2016. március 29., kedd

Már lassan április van és nincs új bejegyzés

91 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Nem is írom ki, hogy ki van a képen: aki nem ismeri fel Laci apukájának kedvenc játékosát az magára vessen!!

Hermann írta...

Akkor nem a csajon van a hangsúly?

Hermann írta...

Kivel verekednél Varga Józsival vagy Coulibalyval?

Te felmernél ébreszteni egy alvó Coulibalyt?

Csak 2 Mó aranyköpéseiből végre megint volt hangulat a meccsen :D

Pitti írta...

like :)

Dzsonasz írta...

Én nem tudom h ki sem a csaj sem a bal oldali csavo ;)

Hermann írta...

Tényleg rég voltál itthon. A bal oldali Pitti, a középső meg Fiola Attila.

Petya írta...

a mostani meccsről nincs kép? még többen voltatok mint a Felcsút ellen.

Pitti írta...

több mint ötezren voltak.
Kép az nincs csak videó ahogy Gombi és Preki szégyenletes teljesítményt nyújtanak a 11-es lövő versenyen.

Pitti írta...

Ezeken besírtam:
http://www.boredpanda.com/funny-people-literally-following-instructions/?utm_source=facebook&utm_medium=link&utm_campaign=BPFacebook

Petya írta...

Tetszett Pisti!

Dzsonasz írta...

csak nekem tünt fel, (véletlen persze, hogy kik vannak egyáltalán az EL legjobbjai között), hogy Scasny vezényletével a 8között van a Prága?
Ez azt jelenti kb. hogy ha Kondás lenne ott, akkor meg is nyernék szerintem a tornát.

Dzsonasz írta...

eléggé behalt a blog. Laci még kevesebbet ír itthonról mint kintröl.
vagy ennyire el vagy foglalva a csajozással? gondolom az itteni csajok eléggé harapnak egy "amerikai" srácra :D

tegnapi Liverpool Dortmund elég durva lehetett ,kár hogy nem láttam.

Tsutsu írta...

Igen, csak a facebook..az meg megy mi..semmi infó :(

Pitti írta...

Ja születhetne már megint egy gyerek. :)

Tsutsu írta...

http://firestarter-18.blog.hu/2016/04/13/kamaszkorunk_kedvenc_sorozatai_1_resz

Unknown írta...

Na végre felkerült a kép!:) Fiolától még egy aláírást is be kellett volna gyűjteni, de hátha Marseilles-ben sor kerül majd rá.
Lusta voltam még mindig hívni a UPC t, okos telóm sincs még, ezért tűntem így el srácok.Most hétvégén pihenős Debrecenben, de a jövőhéten bármire kapható vagyok, lehetnének jó kis debreceni programok!:) Már az idő is jó szerencsére.
Dzson, mikor jössz haza? Április 30án Scooter lesz pesten, ha valakit érdekel még innen.
Klopasztól eddig már rengeteget tanultam a cégnél és a pesti világot is ő mutatja nekem:)Nekem eddig tetszik minden, jó itthon srácok! Nem tört rám szerencsére semmiféle depresszió!

Bizony,születhetne még egy gyerek...:)

Hermann írta...

Depresszió? Na az lenne egy arcul csapás a társaságnak ha itthon depressziós lennél :)

Dzsonasz írta...

Laci olvasd a blogot s akkor tudni fogod mikor megyek haza :)

Unknown írta...

most nincs annyi időm, hogy 6 bejegyzést visszaolvassak:) Így szabad a gazda!

Milyen volt a meccs? TV-ben néztem egy részét, de még mindig nem győztek meg a játékosok...

Tsuts, kösz, hogy felraktad a képet. ezek szerint Ben megküldte:)

Hermann írta...

Ben már aznap megküldte csak mi voltunk lusták :)

Tsutsu írta...

A helyszínen mindig jobb :D

Tsutsu írta...

EZ a játék miért maradt ki eddig az esküvőkről?

https://www.facebook.com/i4smile/videos/vb.166641313409675/1063587177048413/?type=2&theater

(Az utolsó srác, azt hiszem kicsit félreértelmezte a feladatot, meg gondolom a lufi is zavarta :))

Pitti írta...

ez nagyon vicces :D

Unknown írta...

