2011. április 27., szerda

1000


Ez a bejegyzés azért született, hogy emléket állítson a tettnek! J

Január 1.-én megfogadtam, hogy idén 1000-ig eldekázok. Utoljára kb 12 éves koromban érdekelt ez, az akkori rekordom 156 volt. Minden nap 10 percet szántam rá január óta, persze elég sok nap kimaradt, de szemmel láthatólag fejlődtem és ma sikerült, eldekáztam 1000ig, bár az utolsó 100-nál úgy remegett a lábam, majd beszartam az izgalomtól!

Gondoltam megosztom veletek is az örömhírt! JEzen a képen örömömben táncot járok a labdával a tett után! :)


110 megjegyzés:

Lacás írta...

Gratulálok Klopasz! Jöhet a következő lépcsőfok, ami nem más, mint az 5000.Csak kapcsold ki a telefonod, mert PopyLaci megcsörget!:)

Este megyek meccsre!

P.Cs. írta...

Ezen a Popy-s sztorin mindig beszarok, ahányszor eszembe jut. Amúgy gratula, nekem jó ha 30 menne :)

Pitti írta...

És mikor melóztál? Amúgy gratula. Nekem 113 a rekordom, amit én is kb 12 éves koromban értem el és azóta sajnos a labdaérzékem visszafelé fejlődik.

Pitti írta...

A foci szervezésről ne feledkezzünk azért meg:

Szombat 16:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Tsutsu
4. Petyka
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

csabinnyó írta...

gratulálok én is, bár lehet, jobb lett volna, ha ezt a célt már 10 éve teljesítetted volna, és most azt fogadod meg, hogy megcsinálod az első ezer millió forintod :P

a szombati műfűre lehet én is benevezek, ha sikerül Pistinek elintéznie (http://www.mefs.hu/hu/szervezetunk/tagintezmenyek/debreceni-egyetem, telefon: 316-666, mellék: 22447)

beindult a Loki-henger :D

remélem murinnyó is kap egy pofont este

Lacás írta...

Több mint valószínű, hogy én is tudok menni.

Szombat 16:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Tsutsu
4. Petyka
5. M.L.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Már szóban megtettem, de tényleg gratula - én 100-ig sem jutnék el, bár egy "kis" gyakorlás után..;)

Srácok, kíváncsi vagyok a véleményekre - elsősorban azokéra akik a Madridnak szurkoltak. (A meccs nagy részét nem láttam.) Nagyon nem örülök, hogy kiállítással nyert a Barca mert sztem sokkal jobbak és nem kell nekik emberelőny. Illetve a Barcának szurkolok ezer éve, de:

Csak én láttam jogosnak a kiállítást? A kommentátorok arról beszélnek, hogy Alves rájátszott és hogy el se találta igazán. Tény, hogy nem találta el 100%-osan, mert akkor Alves-nek már nem lenne térde. Nem hiszem, hogy lábtörés kell a kiállításhoz - a szándékot is büntetni kell.

Tsutsu írta...

Nem akarok senkit befolyásolni, de itt van egy "jó" kép: http://www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/messi-duplaja-talan-nem-csak-a-bernabeuban-dontott-2074961?nocache

Hermann írta...

Sztem ez nem foci volt ha nem színház mind2 részről.

Lacás írta...

Hermannal egyetértek: a 2 csapatnak inkább Hollywoodban a helye, nem pedig a focipályán..
A Barcelona nagyon jó csapat, de szánalmas mit össze színészkednek már egy olyan csapat ellen, aki egy kicsit is veszélyes rájuk.

Petya írta...

kicsit egóra sikerült ez a bejegyzés, persze ettől még gratulálok Csabikám! :)

Tsutsu írta...

Sztem a történet lényege: ha szánsz rá időt és kitartó vagy bármit el lehet érni:)

Pitti írta...

Sikerült elintézni így beírtam Csabit. 11xxx Ft-ot kell majd annyi fele osztani amennyien leszünk szóval hajrá!

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Tsutsu
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Úg ylátszik mégse írtam be Csabit szóval beírom most. :-)
ÖregeM Popyk?
Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Tsutsu
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Sztem ennyi időre nem baj ha van 1-1 csere is.

Petya írta...

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Tsutsu
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Tsutsu
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9. Kis Ricsi
10. Hermann
11.
12.

Tsutsu írta...

Sorry..

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Hermann
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9. Kis Ricsi
10.
11.
12.

Pitti írta...

Segítsetek embert keríteni focira, mert lassan kifogyok a lehetőségekből!

