2014. október 18., szombat

Austin I

Gondoltam, itt válaszolok a kérdésekre. Az út elment, az első gép késett fél órát így Londonban csak 90 percem volt átszállni. Nem tudom ki tette meg az utat a 3-as és 5-ös terminál között, hát nem volt egyszerű..mondjuk 10 percet elbuktam, hogy a pesti reptéren 1000 Ft-ért vett narancslémet bennehagytam a táskában így kikaptak a sorból. a London - Austin út elrepült, a 9 óra mintha 18 lett volna. Godzilla és a 300 második részét néztem meg. Előbbit csak az ellenségeimnek ajánlom. A reptérre Sanyi kijött elém, jó fej volt, aztán meglepődtem a kocsin amit kaptam, utána jött az első automata váltós vezetésem. 1-2 perc alatt megszoktam és tényleg olyan mint a dodgem/dodzsem , de remélem nem töröm össze.:) A munkával némi lemaradásban vagyok, így ma este dolgozok, de hétvége szabad, és ha minden jól megy akkor hét közepére végzünk is feladatok nagyrészével, így lesz idő körbenézni, kocsikázni. Jövő péntek este - hétfő délelőtt között meg Sanyival megtesszük az Austin - Orlando - Daytona - Orlando - Atlanta - Austin útvonalat, hogy csináljak Laciról pár képet.:)
Az amcsik felettébb jól beszélnek angolul, a recepciós néger leányzó annyira jól hogy alig értem. Ha hazaértem rakok fel érdekesebb képeket, de számomra ez is az, úgy érzem otthon ilyen kocsim egy ideig nem lesz. Aki ismer tudja nem nagyon tudok főzni, de itt már kétszer is főztem. Tegnap húsgolyós tészta, ma Lasagne. Nem is nehéz, Mondjuk ma nehezen nyílt ki a doboz, de kiváló izűre sikerült megmikrózni.


50 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Kulabá gólt lőtt a PSG-nek!

Dzsonasz írta...

jó szórakozást Tsuts, sztem eszek ma egy hamburgert hogy kapjak én is egy kis feelinget. remélem neked még nincs ott csömöröd tőle :D

Tsutsu írta...

Még csak egyet ettem, de majd pótolom.

Hermann írta...

Tsutsu nem akarlak elkeseríteni de tényleg nem lesz ilyen autód :( A lényeg hogy próbáld meg élvezni a helyzetet ne úgy mint K. Péter debreceni lakos korábban :) Tényleg azért remélem holnap nézed online a Vidi-Lokit :)

Ma hallottam a Kossuth rádióban egy színdarabi idézetet:
- Ne ijedj meg! Fiam, ha megijedtél mindig igyál egy sört.
- De te is megjedtél!
- Csak a sörért.

Tényleg a bérleted itt hagytad? Biztos lesz hiéna bőséggel aki lecsapna rá a fradi meccsre? :)

Tsutsu írta...

Peti nem élvezte a kocsit?:)
Sanyinál nézzük vasárnap délelőtti programnak nem tudnék jobbat elképzelni. :)

A bérletem otthon van. A jegy a mai meccsre kinyomtatva. Köszi a tippet Herr, nem voltam felkészülve a hétvégére.

Frank Klopas írta...

Az első hiénaként jelentkezem bérletre! :D
Megkaphatom, lécci-lécci!

Lacás írta...

Hatha Dzsoni nem latta az uzenetet:

Ja Tsuts,mi ujsag? Milyen volt az ut?Milyenek az amcsik?:)

Dzson,meg annyira nem hiztam el es meg a tokam is egesz turheto meretet olt. Egy kicsit lealltam egy ideje a fankrol,miota 2 gyokerkezelest be kellett adni a fogorvosnal.Szerencsere talaltam egy ormeny csavot,aki jol dolgozik es eleg olcson.:)Angolul nem nagyon tud,de a fogakhoz ert.senki se tokeletes:)

Tsuts,Csonto Balazs jon vegul?jo lenne:)

Idokozben kiderult, hogy tobb, mint valoszinu Csonto Balazs is jon Floridaba a jovo heten:)Nagyon komoly!

