2013. január 1., kedd

senor Vargas 4Prezident!!

III. Aranylabda - 2012
 
A pillanat, amelyre mindenki várt eljött...
Nézzük, hogy alakult a 2012-es Aranylabda versenye és mezőnye.
12 (!) alkalommal 26 meccsen mérték össze tudásukat aranylábú fiaink. 39 ember lett kipróválva több-kevesebb sikerrel. A versenyben az vett részt, aki a meccsek 25,6 %-án játszott. Így újdonsült bajnokunk nem más, mint senor Adán Vargas, a vargák Ádámja, a flavon max legnagyobb téli igazolása lett, megelőzve a bolgár csatárlegendát Petar Gombomirt! 
Sajnos meg kell jegyezni, hogy foci tekintetében, mind az alkalmak, mind a meccsek számát illetően katasztrofális év volt. Elő ne forduljon mégegyszer! Irgum-burgum!!

 
 

157 megjegyzés:

Lacás írta...

Nahat, ezt a meglepetest! Gratula Adamnak, adjatok at neki!

Ja Herr, egy kicsit masnapos allapotban irtam Zotyorol!Dehat nemcsak ilyen dolgok jutnak eszembe rola. Hisz sose felejtem el azt se peldaul, mikor a 14:13-at lefutottam az erdoben, Zotyo nagyon sokaig versenyben volt!

Peti nem tudom, hogy mikor megyek haza, meg saccperkb sincs!
De ha megvan az idopont egybol lovom a blogra!

Lacás írta...

Nahat, ezt a meglepetest! Gratula Adamnak, adjatok at neki!

Ja Herr, egy kicsit masnapos allapotban irtam Zotyorol!Dehat nemcsak ilyen dolgok jutnak eszembe rola. Hisz sose felejtem el azt se peldaul, mikor a 14:13-at lefutottam az erdoben, Zotyo nagyon sokaig versenyben volt!

Peti nem tudom, hogy mikor megyek haza, meg saccperkb sincs!
De ha megvan az idopont egybol lovom a blogra!

Tsutsu írta...

Gratula Ádámnak!:) Nem csak jó játékos, hanem nagyszerű stratéga: "ismervén" kiváló poizióját, elutazott , hogy ne kelljen focizni a hétvégén.

Azt hiszem Gombi *ökön fogja szúrni magát, mert ha nincsen foci..:(:)

Jövőre mindenképpen több foci kell!!

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tsutsu írta...

Egyébként a bejegyzések száma is rekord..

Petya írta...

köszi hogy szóltál Csabi hogy van új bejegyzés :)

Ádám egy mákos disznó, a munkában se csinál semmit és ível fel a karrierje meg a fociban is. Idén házasodott, költözött, minden flottul megy neki. És mindez Magyarországon.. hihetetlen :)

Pitti írta...

Ádám tényleg nagy mákos, az idei díjazott is legalább akkora meglepetés mint a tavalyi.

Azért gratula neki, ha olvassa a blogot!

Tsutsu írta...

de csak "ha olvassa":)

Én Ádámot jósoltam, mert úgy emlékeztem, hogy szinte mindig győztes csapatban volt amikor eljött - ezek szerint volt alapja..:) Most már a Flavont kellene győzelemre vezetnie:)

Frank Klopas írta...

Most néztem meg, nagyon durva az idei 26 meccs, 2010ben 91et nyomtunk..

Petya írta...

de akkor még itt volt Laci aki pénzt és időt és barátokat nem sajnálva szervezte a focikat.

Tsutsu írta...

Ezt sértésnek veszem..legalább plussz 15-20 foci (nem alkalom, hanem meccs) lehetett volna ha nincs "túl meleg" vagy nincsen mindenki szabin - ezek azok amiket én próbáltam megszervezni..sokszor úgy voltunk 7-8an, hogy 30 ember lett megkérdezve. És voltak más által kezdeményezett focik is.

Srácok én beáldozom: idén nem megyek nyaralni! Kizárólag csak ez oka :):)

Tsutsu írta...

Az, hogy nem volt 31-én nem volt foci, több Campus foci árába került.

Petya írta...

srácok ami szomorú az az hogy aki 8 meccsnél többet játszott (ami kb 2.5 alkalom) az 14 ember... ez a baj, nem az hogy Ádi nyerte..

Frank Klopas írta...

Ja, durva, hogy 12 alkalom során majdnem 40ember volt hívva. Sajnos a törzsgárda nem nagyon ért rá, már a jóistent hívtuk néha kínunkban, hogy meglegyünk..

