2013. április 13., szombat

A meccs amire örökké emlékezni fogunk: Loki - Eger 3-0

Új nap, új remények: ma csodára számítottunk (=megverni a mumus Egert hazai pályán) így mindenki aki tehette eljött a mai a meccsre, mindenki, még a divatszurkolók is:



(KZ szerint unalmas volt a meccs)




Még a lepkék is csatlakoztak a brazil esőerdőkből, akik élvezték a tavaszi napsütést:


Kula'bának több helyzete volt, de mindegyikért keményen megdolgozott:


És a legfontosabb!!A második gól. (Mint látható most ismerkedek a videó funkcióval, de nem vágtam meg a háttérben zajló beszélgetés miatt.)



42 megjegyzés:

Hermann írta...

Hogy szórta!!!!!!!!

Petya írta...

nagy király, tényleg hogy szórta. :)

lepke, divatszurkolók, minden volt itt

do the poznan - erről beszéltem, és ezt alkalmazta a kissrác.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/3389828/Man-City-fans-are-doing-the-Poznan.html

Tsutsu írta...

Akkor ő jóval felkészültebb mint mi, ő már pár évesen alkalmaz olyan technikákat, amiről mi még csak beszélünk:)

Pitti írta...

Jó hogy nem vetted le a hangot a videóról Tsutsu. Ezzekkel a kommentátor hangokkal sokkal érdekesebb volt mint a TVben.

Tsutsu írta...

Gombi mekkora jós volt :)

Petya írta...

Jaja, nagy király volt. egyszer fel kéne venni az egész meccset, sztem szórakoztatóbb lenne mint a kommentár.

más, Zoli, nincs megemlítve a neved. vagy mi történt?

http://www.origo.hu/gazdasag/20130415-strategiai-egyuttmukodesi-megallapodast-kotott-a-kormany-es-a-lego-manufacturing.html

Tsutsu írta...

Látta valaki a The Words - Lopott szavakat?

Tsutsu írta...

Láttátok az Attraction árnyékszínház sikerét a britt tehetségkutatóban? A kapcsolódó zenekar számaival nosztalgiáztunk, nektek is küldök egy igazi romantikus darabot szeretettel :):)

http://www.youtube.com/watch?v=fRzYiGOlxDk

Lacás írta...

Nagyon jok a kepek! Biztato jel, hogy valoban ujra lathato a remeny az arcotokon! Remeljuk nem a sor az oka:)

Ki az a Talmacs Tihamer?????

Petya írta...

ki az a Talmacs Tihamer?

http://www.youtube.com/watch?v=phGyJyp3MBg

Hermann írta...

Nekem egy ismerősöm aki épp tesztelés alatt áll a Flavonban.

Pitti írta...

http://www.origo.hu/idojaras/20130416-oriascsigak-ellen-kuzdenek-floridaban-miami-invaziv-faj-csigahaz.html

Lacás írta...

Hallottam en is a csiguszok invaziojarol:) Biztosithatlak titeket, hogy semmmi kozom hozza!

Szegeny Tihamernek viszont ki valasztott nevet? Bar nalam meg igy is a Bendeguz a topelso:)

Tegnap akkora palmabogarral kuzdottem, hogy az elkepzelhetetlen!
A Raid-et nem talaltam, igy fujtam ra mar mindent, amit talaltam, megis csak ment es ment tovabb.
Peca mondta, hogy legkozelebb tapossam el nyugodtan, de nem akartam bealdozni a papucsom..
Regen volt ilyenre pelda, ismet minden nap kell mosogatni:):(

Klopasz, Vivi udvozol, meg a Horvath family!

Tsutsu írta...

Itt a nyár:)

Lacás írta...

Akkor indulhat a haverfoci szezon.

Tsutsu,ki van a baloldaladon az egyik kepen??
Csak nem az oreg Szat?

Tsutsu írta...

Gombira gondolsz?:)

Dzsonasz írta...

edzőbuktatás

Tsutsu írta...

Valakinek nem kell akváriumba életerős vízinövény?

Lacás írta...

Szerintem mostanaban Janos es Nagyze a 2 leghatalmasabb a blogon:)

Az komolyan Gombi???Bar az a kep nem a legjobb minosegu.

Most neztem a Words-ot Tsutsu,egesz jo kis film.

Petya írta...

mekkora? ha kisméretű, akkor jöhet. :) ja egy focit nyomhatnánk a hétvégén. vagy május 1-én :)

Popy írta...

Én is láttam a filmet (The Words). Nekem is tetszett.

Tsutsu írta...

Jut eszembe Peti, tőled kaptam..ne adjak belőle vissza?:)

Hermann írta...

