2009. szeptember 7., hétfő

Csak mert túl sok volt a komment...

A büszke apa és a tékozló fiú...

115 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Már nem volt kedvem annyit lefelé pörgetni..

Tsutsu írta...

Inkább a stadionról kellett volna felrakni képet, vagy a 11-es rugás videóját:)

A kép alapján bármelyikünk lehet a tékozló fiú:)

Pitti írta...

Csabaaaaa!!!!
El akartam érni a 200-at! Jól keresztbetettél nekem!

bajigál írta...

Jaja, a romantika miatt:)
Próbáltam nyugis helyen megállni, bár ez relatív, ui. a meccs elején pár kivarrt kopasz tőlünk 3-4 méterre elkezdte ütni egymást. Ez volt az első meccsélménye Ritának, de azért összességében tetszett:).
Ferike odajött hozzánk a szünetben.
Szerdán viszont találkozni kéne.

Pitti írta...

Ki az a Rita?

Névtelen írta...

Ez engem is érdekelne - ki az a Rita, ha nem vagyok indiszkrét?!:)

P.Cs. írta...

Csekkoljátok le iwiw-en Imike ismerősei között (bocs, Bajigál) :) A vezetékneve nem jut eszembe, de szőke és szemüveges, az biztos). A megismerkedésük részletezését inkább a fiúra bíznám...

Petya írta...

Ne haragudjatok, de szerintem azok a csajok (és a fotós) megérdemelte volna az 1000 bejegyzést is. :)

Na Nobiék jó sokat költöznek. Először 11, aztán 12, aztán 13. Nem irigylem őket.

A foci nagyon király volt szombaton, bár gondolom elég erősen megemeltem a szinvonalat, mikor hazamentem egy óra után. :)

Petya írta...

Vagy vasárnap volt a foci?

Tsutsu írta...

Imi:Gyenge duma:)
Mindenki:Ha nem sikerülne odavenni a jegyet a "B"-be..nem látok rá nagy esélyt, de ha mégsem..akkor ugye mindenkinek az a fontos, hogy bárhova, csak együtt legyünk és 5500ft-os legyen.

Vasárnap volt a foci és nekem az időpont nagyon tetszett. Persze jó lett volna még aludni többet, de a du így szabad volt, és nem semmittevéssel töltöttem a de-t.

Most vasárnap 10kor foci?

1.Tsutsu
2.Szörnyű

Pitti írta...

Most vasárnap 10kor foci?

1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás

Frank Klopas írta...

Most vasárnap 10kor foci?

1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás
5.Csaba

Lacás írta...

Pisti,honnan veszed hogy megyek? Amúgy megyek:)
Először fel se ismertem Csucsut a képen!

Pitti írta...

Há mer csak tom és kész....

Dzsonasz írta...

Mózsa legközelebb ne hívj fel légyszi éjfélkor, már aludtam...
ugyanez vonatkozik Bencére is bár ő nem olvassa a blogot.

P.Cs. írta...

Hopp, figyelitek? 2009.09.09. 9:09 van :)
Na, ez a nap is jól indul :)

Petya írta...

Reméltem nem szokunk rá erre a vasárnap reggeli focira..

Tsutsu írta...

Pedig remek, hiszen nem vágja szét a vasárnap du-t, ha meg programja van vkinek, az inkább DU van, így DE lehet focizni!

Mindenki megnyugodhat a jegyek éppségben itt vannak nálam. Pestre még nem biztos, hogy ma felviszem, de legkésőbb Herr felviszi hétvégén. Jegyeket kb 9 szektorba lehett venni, az 5500-ös kategóriában viszont csak 3-ba.P-bal,P-jobb,O-jobb..tehát sem S,T,E,A,B.stb..Furcsa..

Macskának illetve PCS-nek: Mivel kértek tőlem az NI-nál két jegyet a Lyon ellen és ti kértetek 2-t a Liverpool ellen, ezért én vettem 2 bérletet( A bérlet 3db külön is felhasználható jegyből áll) - így nektek is megvan már a jegy - sztem a P szektorba októberben már nem is lehet majd venni jegyet.

Tsutsu

P.Cs. írta...

Köszönjük Tsutsu,
Fáradozásod jutalma egy frissen csapolt, gyöngyöző sör valahol, valamikor... (hű ezt most nagyon megkívántam)

Lacás írta...

PCS:emeled a blog színvonalát:)Ha már Diégó elhagyott minket és emberi maradványait próbálja összeszedni, jó hogy van egy humorista,aki gondoskodik a hangulatról.
Holnap futballünnep: Ecuador-Szertár. Szerintem annyit játszunk,mint a Loki az Anfield Road-on:)
Hajrá magyarok!

Névtelen írta...

Én-e?!
Há ittvagyok!

:)

Dygo

Tsutsu írta...

Egy bambi is megteszi:)
Aki időben szólt és fizetett, az ne köszönjön semmit, mert én vállaltam magamra - sanszos, hogy legközelebb nem fogom:)
Aki későn szólt, az ucsó másodpercben, az készülhet ezzel-azzal:)

Lacás írta...

PCS, szereted a számmisztikát?

Petya írta...

Milyen aranyos PCS, hogy azt kínálta Csucsunak, ami neki a legkedvesebb: "egy frissen csapolt, gyöngyöző sört". Csak azt felejtette el szegény főhősünk, hogy Csucsu nem iszik sört :)

Ez olyan mintha én hálából azt mondanám neki, hogy vezetheti a Ladát - ez már-már büntetés kategóriába esne.. :)

bajigál írta...