Tsutsu írta...

Ha már a problémáknál járunk: alkalmanként 2.2 menccset játszottunk, de a trend is egyre rosszabb: a műfüvön mivel max 1-1,5 órát játszunk 1 esetleg 2 meccs fér bele és volt olyan, hogy csak 1. Persze a szakemberek magyarázhatják azzal is, hogy egyre jobban lettek megszervezve a védelmek, így nem bírtak egymással a csapatok.

A lényeg: mindenki látja a problémákat, tudjuk min kell javítani! Holnap foci?:)

Beszélni kell viszont a kupáról is, gyűjtünk még adományokat és talán január végén át lehetne adni a kupát egy esti "fut-bál" (Emlékeztek?:)) keretein belül a győztesnek:). Olyat kellene aminek nagy az alja, hogy sok név ráférjen.

Frank Klopas írta...

Ja, a Fut-bál az kemény volt! :D
Én lehet szétnézek holnap a Csonkatemplomi kupásnál..

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tsutsu írta...

Pisti dobd át már a bankszámlaszámod Fb-on. Dobok ott egy adománygyűjtő körlevelet azoknak akik nevezve lettek. Még ha nem is küld senki pénzt, azt is jó lenne tudni, hogy akar-e még valaki beleadni, hogy mekkora összeggel számoljunk.

Petya írta...

én már adtam Pistinek pénzt a kürtkarácsonyon, remélem nem ittad el :)

Pitti írta...

Én már az összeset elittam amit kaptam :-)
Eddig kb 5000 Ft gyűlt össze, még ennyi és már rendelem is a kupát. :-)

Tsutsu írta...

Szerintem érdemes egyszer megnézni a Pi életét, van benne egy roppant egyszerű magyarázat, miért nem eszi meg a srácot a tigris:)

Tsutsu írta...

És nem az, hogy digitális a cica:)

Petya írta...

mert elfut előle? :)

Tsutsu írta...

"Úgy fut mint egy nyúl":)

Tsutsu írta...

ETO-nál folytatja Farkas II Balázs..Ha ott megkapja a bizalmat (több meccsen át, és nem úgy mint itt) és emiatt úgy fog játszani, ahogy gondolom hogy tudna, akkor annak neagyon nem fogok örülni.

Petya írta...

"és könnyű mint egy kesztyű"

Frank Klopas írta...

Egy csepp könnyet nem hullatok Farkasért!

Lacás írta...

Ejnye Csabi, hogy lehetsz ilyen koszivo!?Egy csepp azert csak kijott?

Ha mar az idezeteknel tartunk,nekem is van egy nagy kedvencem:"Hat nem erted, hogy nem veletek akarom leelni az eletem!?" :)

Tsutsu amugy valoban kitett magaert az evben a fociszervezest illetoen.
Ez a blogon keresztul atjott!

Petya írta...

"a cés lányok hülyék. még egy matekpéldát sem tudnak megoldani" :)

Lacás írta...

Hat a C-s fiuk se kutyak igy utolag.
3-an el is menekultek, annyira remenytelennek lattak a helyzetet.
Frank Klopas a nagy remenyseg a magyar alom megvalositasaban, de ahhoz persze egy aranylabdat is be kell sepernie!:)

"Csak a bunbano ember juthat at!"

Lacás írta...

Hat a C-s fiuk se kutyak igy utolag.
3-an el is menekultek, annyira remenytelennek lattak a helyzetet.
Frank Klopas a nagy remenyseg a magyar alom megvalositasaban, de ahhoz persze egy aranylabdat is be kell sepernie!:)

"Csak a bunbano ember juthat at!"

Frank Klopas írta...

Hehe Laci, azért lettek nálunk is orvosok, meg ilyen sikeremberek! :)
Csak azokkal mi sose beszélgettünk! :D

Amúgy srácok!
Iszonyat jó idő van! Tiszta fotballidő! Jövőhétre nem eszkábálunk egy focit az új év örömére?

Hátha lesz rá jelentkező:
01.12 szombat 14.00 Pl: Csucsupálya
1. Nagy Csaba
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petkefater: a Te lábad még mindig odavan?

Tsutsu írta...

Akkora már 1-2 fokot mond sajnos, de felőlem ok. Addig ragadd meg a tesódat és holnap mindketten gyertek a Flavon meccsre.

Tsutsu írta...

Egy kis reklám: a Tesco mellett, az Electro World helyén nagyon nagy akciók vannak (nem Legó:)) aki teheti szerintem nézzen szét.

