2011. augusztus 18., csütörtök

Kovács Bogi bemutatkozik

Sziasztok Blogolvasók!

Ne haragudj Pisti, amiért új bejegyzésemmel elterelem a figyelmedet a remek teljesítményedről, amihez most szeretnék gratuláni! :)

DE! Közhírré kell tennem - mint büszke apának - , hogy Kovács Boglárka 2011.08.16-án 12:18 perckor 2660 g-al és 48 cm-rel a világra jött! Mind Bogi mind az anyukája egészségesek és jól vannak!

Era egy igazi hős volt, az egész terhességet nagyon jól viselte, a végjátéknál pedig rendkívüli volt :)!

Mivel, hogy még most is csak próbálkozom a szavak keresésével, inkább beszéljenek helyettem a képek!




Első perceimből - Bogi

(ha megtanulok írni, akkor majd én is küldök pár bejegyzést - Bogi :) )


A hős anya és a kicsi Bogi fél órával a születése után! Szerintem nagyon szépek! :) (ha lehetek egy kicsit elfogult, bár kisapukaként ez szerintem meg van engedve :) )

A kis család, mostantól 3 fővel! :)

Sziasztok!


Era&Bogi@Norbi

UI: nem sokára találkozunk :)








217 megjegyzés:

1 – 200 / 217   Újabbak›   Legújabbak»
csabinnyó írta...

Na mire megírtam a hsz-t, megjött Bogi :)
Szívből gratulálunk Nektek, nagyon örülünk, hogy jól vagytok mindhárman :) Bogi nagyon kis cuki, jó egészséget kívánunk neki, és sok türelmet a szülőkhöz :P
Era reméljük hamar kipiheni magát, és nemsokára már otthon lehettek.

Pitti, már alig várom, hogy mit fogsz írni :D

Dzsonasz írta...

mi is gratulálunk és üdv az oroszlánok körében!

csabinnyó írta...

(és még annyit szerettem volna mondani, hogy Bogi majd együtt ünnepelheti a szülinapját Dombi Lénával - remélem Tamás nem fog megharagudni, hogy ezt beírtam, de hát annak is örülünk, hogy ők is rendben vannak)

Dzsonasz írta...

...nem akartam az előző dicső íráshoz hozzákeverni, de Hermó, mi is kimennénk Lillával az uppe ellen.

Frank Klopas írta...

Gratulálok!!!!
Mikor lesz tejfakasztó buli? ;)

Knorbi írta...

Köszönjük a Gratulációkat!

A tejen már dolgozom, mostmár 3-dik napja, de majd kérek segítséget is, :) mert egyedül nem bírom!

knorbi

Tsutsu írta...

Akkor mi is gratulálunk itt is!:) Norbi, még várom a megfelelő pillanatot, de holnap délelőtt tuti eljön:)
Ha mindenkinek lánya születik akkor a foci csapat tervből kézi csapat terv lesz:)


ui1: János, meddig lesztek itthon? Valamelyik napra kellene egy foci amire tudsz jönni.

ui2:csabinnyó, még mindig hihetetlen jó ez e kép rólad, Michael..:)

bajigál írta...

Era&Norbi, én is gratulálok, és jó egészséget a kicsinek! Meg a nagyoknak is! :)

bajigál írta...

@János, ha itthon lesztek már pénteken, nem ülünk be egy LIGHTOS sörözésre vhol a belvárosban? Ez szól természetesen mindenkinek az itthoniak közül, akik ráérnek!
Azért kérdezem, mert szombat délelőtt megyek vissza Pestre.

Popy írta...

Gratulálok Bogihoz! Lesz egy újabb blogolvasónk. :)

Hermann írta...

Gratulálok!

Dzsonasz írta...

a ma nem jó nekem, egyébként csak hétvégén leszünk otthon. ha belefér egy foci akkor szívesen résztvevője lennék, de ha nem akkor jövő hétvégére is szervezhetünk egyet.

Lacás írta...

ERA-NORBI, GRATULALOK EN IS!
Nagyon aranyos kis csopseg!
Remelem en is latom meg ebben az eletben:)
Ha nem akkor a kovetkezoben.

Holnap irok majd egy terjedelmesebb beszamolot ittletemrol. Az esemenyek itt nagyon felgyorsultak, de egy biztos:fasza minden!

Petya írta...

Gratulálunk mi is Andival, csak így tovább, akár foci akár kézicsapat, mindegy, csak egészségesek legyenek sérülések nélkül! :)

Tejfakasztó mikor lesz? A Csabié annó elég jól sikerült :)

Laci a bejegyzést hiszem ha látom. Még arra sem válaszoltál hogy mit szólsz hogy megyek Texasba.

Knorbi írta...

Sziasztok!

Laci, ez csak rajtad múlik, de szerintem nincs olyan messze az a Túl az Óperencián nevezetű hely :)

A tejfakasztó (én már dolgozom az ügyön), inkább majd csak tej-fenntartó lesz, de mindenképpen számítok a segítségetekre:)I !

Peti - mikor mész Texasba? Üzleti út?

Üdv
knorbi

balu írta...

Mi is szeretnénk gratulálni a kis Bogika érkezéséhez, örülünk hogy a a baba és a mama is egészségesek.(na és persze a büszke apa is:)

Petya írta...

igen kiküldetés de csak 10 nap.

ezt főleg Pistinek ajánlom akinek gratulálok hatalmas teljesítményéhez!

http://hvg.hu/panorama/20110802_vilnius_polgarmester#rss

csabinnyó írta...

ezt már én is láttam, jól tette, hogy lenyomta a mercit, még akkor is, ha egy megrendezett dolog volt és a roncstelepről hozták oda...:)

Laci, az ígéret szép szó...:)

Lacás írta...

Azt nem is igertem, hogy bejegyzest irok,mert nagyon gonosz lennek, ha ezt a gyonyoru bejegyzest csak 18 megjegyzesn tartanam.
Meg egy hetet maradok itt, aztan kovetkezik az utazos idoszak, aztan megyek tovabb.

Szoval:mint mar korabban irtam en erkeztem elsonek az uj Counselorok kozul, ami nagyon jot tett, mert a visszaterok akcentusahoz konnyebben hozzaidomultam es igy konnyebben is befogadtak.
Azt nem mondom, hogy eletre szolo baratsagot kotottunk, de nagyon felszabadult volt a hangulat es jo haverok lettunk.
Szombat kivetelevel minden nap melo van: reggel 7-kor keles, este 9-kor alvas, nincs holtido, azaz mindig foglalkozni kellett gyerekekkel. Ez igy hosszu tavon eleg faraszto tud lenni, de eleg jol alltam a sarat.
Egy par hetig voltak ertelmi fogyatekos taborozok is, nahat az nem volt gyenge...
Agyilag egy kicsit lementem alfaba, de szerintem valamivel talan jobb es turelmesebb ember lettem. De ne aggodjatok a focipalyan ujra kijonne belolem az allat:)
A szallas az valoban siralmas volt, 12-en egy lyukban...Raadasul annyi penzt sporolnak rajtunk, mint allat.
Iszonyat biznisz ez nekik, mint mar koraban irtam a szolgaltatasok dija a csillagos eget surolja..

