2011. június 19., vasárnap

Meszes 2011 összefoglaló


Még mielőtt Peti létrehozna egy új bejegyzést egy nem mindennapi teljesítményről, előtte
úgy gondoltam rögtönzök egy kis képes összefoglalót az idei összeröffenésről.
Íme:
Az előretolt hadtest harci szekere teljes menetfelszereléssel terhelve:
Csütörtök, pizzasütés:

Pénteki lazulás:
A felfedezők:
A borbélyok is megtalálták a megfelelő alanyt:
Digó megmutatta:
Hát röviden tömören ennyi.
Természetesen nem maradt ki a jól megszokott vizilabda és a foci sem.

Ennyit tennék még hozzá Pisti -utólagos engedelmeddel:


202 megjegyzés:

1 – 200 / 202   Újabbak›   Legújabbak»
Frank Klopas írta...

Ez a Meszes nagyon faja volt!

Aki képet csinált az nem tudná feltenni valami tárhelyre, hogy nekünk is meglegyen?

Frank Klopas írta...

Amúgy meg addig ijesztgettetek azzal a buzi kullanccsal, hogy hazaúton végig fantomkullancsok mászkálását éreztem a lábszáramon! :D

bajigál írta...

"rámegy mint Csabára a kullancs"

Pitti írta...

Nem tudom ki volt a fő kullancsi ijesztgető.

László Viktor írta...

OFF

Képzeljétek, tegnap a híradóban láttam, hogy a búzafelvonuláson -egyfajta kabalaállatként- ott volt a csillámfaszláma. Nagyon elszomorító volt buzijelképként látni! :(

ON

Dzsonasz írta...

szerintem is istenkirály volt. van a csillámnak wiki oldala is.

Petya írta...

elég gyér lett a kép..

Bergmann-csövek:

az elektrotechnikában használt szigetelőcsövek, impregnált papír-csövek fémburkolattal. Az épületek villamos-berendezéséhez tartozó vezetékeket ilyen, a falba süllyesztett B.-ben helyezik el. Normális szigetelésű vezetéket ugyanis a falon kívül vezetni biztonsági okokból nem szabad; lakásokban ez az elrendezés esztétikai okokból sem jöhet tekintetbe. A B. tartozékai az ú. n. elágazódobozok; az egyes csődarabok összekötésére szolgáló karmantyúk, könyökdarabok, stb. Ott, ahol a vezeték a kimegy a szabadba, porcelán ív-darabot, (pipa) alkalmaznak.

Petya írta...

ma véradáson megkérdezte a doktornő, hogy volt e valami betegségem az elmúlt két hétben hánytam-e :)

balu írta...

Balu:
És Peti, be merted vallani? ;)

Ez a meszes emlékezetes lesz egy-két dologról az biztos. Várjuk Imi beszámolóját a tulaj visszajelzéseiről.

Nóri:
Sziasztok!
Fantörpikus volt a hétvége!
Pénteken after-party? A Pallagi úton bográcsos pöri krumplival / esős idő esetén sörözés a Vencelben?

Pallagi út - péntek 18:00
1. Balu
2. Nóri
3.
4.
5.
6.

Frank Klopas írta...

Balu, jó a gondolat én viszont GV-ra megyek Orsihoz péntek este.

Pitti írta...

Hej nép!

A facebookon láttam a következőt:

http://sportfesztival.gportal.hu/gindex.php?pg=34259506

Nem megyünk?
Egy focicsapatra való embert (10fő) összeválogathatnánk. Fociznánk is meg starndolnánk is.
Sztem buli.

bajigál írta...

Szerintem is ász volt a meszes trip, jó volt a csapat, az idő, király kaják, volt sport is, mi kell még...

Klopasz, feltolod a Gombkötő doktor által ellenjegyzett jegyzőkönyvet a szavazásról?

Pallagi út - péntek 18:00
1. Balu
2. Nóri
3. Imi (21körül)
4.
5.
6.

Frank Klopas írta...

Imi: nemsoká felrakom!

Petke, Herr: megvan a Bundesliga sorsolása! A Gladbach - Bayern a tavaszi 1. fordulóban lesz! :)

Nép: képeketttttt..!!!!

P.Cs. írta...

Nagyon ott volt szerintem is. Holnap töltök fel a picasa-ra, majd küldöm a linket.

Petya írta...

szerintem ez az after party fantasztikus ötlet!


Pallagi út - péntek 18:00
1. Balu
2. Nóri
3. Imi (21körül)
4. Petya
5. Andus
6.

lehet a 6 mondjuk korai, de meglátjuk. mi lenne ha inkább szalonnát sütnénk? az gyorsabb :)

Hermann írta...

Tényleg jó ötlet az afterparty csak nekünk nem jó :(

Petya írta...

bameg Herr 2 hétig szabin vagy, pont ez a nap nem jó?

Hermann írta...

BSZB kerti party lesz Homokföldön! Minden évben csak 1szer van...

Petya írta...

Rakaca after party is minden évben csak egyszer van..

mi az a BSZB? :)

P.Cs. írta...

Bekk Sztrít Bojz

Hermann írta...

:D

P.Cs. írta...

Na megvannak a képek. Itten lehet sasolni:
https://picasaweb.google.com/pcsbier/11Meszes

Pitti írta...

Én is feltöltöm az enyéimet...majd

balu írta...

Ha a 18:00 korai, akkor legyen mondjuk fél órával később és szalonna - virsli sütögetés.