A Godzillat egy paran Petyaek megneztek a moziban (engem nem tudtak ravenni), de majdnem felalltak a kozepe fele.Es vicc, hogy a 300 2.-t is ugyenez a csapat nezte es azt mondtak, hogy az is mocsok szar volt:)Szoval hosszu volt az ut Tsuts:)
Tsutsu, nem a kocsi a lenyeg, hanem az, hogy elvigyen A-bol B-be!Persze azert mindenkinek vannak almai, meg nem jo lerobbanni a vilag vegen..

A meccset neztetek, verge valami siker!Igy mar lehet, hogy tobb hyena is bejelentkezik a jegyert, bar mar Klopasz az elso, aki mar kaparja a falat, annyira varja a meccset:)

Tsutsu írta...

Sajnos én ilyen vagyok Laci, igen is lényeg a kocsi..sajnálni fogom, hogy elbúcsúzok tőle, elég más érzés:) Sanyival ma San Antonio-ban voltunk, természetsen a Loki meccs és egy hambi után :)

Tsutsu írta...

Ja aki nem látta még voltunk szintén Sanyival Longhorn meccsen. Majd a legfelső sorban döbbenetes volt. Volt a két lelátó között felelgetős, de annyira nem volt jó jó mint otthon mikor 20e ember csinálta..vagy mint a Puskásban.

Pitti írta...

Gondolom Balázs bérlete maradhat nálam a következő meccsre is. :)

Hermann írta...

Merész vagy Pisti :)

Dzsonasz írta...

na végre zajlik a blog. hallottam hogy Sconti kiköltözik Washingtonba. Zsoldos ő is :D Majd kérdezd meg tőle, hogy megtartotta e az azóta öregeskedő Mercedesét :D ? emlékeztek erre (vs. Seat)
Tsutsu, durva ez a stadion. De ez egyetemi bajnokság volt, vagy mi? Meg tudják ott oldani ennyi emberre, hogy kulturáltan menjen a be, kiengedés?

Hermann írta...

Egyetem bajnoki volt Dzsoni bácsi!

Tsutsu írta...

100.000 fős a stadion...de nemsokára bővitik, azt 115, majd 125-re. Voltak kb 80.000-85.000. a környező 1-2 km-en belül a parkolókban tv-kel, longhorn-os székekkel kipakolva sütöttek, söröztek az emberek. Az emberek több mint 99%-a Longhornos narancssárga pólóban/mezben volt, a többiek longhornos, de más színű pólóban. Ezért is vettünk maguknak is, tényleg durván kilógtunk. Majd rakok ide még fel képeket. 1-es kapunál érkeztünk és 7.hez kellett menni, addig 4 ajándékbolt, kb 30-40 beléptető ember. 8 mozgólépcső felfele, mindegyik végén 2-2 ember aki segít merre kell menni, még akkor is ha nem lehet csak egyfele. Olyan gyorsan lehet bejutni, mint egy Loki Pápa meccsre. Tényleg döbbenetes volt minden szempontból..és igen ez egy egyetemi csapat. Bár preseason Péntekre van jegyünk Orlando - Dallas kosármeccsre (8$), jövő kedden már éles Spurs - Dallas meccs lenne..ott 230$ a legolcsóbb, azt hiszem skippeljük :(:) (Ez a meccs 32$ volt) Kár hogy NHL nincs, illetve a következő Longhorn meccsre is kimennék, de az 8-án lesz csak.

És ha Herr nem ír rám, le is maradtunk volna róla.(Jutalmának egyrésze már a táskámban:)) Ha tudtok valami hasonlóról a közelben szóljatok:)

Tsutsu írta...

Dallasba is szivesen átmennék, egyrészt körbe nézni, másrészt jó ezt a kocsit vezetni :)

Petya írta...

Csucs szerintem nézd meg a Southfork Ranch-et :)

http://www.southforkranch.com/southfork/

Petya írta...

Amúgy ez az autó egy sima Ford Mondeo nagy motorral meg automata váltóval nem?

Frank Klopas írta...

Annak tűnik, csak gondolom kibaszott bivaly motorral, ahogy az amcsikat ismerem..
Csucs, milyen motor van benne?

Petya írta...

srácok bocs hogy munkaidőben ilyet osztok meg, de ebből egyszerűen nem maradhattok ki :)

https://www.youtube.com/watch?v=Br-d5u9Otj0

Petya írta...

Szerintem max 2.4-es szívó négyhengeres :)

Hermann írta...

Bocsánat kérés elfogadva! :)

Pitti írta...

