2008. szeptember 24., szerda

Nagyon jo itt:)

Helo emberek!!!!
Fantasztikusan erzem magam,ennel jobb dolog nincs a vilagon. Annyira rendes itt mindenki,hogy nem is igaz. Egyetlen negativum ert ezalatt a nehany nap alatt:rohadtul fajt vagy masfel napig az egyik fogam,de annyira,hogy majd megorultem. Mar arra is gondoltam,hogy megyek a fogorvoshoz,de amikor meghallottam az arakat azt mondtam,hogy varok egy kicsit inkabb...

A lenyeg: minden nap enekelunk dan es angol dalokat,az angolokat konnyen eneklem,de a dan dalokat csak motyogni vagyok kepes. Sajnos szerintem igy is fog maradni. Tegnap kincsvadaszatban a 3 folyosorol 2.-ok lettunk,de en nem igazan talaltam semmit..Aztan a tanarokrol kellett egy tesztet kitolteni,ami atkozottul nehez volt,tekintetbe veve,hogy alig ismerjuk meg a tanarokat. Peldaul honnan tudtam volna,hogy melyik tanar aludt el reszegen a San Francisco-i repteren sakal reszegen. De azert nagyon vicces volt,az biztos.
Ma meg minden csoportnak(5 fos csoportnak) elo kellett adni egy musorszamot es az elsot jutalmaztak. Hat az elsok mi lettunk:),mert az operahaz fantomjat kellett eloadni,ami szerintem nagyon jol sikerult. Persze en voltam a fantom,akit kinyuvaztott a gonosz baratja a szepseges Krisztinanak. A sztori lehet nem igy van,de mi ilyenre csinaltuk.

Kerdezgettem a tanarokat Andirol es Petirol es mindenki emlekezett ratok. Mondtak,hogy milyen szimpatikus es kedves diakok voltatok. Jesper is emlitette,hogy:Peti neha egy kicsit nehez eset volt,de mindemellett nagyon jofej. Ja igen a kepeteket is lattam kirakva,tenyleg vicces csoprt lehetett (legalabbis a kepet elnezve).
A magyarokkal alig beszelek,vagy ha igen akkor is probalok angolul beszelni. Van vagy 2 magyar csaj aki meg se probal angolul beszelni,nahat azokhoz hozza se szolok!!!
Holnap kezdodnek az orak: sportot es International classot valasztottam,azert hogy legyen sportolas boven (ismertek), a masikat meg azert mert tanulni akarom az angolt.Mindemellett meg van 4 kulonbozo oram amin angolt tanulok majd,igy remelhetoleg fejlodok majd valamennyit.
Oktober elejen megyunk Berlinbe 4 napra:)!!!!Varom varom.
Annyi programmal bombaznak minket amugy,hogy egy perc szabadidom sincsen!!!Mindig kitalalnak valamit, a tanarok tenyleg ertunk elnek,hogy minel jobban erezzuk magunkat.
Meg csak 1 sort ittam ez ido alatt,ami azert szerintem nem mondhato soknak. Buliido alatt lehet tobb le fog folyni,de a lenyeg itt nem kell inni a jo hangulathoz,mint ahogy azt sokan gondoljak azt Magyarorszagon.
Norbi:sok boldogsagot nektek Eraval,biztos szep lesz minde!!!!!!!!!Nagyon sajnalom,hogy nem tudok ott lenni az eskuvon,de ezt a vilag minden kincseert sem hagynam ki,mert meg az Erasmusnal is tenyleg 1000-szer jobb!
Udv.mindenkinek (en ilyen rovidebb bejegyzesekre gondoltam,de talan egy kicsit surubben)

6 megjegyzés:

Petya írta...

Szia Lacás!

Hát én biztos voltam benne, hogy nagyon fog neked tetszeni. És ráadásul az első hét még nem is a legjobb, mert tényleg egy kicsit túl sok program van, mert a lényeg hogy megjegyezd mindenkinek a nevét meg hogy jó kis közösség alakuljon ki. Én a helyedben azért egy kis dánt tanulnék, szerintem poén, és nagyon meghálálják és utána mindig fizetnek neked ingyensört. Mészáros Lacinak legalábbis ez volt a taktikája. Hát igen, a jó öreg Jesper Voldy.. Milyen sokat bolondoztunk együtt! Az angol tanár maradt Jesper von Trier? Kérdd el tőle a feketevipera könyvet (Black Adder), nagyon fog neki örülni, és majd kérdezd meg tőle, hogy tényleg gyűjti a söröskorsókat? Egyszer ugyanis kölcsönadtam neki egyet, ő meg részegen otthagyta a folyosón, a takarítók meg bevitték a konyhába. Nils szerezte vissza nekem :) Ismét megkérdezem, hátha most választ is kapok: ki a szobatársad? Melyik folyosón laksz? Melyik szobában? Tetszik a kaja?
Az interaktív társalgás célja, hogy egymás kérdéseire válaszoljunk. Amúgy nagyon jó a blogod. Puszi

K2P

Andrea írta...

