2012. december 20., csütörtök

Ezt kerestem a legutóbb, de nem találtam meg..klasszikus:)


92 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Áááááááááá :D

Csucsu, honnan vannak ilyen képeid? Valamelyik nap átmegyek egy pendrivvval!! :)

Pitti írta...

ezek szerint mégis

Végre egy rövid bejegyzés. Ezer köszönet Tsutsu!

Tsutsu írta...

Ez egyébként valami HÖK-ös kép volt, tehát nem mi készítettük, így mondhatni abszolút spontán:) Természetesen nem volt kérdés hogy lementem a képet:)

Szeretnék ám úszni, ám valahogy mégis mindig az nyer, hogy inkább maradok a melegben..:(:)

Popya írta...

hoppá, az előző bejegyzésbe írtam, így ide is átollózom:

bocsi, eddig tartott míg elolvastam a lemaradásomat a blogon...
Naná, hogy lesz mérleg! Csabi, szedd elő a listát (ne a feketét :))

Popya írta...

foci: nem ok

Frank Klopas írta...

Megtaláltam a RUHA listát tavalyról! :D

Pitti: Merel cipő, fekete kordbársony nadrág, piros pulcsi

Chu-Chu: világosbarna "V" cipő, koptatott kék farmer, csíkos kapucnis felső

Öregherr: "a bőr" cipő, kék farmer, Philip Russel felső

PopA: veszkócsizma, kék farmer, sötét-világos zöld-"barna" csíkos pulóver

NagyZed: barna őszi cipő, kordnadrág, kék csíkos felső

Macska: cipő: "S", kék nadrág, zöldkockás felső

Petkefater:Adidas cipő, "go Adon" [ezt kurvára nem tudtam kiolvasni] kord nadrág, zöld pulcsi

Radnai Balu: Tisza csuka, szürke gatya, zipzáros Sherpa pulcsi
Tényleg Balu élsz még? Ritkán hallom hangodat! :)

Poorlaszto: barna bőr félcipő, kék farmer, világos barna zipzáros felső

A kilók listáját viszem a Kürtbe :D

Lacás írta...

Huu sracok, en mar nagyon oreg vagyok ehhez:)

Lacás írta...

Emlekesztek PopyA krokodilcsizmajara, amit gyakorlatilag majdnem teljesen szetvertunk?

Popya írta...

jaja, betegeskedik kicsit, de azóta minden kürtre összetákolom annyira hogy kibírja az estét...

Petya írta...

krokodilcsizmaaaaaa :)))

Petya írta...

legközelebb ha van új bejegyzés írjátok már be mert nekem le van mentve az oldal és mindig az jelenik meg ami éppen aktuális persze csak akkor ha az már nem régi :) nekem a gyerek leköpte tejjel a zöld pulcsimat, remélem nem fog benneteket zavarni. :D

Tsutsu írta...

Nem gondoltam, hogy egy hibámért évekig fogok bűnhődni: Az az egyik legvékonyabb nadrágom:(:)

balu írta...

Klopas: Élek még, csak eltűntem kis időre! Most végigolvastam a blogot, elég jó bejegyzések voltak, grat a szerzőknek, rendesen volt comment pörgés is. Látszik, már mindenki unta a melót a végén :)
Megyek ma kürt karácsonyra! Már 2 hónapja nem sportolhattam betegség miatt, ez a mérlegelésen látszani is fog. Nem baj, lesz honnan nyerni jövőre :) Szilveszterkor idén nem leszünk itthon (Gyulára megyünk kirándulni).
A cigis „poénon” - így utólag - már jót nevettem. A másikat (Tsutsu) én is elhittem.

Pitti írta...

Istenem én már sírok, ma is 4re értem haza. :-( brühühűűű

Tsutsu írta...

Van hova fejlődni..:/

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DvfeW8sROH8

Pitti írta...

de ezt nem sarokkal csinálta amúgy

Hermann írta...

Tegnap Mózsa Lacinak szólítottak úgyhogy legalább ilyen formában ott voltál Lacás!

Frank Klopas írta...

Ti is másnaposok vagytok?

Hermann írta...

Én nem.

