2014. november 1., szombat

Lacink mindennapjai

Annyira sok minden történt az előző 2 hétben, hogy egy trilógiára vállalkoztam. Az első részben bemutatom Laci mindennapjait (úgyis kértétek, hogy csináljak róla sok képet.) A másodikban a közös hétvégénket mutatom be, az utolsó befejező rész az én 2 hetemről fog szólni. Remélem mindenkinek tetszenek a képek és nem bánjátok a 12 kép scrollozását:)

Laci ebben a házban lakik, a vendégeket szívesen várná az alábbi módon, ha nem kellene elkocsikázni értük Orlandoba. (Nem véletlenül költöztek ide, 1901, éppen ebben az évben jelent meg az Egri csillagok.): 

Szép rend fogad mindenkit, bár korántsem biztos hogy minden nap ilyen állapotok uralkodnak. A nappali-konyha modern és szép. A bérleti díj olcsóbb mint a hasonló lakásoké Austinban. A 800-900 $-os albérleti díjak azért húzósak lennének a magyar fizetéseknek. Feladvány: Ha két 2 embernek 2 éjszakára 2 kényelmes kanapé elég, akkor 3 embernek 3 éjszakára hány kényelmes kanapé elég?


Kiváló szakács hírében álló barátunk akár 8 tojásból is tud bacon-ös rántottát csinálni, úgy hogy oda sem néz:


Továbbra is egészségesen él Laci a cukor és szénhidrát országában, minden nap egy feles 100%-os gyümölcslé:


Elszántam megy munkába minden reggel. Jobban élvezi a mostani munkát mint a régit. Kevesebbet keres, de több a szabadidő és érdekesebb a munka. Lányból is több van a munkahelyen. Aki még nem tudná, egy laborban dolgozik, ahol kozmetikai és sport krémet is kevernek. (Igaz mindkettőt). Laci adja a hozzávalókat, de le van tesztelve mielőtt kimegy a vevőkhöz :)


Kilátás a lakásajtóból, nemcsoda hogy minden második nap depressziós:


Nagyon hiányzunk neki, sokat gondol ránk, de itt is talált magának új barátokat. Heti több napot teniszezik, jár focizni és néha fut 1-2 cimborával a parton:


Alkalmanként enged a csábításnak és eszik egy kiváló hambit, aminek a minőségével a legtöbb esetben elégedett, és ezt ki is mutatja


Bár sok a magyar, mindig meglepődik ha olyan valakit lát akit ő is ismer. Ilyenkor képtelen feldolgozni az eseményt 15 perc alatt 40x mondja a nevét és hogy nem hiszi el :) Látjátok, hogy ki van a háttérben? Scrollozzatok tovább :)


Ami a mi látogatásunknál is érdekesebb volt Lacinak: az El Classico-t egy sportbárban néztük meg Daytona-n. Tornyi úr is hasonlóan döntött, ami egy külön meglepetés volt Lacinak, meg persze nekünk is. Sok érdekeset mondott, pl, hogy 6 évig volt Katarban klubigazgatóként, megnyerték az ázsia kupát és Raul is játékosuk volt. Mint látható, neki is nagy élmény volt, hogy velünk találkozhatott. Remélhetőleg kínál egy jó pozíciót Lacinak a tervezett futball akadémiáján Orlando-ban. Érdekesség, hogy 1-2 hét múlva találkoznak az Orlando-ban megrendezendő magyar sportnapokon. Kíváncsi vagyok ki lesz lelkesebb az újratalálkozás miatt :)


Összességében elmondható, hogy Laci, bár ugyanolyan kedves és jószívű mint régen, sokat komolyodott. Már nem megy bele minden bolondságba és mindent átgondol jó előre. Ezt tette a játszótéren is, egyetlen gyereket sem lökött félre, vagy könyökölt le, hogy a mászóka az övé legyen:


A következő rész tartalmából: A 2 napos kirándulás nagyon sűrű és nagyon jó volt. Sohasem fogom megbánni, hogy átugrottunk Lacihoz erre a 2 napra, sőt életem egyik legjobb döntése volt. Ebben a hangulatban kezdődött a hétvége:



31 megjegyzés:

Hermann írta...

