2010. szeptember 18., szombat

2010.09.16 Európa Liga DVSC - Metaliszt Harkiv

Lássátok feleim szümtükkel milyen is volt.
A Sárgabusz most sem hagyott minket cserben!

Mint, ahogy KZ fogyasztására most sem volt panasz!

Most is eljött Nikolov Balázs, de ezúttal hozta magával Flavio Pimet is!

Balunak megeredt a nyelve, de mégsem ő volt az, aki kipakolt!

Itt még Peti élvezi a túrát..

Itt már nem annyira...

Megint voltak más ismerősök

Pitti maga is meglepődött, hogy eljött!

0:3nál még bizakodtunk!

De, nem sokáig..

78 megjegyzés:

Frank Klopas írta...

Nem akarom már Herrnek tönkretenni az üzletét:

HERMANN:
Holnapra az Újpest elleni meccsre van egy jegy! Érdekel valakit?

Petya írta...

kiraly kepek. köszi a feltöltönek.. :)

szerintem el fogjuk tudni adni meccs elött. ki az a gaz aki megsem jön?

vettél donátnak jegyet??

Lacás írta...

Pisti tényleg úgy néz, mint aki még nem látott fehér embert.

A tegnap este nagyon fasza volt,és még innunk se kellett ahhoz, hogy mókásan érezzük magunkat:)

Hermann írta...

http://www.youtube.com/watch?v=bOIRq4hSIMw

A tegnap megígért film előzetese. Jó szórakozást!

bajigál írta...

egyébként a vámpírvadászok, vagy a vámpírok a leszbikusok, és a nem leszbikus vámpírokat nem is bántják? nem egyértelmű a cím alapján:)

Lacás írta...

Hát ezt nem hiszem el. Herczeg már megint ugyanazt nyilatkozta, amit hétről hétre!!!!
Energiákat mozgósítottak, le a kalappal a fiúk előtt,egy nagyon jó ellenfél ellen játszottunk...
Nem azt mondom, hogy egy Petőfi legyen az edző, de ez nevetséges..

Sajnos nem láttam végig a meccset, de amennyit láttam egész jó volt.Bódi és Laczkó jó volt!

Petya írta...

Laci basszus Lackó akármit csinálna, mivel neked ő a kedvenc játékosod, mostmár mindig dícsérni fogod.. :)

az egyetlen rossz az időjárás volt, persze ezt csak az a maroknyi kiválasztott tudja a blogolvasók közül aki végigázta-fázta a 90 percet...

oregM írta...

"Mészöly Géza szerint a Loki-gólt szerző Laczkó Zsolt két játékosát is lekönyökölte."

:))
nem tudom még mit vársz szegénytől Peti :) én nem láttam a meccset de ezek alapján igenis nagyon jó volt :)

Lacás írta...

Amennyit láttam szerintem is jó volt.Az időjárásra se lehetett panasz,nálunk nem esett:):)

Petya írta...

http://www.dvsc.hu/Lapok/hirek_hud.aspx?ID=4480&source=/lapok/Default_hu.aspx

Holland válogatottat tesztel a Loki :) Hátha elfelejtik kabátot..

Lacás írta...

Én azt mondom, hogy nagy hideg van eljövendőben,ezért szükség van egy jó Kabátra:)
Hogy is nézne ki, hogy Peti egy olyan játékos mezét viseli már megint,aki nincs is a Lokiban.

Lacás írta...

A tegnapi 3:3-ról egy érintett írna 2-3 mondatot?

Tsutsu írta...

Arra én is kiváncsi lennék:(:)

Amugy üdv mindenkinek itthon:)

Pitti írta...

Találtam a Gyilkos bohocók az űrből című nagysikerű filmremekkel vetekedő videót, íme:

http://www.youtube.com/watch?v=kWBOWbAzfuM

Lacás írta...

Hétvégére megint rossz időt mond, viszont ha minden jól megy szombat délutánig még jó idő lehet.Gombival beszéltem egy esetleges fociról.

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Frank Klopas írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Jó focit annak akinek nem kell dolgoznia szombaton :(

Pitti írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lacás írta...

Skacok,jelentkezzünk már a focira.

oergM írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

ki kéne használni az időt amíg nem esik..
kérdezzek meg pár embert?

Lacás írta...

Kérdezzzzzz!!!!!!De csak párat:)

Tsutsu írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.Hermann
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Menjetek már focizni pupákok!

Lacás írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.Hermann
8.NagyAti
9.
10.
11.
12.

