2011. augusztus 12., péntek

A planking fenegyereke: Pitti

Úgy látszik ez az év a nagy teljesítményekről szól (először Csaba, aztán Andi). Ehhez próbáltam felzárkózni én is és Tsutsu bátorítására beneveztem a HAON által meghírdetett planking versenyre, amelyen sok lány és természetesen a Ti segítségetekkel sikerült felkapaszkodnom a dobogóra.
Köszönöm mindenkinek aki szavazott és ezáltal hozzájárult eme fényesen csillogó bronzérem megszerzéséhez!
Külön köszönetet szeretnék mondani Tsutsunak, aki felhívta a figyelmemet erre a versenyre és felismerte dobogós esélyemet!
Köszönöm Gombi barátomnak, hogy a lehető legjobb időpillanatban művészi tehetségének a lehető legmagasabb szintjét produkálta és készítette el ezt a remek, örök időt álló fényképet!
És köszönöm Nagy Csabának, hogy kellő mennyiségű sörrel kínált, amely elengedhetetlen összetevője volt a mozzanatnak!
Ui.: lehet bepróbálkozok valamelyik jobb csajnál aki rám voksolt ;-P

47 megjegyzés:

Pitti írta...

Folytatnám az előző bejegyzés kommentjeit.
Mivel Hajdú online én úgy értelmezem én vagyok a 3. legjobb plankingező a megyében, vagyis ország 57 legjobb plankingezője között vagyok. :-DDD

csabinnyó írta...

Erről most valamiért hirtelen a jamaikai bobcsapat jutott eszembe :)
"A planking fenegyereke" kitüntető címet amúgy a pizza mellé adták? :P

Klopasz, öcsédnek lesz vajon házavató bulija? :)

Tsutsu írta...

Örülök, hogy hozzájárulhattam a sikerhez!Már majdnem meghatódtam:D

Egy "szavazat köszönő" levél jó indok lehet az ismerkedés indítására..:)

balu írta...

Látom kimaradtam 2 jó fociból is, amíg oda voltunk. Olaszországban jártunk, mint Jánosék (Firenze, Nápoly, Reg. Calabria, Perugia). Ezúton gratulálok Andinak és Pittinek a teljesítményükhöz, most arra jövünk haza, hogy a blogolók médiasztárok lesznek. :)

Petya írta...

hihetetlen teljesítmény Pisti, gratulálok, tényleg szép dolog hogy a megye 3 legnagyobb bolondjában benne vagy :)

azért szép teljesítmény mert ha nem lett volna akkor nem tudjuk miből maradunk ki. igazi csapatmunka. remélem Pisti a pizzát azon kis barátaiddal fogyasztod el közösen, akik mind hozzájárultak ehhez az igazán elismerésre méltó sikerhez.

ha gondoljátok büszkeségünk jeléül a kép lehetne valahogy a blog mostantól fogvani egyfajta jelképe, hogy mikre képes az emberi elme ha sok sört iszik.

Pitti írta...

Erre inkább nem reagálok Peti.

csabinnyó írta...

:))

Frank Klopas írta...

Gyerekek, Csucsu ajánlotta figyelmembe a következő remek filmet:

Monsturd - A szarember

Egy kevés a tartalomról:
http://filmnezes.com/movie.php?id=1439

Az előzetes:
http://www.youtube.com/movie?v=CwZBbAw8BSU&ob=av1e&feature=mv_sr

Jó filmnézést!

Tsutsu írta...

A lista amin találtam: a legrosszabb filmek:

1. Szarember (2003, Monsturd)
2. Karácsonyi áramszünet (2009, The Blackout)
3. Sharktopus (2010)
4. Egy rém rendes család Budapesten sorozat (2006)
5. A temetőkapu (2006, Cemetery Gates)
6. Gyilkos cápa vs. óriáspolip (2009, Mega Shark vs. Giant Octopus)
7. Yonggary - Az űrbéli szörny (1999, 2001 Yonggary)
8. Tökéletes katonák (2007, Universal Soldiers)
9. A csontevő (2007, Bone Eater)
10. Világok harca 2. - Második hullám

A lista erősségét mutatja, hogy a Robotzsaru 7. csak a 92. helyet érte el:)

http://www.filmkatalogus.hu/legrosszabbfilmek-0

Pitti írta...

Hát azt hittem Frank csak viccel amikor Tsutsura hivatkozott, de Tsutsu igazolta magát. Ha tippelni lehetett volna akkor Jánosra gondoltam volna mint javaslattevő.

Tsutsu írta...

Természetesen én nem láttam a filmet és bemutatót is csak most. Maga a leírása alapján viszont gondoltam, hogy ez egy olyan film amiről mindekinek tudnia kell:)

Campus, 19.00(?), foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Dzsonasz írta...

Hermó, Isten éltessen! nem lesz/volt most Józsa?

Petya írta...

feltételezem ez szerda? :)

Petya írta...

http://www.pepsifoci.hu/node/97143

3 gólt rúgtunk a meccsen, de Szóza szerint csak ők voltak a pályán..

csabinnyó írta...

Szóza a magyarok murinnyója. Vajon lesz stadion Debrecenben? :)

Pitti írta...

Sztem ez most nem lesz olyan jó a foci mint a múltkor volt ezért nem megyek.

Hermann írta...

Kösz Dzsoni bá! Józsával kapcsolatban majd hívlak.

Frank Klopas írta...

Herr!
Sokat és boldogat!

Tsutsu írta...

Campus, Szerda 19.00(?), foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

balu írta...

