2012. március 29., csütörtök

Uncle Lacás

Sziasztok!
Sajnos nem sikerült Lacitól összehozzuk a bejegyzést, köszönhetően annak, hogy a blogmotor nem tudta beszúrni a képeket... Lacás akkor pedig diktált pár mondatot, de sajna már elfelejtettem. De majd biztos kijavít, ha valamit nem jól írtam.
Szóval üzleti úton találkoztam kint élő barátunkkal két alkalommal a rövid ott tartózkodásunk alatt. Jelentem, semmit sem változott, ugyanolyan jó fej (aranyos, vicces, naív :)), mint volt, és hízni sem hízott, pedig kevés étel van, amit nem cukorral esznek ezek az amcsik. Úgyhogy nem csodálom, hogy Peca meg Krisz nem akarta, hogy hazahozzam, pedig a mi társaságunknak is nagyon hiányzik :)
Daytona egyébként jó hely, tényleg elég nyugis, az öregek Harley-kon, a fiatalok custom carokban, Camaro-kban, Charger-ekben és Mustangokban krúzolnak fel-alá egész nap. Semmi nyomulás, mindenki türelmes, hisz semmi dolga. A tengerpartja is egész szép, bár azért a World's Most Famous Beach jelzőt kicsit túlzásnak tartom, de hát tudjátok, az amerikaiknak nincs gondjuk az egójukkal. Az idő szuper már most is, az óceánban is lehet fürdeni (hallod, Laci!?! :)), mert 20 fok körüli, a napon meg 28 fok volt. Daytona körül több kisvárosban is voltunk, összességében elég vegyes a kép, vannak millió dolláros házak hatalmas közösségekben, és 35 ezres kis fabódék is. Tiszta "délamerika" :P
Lacit sok mindenről faggattam, de nem tudom, hogy mi az, amiről be is számolhatok, szóval inkább csak feldobok pár dolgot, amit majd ő megválaszol, ha úgy gondol.
Nem tudtam sok képet készíteni, mert szabadidőm se sok volt, és ha volt is, akkor főleg este.
Úgyhogy itt van pár kép M.Ó. floridai mindennapjairól.

Laciék környéke egész barátságos, bár nem tudom, hogy tudják fizetni egy ekkora ház rezsijét... (lakás)



Laci megmutatta munkatársait is. Hát nem tudom, hogy milyen volt a tigázos felhozatal, de ez azért nem rossz, igaz Pisti? :) (munkahely)



A Daytona Beach reggel, ahol egyébként kocsival is lehet hajtani. Itt szokott barátunk úszni, akarom mondani, futni. (szabadidő)



A híres Chevy Monte Carlo a sunshine state-es rendszámmal. A nagy távolságok miatt amúgy mindenkinek van (pár) kocsija. Taxit csak vagy kettőt ha láttam összesen...



Ilyet még sose láttam korábban. Biztos floridából exportálják azt a mohát, amit a mesterlövészek szoktak rejtőzködésre használni.



Laci egy pitcher Millerrel barátkozik.



A helyi vigadóban pléhdobozos Budweiserrel az első este.



Az utolsó este miután majd behaltam azon a sztorin, amit Peca adott elő a lakásavatójukról. Még most is érzem a hasizomlázat :D (lakásavató - Four Loko :))



Szóval nagyon örülök, hogy találkoztunk, köszi Lacás a vendéglátást. A kiemelt részekről írhatnál a többieknek mondjuk egy hozzászólás keretében.

Csabi

(ui.: Peti, képeket azért majd küldhetsz a kecóról Pisti kérésére)

193 megjegyzés:

Hermann írta...

Most már van bizonyíték hogy Laci tényleg kint van az USA-ban.

Pitti írta...

Néhány gondolat ami megfogalmazódott bennem a képeket nézegetve:

A ház mérete nem számít hiszen nem is kell fűteni.
A munkahelyi kép ismét bizonyítja hogy azért nem olyan szarok az amcsi csajok.
Laci el tud vezetni egy ekkora kocsit? Ez legalább másfélszer akkora mint a corolla amin tanult.
Úgy látom ott egy korsó sör egy gallon mennyiséget jelent.
laci tényleg jó formában van.

A mostani beszámoló jól példa arra, hogy milyen bejegyzéseket kellene Lacinak készítenie az információéhes barátainak.

Köszi Csabi!

Dzsonasz írta...

tudom Laci, hogy néha nehéz, meg biztos hiányzik az otthon szele, de csak így tovább! éldd meg az álmod!
fantasztikus képek amúgy

Petya írta...

én kizártnak tartom hogy hiányozzunk ha ott ilyen élet van :)

figyeljetek, ha Laci nem jön haza annak is van egy nagy előnye - lesz mindenkinek egy gazdag amerikai nagybácsija :)

amúgy amit én továbbra sem tudok, hogy Laci mit dolgozol? tudom már mondtad biztos, de azért ezt ki lehetne jobban fejteni, hogy néz ki egy napot stb. most amúgy teljesen megjött a kedvem hogy meg kéne látogatni :)

Andrea írta...

én is akarok menni!!!!! :)
Laci, iszonyat jól nézel ki a képeken! teljesen kisimult az arcod!!!!! :) itthon is jól néztél ki, nem azért mondom, de most valahogy a nyugalom és a lazaság árad a képekből!
Büszkék vagyunk Rád!!!!!! :)
vállalod a gazdag amcsi nagybácsi szerepet? ;)
sok-sok puszi!

Frank Klopas írta...

Faja a beszámoló! Laci báttya írjál!

szombat ti mondjátok meg mikor foci:

1.Dzson
2.Peet
3.Frank Klopas

LEGYEN FOCIIIIII!!!!!!!!!!!!!!

Tsutsu írta...

Vacak helyen laksz Laci:) Foci csak ma este dől el.

Petya írta...

"itthon is jól néztél ki, nem azért mondom" :)))

Lacás írta...

Eloszor koszonet Csabinak a bejegyzesert! Itt is probaltuk osszehozni, de nem jott ossze a vacak net miatt!
Csabi, olyan jo volt veled talalkozni,termeszetesen elojottek a regi hulyessegek,meg csapodtak hozzajuk aktualisak is!:)
A sracok nagyon kedvelik amugy Csabit,mondtak is, hogy milyen jo lenne, ha itt laknal:)

A kepekkel kapcsolatban azert van 1-2 megjegyzes.
A fenti keco az nem a mienk, de meg osszejohet egyszer:) Csabi, azert ugye nem olyan rossz ez se!
A csajok nem a munkatarsaim (barmennyire is jo lenne:)), hanem a Wing House lelkes pincerlanyai, akik szivesen fotoztattak magukat velem.Mikor masodszor mentuk a pincercsajok meg durvabbak voltak..
Amugy jo, hogy nem munkatarsak, mert nem igen tudnek a melora koncentralni:)
Akarki akarmit mond, vannak nagyon jo amerikai csajok es nekem a kozvetlenseguk meg vonzobba is teszi oket!