Szerintetek is azert huzta el magat a csaj a keprol, hogy Gombi jobban latszodjon?:)

Úgy megszoktam az ékezet nélküli billentyűket, hogy már hagytam is.
Itthon vagyok srácok, sajnos elég sok dolog összejött. Viszont Pünkösd hétvégére kéne szervezni nagyon jó programokat. Ha jól tudom Dzsoni is valamikor ottankörül jön haza.

Tsuts, Herr, akkor biztos, hogy van helyem az EB-re induló különítményben?? Most kezdem el intézni az útlevelet, nehogy hiába tegyem:)
A vicc, hogy pont 1 nappal hazautam előtt járt le az útlevelem:)

Ti jól vagytok srácok, minden OK? Petya nagyon hallgat az új kihívásokról! Mikor kezdesz, milyen pozi?

Jövő7en nézitek a BL-t? Én meg kell hogy mondjam, igazából az Atletico-nak szurkolok.Remélem nincs harag emiatt!:)
A másik ágon meg inkább a Realnak, szóval lehet egy madridi döntő lenne az igazi:)

Unknown írta...

Jaj, hát srácok, nem is kell útlevél szerencsére:)

Pitti írta...

Már május van de még mindig nincs új bejegyzés. Na de majd június végén! :D

Dzsonasz írta...

Most tudtam meg hogy szegény Laci teljesen el van zárva az internet világától :(
pedig gondolom napi 8-9 órát számítógéppel dolgozik az Exxonnál :D

Tsutsu írta...

Biztos nincsen net, majd jövőre előfizet az exxon a Diginél :)

Unknown írta...

Jövőhéten már intézem a netet.
Jó volt a hétvége srácok, ezután most 2 hét pihi nekem!A Scooter meg ez most erős volt:)

Hermann írta...

Pedig pénteken nagyon magyaráztad hogy most hétvégén mi lesz :)

Dzsonasz írta...

mi?

Unknown írta...

kakasheréről beszélt Herr:)

Hermann írta...

Na megvolt a kakas pöri. Lacás szerint jól sikerült. Annyira örült neki hogy még az Ibcsibe is benéztünk :)

Unknown írta...

"ebben a házban te nem fogsz soha David Guetta-t hallgatni, ha addig élek is!!!!!!"

:)

Dzsonasz írta...

idöben szólok, hogy jövö héten hazalátogatok, elöre láthatólag csütörtök estétöl, vasárnap estig leszek Debrecenben. örülnék ha ismét összegyülnénk, foci, strand, sütés vhol, max egy buli :D, termál...

az apropó:

Az úrnapja (latinul Festum Eucharistiae, Solemnitas Corpus Domini[1]) katolikus főünnep az eucharisztia tiszteletére, teljes nevén az Úr Testének és Vérének ünnepe. Magyarországon és több más országban (például Angliában és Walesben) a húsvéti időt lezáró pünkösdvasárnap után két héttel tartják. Jellemzően körmenet kapcsolódik hozzá.

Napja eredetileg a Szentháromság vasárnapja utáni csütörtök volt és sok helyen ma is akkor ünneplik. Ausztriában, Németország és Svájc bizonyos részeiben, Brazíliában, Dominikában, Horvátországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Trinidad és Tobagóban és Portugáliában munkaszüneti nap.

Hermann írta...

Jövő héten szabin leszek :)

Tsutsu írta...

Tehát 26-29?
Ha a termált a gyerekek alvás idejére, azaz ebéd utánra tennétek, akkor nagyon tudnám értékelni, és nem mellesleg mennék is.

Tsutsu írta...

Mi lesz a hétvégi program? Szombat nagyon kora délután lehetne valami.

Dzsonasz írta...

termál :D vagy strand, attól függ hány fok lesz
de lehetne egyik nap foci is.

Pitti írta...

most látom
én szombat délután bringázok, este szabad vagyok pénteken szintén

Petya írta...

nem tudom hogy bárki olvassa-e ezt de szombaton nálunk pörköltfőzés János és Herr vezényletével. akit érdekel vegye fel velem a kapcsolatot.

Petya írta...

de David Guetta nem lesz továbbra se

Tsutsu írta...