Csaba egy alkesz! (PéCsaba, bár a másik is tud inni, mármint Nagy:)
Jéé, megint tudok kommentelni, naon fasza:)
Tegnap sajnos bejött a papírforma, pedig az első félidőben voltak lehetőségeink... Viszont az szomorú, hogy a Portugálok kb 30%-os teljesítménnel is lehozták a meccset.
Cristiano homosexual!!!

Most vasárnap 10kor foci?

1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás
5.Csaba
6.Imi

Pitti írta...

3 óráig álltam a sarat de utána nagyon hanyatlani kezdett az állóképességem. Hú de kúrvára nem irígylem Tsutsut meg Gombit. NagyCs úgyis addig aludhat ameddig akar.
Basszameg elfelejtettem megkérdezni Imit ki az a Rita pedig találkoztunk a meccsen!

Lacás írta...

János,bocs,hogy felhívtalak. Csak beugrottam hazafele a sörsátorba. ott ragadtam és Bence kitalálta,hogy hívjunk fel.Szerintem nagyon jó ötlet volt,mert úgy éreztem a hátfájásod miatt nem tudsz aludni.Hogy van a hátad?
Végül Ricsit felhívtuk Szörnyűvel,ő örült nekünk:)

Tsutsu írta...

Azért elég kóma voltam ma..a tegnapi energiadrink azért segített:)

Azzal nem értek egyet, hogy a Portugálok 30%-on voltak, mert számtalanszor kipasszolták a labdát bedobásra és bénáztak, és mivel nekik létfontosságú volt a győzelem, nem hiszem, hogy szándékosan vegetáltak 1-0-on, kockáztatva azt, hogy ha a meccs végén Sanyi tarkójáról bepattan a labda akkor nem jutnak ki a vb-re. Egyszerűen szarok voltak és kész (magukhoz képest).Bár az is tény, hogy mivel hamar vezettek gyakran tartották az eredményt azzal, hogy hátul passzoltak, és hogy a meccs végén 5 perc elment az időhúzásaikkal..

Tsutsu

Frank Klopas írta...

Tomporosok!

Bocs, hogy nem tudtam menni meccsre,(otthonról a cuccal bepakolva indultam el..), de sajna akkor jött közbe valami, amikor már szólni sem volt időm..
De azt hittem nélkülem is elegen leszünk.

Tsutsu írta...

Meccs után elég dühös voltam, és majdnem fel is hívtalak, miért nem jöttél, de végül nem tettem, mert "bíztam" benne, hogy vmi olyan okod volt rá, ami hirtelen jött és nem tehettél róla..(bár sosem lehet elég későn szólni, vagy megpróbálni akár meccs közben, persze vszeg nem vesszük fel).

Részemről bocsánatkérés elfogadva.. a mai meccsen lehet bizonyítani-mondjuk 3-4 góllal:)

Petya írta...

csesszétek meg magatokat a vasárnap délelőtti focitokkal:

1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás
5.Csaba
6.Imi
7.Petyó

Lacás írta...

Annak ellenére,hogy így kikaptunk én örülök,hogy ilyen jó csapattal játszottunk.

bajigál írta...

Fogadjunk hogy nem tudtátok!

1. Egy emberi DNS 75MB-nyi genetikai információt tartalmaz.
2. Egy spermium (mivel a hímivarsejtből származik az utódláshoz használt infó fele) így 37.5 MB-ot.
3. Egy milliliterben 100 millió spermium van.
Gondolatmenet: Általánosságban egy alkalommal 2,25 ml-t lövünk ki 5 másodperc alatt.
Így a hímvessző sávszélessége: (37,5MB x 100 millió x 2,25)/5 = (37.500.000 x 100.000.000 x 2.25)/5 = 1 687 500 000 000 000, avagy: 1687,5 TeraBájt/s.
Tehát ez orgazmusonként több, mint egymilliárd floppy, vagy 2 millió CD lemez/sec. Kolosszális!

Megjegyzés:
Én láttam egyszer egy informatikai oktatófilmet, ahol egy hölgy egyszerre három interface-en fogadott ilyen mértékű információhalmazt. Egy technikai zseni volt!!!

Tsutsu írta...

1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás
5.Csaba
6.Imi
7.Petyó
8.Gombi

Nagyzee írta...

Helló!

Sorry, a késésért. Az alábbi a helyzet Kéktúra ügyben:

Megpróbálnánk összehozni jövő hétvégére, szept. 18-20 között. Indulás péntek este, érkezés vasárnap este.

Szombati táv:
Mátraverebély - Mátraháza 26 km (1170 m szint)

Vasárnapi táv:
Mátraháza - Sirok 22 km (970 m szint)

Indulás pénteken vagy 18:32-kor gyorsvonattal vagy 19:08-kor IC-vel. Szolnoki átszállás után érkezés Hatvanba 10 előtt, átszállás után érkezés Mátraverebélyre 23:09-kor.

Vasárnap utolsó lehetőség visszafelé 18:27-kor Sirokról busszal Egerbe, Egerből 19:34-kor tovább vonattal, érkezés 22:25-kor.

Alvás első nap Hatvanban vagy Mátraverebélyen, második nap Mátraházán. Aki jönne, a Fradi meccset csak tévében nézheti. Balázs?:)

balu írta...

Jónak tűnik, azt leszámítva, hogyha jönnek a csajok is, akkor "csak" 15-18 km-eket szabad tervezni. Vagy buszozhatnak. Vasárnap 17:30 még haza is érhetünk (Fradi meccs), mert sajnnálnám belátni, hoy nem tudok ott lenni a loki bérletemmel minden meccsen, és azoknak lesz igazuk, akik minden meccsre külön veszik a jegyet. Ha mégsem érünk vissza vasárnap, akkor felajánlom a bérletem. (Tsutsunál van)

A tékozló fiús képen - János szavaival élve - szétmentem :)

balu írta...