Dzsonasz írta...

ott én is voltam már a sportboltban, ha arra gondolsz...
szombat foci ok nekem is, viszont nem megyünk a TÁG-ba vagy vmi terembe? annak idején 5ropi volt egy óra, nem tudom most mennyi lehet. a műfű amúgy mennyi?

ja egyéként hazajöttünk Tirolból nagyon jó volt. Talán az egyik legjobb hely ahol valaha voltam.

01.12 szombat 14.00 Pl: Csucsupálya
1. Nagy Csaba
2. Dzsonasz
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Frank Klopas írta...

Dzsoni bátya, küldjél bejegyzést!

Sajna a termek elég fullon vannak, de futhatunk egy kört..

Tsutsu írta...

Ja igen, az lemaradt..a sportbolt:)

01.12 szombat 14.00 Pl: Csucsupálya
1. Nagy Csaba
2. Dzsonasz
3. Tsuts - 80%
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

A műfű 6000

Pitti írta...

Képzeljétek most beszéltem Mátyus Tamással alias öregMátyus és ahogy megláttam a nevét a levelező rendszeremben egyből leesett, hogy idén nem is hívtuk focizni és mindez azért, mert a régi telefonomból nem tudtam átmenteni a neveket.
Pedig egy párszor biztos hozzá tudott volna járulni ahhoz hogy legyen megfelelő mennyiségű ember a haverfocikra.
Viszont most elmentettem a számát újra. :-)

Tsutsu írta...

Csak megnyerte negyedjére is. Bárki bármit mond, idén biztos ő volt legjobb, még ha a korábbiakon lehet vitatkozni. 91 gól..az nem semmi. Érdekes, hogy pl. Ronaldinho is hasonlóan kiemelkedő volt, de ő nem tudta ugyanazt a magas szintet hozni éveken át. És mivel Messi nem trükkökre épít, "csak gyorsan vezeti a labdát", nem hiszem hogy a követekző 10 évben lesz rossz éve..a kérdés lesz-e valkinek legalább olyan jó:) Én szerintem Falcao, a Real játékosa fogja megverni legközelebb:)

Hermann írta...

Ha Tibikét megtanította volna valaki labdát vezetni...

bajigál írta...

Én is azt hallottam hogy a jó öreg Radamel a Realban tolja majd. Reméljük...:-)

P.Cs. írta...

nem kéne, nagyon nem...

Petya írta...

ki a rák az a Radamel?

Pitti írta...

Ádám tudja már hogy ő az aranylabdás?

Tsutsu írta...

Tudja-e? Átküldött egy NSO címlapot, amiben beszámolnak az aranylabdáról..a miénkről..ő is pihentagyú:)

Lacás írta...

Hat meg Torrente milyen boldog lenne, ha Radamel Falcao a Realban folytatna.Biztos a lefolyoban kotne ki az osszes sala.

Mostanaban nagyon kinzom magam a melo utani futas, huzozkodas komboval.
Estenkent mar olyan faradt vagyok, hogy nem tudok elaludni...

Herr, Tibike meg ugyan jol vezette a labdat.Neki nem is kellett annyi labdaerintes, mint Messinek, csak meglotte es rohant:)

Tenyleg Tsutsu, egy kepen lattam, hogy Gabo a munkatarsad lett. Spanban vagytok??
Kerdezd majd meg azert egyszer, hogy mikor HOK-os volt, miert volt olyan gigakocsog velunk?????????????
Pl. a kutyak ehettek szenyat, mi nem, a teat meg gyonyoruen kiontottek. Kerdezd csak meg!

Hermann írta...

Igen kérdezzd csak meg!

Petya írta...

Én is megkérdezhetem, de jobb lenne mindenkinek Csucs ha Te kérdeznéd meg. :)

Pitti írta...

Na emberek ma reggelre nagybácsivá avanzsáltam.
Amennyit tudok, hogy 3,3 kg-os unokaöcsém Szentpéteri Albert él és virul, pontosabban sír. :-)

Dzsonasz írta...

gratula a családnak.

Tsutsu írta...

Nem vagyunk spanok, de nem is vagyunk rosszban. Igazából mondhatom, hogy pozitívan csalódtam benne. Azért ott még nem járunk hogy ilyet kérdezzek tőle..mert tényleg közvetlen munkatársam és én konfliktuskerülő ember vagyok, főleg olyanokkal akikkel napi több órát együtt töltök. Én is kb sokkot kaptam mikor kiderült, hogy ő lesz az új munkatárs, de az elmúlt 1,5 évben sok minden változott. De majd sort kerítek a kérdésre, amint találok alkalmas pillanatot.Lehet már most januárban:)

Gratula! Lassan össze tudunk gyúrni a társaságból egy gazdag amerikai nagybácsit. Utóbbi kettő megvan:) Szívesen lennék én a gazdag:)

Petya írta...

gratulálok Pisti. sok jóra tanítsd Albertet. :)

Hermann írta...

