2009. szeptember 23., szerda

Kéktúra a Mátrában

Na, szerintem már eleget beszéltünk a túráról, most helyettünk beszéljenek a képek. Annyira nem fantasztikusak, mert inkább a teljesítményen volt a hangsúly, mint a bulizáson meg a fényképezésen, de azért annyira nem szörnyűek.


Itt derült ki, hogy két percen belül indulni kell, különben lekéssük a vonatot - ezt kis híján sikerült is, de a bakter így sem adott nekünk jegyet..

Andi issza a szilvapálinkát

A kéktúra legnagyobb tévedése közepette drága túravezetőnk azt se tudta, hogy fiú-e vagy lány..

Beigértük estére a sört - Csabival nem is volt gond a túra alatt
Ez az a szent hely, ahol Nagyzé sokadjára székelt a kéktúra alatt
Balázs reggel 6:45-kor Magyarország legmagasabb pontján - még kb 20 percet vártunk Nagyzére, hogy a busz megérkezzen vele

Kivételes képek egyike, mikor Z éppen túrázik - háttérben a figyelmesebb blogolvasó felfedezhet a visontai hőerőművet

Semmi különös, csak egy rosszul sikerült tájkép

Igazából most, hogy beillesztettem a képeket , jöttem rá, hogy most már senkié nem lesz annyira jó, mint Pistié, mehetünk mi a világ bármely részére.. Nem voltunk annyira sokan. Ami igazán jó volt a túrán, az a péntek esti berugás, amikor is sikerült többek között Szolnokon az aluljáróban inni 1-1 kaisert/jégert, a szurdokpüpöki kocsma (János te erre a csodás falura méltán emlékezhetsz) ahol egyszerűen nem tudtuk megverni a helyi menőket Z-vel (mindig 5-5 lett, de mivel a második kettőt ért, mindig ők nyertek). Másnap eltévedtünk mint az állat, aztán a csajok Mátraszentimréről buszoztak Mátraházáig, aztán Vasárnap már csak 3-an túráztunk, Nagyzé egy kicsit kripli volt, de azért bírta. A lényeg, hogy a fradi meccsre visszaértünk, ami sztem az utóbbi évek egyik legjobb meccse volt (ilyenkor érzi az ember, hogy milyen rossz volt nélkülük eltölteni 3 évet az nb1-ben). Lényeg a lényeg, hogy legközelebb Macskáéknak, Jánoséknak, Nóbiéknak, meg Módzsának is jönnie kell, Pistiről nem is beszélve. Ha nem, az gáz. :)

88 megjegyzés:

Petya írta...

Júhé, enyém az első megjegyzés!


JÓÉJSZAKÁT!

Andrea írta...

Enyém a második!!!!!!!! :)
Üdv mindenkinek!
Lemezt hallgatunk éppen, annyira fantasztikus!
Jó éjt!

Pitti írta...

Peti köszönöm az elismerő szavakat, teljesen meghatódtam...
Így már két leg is tartozik a nevemhez (a testemhez kettőről nem is beszélve :-DDD ) amit csak azért nem szeretek mert akkor azokat már nem lehet fölülmúlni, viszont törekedni fogok, hogy ugyanolyan színvonalú kertipartykkal és fényképekkel szolgáljalak majd titeket a jövőben is mint ahogyan tettem azt az idei évben.

Frank Klopas írta...

Pisti melyik a nevedhez tartozó két leg? Nekem csak 1 jut eszembe: amikor Sztivi gólt fejelt neked a DMTE-n... :)

Pitti írta...

Nagyon vicces! Inkább tedd magad szabaddá estére és gyere velünk a Klinikába bulizni!

P.Cs. írta...

