2009. június 14., vasárnap

Szolgálati közlemény - Rakaca 2009

Köszönjük a fantasztikus esküvőt az ifjú párnak!

Kissé félbe kell, hogy szakítsam a tegnapi este feldolgozását, mivel azonban a Rakaca-projekt szervezése a finishben van, ezért írom a szolgálati közleményt. Az örömködés persze párhuzamosan follyon!

To do:
1. hétfő 20:00-ig kérem, hogy mindenki, aki részt akar venni, az írja meg a blogon:
- mikor jön, mikor megy el, hány estére marad
- mennyi pénzt fizetett már be
- menniyt fog befizetni/visszakapni számításai szerint
2. kedd 20:00-ig kérem, hogy mindenki rendezze a második részletet
- vagy személyesen (Pesten leszek)
- vagy a lenti számlára utalással (ha nincs netbanking vagy telefonos ügyintézésre vagy fióki ügyintézésre lehetőséged, akkor utaljon egy olyan ismerősöd a nevedben is, akinek van lehetősége, és egymás közt elszámoltok)
- ha a fentiek nem mennnek valamilyen oknál fogva, akkor jelezd a blogon, egyúttal a javaslatodat is
3. Találkozás Miskolcon a Tesco parkolóban 11h30kor, kb 14h-15h körül átveszzük a szállást
- oda-visszaút megszervezése egyénileg
- megvesszük a közös alapanyagokat; a közös alapanyagok megvásárlásáért (mit, mennyit, finanszírozás megszervezése, illetve beszéljétek meg a főzésért felelősökkel, mikre lesz szükségük, amit a közösbe akarnak megvetetni veletek) felkérem felelősnek a Mózsa-Görömbei párost (jelezzétek, ha valami miatt nem lehetséges - a nem szeretném az nem indok;))
- mindenki megveheti magának, amire szüksége van
- Szörnyű tud szerezni 130ért Zlatyit korlátlanul, keddig jelezni kell neki, ha kell
- közös ebéd, majd indulunk Meszesre
4. Kaja a helyszínen + felelősök (mindenen szükséges alapanyag, kellék beszerzésről gondoskodjatok, illetve az elkészítésről is please, a pénzt a végén elrendezzük)
- csütörtök este: Mikulán/Nagycsé páros - flekken
- péntek du: Peti nagybátja, Peti
- szombat du: Hermann/Nyeste páros - tetszőleges
- péntek este: szalonnasütés vagy hasonló: Dyego (nem ám lángoljon!!!!:D)
- szombat este: grillkolbász vagy ilyesmi: Mátyus Csabi
- mosogatás, némi rend tartása: lányok (bocsi;))
- ezen kívül mindenki maga gondoskodik a többi kisebb kajáról
5. Rakaca elhagyása: vasárnap 11h-12h között
- közös ebéd útközben
- Norbi remek ötlete: Miskolctapolcai barlangfürdő, lehet rajta gondolkodni, nekem tetszik
6. Ami van a helyszínen:
- berendezett konyha, normál fürdőszoba
- tűzifa
- tűzhely
- bogrács, sütőlap, de ha tudtok hozni otthonit, akkor hozzatok légyszi, nem tudom milyenek/mekkora ezek
7. Amit mindenképp hozni kell - a legközelebbi bolt autóval érhető csak el
- pia:)
- jókedv felelős: Szörnyű:) és a többiek
- nászéjszaka, felelős: Peti (szólj, ha nem megy, segítünk szívesen;))
- útvonalterv, általános kérdések: Imi
- zene, esetleg projektor, filmek : felelős: Mikulán
- fürdőruha
- ágyneműhuzat
- focicipő + labda
- ping-pong felszerelés
- faszén

Reminder:

Helyszín: Meszes, a Rakacai víztározó mellett, ami a Cserehátban van, Miskolctól kb. 60 kilóméterre.Időpont: június 18-21, csütörtök-vasárnap.

3500 HUF/éj
12010501-01071619-00100000
címzett: Baji Gál Imre
közlemény: 1) ahány éjszakára jössz, illetve 2)annak a neve, akinek még befizeted magad mellett, ha nem csak magadnak fizeted be a nyaralást

Elnézést, hogy túlságosan határozott/szabályozott a leírás, de 25 embert koordinálni, és úgy megszervezni ezt, hogy ne legyen nagyobb gigszer, másképp nem lehet szerintem. Lazulni majd ott fogok, meg lazultam tegnap eleget:)
Várom a visszajelzéseket, ha valami nem tartható a fentiekből, akkor módosítjuk, illetve ha valami kimaradt, szóljatok.

Üdv mindenkinek
Imi

95 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajrá!
Már holnap indulhatnánk!

D

balu írta...

Nagyon nagy volt a tegnapi nap! Köszönjük, fantasztikusan éreztük magunkat, ahogy láttam, mindenki. Éljen az ifjú pár!

Sajnos azonban azt is észrevettük Nórival, hogy mi nagyon elmaradtunk a szervezés néhány elemével. Elég sok tennivaló van még, így szomorúan be kell jelentenünk (Iminek már jeleztem), hogy nem tudunk Meszesre menni... Mindenki másnak aki megy, egyetek-igyatok helyettem is.