Végül megoldódott a románok elleni meccsre mentel problémája...

Dzsonasz írta...

skacok, akkor mi lesz a focival? úgy láttam elég hideg lesz ,gondolom ezért halódik a dolog...

Tsutsu írta...

János, Pisti (vagy más), Vasárnap 3.15-3.30-tól egy úszás belefér?

Pitti írta...

Ááá, semmi sport nekem, lebetegedtem, de utána nyomni kell ezerrel mert nem lesz belőle balcsi átúszás.

Hermann írta...

Dzsoni jól sejted a foci az idő miatt halott.

Szombaton akar valaki sört inni közösen?

Dzsonasz írta...

benne vagyok mindkettőben, de ne a tboydában mert ott hideg volt a multkor is.

Lacás írta...

Gratula Pisti! Biztos nagyon jofej lesz a gyerek, ha tesodra ut, akkor a csaladban marad, ha meg a faterra, akkor a Kinizsis ver mutatkozik majd meg!!

Dzsoni,orulok, hogy ilyen jo volt Tirol.En is nagyon jokat hallottam rola!
Sokat utazol, sokat latsz, ez nagyon jo!!!

Herr, a roman meccs nagyon gaz..Egy baratsagos meccs miatt egy tetmeccset igy buntetni,nagyon gaz.De ha peldat akarnak mutatni, akkor ez egy jonak tuno eszkoz.
Bar talan ez egy jopar embert igy se foglalkoztat..

Perszse Tsutsu, nem kell azonnal megkerdezni!:) Raer egy honap mulva is. De tudnunk kell az igazat, tiszta vizet kell onteni a poharba. Lehet azok a kutyak ott, akkor ertekesebbek voltak, mint mi.
Vagy barmilyen epito kritikat elviselunk, ugye skacok??
Vidd Nobit is, ha veletlen elfajulna a helyzet, nehogy gond legyen.
Ezt a kerdest mindenkeppen csoporton belul kell megvitatni:)

Frank Klopas írta...

Srácok azért ez durva

http://nb1.hu/hirek/tragedia-buzanszky-jeno-egyetemi-kupan

Tsutsu írta...

Igen, sajnos már láttam..:( És szerintem jobban tudni fogják páran ki volt ő pontosan: Cica volt a beceneve, tudjátok hátul játszott.

Petya írta...

mi már megbeszéltük ebédnél.. a szombati extralájt sörözésben szerintem én is bennelennék, csak ne a halálf&sz&n, hanem valami közeli, meleg, olcsó, kellemes helyen :)

Dzsonasz írta...

az extralájtnál nem mindegy az ár? szerintem valami kellemes helyre menjünk, mint valami lebujjba, ahol üvölt a zenegép. döntse el MO hogy hova menjünk, mit szóltok.

Pitti írta...

Na ha extra light akkor lehet csatlakozok én is, bár ezt pont a Peti tollából... változnak az idők :-D

Hermann írta...

Én is lájtba gondolkodtam. Peti mi van neked közelebb a halál fasz&nál?

Tsutsu írta...

Srácok, ha tud valaki eladó kocsiról akkor kérlek jelezzétek nekem. Vannak elképzelések, de ezek ár és megbízható ismerős függvényében változhatnak.

Frank Klopas írta...

http://www.youtube.com/watch?v=vcwE1S_tLOo

csabinnyó írta...

Tsutsu, kérdezd Petit :D

Cica nem rémlik, de sajnálom ismeretlenül is... Lassan 30 éves fejjel már nem szabad olyan hévvel játszanunk nekünk se, mint régen.

Lacás írta...

Teljesen kiutott ez a hir..Egesz allo nap masrase tudtam gondolni csak erre.
Egy igazi kotuskot is nagyon sajnal az ember, de cica egy igazan rokonszenves es fair-playjatekos volt,a Borremenok talan egyik legjobbja.
A Bakelitben rengeteget tamasztottuk a pultot es masrol sem csak a focirol beszeltunk. Mindig mondta, hogy mennyire tisztel minket, hogy igy tudunk kuzdeni egymasert!
Egyszeruen ez hihetetlen..

Petya írta...

Igen, a Lada eladó.

