2012. május 2., szerda

új bejegyzés - BL döntő

118 megjegyzés:

Petya írta...

Tsutsu üzenete:

Azt ugye mindenki sejti, hogy Meszes július 12-15-én lesz (ez volt a legtöbb embernek jó.)

Hermann írta...

Ez a képe is bizonyítja hogy ők is sejtették :)

Lacás írta...

When the thunder calls you
from a mountain high
it s time to spread your wings and fly

Petya írta...

hehe Laci :)

ténlyeg, volt vki az EAST 17 koncerten?

Dzsonasz írta...

MO, buli volt? :DDD

Hermann írta...

Megvannak a stadion tervek azt ígérik hogy 2014re kész lesz... de gondolom idén még belefér a Campus :)

Pitti írta...

Szeptemberben akarják kezdeni az építkezést.

http://www.penzcentrum.hu/vasarlas/ujabb_rossz_hir_dragul_a_sor.1032398.html

Tsutsu írta...

Melyik év szeptemberében? Szerintem jó ha készen lesz 2016-ra. Szerintem már 2000-ben megvoltak az első tervek, tehát van idő - nem kell kapkodni.

Lacás írta...

Ja nem,csak eszembe jutott, hogy Hermann emlitette a multkor.
Tegnap kemeny nap volt,mikor hazajottem csak elnyultam a kanapen es zenet hallgattam. Meg ezt is beraktam.
:)
Viszont szombaton buli!

Amugy szerintem viccesebb lett volna, ha Ronaldo kerdezi a nalad vagy nalamot! De igy is jo a kep:)

Frank,latom mesz osztalytalalkozora.Kar, hogy ezt is ki kell hagyjam...
Pedig jo lett volna a regi lurkokkal osszefutni!
Mas helyeken lesz osztalytali?? Petya, kitalalom: a kezedbe veszed a dolgok iranyitasat:)Janossal szerintem konnyen megoldjatok!
Csak ki ne hagyjatok Buksit a nevsorbol:)
E-sek, Asok, Dsek, Efesek???:)

Petya írta...

most biztos vagyok benne hogy tudnom kéne, de ki az a Buksi? :)

Tsutsu írta...

Én még nem halottam arról, hogy nekünk lenne..lehet ez jel?:(:)

Petya írta...

Herr, mikor lesz a Bayern meccs a hétvégén?

egy focit nem szervezünk? vagy egy pingpongot?

Hermann írta...

Szombaton lesz a Bayern meccs 15:30tól. Nekem se a foci se a pingpong nem jó mert esküvőre megyek szombaton.

Dzsonasz írta...

F-nek már volt; A-soknak most szombaton, nekünk majd szeptemberben
miért fontos hogy mikor lesz a Bayern meccs, nincs is tétje. kupadöntőről nem is volt visszhang a blogon...

Petya írta...

azért mert a Köln-nel játszunk és röhögni kell majd mert Jörg a Kölnnek szurkol :)

Tsutsu írta...

Ha valaki tudna egy linket, ahol lehet nézni neten a kézi BL döntőt, az kérem ossza meg velem. Köszi!

Lacás írta...

Hat Denes a Buksi! Emlekeztek, a hoember elobb Denes volt (Kovacs Denes miatt) es csak utana lett Buksi:)
Frank, a versed meg megvan nekem valahol, kijovetelem elott meg el is olvastam, rohogtem, mint allat.
Akar azt is be lehetne rakni egy bejegyzesben:)

Hat az Effesek nagyon kiralyok!:) Biztos JancsiJozsi es Kesi osszefogtak:) De lehet, hogy a Kostner-Ketyo duo produkalt.
Tsutsu, lehet kiderul, hogy teged direkt nem hivtak meg:)

Tsutsu írta...

Nem szeretem a pletykákat ezen az oldalon, mivel szupertitkos és csak bárki láthatja mit beszélgetünk itt, de: Úgy rémlik, hogy már hallottam, de ma reggel szembesültem vele képekben. Tudjátok ki Betti párja? Nézzétek meg az arckönyv-ön. (Volt évfolyamtársaink.) Nem kicsit lepődtem meg, megint.