Knorbi írta...

Sziasztok!

Imi: mi sajnos csak péntek este tudunk menni - kb. 17-18 között fogunk érkezni a "sün" szakértőnkkel:) !

Összegezve: pénteken érkezés, két éjszaka, eddig 10500-at fizettünk, 2*2*3500=14000 a teljes összeg, a maradékot ma átutaltuk:)
Bármiben amiben tudunk segíteni, csak szólj!

Balu sajnálom, hogy nem tudtok jönni....

Az ifjú párnak köszönjük a fergeteges esküvőt és kívánjuk, hogy az életük minden napját az a ragyogás kísérje el, ami a tegnapi-mai napon volt látható rajtuk!:)

Era&Norbi

Névtelen írta...

3 éjszakára megyek, és 10500 Ft-ot fizettem. Akinek esetleg kell sör, az szóljon rám telefonon.

SirNyű Tamás

Pitti írta...

Üdvözlet!

Mi, vagyis Tsutsu, Lacás és én csütörtökön együtt megyünk kocsival. Még van egy vagy két szabad hely annak aki szeretne velünk jönni.
Jelentkezőket várom!

csabinnyó írta...

Hal!
Mi is köszönjük a részvételi lehetőséget az esküvőn, jól éreztük magunkat.
Meszesre szombat dél-koradélután tudunk leghamarabb érkezni.
Kocsival megyünk, ha kell vinni vkit vagy vmit szóljatok.
Sütés-főzést természetesen vállalunk, szóljatok mire gondoltatok.
Uff

Tsutsu írta...

Csáó!

Először is : Az ifjú házasoknak annyi boldogságot minden napra, mint amennyi szombat este volt nekik!:)

A kevésbé fontos dolgok:

1. Csütörtök reggel megyek, elvileg Pistivel (bár Gombival is egyeztetek, hogy ő mivel jön, mert ha egyedül jön,lehet becsatlakozok hozzá, hogy egyenletesen osszuk el az utazási költséget)

2. Én befizettem két felet, de mivel Reni nem jön, így már nem fizetek többet. Neten viszont tudok utalni, akinek kell
szóljon, aztán megadja készpénzben.

3. Hermann-Nyeste párosból inkább előbbi fog főzni, utóbbi vszeg beszerzői feladatot lát majd el - gondolom Miskolcon.

4. Pár pinyóütőt is talán tudok hozni, focilabdát is vszeg.

Azt hiszem ennyi.

Pistivel még egyeztetek az indulásról, többiekkel majd Miskolcon vagy Meszesen találkozunk.

Tsutsu

Dzsonasz írta...

Én ellentétben sokótokkal eléggé kaptam tegnap, így csak most jutottam géphez.

Nagyon köszönjük a meghívást, tényleg nagyon nagyon jó volt az egész, olyan volt mint egy film.
kőkemény volt a helyszín a kaja is a társaságról meg nem is beszélve.

mi eddig ha jól emlékszem 10500-at fizettünk be, vagyis pont a felét, vagyis utaljuk a másikat ma.
Balu kár hogy nem jöttök, a többiekkel meg akkor ott találkozunk, pihenjetek addig, bár ez inkább rám fér rá, úgy érzem.
gáz ez a hétfő :(

Névtelen írta...

Hej, én is ótóval akarok menni. maj felhívok valakit oszt McBeszéljük, mert Szörnyűséges is velem jön, de úgy látom sok az ótó így is.
Utalok én is máma, ha maj hazaértem.
Tegnap szédülés, ma(!) is!
János, nem vagy egyedül.
"Egy augusztus délután, véget ért egy nyár után...." :D :D :D

Dzsonasz írta...

...Az egész mi velünk történt, emlék lett csupán.

Névtelen írta...

Hej, átutaltam a fennmaradó 7000,- hufot.
K. László kiskorú gyanusítot, 3 éccccaka!

Dyego

Névtelen írta...

No, ha valaki jön még Debrecenből csütörtök reggel, és nem MÓ-val kezdődik a neve, senem Csucs-csal, senem Görömbei Pist-vel és van oly' bátor, hogy beül egy autóba, melyet én irányítok, továbbá nincs többen mint kettő, akkor el tudom vinni.

Dyego

Pitti írta...

3 éjszaka felét fizettem be eddig.
Kedden utalom a fennmaradó részt meg Mózsáét

Popy írta...

Megyünk mi is, de tesóm valszeg csak 1 éjszakára. Nem tudom megmondani melyikre, nincs szívem most felkelteni. :) Én péntek és szombat estére mennék. Tehát 2 éjszakára. Holnap utalom a pénzt a megfelelő helyre és módon. Egyébként bocs Imi... És kösz az sms-en való lebaszást. :)

Nagyzee írta...

Péntek késő este vagy szombaton tudunk menni csak Katával. Attól függ, hogy péntek este 6 körül indulna-e valaki Debrecenből. Vonattal/busszal akkor már elég esélytelen.
Szóval vagy péntek este érkezünk Henyóval vagy szombaton valahogy. Remélhetőleg holnap kiderül, és ennek megfelelően fizetni is tudunk.

bajigál írta...