Ha 10-en megvagyunk, már jók vagyunk.Márpedig 10-en megleszünk!
Hermann, Kiss Ricsit kérdezd már meg!

Hermann írta...

Kis Ricsit már megkérdeztem, de sajnos nem jó neki.

Pitti írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.Hermann
8.NagyAti
9.Varga Ádám
10.Radnai Balu (visszaigazolásra vár)
11.
12.

Frank Klopas írta...

Bill nem jön.

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.Hermann
8.NagyAti
9.Varga Ádám
10.Radnai Balu (visszaigazolásra vár)
11.
12.

balu írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.Hermann
8.NagyAti
9.Varga Ádám
10.Radnai Balu
11.
12.

Ott leszek

oregM írta...

én megyek, de nem tudtam hívni egy embert sem

Lacás írta...

Szombat, reggel 10:00 Campus foci.

1.Gombee
2.Mózsa L
3.Frank Klopas
4.Pitti
5.Tuareg
6.Tsutsu
7.Hermann
8.NagyAti
9.Varga Ádám
10.Radnai Balu
11.Nagyzé
12.Komcsi

oregM írta...

na mivel csak most fogok hazamenni, nem biztos, hogy toppon leszek 10kor.. azért majd próbálkozom.

Petya írta...

Srácok ezt mindenképpen nézzétek meg
nagyon kemény!

http://www.youtube.com/profile?user=tippexperience&annotation_id=annotation_980821&feature=iv

Lacás írta...

Srácok, nyugtassatok meg, hogy nem nézitek a Loki meccset.Ez a 4-0 nagyon kemény, ha minden bemegy akár 7-3 is lehetne.

Amúgy lassan pontosítani kéne a pesti kalandot, nemde?
Akkor a jövő7-en ki jön végül?

Tsutsu írta...

Azzal hogy Varga van jobb oldalon és Ramos középen nincs se jobb oldali védőnk se védekező középpályásunk. Ramost elzavarhatnák már - Varga játszon ott és akkor jobb oldalra be kell tenni Bernáthot - ennél még az is jobb lenne. Kabát meg Kulabá meg végre berughatna egy helyzetet.

Hermann írta...

Bernáth sérült, de a Ramos-Varga megállapítással egyetértek.

Biztos pihentek a Sampdoria ellen...

Lacás írta...

Herczeg most nem azt mondta, hogy "le a kalappal a fiúk előtt". Bár zavarban volt is egy kicsit,mert egy új fajta nyilatkozatra kellett vállalkoznia.

Lacás írta...

Vukasin most elárulta, hogy kelepcébe csalták és akármeddig elmegy igazáért.
Szalai egész jó kis gólt akasztott a Bayern-nek. Már áradoznak is róla,azért kell még egy kis idő, hogy igazán jó legyen.Legalább bíztató jelek.

balu írta...

Igen, eddig a "jobb csapattól kaptunk ki" volt a szlogen, ha nemzetközi szinten kaptunk 4-et. Ez most új: "ma jobb volt a Siófok", azaz egy egyénileg rosszabb játékosokból álló csapat lefocizott minket. Nálam egyenlőre ettől függetlenül többet ér EL-ben 1-2 pont, mint a bajnokság.

Herr, sikerült eladni a jegyet végül (újpest ellenit)?

Tegnap jó kis foci volt, jövőre tényleg menni kéne már műfűre, és nem csak azért mert még ma is sajgott a hátsóm (a tegnapi nap tanyázása az enyém volt:).

Nórival mi is megyünk jövő héten Q4-re!

Lacás írta...

De rég hallottam ezt a szót:tanyázás.:)Csodálkoztam is Balázs, hogy ilyen hamar visszaálltál.
Pistinek meg nekem is majdnem sikerült padlót fogni a pattogós labdára lépve.

Jövőre akkor legyen végre műfű:)

Hermann írta...

Sikerült eladni a jegyet egyik havernak de még jó hogy nem arra alapoztam hogy a helyszínen majd eladom valakinek mert akkor biztos rajtam marad.

Lacás írta...

Hermann,kérdésként merül fel, hogy jösztök-e pestre a hétvégén?
Eddig a Kovács és Radnai házaspárral együtt 5-en vagyunk tutira.

Petya írta...

Ja a Bömös tele 5 emberrel. Ha Herrék (remélem) jönnek, akkor átszervezzük az utazást mikéntjét.