Pitti írta...

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Hermann
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9. Kis Ricsi
10. Szatmári B.
11. Komonyi G.
12.
13.
14.

Petya írta...

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Hermann
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9. Kis Ricsi
10. Szatmári B.
11. Komonyi G.
12. Patrik (már megint)
13.
14.

Pitti írta...

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Hermann
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9. Kis Ricsi
10. Szatmári B.
11. Komonyi G.
12. Patrik (már megint)
13. Fekete Miki
14.

bajigál írta...

mégy egy videoösszeállítás a barca játékosok színészi teljesítményéről. (és ezzel nem azt mondom h a realosok nem voltak kemények, néha durvák is - de hát basszus ez foci és nem balett, vica versa benne van a keménykedés)
ebben a túlspirázott (Pinto mit meg nem engedett magának a szünetben, még jó, h Arbeloa higgadt volt), hisztérikus hangulatban szinte várható volt, h villan a piros, szépen fel volt építve a sok színéskedéssel a hangulat...
sztem ez gáz, de akkor is ezt mondanám, ha nem a real ellen játszották volna el.

http://www.pixter.hu/video?id=26851

Pitti írta...

Szombat 16:00-18:00 műfű foci.

1. Pitti
2. Frank K
3. Hermann
4. Petyka
5. M.L.
6. Gombi
7. M. Csabi
8. M. Tomi (Öregmátyus)
9. Kis Ricsi
10. Szatmári B.
11. Komonyi G.
12. Patrik (már megint)
13. Fekete Miki
14. Csöszi

Hermann írta...

Azért a túl oldalon se mentek a szomszédba egy kis vergődésért.

Lacás írta...

Ne is említsd a szomszédokat!:)

Tsutsu írta...

Azt nem tudom tudjátok-e hogy Pinto-t ki is állították. Én sem szeretem a színészkedést, és nem is ártott hogy megnézhettem - mert így meg is van róluk a véleményem. Ettől függetlenül Pepének megadtam volna volna a pirosat, de azt leírtam már hogy miért. Amúgy biztos tudatosan volt felépítve az egész, de nem árt ha Murinyót néha a saját stílusával leckéztetik meg. De még nincs eldőlve semmi.

Tsutsu írta...

A lényeg lemaradt: jó focit!! De kérek mindenkit, legyen jövő héten is!:(:)

csabinnyó írta...

hát igen, fos volt ez a classico is sajnos...
de hát megjárta murinnyó és a hentes focija, a barcasok elkezdtek színészkedni és bevált ez a taktika...
én azt mondom, hogy ha előző meccsen (és ezen sem) brutálul állnak oda a madridosok, akkor lehetett volna jó focit látni, mert mindkét csapat tudna azt játszani (mondjuk Pepét leszámítva). De hát murinnyó fosott, és már a chelsea-vel verte a barcát az ultra defenzív játékkal, úgyh bepróbálkozott itt is

ettől függetlenül megemlíthettétek volna Messit is, a második gólja nagyon alázó volt

ja még annyit, hogy ezek a digisportos kommentátorok iszonyat gyökerek voltak (bezzeg ott lehettek élőben...)

Pisti: kicsit sok lesz ez a két óra, legalább is nekem, de sebaj
amúgy hogyhogy nem tudtad olyan olcsón szervezni mint én? :)

bajigál írta...

na hogy lezárjuk ezt a classico-s témát, mondok valami pozitívabbat:
képzeljétek, úgy néz ki, hogy megyünk jövőre az EB-re, nyertünk, egész pontosan Bógyi nyert jegyet a Kijevi quarter finalra :-)

Pitti írta...

Edződni kell Csabi! Amúgy azért lett úgy szervezve hogy cserék is vannak.

Peti mesélj! Megverjük a gyereket?

Lacás írta...

Ahogy Diégó mondaná:"karatézzátok le!"

Petya írta...

nem, Pisti köszi, az én hibám volt - jó focit mindenkinek, de hogy egy klasszikust idézzek:

"De kérek mindenkit, legyen jövő héten is!:(:)"

Tsutsu írta...

Mi volt?

Hermann írta...

Voltál úszni Klopas?

Lacás írta...

Pisti, hálás vagyok neked, hogy teljesítetted életem egyik álmát!
Mindig kíváncsi voltam, hogy milyen lehet csomagtartóban utazni, tegnap a sors megis adta a lehetőséget.
Gombee-val éltünk is vele, egy élmény volt.
Csak azt nem értettük Gombee-val, hogy miért kellett bömböltetni azt az operát.
Mert igazából én még mindig nem hiszem el, hogy voltak rendőrök.
Srácok, erősítsetek meg, ugye nem voltak rendőrök!

