2011. május 14., szombat

Lacás búcsúztató Pitti kerti party 2011. 06. 03.

Két év elteltével újra megrendezésre kerül a híres kerti party, amely során oly sok emlékkel gazdagodott a társaság. Ez remélhetőleg most sem lesz másképp, ugyanis ez az esemény lesz az utolsó alkalom, hogy Mózsa Laci barátunktól közösen elbúcsúzzunk és sok jó tanáccsal ellátva nekieresszük az "új világnak".

Időpont: 2011. június 3. (péntek) 18:00
A helyszín változatlan, íme:

Az előző partyhoz képest annyi változás van, hogy most bizinyos mértékű anyagi hozzájárulást kérnék a résztvevőktől a saját italfogyasztás mellett, ugyanis a várható létszám meg fogja haladni az előző rendezvényét és ennyire már nem vagyok nagylelkű, bármekkora is a szívem. Ennek részleteiről majd később.

És ha valaki még úgy érezné, hogy a fent leírtak számára nem jelentenek kellő indokot a részvételre, annak a következő linken található képeket és videókat ajánlom kedvcsinálónak, a szereplőknek pedig emlékeztetőnek:

https://picasaweb.google.com/gorombei.istvan/PistiKertiparty#

A részvételi szándék jelzése a bejegyzés közzétételének időpontjától indul és minél hamarabb alakuljon ki a résztvevők listája!

Hajrá fiatalok!

82 megjegyzés:

Pitti írta...

A fociszervezés természetesen ettől még nem áll meg.

Vasárnap 15:30 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4. M.Laci
5. Petya
6. Radnai Balu
7. Kiss Ricsi
8. Csősz Peti
9. Fekete Miki
10.Gombkötő?
11.
12.

Kell még ember!

csabinnyó írta...

Pisti, köszönjük a meghívást és a szervezést előre is. Én is gondolkoztam egy hasonlóban, igaz tuti nem estére (az nálunk elég mozgalmas mostanság). Esetleg hétvégi délutáni időpont nem jönne össze? A pestieknek is jobb lenne gondolom.
Szerintem nincs semmi gáz abból, ha megmondod ki mennyit vigyen a kajára. Vagy vigyen mindenki magával valami bepácolt cuccot, salátát, stb., és akkor neked se kell annyi mindent csinálni.
Jó focit holnapra nektek, én legénybúcsún leszek :)

Hermann írta...

Kihagyhatatlan!

Petya írta...

nekem sajna nem jó az időpont, de ez nem meglepetés :(

SirNyű írta...

Én elmennák szívesen eme rendezvényre.

bajigál írta...

kötelező program, felírtam a naptárkámba. mondjuk a 18:00 sajnos nem tud játszani pestről, de majd igyekszem/igyekezünk. lóvét összeszedni sztem is teljesen rendben van, főleg nagylétszám esetén...

Pitti írta...

Akkor kezdjük el írni a listát.

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M. Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.

Frank Klopas írta...

Én biciklivel megyek! :)

Frank Klopas írta...

Vasárnap 15:30 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4. M.Laci
5. Petya
6. Radnai Balu
7. Kiss Ricsi
8. Csősz Peti
9. Fekete Miki
10.Gombkötő?
11.NCS
12.Dr N-H

Pitti írta...

Vasárnap 15:30 (csakhogy a Pestieknek is jó legyen) Campus

1. M.J.
2. Pitti szerint eső lesz
3. Tsutsu
4. M.Laci
5. Petya
6. Radnai Balu
7. Kiss Ricsi
8. Csősz Peti
9. Fekete Miki
10.Gombkötő
11.NCS
12.Dr N-H

Lacás írta...

Pistikém, egy félelmem köddé foszlik:azaz fociszervezés nagyon jó kezekben lesz!

jános: The national: Conversation! Rohadt jó szám:)

Popy írta...

Bocs, hogy csak most szólok, de egyikünk sem megy ma focizni. Jó focit!

Pitti írta...

Nyugi Popy mivel nem szóltatok, ezért nem is számoltam veletek.

Popy írta...

Kerti partira mennénk és barátnőm is jönne. Szóval +3 fő.