Menjünk akkor bárhova lehet nekem még az extránál is lájtosabb lesz mert kisPatrik a klinikán fekszik tűdőgyulladás gyanúval került be de szerencsére "csak" höröghurut, de Andival bent kellett maradniuk egy pár napra megfigyelésre. persze lehet ez pont egy jó alkalom hogy szétcsapjuk magunkat :)

Petya írta...

ez az indokolatlan cenzúra nagyon király. "-15 fokban a gellért hegyen - sajnálom, én ilyen vagyok"

Tsutsu írta...

Sajnos én is így vagyok vele. A Bőrremenők azon kevés (2-3) csapatok egyike volt akivel jóban voltunk és tényleg jó volt ellenük játszani. Ő még ebben a csapatban is szimpatikusok között volt, csendes, nem igazán emlékszek vele kapcsolatban negatív esetre.

Csabi, te is biztos láttad, ha rákeresel a neten, elég a név beírása megtalálod..ide azért már nem akarom felrakni semmilyen más linket.

Tsutsu írta...

Köszi, de a Lada kilöve, nem személyes: volt már Ladánk - csak ezért nem:)

Következő?

Nagyzee írta...

Jobbulást Patriknak. Egy lightos összejövetelben én is benne lennék.

A pestiektől kérdezném, hogy esetleg lesz-e valaki itthon most vagy jövő hétvégén, és ha igen, tudna-e segíteni pár legó készlet Budapestre juttatásában egy ismerős számára.

Ja, és akinek van ismerőse, rokona a nyíregyi legó gyárban, az dobjon egy e-mailt vagy facebook üzenetet pls!

(Kartondobozokat is ek

Nagyzee írta...

Lemaradt a vége:

Kartondobozokat is keresek továbbra is. Ne dobjátok ki őket, ha vannak.:)

Tsutsu írta...

Cipős doboz is jó? Abból van vagy 5-6 felesleges.

Pitti írta...

Most vettem egy hűtőt, kell a doboza? :-D

Tsutsu írta...

Pisti nyert, ezt most el kell ismernem:)

Petya írta...

vegyen vki új autót, az jó nagy dobozban van.

srácok nekem a ma este lenne jó mert a kicsit és Andit remélhetőleg holnap engedik ki a klinikáról. ma este nem jó valakinek egy kevésbé lájtos? :))

Hermann írta...

Nekem a ma este is megfelel lehet jobb is mert holnap este meccset nézek.

Kérdés: extránál is lájtosabb = kevésbé lájtos :) 20:00át kitűzhetjük időpontnak?

Nagyzee írta...

Nekem is megfelel a ma este valószínűleg, bár holnap jobb lenne.

---

Cipősdoboz is jöhet, sőt a hűtő doboza is, bár utóbbit nem tudom, hogy fogom elhozni tőled Pisti.:D

Petya írta...

én a nagy ijedtségre biztos levágok egy pár felest. :) 8 tökéletes. hol?

Pitti írta...

Nekem is jó a ma este 8, de csak teázásra!

Hol?

Hermann írta...

Egy kérdésre biztos meg tudjuk ma este a választ! Vajon az Ibolyában van e tea?!

Tsutsu írta...

És mi a válasz?:)

Hermann írta...

Van és ráadásul nagyon sokféle. Bár a cukorszóróval óvatosan kell bánni.

Lacás írta...

Foleg, ha so van benne:)

Szandi írta...

Hallottam Andi is most már beteg és vissza kellett menni a klinikára...Jobbulást Nektek, sokat gondolunk Rátok!!

Petya írta...

köszönjük szépen. remélem egy pár nap és túl leszünk rajta..

Frank Klopas írta...

Petke: azért elég bunkó dolog, amikor valaki azt mondja, hogy "egészségedre", azt nem köszönni meg!

:D

Petya írta...

ráadásul hangosan tüsszenteni... 5-öt...

Pitti írta...

:-D

http://www.youtube.com/watch?v=xc0RTnnNs6s

Nagyzee írta...

Klopas, téged amúgy mikor lehet elérni?

Pitti írta...

Hívd olyan számról ami nincs benne a telefonjában akkor biztos felveszi. :-D

Petya írta...

csak hiváskijelzett számot fogad mert nem ismert számokról mindenféle csajok hívják..

Petya írta...

vagy csak tudja Zoli hogy pénz kell Legora :))))))))))

Frank Klopas írta...

Fiúk, lányok!
Ma van Michelle Wild szülinapja! Házifeladat: nézzen meg mindenki egy jelenetet től! :D

Dzsonasz írta...

aki meg tud az próbáljon ki egy jelenetet

Hermann írta...