Ez nagyon fasza! Hihetetlen hogy ott volt Tornyi csak azért hogy találkozzon Lacással :) Mikor lesz a következő rész Tsutsu? Remélem gyorsabban írsz mint a Trónok harca írója :)

Pitti írta...

Hú hogy ez mennyire hiányzott!! Köszi Tsutsu!
Tolhatod a második részt. :)

Frank Klopas írta...

Király bejegyzés!
A "nemhiszemel" még mindig a fülembe cseng! :)
Laci, amúgy hány kiló vagy most? Mintha emberesedtél volna, vagy nem? :)

Tsutsu írta...

Pár napot azért várok, hogy feldolgozzátok :)

Képzeljétek hazafele jövet elhagytam a bankkártyámat, illetve a Londoni reptéren lévő kártya leolvasóban hagytam. A kártya érvényessége 2014 októbere volt. Ezt hívom máknak. (A pénteki tranzakciók még nincsenek lekönyvelve, de úgy tűnik nem használta más. USA-ban ciki lett volna elhagyni, mert ott nem kér PIN kódot.)

Tsutsu írta...

Tornyinak mondtuk, hogy Laci 5000-t is tudott dekázni, hátha valamilyen edzőnek felveszi :)

Dzsonasz írta...

Óriási :)

Hermann írta...

Klopas kösz hogy megkérdezted helyettem! Bennem is felmerült a gondolat :)

Frank Klopas írta...

Laci, amúgy Nicoflexet tudsz már kikeverni?

Petya írta...

Nem semmi srácok. Végre újra él a blog. Bár Lacinak saját magának kellett volna ilyen blogot írni, nem Csúcsra várni. :)

Azért a legjobb az az arc, ahogy Laci kilép az ajtón a munkába. :)

Tornyinak nem mondtátok hogy a Lokiba kéne egy jó edző? Amúgy Laci elmehetne Orlando-ba dekatanárnak. Vagy cseltanárnak. Vagy motivációs ténernek (nyugi nyugi nyugi!!!).

Nem hízott el Laci, csak a feje kicsit komolyabb lett. Mármint az arca. Szerintem férfiasabb. Bár Andi is azt kérdezte hogy mennyit híztál :)

Lacás írta...

2-3 kiloval vagyok sulyosabb az otthoninal, ami szerintem nem olyan veszes:)De a kepeken ugy tunik, mintha pocra ment volna fel, de csak hulyen alltam be azert:) Szoval ugyanolyan karcsu vagyok, mint reg, ne aggodjatok:)
Nicoflexet nem gyartunk, de vannak annal durvabb kenocsok is errefele.

Tornyi nagy volt, de Tsutsu mint mondtam: 1000 Tornyinak nem orultem volna ugy, mint kettotoknek.:)

Pitti írta...

az a plusz 2-3 kiló az mind izom, ugye Laci? ennyi tenisz futás és foci mellett

Tsutsu írta...

Hi, valakinek nincs ismerőse akit érdekelne egy Pénzügyi Üzleti Elemző pozició? Kellene tapasztalat is.
Ha igen, akkor kérlek keressetek, hívjatok.


Tsutsu írta...

Egyébként én is azt mondtam, hogy max 1-2 kb, Laci uo sportlich mint régen, nem úgy mint én :)

Tsutsu írta...

Ja és nekem is 2-3 kg plusz lett, csak 3 év helyett 2 hét alatt :)

Hermann írta...

Az egészséges amerikai táplálkozás :D

Tsutsu írta...

Szerintem a legtipikusabb az "Ezt nem hiszem el" arc, háttérben Tornyival :)

Egyébként én mondtam volna, hogy jöjjön a Lokiba, de mikor mondta hogy jóban van Szimával és Bandival és gyakran beszél velük akkor azt meggondoltam magam.