Pallagi út - péntek 18:30
1. Balu
2. Nóri
3. Imi (21körül)
4. Petya
5. Andus
6. Géza
7. Peti (Nóri volt oszt. társa)
8.

Nagyzee írta...

1. Balu
2. Nóri
3. Imi (21körül)
4. Petya
5. Andus
6. Géza
7. Peti (Nóri volt oszt. társa)
8. Zé
(9. Kata - nem biztos)

Mit kell vinni majd egyébként?

Ja, az egyik Poppy-féle kalap nálam maradt Meszes után, majd valahogy visszajuttatom.

Popy írta...

Hétvégén nem érünk rá, megyünk hegyekbe. Ha meg az a kalap amire gondolok, nyugodtan maradhat. :)

Nagyzee írta...

Nem a szétesett szalmakalap, amit Herre hagytál, hanem a fehér, ami általában az én fejemen volt, és teljesen jó állapotban van.

Popy írta...

Az viszont jöhet. :) Valamikor elugrok érte a jövő héten.

Petya írta...

részemről srácok meglett az eredménye a rakacai bulinak - megbuktam a vizsgán, pót hétfőn, így a vasárnapi strand sztornó :)

Dzsonasz írta...

le kéne állni a tanulással ha az a bulik rovására megy

Nagyzee írta...

Balázs, megoszthatnád, hogy akkor mi lesz este. Bográcsozás vagy szalonnasütés? És mit kell vinni, ill. mi lesz "központilag" intézve?

bajigál írta...

kicsit változott a felállás, nem biztos, hogy tudok menni este.
A rossz(abb) időre tekintettel amúgy eldőlt már h az erdőbe vagy a Vencelbe megyünk?

1. Balu
2. Nóri
3. Imi (nem 100%)
4. Petya
5. Andus
6. Géza
7. Peti (Nóri volt oszt. társa)
8. Zé
(9. Kata - nem biztos)

Petya írta...

http://youtu.be/ZaOVNqA7lBA

Pitti írta...

Irígy hónalj mirígy - Mizu

http://www.youtube.com/watch?v=sdn9EGds6-8

Pitti írta...

Meszes képek:

https://picasaweb.google.com/lh/webUpload?uname=gorombei.istvan&aid=5621837593196414113

Pitti írta...

Hermannról hihetetlen fotósorozat készült. Gratula a készítőnek!

A fotók nagy részét nem én lőttem!

Petya írta...

biztos az én hibám, de nekem csak az első meg a második meszesi jelenik meg. azokat megnéztem, nagyon jók! :)

Pitti írta...

Nem a te hibád, csak kíváncsi voltam, hogy ezzel a beállítással meg tudjátok-e nyitni.
Most próbáld.

Petya írta...

mégrosszabb :( most már az eddigiek sem jelennek meg.

balu írta...

Pitti, nálunk van még mindig Meszesről egy jénai edény, majd egyik nap melóból, hogyha egyszerre jövünk haza, akkor odaadom.

Tegnap faszányosképpen jól sikerült a szalonnasütés, végül a kezdeti fél óra eső volt akit megrémített, volt akit kicsalt:
1. Balu
2. Nóri
3. Petya
4. Andus
5. Peti (Nóri volt oszt. társa)
6. Zé
7. Kata
8. Mátyus Csabi
9. Szandi
10. Gréti :)
11. Pápai Zsolti
12. Toncsi (Zsolti barátnője)
13.Kinga

A nagy érdeklődésre tekintettel a nyáron még lehet lesz meszesi afterparty 2.

Petya írta...

ja fasza volt, csak most szar dolgozni :))

Pitti írta...

És így?

https://picasaweb.google.com/gorombei.istvan/TomporJokerHarmadszorVoltMeszesen

Petya írta...

na így már jó. tényleg vannak nagyon jó képek :)

Tsutsu írta...

Köszi Pisti!:) Megrendelésre készült a sorozat:D

Popya írta...

Sziasztok!

A meszesi bulinak és lazulásnak hála újult erővel vágtam neki az e heti államvizsgámnak, ami várakozáson felül SIKERÜLT! :) Ha ezt előre tudom, nem sietek annyira haza, még egy napot maradhattam volna! :)

Petya írta...

Én gratulálok a blogon elsőként! Meg a kis feleségem másodikként!

Petya írta...

Mióta MO nem ír be hülyeségeket másnaposan kicsit halódik a blog. Ilyen máskor is volt. Amire rájöttem, hogy ha az embernek lenne mondanivalója akkor úgyis mondaná, nemigaz?

Hermann írta...

De igaz!

Pitti írta...

Vihar előtti csend.

Mellesleg én azt hittem, hogy a képek amiket megosztottam a társasággal megjegyzések tömkelegét váltják ki a társaságból. Ezzel szemben semmi.
Arról sem tudunk semmit, hogy Digónak ki kellett-e újra fizetnie a napozóágyat vagy sem.

Ja igen, egy számomra fontos kérdés.
Van valakinek vagy valaki ismerősének Visegrádon, vagy környékén szombat estére kiadó szállása?Ha igen akkor igényt tartanék rá.
Nagyon köszi!

Pitti írta...

Nekem meg a haveromnak.

Petya írta...

Nekem nincs, de ha lenne adnék!

Nagyzee írta...

Peti, tényleg az Enslavedre gondoltál mint Black Sabbath-szerű zenére? Végülis.:)

Viszont a szalonnasütésen többször is emlegettem az Enslavedet (Finntroll kapcsán), akkor mégsem ugrott be neked.

