2015. május 10., vasárnap

Pilinszky utcai játszóház

Engedtem Tsutsu felkérésének és a májusi bejegyzést én vállaltam, ugyanakkor remélem hamarosan tudok egy újabb bejegyzést is írni. :)

Norbiék rendeztek babazsúrt most szombaton. Mátyus Csabi felügyelte otthon az ikreket, amíg Szandi 1 órás kimenőt kapott Grétivel és Peti csak emiatt hamarabb utazott haza Pestről Debrecenbe. A Nyeste család pedig a legkisebb Tsutsuval együtt érkezett.

Amíg a gyerekek játszottak és az anyukák beszélgettek, Dzsonasz után újabb kóstolója akadt Norbi házipálinkájának, ezúttal azonban a várt hatás elmaradt. Ahogy Peti fogalmazott "csak az a baj, hogy ilyenkor 1 óránk van berúgni" :) Nagy sikere volt a Micky egeres távirányítós motornak is, nemcsak a kicsik körében ;) Az esemény még világosban végetért. A nagy sikerre való tekintettel Norbiban és Erában felmerült a gondolat, hogy szakmát váltanak és állandó napközit nyitnak. :)


18 megjegyzés:

Tsutsu írta...

En a következő bejegyzésre gondoltam :)

balu írta...

Tudtam, hogy arra gondoltál, de ne aggódj, hamarosan az is meglesz :)

Dzsonasz írta...

Hihetetlen mindenki hogy hasonlít vmelyik szulore v mindkettore :)
Peti milyen mez ?

Lacás írta...

Nagyon jok a kepek es a hasonlosag valoban szembetuno!

Bocsi sracok,hogy nem voltam skypeon,de elkoltoztem a folyopartra es meg nincs netem.csak a telorol tudok potyogni..a csaladot is csak ugy tudtam hivni,hogy vagy Mcds vagy a kozeli borozo,ahol van net!

Pitti írta...

Nagyon fasza a csoportkép!
Laci ha tudtuk volna hogy elköltözöl és nem lesz neted nem kértük volna rajtad számon.

Petya írta...

Laci ha tudtuk volna hogy nem lesz neted akkor már csak azt kellett volna számonkérni tőled hogy miért nem szóltál korábban hogy nem LESZ neted :)

János, természetesen Észak-Írország mez.

Amúgy nagyon király volt tényleg a buli, kicsit rövid, a végén a pizza is megjött! :)

Andival beszéltük hogy a következőt mi vállaljuk, mert nem jó hogy mindig csak Norbiékhoz megyünk, bár kétségkívúl ott van a legtöbb játék. :D

Hermann írta...

A legtöbb játék NagyZénél van :) Bár szerintem sírva fakadna ha beszabadulna hozzá a sok gyerkőc. Mondjuk megnézném a jelenetet :D

Lacás írta...

Hat az szomoru lenne,ha sirva fakadna,mert Nagyze a gyerekek boldogsaganak szenteli az eletet! :-)

Lacás írta...

Peti,a bajuszoddal egy kicsit a fiatal Burt Reynoldsra emlekeztetsz :-) :-) :-)

Pisti,valoban irnom kellett volna,hogy nincs netem,hisz jeleztem,hogy valamilyen formaban ott leszek!elnezest ezert!

Lacás írta...

Nagyon jo nezni a kepeket!Hihetetlen aranyosak ezek a gyerekek!

Tsutsu írta...

Most azon gondolkodok, hogy mit íratnék, de nem jut eszembe semmi, így inkább nem írok.

Petya írta...

a meccsről irhatnátok. pont nem láttam :)

Lacás írta...

Remelem a Juventus Realra gondoltok!vegre ujra dontoben a Juve! :-)

Vagy Klopasz irhatna arrol,hogy milyen boldog,mert a Monchengladbach jovovore a bl ben indul! :-)

Hermann írta...

Loki - Pápa! Fantasztikus volt. Olyan volt mintha a Pápa nem is lett volna jelen... Simán lehetett volna két számjegyű a különbség.

balu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
balu írta...

Olyan jó meccs volt, hogy Tsutsuval a félidőig néztük... a kijáratnál kérdezték is, hogy "mi az srácok ennyi volt?" na jó, csak hazamentünk gyereket fürdetni :) Amúgy annak szívből örülök, hogy leszünk ismét nemzetközi kupában idén is és remélhetőleg megyünk 3 kört ezúttal is.

Petya írta...

és remélhetőleg nem úgy fog véget érni mint tavaly. Selim-et gyorsan el kell adni :)

Ha a verebek jól csiripelnek, érik a következő blogbejegyzés, ugye Balázs? :D

balu írta...

Jól csiripelik, hamarosan jelentkezem a bejegyzéssel... :)