2008. május 20., kedd

Londoni képek

A greenwichi templom belülről
Én a keleti, Andi pedig a nyugati-féltekén
Szokásos kontraszt
Canary Wharf
Buckingham Palace
Az őrségváltás egyik zenésze
Vicces a szoknya, nem?
A Project könyvből ismerős lehet (csak ott nem volt rendőrautó:)

Gaurav és Mukti a Westminster Abbey előtt
Klasszikus taxi modern felirattal
Balra a London Eye nevű óriáskerék, jobbra a London Aquarium
A Parliament a Big Bennel
Andi egyik hódolója - nincs szerencséje a pasikkal
Shakespeare kőszinháza
Tower Bridge
Még Angliában is van "dán ház"
Andinak van ilyen kulcstartóban
A British Museum oszlopai
Andi és vendéglátóink a Trafalgar square előtt - Gaurav nem élvezte annyira :)
Még mindig a Trafalgar square
Naplemente a Dockland fölött Mindenhol van egy repülőtér

8 megjegyzés:

Petya írta...

Most 3 nap Koppenhága, aztán igérem jelentkezünk! Jó tanulást az államvizsgára!

öreg írta...

Helló fiatalok!
Hát irigellek benneteket, én is szeretnék egyszer eljutni Londonba, a képet fantasztikusak. Megjött már a csomag? Ha elmentek ki veszi át?
Puszi

Dzsonasz írta...

a fene a jó dolgotokat, hogy ennyit utaztok :)
mi meg tanulhatunk...
remélem este 0:0 lesz és hosszabbítás, meg tizenegyesek, ami elhúzódik jó sokáig, és mivel éjfélig szól a vízumuk a szurkolóknak kénytelenek félbeszakítani a meccset és a repülőn kő papír ollóval dönti el lampard és neville hogy ki nyert.
pénteken megyünk csülök & sörfeszt.re békéscsabára

jó szórakozást koppenhágában!

Knorbi írta...

Én mindig tudtam hogy átvert az a XXX pályaválaasztási tanácsadó és nem közgazdásznak hanem világjárónak kellett volna továbbtanulni. Bár titeket látva ez a kettő nem üti egymást.:) Jobb is hogy blogot írtok mert ennyi élményt egyszerűen úgy is fizikai képtelenség lenne elmesélni élőben, még leírni is kihívás.....További jó barangolást! üdv. knorbi

Tsutsu írta...

Tényleg jók a képek, de azt hiszm ott lenni még jobb lehetett!:) Egyszer el kéne oda menni..valamikor:/

A mai BL döntőn felőlem bármi lehet, csak ne a Chelsea nyerjen.

Reméljük Szimának van vagy 4 aktatáskája(Paks,MTK,REAC,UTE) és akkor mi nyerjük a bajnokságot:)Gyanús lesz majd ha 8 góllal kell verni az Ujpstet és mi 8:0 nyerünk is:D

Tsutsu

Petya írta...

Oda a bajnoki cim.. :(

Laci, hutsed a Kobanyait, Apa, te meg megusztad :)

Hazajottunk Koppenhagabol, majd kepeket rakunk fel, meg vicces sztorikat, mert tenyleg nagyon vicces volt. Szep varos, de igazabol semmi kulonos.

Sok puszi

balu írta...

Én is bízom benne, h. Szimának van egy nagy aktatáskája a REACnak, mert másban már nem bízhatunk. Loki ügyben még annyit, hogy én az UEFA-nak kifejezetten örülök, hátha majd ott megmutatjuk! Londonhoz csak annyit, hogy csak megerősíteni tudom a leírást. Elképesztő város, mármint a sokszínűsége, látnivalói, nomeg a közlekedés. Nekünk nem adatott meg az angol ale tesztelés, tehát van miért visszamenni.De gondolom infódok nálatok is maradt. Mondjuk ha már belépőknél tartunk, a Towerbe nekem egy kicsit erős volt a 16 fontos beugró... Olvasunk titeket, ha én személy szerint pihentetem is a blogírást. Vannak amúgy itt is történések, pl Nóri bringát kapott, Chan a szomszédunk lett, bezárják a St. James Gate-i Guiness gyárat stb.

Petinek kézfogás Andinak puszi

Lacás írta...

Sziasztok!!Na,mostmár minden idegszálammal az államvizsgára koncentrálok,valahogy csak meg kellene lennie.Tanultam már vagy 4et a 23ból,de azok igazából elég könnyűek voltak.Tényleg,ti napi hány tételt tanultatok?Mert én még nem találom a tanulási stílust...
Szépek a londoni kéoek!!Szerintem nem is hallottam még olyat,hogy valaki szidta volna Londont,nővérem is nagyon oda van érte.Biztos nekem is tetszene(mármint élőben is)
Jánosék most egy páran csülök-sör napon vannak,fel is hívtak tegnap 11 körül,vicces volt:)
Július 13-án lesz a bál, ami hasonló lesz a tietekhez:flekken,Klinika...Kár,hogy nem jösztök!!!
A Loki szerintem még mindig lehet bajnok,mert a REAC-ban bízok.Gyenge az MTK, bár sajnos mi is azok vagyunk!!Elég lenne ide az UEFA-kupa a bajnoknak,mert úgy is nagy égés lesz a vége....
Most ennyi!!!Vagy két héttel előrepörgetném az időt,mert ez egy borzalom lesz....
15-én jösztök,ugye??