Én olvastam :)

balu írta...

Köszi Peti, mi is megkaptuk a meghívást, betegség miatt nem mentünk. :( Pedig jó lett volna találkozni mindenkivel.

Kézi Final Fourt néztétek? A Veszprém tegnap jól elbaltázta az utolsó 15 percet.. 9 gólt leadni 15 perc alatt elég durva... Na de hátha jövőre behúzzák!

Unknown írta...

Srácok, most én is hazajöttem egy másfél napra, de holnap megyek vissza. Jövőhéten is jövök, egy nagyon egyszerű sörözésben benne vagyok, ahol természetesen a francia túra előrelátható rejtelmeiről felvilágosítást nyújtanátok!

balu írta...

Valami ilyen egyszerű sörözésre gondoltál Laci? :)

https://www.youtube.com/watch?v=3-MMJ-in8AI

Unknown írta...

Balu, pont ilyenre gondoltam!:)
Tenyleg, ugye te is jossz Marseille-be?

Sracok,haldoklik a blog!EB utan beintezem a netet:)

Hermann írta...

Azt hinné az ember manapság egy telefon és másnapra van neted. Hogy változik a világ hogy már nem így van :)

Dzsonasz írta...

Melyik EB? 2020, 24? :) tegnap kitöltöttem a céges tippversenyt, és szerintem a belgák nyerik.
Volt lajtos sorozes? Nekünk szarvason igen, a hétvégén. :)

Tsutsu írta...

LÁjtos volt Szarvason? Tuti? :)

Petya írta...

szerintem meg a Hollandok! bár Svájc is titkos esélyes.

balu írta...

Laci: Megyek és tesóm is.

Az EB hogy megpezsdítette a blogot :)

ezt most találtam az indexen. Peti, Van egy holland az EB-n, a törököknél játszik:)
http://web.br.de/interaktiv/europasbeste/

Unknown írta...

Például Robben meg Van Persie mennyire örülne, ha magyarok lennének:)

Azt álmodtam, hogy 1-1 et játszottunk az osztrákokkal, de jobbak voltak.
Ti miket visztek? Kaját esetleg főzünk majd valamit? Konzervek?
A külvárost meg majd hanyagoljuk, mert ott furcsaságok történtek a közelmúltban. Vannak olyan helyek, ahová a rendőr se megy be..

Hermann írta...

Laci lehet főzünk de azért én viszek egy chilis bab konzervet már csak a nosztalgia miatt is :)

Meg persze kolbászt hisz az bírja az utat.

Mivel Marseilleben nem leszünk olyan sokat max 1 nap csak nem a legveszélyesebb helyen toljuk majd.

Unknown írta...

Hogy-hogy csak 1 nap? Nagyon ködös nekem ez a francia túra még mindig!

Hermann írta...

Kb 1 honapja kapsz emaileket a túra részleteiről...

Tsutsu írta...

Ahogy a tippversenyről is kaptál ..:/

Tsutsu írta...

És mivel ide be vagy jelentkezve talán csak gmail.com-ot kellene beírni és már látod is őket.

Unknown írta...

Figyu mar sracok! Ez egy oriasi elmeny volt, koszonom mindenkinek.

Masreszről, szerintetek lehetetlen küldetés egy szombat reggeli esetleges fociról kérdezni titeket?
Mondjuk 9:30kor az Oláh Gabin vagy az Agráron?

Tsuts,sajnálom,hogy nem játszok a tippelésben..

Hermann írta...

Tényleg az volt :)

Hát Laci nekem ez a hétvége nem jó mert tesóm itthon lesz így családozni kell de ezt telóban mondtam. Amúgy szerintem elég necces a dolog :(

Tsutsu írta...

Péntek - szombat (dél) NI-os csapatépítő

Dzsonasz írta...

Tegnap bevettuk lyont is irány toulouse :) óriási borzasztó jó

Tsutsu írta...

ha erről nem lesz beszámoló akkor semmiről..ugye lesz?

balu írta...

Fantasztikus volt, köszönet a túráért srácok! Dzsoni, nem szeretnél beszámolót írni? 4 meccsen szerintem más nem is volt személyesen kint. Bár akár lehetne 2 beszámoló is, mert a meccs mellett a Herr szervezte szállás és a Kispesti szurkolók is megérnének egy bejegyzést.