Csütörtökig a Balatonnál vagyunk Nórival, ez a foci is kimarad.

Peti, mikor lőttük a 3. gólt? ;) Amúgy nevetséges amit Szóza művel. Egyenesen büszke a játékosaira, amiért kikaptak :)

Tsutsu írta...

Campus, Szerda 19.00(?), foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5. NI Tibi
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Balu, az öngólra gondolok.

srácok írjátok magatokat serényen, most is megússzuk Balázs rugdosását.. :)

Tsutsu írta...

Campus, Szerda 19.00(?), foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5. NI Tibi
6. NI Fallon
7. KisRicsi
8.
9.
10.
11.
12.

+3 ember szervezés alatt

Frank Klopas írta...

Campus, Szerda 19.00(?), foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5. NI Tibi
6. NI Fallon
7. KisRicsi
8. Dr N-H
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Campus, Szerda 19.00, foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5. NI Tibi
6. NI Fallon
7. KisRicsi
8. Dr N-H
9.
10.
11.
12.

Nem jön Miki,Bill,Popyk. Gombi, Komcsi és Nagyzéé válaszára várok, de még kellene ember, aki akar/tud még hívjon.

csabinnyó írta...

Kéne már egy új bejegyzés...

balu írta...

Leesett napközben, hogy az öngól :)) ezt benéztem.

Jó focit holnapra!

Tsutsu írta...

Mivel csak 25 hozzászólás volt, így több mint rejtélyes ez a megjegyzés..:)

bajigál írta...

Campus, Szerda 19.00, foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5. NI Tibi
6. NI Fallon
7. KisRicsi
8. Dr N-H
9. Imi
10.
11.
12.

én tudok még egyet, magamat :)

Petya írta...

én sejtem Csabi miről beszél, várjuk az új bejegyzést. Akár Pestről is jöhet. :)

Tsutsu írta...

Akár olyantól is aki régen járt már a blogon:)

Frank Klopas írta...

Négusok!
Dyego féle Robinak meg tudja adni valaki a számát?

Tsutsu írta...

Campus, Szerda 19.00, foci

1. Tsutsu
2. Peti
3. Klopasz
4. SirNyű
5. NI Tibi
6. NI Fallon
7. KisRicsi
8. Dr N-H
9. Imi
10. B. Roland
11. Varga Ádám
12.

Tsutsu írta...

A mai fociban a legnagyobb pozitívum az volt, hogy rég nem látott cimborákkal focizhattunk együtt:) Túl sok egyéb pozitív dolgot nem tudnék felsorolni, esetleg annyit, hogy kevésbé régen látott barátaink is ott voltak..:(:D

bajigál írta...

sztem nagyon jó volt a foci :D (2-0:)
real meccsről mi a véleményetek? nekem megint úgy tűnt, hogy mákos a barca, nemde? (illetve továbbra is idegesít dani alves primadonna stílusa... de lehet h ez szubjektív)

Tsutsu írta...

Én csak kb 50 percet láttam, de végre jó meccs volt addig. Abban viszont szinte biztos vagyok, hogy Murinnyó külön kéri, hogy valaki állítassa ki magát, mert így lehet erre hivatkozni..

Frank Klopas írta...

Pitti!
Ilyet kellett volna plankingelni:

http://www.napiszar.com/wp-content/uploads/2011/08/lilah2.jpg

Hermann írta...

Stílusos :D

Tsutsu írta...

Ez egy fajta lecke azoknak akik eddig a munkaidejük alatt - céges gépről - eddig felmerészkedtek a blogra?

Dzsonasz írta...

nekem is egyből levágták ahogy megnyitottam, még szerencse hogy csak fiatalok :D

srácok, hétvégén lesz vmi? foci,sörözés,egyéb? lesz vmi sörsátor is, nem?

Petya írta...

még szerencse hogy már csak én vagyok bent az egész részlegről.. amúgy jó.

Pisti az lett volna aki ül?

na lépek is haza.

Tsutsu írta...

Amikor a Madrid megnyerte a kupát, mi a pályán maradtunk, nekik is ezt kellett volna tenniük" – mondta Xavi a meccset követően. Imi, ez igaz?:(:)

Hermann írta...

Újpest ellen ki akar jönni? augusztus 28-án, vasárnap, 16 órakor

Mert el kezdték árulni a jegyeket és sztem minél hamarabb kéne venni. Legkésőbb hétfőn.

Frank Klopas írta...

Én megyek!

Tsutsu írta...

Én is. Lehet Prekit is meg kellene kérdezni, mert ő így mindig egyedül ül. (Bár nem akarok a pénztárcád és annak tartalmával felelőtlen játszani:))

Tsutsu írta...

Az utolsó reakcióm a Barca-Realhoz:

http://messianizmus.blog.nepsport.hu/archives/2011/08/18/Messi_nem_normlis/

Javaslom az utolsó előtti bekezdést és a képet:D

csabinnyó írta...

Én csak az első meccset láttam sajnos, de azt valóban a reál érdemelte volna meg inkább. Persze ettől még nem kellene Pepének és Alonsónak ekkora faxnak lennie, valamint a többi reálosnak, akik azért mindig alattomosan igyekeztek megállítani a Barcát (ld. Marcelo hátulról Messi alá rúgását).
Összességében sajnálom, hogy egy köcsög kis portugál miatt nincs egy normális hangulatú rangadó, mert biztos vagyok benne, hogy ő fűti a játékosait.

Mikor lesz már új bejegyzés? :S