Maga a tabor gyonyoru, leirhatatlanul szep: to, erdo, sportpalyak, uszomedence....
Sajnos uszni meg mindig nem tudok, rohogtek is rendesen.
Voltunk a folyon floattrippen, hat ott mindenki azon versenyzett, hogy ki tud tobbszor belehajitani a vizbe. Meg szerncse, hogy volt rajtam mentomelleny, kulonben odavesztem volna.
A szombatok mindig bulizassal teltek, szoval egesz heten iszonyat faradtsag volt bennunk.
Tobbnyire Saint Louis-ban toltottuk a szombatot, ahol nekem oriasi hatalmam volt azzal, hogy 21 ev feletti vagyok ( a counselorok 2-3-a alatta van:))Szoval voltam olyan kedves es vettem alkoholt a nepnek, mert 21 alatt nem lehet.
A szabalyok nagyon durvak itt:pl. 26 ev alatt nem berelhetsz kocsit..
Barmennyire is probaltam erzelemmentes terminatorkent lehozni ezt a par honapot, az egyik angol csajjal osszejottunk.Nem szeretem az ilyesfajta bucsuzkodast, mert neha kicsit elerzekenyulok:) Hivott Angliaba, dehat mindenki tudja, hogy en most nem megyek Angliaba!!!

Utazas:Jovo7 vegen Miamiba repulunk vagy 20-an, aztan Celevlandban meglatogatom anya uncsitesojat (nem tudom, hogy o nekem ki, ne is kerdezzetek:),aztan Chicago, majd utana jon a folytatas, amirol majd akkor irnek, ha lesz alapja:)

Irok majd egy normalisabb beszamolot is, de most vegul megyunk el. A lenyeg: nyugodjatok meg, boldog vagyok:)

Minden jot mindenkinek, de elsosorban az ifju parnak es Boginak.

U.I.: ha lany lettem volna Diana vagy Bogi lettem volna:)

Petya írta...

Abi Scott?

Hermann írta...

ÁÁÁÁ biztos nem a!

balu írta...

Peti, csak azért mert ő a legjobb csaj, lehet más is.

Dzsonasz írta...

egy biztos: 21éven aluli...

Pitti írta...

Én is garatulálok Norbiéknak és sok egészséget kívánaok!
Én focicsapat miatt nem aggódnék, ugyanis a második körös gyerekek még lehetnek fiúk. :-D
Kicsit fáradt vagyok most és nem volt erőm elolvasni Laci hosszú kommentjét de ígérem holnap megteszem és reagálok rá.

Hermann írta...

GRATULÁLUNK PISTI!

Petya írta...

GRATULÁLUNK PISTI!

Petya írta...

senki nincs már ébren?!? pedig 20 van!

Hermann írta...

Megvettem a jegyeket 16-17.sor.

Pitti írta...

Azért ezt a csajos témát jobban is kifejthette volna Laci, de mindegy megjegyzem és majd a kellő pillanatban előrántom a kalapból.

Lacás írta...

Pisti, biztos voltam benne, hogy nem marad a tema a kalapodban.
Ugyvan Janos, egesz pontosan 19, de gondolkodasban joval idosebbnek tunik:)Tudom Dzsoneee bacsi, ez a pontozgatas kritizalassal er fel, de nem kulonosebben erdekel.
Nem Abbi Scott:) Petya, ahhoz kepest, hogy utalod a facebook-ot eleg otthonosan mozogsz benne.

Lacás írta...

Ja igen, utolag boldog szuletesnapot kedves Hermann es kedves Janos!

Petya írta...

Kár hogy nem Abi Scott. :(

Dzsonasz írta...

ti is úgy látjátok a szitut, mint MO, hogyha valakinek 19 éves csaja van én azt kritizálni szoktam?

Nagyzee írta...

Mi is gratulálunk, és sok kitartást kívánunk a friss szülőknek.:)

Laci, neked is gratulálok. Csak így tovább.:D

Tsutsu írta...

Képes vagyok ilyen jó időben megfázni..azért ez is egy nagy teljesítmény.

Petya írta...

Mivel János mellettem állt mikor mindezt írta, biztosíthatlak Laci, hogy teljes támogatásáról próbált bíztatni mikor félreérthető sorait írta.

Igazság szerint annyira foglalkoztatta a 21 alatti csajod, hogy az már szinte rosszul esett Lillának..

Csucs jobbulást!

Petya írta...

Az evolúció a világ világbajnoksága. Az emberiség nem önerőből nyert és vált csúcsragadozóvá, hanem az egyre tökéletesebb eszközhasználat miatt. Kezdetben kövekkel és bunkósbottal vertük agyon az állatokat, majd nyilakkal és puskákkal estünk nekik. Barbár dolognak tűnik ez, de a természetben nem jár ezüstérem a második helyezettnek. Ha nem nyerjük meg ezt a versenyt, akkor most kapafogú őselefántok írnák a Wikipédiát, vagy egy csapat barlangi medve ellenőrizné a Föld kőolajkészletének nyolcvan százalékát. Persze nem elég a természetet lerombolni, egymással is versengünk folyamatosan. Mindig a legjobb kapja az első szeletet a tortából, őt választják a mélyen dekoltált lányok, ráadásul ingyen iszik a város legtöbb helyén. Leleményes eszközökkel gyilkoljuk egymást és háborúnak nevezzük a népek közti bajnokságot. Ezt sem kell szégyellni, hisz nincs rá garancia, hogy a páviánok dugás és kurkászás helyett nem fejlesztették volna ki az atombombát, ha hamarabb jönnek le a fáról.

Hermann írta...

Bölcsességed nem ismer határokat.

Andrea írta...

Ezért is mentem hozzá :)

Pitti írta...

:-DDD
Andi mint említettem, többet is kommentelhetnél.

Petya írta...

Mióta nem egy telephelyen működünk nagyon szemtelen lettél Kicsim...

Pitti írta...

Képzeljétek a flavon tegnap nyert 10:1-re.Gondolom mondanom sem kell, hogy kinek a játéka volt nélkülözhetetlen ehhez a sikerhez :-).

Pitti írta...

Ja azt elfelejtettem mondani, hogy gyűzelmünket tüzijátékkal ünnepelték. :-P

Petya írta...

a tűzijátékot mi is láttuk, nem gondoltam volna hogy érettetek van.

Pitti írta...

Haldoklik a blog.

Csülök!

Tsutsu írta...

Sztem átlagos napi (több mint) 5 hozzászólás nem haldoklás:)

csabinnyó írta...

grat a győzelemhez, skacok!

szerintem már nem is fogok visszaférni a csapatba :P

gondolom hallottátok, hogy Dzsudzsák Eto'-t fogja tömni az 5 milliót érő labdákkal...nem csodálkoznék, ha a kameruni nem passzolna egyet se gólhelyzetben :)

Pitti írta...

Erről a hírről még én is hallottam.

Petya írta...

Dzsudzsák nem kap pénzt a gólokért?

Petya írta...

50

Petya írta...

Alexandria Page?

Hermann írta...

Az nem lehet! Ez túl ártatlannak néz ki!

Dzsonasz írta...

szerintem Abi Scott jobb. meg fiatalabb is.

balu írta...

http://kep.psharing.com/578616.jpg

balu írta...

A linkhez egy kis megjegyzés: A mai Debrecen-Újpest meccsen készült azoknak, akik nem voltak ott :)

Tsutsu írta...

Ez akkora király volt!:D:D

Pitti írta...

Tsutsu a lábam ahelyett hogy javulna inkább romlik. Keríts egy embert helyettem a mai napra a többit meg majd meglátjuk.
Bocsesz!

Tsutsu írta...

ok

Dzsonasz írta...

ezek szerint durva volt a mátra maraton...

Pitti írta...

Annyira nem csak nem volt ideje meggyógyulni.

bajigál írta...

látod, mondtam h gyere inkább a balcsira! :D

Petya írta...