Guardiola lesz a Bayern edzője a következő szezontól. Isten éltessen Michelle! Biztos olvassa a blogot! :-)

csabinnyó írta...

Kíváncsian várom hogyan fog Robben, Ribery meg Mario Gomez háromszögezni... :P

Klopas, nézz meg helyettem is egy videót, ok? :)


"Ich wurde nie zum Fc B...."

#100

Petya írta...

kiváncsi leszek. lehet még elő is fizetek valami műsorszolgáltatónál hogy láthassam a meccseket...

P.Cs. írta...

Lacásnak:
http://aztadom.co/fun/3303512

Petya írta...

PCS, ez qvajó :)))))) Lacásnak :D

Pitti írta...

óriási :-DD

Nagyzee írta...

http://langologitarok.blog.hu/2013/01/16/leave_no_cross_unturned_uj_darkthrone-dal

Az új Darkthrone nagyon ott lesz a szeren. Már vagy két napja egyfolytában ezt a dalt hallgatom, és nem tudom megunni.

Hermann írta...

Most néztük meg az Egy kosaras naplóját. Azt hiszem ha ezt látom a Titanic előtt soha nem alakul ki DiCaprio-ról a nyálas hős szerelmes figurája. Nagyon jó film mindenkinek csak ajánlani tudom.

Lacás írta...

Jahat igen PCs, ez vicces es tudom is, hogy miert jutottam az eszedbe rola:) Valoban oriasi!

En a Titanic elott mar tisztaban voltam vele, hogy Caprio milyen jo szinesz. Az Egy kosaras naplojat meg regen lattam,jo film! De a kritikusok szerint, meg szerintem is a karrierje alakitasa A teljes napfogyatkozas.
Az egy eleg nehezen emesztheto movie:)

Tsutsu írta...

Srácok, aki nem volt a Flavon ellen: az utolsót vertük meg, úgy hogy ők 4+1ben voltak. De nem ez a lényeg. Az ellenfélnél olyan srác volt, akinél jobban talán még soha nem szenvedtem meg senkivel. Nem vagyok valami gyors, de helyezkedéssel sok mindent sikerül megoldani..de most nem. Teljesen bohócot csinált belőlem. Szerencsére nem mindig mert, akkor több gólt rúg. A hatékonysága nem volt rossz: kb. 6 lövéséből 3 gól, 1 kapufa és egy 10cm-rel mellé..Szerencsére másokból is hülyét csinált :D

Lacás írta...

Gratula a csapatnak!
Azert 4=1-ben eleg hosiesen jatszhattak, megerdemlik a tiszteletet.
Es Tsutsu, sose aggodj effelol, hisz vegul ti jottetek le gyoztesen a palyarol!

Tsutsu írta...

Jövő 7végén egy haverfoci? Termet néz valaki?

csabinnyó írta...

Zé: van egy pelusos dobozunk, kb. 30x30x30 cm-es. Havonta 3 ilyennel hozzá tudok járulni a dobozhiányod leküzdéséhez, amennyiben ez megfelel az elvárásoknak és időben eljössz érte :) A creatoros készletet is kicserélhetnéd a napokban, mert lehet kedvem támad kibontani :P

Lacás írta...

Az idoben elmegy erte resszel lehet lesznek gondok:)
Tenyleg Zee, itt is van egy akkora doboz, hogy alig ferunk el tole a nappaliban. Peca most nemreg vett egy plazmatevet:)(en azert megelekszem a normal tevemmel:))
HA idoben eljossz erte, akkor a tied lehet.
Kellemes hetfot kivanok minden kedves blogolvasonak.

Petya írta...

pont időben Lacás. :)

amúgy meg lennétek lepve nagyZ mostanában milyen pontos. mióta üzletember lett, adnia kell a pontosságra (is).

Petya írta...

Zoli ez a Leave No Cross Unturned tényleg nagyon jó szám. Főleg a második fele :)

Petya írta...

srácok céges bulin pénteken misterygang lépett fel.

ügyes szemlélődő a háttérben felfedezni vélhet engem kis feleségemmel.

2 perctől azért nem semmi amit az öreg bácsi levág a színpad előtt. :)

http://www.youtube.com/watch?v=la9opqnhXII&feature=youtu.be

Pitti írta...

A kockás inges srác az ügyesen táncoló lánnyal?

Pitti írta...

Nincs is semmi baja annak a térdnek. :-D

Hermann írta...