Ja még valami lemaradt
1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás
5.Csaba
6.Imi
7.Petyó
8.Gombi
9. Balu

Pitti írta...

Nem tudom feltűnt e valakinek rajtam kívűl, hogy a vasárnapi focira még nincs ki a létszám?

Tsutsu írta...

Balázs: azoknak, akik nem vettek bérletet akkor sem lesz igazuk, ha a 15ből csak 7 meccsre mennél el. Még kikeveredhetünk magyar kupa meccsre is, ahová mi ingyen megyünk be, bajnokira egyszer sem kell jegyért sorba állni, és a bérletnek köszönhető, hogy időben meg tudtuk venni a jegyek oda és annyit amennyit akartunk.

Sztem a bérletre Herr és NagyCS is lecsapna.

Pisti: Nem tudom, felűnt-e az is, hogy még csak szombat reggel van:)

bajigál írta...

Ma nem gondoltatok valami lightos-ra, pl billiárd, bowling, pár sör, kaja, dumálás, korai hazamenetel?

Pitti írta...

Én benne vagyok egy dumálás-bowlig-lightos estében ha már a múltkor nem jött össze.Amúgy is igénylem meg hát tudni akarom hogy ki az a Réka. :-D

Lacás írta...

Legyen egy fék 9-es Imperiál, aztán egy melegszendvics 1-2 sör a Köpködőben.
Azért csak akkor jó,mert 6-7-ig tenisz lesz Petivel.

Nagyzee írta...

Balázs, igaz, hogy nagyobb távok, de cserébe most jóval kevesebb cuccunk lesz összesen, szóval mozgékonyabbak leszünk.

Egyébként Mátraverebélyen úgy néz ki, nem tudok szállást találni, tehát péntek este valszeg Hatvanban kell aludnunk. De akár szombat hajnalban is indulhatunk Debrecenből, és akkor még kevesebbe kerül a túra. Igaz, cserébe nagyon korán kell kelni:

Debrecen indulás: 4:22
Mátraverebély érkezés: 9:09

Este 5-6-ra így is le lehet tudni az aznapi távot simán. Vasárnap pedig, ha leérünk Sirokra délután 1-re, akkor délután 16:15-re már Debrecenben lehetünk, és akkor ki tudsz menni a Fradi meccsre.

Aki szeretne jönni, az jelentkezzen pls!

Tsutsu írta...

1.Tsutsu
2.Szörnyű
3.Pisti
4.Lacás
5.Csaba
6.Imi
7.Petyó
8.Gombi
9.Balu
10.Popy Laci

Még 2 embert lehetne hívni

Lacás írta...

Nekem mégsem lesz jó a ma esti billiárd.
Holnap focin majd dumálunk.

Lacás írta...

Sajnos tényleg ki kell találnom egy új gólörömöt,mert a könyököm úgy fáj mint állat:)

bajigál írta...

:D
de megérte, szép gól volt!

Petya írta...

vazze én meg teljesen lemaradtam róla...

Nagyzé, én mindenképpena pénteki utazást pártolom:
1. akkor kicsit bepiázhatnánk a vonaton
2. nem kellene hajnalban kelni szombaton, ha már vasárnap úgyis kell
3. Pásztón biztos van szállás, sok sikert!

Tsutsu írta...

Az esés is legalább 9 pontos volt:)
Nekem meg az alkaromon van egy nagydudor: mikor fél méterről kihagytam a helyzetet, arra koncentráltam, hogy ne menjek neki a kapufánák. Mivel gól nem lett belőle, de ütközés igen, nem értékelem sikeresnek a próbálkozásomat:(:)

bajigál írta...

újra Pesten. rövidke volt ez a hétvége, de jó volt egyet focizni meg dumálni egy kicsit. most jöttem rá, hogy q rég nem buliztam otthon, ezt pótolni kell sürgősen.

Frank Klopas írta...

Túrázók!

Ez most csajos, vagy mentes túra?
Egyre inkább úgy néz ki résztvevő leszek, bár még nem akarom elkiabálni.
Költségekről Zoli kalkulálnál nekem valamit (vonat, szállás, stb..)?

Dzsonasz írta...

Herr, bár vágom hogy nincs neted, de majd elolvasod egyszer.

Mit szólsz hogy elkezdődött a szezon?
a nyitómeccset láttam, meg tegnap a minesotta clevelandet... a pittsburgh meccs nem volt rossz.
sajnos a giants meccsnek csak ma láttam az összefoglalóját, de jó kis meccs lehetett az is.
a washingtonnak mi volt az a rugás helyett bevitte a tartó játékos? van ilyen? vagy bele kellett kicsit érnie a rugónak előtte?

amúgy nagyon durva,van ilyen csatorna, hogy ESPN America, külön Európának, közvetítenek, 4-5 meccset hetente, élőben, függetlenül attól hogy az eredeti közvetítés a foxon vagy az nbcn van, szóval van miből válogatni :D

volt végül billiárd emberek?

Frank Klopas írta...

Tompor!

Úgy néz ki kidöglöttem. Sajna beteg vagyok nem valószínű, hogy este tudok menni focizni.. :(

P.Cs. írta...

Hali Tsutsu,
Lehet tudni melyik szektorba vettél jegyet? 1-2 pesti ismerősöm akar venni és akkor oda irányítanám őket...
Köszi

Petya írta...

szegény Csabi, jobbulást!

Frank Klopas írta...

Lacás, nem te voltál?

http://www.youtube.com/watch?v=2xEiMpPKjFo

balu írta...