Küldöm sok szeretettel a szerintem legjobb számuk, az első (Emperorral közös) kislemezükről:
http://youtu.be/hyAWFvVrpeA

És egy 16 perces ráadást:
http://youtu.be/NU6uISqdn-s

:D

Dzsonasz írta...

Pitti, van egy ismerősnek kiadó szállása Visegrádon itt a link, kérdezd meg van e még hely:
http://www.thv.hu/

bajigál írta...

LOL!
THV, mi finanszírozzuk! :)
Pitti, ott szállj meg, kell a forgalom.

Pitti írta...

45-ért tudnék is foglalni szobát. Nagyon elgondolkodtató de közben úgy döntöttem hogy vasárnap reggel elkocsikázok ugyanis a googlemap azt mondja, hogy 2:45 alatt odaérek és mivel Szilvásváradra 2:15 volt az út így az a 30 perc már nem oszt nem szoroz.

Dzsonasz írta...

nem értem a Szilvásváraddal összehasonlítást...
egyéként Pesten is megaludhatsz. mi még nem biztos hogy itt leszünk, de holnapra kiderül.
30-ba megszámolok egy éjszakát, és akkor az üa. ingyen volt ha Visegrádon aludtál volna ahhoz képest.

Pitti írta...

A múltkor szilvásváradra mentem ilyen bringaversenyre ugyanekkora távra és akkor is egy nap kiviteleztem az odautazást a verseny teljesítést meg a visszautat.Ezért mondtam, hogy ha az akkor ment most is menni fog.

Fú Peti hétfőn nagyon dúrva tempót futottam.Nem bírtad volna :D.
Ma már lazázok.Jössz ki a pályára?Most erdőben úgyse lehet futni.

Petya írta...

Zoli köszi szépen a zenéket, nagyon királyok!

Pisti, nem megyek ma futni mert családi rendezvény lesz.

Petya írta...

szerintem vicces

http://www.youtube.com/watch?v=pteWUQUiAzU

ha vki ismeri őket érdemes megnézni a New Kids Turbo c. filmet. Ha nem akkor lehet sok lesz. :)

Dzsonasz írta...

Pitti nem a transzhungáriára mész most? mert hogyvan az hogy odamész visegrádra (thv) kocsival és onnan áttekered az országot, majd te még önszorgalomból még vissza is?

Pitti írta...

A trashungária az aug.17-20 között lesz. Amire most megyek az a Duna maraton egy napos körverseny és a 70 km-es távot tervezem letekerni

Petya írta...

srácok ha kell vkinek hetijegy 10-ért campusra, szóljon már minél hamarabb, mert tudok venni.

Frank Klopas írta...

Petke: ha online veszed a bérletet, akkor csak 9200!
(Campus feszt honlap)

Srácok: holnap indulok Magdeburgba, viszem Orsit.
Kedden jövök.

Mondjuk nem mintha állandóan keresnétek...! :D

Tsutsu írta...

Peti nem látlak st-on. Boldog Péternapot!

bajigál írta...

Helló népek,

campusra hogy tervezitek kijönni? Ki az aki már csütörtökre kijönne? Ill egyáltalán ki jön ki a fesztre?
Kérdezem ezt azért, hogy mi hogyan szervezkedjünk Pestről.

Petya írta...

jogos, akkor nem ajánlgatom senkinek a 10-es jegyet, vegyetek online 9200-ért :)

Imi, Andi meg én (ha ez számít) 3 napig leszünk, péntek szabit vettünk ki.

Jó utat Csabikám, üdvözlöm Kretschmart.

Petya írta...

köszönöm Csucsu!

Pitti írta...

Én is szabit szándékozok kivenni pénteki crampusz napra.
(ha ez számít)

Jó utat Peti, készítsetek sok szép fényképet!

Andrea írta...

köszönöm, igyekszünk :)

Lacás írta...

Szeva sracok!

Hermann teljes joggal szamon kert, hogy miert irok a blogra, mikozben az iwiw-re siman belepek. Hetente egyszer ha gephez jutok, akkor is csak ranezek a levelezesre, mert szabadido az nuku.
A melo eleg kemeny, azt hittem, hogy viccesebb lesz, de az amcsik nagyon komolyan veszik a szabalyokat:)

Holnap megyunk Saint Louis-ba, ahol megint bulizunk (szombat az egyetlen szabadnap),a fuggetlenseg napja elo bulija lesz. De nem iszok sokat, mert kulonben vegem lesz.
Egyvalami biztos:en birom a legjobban a piat, ezert nagyon halas vagyok nektek:) Ilyen tanitomesterek mellett csak tanul az ember.

A penz egy kicsit gyorsan megy sajna, most egy kicsit takarekoskodni kell. Az amcsik viszont annnit koltenek amennyit csak birnak.

Apropo, a kepek faszak, sajnalom, hogy nem lehettem ott Meszesen, de egy hires mondas szerint:aldozat nelkul nincs elorelepes.:)
Mindenki nagyon hianyzik! Tenyleg Nagyzeee tudja mar, hogy kijottem?:)

Probalok tobbet irni,de az igazat megirva meg a csaladnak is vagy 3-szor tudtam irni.
Viszont vettem egy fasza mobilt, igy ha megadtok 1-2 vezetekes szamot, csorognek.
Cso mindenkinek, megyeke aludni, mert osszeesek:)

Hermann írta...

Végre valami kis infó morzsa! Nem sokat tudtunk meg azon kívül amit sejtettünk hogy te bírod legjobban a szeszt, de én ennek is örülök!

csabinnyó írta...