A tobbi kep azert fedi a valosagot:) Csabi szobajabol a panorama nem volt gyenge, az biztos!
Tenyleg Csabi, ha kiakarod vegezni a tarsasagot, akkor kostoltasd meg a skacokkal a Sudden Death nevu csipos szoszt:)

Peti: nagyon aktualis a kerdes, mert nehany hete pont valtas tortent,de nem tunt biztosnak a dolog, ezert nem forsziroztam itt!
Kriszek legnagyobb versenytarsakent aposztrofalt granitcegnel vagyok es igen kokemeny fizikai melot vegzek.
Szakmailag az elozohez kepest boven visszalepes, de anyagilag joval jobb es most egyelore ez meg fontosabb. Ahhoz, hogy a celokat elerjem, most ez lenyegesebb!
Amugy granitlapokat pakolunk, vagunk es tisztitunk.
Sose gondoltam volna, hogy ennyire eros fiu vagyok:):)

Andi, koszi a kellemes megjegzeseket, rendes vagy nagyon.
Te is jol neztel ki otthon, de valszeg mashol is:)

Amugy Janos valoban jol latja: valoban jol erzem magam, nincs rajtam kulonosebb teher, elvezem az eletet!

Udv mindenkinek, valaki kopog:) Igerem tobbet fogok irni!!!!::)

Knorbi írta...

sziasztok,

koszi Csaba a bejegyzést - én a részemről el is hittem 100%-ban :)

Laci, emlékszel még arra a Q-ra itt Bp-ten, amikor felvázoltad a terveidet az USA-ban és senki sem tudott benne hinni (mondjuk, akkor még nem is voltak konkrét tervek) és Tessék!:)
Az látszik a képeken, h tényleg jól érzed magad és talán ez a legfontosabb! Amúgy, ha nem túl indiszkrét, pontosan mik is a célok?

Kellemes vasárnapot mindenkinek!
knorbi

Hermann írta...

Este 19:30tól Dzsonival beülünk egy lightos sörözésre. Akar valaki csatlakozni? Illetve ha igen van hely javaslata?

Dzsonasz írta...

foci eléggé haldoklik

Hermann írta...

A foci sztem halott.

csabinnyó írta...

Lacás: én is örültem, hogy összefutottunk, és ha sokáig kint lesztek még, valamint sikerül beizzítani a kinti cégünket, akkor biztos kell majd még menjek. Persze azért nem valami kellemes a majd egy napos utazás, meg az a tudat, hogy milyen messze vannak a lányok, szóval én biztos nem fogom erőltetni a kiutat a főnöknél.
A ti kecótok se rossz, de ha látod ezeket a millió dolláros kégliket, akkor legalább van előtted valami cél.
Én is kedveltem a srácokat, add át nekik.
A csajokról azért azt kell mondjam, hogy éjszaka valóban láttunk jókat is, de azért itt 10x több a jó nő, arról nem is beszélve, hogy itthon ritkán látni 100-120 kilós nőket, akikbe ott úton-útfélen belebotlani.
A Sudden Death-szel már kinyírtam a kollegákat, majd csinálunk nyáron egy flekkenezést, amin a barátok is belenyalhatnak a Costa Rica-i ízekbe. :)
Remélem nem a Homeland Security kopogott :P

Herr: nekem van javaslatom: nálatok :P Ha bevállalod, kaphatsz egy Bud Lightot, illetve viszek kóstolóba Chimayt is, hátha kedvet kapnak mások is.

Lacás írta...

Knorbee, hat persze, hogy emlekszem arra az estere.
Emlekszem a legfontosabb kerdesedre:
"Laci, eddig minden oke, de mit fogsz csinalni,mikor leszallsz a repulorol?":)
Nagyon indiszkret vagy Nobi,ez tul tapintatlan kerdes!:)
A cel melozni a szakmaban, amihez meg 1-2 lepest meg kell tennem!Ido es penz kerdese!

Csabi, azert mindent ne meselj el, a Lokos sztori tabutema!!:)
Szerdan mind a 4-en nagyon komasak voltunk, de valahogy kihuztuk a napot.
A Sudden Death nagyon nagy, en mar majdnem minden nap cseppentek egyet,de csak okosan!
Udv. a csajoknak!

Most amugy epp Miamiban van az 1000-res tenisztorna, szoval lehet jovore megyek majd ki!
De a 2 ev lehet meg realisabb:)

balu írta...

Köszi Csabi a képeket. Ezek szerint a Loki mez is kijutott Amerikába :)

Laci, Mikor a Q-n beszéltük az egész hihetetlennek látszott, hát még az, hogy a társaságból lesz aki meglátogat. Kívánjuk, hogy elérd a céljaid!

csabinnyó írta...

Lacás, a Lokos sztorit nem fogom elmondani, ne aggódj, bár tegnap már ki akarták szedni belőlem, de csak annyit árultam el, hogy csúnyán néztél ki pár liter pia után :)

Az 1000-res tornára mindenképp nézz el szerintem. Mondjuk egy jó kis 6 órás Nadal-Federerre :)

Balu, amúgy meglepődtem, hogy a fiatalabbak között sokan szeretik a soccert, a repülőn is két csatornán is az ment, egy olasz meg egy angol bajnokit adtak.

Lacás írta...

A foci valoban kezd egyre nepszerubbe valni!Hisz mar olyan bajnokok is erkeznek, mint Thierry Henry:)

Csabi, a palinkaval tobb embernek is nagy boldogsagot okoztal.A Vilmosrol nem is beszelve. Es tenyleg az a jo, ha ilyen piakat iszik az ember, hogy se fejfajas, se hasfajas,hisz minosegi!Koszonjuk szepen!

Pitti írta...

Akkora reklámot csináltatok ennek a Lokos sztorinak hogy most már nagyor érdekel.
Ugye Csabi elmondod? Laci úgysem tud hazajönni megtorolni. :-D

Szombat 15:00 Campus foci, ha nem esik az eső.

1. Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Nem akarok ellen programot szervezni Pistinek de szombaton 15:00kor Loki meccs lesz.

