2009. december 4., péntek

Cápetire!


Szervusztok Pupákok!
Ezzel a kis képpel szeretnék gratulálni Peti barátunknak az új ótójához. Tesómtól kaptam, és mikor megláttam a bal alsó sarkában a BMW feliratot (bár azt bevallom, nem az első pillanatban :)), akkor egyből Petyára gondoltam, hogy az átíratás örömére kedveskedek neki. És persze gondoltam Pistire is, akinek az utóbbi időben elvonási tünetei lehettek, hogy újra elővette a bolgár nyaralás képeit :)
Ja és bízom abban, hogy hátha ez a bejegyzés majd megszólalásra készteti a hallgatag közönséget. Ha más nem, legalább szavazzatok, hogy ez a felni 10-es skálán hányast érdemel :)
Én nyomok rá egy 10-est.
Jobbulást mindenkinek, aki betegeskedik, az erő legyen veletek!
Csabinnyó

http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=lastup&cat=10

43 megjegyzés:

Hermann írta...

10 pont!

Keresgéltem a BMW feliratot egy ideig :)

Lacás írta...

11 pont:) Nagyon dúrva ez a csaj.
Pisti tudjuk, hogy válogatós, de azért ez még neki is tetszene.Ugye Pisti?:)Ilyen fenék mellett mindegy milyen az arc.

Este 8-kor a Tébolyban találkozunk,és Hermann ez tényleg lájtos lesz. Én szívem szerint forró csokiznék.

Pitti írta...

Atya Úr Isten!
Ilyen van a valóságban?
10 pont

Ui.: annyira hidegen hagy a BMW felirat már amennyiben látható aképen olyan.

bajigál írta...

Ezt a mai képet 10 azaz tíz pontra értékelem:D!

üdv mindenkinek emberek! élünk, csak szokás szerint sűrűk a hétköznapok és q gyorsan eltelnek. milyen volt a Tébolyban? én most jövök egy Fenyő koncertről:), most volt a raffis évzáró banzájunk, csak sajna vékonyra sikeredett a buli rész, így szombat este 11re már itthon van az ember:(. de legalább nem leszek vasárnap romon. na minden jót!

Lacás írta...

Tegnap egy mikulásruhába öltözött bűnöző kirabolt egy lottózót. Eddig még semmi gyanús, viszont piros ladával szökött el.
Mindenki egyvalakire gondol??:)

Forró csokit nem nagyon ittam, de szerencsére nem vagyok másnapos, hála a sok víznek:)

Lacás írta...

Figyelj már Pisti, az a lány tényleg lehúzta magát a WC-n?

Lacás írta...

Peti,ugye nem te voltál?:)

Lacás írta...

Peti, ugye nem te voltál?:)

csabinnyó írta...

Peti, ugye nem te voltál?:)

csabinnyó írta...

Imi, te mióta szereted Fenyőt? :D:D
Hernyó, sok bejelentés érkezett a hétvégén? :)
Lacás, ha te nem lennél, ki kellene találni.
Pisti, hallottam, ha annyira ráijesztettél egy kislányra, hogy a wc-be menekült, ahonnan kiszökött az ablakon keresztül, igaz ez? :)

Peti kit fejelt le tegnap? Vagy ennyire lájtos volt most a buli?

Aloha,
Csabesz
(eddig 10,2-re áll a szavazás, kéretik a többieket is, hogy pontozzák a megjelenést/kisugárzást. Ha elegendő szavazatot kap, akkor meghívjuk Nagycsé legénybúcsújára, oks? :))

Tsutsu írta...

Csáó!

Valakinek van olyan egyszerű programja (értsd: én is könnyen tudnám használni), amivel MP3 számokat lehet vágni? Mondjuk 6:43-ból levágnám az utolsó 1:43-at. Hm? Vkinek van ilyene?

Mint a FöldönFutók ügyeiért felelős megbízott, A "lightos" bulik szervezőit szeretném megkérni legyenek tekintettel a csapat meccseire is, ui mint a mostani hétvége is mutatja a csapat teljesítményére kihat, ha akár 3-4 ember is előző este éjszakázott. Tudom, hogy ezt kizárólag a csapattársaknak kellene mondani, hogy fogják tényleges light-osra, de úgy tűnik ez a kontroll még nem működik, így mindeképpen szükség van külső (pozitív:)) hatásokra is.

Imi: Holnap DU fogom feladni az igazolásodat.

Tsutsu

Pitti írta...

Olyan programot amit Tsutsu kér olyanra én is igényt tartanék.
Hát az a csaj valahogy kiteleportált a wc-ből, vagy superwoman mellékállásban és olyan gyorsan kijött, hogy nem vettem észre, de sebaj mert iwiwen megvan már. :-D

Petya írta...