Dombi interjúja a Haon-on (szétmentem rajta):
"Egyéni kupám nincs túl sok. Olyat, hogy legtechnikásabb játékos, még nem kaptam. A kis kupákat az ötvenedik, századik NB1-es, vagy kétszázadik... meccsre kaptam. De mondom, egyéniek nincsenek, aranylabdám meg szerintem már nem is lesz. Bár most arra mentem rá ebben az évben. "
http://www.haon.hu/hirek/sport/loki/cikk/mi-tortenik-dombi-tibi-nappalijaban/cn/news-20090922-01564294

Dzsonasz írta...

kapod PCS?
tényleg, hallottam hogy tegnap Csabesznél volt vmi móka, milyen volt, mindenki sunnyog a munkahelyén, és próbálja leplezni hogy kapja?

P.Cs. írta...

A mai ébredésem nem kívánom senkinek, de a kávé azért rendbetett. Meg már kevesebb, mint 3 órát kell csak kibírnom.

Ja Pisti "leg"-je szerintem a legperverzebb/legpimaszabb fotós :)

Lacás írta...

Olyan jó szabin lenni!Olyan szabad vagyok! Jó most!
Pisti mi újság van? Üdvözlöm Ákost,meg Sanyit. És persze jó étvágyat az egész adag kajához!
Peti,kár, hogy nem jöttél tegnap Nagycséhez,pedig felcsendültek a '80-as évek legnagyobb klasszikusai.Vittünk sört,bort.
A Klinikában egész sokan voltak,egy lyánnyal egész jól elvoltam,csak nem adta meg a telefonszámát.És kedden este pontban 8-kor akar talákozni a főépület előtt..Így nem tudom,hogy a szívemre hallgassak, vagy az eszemre. Mert a szívem a meccsre húz,az eszem meg a főépülethez.
De az is lehet,hogy fordítva.

Andi,nem is tudtam hogy ilyen dúrván töményezel mostanában.Éreztem,hogy nehéz lesz az élet Peti mellett,dehogy ennyire:)Szerintem legközelebb azért egy kis dzsúzt tegyél bele,mert erős magában.
Nagyzé egész fürgének tűnik a képeken,le a kalappal.És sose felejtsétek el,hogyha nincs a faterja,nincs Loki-Fradi se számotokra.Bár,ha nincs fater,akkor nincs Nagyzé se,így valószínűleg nem maradtatok volna le ennyire. De,ha nincs Nagyzé,akkor lehet nincs túra se,mert ki tudta volna ezt így megszervezni..:)
Egész jól elvagyok itthon.A kertbe kikéne nézni,de lehet nézek valamit,mert nagyon fáradt vagyok a tegnapi után.
Ahogy Muraközy mondta a két csövesnek az aulában:aki éjjel legény,az legyen nappal is az.
MátyusCsabi:jössz este meccsre??Mi újság van veled? Jössz te is az ígéret földjére,szülővárosodba októberben?
Nóbi,csak vicc volt.Nyomasd a kommenteket,te vagy most a blog szíve.egy helyben állsz és dobogsz:)
Jonas:a cipőváltásos játék is csak vicc volt,hát persze,hogy értem:futni akarsz utána a Nagyerdőn.Hátad rendbetette Lilla teljesen?
Peti:végül Szörnyű tomiék lemezjátszóját vettétek meg?Mert szó volt róla.
Üdv mindenkinek a remény városából,a 2. legnagyobb városból,szülővárosomból.

Petya írta...

szegény Laci, nem lennék most a helyedben, kellemetlen lehet most másnaposnak lenni, sokkal királyabb itt dolgozgatni, ráadásul nekünk mivel negyedéves zárás van, holnap is kell jönni dolgozgatni.
Laci, én a helyedben inkább a meccsre jönnék, főleg hogy már meg is van a jegy, én kinézem belőle, hogy ha nem adta oda a számát neked, csak szivat, és nem is lenne ott 8kor, és akkor se a meccset nem látnád, se a csajt nem kapnád, szóval jól megszívnád.
Lemezjátszót nem Szörnyűéktől vettem, biztos olcsóbb lett volna, de nem is lett volna ennyire jó, a Nagycsés bulit sajnálom, de most így alakult, majd legközelebb.
Kellemes hétvégét mindenkinek!

Lacás írta...