Pitti írta...

Húsvétra nem akartam tenni de ha nem probléma akkor lehet vasárnap is.

Petya írta...

vagy inkább hétfőn? :)

Petya írta...

vagy inkább hétfőn? :)

csabinnyó írta...

Halihó!
Ha van pár percetek (kb. 8 :P), akkor húgom dolgozatához segíthetnétek az alábbi kérdőív kitöltésében:

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3JdJO2SSepkbslC

Köszi szépen

Pisti: ezek szerint már jó a lábad?

Lacás: egészségetekre!

Hermann írta...

Nekem a vasárnap probléma a hétfő nem.

Tsutsu írta...

A hétfő nekem is jó lehet

Tsutsu írta...

De jövő hétre Jánosnak ígértünk egy focit, úgy készüljetek:)

Nagyzee írta...

Tsutsu, kb. már 1 hete hívogatlak folyamatosan, de soha nem veszed fel. Elhagytad a telefonod?

Este írok facebookon + e-mailt.

Dzsonasz írta...

csak nem Lego ügyben?

felismeritek ki van a képen? nyilván igen
http://www.haon.hu/hajdu-biharban-meg-nem-buntettek-a-dohanyzasert/1949093

Pitti írta...

Elvileg nyílt egy LEGO bolt a Stop Shopban.

Hetfű 15:00 Campus foci, ha nem esik az eső.

1. Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Bocs Zoli, láttam hogy kaptam több hívást, csak vagy megbeszéltem, vagy épp biciklin ültem..és este 8 után nem akartam visszahívni, mert nem tudtam ki az. Most már felveszem :)

Tsutsu írta...

Nem lehet mondjuk 2-től vagy 4-től?

Hetfű 15:00 Campus foci, ha nem esik az eső.

1. Pitti
2. Tsutsu
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Nem akarok nagyon variálni, de legyen inkább 10.30. Ha du közepén van semmi, akkor már nehezebb berakni más programot. Reggel meg aki akar elmehet locsolkodni.

Hetfű 15:00 Campus foci, ha nem esik az eső.

1. Pitti
2. Tsutsu
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

tartom magam a délutáni időponthoz

Hermann írta...

Támogatom Pittit.

Szombaton Loki meccs utána meg sör?

Lacás írta...

Neztem a Barca-Milan meccset: hat az a masodik tizi kicsit velemenyes volt,tovabbra is nagyon partoljak a Barcat. De kar lenne tagadni, ok a legjobbak most, nagyon szepen fociznak.Nem tudom elkaphatja-e oket valaki.

Hermann sose felejtsd: egy sor nem sor.

Amugy igazabol a capaveszely miatt nem tanultam meg meg uszni!Allitolag eleg haraposak errefele::)
De valszeg nem olyan haraposak, mint Ausztraliaban! Ezt mar sose tudjuk meg Johny bacsi!:)

Nagyzee írta...

Sajnos nekem a foci túl korán van, így 99%, hogy nem fogok odaérni. Délután 5-től lenne jó kb., mert szerintem 4 után érünk majd vissza nagyszülőktől.

Nyes, akkor holnap majd hívlak Meszes miatt.

Ha pedig szombaton lesz sörözés a Loki meccs után, szóljatok.:)

Petya írta...

Hetfő 15:00 Campus foci, ha nem esik az eső.

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Foci kilőve mennem kell Ladányba.

Pitti írta...

Nem baj mi azért játszunk egyet.

Dzsonasz írta...

gratulálhatunk a srácoknak, hogy 2 év alatt egyszer sem sikerült megverni a Siófokot...

Tsutsu írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Balázs
5. Klopasz
6. Popy Andris
7.
8.
9.
10.
11.
12.

balu írta...

Köszi Tsutsu, már látom megelőztél :)

90%, hogy jó az időpont, addig úgy szervezem, hogy visszaérjünk unokatesóéktól Debrecenbe.

balu írta...

János, a Siófok megmutatta, hogy kell 1 helyzettel pontot rabolni. Sokkolt minket is a meccs+öngól.. Ráadásul veretlenül sem biztos, hogy bajnokok lehetünk. Tiszta Juventus :)

Lacás írta...

Pont a ket kedvenc csapatom:)

Hat igen, pont a lokipoloban vagyok, aztan itt cseszegetnek, hogy egy harmadosztalyu Siofok nem vagyunk kepesek megverni!
Mi a titka annak a csapatnak?? Lehet a toparti levego!

Peca majdnem megorult mikor a fonoke bejelentette, hogy most par hetig szombaton is kell menni dolgozni:)
En egesz sivesen megyek szombaton is,csak a heten legyen egy szabadnap!

Valaki megirna, hogy mikor lesznek a BL meccsek?? Tudom ki lehet deriteni konnyen amugy is, de azert megkoszonnem.
A kosarmeccsek egyre durvabbak amugy, a playoff kokemeny lesz. En az Oklahomanak szurkolok, fantasztikusan jatszanak!
Mondjuk Jamest a multkor majdnem letaroltak egy parszor:)

Pitti írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Balázs
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Karpov
8. Gál Sanyi
9.
10.
11.
12.

Gál Sanyi megpróbál keríteni embert.
Peti te hogy állsz ez ügyben?
Fallon nem akar játszani?

Tsutsu írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Balázs
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Karpov
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.
11.
12.

Pitti írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Balázs
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Karpov
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő
11.
12

Tsutsu írta...

Nekem nincs több ötletem, de 4+1-ben is jó lesz a foci

Tsutsu írta...

Nekem nincs több ötletem, de 4+1-ben is jó lesz a foci

balu írta...

Sajnos a családi program miatt továbbra sem 100%, hogy tudok jönni. Kellene még 1 ember. Nagyzé, Herr?

Tsutsu írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Balázs
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Karpov
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő
11.Ricsi
12.

Hermann írta...

Balázs én mennék de az asszony nem enged :(

Lacás április 17-18 és 24-25. a BL meccsek időpontja.

Tsutsu írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Ricsi
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Karpov
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő

Frank Klopas írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Ricsi
5. Klopasz
6. Popy Andris
7.
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő

Attilát nem tudom ki írta be, mert nem is tudott a fociról, és úgy néz ki nem is jó neki!

1 EMBER mÉG KELL!!

Tsutsu írta...

Pisti, beszéltél Atival, vagy miért lett beírva? Úgy tudom, NagyZéé-t lehet meg lehet győzni, mert ő jött volna Balázs helyett.