Én akkor is DVSC szurkoló leszek ha 4-et kapunk a Siófoktól és 8-at a Samp-tól. Nem igazán érdekel. A lényeg hogy kimenjek a meccsre és együtt legyek a barátaimmal. Igazából ezt egy másodosztályú csapatnál is megtennénk szerintem.

oregM írta...

ja ja, ez teljesen érthető, (meg jó is így) csak rosszkor jönnek ezek az eredmények pont a stadionépítés előtt.. :(

bajigál írta...

5 éve stadionépítés előtt állunk

Pisti, Nagycsé: PestQ4?

Lacás írta...

Pisti biztosra mondta, hogy nem jön, még Klopasz jelezte, hogy neki már van egy pesti út a noteszában (Eindhoven után), kettőre valszeg nem jelentkezik.
Jobban örültem volna, ha minél többen megyünk,de előreláthatólag így se lesz olyan rossz:)

Petya írta...

Csak a legjobbak jöhetnek.

P.Cs. írta...

Mit terveztek a hétvégére? Nincs kedvetek egy Párkányi kiruccanáshoz? Gondolom nem kell részleteznem, mi van ott.. Vagy nem akartok annyit utazni?

Lacás írta...

PCS, most nyílegyenesen pestre megyünk, semmilyen túrát ne szervezz rá:)

oregM írta...

lehet hogy öt éve ígérgetik, én arra céloztam volna, hogy most, amikor úgy tűnik, tényleg lehet belőle valami (és nem csak egy újabb ígéretet/nyilatkozatot hallasz, ami mögött semmi nincs) jönnek pont rosszabb eredmények.


na mindegy, én nem értek a lokihoz, sem egy futballklub üzemeltetéséhez, de gondolom hogy míg bajnokcsapat és BL szereplés esetén simán megtelne/megtelt volna az új stadion (persze attól függően hogy mekkorát építenek), de legalábbis lenne létjogosultsága, addig egy középmezőnybeli szereplés esetén.. kevésbé.
És nem csak arra gondolok hogy 10 md Ftba kerül a cucc hanem hogy azt üzemeltetni is kell, fenntartani valamiből..

Szóval, remélem nem késtek el vele
-csak erre gondoltam.

(Szombat reggel meg biztos nem megyek még egyszer focizni alvás nélkül:) Csak azért szedtem össze magam hogy meglegyen a létszám:)

Lacás írta...

Ezt értékeljük Öregem!!!

balu írta...

Peti, biztos a Bömössel szeretnénk menni? A Vectrát el tudom kérni, az 7-et eszik 100on.

Lacás írta...

Szerintem mindenképp jobban járnánk vele.

Petya írta...

Megbeszéltük Balázs, menjünk a Vectrával, mert:

1. 7-et iszik százon.
2. Lacival meg Andival hátra tudunk ülni és tudjuk számolatlanul inni a citromos sört.
3. A BMW még mindig a szerelőnél van.

Engem meggyőztél. Valaki ellenvetés?

Petya írta...

Egy kérdés, etanollal megy? :)

Petya írta...

PCS, szerintem Párkány nagyon fless lenne, de a többiek szavazatát is várom. Mindenesetre szombat este Amigo, ez tuti.

http://amigo.uw.hu/

Szombati fellépő a Clippers:

http://clippers.hu/hirek.html

bajigál írta...

Párkány egyébként jó móka, de szerintem ne fárasszuk le magunkat vele (mint pl. Etyekkel:).

Egy ötlet: van egy eléggé faxa hely, amit érdemes megnézni, a Morrisons 2, a Nyugatitól nem messze. Egy egész épülettömböt kell elképzelni, ahol a belső udvarban van kocsmarész, pincékben táncos helyek, emeleten egyéb kocsma részek, billiárd, csocsó termek. Elnézhetnénk ide vagy pénteken, vagy méginkább szombaton, és melegíthetnénk itt az Amigo előtt, mert:
"17.00-21.00 között:
INGYENES A BELÉPÉS,
és italakcióink: minden koktél 600Ft, a tequila 300 Ft és egy korsó sör csak 300Ft!"



http://www.morrisons.hu/morrisons_music_pub2/

Lacás írta...

Imi,gyönyörű ötleteid vanak.Persze addig szigorú városnézés:)

P.Cs. írta...