Laci, örülünk, hogy minden ok. Bár ha ennyire sok a meló, akkor hogy van időd elkölteni a pénzt? :) Egyébként ilyenkor nem biztos, hogy előny, hogy jól bírod a piát. Ismerünk olyan embert, akinek a Kürtben elég volt egy vodka-narancs is a jó bulihoz :P De volt olyan is, aki meg kénytelen volt vagy ezreket költeni, vagy beérni a Koccintóssal :) (neveket nem írnék)

Azért remélem lesz majd kis időd, hogy több mindent mesélj, és küldj képeket is. És a csajokról sem írtál még. És dekáztál már azóta? :)

Egyébként a Laciknak, Petiknek utólagosan is boldog névnapot!

Dzsonasz írta...

örülök hogy hallok felőled MO. Csak így tovább, csajokról tényleg írj.

Peti hova utaztok?

Pitti írta...

Meszesről nálam maradt egy unicredites focilabda. Akinek kell jelentkezzen vagy kidobom.
Most pedig megnézem a Terminátor 2 kettő és fél órás rendezői változatát.

Lacás írta...

Az nagyon tuti, mar lattam Daniaban:)

Tegnap nem aludtam Saint Louisban, aminek nagyon orulok, mert igy mara kipihent vagyok.
Nehany angol ujgazdagnak eszebe jutott, hogy mi lenne, ha Hotelben aludnank. Mondtam, hogy nalaam szo se lehet rola. Az arat inkabb nem is irnam...
Viszont volt egy hataalmas koncert ahol kifulladasig tancoltunk, aztan meg busszal nehanyan jottunk haza.
Csajok:az itteni Counselorok nem valami jok,sot!!
Van egy magyar csaj, aki nem rossz, de eleg erdekesen adja elo magat..
Az amerikai csajok viszont szuperek, legalabbis Saint Louisban:)Alig latni dagadttat, sokat sportolnak, adnak magukra.
Kar, hogy csak szombaton van esely kijutni a varosba:(

Szep hetet mindenkinek.
Apropo, valaaki megirna, hogy mi lett a Nadal-Djokovic donto:)
Csak vicc volt:)

Pitti írta...

Na LAci ha tartod ezt a napi hozzászólás szintet akkor mindenki elégedett lesz. :)

Hogy én is írjak magamról valamit, a tegnapi mérlegem 64km hegyikerékpározás és 600km vezetés.

László Viktor írta...

Na, írt Iminek a csávó, hogy a napozóágy, meg valami 40*60as kép, amit ki kellene fizetni, mert az szétázott. 20ezer!!!

Pitti írta...

Azért csak írt neki mert szóban nem volt arca ezt elmondani.

Egy képre emlékszem, hogy valahogy kikerült az egyik házból, de az nem egy Van Gogh volt hanem valami nyomtatott szar. Tehát a kép megfelelő kifejezés.
Ha jól emlékszem a napozóágy elsőre 10e HUF volt. Tehát 20-10 az 10e forintocska azért a képért ami mellesleg meg is volt fakulva.
Azt javaslom mondja meg a szállásadónk, hogy mit ábrázolt a kép, mert sajna arra már nem emlékszem és nyomtatunk neki egy hasonlót egy színes lézer nyomtatóval X*100 Ft-ért és a maradékot meg elisszuk. :-D

Bennem továbbra is felmerül a Digó által jogosan felvetett kérdés, hogy ha egy adott eszközben okozott kárt egyszer már megtérítettem, ami ebben az esetben a nyugágynak az ára, (mert ez nem javítható használati eszköz) akkor ha ugyanabban az eszközben további kárt okozok arra ismételt javítási költség nem számolható fel hiszen már egyszer kifizettem.
Ha elsőre nem a megfelelő árat kérte el a bácsi ami fedezi egy új nyugágy árát akkor milyen címszóval kérte el? Másrészt magára vessen.
Hirtelen rákerestem és úgy tűnik a 10e huf fedezi a napozóágy költségét:

http://www.arukereso.hu/kerti-butor-dekoracio-c3907//lettino-feher-fix-napozoagy-p47282047/

Szerintem az összes problémát megoldottam. A kiskapukért felszámolt 3000 Ft-ból pedig tudja pótolni a tavaly eltört poharakat.

Pitti írta...

Egy másik link:
http://www.c-sale.hu/index.php?akt_menu=30&kk_id=4774&t_id=48067&muv=reszletek

Itt kicsit drágább de van hozzá pohártartó is!

Hermann írta...

Kapja be!

csabinnyó írta...

Pitti, az unicredites labda honnan került hozzád? Ha ez az, amit pár hete adtam be a közösbe, akkor valaki kap tőlem egy nagy fekete pontot. Máris kukába akarod dobni, vagy már szétvertétek?!?!

Laci, gondoltam, h nézed a meccset, ezért nem írtam neked smst :) Nadal most már úgy fél a szerbtől, mint Federer Nadaltól :P Apropó, nem is tudunk neked írni, mert nem vittél magaddal mobilt. Vagy nemtom, az én sms-em nem ment el...

csabinnyó írta...

(ja és még valami, akinek kell 150 ft-ért vmilyen cseh sör, az írja meg sms-ben nekem a mennyiséget csütörtökig)

Hermann írta...

Pisti ki ne dobd azt a labdát! Strandra tökéletes.

bajigál írta...

Jaja, bejelentkezett a számlával.
Ki szeretné ezt megbeszélni a tulajjal?

Pitti írta...