Tsutsu írta...

Pisti, beszéltél Atival, vagy miért lett beírva? Úgy tudom, NagyZéé-t lehet meg lehet győzni, mert ő jött volna Balázs helyett.

Frank Klopas írta...

A megmentőnk NAGYZÉ. Most beszéltem vele. Jön focizni!

Frank Klopas írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Ricsi
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Nagyzé
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő

Pitti írta...

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Ricsi
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Loba
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő
11. NagyZéé

Na akkor 11-en vagyunk kell még egy ember :-DDD

Pitti írta...

Na akkor így lesz végül:

1. Pitti
2. Tsutsu
3. Petya
4. Ricsi
5. Klopasz
6. Popy Andris
7. Loba
8. Gál Sanyi
9. Fallon
10.Gombkötő

Dzsonasz írta...

srácok elég nyögvenyelősre sikeredett a főpróba :D
jövő héten mikor én is megyek focizni, akkor azért remélem gördülékenyebben megy majd a szervezés.
remélem maga a foci fain volt. tudtatok a sonkától mozogni?

Pitti írta...

Hát a színvonal is olyan volt mint a szervezés.
Sajnos sikerült belefutnom egy 3 meccses vereségbe így kérdés az ide aranylabda. Popy A. ebből kettő meccset szintén elkönyvelhet így ő se indította a legjobba a szezont.
A derekam állapotáról majd később.
Amúgy a hangulat jó volt, mindenki hozta a kötelezőt, úgy hogy nem volt tudod ki Peti, a hangulat jó is maradt.
Gombit a meccs után láthattuk hazafutni, amit azért ritkán látunk tőle.
Amit kihagytam azt rábízom a többiekre.

Tsutsu írta...

Szerintem is zsivány volt foci:) Nem színvonalas, de jó:) A Falonban már 1000 éve nem rúgtam gólt, de mostanában a haverfocin egyre inkább megy. Felvetettem Csabának, hogy elkezdhetnénk a góllövőket is írni, és az aranylabda mellett lenne aranycipős is:)

Aranylabda szempontjából: Én nyertes csapatból álltam át szinte önként, de ahelyett hogy segítettem volna új csapatomnak, inkább hoztam nekik egy 0-4-et:(:)

Lacás írta...

Gombeet hazafutni, te jo eg! Mi tortent azzal a fiuval?
Koszi Herr, egy Istenkiraly vagy!Latom te odafigyelsz a soraimra.Megnyugtatlak, hogy egyre tobb kosarat nezzek, hogy a toled tanultak melle uj elemeket is beepitsek jatekstilusomba!:)

Tsutsu írta...

Következő 7végén mikor legyen a foci?Szombaton 3-tól Paks-Loki. Én szombat 4-5-től vasárnap kora du-ig nem leszek itthon. Szombat délelőtt, vagy 1PM belefér? Vagy törődjek bele?:(:)

Dzsonasz írta...

vasárnap du. sztem jó lehet.
nekem az egész hétvége jó, csak legyen foci :D

Popya írta...

Srácok, csoda történt!! Tegnap este hívtak a frizbisek és kérdezik, hogy szombat de.-re tudunk-e összehozni egy csapatot, mert nem találjátok ki, de focizni akarnak velünk. Szóval Dzsonasz, a kérdésed pont aktuális.

Tsutsu írta...

Csak egy csapatot?Seemi bajom velük, de mi lenne ha inkább 2 csapat lenne, de nélkülük?:)

Petya írta...

lehet még nem tudjátok, de mi meg leigazoltuk a frizbi csapat jeles játékosát, Fodor Petit. megkérdezem ma hogy komolyan gondolták-e ezt a focit :)

Dzsonasz írta...

srácok, ahogy érzitek. legyen foci, ennyi a lényeg.

Popya írta...

én benne vagyok abban is, hogy 3 csapat legyen, körmérkőzéssel

Pitti írta...

Ha jól emlékszem az eredeti kihívásban mi hívtuk ki őket frizbizni.
Én nem tok menni focizni, meg kell várnom míg meggyógyul a derekam.
Az achillesem viszont úgy néz ki okés :-D aminek nagyon örülök.

Lacás írta...

Peti, az mit jelent, hogy leigazoltatok Petit??Csaknem o is NI-os lett??
Ha talalkozol vele, mondd meg neki, hogy udvozlom es sok sikert!!

Petya írta...

szia Laci. nem hogy NI-os lett, hanem planner, ráadásul itt ül mögöttem és én fogom betanítani. rendes srácnak tűnik.

Lacás írta...

Peti, amugy egy felvetesedre meg nem valaszoltam. Nagyon hianyoztok es a mai napig aldom a sorsot, hogy ilyen barataim lehetnek!!!
De neha az onmegvalositas celjabol mas iranyba kell elindulni.

Mindenesetre varom nagyon, hogy ujra talalkozzak veletek! Ez nem tudom, hogy mikor lesz, de meg saccolni se tudok, de a lenyeg, hogy lesz!
Ja, amugy ertekeljetek legy szives, hogy jozanul vagyok ilyen szentimentalis, mert altalaban reszegen irok ilyen sorokat. Vagy legalabbis egy kicsit becsiccsentve:)

Petya írta...

Laci ne mondd már hogy nem vagy józan hajnali 3:41-kor :)))

Fodor Peti azt mondta hogy nem lesz foci mert Popi azt mondta neki hogy nem tudunk kiállni. Ez tényleg így van???

Pitti írta...

Popy :DDDD

Tsutsu írta...

Gondolom, mert azt beszéltük, hogy gymás között focizunk.

No,

Szombat, 10.30 Foci?
1. Tsutsu


Vasárnap 16.00 Foci?
1. Tsutsu?

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tsutsu írta...

Amelyik dátumnál lesz több ember:

Szombat, 10.30 Foci?
1. Tsutsu
2. Tibi


Vasárnap 16.00 Foci?
1. Tsutsu?
2. Fallon
3. V.Ádám

Petya írta...

Szombat, 10.30 Foci?
1. Tsutsu
2. Tibi
3. Petya

Petya írta...

Vasárnap 16.00 Foci?
1. Tsutsu?
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya

most látom hogy ez vasárnap DU. nem szombat :)))

Petya írta...

Vasárnap 16.00 Foci?
1. Tsutsu?
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya

most látom hogy ez vasárnap DU. nem szombat :)))

Petya írta...

na akkor összefoglalom

Szombat, 10.30 Foci?
1. Tsutsu
2. Tibi
3. Petya

Vasárnap 16.00 Foci?
1. Tsutsu?
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya


megpróbálom egyszer elküldeni

Dzsonasz írta...