Csucsu, az igazi sportemberek nem lájtosan mennek bulizni, hanem egyáltalán nem mennek!

Amúgy ki volt az aki pénteken ment bulizni? Gondolom Macska...

Szerintem borzasztóan egyszerű elintézni, akkor kell szervezni az esti bulit, amikor másnap nem lesz meccsetek, ergó ha szombaton játszotok szombaton kell menni, ha vasárnap játszotok, vasárnap kell menni. Mindkét nap úgysem játszotok.

Petya írta...

Válaszolva Csabi kérdésére nem felejtem le senkit, mert nem adtak rá alkalmat.

Dzsonasz írta...

mi volt még szombaton? Mózsa meddig voltál? én kivételesen örülök, hogy időben hazamentünk, nem bírom én már az éjszakázást...
két ünnep között, vagy szilveszterkor azért bennelennék vmi kis mókában.
mindenesetre jó volt találkozni, hacsak ennyire is.
a felni 10es, Pisti elmesélnéd nekem a wc-s storyt, kíváncsi vagyok, meg persze a csajt is "bedobhatod a közösbe" magyarán megadhatod a nevét, hogy szegény munkásemberek mint és csámcsoghassanak rajta.

Tsutsu írta...

Pénteken nem volt senki szerintem azért nyertünk. A szombati buliról volt szó.

A másik: mi nem vagyunk sportemberek. Ha azok lennénk akkor nem mennénk el bulizni meccs előtt és nem tömnénk magunkba mikulásra kapott csokikat, a gép előtt ülve.."feküdve"..:(:)

Harmadik: A hétvégén épp mindkét nap volt meccs.

Nem tudok vmi internetcímet ahol a kézi meccseket lehet követni/hallgatni?

A mp3 megvagdosós programot sem tud adni senki?

Tsutsu

Hermann írta...

Tsuts MP3 vagdaló biztos van az nCore-on.

Erre a teleportálós csajos sztorira én is kíváncsi lennék úgyhogy ha Pitti habozna más is bátran megoszthatja :) plussz az iwiw csekkhez kellő infót is.

Pitti írta...

Basszátok meg, hogy nincs jobb dolgotok!
Tetszik az új kép Csaba, de ha az előző 10-es akkor ez csak 9,5 lehet.
Nem adom meg nektek azt az örömöt, hogy eláruljak a csajról annyi infót, hogy az iwiwen lecsekkolhassátok. Amúgy se mennétek vele sokra mert egy db kép van fent róla szóval szivacs. :-PPP

Pitti írta...

Ja igen!
Nyílvánosan szeretnék bocsánatot kérni Petitől Gombesz és Nagy Csabesz nevében is amiért úgy érezte megfeleldkeztünk róla, de tényleg spontán alakult úgy a szombat este ahogy.
NagyCs meg hogy késett az annak volt tudható be, hogy Gombeszhoz is laza 2 órás csúszással jött meg.

Hermann írta...

Akkor most már valaki leírhatná hogy mi volt szombat este miután leléptünk.

Petya írta...

Nem akartam felhozni, de nagyon nem volt szép amit tettetek.

Bocsánatkérés elfogadva.

Az új kép 10-es Csabikám! Még még!!

Lacás írta...

Megmutattam a levágott körmeimet.Mondtam, hogy még a lábamról is levágtam.

csabinnyó írta...

hékás, aki módosította a bejegyzésemet, azaz egy átlagon aluli (9,5-es :)) csajt töltött fel, az jelezhette volna, hogy ő szerkesztette a bejegyzést

Csucsu: mp3 vágáshoz temérdek progi van, én az egyszerűség kedvéért a Nero zeneszerkesztőjét használom, mert azt csomagban az íróval együtt tettem a gépre és szerintem tökéletesen működik, és nem bonyolult

a bulizós focistáknak én is elmondtam a véleményemet, szerintem is kell külső kontroll, mert sokan közülük még gyerekek ebben a tekintetben :)

János, mi az hogy öregszel?! ;)

Hernyó, te nagyon kíváncsi vagy vazze. Pisti, mond már el neki, hogy mi történt, mert nem tud aludni szegény :)

na kommenttel teli keddet kívánok mindenkinek!

Pitti írta...

Nem mondom!
Viszont szerdán lehet elnézek a lovi záró bulijába, utána meg pénteken céges buli, szóval sűrű hétnek nézek elébe.

Pitti írta...

Elég gyér kommenttel teli kedd lett.

Petya írta...

Na halljátok ez a tegnapi meccs!