Pistinek a bejegyzései kezdenek engem a Haláli fegyverre bizonyos jelenetére emlékeztetni..

Petya írta...

ezt ajánlom Pesti barátainknak akik esetleg lakást keresnek..

http://lashee.postr.hu/dugj-az-alberletert

Tsutsu írta...

http://sportszelep.nso.hu/sportszelep/megvan-carlos-tevez-alteregoja-foto-2092931

:)

Tsutsu írta...

János, dobsz egy e-mail címet, vagy iwiw-re írhatok? Mit nézel gyakrabban?

Pitti írta...

Észrevettétek, hogy a Pesti és a Pisti között egy betű eltérés van?

Andrea írta...

Neeeee, tényleeeeg :))))

Dzsonasz írta...

vezetéknév.keresztnév@gmail.com

Petya írta...

aki esetleg aggódott volna megérkeztem Austinba szerencsésen, rohadt hosszú út után..

MO-nak mi a telszáma? :)

Hermann írta...

Jó volt a kaja a gépen?

Pitti írta...

MO: 0012149142056

A BP-SF távnál biztos nem volt több az utazás úgyhogy kibírható. AMúgy nem aggódtam.

Tsuts, ha meglesz az új TV-d a Thor című filmet mindenképpen nézd meg rajta, mert iszonyat látványos.

Petya írta...

6 Warsteinert ittunk a gépen mert ingyen volt.

A kaja nem volt rossz csak nagyon kevés és elég mű.

SF innen még ténlyeg messzebb van.

Köszönöm MO számát, valamikor rácsörgök :)

csabinnyó írta...

Pet: Úgy rémlett, hogy jövő héten mész...Örülünk, h épségben megérkeztél.
Al Italia volt, vagy mi?
Tedhez rendeltem két obit, elhoznád majd? :P

Üdv Lacásnak

Tsutsu írta...

Ok, megfogom!:) Még a 2012-t is megnézem, de nem a története miatt:D

Tsutsu írta...

Peti még jó hogy Austinban vagy ,mert kedden szabin vagyok, így nem tudok menni kajálni:)

Petya írta...

Csabikám, tényleg szólj ha megrendelted, még időbe ideérjen. Luftwaffe volt, nagyon rendesek voltak, ingyen sör! A sörök királynője!

Csucs, jól tetted a keddi szabit, így nem miattam hagyjuk ki :)

Herr megérkezett a pulcsid, Ted üzeni.

Petya írta...

na mivan alszotok pupákok? :)

Pitti írta...

Na mivan alszol pupák?

Andrea írta...

Alszik :D
Ma jöttök jazz fesztre?
Pussz

Tsutsu írta...

Töltött ételek hétvégéje - főtér - tavaly nagyon jó kaja volt!

Andrea írta...

Csak az NIosok nem alszanak? ;) Mi van veletek pupákok? :)

Hermann írta...

De nagy lett valaki szája hogy elment az ura! Vagy eddig Peti visszafogta? :)

Andrea írta...

Nagy volt eddig is :D Csak titkoltuk :)

Petya írta...

jó volt jó volt

srácok itt olyan söröket lehet kapni hogy hihetetlen..

Pitti írta...

Hihetetlen jó vagy rossz?

Hermann írta...

Peti az ilyen megjegyzésekkor kinyílik a bicska a zsebemben!

Petya írta...

Herr megjegyezném hogy nincs bicskád mert nekem adtad :)

Nagyon jók, hatalmas választék és hihetetlenül olcsó. Azt hittem csak Bud light lesz de az utolsó benzinkútnál is lehet nagyon különleges söröket kapni, főleg amerikai, kis manufaktúrák gyártmányait.

Hermann írta...

Az nem bicska hanem pillangó, azon kívül van pár igazi bicskám :) 1-0 ha nem látnád Peti

Hermann írta...

Peti holnap játszik a Texas Longhorns remélem ki mész a meccsre!

Lacás írta...

Bakker skacok! Most irtam egy nagyon hosszu megjegyzest csak kitorolte a rendszer.
Holnap probalkozok majd megint, mert most nagyon sietos.

Peti, egy telszamot kuldjel mar nekem, mert felhivnalak azon, ha nem vagy nagyon elfoglalt.

Udv mindenkinek, most latom, hogy Szabics golt lott:):)

Holnap irok.

Hermann írta...

Hiszem ha látom!

Petya írta...

holnap írok - na erre kiváncsi vagyok :)

1-0, de vajon meddig?

Longhorn elvből nem, mi nem vmi Coltsnak szurkolunk Herr?

Hermann írta...

A profi ligában igen, de a Longhorns egyetemi csapat és egyetemi meccs lesz szűk 90-100 ezer emberrel.

http://www.texassports.com/facilities/royal-memorial-stadium.html hátha ez meghozza a kedved

Nem sokáig volt 1-0 de legalább a végén most nekünk volt mákunk :)

Hermann írta...

Ja és már csak 218 jegy van.

Petya írta...

akkor sietek és megyek veszek jegyet :)

Tsutsu írta...

Nem rossz stadionocska.

János, milyen volt a meccs?:)
Vesztek majd jegyet (nekem is) a Finn meccsre? Már csak abban kell bízni, hogy a svédek nem verik meg a finneket..vagy botlanak San Marino ellen:)

Petya írta...

az alvó pupákoknak üzenem, ha hiányzik nektek Laci, nézzétek meg ezt a klipet és hirtelen megjelenni vélitek felfedezni!

http://www.youtube.com/watch?v=Vl-xf22r5j4&feature=fvsr

Dzsonasz írta...

hát olyan szokásos kis magyaros hangulatú volt a meccs. sajnos nincs az ország hozzászokva, hogy sok ilyen lenne, így a közönség nem sokat tud hozzátenni a sikerhez, na meg a puski ugye olyan amilyen...
ettől függetlenül jó volt, én nem gondoltam volna, hogy nyerhetünk, mert szerintem nem játszottunk jól, kivéve varga meg minimálisan rudolf.
ha belegondolunk, igazi tétje nem volt a svédek számára, látszott, hogy jó nekik az iksz. ennek ellenére volt egy jó 1000-1500 svéd, akiket együtt engedtek ki a magyarokkal így a metrón is együtt utaztak, de nagyon kultúráltak voltak.
Tsuts, megvesszük majd a jegyet a finnek ellen, majd utánanézek mikortól lehet kapni.
mindenkinek jó hétvégét. Petinek meg MO-nak meg tök jó mert nekik még sok van belőle hátra :D
MO írjad a megjegyzést

csabinnyó írta...

Andi, ma este akkor megyünk durvulni? :P

Peti, az items are shipped, az egyiknek már tutira meg kellett érkezni, a másik jövő hét közepén fog. Előre is köszi. Azt mondod, jók a sörök? Vagy egyszerűen csak nem ismerted még őket? Őszintén szólva én abszolút nem ismerem az amerikai söröket, csak annyit tudok róluk, hogy kis lepattintós üvegben szokták palackozni, és az egy főre eső sörfőzdék száma 2 kb. :) Térképen néztem, hogy Austin mellett szép hegyek vannak, Teddel lőhetnétek nekünk egy pumát vagy valami medvét.

A svédeket meg végre úgy vertük meg, ahogy ők szoktak minket. Ahhoz képest, hogy alapemberek hiányoztak, szerintem ez nagy eredmény, még akkor is, ha a svédek se olyan jók mint régen. Ami viszont igazán becsülendő, hogy tényleg nagyon küdöttek a mieink. Szabics gólja meg tiszta Barcás volt, szvsz.

ML, ha felébredtél, írd meg miket tettél az angol leányzóval mostanság? :P

csabinnyó írta...