Kellenek az ilyen hétvégi haver focik. Bár a beton pályákkal nem vagyok kibékülve, csak a (mű)fű az igazi.Mivel azonban nem én szervezem, így befogom a szám, és várom a következőt. :D

Nagyzé: nekem jó a táv (a lányok majd buszoznak), és inkább én is a péntek ottalvásra szavazok vasárnapi korai visszaéréssel.

Csaba, jobbulást! Reméljük pénteken már a túrásokkal sörözöl a vonaton.

Tsutsu írta...

A P-balba van jegyünk, de a Pjobb,Ojobb,Rbal és Rjobb is odaszól - ezek között átjárás van. De úgy tudom ezekbe a szektorokba már nem lehet jegyet venni - napok óta..sőt már a többibe sem nagyon..

Petya írta...

Csaba, ez a link nem is él.

Nagyzé, van már szállás?

Dzsonasz írta...

na csöcs,

nem nagyon írtok, az meg hogy sosem válaszoltok a kérdéseimre azt már megszoktam.
túrázni szívesen mennék, de sajnos most nem fog beleférni, így csak maximális jó szórakozást tudok kívánni.

haza sem megyek most illetve jövő héten sem, mert most itt maradok, jövő héten meg nagyszülőkhöz szándékozok menni.

durva: láttam ma Endrét a kajáldába, vmi idősebb nővel volt :D
persze ránéztem vártam hogy rámköszön, mégis én vagyok az idősebb de csak bambult és nézett rám.
remélem hasonló szar munka jutott neki is mint nekem :D

Skacok, nincs vkinek két felesleges jegye a Lyon meccsre? sztetek lehet még kapni?
Ferikén kívül megy vmi ismerős a meccsre ma?

Tsutsu írta...

1 felesleges jegy van nálam..oda ahová a mi jegyünk szól.

Tsutsu

Nagyzee írta...

Végleges Kéktúra program:

Péntek:
Debrecen indulás: 18:30
Szurdokpüspöki érkezés: 22:40
Szállás Szurdokpüspökin itt faházban:
http://www.annaliget.hu/index_hu.php
(1600 Ft / fő)

Szombat:
Indulás Mátraverebélyre vonattal: 6:43 vagy 8:43
Túra Galya-tetőn át 24 km a szállásig
Szállás Mátraházától 2 km-re északra a Vörösmarty Turistaháznál faházban:
http://www.matrainfo.hu/szallas.php?id=111
(2000 Ft / fő)

Vasárnap:
Indulás hajnalban Mátraházára pecsétért (2 km) majd a Kékestetőn át Sirokra (22 km)
Indulás Sirokról busszal: kb. 13:00
Érkezés Debrecenbe: kb. 16:15

Még lehet jelentkezni. Szóval bárki jöhet nyugodtan.

Pitti írta...

János nem volt végül billiárd és se semmi.
Én úgy tudom, hogy Lacás bérletet vetetett Tsutsuval, de a Lyon meccsre nem szándékozik menni, úgyhogy kérdezd meg mi a stájsz ezzel kapcsolatban.

Tényleg nem nagyon írtok talán mert a bejegyzés nem annyira cool mint az enyém volt. De hát nem mindenki képes elérni egy megfelelő szintet, ebbe bele kell törődni. Vannak tehetségesek és vannak akik erőlködnek. Nem mindenki tartozhat a leg-ek táborába. :-DDD

Lacás írta...

A Gólyatáborban Bence és Kat megkérte Dinnyét, hogy rakják be az As long as you love me-t Mikulán emlékére. Dinnye erre bemondta a mikrofonba,hogy:"a következő számot pedig Mikulán Gyula emlékére teszem be".
Még a nevünkre se emlékeznek,bár dinnyét nem bánom:)
Azt álmodtam,hogy Szélesi góljával kivertük a Livit, csak sajnos nem láttam ma reggel Szélesit az utazók között...Hátha más fejeli:)
Most meg Petyónál sörözős meccsnézés.Elvileg itthon néztem volna,mert apa a kedvemért bekötötte a digit,dehát most így alakult.Vagyis most is:)
Holnap valaki Klinika buli??
Hajrá Loki!

Dzsonasz írta...

eleve mi az hogy emlékére? meghaltam vagy mi?
tiszteletére esetleg...
gáz ez a dinnye!
mit szólsz hogy láttam Endrét?

Pitti írta...

http://www.skoften.net/index/video/tijd_voor_een_pilsje

bajigál írta...

Who is Endre?
Azért mernék arra is fogadni, hogy megint nem futsz össze Verébbel.

Lacás írta...

Én is láttam Endrét a 25-ös buszon ment sörözni a volt évfolyamtársakkal.Az a gyerek egy szégyen.Azt mondtam neki,hogy jó nagy stréber voltál,ő azt mondta nem.
Juhár Tamás volt Bozsik mellett.

Lacás írta...

Az 1-1 amúgy nagyon szép eredmény,mindenki elégedett lehet vele.
Jó volt hallani is,hogy a Liverpooliakat túlüvöltötték a magyarok.
János,mi már meghalltuk a közgáz számára, ezt jól tudhatnád.Szerintem Mikula Gyula Márkkal kevert össze az a görög, pedig nem is hasonlítotok egymásra.Max a nevetek..
Diégó él még? PCs is visszafogottabb most.

P.Cs. írta...

Mózsa, még be vagy baszva? 1-1? Vagy te melyik meccset nézted?

Meg a "meghalltuk a közgáz számára"? Talán meghaltunk... Áhh. Na remélem még visszafogott voltam :)

Tsutsu írta...

Biztos a Stuttgart - Rangers fontosabb volt neki, ezért azt nézte..

Petya írta...

P.CS. azért "meghalltunk", mert ketten: János meg Mózsa!