Nekem csak vasárnap jó a foci vagy május 1-én.

Pitti írta...

Láttátok már milyen fasza helyen volt Laci?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=348089761959728&set=at.348088355293202.1073741825.100002761206800.1504482205&type=1&theater

De mintha a víztől még mindig idegenkedne. :-)

Pitti írta...

Május 1. haverfoci a Tsutsupályán mikor legye délelőtt vagy délután?

csabinnyó írta...

Blue springset nekünk is megmutatták, tényleg szép hely. Sok búvár volt, meg pár aligátor vagy hogy nevezik az ottani hüllőket. Kicsit olyan volt, mint a helyiek Fancsika tava :)
Még arra is emlékszem, hogy akartunk ott a helyi büfében kajálni, de csak mikrózott hamburgert meg hotdogot árultak. Ez meg is látszott az embereken...:)

Lacás írta...

Lamantinok(tengeri tehen) vannak eleg sokan, meg jo nagy halak.
Nem vittem valtogatyat,egy fecskeben meg csak nem vallalom be a furdest:)
Annyira nem volt mely, legkozelebb bele is megyek!
A viz nagyon tiszta, iszonyat jo viz alatti kepeket csinaltak Pecaek.
Grilleztunk es soroztunk, a kepen mar nagyon tele voltam..

Petya írta...

sziasztok Urak/Hölgyek!

Meghívó

Szeretettel meghívjuk kedves barátainkat (meg másokat is akik olvassák) hogy Andrea névnapot velünk ünnepeljék szeretetben békességben, egy Hermann-féle pörkölt elkészítése és elfogyasztása közben.

Cím: Kiss Ernő u 5
Időpont: Vasárnap 1400

Aki jön kérem jelezze, mert húst úgy kell vennünk.

1. Andi
2. Patrik
3. Petya

Hermann írta...

Mi köszönettel elfogadjuk a meghívást!

1. Andi
2. Patrik
3. Petya
4. Tünde
5. Hermann

Petya írta...

Hát igen, valakinek meg kell főzni :)

Tsutsu írta...

Srácok, ahogy azt már sokan tudják hamarosan (ma/holnap) lesz bejegyzés Gergő érkezéséről, de képeket még össze kell szedni..ilyenek. Fontos kérdés még, hogy ki az aki tudna nekem segíteni tejfakasztásban. Illetve nem ez a kérdés hanem, hogy hol legyen. A mikor eldőlt: 33 órája nem aludtam, így ma biztos nem lesz. Holnap viszont annál inkább lehetne. Az Ibolyát mondanám persze, de lesz BL meccs is. Ötleteket várok. 7vége nem lehet, mert akkor jó eséllyel már mind3an itthon leszünk.

Petya írta...

nem lenne jobb csütörtök? akkor már jobban tudnánk látni mindent, meccs se lenne, lehetne bárhova menni (ibolya persze alap). nekem is harmadnapra volt, másnapra még necces sztem - de persze Te tudod én oda megyek ahol Ti ünnepeltek.

ja és gratulálok, úgy néz ki 2-2 :)))

Hermann írta...

Május 1. 14:30 foci jégcsarnok műfű (lehet később is csak dőljön el minél hamarabb hogy lefoglaljam)

1. Hermann

Pitti írta...

Május 1. 14:30 foci jégcsarnok műfű (lehet később is csak dőljön el minél hamarabb hogy lefoglaljam)

1. Hermann
2. Pitti

csabinnyó írta...

bakker Csucsu, a képek miatt kapcsoltam be a gépet...:)

én megyek amikor mondjátok, de lehet pálinka helyett tejjel fakasztanék így betegen inkább

Peti köszi a meghívást, ha nem Hernyó főzne, még lehet mennénk is :P

csabinnyó írta...

BUNDA!

csabinnyó írta...

Petya, igazad volt, Kassaiék tényleg elcsalják a meccset
pedig nem lett volna rászorulva a Bayern, de így kis esélyt se kap a Barca a visszavágóra

csabinnyó írta...

mikor jön már az új bejegyzés? :)

Hermann írta...

Tsutsu most indul haza 1 óra múlva jön az új bejegyzés!

Tsutsu írta...

Képek feltöltése folyamatban..Peti a különbség, hogy ti este szültetek, azaz a 2. nap éjszaka..kb 28 óra volt szülés után, nekünk az első éjszaka van 21 órára:)

De jó a csütörtök, több idő van..és akkor lehet Ibolya.

Tsutsu írta...

új bejegyzés

Tsutsu írta...

Srácok, akkor csütörtökön Ibolya, kb 8-tól, ti mehetettek korábban:)