lány-t csak ajánlani tudom nagyon zsír bár nem a könyv.

Dzsonasz írta...

még egy a tetováltra III

Tsutsu írta...

Köszi srácok, most 1 hónapra megvan a néznivaló :D
Ha Popy nem bánja akkor lehet nemsokára teszek fel pár képet még szeptemberből - volt aki kérte - ne engem hibáztassatok:)

Popya írta...

Viccelsz Tsutsu? Gyerünk, tedd fel őket!!! :)
P A

Frank Klopas írta...

Chu-Chu!
Kűggyed a képeket!
Milyenek? Focisosok?

Tsutsu írta...

Csaba, szempterben alig fociztunk:) Távoli afrikának közeli sarkáról készülteket rakok majd fel, ha lesz időm akkor ma.

bajigál írta...

foci vébés képek? :)
wacka wacka...

Lacás írta...

Létezik, hogy csak én tudom, hogy miről van szó?:)

Tamás,nagy vagy, hogy hazavitted azt a gyereket.De miért nem taxival vittétek? A lényeg, hogy nincs komolyabb baj.

Én filmben a Gran Torino-t ajánlanám (egy kicsit fajsúlyosabb),nekem az nagyon tetszett! Könnyed kikapcsolódásra ott van a Red,Bruce Willis-sel.

Dzsonasz írta...

a nászútról, okostojások... ejnye-bejnye.
Tsutsu, jöhetnek a képek, legalább a nyár látván mégjobban vágyok majd a télbe.