Enyém a 11.
Szombaton meló? Nem viccelnek ezek az amerikaiak.
Én azt hittem,hogy a társaságból csak Szörnyű szeret dolgozni hétvégén.
Úgy látom mindenhol zárás van,mert elég kevés a komment.
Pisti,te is zársz? Jó persze,tudom a válaszod:"Laci,legfeljebb ajtót."
Dehát nincs a folyosón annyi ajtó,hogy ne írj valamit.
Még mindig nincs benn Internetem.
A főnököm kb.egy kerek óra alatt megkapta a jogosultságot.

Andi,éppen mit hallgattatok a lemezen?

csabinnyó írta...

Sziasztok!
Hosszú hallgatás után újra jelentkezem, ha már egyszer szabadságon van az ember...:)
Mostanság sokat kellett melózni, itthon meg minden nap volt elfoglaltság estig, úgyhogy hamar elröpültek a napok, mindjárt október :S
A túra biztos jó volt, és biztosan élveztük volna mi is, csak hát éppen most voltak nálunk sógornőmék, és ezt már régen lebeszéltük velük. Plusz így végre volt egy olyan hétvégém, amikor tényleg a pihenésre koncentráltam. Pl. nem is emlékszem mikor voltunk csak úgy sétálgatni Szandival utoljára...
Persze aztán hétfőn elkezdtük csinálni a ház előtti kertet, én meg emelgettem az 50-60 kilós földes zsákokat, úgyhogy természetesen a derekem ismét megfájdult és nem túl jó most. De azért este szerintem kinézek a meccsre (max nem játszok).
Amúgy nyilván nehéz találni olyan időpontot, ami minden párnak megfelel, de ha időben elkezdjük szervezin, akkor lehet a többi programot hozzá igazítani. Ez a túra meg kicsit váratlanul/rosszul jött ki. Egyébként szép részeken jártatok, és ha olyan jó időtök volt, mint Db-ben, akkor tuti jó lehetett.
A Fradi meccsnek csak az első 10 percét láttam, addig, amíg Feczesin szétrambózta a kapufát.
Ha esetleg jó ötletnek tartanátok, akkor valamelyik hétvégén ki lehetne menni a vekeri-tóhoz pl. és csinálni ebédre vmi bográcsost, közben/előtte/utána meg fociznánk, kártyáznánk vagy mittomén. Amíg jó idő van.
Lacás: én a helyedben a csajt választanám, foci lesz még éppen elég (ezzel nem azt akarom mondani, hogy lány nem lesz, de azért valószínűleg kevesebb :)).
Peti: remélem azért nem volt fagyos a hangulat a túrán, amiért sokat piszkáltad szegény Z-t. Gondolom azért nem volt fizikailag annyira topon, mert nagyon leszívta az erejét a diplomamunka-készítés ;)
Pestiek: holnap megyünk rokonlátogatással egybekötött bonsai-kiállításra Pestre. Akit érdekelnek ezek a remek kis növények, azok jöjjenek el az állatkertbe, mert ott lesz a kiállítás. Mi olyan 11-re érkezünk oda, és szívesen összefutnánk veletek.
Na már túl sokat írok, lehet el se olvastátok a végét, úgyh sziasztok!
Csabi

Lacás írta...

Én végigplvastam,nem olyan vagyokmint a többiek:)
Azért az tényleg gáz lenne,ha több lány lenne,mint focimeccs.
Este 11-kor mentek az állatkerbe? Tényleg,nem is emlékszem,hogy mikor voltam utoljára az állatkertben. A nővérem néha,ha mérges rám azt mondja,hogy nekem is ott lenne a helyem.Nem is értem,hogy lehet rám mérges valaki,pedig a dániai lányok próbálták elmagyarázni:)
Digó:aszol,eszel,iszol vagy....?

Lacás írta...

Most már ígérem,hogy jobban ügyelek a jövőben a nyelvtanra.
Eddig az irodalmat helyeztem előtérbe.

Lacás írta...

Szerintem Polekszics volt a meccs embere:kapott 4 gólt és kihagyta a 90.percben a 11-est.

Petya írta...