100 (:))

Hermann írta...

Úgy látszik az kellett a megjegyzés dömpinghez hogy még valaki ki menjen amcsiba!

Sztem is úgy vertük meg a svédeket ahogy ők szoktak minket, voltak jó periódusaink de sztem ha a 80. percben lőjük a 2ikat akkor igen csak kiegyenlítenek így is az az ucsó felívelés kb 30 cmen múlt. Most már nem szabad elbaszni ezt a jó eredményt Moldáviában de én még attól a meccstől is tartok.

101 mint a kiskutya!

Petya írta...

asszem volt 102 kiskutya film is...

Jóreggelt fiúkák!

Ted még nem mondott Csabi semmit hogy érkezett volna bármi is. Ma du. megyünk hozzájuk, elhozom majd amit el kell.
Ja tényleg sok sörfőzde van, nagyon királyul nyomják az biztos. Koppintgatják az európai (főleg belga) söröket, de nagyon büszkék a vadnyugati időkből származó ale/amber tipusú sörökre, amik hihetetlenűl komlósak és nagyon finomat. Tegnap mondjuk 4 doboz Guinesst vettünk 8 dollárért, szerintem elég jó ár. Warsteinert is lehet kapni szinte mindenhol :)

János azért szerintem elég nagy hangulat lehetett, volt a meccsben egy kis szerencse, de csak a jó csapatnak van szerencséje. Szegény Dzsudzsi, most kiderült hogy nem is annyira hiánycik. Mindkét magyar gól szépségdíjas volt, reszkethet mindenki! Gondolom ha megelőzzzük (esetleg) a svédeket akkor tuti a legjobb 2-dik helyek egyike ugye?

Elvileg hétfőn megyünk egy lövészklubba, még gépágyú is lesz meg aknavető. El akartak vinni egy baseball meccsre, de miután kiderült hogy 5 órás és 40 fokban kell végigülni és drága a sör inkább hagytuk a P-be.

Nem szerveztek egy jó kis haverfocit srácok? :)

Pitti írta...

Nélküled Peti?

Sztem Csabi bottal ütheti a nyomát a megrendelt cuccainak.Tednek biztos jól jöttek az objektívek meg a pulcsi. :-)

Lacás írta...

Sakacok itt vagyok megint.Most siman CTR+C-zem az uzenetet, nehogy megint ugy jarjak, mint tegnap..

Szoval a tabornak vege lett, sokaknak konnyes bucsuval, hat en nem nagyon konnyeztem, mert valoban mocsok faraszto volt ez a par honap. Igazabol en nem is nagyon ertem, hogy miert aldozzak pl. az angolok a nyari szunetuket erre,hisz neha meg 1 ora szabadidonk se nagyon volt napkozben..
Bucsuzaskor a repteren az igazgato megkerdezte, hogy maradok-e, vagy hazamegyek. Ezt a kerdest sose fogom elfelejteni:)
Persze azt mondtam, hogy hazamegyek, mert egyszer ugyis hazamegyek. Okosabb kerdes lett volna: fiam, mikor mesz haza?:)
Amugy azt mondta, hogy a helyemben maradna hosszabb tavon, mert otthon kicsit nehez.

Miami:legboldogabb het az egesz eletemben, bizton allithatom!!!!Miami gyonyoru, raadasul Alex-szel meg tokeletesebb volt az egesz! Annyira azert nem artatlan, amennyire latszik.:)
Sajnos a drama ismet elkerulhetetlen volt: a bucsunal egy kicsit en is keszen voltam, meg meg most se vagyok tul jol igazan, de az elet megy tovabb...
Miamiban nehanyan kiprobaltak a Skydiving-ot. Na en azt sose, semmi penzert, soha.Beszarnek a levegoben 3-szor.. Meg nezni is rossz volt ahogy ezek kirepultek.
Ok meg mondjak, hogy meg kell szabadulni a felelmeimtol, mert igy lehetsz igazan szabad. En csak elni akarok:)

MMegerkeztem Daytona Beach-re (a rokonokat kihagytam most), ahol Krisz meg Peca nagyon kedvesen fogadott. Tok jol elvannak egy olyan hazban, hogy csak nezek ki a fejembol..
Itt jol lehet elni, de itt sincs kolbaszbol a kerites, nyomni kell hajtani, aztan meglatjuk mi lesz.
A kocsi a jovo7 elejen meglesz, jogsizok kedden, most arra keszulok, meg persze ezerrel nezem az allasokat. Mar van visszajelzes, de meg semmi se fix.

Az elet itt nyugisabb, mint otthon, nem nagyon van para, meg gyomorfekely..Az emberek nagyon egeszsegesen elnek, Krisszel is mindennap futunk vagy 8 km-et.
Olyan kondijaa vaan, hogy meg a Gombee is befigyelne.
Peca kicsit lusti, de azert o is hajt becsulettel.Elvileg egy alberletben leszunk az oceanparton, eleg jol hangzik:)

Hianyoztok skacok, remelem jol vagytok, jol alakulnak eltervezett dolgaitok.
Imadnivalo, hogy vegre lecsaptuk a svedeket.Szabics goljat lattam, Rudi zseni volt!!!

U.I.: Petya kuggyed a Ted szamat azonnal.
=veszek laptopot es surubben irok.

Puszi Andinak is:)

Hermann írta...

Akkor Ms. Page-gel legalább telibe találtunk!

Petya írta...

0012149142056

Pisti BAZDMEG. ez a szam egy nagy faszsag. 3-szor hivtam, mindig ugyanaz a csaj vette fel.

Laci, mi a szamod? az Ted-e
0016156277431

Petya írta...

http://www.youtube.com/watch?v=Vl-xf22r5j4&feature=related

persze ugyse hallgatjatok meg :)

Lacás írta...

Pisti, azt a szamot honnan szedted?
Bar vannak hasonlosagok, nagyjabol teljesen mas a szamom.
A szamom: 314 914 2056.
Petyo, holnap csorgetlek. Felhivom miss Paget is, mert o nem tudja, hogy maradok.Olyan boldognak tunt, nem akartam elrontani a kedvet.
Kivancsi leszek a reakciojara, remelem megert. Bar nemigazan hiszem...

Petya írta...

Laci a fizudbol nem jar szazalak a foci- kosar- es teniszedzodnek? :))

Petya írta...

Most beszeltem Lacival, majd mindenkinek elmondom miket mondott :)

Pitti írta...

Nekem ezt a számot Laci nővére adta meg, azt hittem megbízható.

Peti én megnéztem a klippet!

Végre Laci írt egy infódús kommentet. Remélem a továbbiakban is jól alakulnak a dolgaid.
Alexet meg mielőbb el kell felejteni. Gondolom Miamiban vannak azért jó nők :-D.

Lacás írta...

Vannak jok, dehat agyilag azert nem egy langelme egyik se.
Alex azert csak a Cambridge-en nyomja,ami elvileg most vilagelso,legalabbis szerinte.
Mondjuk en a Harvadra gondoltam, de mindegy..

Majd Petyo elmondja, hogy szidtam mindenkit:)Csak vicc, hianyoztok valoban, de jo kis eletnek igerkezik ez is itt.
Csak ez a rohadt magas paratartalom ne lenne.Ez brutalis.

Meg lehet uszni is megtanulok.:)
Amugy itt eleg Patrick Swayze-sen nyomjak, mint a Holtpontban, tokre olyan figurak.
Janos, csak nem adtal nekem oltozkodessi tanacsot:)
Van 1-2 capa is, szoval figyelni kell, mert megharapnak. A kigyok meg pokok is jol megnottek errefele.