Hermann írta...

Tényleg szép volt Müller gólja Tsutsu.

oregm írta...

hehe, én voltam :)


hogy bizonyítsam, nem csak a levegőbe beszélek, a fenti számmal nyitották és zárták a bulit

Petya írta...

öregm - sokat ittál? :)

Petya írta...

tényleg Laci - gratulálok a JUVE-nak :)

oregm írta...

miért, találkoztunk? :)
(csak nem emlékszem?)


amúgy nem, csak annyit, amennyit gondoltam szükséges hogy tudjak pörögni rá kicsit - ehhez képest meg tök jó bulit csináltak, még élveztem is

Lacás írta...

Koszi Peti! Az elmult evek nagy bojtolese utan megerdemelte a csapat a sikert!
Mar csak a Lokinak kell bajnoknak lenni es teljes az orom.

Lattam Tsutsu, meg korabban! Vannak meg meglepetesek az eletben, meg szerintem meg lesznek is!:)

Petya írta...

hát ha a Loki innen elrontja, akkor azt mindnyájan megérdemeljük - bár nem tudom utoljára mikor volt lehetősége csapatnak 3 fordulóval a vége előtt veretlenül nyerni a bajnokságot..

Tsutsu írta...

Érdemes megnézni a videót:

http://www.origo.hu/sport/focivilag/20120507-miert-lo-ilyen-sok-golt-lionel-messi.html

Olyan mintha a góllövés egy nagyon egyszerű dolog lenne, mégsem tudja senki más így csinálni.

Frank Klopas írta...

Szevasztok! :)

Olyan régen voltam már a blogon, hogy el is szégyelltem most magam hirtelen! :)

Megyek Loki meccsre! Akkora divat lettem, mert egész tavasszal még egyen sem voltam, de a bajnokavatást már csak megnézem! :D
Ki jön? Mostanában ki szokott menni?

Dzsonasz írta...

mi megyünk Lillával. egyéb közös programban is benne vagyunk. p? sz? roncs?

Lacás írta...

Dzson,ez egy talalos kerdes??
Kar,hogy piknik nem volt, ott megkostolhattatok volna a costa ricai csodat:)
Tenyleg MCsabi, mi ujsag nalad, hogy vagy? Hallom volt egy kis betegeskedes, remelem mar jol vagytok!

Veszek majd egy telot, amivel haza vezetekest korlatlanul hivtatok!Az eddigi telom nagyon gaz volt,szerencsere tonkre is ment, igy mar nem halogatom tovabb.
Majd nehany embert lehet megcsorgetek, hogy mi a stajsz otthon.

Most ettem csipos-forro kinai levest es fokhagymamartasos csirkeszarnyat, mindjart elalszok!

Klop,hanykoros lesz ez az osztalytalalkozo
?Milyen sztorit fogsz most eloadni?:)
Bar most jut eszembe a Samsonis action 5 even belul volt.

Udv.mindenkinek!

Lacás írta...

Most jut eszembe gratula a DISZ elleni gyozelemhez!Nagyon biztatoak az ilyen csapatok ellen megnyert meccsek!
Csak igy tovabb!

Pitti írta...