Köszi srácok a reakciót!
@Popy, a lebaszás nem ilyen;)
@Zé, holnap estig döntsétek el, derítsétek ki és írd meg légyszi
üdv
Imi

Pitti írta...

Tudom hogy János lett megbízva mint filmfelelős, de ha valakinek lenne valamilyen igénye film téren akkor az mai nap folyamán mindenképp jelezze 3-ig és akkor tudok még szólni az őrült filmletöltő kollegáimnak hogy hozzák el szerdára.Nagy valószínűséggel tudják teljesíteni a kérést. Ha van rá igény tudom vinni a notebookomat, mert a projektorral magában nem sokra megyünk.
Reakciók?
Ja mint kaja és pia szervezési felelős este valsz zaklatom az illetékeseket.
Szándékomban áll vinni termelői tokaji bort olyan 10 liter, de csak akkor ha elfogy és akik szivesen fogyasztanák velem beszállnak a költségeibe.
Az innivalót vagyis az alkoholmentes (ásványvíz, üccsik...)cuccokat úgy gondoltam csütörtökön miskolcon megvesszük közösbe és majd riszteljük.
Meenyiségeken mind kaja mind ital szempontjából még godolkozok.

Dzsonasz írta...

riszteljük? mózsa ül melletted vagymi?
projektor nem hinném hogy lesz, még megkérdezem tesómat, de ha lenne is érte kell mennie vkinek debrecenben.
a hangfal témát is olyannak kéne megoldani aki debrecenből jön, mert én nem gondoltam a hétvégén még ilyesmire, és pesten nincs ilyen célra felhasználható device-em.
én azt a mottót követem, hogy don't fos, mert vhogy úgy is lesz, ez nem az a társaság akinek millió előkészítés kell hogy jól érezze magát. én amit viszek a kis grillem amin még a sítáboros gané rajta van a rácsán, illetve csütörtökre bevállalok egy kaja csinálást.
filmeket nem ismerek pisti, de vmi vicceset megnézhetnénk, pl. torrente, stopshop2, stb...
majd ha kinyílik jobban a szemem még értelmeskedek :)

Névtelen írta...

Én el tudom vinni a divájszokat, ha kell.
Eszembe jutott, ha mar szalonnasütés felelös vagyok, hogy nagyon finom a piritott kenyérre juhturot kenve, azt a forro szalonnazsirral ráolvasztani.
Jo-E?

Dyego

Pitti írta...

Nagyon csülök!

Dzsonasz írta...

gyüjjön

Lacás írta...

Mózsa szerint nem kell film.

Popy írta...

Imi... Nemsokára indulok a pénzt átutalni, összesen 3 éjszakára valót. Én 2 éjszakát (péntek és szombat este) maradok, tesóm pedig 1 éjszakát (péntek este).
Mi vonattal megyünk, péntek délutánra érkezünk meg. Vigyünk valamit? (a pián kívül, természetesen :))

Petya írta...

Na szasztok skaccok!

Örülünk nagyon, hogy jól éreztétek magatokat, ez volt a cél, az meg hogy egy-két rokon annyira nem, az nem annyira fontos :)

Nagyon köszönöm mindenkinek aki ott volt, és elnézést kérünk attól, akit nem sikerült meghívni, majd a legközelebbire igérem minden blogolvasót meghívunk!

Akkor mi csütörtök délután munka után mennénk. Van még valaki, aki csütörtökön olyan 5-6 körül indulna Debrecenből? Mert azt még nem tudom, hogy hogy jutunk oda.
Természetesen mind a 3 napot maradnánk. Mivel Balázs meg Nóri nem jönnek, ezért mi az ő általuk már befizetett összegből szeretnénk menni, velük meg majd lerendezzük.

Akkor a péntek délutánt Keresztapámmal nyomatom, már előkészítette a vaddisznóhúst, remélem szeretitek, valami jó ződséges pörköltöt akar csinálni, majd még beszélek vele, de akkor ez egész pontosan mikorra kell?

Pitti írta...

Nagyon vaddisznó csülök!

Igen Peti akartam is kérdezni, hogy mikor rendezitek a következőt, mert olyan jól éreztem magam, hogy arra is szivesen elmennék. :-DDD

Dzsonasz írta...

25 év mulva Pisti: ezüstlakodalom, vagy mi a rókahugy.

Petya írta...

Csülök!

bajigál írta...

lesz hangfal, azt nem kell hozni, laptopot, meg max ha van projektort lehet érdemes, meg persze zenét, filmet.
Ami nem teljesen királyos, hogy elég sok változás, lemondás, vagy ucsó pillanatban bejelentkezés volt. Emiatt olyan barátaim, akik nagy örömmel jöttek volna, és akik már így két nappal az indulás előtt nem tudják átszervezni csüt-vasárnapi programjukat, hoppon maradtak. És még kicsit/nagyon meg is bántottam őket azzal, hogy ők, mint a hozzám közelebb álló barátaim nem tudnak eljönni, az utolsó pillanatban bejelentett módosítások miatt. Nem a módosítással van a baj (Tsutsu, Her, pl már megmonta X hónapja, hogy nem jönnek az asszonyaik), hanem pl a hétfő esti közléssel, és azt is szinte csak a sokadik jelzésemre. Ezzel kvázi kibasztunk Pécsével, Mikivel pl., akik meg rám neheztelnek, hogy én őket miért nem hívtam pl legkésőbb 2 hete, miközben X meg van hívva, aztán meg lemondja. És persze jó lenne, ha az előleg meg visszajárna... (én tavaly Békéscsabán bebuktam a szállás díj egészét, ezt Dygo, János meg tudja erősíteni;)
Na mindegy, így alakult, lépjünk ezen tovább, harag nincs bennem, ez igazából csak szarul alakult, aztán jó volt elsírni:).
üdv
Imi

Frank Klopas írta...