Igen elkezdett foszlani egy kicsit a laszti, de ha ennyire értékesnek tartja mindenki akkor valahogy eltárolom.

Az a baj, hogy nekem nagyon de nagyon fel kell húznom magam hogy egy ilyen beszélgetést le tudjak folytatni és ne érezzem magam alárendeltnek, így ezt most passzolnám.

Nekem hozhatsz Csabi, legyen 10db.

bajigál írta...

Akkor azt kérdezem, hogy aki nem ért egyet azzal, hogy (valamennyit is) fizetni kell, azok közül ki vállalja, hogy megbeszéli a csávóval? Dygo?
Őfelé kell majd érvelni, nem egymást meggyőzni.

Tsutsu írta...

Iminek igaza van, pár embernek én már elmondtam a véleményem: van benne logika amit többen írtok, elméleti síkon egyet értek vele, de a gyakorlatban nem feltétlenül így műkösnek a dolgok és roppant egyszerű ellenérvet találni, amit a tulaj is megfog találni:

Ha mondjuk én véletlenül eltöröm xy óráját (akinek kettő van) akkor kifizetem a kárt amit okoztam, de xy nem fog venni egy újat mert van egy másik órája.
Ez nem egy ajtó amit feltétlenül pótolni kellett volna, hanem úgymond a plussz szolgáltatás ami nélkül ugyanúgy "működő képes a szállás". Tehát kár lett kifezetve nem javítás/pótlás.

Nem zárójelesen megjegyezném, hogy a múltkor kifizetett összeggel nem értek egyet, mert az ágy használható maradt, a kapu meg használat közben véletlenül tört össze. Akkor nem kellett volna (annyit) kérnie. A mostani esetben viszont nehezen hihető a véletlen dolog.

Abban is persze van igazság, hogy kétszer nem kellene fizetni ugyanazért az ágyért, de ezt leszámítva nehéz érvekkel alátámasztani és én sem vállalnám Imi helyett és azért nem kell úgy csinálni, mintha ez lett volna az egyetlen megoldás a problémára. Lényeg, hogy nem lesz egyszerű ezt előadni bárkinek is, bár vannak többen a társaságban akik jobban elő tudják adni magukat és lehet sikerül.

Dzsonasz írta...

egyetértek Tsutsuval, ugyanakkor vannak olyan dolgok amik nem azt sejtetik, hogy ez a tulaj maga az önzetlenség meg a korrektség mintapéldánya.

ha továbbra is akarunk ide menni, muszáj diplomatikusnak maradni, ez nem kérdés.
A tavalyi pénzből tud venni egy új ágyat, vagy ha nem a különbözetet megtérítjük. A képre meg mondjon egy összeget, ami nem lesz több mint 5.000 és azt kifizetjük 20-an á 250 Ft. Esetleg azt is meg lehet boltolni vele, hogy nem adunk egy kanyit sem, viszont jövőre viszünk vmi extra dolgot amivel csinosítjuk a szállást. Pl. poharakat, mert az úgyis törik, vagy esetleg egy képet a mostani helyett, ami a szállásról, vagy a naplementéről készült ott Meszesen, van ilyen több. bekeretezve.
Ha ebbe belemegy, ámen, ha nem akkor mehet a cigánykodás, hogy:

miért nem lehetett felkapcsolni a medence világítást?
miért nem lehetett szabályozni a jakuzzi vízhőmérsékletét?
miért nekünk (Pistinek) kellett a kaput fából megheggeszteni
miért nekünk kellett kitakarítani ugyanazért a pénzért mint előző évben? (egy sielés nyaralás során 50-100 €-t is elkérnek egy végtakarításért, na ezt mi is elkérhetnénk, ha előre nincs bejelentve, hogy ez az eddigiekkel szemben nincs az árban)

Tsutsu írta...

Én az első megoldásra szavaznék, mert szivesen mennék még vissza. Annyiban viszont jobb lenne a felajánlás (jó ötlet!), hogy ne az legyen hogy bármikor bármennyire le tud húzni minket, mert nem árt ha érzi, hogy van más szállás is Mo-n.

Pitti írta...

Igaza van Iminek, hogy nem egymást kell győzködni és nem is azért írtam amit írtam, csak felháborít a tulaj magatartása.Konkrétan az, hogy nem szeretem ha nyíltan hülyének néznek. Az egész úgy van beállítva, hogy ő tesz nekünk szívességet azáltal, hogy kiadja a szállást.
Persze én is annak a híve lennék amit János mond, hogy kultúráltan kell lerendezeni. Erre sajnos jelen pillanatban kevés esélyt látok.
Én továbbra is azt mondom, hogy ami valós kár keletkezett a tavalyi és az idei évben az tavaly ki lett fizetve pont.

bajigál írta...