Mondták a kollégák, hogy este játszik a Bayern. Mondom kit érdekel, ez már nem az a csapat akit szeretek, hol van már Jeremies, Tarnat, Scholl, Elber. Aztán azért csak elkezdtem nézni a meccset, és hát le a kalappal a bajorok előtt. Úgy lefocizták MO kedvenc csapatát, hogy még ma is égethetett az a bizonyos Juve sál.

Sok sikert a Juvénak az UEFA kupában, hátha a Liverpool-lal játszanak egy döntőt. :)
Ja és ami még pozitív, hogy nem csak mi leszünk 0 pontosak, hanem a Maccabi is :D

Tsutsu írta...

A HAifa gólt sem rúgott..mondjuk bosszantó lehet 5x 1-0-ra kikapni:)

Hermann írta...

JA lehet jobb a gólarányuk de nem cserélnék velük.

A tegnapi meccs tényleg nagyon jó volt és megérdemelten nyert a München.

Pitti írta...

Itt a karácsony!
http://www.muffslap.com/funny-adult-christmas-ornaments/

Petya írta...

Mint a nyár, véget ért a BL álom.

oregM írta...

lassan?
vagy biztosan?
:)


egyszer minden nyár végetér...
szerintem jó volt

oregM írta...

jé pont nullázták az órát.

most azt csinálom amit Laci szokott...

miért nem kommenteltek emberek?

idejön az ember hogy felviduljon kicsit, erre semmi?
:)

Knorbi írta...

Halihó!

Tekintettel arra, hogy jönnek az ünnepeke biztosan sok mindenki szándékozik a maradék szabadságát kivenni + ünnepekkor a Bp-re szökött emberkék is hazatérnek....

Szóval, hogy mindenki tisztán lásson, hogyha van kedve ki kivel tud találkozni javaslom mindenki írja fel a blogra - aki érintve érzi magát - hogy mikor lesz elérhető (mondjuk Db-ben) és/vagy mikor lesz szabadságon!

Ez csak egy ötlet!:)

Mindenkinek jó munkát és kitartást a mai naphoz!

knorbi
aki szintúgy fel szeretne vidulni, ha feljön a blogra :)

Knorbi írta...

én azért nem írtam fel mert még nem tudjuk, de amint lesznek pontos infoink azonnal írok.....

Petya írta...

Híresek lettünk:

http://dailyhumor.blog.hu/2009/12/10/amerikai_ceg_magyarorszagon_keresre_a_teljes_kollekcio

És ez tényleg komoly, az NIC-s termelésben tették ki ezeket a fordítoprogrammal készített képeket, hogy kedveskedjenek a kint dolgozó magyaroknak..

Norbi, mi mindig dolgozunk, csak ünnepnapokon nem, és 26-27 Ózdon leszünk Szedlák Balázsnál. Amúgy bármikor jó.

Pitti írta...

Elvileg dec. 20-tól jan. 3-ig vagyok otthon.
Erre az év legszebb felnijére még reagálni fogok egy képpel csak meg kell találnom ami nem lesz egyszerű eset.

Petya írta...

Na jó hétvégét mindenkinek, én nem leszek elérhető szombaton mert Egerben leszek Planninges törzsi gyűlésen, Gombi ne hívj, nem tudok menni.

Lacás írta...

Én és planninges, törzsi gyűlésen voltam, ahol egy kicsit sokat ittam.. Peti, miért épp Egerbe mentek? Gyanúsak vagytok:)
Már csak egy kérdésem van:hol dobtad el a mikulásruhát?:)

U.I.:Gombi nem olvassa a blogot!!!!!

Lacás írta...

Pisti: végül miért nem tudtunk énekelni?

Pitti írta...

Mert már nem lehetett több számot a zenekar miatt vagy mi, én se értettem, hogy miért nem lehetett még egy számot megengedni.
Én is élveztem a bulit bár táncolhattam volna többet.
Tegnapról mára virradóra meg előjött rajtam a torokfájás és nem is vagyok olyan vigyorgós kedvemben sem.
Ja kiderült hogy az esernyőm mindvégig Petiéknél volt szóval el se tűnt. :-P

Lacás írta...

Mondtam én, hogy megvan.
A jövő héten átérezhetjük Szörnyű szenvedéseit, azaz sajnos 6 napot dolgozunk.

Petya írta...

Hehe, de Tomi bácsi lelép egykor, nekünk meg délutánig kell maradni. Jelzem, igazán megkaphattuk volna azt a 24-ét, cserébe hogy 26 szombatra esik, és amúgy se kéne menni.

Amúgy pl Írországban, mivel 26 szombat, ezért megkapják a 28 hétfőt - igazából csak 200ezer aláírást kellene összegyüjteni, és akkor lenne róla népszavazás, hogy az elveszett napokat adják oda máskor. Mit szóltok hozzá?

Hermann írta...

Peti ha elkezded én aláírom.