Nem akarok ellenszervezni, de azért érdemes a Párkányt is megfontolnotok. Szét lehet nézni Esztergomban előtte, utána meg a legjobb söröket ihatjuk max. 1 EUR-ért. Meg is lenne a hangulat az Amigora. De persze ez csak egy javaslat. Ha mégsem ez nyer, akkor sem biztos, hogy a Morrisons a legjobb ötlet, mivel rohadtul tele van szombat este. Lehet, hogy jobb lenne egy nyugisabb helyen melegíteni...

bajigál írta...

nektek
én már láttam eleget a várost ;)

Petya írta...

srácok, én totálisan odabízom magam.
ahogy mondani szoktam, nem vagyok semmi rossznak az elrontója. a városnézés szerintem jó ötlet, kérdés hogy melyik várost nézzük meg. nekem annyi programom van hogy benzintankot kell venni a bömcsibe, de ez nem hosszú idő. a morrissons jól hangzik, gondolom rengetegen vannak ilyenkor. elmehetnénk valakihez is, mondjuk Emese, vagy pl. Imi nálatok sem voltunk még (mondjuk nem is igen hívtatok még). Jánosék lesznek egyáltalán? Nagyon lapít. Vagy csak a Molnál nem megy a bjerring?

Dzsonasz írta...

megy amúgy, csak nem nagyon merem még nézni...
itt leszünk mi is természetesen, és természetesen még áll, hogy nálunk is aludhat vki. illetve szívesen veszünk bármilyen látogatást is.
én egyéként szintén inkább olyasmire szavaznék, ami nem jár kimozdulással, mert utána mindig befárad a társaság. de döntsön a többség. pénteken meg van már hogy mikor érkeztek? na és hogy hányan?

balu írta...

Most beszéltem Petivel, elvileg 5 körül indulunk. Azaz fél 8 felé remélem ott leszünk. Egyenlőre úgy néz ki öten megyünk.

Etanol? Átalakító az nincs benne, de nem rossz ötlet. 3 citromos sör előnyt adhatok nektek.

Petya írta...

Így van.

Lacás írta...

Én is azt mondom/írom, hogy mindegy hova megyünk,csak együtt történjen.
Így a teher most a főszervezőkön van:)Mi majd sodródunk az eseményekkel.
PCs,a te ötleted is nagyon jó!

Norbi: megvan még az a sok sör és bor, amit a múltkor otthagytunk?:)
Vagy elbuliztátok?:)

Tsutsu írta...

A mai győzelem örömére egy video:

http://www.youtube.com/watch?v=K5Cz11qhmUc

Az utolsó 2 meccsünket meg kellene nyerni, mert az osztályozóra én nem tudok menni. Ha tudnék sem szivesen játszanék osztályozót:(:)

Lacás írta...

Srácok, péntek este Kate Perry koncert az Arénában.Megvan a tuti program:)

Lacás írta...

Most vettem észre, hogy ma van a mi Zotyónk szülinapja.Boldog születésnapot, bár tudom ezt a jókívánságot sose fogod megtudni.

Petya írta...

Szerintem jól játszottunk, nem érdemeltünk vereséget.

Lacás írta...

Az 1 pontra rászolgált volna a csapat. Szerintem a 11-es nevetséges volt, mert Pazzini fogta Lackót, elesett és ő is vele.Tipikus olasz megoldás...

Petya írta...

Amit a tipikus cseh bíró befújt..

csabinnyó írta...

Szasztok skacok!

A Loki tényleg megérdemelte volna az x-et, az alapján, amit láttam, ez viszont igazság szerint inkább az olaszokat jellemzi...

Viszont a szerdai városi meccsünk örömére szolgálok nektek egy örömteli hírrel: február végére egy kis leányzó is itt fog velünk lakni, úgyhogy a jövő tavaszi bajnokságban már apukaként fogok veletek focizgatni.
Remélem azért egy ideig még megtűrtök és nem kell átigazoljak az öregfiúkhoz :)

Szép hétvégét mindenkinek, jó szórakozást Pesten!
Csabi

bajigál írta...

Csabikám, nagyon gratulálunk, sok örömöt & egészséget kívánunk! Nem ragoznám túl, örülünk nektek, remélem hamarosan személyesen is átadhatjuk a jókívánságokat.

Dzsonasz írta...

gratulálunk mi is, szerintem ez megérne egy új bejegyzést az utókor számára is.

Pitti írta...

február már mindjárt itt van!Nem baj hogy lány a lényeg hogy egészséges legyen.Remélem nem korai a gratuláció.

Dzsonasz írta...

felkeltetek pupákok? mink most reggelizünk

bajigál írta...

fel :)

kicsit kapjuk Miklóssal.

tik?

ps. (értsd: "tik" = nem "tyúk" hanem "ti")

Dzsonasz írta...

mink nem ittunk wiszkit, nem kapjuk :D