Látjátok, a fő probléma az, hogy volt egy elkerülhető eset, amit direkt nem kerültünk el, aztán itt mindenki tépi a száját, felselegesen megy el ilyesmire az időnk, pénzünk, meg csak idegeskedünk rajta. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem ez qrvára nem hiányzik, szívesen átpasszolom az elintézésének a lehetőségét, nekem nincs ilyen faszságokkal időm, kedvem foglalkozni. TOVÁBBRA IS VÁROM A JELENTKEZŐKET, mert még mindenki csak itt volt okos tudtommal. Továbbá ha nem tud rendeződni normális mederben a dolog, akkor átadom a lehetőséget és onnantól más szervezhet nyaralást, legyen az akárhol is.
Tisztázzunk valamit, 2 dologról beszélünk:
1. szállás színvonala. Sztem alapvetően okés volt, 20+ ember elfért, tudtunk főzni, sütni, pizzázni, medence tiszta volt, jacuzzi működött,
Volt egy pár dolog, ami tényleg szóvá tehető (takarítás, világítás) de ezek nem rontották el a nyaralást szerintem. Ugyan olyan volt alapvetően mint máskor, sőt a víz tisztább volt. Ha tökéletes kiszolgálást akarunk, akkor menjünk 4 csillagos szállodába! Ha nem, akkor alábbiakat tehetjük a szállás színvonalával kapcsolatban: i) szóvá tesszük, ii) úgy tesszük szóvá, hogy ha nem lesznek kijavítva a dolgok, akkor többet nem jövünk iii) kevesebbet fizetünk iv) nem tesszük szóvá, de úgy döntünk hogy nem megyünk többet. Nekem ebből a négyből bármelyik jó, és bármelyiket szívesen megbeszélem a tulajjal, DE fogadni mernék rá, hogy ha nem lesz Rakaca, akkor más nem lesz helyette => és még egyszer, mindez amiatt, hogy volt egy elkerülhető eset, amit direkt nem kerültünk el! Ki melyikre szavaz? Én az i)-re, azzal, h ha jövőre nem lesz valami megfelelő, kevesebbet fizetünk.

2. SZÁNDÉKOS károkozás. Gyerekek, ezen nincs vita, ez tény, Dygó két évből kétszer okozott szándékosan kárt, és csak ő; ráadásul idén úgy tudom, hogy egyesek még adták is alá a lovat, bíztatták. Egy ember volt, aki próbálta leállítani, amikor már darabokban hevert a cucc. Nem a károkozás a baj, hanem a szándékosság. De még ezt is lehet kezelni, mint tavaly, ahol egy percig nem volt ebből feszültség, mert korrekt mód kicsengettük (az áron lehet vitázni, mint ahogy idén is). Tsutsu legalább rájött, amire sokan nem, itt szerepzavarban vagytok. Nem tartozik felénk elszámolási kötelezettséggel, nem ígérte meg, hogy kicseréli, az itt lévő dolgok, az ő dolgai. Ha nem tetszik ez az eljárás/szolgáltatás (én azt is megértem), akkor visszutalnék az egyes pontra, szóvá lehet tenni, ill. nem muszáj ide jönnünk. (Kaució intézménye gondolom mond valamit, volt hogy mi 100 EUR-t fizettünk síelésen csak azért, mert volt pár vízcsepp a wc-n miután kitakarítottunk. A wc-t nem vihettük magunkkal). Ez a hozzáállás, hogy direkt kárt okozunk, aztán meg baszunk kifizetni a valós kárt (alkudni lehet) az tipikus kis bunkó hozzállás, amit 17 évesen poén volt eljátszani, mikor tudtuk, hogy nem megyünk vissza. Én úgy gondoltam, hogy ez egy hosszabb távú kapcsolat lehet, ahova vissza tudunk járni, ha fáj valami, akkor az ki lesz javítva, ha kérek kedvezményt, azt kapunk (idén kaptunk, abból fizettem ki az egyik kaját). Na ezt kellene alapvetően ELDÖNTENI, hogy bunkóskodjak/unk egy sort, vagy normális kapcsolatot akarunk. A dühítő az egészben, hogy qrva könnyen el tudtuk volna kerülni ezt a helyzetet, akkor senki nem volt faszagyerek.

A következőt fogom csinálni, ha senki nem vállalja, hogy intézi a balhét, akkor csütörtökön felhívom a csávót, megmondom neki hogy nulla forintot vagyunk hajlandók a 2-es károkozás pontért fizetni, illetve megteszem kifogásainkat az 1. pont kapcsán. Ha az lesz a kimenetel, hogy összebalhézunk, akkor vállalom, és nem megyünk többet, és mindenki elégedetten dőlhet hátra, hogy de fasza gyerekek vagyunk jól elintéztük (a napozót:-).

P.Cs. írta...

Asszem megszületett a blog történetének leghosszabb kommentje :)

Nehéz dolog most okosnak lenni, mert szerintem mindkét oldal álláspontja elfogadható valamilyen szinten. Az teljesen oké, hogy fölöslegesen lehet, hogy nem kellett volna szétverni a napozót - itt megjegyezném, hogy amennyiben arra kerülne sor, nekem egy ezrest simán megért Dygo ámokfutása :)

Viszont az is gáz, hogy szerintem ezzel a 20 ropival kicsit túllőtt az elfogadható díjjal (a síelést azért ne említsük egy szinten, a franciák nagy tetvek). Szóval szerintem fizessünk valamennyit, mert hát mégis "eltűntettük" az napozót, de a 20 szerintem irreális.

Tsutsu írta...

Megértem a hozzászólásod és egyetértek, én mégis inkább azt javaslom, hogy dobjuk össze az ingyen kaját - abból tudunk sztem megfelelő kártérítést fizetni. Emiatt én nem szeretném elveszíteni a szállást, de ha valaki tud egy olyan helyett ahol van vízibicikli-medence-jacuzzi-tó-szép környezet-fözőhely, (tudunk focizni, hajnali lámabőgésre sem vágnak ki) ezen az áron és el is férünk - az szóljon és akkor felőlem válthatunk.

Dzsonasz írta...

pont .

Lacás írta...