Este már nem volt erőm így most írom le a meccs rövid összefoglalóját.
Elöljáróban annyit hogy hihetetlent küzdöttünk, de engem Csaba elszántsága és nyerni akarása nyűgözött le a legjobban.
Szóval a meccsnek úgy álltunk hozzá, hogy örömfocit játszunk minden mindegy alapon a lényeg hogy jól érezzünk magunkat, mivel pont meglett a 6 fős keret. Hogy az öröm meglegyen ÉN lőttem is egy golt gyorsan amivel megszereztük a vezetést amit ki sem adtunk a kezünkből a meccs során. Ezt követően a gólarányok a következő képpen alakultak: 2:0, 2:1, 3:1, 4:1 félidő 5:1, 5:2, 5:3, 6:3, 6:4, 7:4, 7:5
Mint látható az ellenfél eléggé feljött a végére ami annak tudható be hogy már járni alig tudtunk a fáradságtól. Az én nagyon szarul lettem a végére, úgyhogy kb akkora örömmel konstatáltam , hogy vége a meccsnek, mint amikor áthaladtam a THM célvonalon.
A többit majd Csaba elmondja, leírja, mert erről a meccsről sokat lehet még beszélni.
Mivel ilyen siker ritkán van az ember életében és azt mondják a csúcson kell abbahagyni, ezért úgy gondoltam nem is játszok többet ebben a szezonban mint Flavon kerettag. :-)

Dzsonasz írta...

látszik, hogy lassan egy éve elmentél. a roncs egy új hely a csapón, TCS-sek meg Bernát Csabi üzemeltetik, ilyen romkocsma kinti benti, kint elfér vagy 500ember, mocsok jó. ide invitáltam volna a társaságot pénteken vagy szombaton. multkor mikor voltam, ott volt fél debrecen, rengeteg ismerős, élveznéd te is. cserébe a bakelit meghalt. persze gondolom ott sincs jó helyből hiány...
csajokkal most mi a helyzet?

Frank Klopas írta...

Pitti jól mondja: nagy küzdelem volt!
Ritkán láttam Popyt elfáradni! Most igen!Mindenkinek kilógott a bele..
Pitti is kihúzhatja magát, nagyon hasznos volt, meg a gól..
Viszont, ha 5 perccel tovább tart a meccs, lehet kikapunk, annyira a seggünkön vettük már a levegőt! :)

Nagyzee írta...

Egy másik divat is lesz holnap a meccsen.:D

Vasárnapra pedig összehozhatnánk egy Trónok Harca társasjátékozást, ha van hozzá kedve elég embernek. 6 játékossal az igazi, de öttel még oké. Plusz kellene egy helyszín is, mert nálunk nincs elég nagy asztal, amin elférne a játék. (Ha csak 2 érdeklődő lenne, akkor öcsémék valószínűleg be tudnak szállni hárman, és így meglennénk hatan.)

Lacás írta...

Jol hangzik nagyon Dzson, majdd megiszunk egy jopar sort mikor majd hazamegyek. Felteve, ha meg meglesz a hely.
Nem nagyon van most kiszemelt csaj a lathataron,bulizni is kevesebbet voltam,de van megoldas mindenre.
Az eddigi ittletem soran most erzem magam a legjobban, elvezem az utat, kovetem a celokat, boldog vagyok!
Nem vagyok utalva senkire,itt onmagam lehetek!
Otthon ez nem mindig volt elonyos:)

Gratula meg egyszer a meccshez, Pisti beszamolojat elnezve az aranylabda jo helyre kerult.
Amugy a Kozma gyerek eleg jo igazolasnak tunik,nemde???

Andrea írta...

Bajnokcsapat! :)

Tsutsu írta...

Milyen jó, hogy megvártak az éremátadással:)

Hermann írta...

Most lett vége az angol bajnokságnak hát ez nagyon kemény volt!

Lacás írta...

Hala a jo egnek bajnok a Loki!Lehet veretlenul is sikerul megoldani.

Lattam Herr a City;United meccset is parhuzamos kapcsolassal, ott a dramanak minden jellemvonasa megnyilvanult.

Most estenkent olyan kosarmeccsek vannak,hogy az valoban eszmeletlen.
Remelem a csikocsapat Oklahoma megnyeri az NBA-t!

Es vegul, de nem utolso sorban szenzacios chilis babot csinaltunk Pecaval. A Steak viszi meg mindig az elso helyet, de ez is dobogos!
Kellemes csipos lett:)

Tsutsu írta...

A city meccs tènyleg durva volt!!!

Tsutsu írta...

A city meccs tènyleg durva volt!!!

Petya írta...