Sziasztok!

Sajnos, tegnap elhunyt nagyapám és úgy döntöttünk, hogy az elkövetkező napok a gyászé lesznek, és annak ellenére, hogy már hetek óta nagyon vártam a nyaralást le kell mondanom a részvételt.

CSN

Nagyzee írta...

Csaba, részvétem.:( Mást nem nagyon tudok mondani sajnos. Remélem, hamarosan újra itt leszel a szokásos jó hangulatban.


@Imi: Hernyó sajnos nem tudott kocsit intézni. Péntek este pedig tömegközlekedéssel már csak Miskolcig tudunk eljutni, azt hiszem. Vagy esetleg egy közelebbi kisvárosba. (Mit érdemes nézni?) Szóval feldobnám a kérdést, hogy valaki értünk tudna-e jönni akkor ilyen este 8-9 körül. Ha nem, akkor max. szombat délelőtt tudunk menni hárman (Hernyó, Kata és én).

Névtelen írta...

Nemtom tudjátok E pontosan hol ebédelünk Miskolcon, de én találtam egy helyet. Beszarás.
http://www.iranymagyarorszag.hu/terkep/I303462

Dygo

Pitti írta...

Én felveszlek benneteket Nagyzé!

Tsutsu írta...

Nagyon sajnálom Csaba:(


A sok különböző indulás és a lemondások miatt megpróbálnám összegezni, hogy megyünk, mert kezd átláthatatlanná válni a dolog és kaja szempontból sem mindegy mikor hányan leszünk.Javítsatok ki ha tévedek:

Csütörtökön reggel jön:
1.Imi
2.János
3.Diego
4.Szörnyű
5.Mózsa
6.Pisti
7.Én

Este jön:
8.Andi
9.Peti
10.Ted

Péntek este
11.Herr
12.Nagy Zéé
13.Kata
14.Popy
15.Popy2
16.Norbi
17.Era

Szombat dél:
18.Szandi
19.Macska

Akik lemondták arról inkább nem is írok, mert sokan vannak.Nem úgy volt hogy Kinga és Kitti is jön?Gombi nem jön, de ezt lehet már tudjátok.
Most nem tudom, hogy bántásnak veszed Imi vagy annak, hogy megvédelek, de sztem azoknak akiknek nem szóltál meg kell érteniük, hogy ők ennek a baráti körnek a részéhez kapcsolódnak, ha őket hívjuk, akkor még sok más embert is hívhattunk volna és akkor már 60-an vagyunk. Pl: Ricsiéket sem hívtukk..:(..és ennyi erővel Fati is jöhetne, vagy akár Faragó Ádám, stb..(Amugy megnyugtatásnak szántam.)

Pisti:Holnap beszélünk/hívlak az indulásról, de akár ide is írhatod.

Tsutsu

Nagyzee írta...

Utánanéztem:
18:20-kor indul busz vagy 18:54-kor IC, ami szóba jöhet számunkra péntek este. Mindkettővel kb. 20:30-ra lennénk Miskolcon.

Innen még max. Edelényig tudunk eljutni (busz 21:05-kor indul és 21:43-ra van ott). Szóval vagy Miskolctól vagy Edelénytől kellene egy fuvar.:)

Pisti, nagyon köszönöm a felajánlást. A többit majd telefonon, azt hiszem.:)

bajigál írta...

Köszi Tsutsu a névsort, kis javítás: cs de: Lilla;
Popy2 csak szombat jön;
Nagyzéé, Herr, Kinga, nem tudja még hogy tud jönni.
Egyetértünk ebben, ugyan ezt mondtam PappCsabinak, ezt érti ő is. A gond azzal van, hogy a társaság kb 40%-a az utolsó pillanatban változtatta meg a döntését (az mindegy, hogy 1 vagy 2 vagy 3 napra jössz, és ezek között variálsz, mert akkor min1 hely kell neked), az a nem mindegy, hogy min1 helyett 0 napra jössz, vagy fordítva, mert akkor blokkolod a helyet, majd ucsó pillnataban bemondod, h mégsem, vagy hogy mégis, aztán aki meg jöhetett volna(bárki), már nem jön.

Nagyzee írta...

Imi, befizettük Katával két napra magunkat. Valahogy csak lejutunk majd pénteken este.:)

Lehet, hogy Hernyó is tud végül kocsit szerezni.

Knorbi írta...

Sziasztok!


Részvétünk Csaba, nagyon sajnáljuk!:(

Hermann akkor pénteken hogy lesz, velünk jössz Bp-ről vagy NagyZ-kel DB-ből?

Imi pénteken érkezünk, ha tudunk valamiben segíten akkor szólj!