Petya írta...

Itt Texasban is nagyon magas a paratartalom, raadasul napkozben vegig 40 fok felett van, ami gyakorlatilag kizar minden sportolasi lehetoseget, nem is tudom Laci Ti hogy tudtok napi 8km-et futni.. En mar kezdem megszokni de azert a futasra nem tudnam magam ravenni..

Amugy nagyon brutalis, senki nincs az utcakon az egesz varos kihalt, tenyleg csak a homeleszek jarnak gyalog.

Na puszi mindenkinek, megyek aludni.

Csabi megjott mind a ket objektived.. :)

Lacás írta...

Ilyen hamar?:)

Pitti írta...

Tényleg János úgy néz ki Lacinak sikerül megvalósítani a haverok buli sunshine életérzést annyi kis változtatással, hogy Ausztrália helyett Floridában nyomja.
Szörfözni majd csak akkor kezdj el Laci ha már tudsz úszni.
És a legfontosabb.Igazán elkezdhetnél képeket felrakni mert eddig nem sokat láttunk belőled meg a helyekből ahol jártál.

Hermann írta...

Lehet azért nem rak fel képeket mert nem is ment ki és otthon a szobájában él remeteként?!

Dzsonasz írta...

Hermó, 3 hónap kellett, hogy ezt kinyomozd?

én is képeket akarok! legyen rajta A.P. is meg tenger, Pecáék, meg mindenki. Biztos van ott olyan, aki nálad jobban ért ezekhez a dolgokhoz, kérd a segítségét! ráadásul meg, remélem csinálsz képeket, különben unokáidnak hogy fogod majd mutogatni, hogy a nagy MO világot látott és szörfös csajoknak csapta a szelet.
Vagy menjünk még tovább? medencéket takarított és fullos ******okat ***ogatott (****-be is).

Petya írta...

János kapja az otthoni munkára :)))

Hermann írta...

Jó munkához idő kell :D

Pitti írta...

MIért nem okozott egyáltalán problémát hogy a csillagozott részekre kapásból behelyettesítsem az odaillő szavakat?

csabinnyó írta...

Lacás: Hát igen, egy-két fényképpel igazán alátámaszthatnád, hogy a táborban nem drogfutár voltál, és tényleg teniszt tanítottál, nem pedig fiatal mexikói lányokat futtattál :)
Az úszás mellett még a görkorizást is igazán elsajátíthatnád Maiamiban.
Egyébként szurkolok, hogy valami hasznos melót találj magadnak.
A táncról meg Patrickról jut eszembe, Szandi azt mondta, hogy jól táncolsz. Azt hallottam, újraforgatják a Dirty dancinget, esetleg jelentkezz a castingra :)

Peti: köszi, a postás is küldött már mailt, h átadta a csomagot. Remélem befér a bőröndödbe, és nem emiatt kell otthagyd az asszonyodnak szánt szuvenírt :P
A nagy melegben egyet lehet csinálni, ezt én is tapasztaltam Br-ban: aludni. Aztán délután és este már lehet mozdulni. Amúgy nem nyomják a légkondit orrba-szájba? Egyik kollegám nemrég jött vissza és ő erre panaszkodott egyedül.

János, mi ez az otthoni meló, amiről csevegnek ezek?

Dzsonasz írta...

én nem tudom Peti mire gondolt. nem arra, hogy itt Mo-on nincsenek olyan jó munkák mint a medencetisztítás?

Petya írta...

otthoni munkát úgy gondoltam hogy tudjátok én most itt vagyok nem otthon és az otthoni munka az nekem az a munkavégzés amit Magyarországon (otthon) lehet elvégezni, nem ebben a koszos büdös országban ahol most vagyok.. :)

Tsutsu írta...

Lehet tippelni mikor mákolják be a Svédek a góljukat San MArino ellen..sztem 83.

Tsutsu írta...

http://sportszelep.nso.hu/sportszelep/messi-hazatert-barcelonaba-avagy-a-sztarsag-arnyoldalai-video-2093948

Irigylésre méltó..

Petya írta...

és szegény hogy tűri.. olyan fejet vág mint Gombi mikor már fáradt és elege van... :)

Frank Klopas írta...

Csucs!
Már másnak is feltűnt a sok fekete fila táska!

http://www.youtube.com/watch?v=IBJzOsv-AO0

Petya írta...

Csabikám ez borzasztó :)

csabinnyó írta...

Peti, milyen érzés ilyen történelmi pillanatokban Texasban lenni? :)
http://news.yahoo.com/texas-hottest-june-august-record-164618821.html
(a hírt Szandi találta)

Grat a tegnapi győzelemhez, srácok. Lélekben veletek voltam. Csak kerülnénk már el a kieső zónát :)

Lacás írta...

Figyelj mar Petya:Ted nagyon nem veszi fel a telefont, pedig csorgetem rendesen. Kerdezd mar meg mi van vele.

En most egy kicsit roghoz vagyok kotve:kocsi elvileg hetfon mar tenyleg meglesz, akkor mar tudok mozgolodni jobban. Allas teren is..

Veszek majd fenykepezogepet, mert amim van az gyakorlatilag semmire se jo.
A varos valoban nagyon szep, meg mak, hogy az USA legtisztabb allamaban vagyok:)Latszik is.
Szoval most igazan semmi kuli, varom, hogy egy kicsit beinduljon az elet.

Pitti írta...

Akkor Laci összefoglalom a legfontosabb feladataidat.
1. vegyél egy laptopot, hogy be tudj nekünk számolni.
2. vegyél egy fényképezőgépet, hogy a beszámolókat fényképpel tudd támogatni
3. vegyél egy kocsit, hogy még több beszámolót és fényképet tudj velünk megosztani. :D

Peti te mikor jössz haza?
Remélem a határon nem állítanak meg a vámosok és kutatják át a táskádat mint tették nekem anno.

Hermann írta...

Sztem a laptop már meg van.

Hermann írta...

Ez elég kellemetlen lenne: http://www.origo.hu/itthon/20110909-diplomasado-bevezeteserol-beszelt-rethelyi.html

balu írta...

Herr: Paks ellen meg tudod venni a jegyeket? Ha igen, akkor most kettő kellene, jön KZ is.

MO: Most olvastam a tartalmasabb beszámolókat, jó tudni, hogy Miami nem csak álom marad és hogy jól alakulnak a dolgok. Sok sikert a munkakereséshez!

Tegnapi Loki meccs bűnrossz volt. Ahogy írták az első félidő legemlítésre méltóbb jelenete volt, mikor Dzsudzsák feltűnt a lelátón. :)

Frank Klopas írta...

Balu: tegnap a Loki meccs után azt éreztem, hogy kidobtam 2 órát az életemből..

Hermann írta...

Gondolkoztam rajta hogy kimegyek faterékhoz megnézni ezek szerint jó döntést hoztam.

Lacás írta...

Meg a jo oreg Baji Gaal Imi mondta nekem egyszer, hogy csak jo dontes van,barmire is jut az ember:)
Tehat ha megnezted volna a meccset abban is lett volna valami jo.
Tenyleg mi van Imivel, reg irt a blogra.
Az oceanos albiba holnap koltozok at, Peca meg bevarja Krisz keresztanyukajat, mert hatalmas spanok lettek. O most meg epp Debrecenben van.
Kocsi holnap lesz, egy chevy monte Carlo 1800 $-ert+500 a rendszamtabla.Nevetseges, hogy ilyen draga a tabla errefele...
a jovoheten 2 interju, remelem ossze jon mar valami.
Most epp lokot iszok, ami 3$ es nagyon ut.