Jó hétvége volt, csak az a fránya német kupadöntő ne lett volna :)

Dzsonasz írta...

úgy igaz!

Pitti írta...

Most néztem a DVKLSZ honlapján hogy a Flavonnak van a legtöbb vesztett meccse.
Azt is láttam hogy csütörtökön és pénteken is lesz meccs. Ha szükséges akkor az egyiken be tudok segíteni - mert többet nem bír a derekam, bár ha lesz csere mindkét meccsen akkor lehet bír - de sztem nélkülem is meg tudjátok verni ezeket a csapatokat. :-D

Tsutsu írta...

Azért én a Győr kézi BL döntőjét is ide sorolnám.

Ha nem leszünk sokan számítunk rád, hátha szállítod a pontokat:)

Tsutsu írta...

Akkor a BL döntőt Messinél van Ronaldonál nézzük?

csabinnyó írta...

Csucsu, hogyhogy nem hallottam még az idei EB tippverseny kiírásáról? :)
Ne mondd, hogy nem lesz.

Lacás: sajnos a costa ricai csoda várat magára, mert érdeklődés hiányában (egyedül János csatlakozott volna) és némi vírusfertőzés miatt elmaradt a flekkenezés. (bár szüleimnél azért volt :))
Hallom, jól sikerült a szülinap, majd pár képet igazán felrakhatnál :)

Lacás írta...

A szulinap nagyon jol sikerult.:)
A Long Island kellokeppen fejreallitotta a tarsasagot..
Peca Krisztiantol egy venasszony guminot kapott, amit egy paran gyakorlatilag szitcincaltak.t
Atmentunk az Ocean Deck-be is, ahol meg par Tequlia-t behuztunk, utana tancikalas, jo volt.
Bar a Country-t meg annyira nem erzem,arra Jacko egy kicsit gaz:)

Tsutsu írta...

Megnyugtatok mindenkit lesz, a levél 7végén megy ki róla, legkésőbb hétfőn. Az igazán felkészültek, már csapat kihirdetések előtt tuják a tippeiket.:)

Pitti írta...

Amúgy mikor lesz a béel döntő hos hol nézzük?

balu írta...

"Egyedül" vagyok a héten :), Nóri Indiában, így hozzám lehet jönni. Ezúton meghívok mindenkit szombatra. 19 órától már jöhettek, ha jól láttam 20 órakor kezdődik.

Frank Klopas írta...

Köszi a meghívást Balu!
Sajna én nem tok menni!

Van, amúgy kedve valakinek péntek este leamortizálni magát?

Pitti írta...

Én viszont megyek Balázs.

Csaba hozzád is csatlakozom de csak szolidan, mert szerdán államvizsgaaaa.

Popya írta...

péntek este én is csatlakozok egy lájtos sörözésre pénteken.
Balu, sajna szombaton nem tudok menni.

Tsutsu írta...

Köszi Balázs a meghívást, én ott leszek.:)

Pénteken meccs után jövök haza, elég durva hetem van/volt..

csabinnyó írta...

Lacás: a ForLoko-t nem merted bevállalni? :P
Ma vacsira csináltam egy kis tatárt és elővettem a suddendeath-t. Lehet, hogy van egy kis pszichológia a csípősség-érzetben, mert már attól leizzadtam, hogy belegondoltam milyen rohadtul fog csípni :D De csak egy cseppet tettem, és így éppen kellemesen erős lett vagy 5 szeletre elegendő tatár :) Ti már biztos megedződtetek.

Csucsu: ez megnyugtató hír. Mennyi lesz a beugró? Hány fő várható?

Balu: köszi a meghívást, még megbeszéljük itthon, h mi lesz a hétvégi program. Egyébként társasággal biztos élvezetesebb lenne nézni a cselzi meccsét...:)

Lacás írta...