Norbi&Era

Lacás írta...

Csabi, őszinte részvétem.Nagyon sajnálom én is!:(

Az utolsó pillanatban való lemondások tényleg érdekesek,de zömét meg lehet érteni szerintem.De én könnyen írok,nem én vagyok a főszervező. Bár az tényleg elgondolkodtató,hogy hogy hány évvel előre kell megszervezni egy nyaralást,hogy meglegyünk 4 napig.

Tsutsu írta...

Laci: Sohasem leszünk meg 4 napra sem, ehhez jobb ha most hozzászoksz.Ez a munkásélet velejárója: ha csak hétvégéd van akkor nehéz összeegyeztetni a dolgokat. Szerintem most ideális volt a szervezés elkezdése, ha ennél hamarabb kezdjük el a szervezést,akkor sem lennénk többen.Szerintem maga az csoda, hogy az elején még úgy tűnt van olyan hétvége ami mindenkinek jó..és hiába készült úgy mindenki hogy ehhez igazítja a naptárát, szeintem máskor is bőven hiányzó, mindig közbejön valami.

Imi: Egyetértek. Jobb lenne ha olyan problémánk lenne, hogy nincs elég ágy..Illetve úgy tudom Popy2 pénteken jön, csak Popy1 marad ő meg megy haza szombaton.Lilla tényleg kimaradt.Kinga nem tud jönni Hermo-Nagyzéék 3-sal?

Tsutsu

Lacás írta...

Persze,tudom. Ez a munkásélet már tényleg más. Még így is elég tekintélyes a létszám.

Dzsonasz írta...

Csabikám részvétem!

Lacás írta...

Lehet azért veszek holnap egy kis olajos halat.Jó laktató tud lenni.Emlékszem mikor Petivel az egyik Gólyatáborban ettünk hajnalban,Andi örült is neki.

P.Cs. írta...

Na szevasztok, nem sokszor írtam még ide (még talán mikor Lacás külhonban vedelt), de gondoltam hozzászólok már a történésekhez (ha már meg is lettem említve).

Először is Nagycsé: őszinte részvétem, nagyon sajnálom.

Másodszor: még nem volt lehetőségem gratulálni az ifjú párnak. Sok boldogságot!

Harmadszor: sajnálom, hogy nem tudok menni hétvégén, jó lett volna, mert bírom a társaságot, de ez így kicsit későn jött és már terveztünk programot (nameg be is fizettük). Imi, még 1x, nincs harag, teljesen megértem, hogy az elsődleges céltársaság nem mi voltunk (bár nem hiszem, hogy kilógtunk volna a sorból). Majd legközelebb...

Negyedszer (és utoljára): nem jön vki Hegyaljára? Én biztos ott leszek tesómmal, csak közben ő meg becsajozott, és bár nem mintha ez korlátozná az ivászatban, mégiscsak jó lenne még 1-2 ismerős arc.

Na üdv mindenkinek:
PCS (Jánosnak: Papi)

Névtelen írta...

Petinek és Mózsa Lacinak üzenet: tegnap megkérdeztem, lesz nektek is egy rekesz sör. Én ma este kifizetem az egészet, a pénzt majd nekem kéne ideadni csütörtökön.

SirNyű Tamás

Pitti írta...

Szasztok!
Film ügyben tegnap gondolkodtam, hogy milyen jellegű filmeket kellene vinni és arra jutottam hogy semmiképp sem egy életrajzi drámát akarunk nézni, hanem pont valami idétlenséget.Így jutottak eszembe a következő alkotások:
Faterok motoron (ami vígjáték még nem láttam, nyilatkozni nem tok)
Torrente
Diszkópatkányok
Legénybúcsú (mozikban most futó ami film a bemutatója tetszett)
Ne szórakozz Zohannal
Borat
Ali G
Reno 911 Zsaruk bevetésen

Ezek mellett még gondoltam akár Bud Spencer Terence Hilles filmekre is akár vagy meg van nekem a Hódító hódok mesesorozatból 3 évad, ill van egy két film letöltve a gépemen.

Félreértés ne essék nem azért nyomatom most ezt a témát mert az a célom hogy majd nézzünk filmeket ezrével, csak a szervezőnk által fel lett vetve mint egy lehetőség és akkor úgy gondolom hogyha felkészülünk ilyen téren is az nem árthat.Ha úgy támad kedve a társaságnak, vagy esik az eső és nem tudjuk magunkkat elfoglalni és senki se akar inni, megnézhetünk egy filmet de az is előfordulhat hogy elő se kerül a felszerelés.

Dzsonasz írta...

na megkérdeztem tesómat, de sajnos kell nekik a projektor, nem tudják nélkülözni ennyi időre.
Imi viszont azt mondta, hogy rá tudták dugni tavaly is a tvre a gépet, pisti, van svideo kimenet a laptopodon? ha nincs kábeled szólj és én viszek, csak a biztonság kedvéért jó lenne még egy svideo-rca átalakító, mert a tvn meg ugye lehet csak ilyen bemenet van, sőt még jobb lenne egy scart/rca-svideo átalakító, mert azzal mindenképp meg tudjuk oldani.
Pistikém, te mint műszaki ember, van ilyened? mert nekem csak debrecenben.
hangfal téma megoldódott, esetleg egy kábelt dobjatok be, hogy a sok kütyüt mindenképpen rá tudjuk kötni az erősítőre (jack - rca)
ennyit a műszaki dolgokról.
ma du. megyek a lehel térre, ha onnan kell vkinek vmi szóljon. (alkoholra gondolok) kb. bolti ár minusz 10-20 % kal kell ott számolni.
most más nem jut eszembe, csak hogy holnap indulunk :)

Petya írta...