Lacás írta...

Ezek a képek brutálisan jók!! Ted egy hatalmas ember,Digó is az volt dehát elhagyott minket János példaképe!

Klopasz csak cangával jöhet!:)

Pitti írta...

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri

Pitti írta...

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Tsutsu

Petya írta...

kemény

http://www.origo.hu/sport/magyarfoci/20110515-paulo-souza-lett-a-videoton-uj-edzoje.html

Klopasz képzeld nézem a fradi meccset.. :)

én szivesen adok bicót ha gondolod..

Andrea írta...

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Tsutsu
20.Andus

csabinnyó írta...

Pisti, Szandit leveheted a listáról, mert sajnos nem tud jönni, anyai kötelezettségei miatt.
Én pedig apai kötelezettségeim miatt csak az esti fürdetés után tudok menni, azaz kb. 8-ra. Addigra remélem elkészül a flekken :P

Jó volt a foci?

Frank Klopas írta...

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Tsutsu
20.Andus
21.Orsi

Pitti írta...

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Andus
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Orsi
19.Tsutsu
20.

Knorbi írta...

Halihó,

Pisti mi sajnos nem tudunk ott lenni, de ez úton is jó utat és sok sikert kívánunk Laci, a kertiparty-hoz pedig mindenkinek jó szórakozás!

times change, feeling remains the same :)

http://www.flixxy.com/digital-christmas-story.htm

üdv
knorbi

Petya írta...

ez jó Norbikám, de már karácsonykor bejárta a világot :))

Nyugi, én sem leszek, ezért szervezek Lacinak egy ellen-búcsúztatót, egy héttel korábbra, szombatra - mindenkit szeretettel várunk!

Laci-ellen-búcsúztató, Május 28

1. M. Laci
2. K. Petya
3. W.-K. Andrea
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Lacás írta...

Miért kell ellenem búcsúztatni?:)
Lehetett volna a Kürtben is akár, de így hogy Andi is jön mehetünk jobb helyre is. Akár a Vencelbe.

Norbi ugye tudod, hogy nem bocsátom ezt meg neked:)

Hermann írta...

Laci-ellen-búcsúztató, Május 28

1. M. Laci
2. K. Petya
3. W.-K. Andrea
4. Hermann
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jó magam a Kürtre szavazok hogy Mózsát emlékeztessük miért is lesz érdemes visszatérni! (ja és ez biztos míg a másik kétséges :( )

Petya írta...

Laci-ellen-búcsúztató, Május 28

Helyszin: VADÁSZKÜRT

1. M. Laci
2. K. Petya
3. W.-K. Andrea
4. Hermann
5.
6.
7.
8.
9.
10.

bajigál írta...

nem akarok itten messziről belearcoskodni az ellen-búcsúbuliba, azt vágjátok, hogy aznap lesz szombaton a BL döntő?

Hermann írta...

A Kürtben van tv meg BL döntő jövőre is lesz. :)

Lacás írta...

Andi olyan az utolsó képen, mint egy jósnő:)

Tsutsu írta...

Klopasz:

https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tnz1pnvCWFa25r5nQhRxY_w&hl=en&authkey=CJ-Et4AD#gid=0

Petya írta...

Imi, egy Reálost mióta érdekel egy Barca-ManU? :)

Vagy mindegy csak ne a Barca? :)

Amúgy ha időben kezdünk, addigra már a Vencelben lehetünk, ahol 2 tv van, tehát még a csillag születikről sem maradunk le. De köszi a jelzést, én elfelejtettem.

Andrea írta...

Ezt főképp Lacinak küldöm ;)
http://www.youtube.com/watch?v=HEE0OGJUE-4

Én olyan jókat nevettem most a videókon, az a jósnős kép meg elég borzalmas rólam :DDD
Már nagyon várom mind2 bulit!

Puszi!

bajigál írta...

Így van, mindegy, csak ne a barca. Főleg ilyen előzmények után.

Lacás írta...