Szombat, 10.30 Foci?
1. Tsutsu
2. Tibi
3. Petya
4. Dzson

Vasárnap 16.00 Foci?
1. Tsutsu?
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János

Tsutsu írta...

Szombat, 10.30 Foci?
1. Tsutsu
2. Tibi
3. Petya
4. Dzson

Vasárnap 16.00 Foci?
1. PopyA
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Tsutsu?

Tsutsu írta...

Vasárnap 16.00 Foci?

1. PopyA
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Balázs
8. Klopasz
9.
10.
11.Tibi?/Gombi?
12.Tsutsu?

Dzsonasz írta...

akkor vasárnap lesz, reméljük nem esik az eső

balu írta...

A koponyeg.hu szerint 11 napig minden nap fog esni Debrecenben. Szerintem játsszunk, ha esik, akkor is. (az íreket sem zavarja:)

Egy manapság felkapott dal "magyarul":)
http://www.youtube.com/watch?v=Vpukm9hZbbc

Popya írta...

Tényleg beszéltem Fogyival és mondtam, hogy egy-két embert leszámítva senki nem reagált, így érdeklődés hiányában elmarad a foci. Megbeszéltük, hogy 2 hét múlva megint próbálkozik, megint lehet menni focizni a DEAC-ra szombat de. aki szeretne.

Tsutsu írta...

Vasárnap 16.00 Foci?

1. PopyA
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Balázs
8. Klopasz
9.
10.
11.
12.

Nem leszek Db-ben és netközelben, szedjetek már össze még két pár embert. Sztem 2-t lehet, mert 3unk közül biztos lesz aki nem jön.
Tibi?Gombi?Tsutsu?

Lacás írta...

Uuuuu tenyleg, a koponyeg, annak mindig higyjetek!
Itt a koponyeg azt mondja, hogy jon a felmelegedes!

Szia Peti!Valoban jofej a gyerek, vigyazz ra, nehogy elkallodjon!

Pitti írta...

Ezt nevezem gyors szervezésnek.

Popy írta...

Vasárnap nem jó. :(

Tsutsu írta...

Vasárnap 16.00 Foci?

1. PopyA
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.
11.
12.


Popy, te ki voltál Andris vagy Laci?

Tsutsu írta...

Én még mindig kérdőjeles vagyok, ezért nem írtam be magamat. Még kellene 2 ember legalább.

Popy írta...

Vasárnap 16.00 Foci?

1. PopyA
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.PopyL
11.
12.

Mégis jó a vasárnap. :)
Jelmagyarázat:
Popy = PopyLaci
Popya = magától értetődik... :)

Hermann írta...

Vasárnap 16.00 Foci?

1. PopyA
2. Fallon
3. V.Ádám
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.PopyL
11. Hermann
12.

Frank Klopas írta...

1. PopyA
2. Fallon
3. NHA
4. Petya
5. János
6. Ricsi
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.PopyL
11. Hermann
12.Varek

Hermann írta...

Rossz hír Ricsi mégsem tud jönni.

1. PopyA
2. Fallon
3. NHA
4. Petya
5. János
6. Varek
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.PopyL
11. Hermann
12.

Tsutsu írta...

1. PopyA
2. Fallon
3. NHA
4. Petya
5. János
6. Varek
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.PopyL
11. Hermann
12.Tsutsu

Pitti írta...

1. PopyA
2. Fallon
3. NHA
4. Petya
5. János
6. Varek
7. Balázs
8. Klopasz
9. Tibi
10.PopyL
11. Hermann
12.Tsutsu
13.Pitti

Ki jön velem foci után a thermálba?
Én mindenképpen megyek.

Dzsonasz írta...

ha nem kéne visszamenni... :(

Frank Klopas írta...

Srácok!

Megyünk akkor akupadöntőre?
Szervezek buszt, csak szedjük össze ki jön!

Május 1 Kupadöntő
1. Frank Klopas
2. NI Fallon
3.

Dzsonasz írta...

FC Bayern!

Lacás írta...

Egesz jo volt a meccs!Tenyleg Munchenben lesz a donto? Mindegy ki, csak valaki verje meg a Barcat!
Bar ez valszeg nem fog bekovetkezni..

Petya írta...

Május 1 Kupadöntő
1. Frank Klopas
2. NI Fallon
3. Petyó

Anyósoméknak szóljak? Megint olyan k drága lesz mint a múltkori? :)

Tsutsu írta...

Idén még nyerjék meg, ez a csapat begérdemli a duplázást.

Hermann írta...

Dzsoni bácsi pont most nem jössz haza mikor East 17 koncert lesz szombaton a Loviban?!

Amúgy nyerjen a Bayern ez a csapat megérdemli, hogy először nyerjen BL-t hazai pályán. :)

Hermann írta...

Kupadöntő necces mert előző este legénybúcsúba megyek, Klopas ha majd több részletet tudsz akkor mondanék többet. Tudtommal Tsutsu meg Balázs bukó.

Tsutsu írta...

Igen, nekem szinte biztos bukó.

Én a Bayern győzelme esetén sem fogok bánkódni.

Könnyű helyzetben vagyok: 2 kedvenc csapatom játszik - 2 olyan csapat ellen akiket kimondottan nem szeretek. Már várom a visszavágókat:)

Dzsonasz írta...

szombaton munkanap. egyéként szerintem nem a teljes East 17 fog fellépni, vagy igen? talán pesten is lesz, de nem nagyon érdekel, szerintem tátika lesz, berakhatom a cd-t is :)

kupadöntőre szerintem megyek veletek, ha nem lesz sokkal drágább mint ha ingyen mennék vonattal :)
tudom sokan elutaznak a hosszú hétvégén, de aki nem azokkal összehozhatnánk vmi programot!

nincs még lefutva sajnos a RM-FCB párharc, de azért remélem bejut a döntőbe a Bayern ahol semmi esély nicns a másik FCB ellen.

Hermann írta...

A blogon csak én szurkolok a Chelseanek a Barca ellen?

Tsutsu írta...

Csak te..meg Peti:) (Önös érdek miatt szurkolsz nekik, azaz a Bayernnek inkább a Chelasea szeretnéd?:))

Hermann írta...

Nem feltétlenül. Nálam a sorrend az európai kupákban Bayern>német>angol>többiek.

Popya írta...