Ki az az Endre? Juhár meg mit keresett ott?

Szerintem fantasztikus eredmény született, büszke lehet rá minden debreceni!

balu írta...

Azok vagyunk!

Holnap az állomáson találkozunk.

Lacás írta...

1-0-át akartam írni:)Nem voltam berúgva,csak nem nagyon figyeltem mikor írtam..1-1-et csak szerettem volna,dehát Adamonak nem jött össze.
Jó túrázást a hétvégére!

Petya írta...

Bizony, jó túrázást nekünk!

Kéktúra füzetet el ne felejtsetek hozni!

Petya írta...

Meg pecsétpárnát!

Petya írta...

HIHETETLEN!

NAGYCSÉ JÖN TÚRÁZNI!!!!!!

ÁÁÁÁÁÁ

Frank Klopas írta...

Tomporok!

Az Echo megverte a Corpust!
Nyerjünk már végre egyet, mi is!!

Knorbi írta...

Hali!

Csaba, nekem két bal lábam van, de aranyból - szól ha segíthetek!:)

Jó túrázást mindenkinek, aki megy! Mi ezen sajnos nem tudunk részt vennni, legközelebb hátha sikerül.....

üdv
knorbi

Tsutsu írta...

Srácok van egy felesleges jegy a Fradi meccsre. Nem akar kijönni vki, vagy vkinek a valakije?(Pisti,Laci?)

Lacás írta...

Köszi Csucsu,de szerintem most nem megyek.
Viszont van egy zseniális ötletem:)A blog hangulata nem a régi,ezt mindenki érzi.Fel lehetne dobni egy hetente egyszer (mondjuk szerdán este 8 órakor kezdődő)sorra kerülő vetélkedőszerű versengéssel és minden héten más találná ki a kérdéssort. Lehetnének lehetetlenebbnél lehetetlenebb kérdések és sacc per kábé alapon tippelni kellene/vagy lehetne gondolkodós is.Mondjuk havonta lennének az összesítések és a hónap végén kap 3 sört a győztes/vagy bambit.A díj mindegy,a lényeg,hogy mindenki eszeveszetten várná mindig a szerda 8 órát és persze programot még csak véletlenül se csinál magának.
Ha egy adott számú ember(mondjuk 5 fő)igazolni tudja,hogy nem jó neki az időpont, közös megeyezéssel változtathatunk:)
Mondjuk egy randevú az már igazolt hiányzás lehetne.
Na mit szóltok?Annyira jó lenne!
És a legdúrvább,hogy az egészet komolyan gondolom,viccnek semmi helye.
Mivel ennyire hirtelen ért titeket az ötlet,ezért nem mást bízok meg az első tesztsor összeírásával,mint az egyik legkreatívabb embert a blogolvasók közül,aki nem más,mint János!
Remélem meghálálod a bizalmat:)
Várom a visszajelzéseket,negatív kritikát is írhattok,de csak óvatosan,az utóbbi időben nagyon érzékeny lettem:):)

Lacás írta...

Srácok,látom nem talájátok a szavakat:)Szerintem is hihetetlen.
De egy nem is olyan pici apróságot kihagytam.Ha pontban 8-kor kezdünk válaszolni kásszá válhat az egész.Így lehetne úgy,hogy 8 órától ÁBÉCÉ sorrendben 5 percenként váltogatnánk egymást,akinek letelik azt nagyon sajnáljuk. Természetesen ez nem jelenti a teljes kűzdelemsorozatból való kizárást,csak az aktuális napi eredményét törölnénk.
Na mostmár írhatjátok a vélemyényeteket!

Lacás írta...

A kásszá helyett káosszát akartam írni,amúgy hibátlan.

Pitti írta...

Szerintem ez jobban érdekli a többieket:

http://www.youtube.com/watch?v=4tc4kskQA7E

:-P

Lacás írta...

Bakker,nagy mákunk van,hogy Torres nem úgy játszott ellenünk, mint most a hétvégén.Bele se merek gondolni,hogy mi lett volna.
Ez a loki-fradi mocsok bosszantó eddig,de még bosszantóbb,hogy azok az idióták hangosabbak..

balu írta...

Nem Oláhra kellett volna bízni a tizit:

http://www.origo.hu/sport/focivilag/20090920-a-nap-sportvideoja-drukker-lotte-be-a-tizenegyest.html

Knorbi írta...

Szia Laci!

Szerintem ez kiváló ötlet, csak sajna az a baj, hogy szerintem a blog-olvsók előszeretettel csinálnak magunknak vagy a környezetük csinál nekik igen gyakran hírtelen felbukkanó programokat. Így szeriten bár az ötlet maga kiváló - mármint hogy a blogot közös játékkal vagy valami ilyesmivel eseménydúsabbá tegyük - de szerintem az időbeli kötöttség sokak számára (számomra sem) nem vállalható. ... de természetesen minden kezdeményezést támogatok:)

Túrázó meséljetek valamit a magyar vadregényes tájakról!

knorbi

UI: Csucsu remélem már megérkezett a pénz, kérlek nézd meg, ha nem akkor intézkedem!!!!!!!! és elnézést a késlekedésért

Petya írta...

Jó volt a túra.

Knorbi írta...

Köszi az élménybeszámolót!:)

balu írta...

Az első Nagyzé szervezte túratervet tudtuk tartani, bár voltak "rövidítési tervek", végül végigmentünk 2 nap alatt a Mátrán. A csajok az első nap buszoztak egy kicsit, de gond nélkül lenyomtak 15 km-t.
A kéktúrák történetének legnagyobb eltévedése is most volt. Első nap két órával az indulás után még a falu szélén álltunk, ahonnan indultunk. Ez a túra elég rohanósra sikeredett, a loki meccsre így legalább visszaértünk! És meg is érte!

