2016. szeptember 30., péntek

Austriaman in Debrecen


33 megjegyzés:

Tsutsu írta...

Idén a bejegyzések 66%-a az enyém!

Hermann írta...

Az akkor már majdnem 2/3. Lehet Tsutsu kezdheted kiépíteni Tsutsuországot itt a blogon :)
Egyébként írni akartam neked hogy kérd már el a képet Norbitól hogy feltehessem :)

Unknown írta...

Jo volt, hogy igy osszejott a tarsasag. Az egyik kepen olyan, mintha Peti keze lenne Pisti vallan ..
A magyar-svajctol nagyon felek sracok. meg kene verni oket..

Tsutsut amugy dicseret illeti, hogy meg mindig ennyit tesz a blog mukodeseert. jo lenne, ha ugy pezsegne, mint egykoron..

A Kürtkaracsonyt mikor kezdjuk majd el szervezni, mar alig varom

Hermann írta...

Laci december 17. szombat jó lesz Kürt Karácsonyra? A péntekkel az a baj hogy a Kürt 10kor zár és félő hogy a pesti arcok nem érnének oda addig.

Hermann írta...

A Kürtből meg átmegyünk a Roncsba a Paddy and the Rats koncertre

Dzsonasz írta...

Én csak huszonharmadikán megyek haza :(

Tsutsu írta...

Valakinek ötlet hogy milyen megoldás legyen erre a problémára?
János, te meddig maradsz?

Tsutsu írta...

Laci, mikor kint voltál volt valami nagy hurrikán? Most Daytona és környékén elég cudar az idő.

Dzsonasz írta...

sztem 23tól 29/30ig, vagy akár 1 ig ha itthon töltöm a szilvesztert. 23án nem lehet? régen is mindig akkor volt.

Hermann írta...

De akkor még senki sem volt felelősséggel teljes apuka közülünk :)

Pitti írta...

a 23 az azért meredek

Dzsonasz írta...

Hat akkor nekem a szeptemberi moka volt a kurtkari :) meg amugy is tavaly sem voltam ott

Unknown írta...

Daytonan most mocsok volt az ido. Pecaek is Georgia-ig menekultek egy par napra. Mikor en voltam semmi nem volt, az egy nyugodt idoszak volt Daytona torteneteben.
Ha 23-an nem, mar pedig valszeg nem, akkor a Paddy and the Rats-es ejszakaban benne vagyok.

Andrea írta...

Nekem minden jó. János tartunk 23-án egy privát kálmán bulit :) Ja, Andi vagyok :)

Hermann írta...

Ha még bárki olvassa a blogot. Jövő héten a képen látható egyének közül pénteken hányan érnének rá egy nosztalgia estre?

Tsutsu írta...

Én olvasom, szerintem részemről rendben :)

Pitti írta...

Mit takar a nisztalgia est?

Hermann írta...

Ennek a bejegyzésnek a nosztalgia estje. Beszélgetés, iszogatás semmi durvulás, kurvázás :)

Pitti írta...

És ez Petiéknél kerül megrendezésre, sörfőzés közben?

Dzsonasz írta...

idei elsö komment :D

Tsutsu írta...

ajaj ..ez gáz :/

Hermann írta...

Ez is annak a kibaszott facebooknak a hibája.

Tsutsu írta...

Akkor már lehet jobb lenne ott egy fb csoport.. Mindenesetre örülök, hogy ezek a képek kerültek fel utoljára.

Hermann írta...

Írok már valamit nehogy megszűnjön :(

Pitti írta...

:) én is most erre tévedtem ide

oregm írta...

én pedig pont ezen a szép napon... :( :)

Hermann írta...

Na örömmel látom hogy időnként még betérünk páran :)

csabinnyó írta...

Ezek szerint nem született senkinek még egy gyereke és nem is tért haza semmilyen dezertőr...:( :)

balu írta...

Ma néztem be ide. Nem nagy a pörgés... :)

Frank Klopas írta...

Nekem ma jutott az eszembe eme, derék blog

Petya írta...

na ka

Hermann írta...

Pénteken lesz 6 éves az utolsó bejegyzés.

Frank Klopas írta...

Durva