2015. május 21., csütörtök

Gyerek projekt 2.0, avagy a legkisebbik Balu érkezése

A Radnai klán újabb taggal bővült. 2015.05.19 nemcsak nekünk, hanem Botond számára is fontos dátum lesz. Miután reggel elkezdett szivárogni a magzatvíz, már sejtettük, hogy hosszú és örömteli nap elé nézünk. A rokonságnak küldött első sms-ek után már érezni lehetett különleges nap ez a mai: "Ivó napon? Na neee :) szurkolunk!"
Szerencsére minden flottul ment és Nóri is hősiesen viselte a nehézségeket. 19:06-kor jött világra Boti, aki szerintünk mutat némi hasonlóságot bátyjához. Egyelőre zömében alszik, így történt a fénykép készítésekor is:




Korábbi esemény fényképei itt:

http://bjerringbro.blogspot.hu/2013/09/bovult-blogolvasok-tabora.html

55 megjegyzés:

balu írta...

Remélem segítetek tejet fakasztani 05.21-én (csütörtökön) azaz ma 18 órától az Ibolyában. :)

Lacás írta...

Gratula az egesz Radnai csaladnak es nagyon jo egeszseget nektek!Lassan mar egy nagypalyas focicsapat is osszejon.:-)

Hermann írta...

Gratula! Számíthatsz a segítségemre Balu! :)

oregm írta...

hééj :)

gondoltam benézek, meg feldobom egy kicsit a hangulatot egy NagyCsabiról készült képpel ami elég jól sikerült

de hát itt sokkal jobb dolgok történnek! :)
gratulálok! :)

Tsutsu írta...

Gratulálunk! Itt is nagyon jó egészséget kívánok. Ha pénteken hazamehet, akkor nagyon minden rendben van.

Fürdetés után ott leszek!:)

Egyébként Ivó napján nem csak inni lehet, hanem férfi napot ünnepelni - mi szoktunk :) (Pontosabban én mindig elfelejtem, de a család hölgy tagjai nem, így mindig meglepődök.

A kis pályás csapat már megvan. Gergővel tegnap este már gyakoroltunk.

Petya írta...

Gratulálunk Balázs, jó egészséget Nektek, Nórinak meg főleg :)

8-körül ott leszek, viszem Bent is.

Tsutsu írta...

Xavi eligazol a Barcától (levezetni).:(:(

Tsutsu írta...

Vannak olyan emberek akik nagyon hiányoznak a pályákról, mert nem csak jó játékosok, hanem emberileg is kiérdemlik a tiszteletet. Mi is öregszünk így sajnos egyre több a név: Maldini, Del Piero, Puyol, Raul, Bergkamp, Giggs..és persze még lehetne sok-sok nevet felsorolni, de nagyjából látható milyen típusú játékosokra gondoltam.

Petya írta...

Dombi!

balu írta...

Jaja, Dombi a legutóbbi, MTK elleni Ligakupa meccsen szállt be 20 percre. Élmény volt nézni, hogy csereként, ligakupa meccsen 40 éves kor felett hajt, csúszik mászik a pályán.

Köszönöm a gratulációkat és a tegnapi erdeményes tejfakasztást. Már az esemény közben érezhető volt a javulás Nórinál :)

Hermann írta...

Meddig toltátok még az este?

Tsutsu írta...

Ez bizony szomorú, az utolsó lapát föld a síron:

http://www.haon.hu/atadtak-a-jogi-kar-uj-epuletet/2839

balu írta...

Én 2 óra felé jöttem el, de Peti, Ben és a Hadady tesók még maradtak.

balu írta...

DVSC: Verpecz - Nagy Z., Máté, Mészáros, Korhut – Jovanovic (Mihelic 23., Ferenczi 88.)), Varga J., Szakály, Bódi – Kulcsár (Szécsi 66.), Balogh

Ilyen az amikor az utolsó percekben légiós nélkül állunk fel és 8 debreceni nevelésűvel. Az eredmény is árulkodó mondjuk :) (0:0)

Hermann írta...

És 0-0 nekünk volt hízelgő...

Tsutsu írta...

Nehéz idők járnak..minden bajnokság szép lassan befejeződik. Meg jo, hogy a Lokinak kb hamarabb el kell kezdenie a felkészülést az EL-ra, mint hogy lemegy az utolsó forduló.

Petya írta...

Na srácok államvizsga letudva. Sörtechnológia 4-es, Marketing 5-ös. Szakdolgozat 5-ös. Már csak meg kell védeni a szakdolgozatot jövő hét szerdán (jún 3) és hivatalosan is Sörfőző-mester leszek :)

Hermann írta...

Amit utána megünnepelhetsz a Liga Kupa Döntőn! :)

Pitti írta...

Akkor most NagyZéé fog befektetni a te sörfőző vállalkozásodba. így fer nem? :)

Petya írta...

hát így lenne. de ahhoz sok 200k kellene hogy annyira dübörögjön mint a lego :)

Lacás írta...