Csaba nagyon nagyon sajnálom és öszinte részvétem. Tudom hogy az utóbbi időben nagyon sokat jelentett neked Nagypapád, nehéz lesz nélküle, úgy gondolom.

Más.

Köszönöm a gratulációt PCS, igazi úriember vagy. Tényleg nem vagyunk egy társaság, bár tényleg nem lógtatok volna ki, és tényleg szeret téged mindenki (főleg ha reggelire megiszol egy üveg úzót), majd legközelebb levonjuk a konzekvenciát és egyből 40 emberre tervezünk azzal, hogy lesz úgyis aki komoly vagy mondvacsinált indokokkal lemondja (aki tudja, az úgyis érti, hogy kire gondolok). Tényleg nem szép dolog a visszamondás, az előleg előleg, a barátság meg barátság, na ebből gyere ki Imi szépen.
Hernyó nemigaz hogy nem tudsz szerezni egy rendőrautót, most selejteztek le egy csomó Octaviát, igazán elkérhetnél egyet (még az se lenne baj, ha nem lenne rajta fényhíd).
Ted nemjön, mert rájött, hogy nem örülnétek a részvételének.
Én még nem tudom hogy hogy jutunk le csütörtökön, lehet hogy kalandosra vesszük a figurát, és Ladával megyünk.
A faterok motoron iszonyat szar film, kérlek el se hozd.

Petya írta...

Most látom hogy összesen négy lány jön, és ebből Andi lesz ott egyedül végig? Ha tényleg így van, akkor felejtsétek el, hogy a lányok mosogatnak!

Knorbi írta...

Sziasztok!

Peti bocs, hogy kijavítalak de a 4 lányból 3 már asszony!:)

Norbi

Dzsonasz írta...

Lilla is végig ott lesz, de ő is ugyanezt mondta. :)
én örülnék ha jönne Ted, mennyit változott a világ, mióta azt mondtam a focin, hogy ne jöjjön. (bár akkor sem a személye miatt, mert nem is ismertem)
amúgy nem tudom eldönteni, hogy jófej, e vagy én vagyok gáz, és mivel kűfődi, automatice jobbarcnak gondolom mint amilyen.
mindenesetre fasza lenne ha jönne, meg szerintem adná neki mint a szén.
ezt akár le is fordíthatod neki:
"it would give it to you like coal"

Tsutsu írta...

Filmeket én is hozhatok..én a "Ne szórakozz Zohannal"-t húznám ki. Sajnos ezzel a programmal is kell készülni, mert ha keveset esik az eső még lehet vicces, ha sokat akkor már nem. Én mondjuk úgy terveztem hogy 4 napig 60fok lesz, és ki sem mászok a vízből..és így elég lett volna 1 póló 4 napra. Most azon töröm a fejem pulcsit hány db-ot vigyek.(Péntekre mondjuk 32 fokot mondanak)

Tsutsu

Pitti írta...

Nos János!
Van Sanyi-videó kimenet a nótbúkomon ráadásul még S-video-rca átalakítóm is van (a sanyi részén van még egy jack is a hangnak), ezt használom ez bizonyítottan működik.Scart-rca vagy scart-svideo átalakítóm mintha lenne,de ebben most nem vok biztos, de este megnézem, ha lesz azt is bepakolom.
Jack-jack hosszabítóm is van, ha kell a hangkütyükhöz.
Én komolyan már attól félek hogy mindenre fogok gondolni hogy mit kéne vinni és a végén nem viszek focicipőt, ami rányomná a bélyegét a nyaralásomra az tuti.

Dzsonasz írta...

na most hívott Imi, hogy nem tud sajnos kommentelni, mert le van tiltva neki a cuccos.
Ő is megerősítette, hogy szeretné hogy jöjjön Ted, mert ő is jófejnek találja.
(neki is ugyanaz volt a véleménye, hogy nem személyesen őt akarta hogy ne jöjjön, meg aztán ez meg is lett beszélve, hogy Peti azt visz a nagybátyjáékhoz akit akar, de mostmeg hogy bőven van már hely, így már nem is kell senkinek külön lakni.

Dzsonasz írta...

jack rca is kell az erősítő miatt valószínű.
ha van s-video rca átalakítód, akkor elég scart-rca is, nem tudom hogy a tvn van e rca bemenet külön vagy csak scart.
de sztem vágod te miről beszélek, mert műszaki-szaki vagy

Popy írta...

Akit érint: pénteken mi kocsival megyünk. Még 2 szabad hely van. (Herr: a te helyed már biztosítva van ;)) Valamikor délután indulnánk, hogy pontosan mikor és hogyan - egyeztetés kérdése. Akit érdekel telefonáljon rám, úgy gyorsabb összehozni.