A Four Loko-t majd a szulinapomon fogom bevallalni,viszont inkabb azt az uvegest vesszuk majd, amit egyutt ittunk. Az valahogy finomabb:)
Csabinnyo, ne sajnald a csipos belole:)
Amugy Krisztian nagy mokamester a melohelyen: a multkor pl a klotyo lehuzojat, a csapot meg nehany gepet bekent Habanero-val, igy nap vegere mindenkinek egett a szeme, toke, mindene!Csakhogy a manager is besetalt a csapdaba, egy kicsit meg is ilyedt Krisz..De vegul o is poenosan fogta fel:)
Mindenesetre Peca mar forralja a bosszut:)

Hajra Chelsea!:) De, ha a Bayern nyer az se gaz!

Petya írta...

Köszi Bali, én biztos megyek :)

Csabikám, gyere már Te is, olyan régen láttunk.

Nagycsé, én pénteken nem fogok tudni menni, viszont ma este megyünk a finnekkel (itt van Risto meg 3 kis barátja akiket még életemben nem láttam) és belevetjük ma magunkat az éjszakába. Ha bárki akar csatlakozni (Balázs, most szabad a pálya :) ) az szóljon és jöjjön. Gondolom Ibolya meg ilyenek lesznek. Pénteken már utaznak vissza BP-re mert szombaton repülnek haza. Mind a négyen nálunk fognak aludni, vicces lesz. :)

Hajrá Bayern, de ha a Chelsea nyer az se gáz :D

Pitti írta...

Fáj a derekam bassza meg!

csabinnyó írta...

Pitti bakker neked mindig van valami bajod. A Flavont kóstoltad már? :)

Lacás: én szeretem azért érezni az ízeket. Krisz elég vicces fiú, csak nehogy a végén úgy járjon mint Döbrögi :P

Petya: elég sűrűk a napok, úgyh a finneket kihagyom, de kérdezd meg Ristot, hogy Kejnohedelmöjtüsz? vagy mi. :)

Frank Klopas írta...

Na Pitta bátya!
De azért megérte, nem?! :))

Lacás írta...

Balu, amugy kerdezni akartam, hogy Nori hogy-hogy Indiaba megy??
Gondolom valami ceges dolog, de pont Indiaba,ez kemeny!
Csinalhatnatok egy nagy bejegyzest Indiarol!
Figyu Balu, amugy meg a Tigaznal vagy? Mi ujsag arrafele?

Csabi, Pecaek a klasszikus beolajozzuk a napszemuveget poennal vagnak vissza a Habaneros poenert:)

csabinnyó írta...

Focisták!
Kaptam kolleganőmtől pár kupont, amivel 1-1 órára ingyenesen lehet használni a Szeged utcai szabadidőközpont (www.szusz.hu) salak focipályáját. Június 30-ig lehet felhasználni.
Ha gondoljátok, szóljatok.

Petya írta...

hú az nagyon kint van a pék izéjében nem?

Tsutsu írta...

Pont ott van,de ha van 3kocsi akkor mehetünk-de szervezhetünk biciklitúrát is:-)

balu írta...

Jól hangzik, már régen meg akartam nézni magamnak a Szeged utcai szp-ot.

Bízom benne, hogy ma azok is jönnek meccset nézni, akik nem jelezték a blogon (pl. Herr, Nagyzé - Dzsonasz Pesten lesz, mondta).

Lacás: igen, céggel ment ki, 1 hétre, tárgyalni vannak. Egyelőre minden oké, majd felvetem Nórinak, hogy csináljon új bejegyzést. Arrafelé még úgysem járt tudtommal senki a társaságból.
Jaja, még a jó öreg TIGÁZ-nál vagyok. :) Elég sok az új arc, nálunk a hajtás a régi. Mondjuk kicsit előrébb léptem (Teamleader). Ma épp Tiszavasváriban fociznak Postás Peti, Császi Laci meg páran valami szakszervezeti kupán. Gondolom, ha itt lennél, most Te is ott játszanál. (nem azért írom, hogy sajnáld :))

Tsutsu írta...