Szerintem az öreg csávó az Mózsa csak álruhában!

csabinnyó írta...

váááá, Laci hazajött a koncert kedvéért, és nem is szólt nekünk? :D
hatalmas az a csávó, lenne tőle pár eltanulandó lépés :)

és Patyikára ez idő alatt ki vigyázott? ezek szerint már mindenki jól van (vagy ez vmi régi felvétel?)

Frank Klopas írta...

Srácok!
érdekel még valakit rajtam kívül?

http://harmadik.fightersrun.com/index.php?q=content/Fooldal

Lacás írta...

Hazajottem sracok, ujra itthon!Probaltam inkognitoban tartani, de kiszurtatok.
Utunk valamit pentek este???

Velem egyutt egy nagyon fontos ember is visszatert Debrecenbe.egy olyan ember, aki rengeteget tett eddig a varosert. O pedig nem mas, mint Ramos!

Pitti írta...

Tisztogattam az email fiókom és ezt találtam:

https://sites.google.com/site/foldonfutokfc/

Pitti írta...

Csaba te igazi fighter vagy tekintve az alábbiakat?

A "Fighter" a végsőkig tolja ki a saját testi és lelki korlátait.

A "Fighter" az érzelmek mestere.
A "Fighter" mindenből tanul.
A "Fighter" nagylelkű.
A "Fighter" vezető.
A "Fighter" akkor is feláll, ha már mindenki lemondott róla.
A "Fighter" ismeri saját erejét és hiányosságait.
A "Fighter" nem szavakkal, hanem tettekkel bizonyít.
A "Fighter" minden napját, utolsóként éli meg.

Amúgy tetszik poén menjünk. Peti?Sztem a 14 km-es is teljesíthető. De hol lesz?

Frank Klopas írta...

Miért Pisti, mi nem illik rám? :DD

Én kezdetben csak a 7kmre gondoltam..
A szervező Békésmegyei, szóval szerintem arra fele lesz. A legutóbbi Pusztaottlakán volt.

Tsutsu írta...

2012. február 22. (péntek)

FARSANG 2013.

kapunyitás: 19.30

Program:
ZZ Copy
Kowalsky
Csányi Szabi
A Nyughatatlan
Skafunderz
Paddy and the Rats

Tsutsu írta...

Lovi

Petya írta...

Szerintem is király Pisti. Láttad mennyi a nevezés? Plusz utazni kell egy csomót? Mondjuk csapatban nagy királyság lenne.
De szerintem inkább menjünk ki a Kartács utcára, fussunk ki Józsára, közben 1000 méterenként csináljunk 20 fekvőtámaszt. NagyCsé is részt vehet, majd visszahoz minket kocsival :)

Végülis ez illik Csabára a legjobban:

"A "Fighter" nem szavakkal, hanem tettekkel bizonyít. "

:)))))

Petya írta...

A farsang nem rossz Csucs, csak millióan lesznek, de én benne vagyok egy ereszdelahajamban :)

Pitti írta...

Felkészülésnek nem rossz ötlet Peti!
Addig is hétfőn megyek egy maszek ortopéd orvoshoz és megnézetem vele minden sportsérülésemet amelyek miatt nyűglődök.
Ha beválik akkor Peti megadom neked az elérhetőségét.

Hermann írta...

"De szerintem inkább menjünk ki a Kartács utcára, fussunk ki Józsára, közben 1000 méterenként..." biztos voltam benne hogy a mondat folytatása ez lesz "igyunk meg egy sört."

Ebből is látszik hogy Peti tényleg családapa lett.

A farsang jól hangzik de sztem is tömegnyomoros lesz. Egyszerűbb simán találkozni.

Petya írta...

hehe, öregszünk :)

Petya írta...

http://indavideo.hu/video/Talicska_Freestyle

:))

Petya írta...

Reszegi Norbi küldi. ő is űzi ezt a sportot. most is épp otthon gyakorol :D

Tsutsu írta...

Azért remélem február 22-e előtt találkozunk. (Oda meg nem találkozni kell menni, hanem koncert élményre).

Lesz például egy remek úszás program szombaton. Csaba és Pisti is ott lesz..no meg én is:) Utána meleg vízben ücsörgés:) Utána beülhetnénk dumálni is, bár tudom du lesz és csak én mennék olyankor, de pl. a köpködőben egy makaróni elkészült, vagy elég melegszenya..:)

Tsutsu írta...

http://www.nemzetisport.hu/angol_labdarugas/a-szenzacios-swansea-dontos-buslakodhat-a-chelsea-2210727

A videót..

Pitti írta...