Azért annyira nem kell sajnálni, most indulok haza, egy délelőttöt 3 havonta azért ki lehet bírni.

Polekszics sztem hatalmas arc, elvállalja, mert már a töke kivan, hogy csak kapja a gólt, erre rábombázza a felső lécre. :) Eddig is imádtam, de most ha lehet még jobban!

Sajnos a túra tényleg hirtelen jött, annak ellenére, hogy már hónapok óta mondogatjuk. Lesz még egy októberben valamikor, 2napos, csak srácok, Bükk, azt Balázs szervezi, úgyhogy valószínűleg több infót fogtok megkapni és kicsit hamarabb.

Balázs, hogy állsz a szervezéssel?

Névtelen írta...

Holnap foci?

Lacás írta...

Holnap 10 órától foci lesz a Campuson.

Pitti írta...

Eddigi résztvevők:
1. Popy A.
2. Gombi
3. Mózsa
4. Szörnyű
5. Pitti

Kiadó helyek:

6.
7.
8.
9.
10.

Frank Klopas írta...

Eddigi résztvevők:
1. Popy A.
2. Gombi
3. Mózsa
4. Szörnyű
5. Pitti
6. Csaba

Kiadó helyek:

7.
8.
9.
10.

Pitti írta...

Eddigi résztvevők:
1. Popy A.
2. Gombi
3. Mózsa
4. Szörnyű
5. Pitti
6. Csaba
7. nagyMacska
8. Kiss Ricsi

Kiadó helyek:

9.
10.

Pitti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lacás írta...

Jön Szatmári Balázs és Gál Sanyi is focizni.
Petinek nagy gondja van ezzel az időponttal,mert a nagyszüleihez kell mennie.Én azt hittem,hogy csak a múltkori ünnepi ebéd miatt,de hétről hétre. Így a jövőben felejtsük el ezt az időpontot és próbáljunk találni egy olyan időpontot,ami megfelelő.
Ha pl.nincs buli,akkor a szombat reggel is lehetne.
A holnapi még változatlanul 10-kor lesz a Campuson.

Névtelen írta...

Még 2 emberrrrrrt!!!!

Pitti írta...

Ki a faszom kommentelget névtelenül?

Lacás írta...

A faszod az Frank Klopasz.

Hermann írta...

Megint nem tudja a jelszavát?

Kedden ütközünk!

Pitti írta...

Srácok van egy eladó számítógépem amit egyszer már próbáltam rátok sózni. Közben kiderült, hogy a reális ára 10e HUF. Valakinek kelljen már mert nekem már van kettő és ezt a harmadikat már nem tudom kinek adni a családban.

Pitti írta...

Tájul:

A Szörnyűvel, Mózsával, Gombival és velem felfegyverzett kocsi kedden 4-kor indul a Bem térről a meccsre.

Tsutsu írta...

Pisti: És Nagyzéével.

Pitti írta...

???

Petya írta...

Nagyzé elfér a csomitartóban. :)

Tsutsu írta...

Hát igen, több megoldás is felmerülhet: NagyZéé-t bepréseljük: Csaba, Reszegi Norbi és én közém 4.nek, vagy Szörnyű és Mózsa mellé ül 3.-nak. A kettő közül én a másodikra szavaznék, de ha gondoljátok megmondhatjátok ti Zolinak, hogy kényelmességi okok miatt inkább menjen egyedül vonattal:)

Amugy Gombival már megbeszéltem a dolgot.

Tsutsu

Frank Klopas írta...

Láttátok tegnap a U20-as csapatot?
Olyan dühös voltam rájuk, vagy is inkább csalódott. Németh és Koman nem úgy játszott, mintha komoly felnőttcsapat tagja lenne, sőt úgy sem mintha felnőtt csapat tagjai lennének..
A mi játékosaink Aek Athén, Werder Bremen, Liverpool stb. utánpótlásainál játszanak, a szerencsétlen hondurasiak csak otthon és a 2 kezüket összetennénk, ha a magyar nb1-be igazolhatnának, erre meg mégis sima 3-0. Na, most is sikerült felmérgesítenem magam..