Tegnap találkoztam egy olyan lánnyal, aki miatt talán hagynám is a francba az USa-kalandot!De nyugodjatok meg, nincs túl sok esélyem nála, így tiplizek majd:)

Hermann írta...

Lacás 2 helyen is voltak rendőrök!

Lacás írta...

És, ha bünti lett volna ki fizetett volna?:)
Herr, amúgy mennyi a bünti 2 csomagtartós utazóért?

Gombeeval azt beszéltük, hogy mentve a menthetőt emberkereskedelmet mondunk és mondjuk Frank lett volna a góré.:)

Amúgy kérdésedre a válasz:nem hiszem, hogy Klopasz ment úszni:)

Lacás írta...

Figyu már, tényleg voltak zsaruk? Én még mindig nem hiszem el.

Lacás írta...

Peti bakker Ábrist nem vették fel a CEU-ra. Mondta, hogy jó lett volna egy sört meginni veled.

csabinnyó írta...

Tényleg Laci, és a pörkölt milyen volt? Most nem is meséltél róla :P

Én már sokszor utaztam csomagtartóban, igaz kombi volt, de Wartburg :)

Peti: tudsz már röhögni? :)

Lacás írta...

Nagyon jó volt a pöri, többnyire azért mozogtam kissé komótosan..:)

Peti még nem tud nevetni azért tilos a humorizálás a blogon!:)

A hétfő reggel már nem olyan vicces, mint a vasárnap.:)

Popy írta...

Mikor lesz Meszes? Nem találtam meg, bár nem is igazán kerestem :) Valószínű hogy mennénk, de kell még 2 hét a biztosra.

Popy írta...

Jah, és ha mennénk 3 fővel kellene számolni. :)

Petya írta...

tudok nevetni és szeretek is, köszönöm az aggódást :)

Lacás írta...

Klopasz, amúgy a szám, amit a Bakelitben játszottak (és kérdeztél) az a The National: Conversation.
A videóklippje brutálisan béna, viszont a szám egész jó.

Lacás írta...

Bár a térdem kissé fáj,Tsutsuval beszéltük, hogy csütörtökön lehetne egy haverfoci a Campuson.
Meccsünk most egy darabig nem lesz, műfű foglalt a bajnokság miatt.

Csütörtök, este 19:00, Campus foci.(lehetőség)

1. M. Laci
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Tsutsu írta...

A pályát azért meg kellene kérdezni, mert Egyetem Kupa meccsek is vannak.

Csütörtök, este 19:00, Campus foci.(lehetőség)

1. M. Laci
2. Tsutsu
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Szombat, 17.00, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Csütörtök, este 19:00, Campus foci.(lehetőség)

1. M. Laci
2. Tsutsu
3. Petya (lájtosban)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Szombat, 17.00, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Andi nem olvassa a blogot ugye Peti? Különben már le kellett vola iratkoznod a fociról.

Csütörtök, este 19:00, Campus foci.(lehetőség)

1. M. Laci
2. Tsutsu
3. Petya (lájtosban)
4. Pitti
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Szombat, 17.00, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Szombaton csak engem érdekel a Loki meccs? 17:30kor kezd. Mert ha 16:00tól lenne egy 1,5 óra arra szívesen beneveznék. Csütörtök nem jó.

Petya írta...

miért nem nyomjuk akkor szombaton 3tól-fél4től?

Lacás írta...

Tsutsu beleegyezésére várunk a szombat fél 4-re vonatkozóan.

Csütörtök, este 19:00, Campus foci.(lehetőség)

1. M. Laci
2. Tsutsu
3. Petya (lájtosban)
4. Pitti
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Szombat, 15:30?, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. M.Laci
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szerintem a holnapi foci egy kicsit veszélyben van az idő szűkössége miatt, ezért inkább fókuszáljuk a szombatra!

Frank Klopas írta...

Csütörtök, este 19:00, Campus foci.(lehetőség)

1. M. Laci
2. Tsutsu
3. Petya (lájtosban)
4. Pitti
5. NCS
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.


Szombat, 17.00, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Gondolhattátok volna, hogy számolok a Loki meccsel: Pénteken lesz. Mivel elfelejtettem, hogy osztálytalálkozóm lesz így javaslatom

Szombat, 16.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Tsutsu lehet a klubbnál tudják rosszul?

http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.aspx?id=5473

Tsutsu írta...