Sajna szombat munkanap, a focira nem tudok menni, bár legutóbbi gyatra teljesítményem után nem is igen kívánkozok... :)

Pitti: Igen, dolgozik nálunk az a munkagép, már többször voltam kint megnézni, nagyon király, kicsit olyan mint a transformers-ben a gépszörnyek, várom mikor alakul át...

Frank Klopas írta...

Popy: micsoda munkagép? Fényképezd le, hagy lássuk mi is a Transformerst!

Azért nem tudok több részletet egyelőre, mert nemtom, hogy 3an leszünk, vagy 13-an! A sárgabuszt foglalnám. Tudjuk, hogy nem ócsó, de legalább nem kell várni senkire, magunk vagyunk a magunk bunkóságában!

Frank Klopas írta...

Herr, a Loki hol marad a kupasorrendből?

Hermann írta...

Annyira egyértelműen áll a többiek fölött, hogy nem éreztem szükségét jelezni! :D

Pitti írta...

Szoldzsör Norbi Máltán tengeti napjait egy darabig:

http://kn.enso.hu/blog/

csabinnyó írta...

Boldog névnapot Andreának!

Bár biztosan sokan mennek vhova a hosszú hétvégén, ahogy Janibácsi is megmondta, de arra gondoltam, hogy csinálhatnánk egy Vekeri-tavi piknikelést közösen. Szombatra vagy vasárnapra gondoltam, elvileg jó időt mondanak. Akár ki is lehetne tekerni keróval közösen, kint meg lehetne egy sütést csinálni.

Szóval kinek lenne ehhez kedve?

Tegnap Marcelot igazán kiállíthatták volna. Elég alattomos volt. Erről jut eszembe, szerintetek nem hasonlít iszonyat Jörgre? :P

Hajrá Barca!!! ;)

(Lacás meg Peti pedig csak simán antidivatbarca szurkoló)

Tsutsu írta...

Én ezt már régen írni akartam: a brazil Jörg:)

Petya írta...

nekem semmi bajom a Barcával, de a Chelsea a második számú kedvenc csapatom EU-ban a Bayern után - kár hogy vannak visszavágók :)

Srácok itt van Ted egy pár napra. mit szólnátok pénteken egy lájtos sörözéshez mondjuk a Vencelben?

Hermann írta...

Csabinnyó és Peti ötletét is maximálisan támogatom.

Bár a Vekeriről haza bicajozni besörözve nem túl szerencsés gondolat. Nagyerdő nem jó?

Pitti írta...

Nem vagy összeveszve Teddel Peti?

Petya írta...

kibékültünk. bocsánatot kért, én meg elfogadtam. kérdezett amúgy felőled Pisti, úgyhogy neked jönnöd kell :)

csabinnyó írta...

és felőlem kérdezett-e? csak hogy menjek-e?

Herr: részemről lehetne a nagyerdő ism csak ott kevésbé lehet majálisozni, hanem inkább csak sütni egyet. De ha ilyen nagy az érdeklődés, akkor lehet hogy ki is hagyhatjuk :)

A tegnapi meccshez kapcsolódóan: Busquetsnek azért még van mit tanulni Drogbától... Tudom, hogy a Chelseanek ez volt az egyetlen esélye, hogy bekkel ezerrel, de ez akkor is szörnyű, hogy egy BL elődöntőben ilyen színvonaltalan antifoci legyen...

Tsutsu írta...

Hát igen, a Bayern azért többet mutatott a Madrid ellen, mint a Chelsea..

csabinnyó írta...

a bayern megérdemelten nyert szerintem

a szmbati el classicó felvezetése:
http://sport365.hu/csajok,galeria-bombanok-el-clasicoja-amiben-veri-a-real-a-barcat,17555

Pitti írta...

Nem akarok Csabi ellen kampányolni, de vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Utána thermál?
1.Pitti

Petya írta...

Nem akarok Csabi ellen kampányolni, de vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Csabikám téged azért nem is kérdezett, mert egyértelmű volt hogy ott leszel :)

Hermann írta...

Sztem Mátyus a jövő hétvégéről beszélt.

Tsutsu írta...

Szerintem is. Akkor éppen Pécsen leszünk. Most hétvégén viszont itthon, de nem tudok menni, mert úgy meghúzódtam, hogy lépni sem tudok. Viszont Fallon játékra jelentkezik.

Nem akarok Csabi ellen kampányolni, de vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.Fallon
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Frank Klopas írta...

Nekem nem jó :'(

Hermann írta...

20:00 Vencel

Lacás írta...

Ki az a Fallon????

A Chelsea-Barcan szakadtunk egy parszor a rohogestol.
Majd megorultem mikor Puyol mutatta a fajos csuklojat, aztan Terry jol megnyomkodta.Alattomos volt, de nagyon vicces.
Raul Meireles feje meg olyan volt, mint aki otthagyta a fodraszt, raadasul esoben meg brutalisabb volt.
Nekem is volt mar gaz frizum, de ez nagyon kemey volt.
Csakhogy egy kis foci is legyen:Iniesta labdajat Alexisnek felfoghatatlannak tartom, ilyenek miatt erdemes nezni a focit.
A Chelsea csoda, hogy nyert,de remelem eleg a tovabbjutashoz!:)

Jo hetveget, most lazitok boven, kemeny volt a het!

P.Cs. írta...

No comment: http://sportszelep.nso.hu/sportszelep/drogba-hat-es-fel-percet-toltott-a-fuvon-fekve-a-barca-ellen-2126797

Pitti írta...

Pörögjön a foci szervezés.

Tsutsu írta...

Köszi, P.CS., most legalább megint van "egy kézzel fogható bizonyítékom/okom arra, hogy miért nem szeretem Drogbát és a Chelsea-t.

Pitti írta...

Vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.Fallon
5.Lucski Tibi
6.Farkas Tamás
7.
8.
9.
10.
11.
12.

A fentiek alapján kell még legalább 4 ember, de az is lehet hogy 5 mert kiújúlt a hátfályásom egy rossz mozdulat következtében és nem tudom holnapra milyen állapotban lesz.

Pitti írta...

Vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.Fallon
5.Lucski Tibi
6.Farkas Tamás
7.Radnai B.
8.Preki
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.Fallon
5.Lucski Tibi
6.Farkas Tamás
7.Radnai B.
8.Preki
9.Ricsi
10.
11.
12.

Lacás írta...

Ne viccceljetek mar,Drogba teljesen jo!Ha bantjak, akkor persze, hogy a fuvon fekszik:)

Jo meccsnezest skacok!Meg jo, hogy van olyan csatornank, ami minden jo meccset kozvetit! Egyre nepszerubb itt is a foci!