Majd a Loki megmutatja! :)

csabinnyó írta...

Én megnéztem, sajnos...vagyis 80. perc környékén dühösen hagytam a francba (a 3. gólt így nem is láttam már). Tényleg simán vertek minket, de durván helyzetünk se volt. És ezektől várnak 8 közé jutást? :S
Na mindegy, úgy tűnik, hogy 4 év múlva se lesz jobb csapatunk, ha ilyen a hozzáállásuk a játékosoknak (mert gondolom egyébként nem véletlenül vannak a Poolban, meg a többi nagycsapatban).

Tsutsu írta...

Én is kb a 80.percig láttam. Már az elején rosszat sejtettem, amikor azt mondta Egervári, hogy "ez a csapat sikerre van ítélve"..Azt hittem ebben a korosztályban még nincs nagy lemaradásunk a többi országhoz képest,de tegnap úgy tűnt, hogy már van...

Pitti írta...

Mondok vicceset. Az egy dolog, hogy mint sofőr nem tudtam, hogy Nagy Z-t fogom vinni, de ezt még maga Nagy Z. se tudta. Kíváncsian várom a további fejleményeket...

Dzsonasz írta...

holnap legyen mindenki "blogközelben", hogy megbeszéljük hányra jöttök és hol találkozunk :D

Névtelen írta...

Halihó!

János felhívásának úgy látom, hogy mindenki eleget tett - csak úgy pezseg itt az élet :)

mindenkinek jó szurkolást - és minden politika nélkül
HAJRÁ MAGYARORSZÁG! HAJRÁ DEBRECEN! :)

knorbi
a tv előtti szurkoló:)

Dzsonasz írta...

ilyenek ezek norbi...
de már sztem úton vannak

Dzsonasz írta...

na ne bohóckodjunk akkor, már szerda van, szervezzük meg a hétvégét.

1.es opció: Bowling mondjuk 9-11ig
előtte pizza utána fakultatív
2.es opció: kocsma 8 tól közben pizza

Foci szombat du. ?mondjuk 4 től?

még ma el kéne dönteni, ha bowlingozni akarunk mert foglalni kell pályát meg a kocsmát is ha úgy döntünk...
aki olvassa csak egy 1-est vagy 2est lökjön már ide... megköszönném

Petya írta...

srácok mi nem leszünk a hétvégén, de annak örülnék, ha a foci vasárnap 10-től lenne (most legeslegutoljára).

Csaba, András videóját rakd már fel kérlek! Lehet új poszt is!

Hajrá Loki!

Pitti írta...

János 1-es.
Valaki feltörte Peti accountját mert olyan szöveg olvasható a kommentjében ami tőle nem származhat. Figyeljen mindenki oda a biztonságra!
Hétvégén akkor mikor legyen foci? Annyi biztos, hogy Petinek a vasárnap délelőttök nem jók. Legyen akkor a javasolt szombati du 4 órai?

Dzsonasz írta...

ha tényleg lesz buli, felesleges vasárnapra szevezni.
legyen szombat 4 és akkor a szombat a mienk, haveroké, vasárnap a másnapé meg a családé

eddig 1:0 ra vezet a bowling és utána lazulás

illetve foci szombat 16:00

1.Pisti
2.János

Frank Klopas írta...

Nekem a mindég jó!

Lehet nem figyeltem, de ez a bowling cucc ez szombat este, ugyi?
Mert nekem csak szombat jó, és akkor inkább bóvling.

Petke: igyekszem feltenni minél hamarabb.

Dzsonasz írta...

fiam látom kapod... (most akkor a focira jössz vagy nem? 2:0 a bowlingnak)


Zolikám, az iwiw azt írja hogy 26 éves vagy...
igaz ez? ha igen akkor isten éltessen :D

Tsutsu írta...

http://media.haon.hu/pubs/Bildserie/Szurkol_k_a_BL_en/index.shtml

69.-70. kép felül,jobb oldalt Petit,Balázst könnyű felismerni, de utána végig lehet zongorázni az egész társaságon.