Hermann írta...

A kispestiek nagyon jó fejek voltak csak kár hogy kicsit homályosak sz emlékeim a végéről :)

balu írta...

Semmi gond Herr, tesóm készített a party azon részéről videót :)

Dzsonasz írta...

egy szálláson voltatok a kispestiekkel?
sztem amúgy egy huszárbeszámoló kéne, vagy lehet olyan is hogy a három társaságból mindenki hozzátesz vmennyit :D

Tsutsu írta...

Mindegy, lehetne három is..csak kezdje el valaki :D

Dzsonasz írta...

Boldog névnapot a csabáknak :) én leghamarabb hétfőn leszek kész egy bejegyzés megírásához :)

Tsutsu írta...

Hát nincs bejegyzés?

Hermann írta...

Kösz Dzsoni!

Tsutsu Legkésőbb Nyírbátor után tolunk egy új bejegyzést. Hiszen az egy igen komoly mérföldkő lesz :)

Pitti írta...

hú de régen jártam itt. Nekem hetekbe telt hogy összeszedjem a huszár képeket, de Csabáé méh minig nincs meg.

Hermann írta...

Ez utóbbi kijelentés szerintem senkit nem lep meg :)

Tsutsu írta...

De ha te összeszedted, akkor azt jelenti, hogy megvannak azaz gondolom már készül a bejegyzés.

Tsutsu írta...

ha sűrűbben lenne bejegyzés akkor többen járnának erre :(:)

Hermann írta...

Szerintem nem ezen múlik Tsutsu...

Dzsonasz írta...

Gratulalok Pitta az ujabb ironmanhez ! :)

Lacás írta...

Én is gratulalok Pisti. De legalább mégegyszer nekifutsz szerintem.
Mit szóltok Herczeghez. Hátha újra BL csapata lesz a városnak.

Pitti írta...

Köszi srácok! Egyszer még biztos megcsinálom 12 óra alatti idővel de nem jövőre.

Unknown írta...

Ezt akartam hallani, Pisti!

Hermann írta...

A nem jövőrét vagy a 12 alattot? :)

Unknown írta...

A 12 alattot termeszetesen. Jövő7en megyek haza srácok, szóval valamit lehetne ütni.
Még Loki meccsre is kapható vagyok .

Hermann írta...

A következő Loki meccs 3 hét múlva lesz :'(

Petya írta...

már csak kettő!

Hermann írta...

Már csak 1!

2016.09.10. 18:00

Tsutsu írta...

Egy pillanatra azt hittem van új bejegyzés, mert lassan töltött be a kép, de nem.. pedig annyi ígéret volt :/

Dzsonasz írta...

igen, egy az enyém volt, lehet még bepótolom, most már annyi idö eltelt, hogy nosztalgiának is jó lesz :D
amúgy elöreláthatólag szeptember 24.-25. i hétvégén tartózkodom Debrecenben. remélem össze tudunk hozni vmit. Meg hogy Mózsa nem fordított ritmusban lesz azon a hétvégén. :)

Unknown írta...

Már csak egyet kell aludni és jön, amire már hetek óta várunk!!!!!!!:)

Ha Tőzsér játszik, akkor a sors ironiája, hogy egyetlen meccsét pont az Újpest ellen játszotta anno.
János, mit szólsz, hogy visszatért :)
Próbálok majd olyan ritmusban jönni, hogy jó legyen. :) Most (ebben a rohadt jó időben) hihetetlen mód beteg vagyok..

Hermann írta...

Amikor Dzsoni hazajön lesz HAVER FOCI szóval a fővárosi migránsok is próbáljanak hazajönni :)

Dzsonasz írta...

tegye már vki ki ide a közös képet akinek megvan eredetiben és írjon egy bejegyzést. hova tünt pl. Mózsa? vagyis tudom hogy hazament de hogy miért?
meg hogy hívták a furcsa nevü gyereket Csabi?

Hermann írta...

Mózsát Norbi meg Peti hazavitte kocsival. Mert úgy vélték haza akar gyalogolni :)