Latom, hogy a csapat szarnyal nelkulem. Vissza se fogtok mar hivni a csapatba, latom elore.
Peti, este azert eleg huvos a levego egy jo futashoz. Az erdotuzet ugye nem ti okoztatok Teddel??:)
Miert nem veszi fel az amerikai a telefont?
Szegyell engem?

Amugy holnap az amcsik nagy terrortamadasra keszulnek. Hihetetlen, ami itt van.Ugy lehet manipulalni az mbert, hogy csak na...

Lacás írta...

Norbee, megeyszer emelem kalapom a csalad elott! tok jo nezni a kepeket!
Nekem is ez a celom, dehat ami kesik nem mulik:)

Lacás írta...

Sracok,igerjetek meg berakjatok a Lord-tol a Vandort Karacsonykor.Most hallgatom, annyra jooo!

csabinnyó írta...

Lacás: hanyadik generációs chevy monte carlot veszel? Remélem 1. vagy 2., és majd hazahozod. Azzal aztán lehet majd csajoznod, csak győzzed tankolni. :) Ott mennyi amúgy? Itt lassan 400 és azt rebesgetik, hogy meg akarják fingatni a dízeleseket a rohadékok...
Ha hazajössz, majd csinálunk egy új csapatot, mert már én se fogok beférni. Mondjuk lassan már játszhatunk az öregfiúkban is :P
Amúgy fényképezőt igazán vehetnél, nekem az lett volna az első. Várjuk nagyon a képeket.

A loki meccset nem láttam, viszont este megnéztem, ahogy szegény Federer meccslabdáról kapott ki...

Pitti írta...

Laci ilyet veszel?

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Chevrolet_Monte_Carlo_NASCAR_%28Centropolis_Laval_%2710%29.jpg

Hermann írta...

Szeptember 18. 16:00 DVSC-Paks

Kinek kell jegy mert holnap veszek? (Klopas, Radnai 2, Tsutsu ezt már felvettem)

Lacás írta...

Ja az lehet, hogy mar csak az oregfiukban kapok lehetoseget majd pocakosan harmincegynehanyevesen:)
A kocsi eleg jol fut, ennyi penzert szerintem jo lesz.
Az albi eleg fasza, mondjuk 1-2 alapbutort majd veszunk.
En is latttam a teniszmeccset, legalabb Djokovicnak van sansza megverni Nadalt...

Jaigen a netet maajd be kell kotni a lakasba, igy most egy darabig McDonalds-os netezgetes lesz.
Az oceanos futkarozas mar fix program, a homokban meg az izuleteim se cseszodnak. A konditerem vagy 8$ egy honapra es olyan gepek vannaak, hogy csak nezek..Mindenesetre nem en vagyok a legjobb kotesu gyerek arrafele az tuti:)

Peti, hazamentel mar??
Amugy mennyi lett a Lokimeccs.

U.I.:amint anyagilag kielegitoen jol allok veszek egy fenykepezot. Addig a fantaziatokra bizom. Olyan ez, mint a konyv, meg a filmnezes.Ha olvasol jobb, mert dolgozik a fantaziad:)
Lokot most nem iszok egy darabig:)

Dzsonasz írta...

Mózsa, én eszem a szavaidat, annyira jól hangzik amiket írsz. az ótóról küldjél már egy képet, lehet netes is, mármint hogy nem pont a tiedről, a Peti linkje nem működött nekem.

Mi hétvégén a balatonon voltunk és elkövettük azt a hibát, hogy pénteken kimentünk a meccsre :D
ezt leszámítva fasza volt, király hogy szeptemberben még ilyen jó idő van.

Pít milyen volt texas? meg úgy az USA ánblokk? MO ezt te is megírhatnád, hogy egy eruópai embernek milyen az első benyomása a tengerentúlról? tényleg kolbászból van ott a kerítés vagy azért ott is küzdelmes az élet a nagy átlagnak?

MO, egy dolphins meccsre kimész majd?

Lacás írta...

Nincs kolbaszbol egyaltalan, hajtani nyomni kell itt is. Csak tobb a lehetoseg es jobban megfizetnek.
Az amcsiknak nagy arcuk van, atlagban butak es egyfolytaban versenyeznek egymassal.
Pl.szomszednak uj kocsi, vegyunk mi is egyet...
Az oceannal nagyon nyugis az elet, jo a kornyek is.

bajigál írta...

Jelentem élek! :) Épp NFL-t nézek, a Washington lenyomta az Eli Manningel felálló NY Giantset János bánatára.
Lacás, nem is emlékszem, hogy ilyet mondtam volna, de mindenesetre jól hangzik...
Hermó, kit tippelsz idén bajnoknak? (NFL)

Petya írta...

hú jó sok kérdés-válasz..

ja Laci hazajöttem, de még nem tudtam átállni, tegnap 11-kor feküdtem ma félkettőkor kelltem nem is tudtam már utána visszaaludni úgyhogy már hatra bejöttem dolgozni.. Teddel egy kicsit összevesztünk de ezt majd szóban. hoztam nektek egy üveg Mescal-t, tudjátok olyan mexikói tequila amiben agave-kukac van. kötelező megkóstólni! az utolsó felest elnyerő köteles megenni a kukacot is, különben bomlik a barátság - állitólag.

Laci fuss helyettünk is a parti homokban, nekünk csak a nagyerdei homok jut, bár ennyi nap nem eső után már az is valami, porzik mint a vesztés. a rendszámtábla véletlenül nem tartalmazza a biztosítást is? az indokolná miért ilyen drága, vagy egyszerűen egy burkolt regisztrációs adó.

János egyáltalán nem volt jó texas, nem vágyom vissza. nem élnék ott semmilyen pénzért se, ha nemtudom mekkora házam lenne vagy mennyi autóm se lennék boldog mert az egész US and A egy hazug, alapvetően hibás normákra épülő, pénzalapú társadalom, mely csak ontja magából a szennyt. (többek között az amerikai foci körüli őrületet is - hú ezért mit fogok kapni :) ) a szabadságról beszélnek, miközben autó nélkül még a közeli pékségbe se tudsz eljutni, mert nincs járda. természetközeliségről beszélnek, mikor minden tiszta beton (a régi kölcsey müv.központot szerintem ott már műemlék státuszba nyomták volna olyan szép ahhoz képest amik ott vannak). szal úgy szar ahogy van. itthon jó, Lacinak is jobb lett volna itthon ha lett volna jó munkája meg jó nője - persze mindezek ellenére nagyon szurkolok neki hogy Lacinak más legyen a véleménye és érezze ott jól magát, én nem tudnám az biztos.

a gázolajadóról meg annyit - remélem mindenki megbánta már aki a F-re szavazott :)) (nem tudom emlékeztek-e, én megmondtam ;)

Petya írta...

http://www.chevroletbase.com/tag/chevrolet-monte-carlo-photo

ez mind az, ebből lehet tippelni melyik, remélem a #12

Petya írta...

kérek szépen jegyet Herr!

Hermann írta...

Azt hittem a NI ki sem nyit 8 előtt.

Pitti írta...

Laci ha nem tévedek mostanság már nem lehet olyan telefont venni amiben nincs fényképező funkció és ha nem tévedek telefonaod az van, úgyhogy kérlek erőltesd meg magad a kedvünkért és lőjj pár fotót.

Na örülök hogy épségben megérkeztél Peti.
Érdekes amiket írtál az USA-ról bár Texasról már mástól is hasonló véleményeket hallottam. Kalifornia sztem azért más meg úgy gondolom florida is.