Pet, udv Tednek!Mondd meg neki, hogy probaljon megbocsatani, amiert itt vagyok az orszagaban:)
Amugy orulok, hogy kibekultetek, kar lett volna azert a baratsagert!

Lacás írta...

Sracok, nem fogjatok elhinni ki hivott kb 10 perce telefonon!
Hat Diego, annyira jo volt vele dumalni!
El is felejtettem, hogy megvan neki a szamom, hat ez nagy volt!!!

Amugy a Real meccs is nagy volt, szerintem reg volt ilyen szinvonalas a Classico!Csak azt nem ertettem, hogy miert csatar nelkul kezdett a Barca..

Pitti írta...

Vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.Fallon
5.Lucski Tibi
6.Farkas Tamás
7.Radnai B.
8.Preki
9.Ricsi
10.Varga Ádám
11.
12.

Egy ember még kell ha kiesnék a sorból.

Gombi írta...

Vasárnap 16:00Krampusz buddy foci?

1.Pitti
2.Gombi
3.Petya
4.Fallon
5.Lucski Tibi
6.Farkas Tamás
7.Radnai B.
8.Csöszi
9.Ricsi
10.Varga Ádám
11.
12.

Preki lemondta. Helyette beszerveztem Csöszit.

Pitti írta...

De diszkózni el tudott menni.

Tsutsu írta...

http://kiajobb.blog.nepsport.hu/archives/2012/04/21/Tiz_eves_Tomislav_Piplica_legendas_ongolja/

Petya írta...

skaccok nagyon jó volt ez a vasárnapi foci! :)

Tsutsu írta...

Akkor kész szerencse, hogy kihagytam.:( Remélem a következőre felépülök: Most nem leszek, utána viszont Vasárnap jó lesz:)(Szombaton dolgozok - munkanap áthelyezés)

Dzsonasz írta...

nálatok nem a mostani szombat volt a munkanap?
most hétvégén lesz vki? akkor lesz sütés, vagy foci, vagy vmi esti program?

ki lesz Debrecenben?

Pitti írta...

Én Debrecenben leszek. :-)

Tsutsu írta...

Nálunk pénzügyön volt csak csere, mert máj. 4-én lesz mit csinálnunk.

Én nem leszek, de ezt már írtam.

Petya írta...

mi Andival Zánkán leszünk, de 1-jén már itthon vagyunk. meccset hol nézzük - most már biztos hogy nem megyünk kupadöntőre, ugye?

Hermann írta...

Mi itthon leszünk. Sztem nem megyünk kupadöntőre.

Dzsonasz írta...

én megyek, meg úgy tudom PCS is jön, bár nekünk egyszerűbb, főleg, hogy kedden úgyis visszajöttem volna.

Szombaton vmi? diósgyőr meccs nézés aztán vmi?

Pitti szerinted van esély egy focira, így hogy Tsutsu nem lesz, vagy meg se próbáljuk?

Andrea írta...

kéne lassan egy új bejegyzés, hogy ne kelljen annyit gurulni :)
pussz

Tsutsu írta...

Holnap Bayern meccsnézés valahol? Ötlet?

Pitti írta...

Tsutsu most sem játszott úgyhogy feltétlen van esély hétvégi focira.
A kérdés hogy mennyire vándorolnak el emberek kirándulni úgy mint Petiék.

Frank Klopas írta...

Petke: Ha vagyunk 1 kocsinyian a kupadöntőre, én még mindig elmennék!

Petya írta...

srácok ez fantasztikus meccs volt! sajnálok minden Barca szurkolót - ettől még a Barca a világ legjobb csapata, de ez a Chelsea eszméletlen volt!

Pisti boldog születésnapot.

A foci legyen már 1-jén akkor már itthon leszek. (vagy legyen akkor IS)

Csabi ha vezetsz én megyek. :)

Petya írta...

durva lenne ha holnap a Bayern nyerne és a két kedvenc csapatom jutna a döntőbe :)

Tsutsu írta...

A Barca most saját iskolájába bukott bele. Nem értem miért van utasításba adva, hogy csak ziccerben lehet kapura lőni. Próbálták 10 ember közé préselni a labdát és meglepő módon nem ment. A 2. félidőben 3 átlövés volt és mindegyik veszélyes volt. Ezt kellett volna végig csinálni - vagy legalábbis sokkal többször. Most nem is haragudhatok a Chelasea-re (pedig szeretnék), mert minden csapat bekkelt volna 10 emberrel, de miért nem lőttek többet kapura távolról...Nem értem, és szerintem nem is fogom megérteni.

Tsutsu írta...

Vagy a Madrid jutna be és két kedvenc csapatom közül mindegyik kiesne az elődöntőben..

Lacás írta...

Ez a futball unnepe volt sracok, nincs mese! Ezen a meccsen volt minden,Ramires golja egy alom volt!
Es vegre az a csapat ment tovabb, akinek szurkoltam!
Itt a fele tarsasag a Barcanak, fele a Chelsea-nek szurkolt szoval volt uvoltes rendesen!

Lacás írta...

Ja igen, boldog szuletesnapot Pisti!

Es teljesitsetek Andi ohajat, mar en is unom, a hulye pofam a kepeken:)

Tsutsu írta...

http://nepstadion.blog.nepsport.hu/archives/2012/04/23/Futballkultur_-_Mario_es_Pepe_kozos_filmjei/

Hermann írta...

Csabi ha vezetsz én is elmegyek.

Petya írta...

akkor ma hol nézzük a meccset?

Pitti írta...

Köszi a köszöntéseket itt is.
Én nem néztem sajna a meccset hanem fociztam, amit kicsit megbántam mert megint úgy mozgok mint egy öregember.
Bár kellőképp jól sikerült zárni a napot mert fantasztikusan játszottam lőttem vagy 4 gólt és adtam vagy 3 gólpasszt az összesen 10 rúgott gólból. :D

Petya írta...

Pisti téged aztán megtanítanak a self-management rögös dolgaira ott a Tigáz-nál :)

Dzsonasz írta...

isten éltessen Pitta! szombaton megünnepeljük?

SirNyű írta...

Boldogat Pisti!
Hétvégén lehetne valami, és nem csak alkoholra gondolok, hanem focira is. A kupadöntő nálam is esélyes.

Pitti írta...

Köszönöm! Ja mehetünk ünnepelni szombaton.
Foci lehet de nem tudom mi lehetne az ideális időpont.