Skacok,az taborvezeto vegre beszerzett vegre egy normalis laptopot, igy valszeg mar kicsit surubben tudok irni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ezer soros bejegyzesekkel foglak titeket untatni,hisz tudjatok nem vagyok a szavak embere:)

Latom Diego mar megint rosszul viselkedett. Digo, sajnos most en se tudlak megvedeni,ez mar nem az elso eset.
Nem szabad torni-zuzni, barmennyit is iszik az ember!

Figyeljetek mar, Tamas tenyleg ilyen durvan nez ki most? Felmondott az oreg Gulyasnal?

Nalam semmi kuli, eleg farasztoak a gyerekek, meg raadasul iszonyatosan el vannak kenyeztetve.
Nem csoda, hogy nincs toptizes teniszezo az USA-bol:)
A focit meglepoen sokan szeretik itt, nem is gondoltam volna.
Van egy par lany a Counselor-ok kozott, aki meg a csapatunkba is beferne (ez csak vicc volt:)).

Pisti, a kaja valoban nem annyira borzalmasan rossz, csak az elejen volt gane! Ugyanis az elso heten nem nagyon voltak taborozok, azert minden moslekot megetettek velunk.
Mostmar egesz jo!!
De azt tegyuk hozza, hogy a jo kaja az Europabol, Mexikobol es Azsiabol jon. Eleg a mesterseges cucc, raadasul rengeteg edesseg van.Napi 2-3 desszert. Ha nem vigyazok gurulva megyek haza:)
Majd en leszek a rutinos hatved 35 evesen, aki helyezkedessl megoldja.

Csabi,Peti olvastam az E-mailetek, ne haragudjatok, hogy nem valaszoltam.Vegulis titok ugysincs a bandan belul:)
Probalok E-mailezni is meg komolyabb beszamolot csinalni.:)

Tsutsu írta...

"raadasul iszonyatosan el vannak kenyeztetve.
Nem csoda, hogy nincs toptizes teniszezo az USA-bol:)"

:D

László Viktor írta...

Én felhívom a csávót.
De a képről nem tudok semmit, ha mondtok rá valamit, akkor tudok érvelni.

bajigál írta...

Fasza. Képpel kapcsolatban szerintem jó János ötlete, csinálunk egy fancy képet bekeretezve, és azt vagy odaadjuk, vagy levisszük jövőre. A napágyra meg mondjon valami diszkont árat, kb. a felét a 20e-nek, és azt meg kifizetjük, kvázi az ingyen kaja helyett.

bajigál írta...

Ja, Dygó, mindjárt megküldöm a számát a csávónak.

bajigál írta...

Tényleg, képről tud valaki valamit?
Azt írta nekem, h 40*60-as (mondjuk az nem kicsi) kép szétázott az esőben. Gondolom az se magától ment ki a fűbe, vagy akárhova.

László Viktor írta...

Nekem Robi azt mondta, hogy az ott volt a szalonnasütő környékén, és valaki kívül tette, talán már első este.

Tsutsu írta...

Sztem 2. este került ki, több ember kezében láttam de nem tudom ki hozta ki. Aztán fel lett rakva a föző hely korlátjára ahonnan gondolom rövid időn belül leesett. Ezek szerint a szabad ég alá. Amúgy a kis házban volt a régi helye, egy nőt ábrázolt, de inkább rajz volt mint festmény.

bajigál írta...

Csabákat Isten éltesse!

bajigál írta...

Van egy pár ha jól számolom :D

Pitti írta...

Ha lehet hinni a meteorológusoknak szombaton kúrva jó idő lesz. Ennek ismeretében javaslok egy strandolással összekötött focit azaz strandfocit, vagy ha nem leszünk elegen lábtengót.

Szombat 10:00-tól strand

1.Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Pitti írta...

Ha Lacit sms-ekkel akarjátok bombázni:

0013149142056

Begyétek figyelembe, hogy:
ottani idő=itteni idő-7óra

bajigál írta...

Tehát ha genyó akar lenni az ember, akkor pl. most ír SMS-t? :)

László Viktor írta...

Na, korrektnek tűnt a bácsi. Azt mondta, ha tényleg a tavalyi volt akkor "természetesen nem kell kifizetni". Ő tavaly 6darabra emlékszik, és most csak négy van, de visszanéztem P.Cs. tavalyi képeit, és pont rajta van az 5, azaz ÖT darab szék. Aszonta McKérdezi az asszonyát.

László Viktor írta...

https://picasaweb.google.com/pcsbier/10Meszes#5485337704780343666

Hermann írta...

Na mik derülnek ki...

Pitti írta...

Ne már, hogy senki nem akar strandolni!

Hermann írta...

Én akarnék de Keszthelyre kell mennem esküvőre...

Frank Klopas írta...

Szombat 10:00-tól strand

1.Pitti
2.FK
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Pitti írta...

Szavazzatok Gombiékra hogy nyerjenek 60liter sört!
A link:
http://www.facebook.com/Tuboarding?sk=app_228246727204033&code=zEkzNY7qfq0DowODYjNKTVBsFRFJZVGJWQCeCYms9vs.eyJpdiI6InpRTEp1YzBiMHVjbUM1TnVUMG83ZlEifQ.igtD73Yay95MdfOctxu5HrzRnSK7_EK3YFihbMtJmm3r4s5i6u9vOLVDuDThnoMI5Ys0z0zzZw_x69rja2yKzajHYklnkRQJ-aujoSrB4jUEf21PmpS0WL0ZgsD9n9oT

Szombat 10:00-tól strand

1.Pitti
2.FK
3.Gomb
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Frank Klopas írta...

Pitta: erre lófaszt se találok

Pitti írta...