Legközelebb mindenkinek jönni kell, aki egyszer is volt velünk, de annak is, aki még sose volt, mert már közel a vége.

Knorbi írta...

és ha végig mentek rajta és mindenkinek x db pecsétje lesz akkor már soha többet nem lesz túra szervezve?

mi is szívesen mentünk volna, csak sajnos az időpont nem volt a számunkra kedvező.....majd legközelebb

idén még lesz túra vagy ilyenről nem volt szó?

knorbi

Knorbi írta...

Sziasztok!

Laci az ötletedhez kapcsolódóan, ami láthatóan nem sokak fantáziáját mozgatta meg eddig - persze az is lehet hogy nem mindenkinek van olyan "sok" dolga ma mint nekem :( :) - mi lenne ha közösen lottóznánk - Lottóbizottság? hmmm


A bizottság működését amennyiben van rá jelentkező a későbbiek folyamán még ki lehet dolgozni - engem az 1800 millió HUF azért elgondolkodtatni és már egy 4-es is 1 mFt felett fizet...

Na jó gondolkozzatok nyugodtan rajta, persze ha nem játszik senki akkor is meghívom majd az összes kedves blogolvasóta a szigetemre/ünkre :)

knorbi
a hazárdőr

P.Cs. írta...

Mózsa, látom az ötleted nem nagyon lelt pozitív fogadtatásra. Szerintem amúgy jó ötlet lenne, de ösztönzésképpen csinálj egy próbatesztet... hátha segít.

balu írta...

Lacás, megér egy próbát az ötleted, de fix résztvevőnek én se tudok jelentkezni (szerda 8-kor szerintem mindenki BL-t fog nézni:)

Norbi: idén lehet okt. 23-i hétvégén lesz még valami

Holnap jön valaki?
http://criticalmass.hu/debrecen

Hú de aktív vok, látszik, hogy ma szabin voltam :D

Pitti írta...

Kicsit korán kezdődik de megpróbálok menni!
Akkor jól emlékeztem, hogy szept 22-én szokott lenni az őszi.

Tsutsu írta...

Az a hétvége amikor tuti nem érek rá, az az okt 23...

Laci: Szerintem sem vmi kivelezhető a terved, de amugy nem is szép, hogy kitalálsz vmit és egyből rásózod másra a premiert, azt neked kellett volna bevállalni:)

Én ha mostanában tippmixelek, szivesen lennék benne Norbi ötletébe, bár nem tudom mennyire mozgatja meg ez a blogot. Ha már mindenki mond egy ötletet, akkor én is: ha már közeledünk a következő vb-hez és egyben a következő tippjátokhoz, lehetne az, hogy a hétvégi meccsekre tippelnénk: hétfőn kiválasztunk, mint főszervező akár én:), 5-6 hétvégi rangadót a különböző bajnokságokból és mindenkinek lenne 4-5 napja péntekig megtippelni az eredményt. Vmi minimális tétet és jutalmat is kitalálhatunk.Na?:)

Lacás írta...

Balázs,írtam egy E-mail-t neked és Nórinak is,elfelejtettem,hogy szabin vagytok.De azért nem írom meg mi állt benne legyen meglepetés.
Norbi,engem is meghívsz majd a szígetedre?Már alig várom,csak szólj előre,mert akkor a szabadságtervezetem úgy ütemezem.
Nálam semmi extra,kiváncsian várom János tesztjét:):) Tudom,hogy azért nem ír,mert minden szabadidejét leköti.
Viszont Klopasz volt a túrán.azt mondta jó volt és még a Loki meccsre is odaért.
Petit,Balázst meg Nagyzét Zotyó édesapja vitte haza,hogy ott lehessenek a kiváló ütközeten.
Én megvagyok,tenisz,pihenés,evés..
Pénteken viszont szabi:):):)

Laci,a feledékeny

Petya írta...

Norbi, téged megint kirúgtak, vagy hogy-hogy ennyit blogozol mostanában?

Ma megpróbálok felrakni képeket, azért lett egy pár jó.

Knorbi írta...

Szia Peti!

A blogozás intenzitása azért nőtt meg mert most holt időszakhoz érkezett a szezonális jellege miatt a munka és már kiolvastam az internetet + mindig is figyeltem a blogot várva a fejleményeket =>mivel senki sem írt ezért gondoltam ezért gondoltam teret engedhetek mesterkélt kreativitásomnak:)

Amúgy a múltkor nem kirugtak, hanem leépítettek, szerintem különbség van a kettő között, és az előző munkáltatói magatartásból szerzett tapasztalat alapján csak annyit mondahatok a kérdésre vonatkozóan hogy egyenlőre nincs szó róla.... de a határozatlan idejű munkaszerződés mint ahogyan azt tapasztaltam senki alkalmazott-fiát nem véd meg semmitől.....:( , ezt elkerülendő lehet hogy megéri kényszervállalkozónak lenni, nem? (és ezzel már is feldobtam a blog mai vitatémáját vállalkozás vs. alkalmazott lét) :)

És igen, erre akartam homályosan célozgatni - nem mintha Csaba bravúros bejegyzése nem lenne elég jó - de egy új bejegyzést megérdemelne a túra....

Peti mikor mentek Brüsszelbe és Bp-re?

Kellemes napot!

knorbi

Knorbi írta...

Halihó mindenki!