Sortechnologia csak 4es? :-)

Petya írta...

Sajnálom Laci. Te csak gyűjtsd a tőkét, kellenek majd pénzügyi befektetők :)

Lacás írta...

Ne aggodj Peti,az egeszet beledobom a bizniszbe! :-)
Pcs befejezte mar sorsulit?vagy meg bajlodik a sortechnologiaval :-)

Petya írta...

srácok szerintetek ez szabályos volt vagy sem?

http://www.origo.hu/sport/focivilag/20150601-ronaldinho-sargat-kapott-a-zsenialis-golert.html

Tsutsu írta...

Én az olvastam, hogy azért nem szabályos, meg nem érhet hozzá a labdához amíg a kapus lábát nem éri a labda. De ezt sosem értettem, miért nem szabályos, miért kellene megvárni hogy a lábát érje a labda, ha a labda előtte is játékban van. Ha nem figyelt a kapus, akkor szívás..és gól.

Tsutsu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dzsonasz írta...

Srácok most hogy itt ott már nagyobbak a gyerkocok nem nyomunk egy meszest? Jó lenne n csak egy-egy órára találkozni hanem egy pár napra. Megigerem kevesebbet karomkodok a gyerekekre való tekintettel ;) lassan véget ér az új zélandi túra, nagyon jó kis hely kár h ilyen messze van, persze azért tud ilyen maradni mert az ember nem teszi tönkre mert messze van mindentől :)

P.Cs. írta...

Na, látom meg lettem említve, úgyhogy beköszönök. Nem vizsgáztam, éppen interjúra készültem a szakdogaírás idején és nem lett volna rá időm, összecsapni meg nem akartam. Majd novemberben is jó lesz :)

Azt olvastam a gólról, hogy amíg a kapus nem végzi el a kirúgást, addig nincs játékban. A kirúgás pedig akkor „van elvégezve”, amikor elrúgja és nem akkor amikor elengedi. Más kérdés, ha pl. lepattintja előtte, akkor már játékban van (?):

https://www.youtube.com/watch?v=0LMMO2Qimws

Petya írta...

János pontosan ezt beszéltük Balázzsal meg Herrel múlt hét szombaton. Hogy lassan már akkorák, meg be is lazulnak a szülők, hogy valami gyerekes helyre lehetne menni. A kölykök ellennének egymással mi meg elsörözgetnénk mint régen :)

Mi holnap megyünk Szilvásváradra a hétvégére egy ilyen helyre, megnézem ilyen szemmel is.

PCS nem veszített semmit. Nekem mindenesetre megvan. Soha többet nem tanulok életemben, és soha többet nem fogok pestre menni :)

Pitti írta...

Peti utolsó mondatát soha nem fogom tudni komolyan venni. :D

Pitti írta...

Közös BL döntő nézés vkinél?

Hermann írta...

Benne lennék de már az agrárosokkal lebeszéltük így kihagyom.

Lacás írta...

Remelem mindenki a Juvenak szurkol! :-)

Hermann írta...

Én a Bayern-nek! :)

Lacás írta...

Azert remelem legalabb PCS a Juvenak szurkol!! :-) :-)

Petya írta...

Laci én nagyon a Juve-nak szurkoltam, rég örültem gólnak ennyire mint a Juve egyenlítő góljának.

Persze szerintem senki nem fog megkövezni ha azt mondom hogy a jobb csapat győzött. Gratula nekik!

Lacás írta...

Jobbak voltak persze!En is gratulalok nekik, meg a barcas blogolvasoknak is! A Juve gyozelem mar a meccs elott is csak egy alomnak tunt...
De Peti orulok, hogy Te nekik szurkoltal!:)

Hermann írta...

Jobb volt a Barca bár miután a Juve kiegyenlített szerintem benne volt hogy megfordítják, de a Barca lőtt még egyet. Csak azt sajnáltam hogy Suarez és Neymar is gólt lőtt nekem ők mindketten rendkívül unszimpatikusak...

Szombaton lesz közös Finn-Magyar meccsnézés?

Pitti írta...

nekem jó lehet ha jól látom 18:00-tól lesz

Petya írta...

ez tétmeccs vagy barátságos? én Tibiéknél leszek 30-adik születésnapot ünneplünk :) :(

Pitti írta...

selejtező tehát tét, akkor ti ott nézitek ezek szerint :)

Lacás írta...

Peti,en Amerikabol tudom,hogy mi a tet :-) Meg Dzson Uj Zelandrol!tehat hazament mar?Vagy ottragadt,mint en itt :-) :-)

Petya írta...

http://hvg.hu/kultura/20150610_Video_Csuja_Imre_is_tudja_mar_hogy_a_szer

:)))

Dzsonasz írta...

Hazajöttem, nem is akarhogy, hanem business cllasson mint a nagyok :) majd irok beszámolót. A nyári osszeroffenesre nem sok pozitív válasz érkezett :(

Lacás írta...