Ha valaki akar még Loki meccsre jönni( jövő hét) és nem írt, akkor jelezzétek (a mobilomra), mert 1-2 órán belül megveszem a jegyeket.

Dzsonasz írta...

ma reggel elolvastam a sportot és most realizáltam igazán micsoda nap a mai. el is kezdtem izgulni :)
nyilván a Chelsea tét nélkül játszhat "idegenben" ezt nem tudom, hogy fogja a Bayern megoldani.
szerintetek mi a jobb: duzzadni az önbizalomtól és támadni, megmutatni, hogy srácok esélyetek sincs, itt van velünk egymillió ember, vagy megadni a tiszteletet, átadni kicsit a terepet és megkontrázni az ellenfelet ezzel meglepetést okozva?

Tsutsu írta...

A Chelsea elég masszív, így én megnyomnám az első 10 percet, megnézni milyen napot fogtak ki, és ha nem sikerül gólt szerezni, akkor visszahúzódni és hagyni nekik is teret, hogy kontrákra is legyen lehetőség. Bár szerintem ugyanazt látjuk majd mint a Barca-Chelsea meccsen..Bayern próbál játszani, ők meg bekkelni fognak végig, meg lesz 1-2 kontrájuk.

Lacás írta...

Ja Balazs, valoszinu mennek a kupara.
Voltam tavaly is, akkor nagy izgalmak kozepette nyertuk meg, 30 masodperccel a vege elott rugtuk a gyoztes golt.

A Chelsea-nel szerintem inkabb hatrany az, meghatarozo jatekosok nem jatszanak.
Skacok, felmerult egy kerdes:ilyenkor hogy osztjak el a jegyeket??
Jo szurkolast!

Hermann írta...

17500 jegyet kap a mindkét klub a többit meg szponzorok, meg gondolom az UEFA is értékesít belőlük.

csabinnyó írta...

Bocs Balu, h nem mentem, de túl fáradt voltam hozzá.

Elég színvonaltalan ez a döntő sajna. A cselszi olyan fos, mint mindig, a bayern meg próbálkozik, csak sajna sok a vakondtúrás, így kaput se nagyon találnak. Eddig az egyetlen pozitívum, hogy szépen van kivilágítva az allianz aréna, és hogy finom volt ez a sör: http://www.ratebeer.com/beer/maredsous-10-tripel/2527/
(Zoli, ha kell az üvege, kupakja, megőrzöm neked)

Lacás, ki hiányzik neked a chelseaből? Az öreg Terry, akit a legutóbbi bajnokin szarrá szopattak? Mondjuk Meireles elég jól hentelne, az tény. Ja és Ramires még viszonylag ügyes, talán rá gondoltál.

Remélem nem lesz hosszabbítás :P

A SZUSZ pályára beszéljétek meg a focit, ha gondoljátok. Akár össze lehet kötni egy kis pancsolással is.

csabinnyó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
csabinnyó írta...

ne mááááááááááááááááááár

Hermann írta...

Már csak egy EB ezüst hiányzik és meg lesz a Leverkusen-i kvartett :-( és a @#%&* élet @#%&*/ meg a jó tetves eget.

Lacás írta...

Ez kemeny volt skacok!Most nem, de a regi idoket nezve megerdemelte a Chelsea a gyozelmet!
Reg ittam delutan sakcok!A regi idoket idezi:)

Lacás írta...

Ez kemeny volt skacok!Most nem, de a regi idoket nezve megerdemelte a Chelsea a gyozelmet!
Reg ittam delutan sakcok!A regi idoket idezi:)

balu írta...

igaz hogy a Chelsea a második kedvenc csapatom, de ma még csak a Bayern tudom siratni... (pety)

balu írta...

Nem gond Csabi, majd legközelebb.