Hogy egy kicsit felpörgessem a blog állottságát a következő személyre szabott kérdéslistára kérem az érintetteket, hogy válaszukkal tiszteljenek meg :

(persze nekem is csak most nagy a szám, hogy kényszervárakozáson vagyok/unk mert nem készült el az ügyfél egy anyaggal és alapanyag nélkül nem tudunk dolgozni :( )

Csaba: miért nem válszolsz az e-mailre- akármilyen bugyuta is legyen az, adj életjelet 220 km-re vetődött barátaidnak

Macska: mi ez a mély hallgatás?

Csucsu, Hermann: e-mailre válasz az smafu? Csucsu megkaptad a pénzt? Her hallottam, hogy tudsz találkozni unokatesómmal...Meddig leszel Bp-n és mennyire vagy szabad hétköznap?

Peti: kérdés lásd előző hozzászólás

Imi, János: mi a stájsz?

Laci: mi a helyzet a jogsival? a Renault-nál lehet hogy szükség lenne egy bevállalós pilótára....

Pisti: szoktál még a bulgárok vendékszerető kisugárzására gondolni, vagy felfedezted már a debreceni lányokban ezen tulajdonságot....

Balu, Nóri: hogy áll a lakás projekt? átköltöztetek?

Ha valakit kihagytam, akkor elnézést kérek érte, de most meg már mennem kell így vissza se tudom olvasni amit írtam.

knorbi
az unaloműző

Pitti írta...

A debrecenei lányok kisugárzása és domborulatai messze földön híresek és ezt amikor módom volt terjesztettem is, bár most jut eszembe, hogy ezzel konkurensek számát növeltem na de mindegy ilyen egy igazi lokálpatrióta. Az egyetlen probléma, hogy az említett domburulatok a megfelelő ineterfészeimtől elég távol esnek aminek oka az én kisugárzásom nem megfelelésében keresendő úgy tűnik.

Frank Klopas írta...

Norb!

Bakker, tényleg kaptam Tőled emilt!
Most látom! Még ma vélaszolok!:)

Névtelen írta...

Nocsak, nocsak - mégis vannak rejtett tartalékai a blognak:)

knorbi

Tsutsu írta...

Norbi:Renault:..hát ezen k***a jó volt:)

Igen, elfelejtettem még válaszolni, de addig nem akartam amíg nem tudom, hogy Herr odaadta már a jegyeket vagy sem. Mivel úgy tűnik még nem adta, csak annyit kérek, hogy ha náluk van a jegy utalják egyből a cash-t: tehát még nem utalták.

A válaszok alapján úgy tűnik, hogy az én ötletem sem volt jobb a Laci ötleténél..:(:)

Tsutsu

Knorbi írta...

Szia Csucsu!

Ma beszéltem unokatesómmal, már beszélt Hermann-nal és azt mondta minden ok... eredetileg már múlthét előtti hét pénteken át kellett volna utalnia csak úgy tűnik volt egy kis kommunikációs zaj - remélem ezen a héten pont kerül a történt végére....

Ha nem érkezne meg a pénz, akkor kérlek azonnal jelezd felém és intézem az ügyet!!!!

knorbi

Dzsonasz írta...

én is mindig így vagyok a dolgokkal Norbi, várom hogy írjanak az emberek, számoljanak be a dolgokról és sokszor hiába.
így most megértem a helyzetedet.
pl. mindig kérdezem, hogy volt e köpködés, és sose válaszol senki :D

na írok pár szót magamról.
két hétvégét pesten töltöttem, pontosabban az egyiken egy napot a balatonnál, másikon meg elmentünk egy délutánt ráckevére, elég szép ott a duna, meg amúgy is + nem szentendre ahova mindenki megy.
ezen a hétvégén nagyszülőkhöz megyek, utána pedig Debrecen.
kicsit sajnálom hogy keveset vagyok otthon, de hát most ez van, innen kell felfele építkezni.

Norbi: nem helyesírásellenőrzővel készítetted a dipeszt? nekem ott mindig kijavította az egyenlőre -t ami azt jelenti hogy azonosra, míg az egyelőre jelenti azt hogy addig.

a munka fos, de nincs semmi biztató jele annak hogy ne itt karácsonyoznék.
a hátam rendbe jött egy olyan 4 nappal az ominózus foci után, szóval remélem most nem leszek visszaeső.
a Fradi meccs király volt, meg izgalmas is.
Herr a Dallas Giants mekkora volt, igaz már tudtam az eredményt amikor megnéztem, de így is izgalmas volt. hogy lehet ennyi labdát eladni... :D
viszont szomorúan vettem tudomásul, hogy az általam ismertebb nevekből senki nincs már a csapatban, vagy legalábbis sérültek. (Shockey, Burres, Toomer) na jó Jacobs még ottvan, de most nem ő nyerte meg, hanem Romo :D
ma annyi érdekes történt a munkahelyen, hogy kipróbáltuk a menekülőcsúszdát.mielőtt megpróbálnám elmesélni hogy hogy néz ez ki: http://www.escape-chute.net/neu/ueber_uns.php
Mózsa, sztem ne haragudj hogy ezt kelljen hogy mondjam de nem jó az ötlet. mégha rá is érek szerdán 8kor nem biztos hogy egész napos számítógépezés után a neten akarok flashelni.
én amit inkább javaslok, hogy minnél többet találkozzunk és hétközben meg mindenki írjon apró kis élménybeszámolókat, mert akkor lesz majd beszédtéma is.

és megpedzeném akkor hogy jövő szombaton (okt.3) a következő programot szervezem:
20:00 óra találkozás a Bowling bár környékén.
ezután 1-2 sörital kerül elfogyasztásra. majd egy fortuna pizza rendelése következik. csak sonkás vagy margherita.
ekkor kb. fél 9 van. fél 10re legkésőbb megérkezik a pizza.
ezt követően mindenki átveszi a cipőjét.
éjfélig játszunk (közben sörital)
a bátrak ezután még mennek tovább akik inkább pihenni szeretnének hazamennek.
nem muszály mindenkinek részt venni a cipőátvevés után lebonyolított játékban, csak beszélgetni is el lehet jönni...

lehetett volna ez egy bejegyzés de én jobban szeretném a túra képeit nézni a főoldalon!