Hermann írta...

Imi sztem Packers, Eagles, Patriots hármasból fog kikerülni a nyertes így egy forduló után :)

Dzsonasz írta...

mikor látja már be valaki, hogy egy szegény országból ilyen toldás foldással nem lehet jobbat csinálni. amíg mindenki nagyobb lábon él mint megengedhetné, addig miről beszélünk.
lehet nem értetek egyet, de szerintem az oktatás (és nem csak a klasszikus értelemben vett tanulás, hanem az életre nevelés) a kulcsa mindennek. én ebbe ölnék minden lehetséges forrást.

a gázolajadó egyébként miért zavar titeket? senkinek nincs diesel autója tudtommal, vagy ha igen akkor tuti céges. a fuvarozók visszakapják az emelést, tehát ebből nem lesz drágulás elvileg. nem is értem hogy gondolja a kormány, hogy ebből valós pénz folyik be...

Petya írta...

az "élet iskolája", ugye János? :)

Csabinak dízel Fordja van, gondolom ezért zavarja..

csabinnyó írta...

Peti: örülök, h épségben itt vagy, és hogy ilyen véleménnyel vagy az USA-ról, illetve az amcsikról. Mostmár dislike? :P Van amúgy köze ehhez a Teddel való nézeteltérésnek?

János: az oktatásnak szerintem is hatalmas szerepe van vagy lenne (pl. kézírás amerikában...:)), bár nem igazán értem, hogy mit értesz az életre nevelés alatt pontosan. Bear Grylls? :) Vagy mi?

Én nem a F-re szavaztam, de D-s kocsink van, és nem mindegy, ha évente 20 ezerrel többet kell költsek, amikor így is elég magas az adótartalma egy liter üzemanyagnak...

Hermann írta...

Dzsoni faternak is Dés autója van ami engem is érzékenyen érint.

Dzsonasz írta...

igazából csak arra értettem az oktatást, hogy élhetnének tudatosabban az emberek, nem mindig az aktuális amerikai divatban sodródva. ott még egyelőre van elég tartalék a gazdaságban, hogy nagy lábon élhessenek az emberek, viszont nálunk egy konjunktúra esetén mindenki elhiszi, hogy ledolgoztuk a 40éves hátrányunkat, és jön mellé a nekünk jár a jólét, utána meg látjuk, hogy az ország nagyban az emberek sokasága meg kicsiben belerokkan egy válságba.

sajnálom akkor srácok a diesel dolgot, egyébként valószínűleg azért a dieselt emelik, mert úgy gondolják az drágább mármint az autó így azt gazdagabbak vezetik. vagy aki sokat használja, rgo sokat tankol. valamint ugye 2szer akkora az eladott mennyiség mint benzinből. igaz ennek jó nagy része fuvarozás, mezőgazdaság. tényleg a traktorosoknak is visszaadják az emelést, vagy mennek megint parlamenthez tiltakozni?

na még egy utolsó gondolat: szerintem jobb az ha az emberre bízzák mire költ, szóval jobb így hogy ilyen kevés lett az SZJA és abból a pénzből még mindig dönthetek úgy hogy nem megyek sehova kocsival, nem tankolok míg eddig eleve elvették a dellát.

na jó éjszakát. bevallom, már annyira nem hoz lázba ez a való világ mint az eddigiek. kiégtem.

Petya írta...

teljesen igazat adok Jonasnak. a VAT-ot kéne növelni, nem a jövedelemadót - akkor pontosan el tudod dönteni hogy inkább cangázól és vonattal mész nyaralni, vagy vállalod az emelt benzin/alkohol/cigaretta árat. :)

Frank Klopas írta...

Én is VAT párti lennék, csak az a baj, hogy itt a legmagasabb és ha növeled, még negyobb lesz az adóelkerülés,csempészet.. :(

Petya írta...

szerintem az adóelkerülés sokkal egyszerűbb jövedelemadó esetében, termékadónál tényleg csak a csempészet, azt meg vhogy szépen biztos ki lehet küszöbölni - majd találnak rá vmi jó kis "magyar" megoldást :)

Popya írta...

Dzsonasz-szal értek egyet, tömik a gyerek eszét mindenféle adattal, de pl. a postán nem tud kitölteni egy csekket vagy nem tud feladni egy levelet, mert fogalma sincs mit kell csinálni (láttam ilyet), sztem ez gáz, nem az életre nevelik őket, de bármilyen más példát felhozhattam volna.
Az adóról meg annyit, hogy senki se háborogna, ha a béradás követné az emeléseket...

Petya írta...

Herr nem olvasod a gmail-es címed?

Pitti írta...

Nekem az utolsó 10 kommentből csak ennyi maradt meg:

" már annyira nem hoz lázba ez a való világ mint az eddigiek. kiégtem"

:-DDD

Hermann írta...

"kiégtem" :D

Azt hiszem tényleg problémák vannak ha már eljutottunk eddig.

Az adózásról az én véleményem az hogy az első 300 adócsalót kéne felhúzni lámpavasra és nőne a kedv is. Mert az ejnye-bejnye nem visszatartó erő.

Hermann írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hermann írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
csabinnyó írta...

Szerintem meg tök mindegy, hogy áfát vagy szja-t emelnek, ugyanúgy elfolyik a pénzed az államhoz előbb utóbb, mert gondolom nem a párnád alatt gyűjtögetnéd, hanem vásárolnál belőle...
Az áfa meg amúgy is a legmagasabb nálunk, vagyis ha jól emlékszem még az északiaknál ilyen magas, de a régióban senkinél. És az áfa-emelés szerintem érzékenyebben érinti a fogyasztást, mert a hétköznapi ember hamarabb érzékeli, hogy drágul a kenyér, stb.

És a bankok megfingatásához mit szóltok? Le merem fogadni, hogy múlt hét végén jó páran shortoltak...

Peti, mondhatnál azért vmi pozitívat is az elmúlt hetekről. Csak volt vmi, ami tetszett kint. Én mondjuk szívesen elmennék az USA-ba, de kizárólag a nemzeti parkjaikba, távol az emberektől. :)

Popy: szerintem is sok fölösleges dolgot tanulunk/tanultunk, de az az igazság, hogy sokszor a gyakorlati dolgoknak se biztos hogy van értelme, úgyis gyorsan változik a világ. Ha a sok fölösleges adat tanulásával viszont használjuk az agysejtjeinket, akkor szerintem nagyobb valószínűséggel tudunk kitölteni egy csekket :P

Lacás: nézted Novákot? Szegény Rafa elég esélytelen volt...
Ma meg Barca-Milán. Ha már focizni nem tudok, legalább nézem...:)

csabinnyó írta...

(a 'jó páran' alatt persze OV-t és cimboráit értem)

Frank Klopas írta...

Srácok, milyen komoly lett a blog! :D

csabinnyó írta...

akkor tessék:
http://www.youtube.com/watch?v=qtzRUGA2D2c&NR=1 :)

P.Cs. írta...

http://videa.hu/videok/film-animacio/palya-ordogei-magnum-akvilla-8r3Ro5Rlhk1JTmLl

Tsutsu írta...

Köszi srácok a linkeket!:) Ekkora klasszikusokat - nemcsoda hogy mindkét sorozat nagy nézetségnek örvendett:) Mindig is szerettem volna egy akvilla lövést megereszteni:)

bajigál írta...

2 dolog:
- több percig beszélgetnek egy-egy támadás alatt, míg pl. a félpályától felvezetik a labdát a 16osig :)
- az akvilla közben belerepül a lövésbe a sas!! :D
Epic!!!