Tsutsu írta...

Ki marad itthon 1-én? Meccsnézés valahol? Addigra hazaérek.

Tsutsu írta...

CSak meg kellett volna raknom azt, hogy a Chelsea és a Bayern is tovább jut, bár igaz én azt jósoltam mindkettő csapat vereséggel jut tovább - ezt Torres elrontotta. Máj.19. - kellene valahová helyet foglalni.

Lacás írta...

Csak ne a Vencelbe menjetek, mert ott tavaly se nagyon neztuk a meccset, inkabb iszogattunk:)
Akkor volt az elso bucsubulim, te jo eg, mar lassan 1 eve kint vagyok.
Hogy repul az ido...

Petya írta...

hát igen Laci, jó társaságban repül az idő :)

Dzsonasz írta...

juhhéééé!

nagyon nagy meccs volt, ti hogy látjátok? igazi kupameccs annak minden drámájával. Szerintem ezt a Bayernt már egész sokan szeretik nem úgy mint az ezredfordulósat. elég szánalmas amit Sallói nyomat, hogy azért estek ki a spanyolok, mert rossz a bajnokság kiírása. kb. minden meccs kivéve Madrid Barcelona egy fieszta nekik nem szakadnak meg ezeken. nincs még egy bajnokság az elitben, ahol ennyire el lenne szakadva egymástól az él és a többi. a sima meccseken simán rotálhatnának, ha nem tudják hogy kell hívják fel Hitzfeldet :)))

Hermann írta...

Tényleg nagyon nagy meccs volt! És szerintem a két meccs alapján megérdemelten jutott tovább a Bayern az egyetlen negatívum a 3 eltiltás bár ez a Chelseanél is megvan.

Dzsonasz a spanyolos megállapításoddal is teljesen egyetértek.

Az pedig már csak hab a tortán hogy nem lesz El Clasico a Bl-döntőben ez a nem spanyol futball nagy győzelme.

csabinnyó írta...

Srácok ti kicsit elfogultak vagytok azért a német bajnokság iránt, nem? :)

Az tény, hogy a barca és a real kiemelkedik, de azért nézzük már meg, hogy hány német/spanyol csapat van a bl-ben el-ben...

Egyébként jobb meccs volt, mint a chelsea, amit mondjuk előre lehetett tudni. Azok a nyamvadt angolok a görögöket juttatták eszembe. Sajnálom, hogy végigszenvedtem az oda és visszavágót. Örülhetnek, hogy azt az aljas köcsögöt kiállították, mert most így hivatkozhatnak arra, hogy 10 emberrel játszottak és kénytelenek voltak védekezni. A barcások meg edzésen néha a cicázás helyett a távoli lövésekre is gyúrhatnának. A chelsea nem érdemelt győzelmet, de a Bayern igen. Mourinho meg példát vehetne Guardiolától, hogy hogyan kell elköszönni egy fair vereség után...

Remélem a döntőben megpróbálnak focizni az angolok és nem antifoci és színjátszás lesz.

Hermann írta...

Miért is vagyunk elfogultak? Sztem amit János írt az elég egyértelmű a Real és Barca fényévekkel van a többiek előtt. Az én El Classico-s megjegyzésem meg annak szólt hogy a fél világ csorgatta a nyálát a sorsolás után hogy "álom döntő" lehet hol ott az elmúlt jó pár El Classico nem szólt másról mint a színjátékról meg rugdosásról (a hétvégit nem láttam állítólag az jó volt).

És remélem az EL-ben Sporting bejut a döntőbe, hogy ott se legyen házi döntő.

Petya írta...

az a jó a fociban hogy nem mindig a legjobb győz :)

Tsutsu írta...

Örülök, hogy más is hiányolta a távoli lövésket. A Bayern meccs jóval felülmúlta a Barca meccset: Azon a meccsn két csapat akart focizni, és a Bayern bebizonyította, hogy focival is meglehet verni a Madrid-Barca párost, nem csak bekkeléssel. Tényleg jó meccs volt.

csabinnyó írta...

én meg csak arra utaltam, hogy a bl-ben és el-ben a legjobb 8-ból 5 spanyol csapat, és csak 1 német, ami alapján azért azt is mondhattátok volna, hogy a bayernnek is fiesta a hazai bajnokság...

akkor hosszú hétvégén senki sem akar piknikezni? nekünk szombatot leszámítva bármelyik nap jó

Dzsonasz írta...

én bennevagyok a piknikben.

én nem vitattam, hogy jobb a spanyol bajnokság mint a német, viszont nem annyira brusztolós, plusz hogy a barca madrid még ezeknél is annyival jobb, hogy simán rotálhatna, és akkor nem fáradnak el szegény romáldóék

Hermann írta...

Vasárnap 16:00 Foci Campus

1. Klopas
2. Lucski Tibi
3. Hermann

Pitti írta...

Vasárnappal bezárólag 30%-os kedvezménnyel lehet venni cipőt az intersportban.
Szerintem nézzen ki az aki focicipőt szeretne venni.

Dzsonasz írta...

Vasárnap 16:00 Foci Campus

1. Klopas
2. Lucski Tibi
3. Hermann
4. Dzson

Hermann írta...

Dzsoni ez a foci elég halottnak tűnik. Legalább tegnap a roncs jó volt?

Lacás írta...

Sajnos en nem lattam a Real-Bayern-t, mert egy kodolt csatorna adta...
Atementunk egy par barba, de azoknal is ugyanaz a csomag volt, le akartuk tolteni, de meg tul nagy meretben volt fent, igy vegul megneztunk egy osszefoglalot.Jo meccsnek tunt, orulok, hogy a Bayern ment tovabb.
A hazai palya miatt a Bayern az eselyesebb, mindket csapatot birom, de az eselyek miatt inkabb a Chelsea-nek szurkolok.

Most hetvegen unnepeljuk Peca szulinapjat, mar elore felek:)
Egy szendvicssutot veszek szerintem, na meg egy jo kis csokitortat.:) A szomszed no mondta nekem, hogy szerencses alkat vagyok, mert o mar gurulna annnyi edessegtol, amennyit en eszek:)

Petya inkabb arra fognam az ido gyors mulasat, hogy vannak tortenesek, ami otthon nem volt annyira jellemzo.
Egy kicsit rutinszeruve valt az eletem, ezert is jo, hogy kijottem egy darabig!

Tsutsu írta...

Azt ugye mindenki sejti, hogy Meszes július 12-15-én lesz (ez volt a legtöbb embernek jó.)