2009. június 11., csütörtök

A Busz nem kacsa!


Kedves Barátaim!
A képen látható busz rendelkezésünkre fog állni. A Dósa Nádor térről fog indulni a nagy napon (szombaton 14:30kor). Kérlek benneteket minnél hamarabb jelezzetek vissza itt, hogy azzal jöttök-e vagy sem.
A főnök Diego lesz. Ő mindent tud, aki nem lesz ott a helyszinen 14:45-re, az sajnos már csak taxival tud majd jönni.
Macska derék módon kocsival jön, hozza Szandit, Mózsát, Mónit, Pistit.
A lényeg, hogy szóljatok vissza a tervezés érdekében! Nagyzé ez rád is vonatkozik!!!

20 megjegyzés:

Petya írta...

szóval két busz lesz. az egyik 34 fős, a második 19. kétszer fordul, ti (mivel a barátaink vagytok) az elsővel fogtok jönni. ennyi!

Pitti írta...

És hogy 34 fős?A képen látható módon vagy annyi ülőhely van rajta?Mert akkor költségcsökkentés céljából elég is lenne a ngyobbik busz, az idősebbek és a lányok megkapnák az ülőhelyet a fiatalabbak és az erősek állnának illetve a kép mintájára foglalnák el a további helyeiket. Mátyus Csabival meg mi mennénk a busz után ha valaki útközben leesne akkor meg tudjuk mondani, hogy kb mikorra gyalogol be a lagzi helyszínére. :-DDD

Petya írta...

Kiváló ötlet. :)

Tsutsu írta...

Mi -> busz -> lagzi

Tsutsu

Petya írta...

köszi Tsuts!

Bameg szakad az eső :)

Dzsonasz írta...

itt süt a nap, de busszal megyünk mi is.
kicsit meglepődtem, hogy ilyen korán lesz.
megint jó hosszú nap lesz akkor.
ma bakker otthonfelejtettem a bérletemet, és vennem kellett jegyet. így sajnos Andi és Peti 600 Ft-al kevesebbet tudok adni a menyasszonytáncba :(

Pitti írta...

Csak nehogy Lillától kérd el a hiányzó összeget...

Knorbi írta...

Sziasztok!

Peti mi is a busszal mennénk, ha tudnátok biztosítan a számunkra a buszon található hátsó létrát hálás lennék:)

Ne izgulj az idő miatt, holnap baromi meleg lesz:) - ez két dolgot jelent nem ázunk el az esküvő alkalmából és sok sör fog fogyni:) (egyik jobb mint a másik)

Norbi

Hermann írta...

Hermannék is jelentkeznek a buszra!

Sajnos nem tudok netezni hétköznap úgyhogy ezért vagyok passzív :(

csabinnyó írta...

az ázott mennyasszony az igazi mennyasszony!!!

jajj de izgulhatnak már a gyerekek (meg a szüleik) :)

na jóccakát, pihenjetek gyorsan sokat

Nagyzee írta...

Üsv, mi is busszal megyünk. Fél háromra ott leszünk akkor Katával...

Névtelen írta...

Én vagyok a kapitány! :)

Dyego

Lacás írta...

Nagyzé,Üsv.neked is.Attila szülinapi buliján berúgtam,így holnap nem iszok. Na jó,csak vicc volt:)
Sok boldogságot az ifjú párnak,sok gyereket,kevés veszekedést,sok loki bajnoki győzelmet (és sört Lacinak)!
Üsv.

Névtelen írta...

Mauzsa Loco!

Névtelen írta...

O.M.G.!!!
Hedék van!
Nektek nincs?

Kefír

bajigál írta...

Náting szpesöl, no hedék!
Életem legjobb esküvője volt, köszönöm Andi+Peti, hogy ott lehettem.
Alig várom a csütörtök reggelt.

Névtelen írta...

Great people, great feeling, great foood! :)

Más: holnap film+ My name is nobody

D

Lacás írta...

Hihetetlen esküvő volt, egy álomszerű párral,egy fantasztikus Diégóval és egy nagyot bulizó, de nem alpári társasággal. Szerintem a viselkedésünk a 10-esen 10-est érdemel,senkinek se lehetett szégyenkeznivalója miattunk.
Másik jó dolog,hogy másnaposságnak nyoma sincsen,ebben a fogyasztott ásványvízmennyiség is nagy szolgálatot tett. Digó,várjuk a krónikáját az egésznek.
A csütörtököt én is várom. Az egy kicsit más lesz mint a mostani.
Én mondom ezek a programok bearanyozzák a nyarunkat.

Pitti írta...

A próféta megszólalt... :-D

Nagyzee írta...

Boncz Géza - Fanóta:
http://www.youtube.com/watch?v=5baSR_ZhGLo

Az esküvő meg tényleg elképesztően jó volt. Gratula mégegyszer az ifjú párnak!