2014. február 4., kedd

Österreich, Saalbach-Hintergelemm 2014.01.25 - 02.01

Akkor ahogy ígértem és a nép akarta íme az új bejegyzés képekben.

A banda mínusz 1 fő:


Amikor beléptünk az apartmanba ezt láttuk bentről:

Kilépve a teraszajtón pedig ezt:

Jobb oldalt a szállásunk, bal oldalt a pálya amin nap mint nap hazacsúsztunk:

A liszt egyik legjobb hasznosítása a gőzgombóc    

Egy elégedett vendég:

Merengeni is volt idő:

Egy panorámakép:

Leongang felett PJ és Miki összebújtak kicsit:

Akció közben, háttérben talán Saalbach:

A megahütte:

32 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Elég jó lehetett!

Petya írta...

ja fasza lehetett, de a születésnapi ivás se volt rossz :)

Dzsoni bácsi te fejkamerával nyomtad mint Sumi?

Tsutsu írta...

Nagyon jók a képek, nem tűnik rossz helynek :)

Pitti írta...

Peti nem jöttem ám üres kézzel. Mikor látogathatlak meg?

Dzsonasz írta...

Jaja azzal, meg még estem is sztem akkorát, csak felfogott a szűzhó és nem volt alatta szikla. Szülinapi buliról szivárogtassatok már ki vmit :)

Tsutsu írta...

Végeredmény: DVSC - CSZKA Szófia 2-2
A góljainkat Kulcsár Tamás szerezte, Volas büntetőt hibázott a végén.

Frank Klopas írta...

Volt egy jó kis Jörg féle pálesz..

Petya írta...

Én annyit tudok hogy Katinka párnája a tisztítóban végezte... :)

Dzsonasz írta...

Oh my gosh... Nem tudtál hazamenni olyan durva volt? ;)

Frank Klopas írta...

Sajnos az én voltam..:D

Hermann írta...

Haza tudott volna menni de NagyZé nem merte elengedni :)

Tsutsu írta...

Itt senki nem mond semmit, mindig mindeki csak a facebookon?

Hermann írta...

Biztos mindenki Mózsára vár :-)

Petya írta...

a facebook megöli a blogot. pedig ez előbb volt :)

Pitti írta...

2007ben már volt facebook

Pitti írta...

2007ben már volt facebook

Hermann írta...

De az akkor még senkit nem érdekelt.

csabinnyó írta...

Engem most se :)
Finom özsteaket csinàltam a hétvégén, és várom már a flekken szezont.
Vkinek nincs fullHDra optimalizàlt iGo primoja, vagy nem szànna meg egy encore meghívóval?

Dzsonasz írta...

tényleg nem annyira pörög a blog. persze ez tényleg akkor lenne jó, ha az eredeti szellemiségét követné kicsit a dolog, aki külföldön van, az vezérli főleg... igen Laci ez kritika volt.
Peti te hétvégén sulizol? ha igen pénteken tolhatnánk egy söcit... aznap veszik ki a varratot, meg kell ünnepelni ;) sztem jövő héten meg hazamegyek, s otthon is tolhatnánk egy bulifélét, hm?

Petya írta...

János rendes vagy hogy kérdezed, megyek pénteken de szombaton vizsgázunk 2 tárgyból szóval most biztos nem, viszont következő hétvégén benne vagyok itthon bármiben. azért a kivett varrattra én nem innék sokat a helyedben - vagy pont hogy fertőtleníteni kell? :)

Petya írta...

Srácok jövő héten jön Ted, 16-22 lesz itt. Egyik nap összehozhatnánk valamit, csak lehet most nem kéne hagyni fizetni :))

Hermann írta...

Nem az imperialista elnyomó fizetett? :)

Dzsonasz írta...

Na akkor jövő héten péntek szombat otthon vagyok. Ez a programterv főleg Pittára vonatkozik, de bárki bármelyik részébe becsatlakozhat a családosok közül is...
Péntek sörözés szombat termál este buli
Ezt a varrat dolgot nem tudom, azt gondoltam ez már csak formalitás, de majd rákérdezek :) még fáj mindenesetre :(

Pitti írta...

Csabi add meg a mailcímed és kapod az ncore meghívót

Hermann írta...

Én úgy emlékszem a varratszedés után már azt lehetett csinálni amit akartál.

Jövő péntek sör megfelel. Termál kizárt :)

Ha hétfőn este mentek Tedezni akkor mindenképpen, a többi nap kérdéses legalábbis az hogy meddig tudok majd maradni :)

csabinnyó írta...

ha jön Ted, foglalok egy asztalt az Ikonba, és hívom a dédit is, ok?
:)
Köszi az encore-os helpet skacok.

János, neked midet varrták? a fejkamerával megörökítetted esetleg?:)

Dzsonasz írta...

Fogam űrjét :) nem mertem elvinni, mert úgy jártam volna mint Csaba a kenéziben mikor kamerázta a lábának összevarrását :)

csabinnyó írta...

Pitti, megváltozott a számod? Nem kaptál sms-t vagy csak nem akartál válaszolni? : )

Petike, sikerült, köszönöm.

Tsutsu írta...


Valakit érdekel ez a program? Én jövő héten veszek rá jegyet.

2004-2014 Road Tavaszi Jubileumi Turné!

2014.03.29 (szombat) Debrecen / Lovarda, Kassai u. 26

18:00 - Kapunyitás
19:00 - Dorothy zenekar lemezbemutató koncert
20:00 - Road AKUSZTIK
21:00 - Leander Rising koncert
22:30 - Road METAL

Pitti írta...

nem kaptál meghívót Csabi?

Pitti írta...

Elírtam a mail címet ezért nem kaptál meghívót Csabi de most már jó lesz.

balu írta...

A héten pénteki vagy más sörözés részemről is rendben. Majd szóljatok hová s mikor.

János/Pisti, ez aztán pályaszállás volt :) szép képek.

Állítólag május 1. a stadionnyitó. Köszi Herr a bérletet!