Petya írta...

már csak azt kéne tudni, hogy Popy az melyik, és mi a száma :)

mi csütörtökön megyünk Ladával! juhúúú!

Tsutsu írta...

Szerintem Nagyzéé és Kata szivesen lenne a 2 üres helyen.,és úgy tudom más már nem jön Pénteken

Névtelen írta...

1. Van scart átalakítóm, viszem.
2. Jöjjön Ted!
3. You don't mess with the Zohan!!! Legnagyobb film!
4. Miko megyünk máááán??????!!!!!!!!
5. Olyan szép flekkenhúst kaptam, majdnem elérzékenyültem /meg sem merem már nézni, ártana a könnyezés az Imi-Jam-Neck :)/

Dygo

Petya írta...

A Zohan a lehető legszarabb film ami a világon létezik!

TedHinckley írta...

Hey Guys, anybody going up to Rakaca on Friday evening? Peti tells me nothing:) - Ted

Popy írta...

Popy az én vagyok, vagyis Laci. :) A számom pedig: 20/472-7610 De sajnos már csak 1 hely van szabadon... (aki jön számítson rá, hogy szorongás lesz a kocsiban, mert nincs túl sok hely és 5-fél6 körül indulnánk)

Herr: tesóm szombaton jön haza kocsival, tehát a visszautat majd másképp kell megoldani

Ted: there's still one more place in our car (on friday - starting at 5/5:30 o'clock)

Petya írta...

akkor I say that Ted is going with you thanks!

visszaútra a Lada hátulja üres :D

bajigál írta...

Sziasztok, gyorsban:
GPS-be, ha van: MESZES, Fácános utca 9, (vagy Fácános u Daru utca sarok).
útvonal:
Miskolc, Sajószentp, Edelény, Szalonnán Rakaca felé fordulni, de MESZESre kell menni, ha MESZESEN vagy:
híd után jobbra be az erdőbe, bátran, kavicsbánya mellett el, majd lesz az erdőben egy útegál, útellághez, útalega...
útelágazás (ala Medgyesi:) ahol BALRA kell tartani, a másik kurva meredek. Ezután jobbra jobbra a nyaralók között.
Fogok kitenni valami jelzést mert elég kalandos a vége. de megéri.:)
Na akko holnap miskolcon:D

bajigál írta...

no, azok közül, aki pénteken vagy szombaton jön, akinek van, rakjon már be matracot, vagy ilyesmit, összsen 2 plusz kell majd, csak szombat estére, ui. a szomszéd házában lenne még hat ágy, de mivel volatilis volt a létszám, és 20 körül voltunk (ennyi ennek a komplexumnak a férőhelye), nem foglaltam le a 6 ágyas házat, de úgy néz ki, hogy - hál istennek - lesz +3 nem kalkulált fő szombatra.
üdv

Petya írta...

ebben az esetben Imi lesz pénzvisszaosztás?

bajigál írta...

persze
eddig sem mondtam hogy nem lesz

Petya írta...

szerintem meg ne leggyen. igyuk el a pénzüket, és majd visszahívjuk őket!

bajigál írta...

srácok, lehet kicsit túlpörögtem a dolgokat, nem akartam megbántani senkit...

Popy írta...

Pedig sikerült. Engem több esetben is megbántottál. Már nem emlékszem hogy mikben, de biztosan. :) A büntetésed meg hogy 2 felest kell nekem venned! :D

Petya írta...

Imi nem csodálkoznék, ha a legközelebbi szervezésedre senki se jönne!

Ilyet...

Apropó, nem tudja valaki hogy kinél van az Ireland-es kapucnis pulóverem? Balázs esetleg?

Petya írta...

tényleg, Csontót miért nem hívtuk?

Petya írta...

ő biztos nem mondta volna le az utolsó pillanatban...

Petya írta...

egyáltalán nem olyan :D

Petya írta...

látjátok hogy 11:11 van?

Petya írta...

már csak 6 óra munka, juhéé!

Petya írta...

bár ha az is ilyen effektiv lesz, mint az elmúlt 3 :)

Névtelen írta...

Üdv a Coraból! :)

Dygo,Pisti, Mauzsa, Csucsu eeees Szööörnyü

csabinnyó írta...

A jelenet címe:
"Értelmes kopasz fejest ugrik"

http://patrz.pl/filmy/rusek-skacze-do-wody-x

:)

Hermann írta...

Volt valakinek valami érdekes a visszaúton? Minket igazoltattak ezen kívül volt még traffipax meg 2 másik járőr.

Persze mind ez Miskolc előtt lehet a helyi lakosság miatt van ez a megerősített jelenlét?! :)

Dzsonasz írta...

köszike Iminek a szervezést, Attilának a főzést, mindenki másnak meg hogy ott vót, mert mocsok jól éreztük magunkat.

jó pihizést, jövőre ugyanitt ugyanekkor.
gondolom mindenki sunyiban az ünneprontókat nézi éppen :))

csabinnyó írta...

hi, köszönjük mi is a szervezést

nekünk minden rendben volt visszafele, egy rendőrt meg hasonló %!+=%-ot se láttunk :)

viszont szeretnék büszkélkedni kicsit húgommal, aki ma Bergenben az atlétika-Eb-n a magyar csapat tagjaként a 4x400-as váltóval 2. helyen végzett

(már lehet, hogy engem is lefutna? :))

üdv
szép hetet mindenkinek!