Frank Klopas írta...

Pedig a Kürt után már nem ittam.. Asszem.. De hasogat a fejem :)

Petya írta...

annyira én sem vagyok mint szoktam. Dombi Tamás szegény azt se tudta ki kicsoda :)

Hermann írta...

De vigaszdíjként legalább hozott sört! :)

Tsutsu írta...

Srácok, tegnap beszéltük hogy jó idő lesz a héten. Péntek vagy szombat foci 14.00 órától? Én az előbbire szavazok.

Péntek, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

En mindig ott vagyok veletek sracok!
Megha fizikailag nem is,gondolatban mindig!

Pitti írta...

Hát Tsutsu keddre és szerdára mondanak 9-10 fokot de péntek szombat már elég cidris.
Ha úgy alakul az idő akkor nekem szombat.

Tsutsu írta...

4-5 fokot mondanak. Szörnyűt és Billt be lehet írni.(mobilról nem tudom:-))

Lacás írta...

Tenyleg, felmerult egy kerdes: Billnek a Flavonos karrierjevel mi tortent??

Pitti írta...

Bill most Svájcban van, vagyis most 2 hétig itthon.

Boldog Karácsonyt emberek!

Tsutsu írta...

Kellemes ünnepeket mindenkinek!:)

ui:

Péntek, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Kosz az infot Pisti.Akkor ezek szerint otthagyta a PHD-t?

Kellemes unnepeket kivanok en is!

Popy írta...

Na, végre én is végigolvastam a bejegyzéseket. Király a kép! ;) Egyébként ha jól tudom, nem "szétvertünk"-et, hanem inkább "szétvertem"-et kellett volna írnia Mózsának. :))) Ja, és nekem a foci még kérdéses.

Popy írta...

Egyébként nagyon jó volt az este. Másnaposság nélkül!!!

Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

Pitti írta...

Péntek, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Pitti (csütörtökön derül ki)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Jaja, sokat és boldogat. :)

Srácok rajtam kívűl senki nem dolgozik két ünnep között hogy itt focikat szerveztek munkaidőbe??

Pitti írta...

Én itthon majd dolgozgatok, ha ez vígasztal.

Lacás írta...

Ezen a reklamon szakadtam a rohogestol egy par napja:
http://www.youtube.com/watch?v=flWP5raKlDI

Mondjuk otthon lehet jatszak, mindenesetre Bryant meg Messi szinesznek sem utolso:)

Tsutsu írta...

Én csütörtökön dolgozok..sajna

Frank Klopas írta...

Pentek nekem nem jó :(

Péntek, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Pitti (csütörtökön derül ki)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Frank Klopas írta...

Ja, a Lovardás 90es évek bulija érdekel valakit?

Frank Klopas írta...

Illetve, pénteken ha 16.00től játszanánk nekem is menne! Hm?

Tsutsu írta...

Nekem jó. Bill és Tamás azt mondta nekik bármikor jó...Akkor egyezzünk ki péntek 16.00-ban és akkor nagyobb körben lehet hirdetni, mert itt nem gyűlik a nép.

Frank Klopas írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Frank Klopas írta...

Akkor:

Péntek, 16.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Pitti (csütörtökön derül ki)
5. Frank Klopas
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Frank Klopas írta...

Srácok!

Erre nem akartok jönni?
http://www.lovarda.hu/index.php?menu=programs&pid=1173

Menjünk már! :D
Amerikai Lacás nem jössz? :D

Pitti írta...

Sztem ez Jánost érdekli a legjobban közülünk.
Valaki tud a társaságban korizni?
Én ma este el szeretnék menni, rámfér a gyakorlás. Érdekel vkit?

Tsutsu írta...

Péntek, 16.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Pitti (csütörtökön derül ki)
5. Frank Klopas
6. Tibi???
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Frank Klopas írta...

Péntek, 16.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Pitti (csütörtökön derül ki)
5. Frank Klopas
6. Tibi???
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Péntek, 16.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4.
5. Frank Klopas
6. Tibi???
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Foci helyszín a jégcsarnok mellett?
Utána Tsutsuéknál meleg tea? :-D

Hermann írta...