Tsutsu

Pitti írta...

Ehhez annyi hozzáfűzni valóm van, hogy Tsutsu neked kib.szott sok időd van ezen felül kib.szott türelmed is van az éláslátásodról nem is beszélve.

Lacás írta...

Azért jobb a 2-es,mert aközben jobban tudunk beszélgetni, ha már meccs közben nem sikerült.
Isten éltesse a mi virgonc Nagyzénket!!!Nagyon sok boldog születésnapot, sajnos ezt be kell vallanom most Jánostól tudom.

Lacás írta...

Meg kell jegyeznem, hogy Pisti az utóbbi időben nagyon alpári megjegyzéseket tesz. Pedig én még azt hittem,hogy Diégóval lesznek a gondok.
Gondoljatok bele: szegény Mari néni hatalmas lelkesedéssel olvassa a blogunkat Sopronban egészen addig, ameddig ezt a sok trágár szót meg nem látja és elmegy a kedve az egésztől.
Pedig azt gondolta, hogy ez egy egész normális társaság, így meg csak marad megint az, hogy:"ez a mai fiatalság!!":)

Apa és most alázza a sárga földig a Juventust,ami már bántja a fülemet.Nyugtassatok meg, hogy ti nekik szurkoltok!Főleg János és Csucsu visszajelzésére várok, de Petit és Hermannt is említhetném.
Félek Tamással 2-en maradtunk!:)
Jó pihenést, holnapra meg jó munkát. A munkahelyen a válaszadás többsége a következő: "azt még nem találták fel!"
Üdv

Petya írta...

Hát ha a Bayern nem lő legalább 2 gólt még ebben a félidőben, akkor nincs igazszág a földön.
Mi ezen a hétvégén tényleg nem leszünk, sajnos, persze annyira nem sajnálom, mert így legalább Belgiumban leszünk.

Lacás írta...

Jobb a Bayern eddig az tény!

Pitti írta...

Bocs Peti nem sikerült értelmeznem a hétvégére vonatkozó bejegyzésedet. Ha nem lesztek hétvégén akkor miért szeretnéd, hogy vasárnap délelőtt legyen a foci?

János kezdeményezésére válaszoljatok légyszi emberek!
Köszönjük az együttműködést.

Petya írta...

Hát pont azért, mert nem leszek!

Andrea írta...

Sziasztok Srácok! :)

Tegnap én is néztem ám Petyával a Bayern-Juventus meccset. :))
Tudjátok melyik a kedvenc jelenetem? :)))
Mikor Ribery majdnem-gólja után a Maci megveregette a vállát. :D Emlékeztek? :)
Na puszi mindenkinek!!!! :))

csabinnyó írta...

Szasztok!
A szombati focira bejelentkeznék én is.
Uff

Pitti írta...

János te tényleg láthatatlan módban írsz, mindegy én megyek veled bowlingozni, foglalj pályát mi meg Lacival majd intézzük a focit.

bajigál írta...

boldog szülinapot Zé!
megyek én is focizni és este is bowlingozni. utána megyünk tovább bulizni, ugyi? ja, és foci után egyből bowling vagy előtte haza zuhanyozni?

Lacás írta...

Emlékszem Andi.Nagyon vicces jelenet volt,de azért azt is jegyezzük meg,hogy Ribery előtte Maradonát megszégyenítő cselekkel vitte el 2 ember között.Aztán persze járt a buksisimogatás.
Szomorúan közlöm,de nem lesz jó a foci,viszont este bárhol bármi lesz megyek.Jó lesz a Bowling is,csak valaki foglaljon pályát.
Nagyon fáradt vagyok...

Tsutsu írta...