Szintén ua a honlap:

KÖVETKEZŐ MECCS
NB I 27. forduló
Kaposvári Rákóczi FC DVSC-TEVA
2011.05.07. 17:30 Kaposvár (SportTV)

Úgy látom megint minden odafigyelnek a Lokinál.

Tsutsu írta...

-re

Lacás írta...

Pitti,te hallottad, hogy tegnap az utca végét kiürítették,mert egy bombához hasonló cuccot találtak?
Egy kicsit leugrottam kocogni és az utcában mindenki kérdezte, hogy mi van. Mondom gőzöm sincs.
Végül kiderült, hogy valami öntöző szelep volt...

Hermann írta...

7.e az szombat, úgyhogy én akkor megyek focizni ha 15:30tól lesz.

Petya írta...

7.e az szombat, úgyhogy én akkor megyek focizni ha Hermann is jön :)

Lacás írta...

Én akkor megyek focizni amikor Tsutsu megy:)

Tsutsu írta...

:(:D :( Ez mekkora öngól volt:)
Én még nem tudom, hogy jó-e a 15.30, de akkor legyen akkor - majd igyekszek. Estére kitalálom.

Pitti írta...

Én nem megyek csütörtökön mégse csak elfelejtettem reggel felírni.

Dzsonasz írta...

Peti, publikus, hogy mi miatt kell kímélned magad? megagyaltak?

Lacás írta...

Tsutsu, hogy bevettük a viccelésed:)

Szerintem az idő szűkössége és hűvössége miatt maradjunk a szombati fociban.
Azt addig faszán megszervezzük!

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

SirNyű írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6. SirNyű
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6. SirNyű
7. Kis Ricsi
8. Hermann
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6. SirNyű
7. Kis Ricsi
8. Hermann
9. Gombi
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6. SirNyű
7. Kis Ricsi
8. Hermann
9. Gombi
10.
11.
12.Bill(? - holnap dől el)

Lacás írta...

Peti, Dzsonasz kérdezi, hogy megagyaltak?:)

Lacás írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6. SirNyű
7. Kis Ricsi
8. Hermann
9. Gombi
10. Radnai Balu
11. Popy Laci
12.Bill(? - holnap dől el-pontosan mikor dől el??)

Tsutsu írta...

Azt mondta, hogy vszeg jön, de még vár egy választ - az dönti el végleg. Várok 1 órát és ha még mindig várja, akkor próbálok hívni egy tartalékot.

Tsutsu írta...

Holnap reggel felhívom, mert nem kaptam választ. Ha nem találok senkit akkor szólok valakinek, de egyelőre ne hívjatok plussz embert, nehogy 15-en legyünk..

Petya írta...

ja János nem kicsit nagyon...

Pitti írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

1. Tsutsu
2. Petya (keményben)
3. Pitti
4. NCS
5. MLaci
6. SirNyű
7. Kis Ricsi
8. Hermann
9. Gombi
10. Radnai Balu
11. Popy Laci
12. Bill???
13. Szatmári Ákos
14. Csöszi (bice bóca)
15. Szabó Geri????????

Pitti írta...

Szombat, 15.30, Campus (ha szervez vki pályát, szívesen megyek bárhová.)

Ez a végleges lista

1. Tsutsu a holland
2. Petya a bordaséült
3. Pitti a bringás
4. NCS a kőműves
5. MLaci a kivándorló
6. SirNyű a bakelites
7. Kis Ricsi az agráros
8. Hermann a yard
9. Gombi a hős szerelmes
10. Popy Laci a kertész
11. Varga Ádám a fehér holló
12. Szatmári Ákos az ágyú
13. Csöszi a bice bóca
14. Szabó Geri ????????
15. Bill ??? a zenész

Petya írta...

Bill a Király!

Lacás írta...

Ez a lista,hogy sikerült viccesre?
Még egyeseket értem is, de Klopasz miért kőműves??

A hét rangadóját láttátok? Sisa most mondja,hogy élvezhető volt a rangadó, annak ellenére, hogy 0:0 lett.

Pitti írta...

Kőműves=fundamanta róka aki pakolgatja egymásra a téglákat

Lacás írta...

Ááááááá!Értem. Pisti, azért rendes vagy,hogy nem hazaárulónak írtál:)

Mindenki pihizik otthon?Néha ilyen is kell. Ha valaki véletlen nem tudná, fél 6-kor Manchester-Chelsea bajnoki döntő.Engem valahogy jobban érdekel, mint egy Real-Barca.
Azért a Lokimeccs az első!