U.I: az előző bejegyzést valóban Petyaa írta :)

Dzsonasz írta...

furcsa ez, mert szerintem ezt a meccset a Bayern bárhol máshol megnyerte volna, mint otthon. viszont a Madrid ellenit meg elvesztette volna ha nem otthon játsza a döntőt. Nincs értelme azon vitázni ki érdemelte volna meg, végül valóban a Chelsea akarata érvényesült. Talán olyan ez, mint az élet, igazságtalan. Van aki hajt, küzd, mégsem jut előre, van aki meg bekkel, alibizik és mégis ő aratja le a babért. Az egy dolog, hogy én még nem alszok, de hogy Schweinsteiger még egy pár óráig nem fog az tuti, én őt sajnálom a legjobban. Erről meg az jut eszembe, hogy a profi futball. Egy saját nevelés akárhol sokkal lelkesebb, de a döntő szituációban az idegei is sokkal könnyebben felmondják a szolgálatot. Egy profi nem hajt annyira, de azt konstans formában tudja megtenni hétről hétre.
lehetne írni egy könyvet: így kell elveszteni egy döntőt, 3szor.

Tsutsu írta...

Tényleg nem érdemes vitázni rajta, mert egyértelmű: a Chelsea nem érdemelte meg, hogy megnyerje a BL-t.

Ha egy csapat egyszer tovább jut egy jobban játszó, focizni akaró csapattal szemben, akkor jó - benne van a pakliban, de ezt kétszer is megtegye, ráadásul egy BL döntőben és az elődöntőben is - ez nem igazság - nem érdemlik meg. A Madridot sem szeretem, de ők 10x inkább megérdemelték volna mint a Chelsea.

Azon gondolkodtam, hogy kosárban ilyen nem fordulhat elő. Ha valamelyik csapat jobb, az nyer. Ha kb két ugyanolyan szintű csapat van, akkor ugye nyerhet mind a kettő, de ott a sok pont miatt, inkább kijön a különbség a csapatok között.(Ettől persze inkább maradok a focinál:))

EB ezüstöt én is mondtam..és elég sanszos a dolog, hogy a németek sokáig eljutnak, de mondjuk nem nyerik meg...:(:(

Tsutsu írta...

Ezt láttátok?:)

Tsutsu írta...

Az Európa Liga szereplésért küzdő, 4.-ik helyezettet idegenben verjük nevetségesen simán. Tényleg ennyire jók vagyunk a többiekhez képest? Selim egyre jobb és jobb.

Lacás írta...

A foci sokszor igazsagtalan, igy volt ez tegnap is. Bar a Chelsea-nek szurkoltam nagyon sajnalom a Bayernt, mert jo csapat, jol jatszottak,mindent megtettek!
De nem feltem oket, mert nincs az a godor ahonnan egy Bayern ne tudna kimaszni! Ugyanugy ahogy a nemetek is megtettekmar tobbszor is, lasd tort.
a Bayern is talpra all!

Lacás írta...

Sracok, gondolkoztam, hogy lehetne a szomorusagot egy kicsit mersekelni es egy mentootletem tamadt.
Ez a mentootlet nem mas, mint egy golyatabori klasszikus, amit vegighallgatva egybol jobb kedvre derultok:)

http://www.youtube.com/watch?v=Qx1g-39d3AE

Hermann írta...

Mit kellett volna látni?

Pitti írta...

Hogyhogy nincs újongás hogy nyert a Loki?

Hermann írta...

Lehet mert múlt hét óta bajnokok vagyunk és megszoktuk a győzelem ízét.

Petya írta...

én ujjongtam, nem hallottátok?

Tsutsu írta...

Senki nem megy/mnt az úszó EB-re?

Pitti írta...

Leállamvizsgáztam!!!!!! (újra) :-)))

Hermann írta...

Én nem.

Gratula Pisti!

Pitti írta...

Május 28 Hétfő műfüves haverfoci a DEAC-on 14:00

1.Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Hú most jutott eszembe hogy nekem fáj a derekam. Na mindegy, majd elleszek valahogy.

Tsutsu írta...

Május 28 Hétfő műfüves haverfoci a DEAC-on 14:00

1.Pitti
2.Tsutsu (90%)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Herr,te nem allamvizsgaztal le?