Petya írta...

hú!
ez az!
pompás!
gyerünk cimbora!

:)

Frank Klopas írta...

Akkor már én is hozzájárulok egy nagyon fontos linkkel a közösség szellemi fejlődéséhez!

http://alpha61.com/primenumbershittingbear/

Tsutsu írta...

Nekem a kedvenc részem, amikor hárman állnak a labda elé, mégis eltolja őket:D

Frank, habár ez a link nem klasszikus, mégis igaz lehet, hogy kb egy szinten van az előző kettővel:)

Petya írta...

az szerintetek gáz hogy nem merem megnyitni Nagycsé linkjét a munkahelyen... ?

Frank Klopas írta...

Petke: pedig ez most tök ártatlan! :)

Hermann írta...

A plankinges jobb volt Klopas ez kibaszott gagyi.

Petya írta...

ha nem prím számokat székelne jobban tetszene?

Pitti írta...

Jó hogy nem nyitottam meg Csaba linkjét a munkahelyen, nem mintha a többit meg mertem volna nézni.

A vidámságból én is kivenném a részem ezzel a linkkel:

http://www.byturen.com/

A videó közben rá kell vinni a kurzort a képre! :-D

csabinnyó írta...

Most mindenki írja le azt a prímet, amit Nagycsé medvéje utoljára a képernyőre pottyantott :P

Hermann írta...

Peti, Klopas ezt mondtam:

Ír est a Paddy And The Rats zenekarral!!!

2011. Szeptember 17. szombat

Az átalakult Bumeráng söröző nyitóestjén rengeteg ajándékkal, akciókkal megújult környezetben bulizhattok együtt az ország legjobb ír kocsma zenekarával, a Paddy And The Rats-el!

AKCIÓ:
Csapolt GUINNESS
Csapolt KILKENNY
Eredeti ír whiskey
és rengeteg meglepetés :)

18:00 kapunyitás
20:30 élőzene
22:00 Paddy And The Rats

A koncert után ihattok egyet a zenekar tagjaival is, az ír zene jegyében pedig hajnalig tartó mulatozásra készüljetek :)

Belépő: 800 HUF

A belépés érkezési sorrendben! Időben gyertek, mert csak korlátozott számban tudunk beengedni Titeket!

Elvileg 160 hely van. Végre volt haszna a facebooknak.

Petya írta...

Csabi, 17!

VOV Herr, ez király. Mennyi vajh a csapolt Guiness? És ilyen közel hozzánk.. :)

Hermann írta...

Passz de olyan 7 körülre oda kéne menni mert egy cimbim félrerakatott nekünk 4 jegyet és vele kéne bemmeni ha biztos be akarunk jutni.

Hermann írta...

Ja és nem hiszem hogy a Vencelnél drágább lenne.

csabinnyó írta...

csapolt kilkenny??? uh, az elég jól hangzik :)
ez helyileg hol van? és ki megy tutira?

(Klopas: tesódék hányszor jönnek haza esténként? :D)

P.Cs. írta...

Igyatok helyettem is. Mi Csekénél "FÉNY"-ezünk :)

Pitti írta...

Miért fényezitek, kuplerájba mentek?

Petya írta...

Herr, nekem asszony tuti nem jön (szállást lefoglaltuk). Én tuti megyek. Csabi, ez a Pesti utcán van, hozzád elég közel, főleg ha lerakod nálunk a biciklidet :)

Ki lenne a 4 jegy?

Hermann írta...

Peti, Klopas (kedden még azt mondta hogy jönne), Herr és a plussz jegy szabad aki marja kapja alapon. Ha időbe megyünk valszeg lesz még a helyszínen is ezt a 4et tudtam félrerakatni.

Petya írta...

szerintem akkor vagy Csabi Apunak vagy Balázsnak kék a 4-dik jegy, de ahogy Klopaszt ismerem az ővéjét is eladhatod :)

oregm írta...

hmm.. vajh lehet-é véletek több jegyet is boltolni eme jeles eseményre? :)

oregm írta...

(természetesen nem a fennmaradó 4. jegyre fáj a fogam:)

hanem úgy értettem az említett ismerősön keresztül,
vgay az esetleges korai odaérkezést követően részünkre történő jegyvásárlás útján

Hermann írta...

Sajnálom ÖregM de ez nem fog menni. Gyertek ti is időben! :)

Én is Macskára v. Balura gondoltam amelyikük jelentkezik, természetesen ha Nagycsé nem fárad oda időben akkor ugrik a jegye.

Petya írta...

ki lehet ez a titokzatos idegen, akitől Herr a jegyet szerezte? csak nem valami, alacsony állami bérét így kiegészíteni szándékozó biztonsági alkalmazottként dolgozó rendőr-kolléga?? :)

Lacás írta...

MCsabi, a mecccset sajnos nem lattam, de nagyon orulok, hogy Novak ujra kibabralt Nadallal.
Federer szerintem kepzettebb teniszezo, mint Djokovic, viszont Novak sose adja fel es ez a mai vilagban nem elhaanyagolando tulajdonsag!

Nalam:en mar atkoltoztem a kecoba, Peca kesobb jon, mert bevarja Krisztian keresztanyukajat, konnyes bucsut vesznek.
Peca amugy mar most aalomszeruen berendezne, en meg mondom, hogy meg varni fogunk a palotazassal, az tuti!
A Monte Carlot vegre teljesen letorlesztettem,igy most egyelore csak a lakber meg a kaja a fix koltseg, meg nehany kiegeszito.
Meloteren is alakulnak a dolgok, de meg biztosat abban nem irhatok. Orulnek is nagyon neki, mert mar kezdek kisse leegni:)
A blog kezd tenyyleg kisse komoly lenni, en is kisse komolyodok.
Krisz meg Peca meg mindig kisse komolytalan:pl. atlagban 3-4 Long Island-del a testukben vezetnek, ami azert eleg veszelyes, bar itt meg igazan a rendort se erdekli.
De mondtak, hogy mar vagy 8 Whiskey Kola utan vezettek, hat en ilyenekre nem vetemedek az biztos!!!
Igy is Peca mondja, hogy nagyon jo, hogy legalabb valami iranyt mutatok neki, mert nagyon be tud kenyelmesedni.
Lehet elvezni az itteni eletet, viszont azert kokemenyen meg kell dolgozni.

Itt allitolag novemberig 30 fok felett lesz, aztan a tel enyhul olyan 25 fokra durvan.Legalabb futesre nem kell kolteni:)

Ja igen nincs meg WIFI, ezert Mekibol irok:)

U.I.:Peti nagyon tetszett a fellangolt nyilatkozatod Amerikarol.
Neha azert kibujik meg beloled a kis forradalmar:)

balu írta...

Élek a lehetőséggel és a 4. jeggyel. :) Bocs, M.Csabi.

198.

csabinnyó írta...

sebaj, azért lehet elnézek, aztán max. iszok valami kőbányait az éjjel-nappali előtt... :(

ti tuti mentek? és hányra? Peti a cajgát letehetem nálatok, ez a hely annyira közel van hozzátok?

Lacás: emlékszel, mikor leállított minket két rendőr? :P Azért a filmeken azt látni, hogy ott elég szigorúak, pl. kormányra tett kézzel kell várni az igazoltatást, meg hasonlók). Amúgy szerintem Novák nem olyan technikás mint Federer és nem olyan kitartó mint Nadal, viszont iszonyat nagy az önbizalma, Nadal 2. szerváiból rendre nyerőt ütött...

csabinnyó írta...

200.?

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 217   Újabbak› Legújabbak»