Péntek, 16.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4.
5. Frank Klopas
6. Tibi???
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9. Herr (csak ha nem esik az eső elég lesz a hideg is)
10.
11.
12.

Dzsonasz írta...

engem érdekelne, de nem leszek itthol
korizni tudok, de nem jó a ma. meg a korim sincs itthol
legközelebb hazahozom és tolhatjuk, régen sokat jártam már mondjuk sokat kopott a tudás hátrafele nem is tudok már menni

Tsutsu írta...

Akkor azt hiszem eldőlt, koncentráljunk csak 1-re:

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9. Herr (csak ha nem esik az eső elég lesz a hideg is)
10.
11.
12.

Legközelebb én is mennék korizni, de csak kicsit tudok:)

Vasárnap délelőtt megyek a Real Team kupára. (Azért délelőtt mert akkor több csapatot lehet látni a legjobbak közül.)

A péntek este úgy néz ki, hogy nekem nem jó.

Tsutsu írta...

Ja a Real Team-et azért írtam fel, hogy várom a jelentkezőket. Az időpont alkuképes:)

Idei utolsó munkanap..

Gombi írta...

Szombat, 14.00, műfű

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9. Herr (csak ha nem esik az eső elég lesz a hideg is)
10. Gombi
11.
12.

akkor jól értem srácok, hogy a jégcsarnok melletti műfűre megyünk?

Hermann írta...

Szerintem jól érted.

Tsutsu írta...

Upsz:)

Szombat, 14.00, műfű (Jégcsarnok mellett)

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9. Herr (csak ha nem esik az eső elég lesz a hideg is)
10. Gombi
11.
12.

Tsutsu írta...

Utólag Boldog István és János napot kívánok!:)

Tsutsu írta...

1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9. Herr
10. Gombi
11. Ricsi

Már csak 1 hely van

Lacás írta...

Jol hangzik a 90-es evek bulija,furcsa, hogy nincs ra tul sok jelentkezo.
Amerikai Lacas most ezt is kihagyja, de lesz meg ilyen kozos buli igerem!

Jo focizast sracok!Latjatok Tsutsu milyen ugyesen dominal fociszervezesben,epphogy csak le kell ugrania:)

Dzsonasz írta...

köszi szépen a köszöntést Pitta. nekem még nem volt utólag :D

Tsutsu írta...

Ugye, de nincs semmi érdekem, hogy itt legyen a foci, csak mindenki műfűre akar jönni és ezt könnyű lefoglalni;)

Én szívesen mentem volna a Retro-ra, de nálunk a karácsonyi családi programok nagyon kihúzódtak..

Csak a Boldogra vonatkozott az "és":)

Tsutsu írta...

‎1. Tsutsu
2. Bill
3. SirNyű
4. Frank Klopas
5. Tibi
6. Ati
7. NI Fallon
8. Pitti
9. Herr
10. Gombi
11. Ricsi
12. Popya

Tsutsu írta...

Pitti, a meleg tea OK:)

Petya írta...

jó focizást! remélem senki nem fog megfázni közületek :)

Tsutsu írta...

Történelmi foci lesz az tuti, nem tudom fociztunk-e már szabadban december legvégén..:)

Tsutsu írta...

Real team kupára holnap délelőtt nem akar valaki jönni?

Frank Klopas írta...

Ez a foci kurva jó volt!

Én még benne lennék még egyben, akár 31.-én ugyanilyenkor.
Van rá érdeklődő?

Csucsu-pálya, Tócóskert 12.31 13.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Klopas ez hülye ötlet de rajtam ne múljon! :)

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 13.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3. Hermann
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

:)

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 13.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3. Hermann
4. Tsutsu
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Mivel nekem mindegy és hogy legyen esélye az kupaverseny éllovasainak, akik ma csúnyán leszerepeltek. :D
Ja most jut eszembe hogy az előző két év aranylabdása a győztes csapatban játszott. (tényleg működik ez Csaba)

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 13.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3. Hermann
4. Tsutsu
5. Pitti
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Előző 2? Nem 3..vagy ne vegyük még készpénznek?:)

Nagyzee írta...