Szia Laci!
Olyan jó olvasni a blogod! Hát tényleg mozgalmas lehet, emlékszem nekünk is milyen szupi volt a sok ismerkedős játék :) Majd ha van kedved menjetek teniszezni is, amíg jó idő van. Tényleg, jó idő van? Úsztál már? ;) Mit szólsz a caffee trolley-hoz? Mi nem hittük el az elején, h az nekünk készül. Amúgy az éneklés az elején lehet, h fura, de az is közösségformáló :) Szerintem is tanulj egy kicsi dánul is, nem olyan nehéz, pláne ha a dán barátaid tanítanak :) Milyen órákat vettél fel a sporton meg a nemzetközin kívül? Lesz gitár? :)Na jó, megyek vissza dolgozni! :) De nagyon örülünk, h tetszik neked is a "Földi Paradicsom" :)
Itthon most a legfontosabb esemény Norbiék esküvője lesz, arra készülünk, majd beszámolunk mindenről!
Puszi: Andi

Névtelen írta...

Szia Lacás!
Sziasztok itthon maradt barátaim!

Ezzennel bekapcsolódnék én is az "interktív társalgásba":), nehogy valaki még itt azt gondolja a végén, hogy Budapestről nem követik nyomon az eseményeket! Mert bizony, a fővárosban is van internet, csakhát bizonyos tartalmakat nem lehet elérni a munkahelyemen, például a blogodat sem:( meg a hattricket sem, szóval Nagyzének nem fogom ajánlani a Raiffeisent:)...
De félretéve a tréfát: jó hallani rólad Lacás, én is örülök neki, hogy jó helyen vagy és jól szórakozol! 3 dologról mindenképp számolj be minél hamarabb:
1. első dán buli
2. első dán csaj
3. első dán úszólecke:)
Én túl vagyok első munkában töltött és egyben első pesti hónapomon, nem rossz amúgy, csak hát igazából hiányoznak az emberkék, meg a régi impulzusok, mint egy jó kis foci, szerdai bulik, pizzabizottsági ülés, teaház... inkább nem is sorolom, mert csak rosszabb lesz. Remélem az itthoni srácokkal fogunk tudni hétvégente közös programokat összehozni!

Élvezd a helyet, élvezd a szép dán időjárást, a dán söröket és csajokat, a dán uszodák hangulatát:)!
A többieket pedig bíztatnám, hogy bátran írjanak a blogba, így is elősegítvén az információáramlást!

Üdv mindnekinek:
BGimi

Petya írta...

Szia Imi!

Örülök hogy te is jelentkeztél, igazából nem is értem, hogy hol vannak az emberek - persze az is lehet egy magyarázat, hogy a munkahelyen nem lehet netezni - igazából nálunk se, csak ha a flexibilis szünetemet veszem igénybe ilyen célra, amelyből egy nap 40 perc van, tehát ha valaki kérdezi, hogy micsinálok, azt mondom, éppen pihenek. Amúgy tetszik ez a hozzáállás, addig amíg valaki elvégzi a feladatát nem mondják meg neki, hogy mit csináljon vagy mit ne csináljon, teljesen felnőttként kezelnek bennünket, és higgyétek el, ez a bizalom hosszú távon meghálálja magát. Persze ez csak akkor lehetséges, ha a munkádat különféle mutatószámokkal le lehet mérni. Gondolom egy bankban erre nincs akkora lehetőség, mert a termelőiparban ha készleten van a terméked, akkor jó vagy, ha nincs, akkor nem. Egy bank meg akkor is az ország legnagyobb profitját fogja elérni, ha te egész nap hat-trick-ezel. Szóval a gyár rulz, a bank sucks.

Amúgy mielőtt agyondicsérném az NIt, elmondanám, hogy ma szombat van, és én itt vagyok a munkahelyen - hát igen, ez sem fenékig tejfel. Kezdem Szőrnyűen :) érezni magam..

Laci vazzeg válaszolhatnál már, vagy csak nekem hiányoznak az információk?

Lacás írta...

Nagyon jo a kaja, de valoszinuleg egy kicsit unalmas lesz minden nap ugyanazt enniA Jumben reszen vagyunk egy magyar gyerekkel,akivel nagy szerencsem van,hogy ilyen jo fej. Mert hat igen,van egy ket paraszt is itt,akikkel nem is nagyon beszelek.
De azert ok is tisztaban vannak az eroviszonyokkal..
Irok majd megint,csak most huznom kell.
U.I.Imi,vegre mar te is bekapcsolodtal,beszamolok majd mindenrol

Lacás írta...

Voltunk kenuzni is mar vagy ketszer es hat mit mondjak nagyon tetszett.
Hihetetlen,hogy mi mindenre van lehetoseg itt:)
A dan emberek meg egyenesen csodasak,borzalmasan kedvesek es hat tenyleg meg a budipucolo is jobban beszel angolul,mint en.
Orulok,hogy alakulgatnak a dolgok nalatok es kezditek megtalalni a szamitasaitokat.Jo hogy melo ugyben is ilyen jol vagytok,nekem az meg egy kulon fejezet lesz.
A tobbiekkel mi van? Elnek meg?
A dan nyelvet nem fogom nagyon forszirozni,mert nincs eleg ido ra...1-2 mondatot megtanulok majd az biztos,de tobbre nem leszek kepes.Ingyen sorre nem lesz szuksegem,mert annyi penzem van,hogy a legfontosabb dolgokat megvegyem.
Sok boldogsagot az ifju parnak!!!