Szenzációs az ötlet és a forgatókönyv. Még Csontó Balázs se tudná jobban kitalálni:)
Mondjuk 6-kor kezdünk a Kürtben, óránként 1 Kálmán és ideális állapotban szurkolunk majd a Vencelben az MU-nak:)
Foglalok egy asztalt, valószínűleg a középsőt pontban háromnegyed 9-re!

Petya írta...

Laci 3 Kálmán után már én is a ManU-nak fogok szurkolni (ha egyáltalán meg tudom majd különböztetni a két csapatot). Andinak meg majd veszünk egy kiskálmánt :)))

Petya írta...

Nagycsé ezt meg kell hallgatnod a régi szép idők emlékére:

http://www.youtube.com/watch?v=VHELdPlEmPw

:)

Popya írta...

Mostantól itthon vagyok, igaz tanulni kell, de legalább meccseken ott leszek, a main is, olyan labdahiányom van, ne csodálkozzatok, ha nem passzolok... :)

Lacás írta...

Andris, kinyírunk, ha nem passzolsz!:)

Pistivel beszéltük, hogy szombatra egy foci jó lenne, mert jó idő lesz.

Szombat 16:30,DEAC.MŰFŰ Foci.

1.Pisti
2.M.Laci
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Tsutsu írta...

Na megint egy műfüvesről maradok le. Szeretném, de nem most nem kérem arréb rakatni a focit. Szombat du nekem tuti nem jó, vasárnap meg az utolsó Loki meccs. Lacás arra nem jössz ki?

Lacás írta...

Azért nem valószínű, hogy kimegyek, mert sűrűsödnek a családi progik, azokról pedig nem lenne jó lemaradni:)

Miki írta...

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Tsutsu
20.Andus
21.Orsi
22. Miki

Pisti velem is számolj majd.

Üdv néktek,
Miki

Petya írta...

Kabáttal szerződést bontottunk, hála az Égnek!

nem lesz Vasárnap mondjuk 1500-től a foci, vagy 1430, vagy ilyesmi, és akkor Csucsu is meg én is részt tudnánk venni és még Loki meccsre is el tudnánk menni na?!?

Hermann írta...

Peti ötlete még nekem is feküdne!

Lacás írta...

Nekem ezzel annyi, hogy legkésőbb fél 5-kor el kell jöjjek.Amúgy okés!
Pitti szentesítő szavára várunk!

László Viktor írta...

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Szandi
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Tsutsu
20.Andus
21.Orsi
22. Miki
23.Dy-Go

Én is szeretnék menni!
Pusziljuk tikteket! ;)

Lacás írta...

Diégó meg csak kocsival jöhet.

Pitti írta...

A rendes lista:

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Andus
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Orsi
19.Tsutsu
20.Miki
21.Dy-go

Pitti írta...

Nekem is jobb vasárnap a foci mégis :-D

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.Tsutsu
6.Gomb
7.
8.
9.
10.
11.
12.

bajigál írta...

Hali Pitti,
Köszi a meghívást, én is mennék:

...
22. P.Cs.

bajigál írta...

Ja igen, most Imike gépéről írok, nézzük a meccset...

SirNyű írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.Tsutsu
6.Gomb
7.SirNyű
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

A rendes lista:

PiTTi kerTi parTy résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Andus
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Orsi
19.Tsutsu
20.Miki
21.Dy-go
22.P.Cs.

Tsutsu írta...

Én még nem jelentkeztem, csak azt írtam, hogy a szombat tuti nem jó, és a vasárnap lehet jó.

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.Gomb
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Jövő7 szombat este háromnegyed 9-re lefoglaltam egy nagyasztalt a Vencelben.Előtte (aki jön) a Kürtbe mehetnénk 18:00-ra.3 kálmán helyett lehet elég lesz 2 is a mosolygós hangulathoz.:)
Nekem a vadabb estém ez lesz, mert a Pitti-kertiparty harmadnapján repülök...

Petya írta...

Nekem ez lesz a vadabb, mert másnap övvizsgám lesz :)

Lacás írta...

Milyen öv?

Hermann írta...

Rózsaszín pillangós csattal.

Pitti írta...

Látom fociszervezés terén ugyanolyan "együttműködő" a társaság mint eddig.