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 13.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3. Hermann
4. Tsutsu
5. Pitti
6. Nagyzé
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Nagyzee írta...

A Tesco és az Auchan megőrjít. Mindkettőben 50-75%-os Lego kiárusítás indult, az Auchanból még sikerült is elhozni mindent, de a Tescóban már több olyan cuccot ott kellett hagynom, amelyeken 50-150%-os hasznot tudnék csinálni elég gyorsan. És vidéki Tescókban még csak nem is jártam...:s

'csába!

Pitti írta...

Mi az akadálya, hogy ne vedd meg azokat?

Nagyzee írta...

Természetesen a pénzhiány. Túl kicsi vagyok ahhoz, hogy csak úgy kipucoljak 1-2 Tescót. Pedig ezen szépen meg lehetne gazdagodni. Azért amennyire tudtam, bevásároltam.

Pitti írta...

Csaba már csak négy embert kell találnod!

Hajrá!

Frank Klopas írta...

Pitti: már annyit se! :)
Ja, srácok! A 10.30 jó? Érkezett egy ilyen kérés, néhányatokkal beszéltem és oké, de visítson akinek nem jó!

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 10.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3. Hermann
4. Tsutsu
5. Pitti
6. Nagyzé
7. Prekop
8. Gombor
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Nekem ok. Emberek én az izomláztól úgy mozgok mint Frankeinstein.

Hermann írta...

Sajnálom srácok derék probléma miatt kénytelen vagyok kihúzni magam a listáról :(

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 10.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3.
4. Tsutsu
5. Pitti
6. Nagyzé
7. Prekop
8. Gombor
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Ejnye Herr, ez nem derek:)

Tsutsu írta...

Csucsu-pálya, Tócóvölgy 12.31 10.30
1. Nagy Csaba
2. Gál Sándor
3. SirNyű
4. Tsutsu
5. Pitti
6. Nagyzé
7. Prekop
8. Gombor
9. Sz. Ákos
10.
11.
12.

Aki még nem jön: Varga Ádám, Tibi, Rics, Bill, PopyA, Popy L, Mátyus Csabi, Sz Balázs


Csaba, hívod a cimborádat?

Tsutsu írta...

Bálint , Farkas Tomi sem jön.Campusra kell menni, mert a műfű foglalt.

Tsutsu írta...

Nem bánom, hogy elmaradt a foci, mert mocsok hideg van, de a sok időt és pénzt amit a szervezésére szántam azt sajnálom..:/

Ma holnap csinálok egy táblázatot, ahol tudjuk vezetni, hogy ki kinek szólt, és akkor talán egyszerűbb lesz a szervezés.

Pitti írta...

na ez jó ötlet

Nagyzee írta...

Hajnal 1-kor kaptam sms-t Csabától, hogy nem 13:30-kor lesz, és nem a Jégcsarnoknál. Így nem tudtam menni, de már reagálni sem, mert nem is voltam fent már akkor.

Egyébként ki merre szilveszterezik?

Lacás írta...

Nagyzee, emlekszel mikor azt mondtad nekem?: "Laci, ugye te tudod, hogy sose fogsz kozenk tartozni?":)

Ez meg azokbol az idokbol valo, mikor meg az Otiba, Vogel..tarsasaggal neha en is leguritottam egy pofa sort, de Nagyzee gyorsan raebresztett a dolgok allasara:)

Tsutsu írta...

Boldog Új Évet Mindenkinek!:)

Popy írta...

Én is boldog új évet kívánok mindenkinek!

Hermann írta...

Lacás neked milyen állapotban jutnak eszedbe ilyen dolgok?

Boldog Új Évet!

Petya írta...

srácok boldogat és újat! :)

Laci imádom mikor rádjön a szentimentalizmus. Ilyenkor hiányzol igazán. Tényleg, mikor jössz haza? Van már valami terv? Lassan 1.5 éve vagy kint.

Hermann írta...

Peti rá kell döbbentselek hogy bizony már több mint 1,5 éve hiányoljuk Laci szellemes mondatait.

Frank Klopas írta...

PETKE: VAN ÚJ BEJEGYZÉS :)