Lacás írta...

János,én még sosem játszottam cipőátvevést.Mik a szabályai?? Lehet benne nyerni?
Az igazat megvallva egy kicsit másnapos voltam amikor a játékra utaltam,de még józan fejjel is jónak tűnt a játék:)
Velem sincs semmi küli.

Az öreg Nóbit lehet meglátogatjuk majd valamikor az ígéret földjén,ott lehetne majd valami közös kocsmázás.Állítólag pesten még a sör íze is annyira más.
Igazam van PCS?

Amúgy szerintem nem haldoklik a blog,csak egyszerűen már kiírtuk magunkat,nem tudunk egymásnak mit írni:)Mindenki ismer mindenkit,nincsennek titkok,munkahelyen nincsennek sztorik.

Jövő héten megyek én is Budapestre,fel.Bekéreszkedhetek majd egy autómobilba,egyáltalán ki megy majd azzal.Én szívesen vezetnék,mert autópályán még úgyse vezettem,tökéletes alkalom lenne kipróbálni:)

Hermannról viszont tényleg aggasztóan kevés hír van. Jó lenne,ha többet írnál!

Nóbi meg aggasztóan sokat ír:)

Vége a versnek!

Lacás írta...

Srácok,most olvastam az újságban,hogy lesz a TV2-n a Vörös zsaru Koncz Gábor főszereplésével.
Játszik benne még California kormányzója is.

Pitti írta...

Nekem nagyon tetszik János ötlete én benne vagyok. Lacival amúgy azt tervezzük, hogy csütörtökön elmegyünk bulizni a klinikára, bár én jobban szeretnék a kazánházba menni de az szerdán van.Egyszer kipróbáljuk azt is.
Tényleg hányan megyünk debrecenből és kik fognak kocsival menni a meccsre vagyis kik lesznek a sofőrök?
Még nem kaptam a múltkori késői autópályamatrica vásárlásért bírságot szóval úgy tűnik megúsztam.

Ja voltam critical mass-en!Kicsit érdekes volt mert 6kor indult a menet én meg fél hatkor indultam Szoboszlóról. 6ra hazaértem 6:20ra menetkész voltam és 6:45re utólértük a menetet a tesconál.Viszont így is végigmentünk a kijelölt útvonalon csak az elején kicsit gyorsabban.

Frank Klopas írta...

Most látom csak micsoda görög buzgár vagyok!
http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Klopas
De legalább játszottam az AEK A Tehénben!

Kid Klopas

Pitti írta...

Javítanám az előző bejegyzésemet.
Megkaptam a bírságot csak tegnap este még nem tudtam róla. Ez annyira tipikus. Remélem ki lehet valahogy magyarázni magam és elkerülni a 15 ezres bírságot. Öteletekt várom!

Petya írta...

Hát ha nem a te tulajdonodban van a gépkocsi, hanem szüleidében, akkor nem gond, mert nem neked kell fizetni, hanem a gépkocsi tulajdonosának.

Laci, mivel Édesapám is jön a Loki meccsekre, mi úgy megyünk, hogy Pali bácsi, Csucsu, Nagycsé, Reszegi, Petike, de csak azért, mert megígértük magunknak négyen, hogy a többi meccsre is így fogunk menni.

Norbi kérdeztél valamit, már nem tudom hogy mit. Ja igen, október 2.-án repülünk Brüsszelbe, első két éjszaka ott, aztán vasárnap reggel utazunk Bruggesbe, aztán ott másfél nap, aztán hétfőn már sajnos vissza Debrecenbe, mert csak 2 nap szabija van már Andinak összesen.

Igen, ha minden igaz meglátogatjuk a Pestieket, "interfész" Pisti, Mózsa, meg Andival ketten, valamikor októberben, Norbi már jelezte is, hogy aludhatunk náluk, csak úgy kellene, hogy akkor Jánosék meg Imike is ott maradjanak, és akkor tudunk valahova menni/valamit csinálni, lájtos túra, ilyesmik.

A Fradi meccs tényleg fantasztikus volt, ma már tényleg rakok fel képeket a túráról, igazából most vettem észre, hogy minden képen Z izzad, vagy az előtérben, vagy a háttérben (persze megint nem bírta ki, hogy ne szarjon az erdőben).

Na legyetek rosszak! (kit idéztem?)

Dzsonasz írta...

Digót idézted :)
majd úgy csináljuk hogy itt legyünk amikor jöttök. nekünk az okt. 23.i hétvége tuti nem jó, meg jövő héten megyek haza, szóval a 10.i vagy 17.i lenne az optimális.
nálunk is aludhat legalább két ember, bár nyilván nem akar kettéválni majd a társaság. mindenesetre ha itt lesztek azért örülnék ha majd egy teára beugranátok hozzánk is :D
ja és ne várjátok hogy majd megmutatjuk a helyeket mert én nem ismerek egyet sem :DDD

Lacás írta...

Peti semmi gond,valahogy majd megoldom.
Amúgy pestre minél többen mennénk annál jobb lenne.Így,hogy már Jánoséknál is lehet aludni:)
Klopasz lesz kedved majd jönni? Csucsu,veled mi újság?
Mondjuk nyílván nem úgy kéne menni mint annak idején,mert annak nem lesz jó vége.

Petya írta...

Ide már ne írjatok többet.