Lacás írta...

Ja gratulalok en is Pisti!

Az EB-n a nemet es az angol csapatnak szurkolok.Nem tudom, hogy van-e meg ilyen kombo a vilagon..

Hermann írta...

Nem Laci én nem...

És van még ilyen kombó mert én is nekik szurkolok (persze elsősorban a németeknek).

Tsutsu írta...

Van más is, de az én kombóm lehet durvább: hollan-német-angol - ilyen sorrendben:)

Ha a spanyolokat is hozzácsapom, akkor meg lehet vádolni, hogy az összs esélyesnek szurkolok, és igaz is. Nekem a vb-n vannak olyan nagy csapatok, akiknek nem szurkolok (Brazil, Argentín). (De az Olasz,Francia és Portugálnak sem szurkolok, ha őket bárki is esélyesnek tekinti).

Hermann írta...

"De az Olasz,Francia és Portugálnak sem szurkolok, ha őket bárki is esélyesnek tekinti." Tsutsu az ilyen mondatok szoktak bajt eredményezni, ha a 3 csapat közül nyer valamelyik akkor az a te lelkeden fog száradni!

Tsutsu írta...

Miért mert nem szurkolok nkik, vagy mert azt írtam, hogy nem esélyesek. Ha utóbbi akkor azt vissza tudom vonni:(:)

Tsutsu írta...

Már megint lapozni kell...új bejegyzést!:)

Lacás írta...

Az olaszok Balotteli-vel az elen nagyon eselyesek.
Balotteli nyilatkozta is, hogy az EB-t megnyerik, o jol fog jatszani es ezek utan mar mindenki bekussolhat.
Es ezek utan annyit mondott meg, hogy igazabol mar igy is mindenki bekussolhat, mert a city-vel nagyon jok voltak.
Hat nem egy aranyfiu?:)

Petya írta...

Május 28 Hétfő műfüves haverfoci a DEAC-on 14:00

1.Pitti
2.Tsutsu (90%)
3.Petya
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Én Német, Dán, Angol :)

Tsutsu írta...

A 90% 1% lett, szerintem ne számoljatok velem

Pitti írta...

Műfüves focival ne számoljatok mert ekkora érdeklődé mellett nem béreltem pályát.
Campus még szóba jöhet vagy javasoljon a társaság számára jobb időpontot.

Frank Klopas írta...

Május 28 Hétfő műfüves haverfoci a DEAC-on 14:00

1.Pitti
2.Tsutsu (90%)
3.Petya
4.Frank Klopas
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Május 28 Hétfő műfüves haverfoci a DEAC-on 14:00

1.Pitti
2.Frank Klopas
3.Petya
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Dzsonasz írta...

volt foci? remélem mindenki kiéhezett és lesz legalább jövő hét végén.

Hermann írta...

Sztem nem volt Dzsoni, de én támogatom hogy most hétvégén legyen.

Dzsonasz írta...

Június 02 Szombat műfüves haverfoci a DEAC-on 16:00 vagy betonos haverfoci a campuson 16:00

1.Dzson
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Én nem fogok menni idén focizni.

Petya írta...

Június 02 Szombat műfüves haverfoci a DEAC-on 16:00 vagy betonos haverfoci a campuson 16:00

1.Dzson
2.Pety
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Június 02 Szombat műfüves haverfoci a DEAC-on 16:00 vagy betonos haverfoci a campuson 16:00

1.Dzson
2.Pety
3.Herr
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Mi történt Pisti?

Frank Klopas írta...

Ha 1 árva órával hamarabb lenne, mennék én is! 6tól érettségi találkozóm lesz..

Hermann írta...

Felőlem lehet korábban 1 órával.

Frank Klopas írta...

Akkor, ha senki nem sikolt, átírom..

Június 02 Szombat műfüves haverfoci a DEAC-on 15:00 vagy betonos haverfoci a campuson 15:00

1.Dzson
2.Pety
3.Herr
4.FK
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

5. Tsutsu