Frank Klopas írta...

Báá

Most olvasom a kőművest.. :D

Pitti írta...

Elsőnek operatőrt akartam írni, de nem mindenki számára lett volna egyértelmű.

Petya írta...

a kőművesnél lehet még ez is egyértelműbb lett volna :)

Hermann írta...

Hasonló következtetésre jutottam én is! :)

Dzsonasz írta...

srácok, hétvégén foci, egyéb?

Lacás írta...

Szombaton odavagyok, viszont estére lehetne egy sörözés a Vencelben.
Mit szóltok egy fél 9-es Vencelhez??

Foci is lehet, de nekem a vasárnap lenne jó. Ha a többség úgy gondolja akkor legyen szombaton, nincs belőle problematika:)

Hermann írta...

Nekem sajnos az egész hétvége bukó.

Petya írta...

én vasárnap megint megpróbálnám a focit :)

vasárnap 1500 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Petya
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Csak ne lőj nagyokat és ne fordulj hirtelen.:)

vasárnap 1500 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Petya
8.
9.
10.
11.
12.M.Laci

Tsutsu írta...

Imi, János ha jöttök focizni, akkor a 15.30 még beleférne?

Dzsonasz írta...

nekem bele.
viszont vasárnapra esőt mondanak, de hátha nem lesz...

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Petya
8.
9.
10.
11.
12.M.Laci

Lacás írta...

Tsutsu már megint kavar:)

Pitti írta...

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3.
4.
5.
6.
7. Petya
8.
9.
10.
11.
12.M.Laci

Lacás írta...

Vasárnap 1mm eső lesz,amíg szombaton 2mm eső lesz. Valószínűsége 68% a kimutatásnak.

Petya írta...

szombaton több lesz mint vasárnap? vagy csak nagyobb valószínűséggel?

nézzétek a jó oldalát, a 100mm csapadéknak a valsége p=0.00001

Lacás írta...

Peti,látszik, hogy Sztriknél tanultad a valószínűségszámítást:)

Most meg azt írja, hogy szombat 0 mm, vasárnap meg 1mm (hétfő 7mm).Ez a köpönyeg is kezd egyre megbízhatatlanabb lenni.Hívjuk fel Kittit:)

Petya írta...

nem veszi fel a telót :(

Pitti írta...

Elég gyér a jelentkezők tábora a focira. Érdekes módon a céges gépről nem tudtam kommentelni a mai nap.

Andrea írta...

és egyből a legrosszabra gondoltál :)

Tsutsu írta...

Megint működik a blog..:)

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4.
5.
6.
7. Petya
8.
9.
10.
11.
12.M.Laci

Lacás írta...

Teljesen a frász jött rám.Hiányzott a blog!

Akkor szombat este fél 9-re foglalok asztalt a Vencelbe!
Ki jön?

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4.M.Laci
5.Petya
6.Radnai Balu
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Vicc, hogy -4 pontot hoztunk össze az öngólokkal, mondjuk ha Kula'bá berúgja, akkor még az is belefér. Most rakhatom meg a Fradit egy jelentős összeggel.

Dzsonasz írta...

ez mán egy elég jó csapat, de még kell egy ellenfél...

vencelbe megyek

Lacás írta...

Srácok ma odavagyok pesten. A focit szervezzétek már légyzsíves!
Este a Vencelben fél 9-kor találkozunk egy páran.

Pitti írta...

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4. M.Laci
5. Petya
6. Radnai Balu
7. Kiss Ricsi
8. Csősz Peti
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4. M.Laci
5. Petya
6. Radnai Balu
7. Kiss Ricsi
8. Csősz Peti
9. Fekete Miki
10.
11.
12.

Pitti írta...

vasárnap 1530 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4. M.Laci
5. Petya
6. Radnai Balu
7. Kiss Ricsi
8. Csősz Peti
9. Fekete Miki
10.Gombkötő?
11.
12.

Pitti írta...

Peti!

Részegesnek vagy Fitzpatriknak szülj már légyszi hogy lesz foci.
Vgay Részeges nem tud ficzni már nem emlékszem.

Knorbi írta...

Hali,

jó focit vasárnapra és jó sörözést estére (csak h ne gondoljátok, h nincsenek passzív olvasói a blognak)

http://windsorpeak.com/vbulletin/showthread.php?t=397611&page=6

knorbi
Angels Land