A szombat nekem nem jó.(Ezért sem írtam eddig)

Tsutsu

Dzsonasz írta...

na foci? 16:00 szombat (mózsa gyere már)

1.Pisti
2.én
3.macska
4.Imi

bowling:
21:00 szombat

1.Pisti
2.Mózsa
3.Imi
4.Lilla
5.én

Dzsonasz írta...

na foci? 16:00 szombat (mózsa gyere már)

1.Pisti
2.én
3.macska
4.Imi

bowling:
21:00 szombat

1.Pisti
2.Mózsa
3.Imi
4.Lilla
5.én
6.PCS

Dzsonasz írta...

a pálya 21:00 ra le van foglalva (1db.) ha sokkal többen akarnak jönni akkor gondoskodjatok még egy pályáról...

időtartam 2 óra közben sztem lesz pizzarendelés, de mivel 10ig van nyitva a forti, időben kell megrendelni...

Névtelen írta...

Hali!

Lehet én is megyek szombat este. De még nem 100%

Miki

oregM írta...

hello bojz end görlz, bár az kevesebb van, meg nem is nekik irok. mennék focizni én is holnap, most nem lesz meló, így visszamondanom sem kell majd a dolgot, a múlt hetiért utólag is bocsánat az érintettektől akivel nem beszéltem azóta.
blogot olvasni nincsen időm, most is csak írni jöttem, de kis szívemet melengető tény, hogy ahogy nézem másnak is kell dolgoznia hétvégén. csak vicceltem.
ahogy nézem eddig nem sok jelentkező van, ha ennyi marad, akkor az oláhgabira kellene inkább menni mert ott van mindig enemy, illetve ha kell akkor 1-2 embernek tudok szólni, akik legalább annyira bénák mint én, de inkább kevésbé.

jóéjt

Popy írta...

Én is beneveznék egy bowlingra. :) Egyébként hol lesz? Nem volt időm elolvasni minden bejegyzést, csak a végét. Most viszont húzok suliba. :(
Üdv

oregM írta...

hello népek.
ha valaki (Imi, Jani) mégis jönne focizni, akkor az oláhgabin megtalál minket.
Most beszéltem Pistivel, ő mégsem jön, szóval inkább egyből oda megyünk, ott mindig van elég ember.

szép délutánt

bajigál írta...

bakker, gáz h nem jött össze a foci. Öregemék hányra mentek/mennek focizni?

Frank Klopas írta...

Szevasztok négusok!

Este mi is mennénk Orsival, max ha nem férünk be bólingolni, akkor csak dumálni..

Lacás írta...

Imi azt mondta,hogy olyan batátnőt szeretne,mint Diégó nőben.
Bele se merek gondolni milyen lehet az a nő..:)

Névtelen írta...

Ajaj!
Az télleg durva lehet! :)

Digo

bajigál írta...

Fú, ez keményen hangzik. Sztem ilyesmit mondtam, h legyen a csaj kattant, mint Digó, vagy valami hasonló:D. Modnjuk volt már bennünk pia rendesen:).
Srácok, hogy telik a hétfő?

Pitti írta...

Most hogy hazamentek a pestiek össze kéne dobni egy focit a hétvégére, bár lehet meg fogunk fagyni mert max 20 fokot mond az időjós.
Szombat 4 foci?

1. Pisti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann életben van?

bajigál írta...

hát b*sszátok meg :) most hétvégén persze nem jött össze.
Kicsit passzív most a blog, mi történt? Lacás, írj valami vicceset!

bajigál írta...

ja, és nem "hazamegyünk" Pestre, mert én mindig Debrecenbe fogok hazamenni, meg sztem a többiek is:)

Lacás írta...

Imi,kikaptunk a Pirehabtól.Ez elég vicces?:)

Tsutsu írta...

Én hétvégén csak vasárnap délelőtt érnék rá focira..

Tsu

Pitti írta...

Szombat 4 foci

1. Pisti
2. Gombi
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Gombi szól valami munkatársának hogy jöjjön kapuskodni (Szertár felvételi). Tsutsu elvileg te is tudsz valakit. Hívd már meg szombatra. Ja igen így hogy kapusfelvételit tart a szertár, nem ártana ha a szertárosok ott lennének hétvégén a haverfocin.

Pitti írta...