Tsutsu írta...

Kellene 2 életerős blogolvasó ember pénteken 6 körülre. Szekrényeket kellene a helyére rakni szüleimnél. Nagyon max 1 óra, de inkább fél.

Amit kínálni tudok:

- egy kis sör/üditő (igény esetén)
- fuvar (igény esetén)
- 2. blogbejegyzés (igény esetén)

Valakit érdekel a dolog? Vagy inkább van olyan aki ráér?

Hermann írta...

Tsutsu én akkor már Egerben leszek így nem tudok segíteni.

Pitti írta...

nekem pedig angol órám lesz
szombaton ráérek

Frank Klopas írta...

Sajna nem leszek itthol

Tsutsu írta...

Mennyi ócska kifogás..:/

Tsutsu írta...

Szombaton meg én nem leszek itthon.

Hermann írta...

Akkor nem kell vissza a bérleted szombatra?

Lacás írta...

Tsutsu, en segitenek, de ez is most egy nehezen megvalosithato dolog lenne!
NEhogy ez is olyan sorsa jusson, mint anno az asas Petieknel! Tenyleg, mostmar elmondhatjuk, hogy kozvetlen Petinek kellett volna az asas segitseg, mert mar ovek a haz!

Jol esik nagyon sracok, hogy ennyit aggodtok miattam, foleg Pisti feltese nagyon feltuno! Akkor meg a kerdesre valaszolva: a 2-3 kilo amit felszedtem tomeny zsir:):)

Azert Tornyinak megjegyeztem, hogy elegge lenyugodott. A Goool-t(magyar fociosszefoglalo) akarhanyszor neztem, ugy uvoltott az interjuk alatt, mint akinek beszorult a laba!

Pitti írta...

tényleg hol van már a második felvonás?

Tsutsu írta...

Ugy voltam vele hogy vagy 1 hét vagy 30 hozzászólás :)

Lacás írta...

Sracok!HAverfoci volt mostanaban? Csabi, hogy sikerult a visszateres?Remelem a labad jol van es a teliben vagy a tavasziban mar ujra tudsz majd jatszani!
BAlazs is nagyon tervezi, hogy majd valamikor meglatogat.Mondjuk, ha Dorival jon akkor a kanape mar lehet nem lesz olyan megfelelo.LEgfeljebb majd a szemkozti toronyhazba bekoltoznek.
Amugy Pecaval beszeltuk, hogy 2 even belul valamikor azert atgurulnank lehet Texasba, hogy Sanyi megmutassa a helyi nevezetessegeket! Vagy Washingtonba Balazshoz, nem tudom..

Otthon mi hir amugy? Az internetado miatt ilyen keves a megjegyzes?:):)

Frank Klopas írta...

Laci, a visszatérésem OK volt. Ilyen 1. focit képzeltem el, leszámítva azt, hogy az elején Pitti kiherélt a labdával és mire már nem sajgott annyira, Herr lefejelt, hogy jobban érezzem magam. A tököm már működik, a fejemen még ott a púp! :D
Amúgy jó volt, de azért rohadtul féltettem, szóval kéne még vagy 10 ilyen foci (és nem úgy, hogy félévente 1) és szerintem rendbe jönne, meg megszokná.
A téliben nem játszok, annyira nem érzem még jónak, a tavasziben sem hiszem (egyáltalán a dvklszben nem hiszem hogy fogok már) Elég lenne, ha haver focit össze tudnánk eszkábálni..

Dzsonasz írta...

azért ne ilyen ad hoc tervezzetek már Laci, hogy két éven belül. össze is kell egy utazáshoz pakolni, meg váltani kell texasi dollárt. kár hogy nem jött össze a foci mikor otthon voltam én is, na de majd legközelebb :D
mindenkinek kellemes hétvégét :D
Tsuts, most én sem tudok menni pakolni.

Tsutsu írta...

Az a szerencsétek, hogy végül nem kellett volna segítség :)

Tsutsu írta...

Új bejegyzés