A labdaszedő biztos rendelkezik némi focista múlttal mert szépen eljátszotta a hattyú halálát.
Tény hogy belerugott a játékos,de a rúgás erejét a pufi kabátja sztem mind felfogta.

Tsutsu írta...

Köszi Pisti, ezért sem kommenteltem a videót mert féltem én lennék csak egyedül aki nem teljsen a srác oldalán van.

1. Szerintem kis surmó a gyerek, hogy ráfeküdt a labdára, belerúgni nem kell persze, de láthatóan "erőszak" nélkül nem adta volna a labdát..ami pedig a feladatuk lenne.
2. A rugás egy részét a kabát fogta fel..a másik meg szerintem a labdát érte a hasa alatt..tehát nagyon nem fájhatott.
3. A mozdulattal egyébként nagyon nem értek egyet - jogos a piroslap akár fájt akár nem.
4. A gyerek többet ne legyen labdaszedő. A labdaszedő dolga visszaadni a labdát, és nem szurkolni és akadályozni az ellenfelet.
5. Így "ingyen" lepacsizhatott jópár játékossal.
6. Nincs több megjegyzésem :)

Petya írta...

a labdát rúgta. ha nem azt rúgta volna hanem a labdaszedőt, akkor nem jött volna ki a túloldalt. vagy csak én gondolom rosszul? :)

csabinnyó írta...

jópofa ez a talicska freestyle, lehet én is kipróbálom a talicskámmal, amit tavaly vettem :)
kicsit egyszerűbbnek tűnik, mint naphosszat ganét hurcolászni :P

a ruszki maffiabérencet jogosan állították ki, és remélem, hogy Terryt is eltiltják pár meccsről majd reklamálásért, sőt, Drogba is kaphatna egy kis pénzbüntetést, mint volt játékos :)

ez lett volna a véleményem, ha nem mutatják a kis labdaszedő kocsog fejét

szomorú, hogy ez az olasz stílus ennyire elterjedt minden bajnokságban, minden szinten

mondjuk amin még nagyot röhögtem:

"...Ezzel végleg megpecsételődött a Chelsea sorsa, hiába jött be Fernando Torres, már ő sem tudott segíteni csapatán..."

Peti, a ladától/bömcsitől könnyes búcsút vettetek?

Hermann írta...

Neeeeeeeeeeeeeeeeee!

Petya írta...

még nem, de ha vkinek kell van egy eladó BMW/Lada :)

Pitti írta...

Mindkettőőőő????

Hermann írta...

Neeeeeeeeeeeeeee!

Petya írta...

amelyik hamarabb elmegy a hasznaltauto.hu-n, az megy. a másik marad. :)

Tsutsu írta...

Mégiscsak igazam volt: nem egy város rendezi a 2020-as EB-t, hanem több..pontosan 13 város..így biztos hogy lesz a közelben meccs..de szerintem gáz.

http://www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/euro-2020-13-varos-rendez-70-ezres-stadion-kell-a-dontohoz-2211253

Pitti írta...

Visszatérve a labdeszedő srácra:
http://sportgeza.hu/futball/2013/01/25/milliardos_labdaszedo/

Frank Klopas írta...

Csucsu: én konzervatív vagyok ilyen tekintetben, de ez szerintem jó ötlet!

Tsutsu írta...

Kinek hogyan telt a hétvége? Nagy a hallgatás. Valaki, új bejegyzés?

Frank Klopas írta...

Hófoci? :D

Dzsonasz írta...

inkább terem kéne, vagy volt már?
Pisti, Tsutsu, hétvégén úszás?
persze más is jöhet.

küldök este bejegyzést, ok?

Tsutsu írta...

Hétvégén két meccsünk is lesz..én csak úgy megyek, ha az egyik foci után tudunk menni, nem zsarolás mert én is terveztem menni, de csak akkor. Tehát szombat 15.00 vagy vasárnap 12.00 körül..inkább az első:)

Tsutsu írta...

Eddig üres a medence és talán nyitva is lesz.

Petya írta...

szerintem nem olyan rossz ez a 13 helyszín. így legalább tényleg EU bajnokság :)

Hermann írta...

Nekem nem tetszik, a hétvége meg fain volt.

Tsutsu írta...

Végre valaki:) Mitől volt fain? Bayern?:)

Hermann írta...

Ja például az! Meg volt egy kis sör is de téged ez nem hoz annyira lázba mint engem :) Ettem fasza boros tejszínes nyulat és még van belőle a hűtőben.

Frank Klopas írta...

PETKE: ÚJ BEJEGYZÉS! :DD