Ilyen az elet,Dzson.Azert remeljuk Uj Zeland karpotolt egy kicsit az elmaradt Meszesert :-) Business Class?nehogy sznob legyel,Dzson!! :-) :-)

Hermann írta...

Dzsoni én támogatom a nyári összeröffenést de úgy gondolom jövőre lesz realitása a dolognak.

Petya írta...

milyen összeröffenés? mi mondtuk János hogy mentünk volna hozzád de végig foglalt vagy :)

Dzsonasz írta...

mi lesz a realitása? Peti mindenképp gyertek most akarok csinálni egy doodlet ahova beírja mindenki mikor jön, meg én is h mikor akarok mást csinálni, mint pl a campi. most nagyon szép nyári amúgy a táj, nagyon dús a fű meg a fák lombjai, ami sajnos persze azt is jelenti hogy sok eső esett, de remélem ez innentől hogy itt vagyok nem játszik már be :D
Lacás, nyugi csak úgy beraktak a BC-ra nem én vettem így, akkor se vennék ha meglenne rá az ötszörös pénz. :D viszont élménynek nagy volt.
majd remélem miamiba is felupgradelnek :D bár oda nem emiratesel megyek, mer azok csak dubaibol tolják. hihetetlen h az egész világ oda akar utazni, közben annyi ténylegesen is szép hely van :D persze bocs a dubai kedvelőktől :D

akkor legalább menjünk ki a strandra ha hazamegyek. strandfociiii :D

Dzsonasz írta...

kicsit unatkoztam, és gondoltam vonok egy párhuzamot a legutóbbi külföldön tartózkodásom között, ami basszus 8 éve volt... úgyhogy visszaolvastam a blogomat, hogy kapjak néhány impulzust. hát így olvasva is geci jó volt az erasmus. (blogon még lehet káromkodni egy pár évig ugye?)
valahogy jobb arc voltam akkor, még olyan kis naív, most meg már tudom ha tűzbe lépek égetni fog, mint a homok a strandfocin.

vhogy szarul alakult eddig ez a hétvége, nehéz most a visszaszokás, hiányoznak az otthoni emberek. itt meg olyan sokáig nem voltam, meg ugye egyedül is lakok, hogy egyből nem hívtak tegnapi grillezésre. érdekes, ha külföldön vagyok állandóan csak a grill megy. :D

na nem panaszkodok, majdcsak megszeretnek az itteniek is, igazából rajtam is múlik, kicsit olyan gyökér vagyok itt :D

úgyhogy gyertek látogatni, dobjátok fel a kedvem quartierért cserébe :DDD

Borzasztó jó volt végigolvasni a blogot, a kommenteken befostam, Tsuts, Imi, Szat meg Fruzsi voltak a legjobb kommentelők, na jó még Béógyéi meg Peti is. Géza meg a leglelkesebb.

holnap ha megint nem lesz happening, írok egy beszámolót NZról.

Tsutsu írta...

Hol vannak ezek a remek hozzászólások? Én is újra olvasnám őket? ;)

Lacás írta...

NagyZe rol vagy New Zeland rol :-)

Valaki irhatna egy beszamolot az oreg Ze rol is,olyan reg hallottam felole..

Petya írta...

Nagyzé tegnap reggel 12-kor felkelt, ránézett a gépére. Összerakott pár dobozt, amivel elbattyogott az Interspar-ba ahol a város legjobb postáján feladta a csomagokat. Ezzel keresett 50 ezer forintot. De már meg van a helye, mert jövő héten Vásárosnaményba megy ahol megszüntetnek egy régi Áfészt ahonnan felvásárolja Zoli az összes megmaradt készletet. Ezen ábrándozott már amikor aludt egy jót délután. Aztán hatkor megebédelt, köszönt Katinkának majd elvonult dolgozni. Éjfélre megint eladott egy pár raklapnyi játékot, kitöltötte a postakönyvet és megírt pár számlát. Hajnal négy körül vacsorázott, majd megnézett egy pár honlapot a legújabb Lego-k összeszereléséről. Reggel 7-kor mikor Katinka ment dolgozni feküdt le, hogy másnap 12-kor megint pihenten kelljen és kezdhesse a napját kis sárga barátaival.

Jól mondom Zoli? :)

Lacás írta...

Errol van szo!Koszonjuk Peti! :-) most mar johet Uj Zeland :-)

Hermann írta...

A múltkor láttam Zolit reggel 7kor azt állította hogy megy el otthonról de ezek szerint akkor ért haza a munkából :) Pofátlanul a képembe hazudott...

balu írta...

A Meszes ill. egyéb kirándulás egyelőre még nem játszik, még nálunk ehhez kicsik a gyerkőcök. Bár jó az ötlet, már nagyon várom, mert jó volna kirándulni és nemcsak meló miatt Pestre :) várjuk az NZ bejegyzést János!