Nagyon lusta a társaság, még János se blogol, vagy annyi munkája van, hogy nincs rá ideje.
Andi mentsd meg a fiúk becsületét és pötyögj be valamit, úgyis olyan ritkán kommentelsz. Mi van amúgy veled milyen a házasélet?

Knorbi írta...

Pisti nekem az a véleményem, hogy amikor nincs fejlemény a blogon akkor is rengeteg szem arra vetül - a múltkor elég volt egy pár személyre szabott kérdést feltennem és máris előugrottak az ifjak a monitor megül......

Tényleg csendes a blog, de ez már a múlt héten is így ment.
Ha nincs bl vagy nincs foci szervezés akkor már senki semmit nem ír? Igaz én sem szoktam....de passzívan figyelem a fejleményeket és ha olyan a téma akkor bekapcsolódok....

Knorbi írta...

http://www.haon.hu/hirek/Hajdu-Bihar/cikk/van-rosszabb-annal-hogy-a-loki-kiakap-a-lyontol/cn/news-20091005-07002140/origin/newsletter05-10-2009/

nekem tetszett:)

Popy írta...

Sziasztok!
PAINTBALL kerül megrendezésre. :)
A szokásoktól eltérően Debrecen-Pac pályáján lesz. Aki szeretne jönni (és aki nagy valószínűséggel jön is) 4 időpont közül tud választani a következő linken:
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=ekkWABMFC_2fhm5B15V5eFig_3d_3d
Mindenki lehetőleg csak egyszer szavazzon. A legtöbb szavazatot kapott időpontban lesz megtartva.
Egyéb tudnivalók: a pályafoglalás 4000 Ft/fő, de ebben benne van a felszerelés és 200 db lőszer is. (Tehát alapáron ugyanott van, mint a szoboszlói pálya kedvezményesen.)
Eddig aki jön:
1. Öreg Macska
2. Popy A.
3. Popya L.
4. Szathmári Ákos +5 ember

Pitti írta...

Nem megyek Popy. gatyamadzag húzásos állapotban vagyok, meg sajnálom rá a pénzt egy évben egyszer elég nekem.
Azért köszi.

Lacás írta...

Én se megyek paintballozni.Szombat 4-re megyek focizni,ha nem lesz rossz idő!!!
Norbi,jó hallani felőled.Még nincs meg a jogsim,így Briatore posztját még nem veszélyeztetem.Azt olvastam,hogy interjúra csak olyan mehet oda:)
Milyen volt Belgium??Hazajöttetek már?

bajigál írta...

néztétek a srácokat? respect, 8 között vannak:-)
paintball-t még átgondolom.

Tsutsu írta...

Gulácsit nem tartom a világ legjobb kapusának, de a rugások előtt 2 dologra gondoltam: Gulácsi kifog 1-2-t és csak azzal nyerhetünk, mert mi is ki fogunk hagyni, a másik meg az, hogy Németh lesz az egy(ik) rontó.(Nagyon nem tetszik a stílusa, hozzáállása).
De persze a csapat elött le a kalappal!!Szép gólokat rugtunk:)Hátha mostmár nemcsak Rudolfnak és Vargának lesz önbizalma távolról rugni hanem sok-sok magyar játékosnak.

Bármit is mond Peti, már itthon vannak - találkoztam velük:)

Ma sok hónap után újra megyek kondizni - kezdődik a téli alapozás:)Azt hiszem ez lesz későbbiekben is októbertől áprilisig kondi: túl jó időben nincs nagy hangulatom lemenni a pincébe:(:)

Tsutsu

Knorbi írta...

Hali!

http://www.pepsifoci.hu/node/45156

Ha ilyet tudnak a magyar focisták, akkor miért nem alkalmazzák ezen ismereteket minden meccsen vagy leglább minden második meccsen? hmm

Laci mennyi van még a jogsiból? Hogy megy? Milyen autót vezetsz? Jó fej az oktató? A rutin már meg van, ugye?

Peti, Andi milyen volt Belgium?

knorbi

Lacás írta...

Nóbi:majd válaszolok,ha lesz erőm:)De most nagyon fáradt vagyok.