Nagyon komoly munka folyik felétek Peti úgy látom. :)

Petya írta...

pont a komoly munkát kell feldobni. ha nem dolgoznánk komolyan, nem kéne motivációs videókat nézni.

csabinnyó írta...

2.5 literes Fusion, helyette arban egy camarot vagy mustangot kertem volna ;)
Udv Lacasnak!!

Lacás írta...

Kosz Csabi!udv neked is innen!

Tenyleg Tsuts,ha ennyire megy a vezetes majd a Monte Carlo t is hajthatod.Igy legalabb felszabadultabban tudok majd sorozni :-)

Tsutsu írta...

http://loki.blog.nepsport.hu/archives/2014/10/22/Loki_Dream_Team_2000s_-_Kozeppalyasok_es_csatarok/

Nagyjából ezekre szavaztam, kövezzetek meg de talán Dombi a kivétel.

Tsutsu írta...

Meg én Habira szavaztam

Dzsonasz írta...

Megyek haza a negynaposra :) remelem a focit nem mossa el az eso. Ha lesz meg mas program is szoljatok

Lacás írta...

Figyu ,tsuts,balazs jon penteken?most meg nem irt semmit.

Tsutsu írta...

Laci expedíció elkezdődött :)

Tsutsu írta...

Ha minden jól megy akkor este lesz egy bejegyzés napfényes Floridában sinylödö barátunk mindennapjairól.:)

Pitti írta...

Tsuts majd juttasd eszembe, hogy tegyek fel egy dél-amerikával kapcsolatos kérdést!

Tsutsu írta...

Ok, még mindig nincs új bejegyzés, ha megrtam a teljestményértékelésemet akkor jön az is. Igyekszek :)

Hermann írta...

Helyes helyes!

Hermann írta...

Valami azt súgja Tsutsu hogy a bejegyzés már itthoni lesz nem?! :)

Tsutsu írta...

Korábban meg akarom írni, de holnap reggel még begyűjtöm a képeket Sanyitól, mert van egy amit ha nem rakok fel Laci megöl.

Tsutsu írta...

Londonban lesz kemény 5 órám..:/

Pitti írta...

Már én is nagyon várom az új bejegyzést.
Nem kellett volna olyan korán beharangozni.

Pitti írta...

Ismét jelzem, hogy a dél-amerikai vonatkozású részeket se hagyd ki a beszámolóból Tsuts!

Frank Klopas írta...

Dél-Amerika is legyen, bejegyzés is legyen! De izibe!

Lacás írta...

Latom Pisti nagyon izgatnak a maganeletemre vonatkozo dolgok :-)

Tsutsu írta...

Korai volt az ígéret, de legalább volt mit várni a Kecskemét - Puskás mellett. ;) a fejemben megvan a bejegZes es a képek a gépen. Sajnos a jónevű reptéren nincs korlátlan ingyenes WiFi így tenyleg otthonról megy majd a bejegyzés. En szívesebben érnek Magyarországról es nem Dél Amerikáról de ezt Lacinak is mondtam.. De erről a témáról nem írok Laci majd kommenteli ha akarja :) Bocsi a hibákért de zötyög a transzfer

Lacás írta...

Ma volt Halloween a munkahelyen, en rendornek oltoztem.Meg a tulajt is letartoztattam, szerencsere joneven vette:)
Herr, legalabb egy par ora erejeig en is atelhettem milyen is a rendorelet.:)

Pisti, az ecuadori csajt sajnos kirugta a fonokasszony, megy Tallahasse-be(remelem igy irjak) sulizgatni,szoval a Del-amerikai vonalrol ennyi!

Lacás írta...

Tsutsu, megerkeztel?Minden okes? Szenzacios volt, hogy jottetek!Igen, ha azt a bizonyos kepet nem rakot fel, rejtozz el, de rendesen, mert megtalallak:)

Pitti írta...

Hát sajnálom, azt hittem jobb hírekkel szolgálsz Laci.

Pitti írta...

Hát sajnálom, azt hittem jobb hírekkel szolgálsz Laci.

Lacás írta...

Igazabol most erzem magam a legjobban itt.Vegre nem dolgozok annyit,azt csinalok szabadidomben,amit szeretek (heti 5 tenisz,minimum 1 foci)...

Na es nalad mi ujsag Pi

Lacás írta...

Marmint Pisti.bec

Tsutsu írta...

Új bejegyzés..pár perc

Tsutsu írta...

Kész is. Legyen örömködés:)