Lacás írta...

Nagyon jó volt!! Kár,hogy vége.
Pont az Ünneprontókat nézném,de megláttam,hogy most van a Rocky 4,ahol Lundgrennel a szovjet bajnokkal bunyózik. Ez most kihagyhatatlannak tűnik.

Névtelen írta...

fuu!

Nagyon zsivany volt!
Aljasra, parasztra ittam magam.
Hazafele olyan vakon voltam,hogy nacsak!
A benga is majdnem kifogyott.
Sok volt a rétinéger ott borsodban. :)

Petya írta...

akkor egy kicsit kifejteném a véleményemet a hétvégével kapcsolatban:

nagyon köszönöm Iminek a szervezést, hogy egyáltalán eszébe jutott, és hogy fáradságot nem kímélve munka mellett összehozta nekünk ezt a fantasztikus pár napot + a nászutas lakosztályt

köszönöm Jánosnak az első nap a főzést, a fantasztikus flekkent meg a vicces kis rákokat

köszönöm Diégónak a juhtúrós hagymás-szalonnás kenyeret

köszönöm Hernyónak a babgulyást ebédre 5kor

köszönöm Csabinak a csípős és csemege flekken kolbászokat

köszönöm mindenkinek a csocsót, a vizilabdát, a ping-pongot, a focit

köszönöm a lányoknak a mosást, főzést, takarítást

köszönöm Pistinek a bort, Mózsának a sört (ezzel még tartozom tudom)

köszönöm a braziloknak, hogy éppen alázzák az olaszokat

és most azt hiszem hogy itt az ideje egy kis munkahelyi depressziónak..

puszi
P

balu írta...

Köszönöm a Tigáznak, hogy ma is dolgozhattam :(

Pedig azt terveztük, hogy esküvőt szervezünk. A kommenteket vegyes szájízzel olvastam. Jó látni, hogy az időjárás ellenére jó volt a nyaralás, persze ez mindig csak a társaságon múlik. Sajnálom, hogy nem lehettünk ott. Rohadtul idegesít, most minden ellene szólt.

Peti, pulcsid nálam van.

Pitti írta...

Hjaj de nincs kedvem dolgozni!
Haza akarok menni!
Bruhaha...

Dzsonasz írta...

én óránként csak 9000 et ásítok :))
elég kegyetlen a dolog.
ráadásul délután vmi hülye elsősegély tanfolyamra megyek, amin lehet be fogok aludni, és vhogy még ki kell vágnom magam mert 4 kor le kell lépnem, ez a szar meg fél 6ig tartana.
na nem azért, oldottam már meg nehezebb feladatot is.
ja és olyan hideg van, hogy fázok.

Petya írta...

János erre Anyukám azt mondaná, hogy a fáradtságtól fázol.. :)

Popy írta...

Köszönöm én is a hétvégét! Finom volt minden ami elém került. Gratu a szakácsoknak! :)
És csak egy kérdésem van: hogyhogy mindig akkor kezdődött a buli, amikor én elmentem aludni?!? :)))

Petya írta...

addigra lett tökéletes a társaság összetétele. :)

Lacás írta...

Peti,mi meg köszönjük a vaddisznót a keresztapádnak.

Petya írta...

őt azért nem írtam, mert úgysem olvassa a blogot. :)

bajigál írta...

én meg köszönöm minden résztvevőnek, hogy emelték a nyaralás élményét, a szakácsoknak a melót és a készülést!
KÉRDÉS:
a többletet, ahogy már szóban jeleztem, a hét végi progira bedobjuk a közösbe azok helyett, akik voltak Meszesen, (azaz aki volt Meszesen, azoknak annyival kevesebbe kerül a program);
kivéve azok részét, akik nem érintettek, akik visszakapják (pl. Kinga, Bógyi, Ted, ...);
=> így nem kell 22 embernek pár száz forintot utalgatnom. A pontos számot (mennyi pénz megy a közösbe) kedd estére megmondom. Mehet így? Szavazzatok kérlek!

Knorbi írta...

Sziasztok!

Szerintem így tőkéletes lenne, de Imi ez esetben konzultálnod kell a hétvégi progi szervezőjével, hogy mi a metszete a meszesi és a hétvégi programoknak... (pl: Ted nem biztos hogy nem jön? )

Mi is köszönjük a szervezést és a szakácskodást - itt egyetlen kérdés merülhet csak fel - mikor lesz a következő?

Mindenkinek szép napot (mert az nincs) és kitartást a hétvégéig!

Norbi

Dzsonasz írta...

cső te kis bubi, most akkor 24 vagy 25 lettél te kis köcsög?
mindegy, lényeg a lényeg, életkor alapján neked van a legtöbb esélyed a tinikre. pappi chulo, cheke, és a többi bolond is boldog születésnapot kíván, és hogy mivel már érettebb lettél egy évvel, gondolom átlátod a 25 évesek véleményét a kocsis utazásról bulgáriába, hogy az mennyire is flash.
na csoki, szopatsd a farkincádat a dzsakuzziban.

én, én, és az i r én
meg papi csúló