Én a következő embereknek szóltam:
Szabó Geri
Varga Ádám
Csöszi
Fekete Miki
Kiss Ricsi
Popy A.

Várom az önzetlen közreműködést!

Pitti írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.Gomb
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.
11.
12.

Hermann írta...

Kis Ricsinek én is szóltam, több nevem meg nincs.

Popya írta...

Sajna, most se tudok menni vasárnapi focira, Laci se lesz itthon addigra, Popyk kilőve :(

Lacás írta...

Szabó Geri hívott és van rá esély, hogy jön a vasárnapi focira. A mai meccsen rákérdezek a többieknél!

Tsutsu írta...

Meg kell nézni a tavalyi "Aranylabda rangsort" ott még van pár név, ha nem lesz este a meccsen még 3 jelentkező.

Frank Klopas írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.Gomb
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.
12.

Lacás írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.Gomb
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.

Petya írta...

ez nem ér, Major Patrikot én akartam felírni!! :)

Pitti írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.Gomb
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?

Gombomir írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gombomir írta...

Szevasztok!

Úgy néz ki, hogy nem fog összejönni ez a holnapi foci.
Úgy tűnik eléggé bereccsent a bokám a tegnapi meccsen ahhoz, hogy ma csak bicegni tudjak.

Végülis elmehettek nélkülem is... amihez gondolom már nem nagyon van kedvetek (amit meg is értek természetesen), de azért mozogjatok csak egy kicsit, igaz, hogy ez így már nem az a foci, mint amire számítottatok, de hát most ez van... :)

Lacás írta...

Húú Gombee ez nem semmi! Így hogy nem jössz teljesen át kell gondolnunk az egészet:)

Lacás írta...

Radnai Balu is jelezte tegnap, hogy szívesen jönne focizni.

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órs időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.Gomb
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?
14.R.Balu

Pitti írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órás időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.SirNyű
6.R.Balu
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?

Lacás írta...

Tamás vajon bakizik ma? Mert akkor nem vészes a 13.Meg végülis amúgy se.

csabinnyó írta...

Jó focit! Gombi neked meg jobbulást. A sérültek benézhetnek hozzám egy sörre ;)

Ahoj

(ja és Lacás, jövő szombaton rám is számíthatsz a vencelben (a kürtözés még kicsit korán van valszeg))

csabinnyó írta...

ja amúgy srácok hogyhogy ennyire kikaptunk a defretotól? velük azért szorosabb meccseket játszottunk eddig, vagy csak rosszul emlékszem?

SirNyű írta...

Betegebb vagyok, mint gondoltam, úgyhogy le kell mondanom a vasárnapi focit.

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órás időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.
6.R.Balu
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?

Popya írta...

Én meg bejelentkezek Sirnyű helyére:

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órás időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.Popya
6.R.Balu
7.Csöszi
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?

Pitti írta...

Csöszi lemondta, üresedés van!

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órás időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.Popya
6.R.Balu
7.
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?

SirNyű írta...

Vasárnap 15:00 DEAC műfű 1,5 órás időtartam

1.Pisti
2.M.Laci
3.Peti
4.Herr
5.Popya
6.R.Balu
7.SirNyű
8.Fekete Miki
9.Varga Ádám
10.NCS
11.Major Patrik
12.Szabó Geri
13.Bill?

Pitti írta...

PKP résztvevők:

1.M.Laci
2.Pitti
3.M.Csabi
4.Andus
5.Hermann
6.Tünde
7.Imi
8.SirNyű
9.János
10.Lilla
11.Kinga
12.Popy A.
13.Popy L.
14.Popy L. Bnő
15.Balázs
16.Nóri
17.Klopas
18.Orsi
19.Tsutsu
20.Miki
21.Dy-go
22.P.Cs.
23.Nagy-Herceg
24.Bori
25.Preki

Hogy mennyien el akarnak búcsúzni Lacitól....

Lacás írta...

Pisti, szerintem csak a bulid miatt mennek igazán. Szóval az inkább rólad fog szólni.
Az én igazi búcsúbulim 1 héttel előtte a Vadászkürtben lesz!!!