Akkor írd a facebook keresőjébe, hogy tuboarding. Like-old utána szavazz.

Hermann írta...

Pitti melyik képre kéne szavazni?

Pitti írta...

shuffle vagy valami ilyesmi a neve. A legtöbb szavazat eddig erre esett.

Tsutsu írta...

Bakker..komolyan gondoltad, hogy mi erre magunktól rájövünk?:)
Még így sem ismerem fel, pedig már tudom melyik képet kell nézni.

Hermann írta...

Tsutsu én se látom úgyhogy a hiba nem a te készülékedben van.

csabinnyó írta...

Pitti, Herr: 10 üveg gambrinust és 4 üveg barna közel-t hoztam, megfelezitek egymás közt? Csak ezek voltak csak 14czk+üveg áron (dobozosok drágák voltak). Ha kell nektek, délutánonként be lehet érte ugrani hozzánk.

Lacás: örülünk, ha jelentkezel, no para :)
Biztos fel fogsz szedni pár kilót, de nem hiszem, hogy ne tudnád majd leadni egy kis futással meg hazai pörkölttel :P
A csajokról még mindig nem meséltél? Volt már, aki szerint hideg a kezed? ;)

Nekem a strand nem játszik, inkább itthon pihenek egy nagyot, a térdem miatt focizni úgyse tudnék. Aki megy, vigyen magával sok naptejet meg sört, állítólag jó idő lesz :)

Hermann írta...

5 üveg Gambrira benevezek mivel a barna nem az erősségem, de sztem Peti biztos átveszi tőled, ha Pistinek sem kell.

Lacás írta...

Skacok,kuldjetek sok smst,hogy erezzem hianyzom valamennyire:)

Szerintem az oreg digot ne ostorozzatok tovabb, nem rosszabb ember o, mint en:)
O legalabb marad magyarorszagon:)

A magyar csajt illetoen ovatos leszek a blogon, mert nem akarok egy ujabb dramat:):):)
Lasd Dania!

Halihooo!

Pitti írta...

Köszi Csabi!
Majd beugrok érte lehet ma este ha el nem felejtem. :-)

Pitti írta...

Nem tudom, hogy kíváncsi-e a társaság a N.Cs.-Gombi-Pitti trió szombati strandolásának illusztrálására egy-két kép és egy új bejegyzés formájában?

Petya írta...

szerintem azért egy strandról egy bejegyzés kicsit túlzás - persze ha dekáztatok 1000-et, úgy más :)

srácok irtó királyok voltatok ahogy elintéztétek a Rakacás dolgokat. mindenkinek egyetértettem a kommentjével.

Nagy király társaság vagytok/unk!

Szék-, kapu- és képrombolók társasága..

Pitti írta...

Majd megmutatom a képeket Peti és eldöntöd, de tudom, hogy csak azért mondod mert te akarsz beszámolni Horvátországról.

Dzsonasz írta...

a picasa-ra azért fel lehetne pakolni, csakúgy mint a balatoni képeket is, mert mink meg ott pancsoltunk hétvégén...

Hermann írta...

Már láttam a facebookon a "strandolást" tökéletes lehetett sok sör kevés víz.

Pitti írta...

Konkrétan én nem is emlékszem hogy ittam volna vizet.

Basszátok meg kúrva nagy vihar volt mifelénk. 1 db gömbjuharunk kidőlt a csatasorból sajna :-( meg néhány hullámpala arréb mászott.

Tsutsu írta...

Pisti, egész Db-ben vihar volt.

Tsutsu írta...

Na hosszabban akartam írni: itt az egész parkoló vízben állt, ha jött egy kocsi még vagy 5 percig hullámzott.

Dzsonasz írta...

PCS ide jöhetne a wakeboardos linked

Petya írta...

mi meg Balázséknál voltunk, a fa alatt álltam meg a Bömössel, aztán láttuk hogy vihar készülődik, beálltunk Balázsék garázsába, és utána karnyi vastagságú faágak estek oda ahol korábban az autónk állt :))

Pisti nem gondoltam Horvátországról bejegyzést írni, lehet a strandon több érdekes dolog történt :)

László Viktor írta...

Korai volt az öröm/korrektnek gondolás. A faszi nem hívott vissza. Írt egy smst, hogy utaljuk a 20.000,-t, mert csak!

Petya írta...

Foci holnap (MO születésnapját ünneplendő)

SZERDA 1930 Campus

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

13.
13+1.

Pitti írta...

Nekem nem jó a foci.

Akkor biztos a kép 20 ropi.
Egyébként én azt akartam javasolni, hogy megcsináljuk neki a képet úgy a hogyan János javasolta, valamint megcsináljuk neki mindkét kaput is. (600Ft 1db 32mm átmérőjű 2m-es PVC cső, ebből 2db kellhet)
A teljesítés ideje természetesen a jövő évi alkalom lenne.

Az hogy sms-ben és emailben jelzi amikor problémája van, hát....

László Viktor írta...

Lehet az asszony uszítja, és élőszóban nem vállalja....
Nem 20 a kép, csak 10!
A székkel csak a beszélgetés alkalmával volt korrekt, majd meggondolta magát.

Hermann írta...

Sztem várjuk meg amíg hív, ha sms-t ír akkor biztos nem sürgős.

Hermann írta...

Foci holnap (MO születésnapját ünneplendő)

SZERDA 1930 Campus

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

13.
13+1.

Hermann írta...

Foci holnap (MO születésnapját ünneplendő)

SZERDA 1930 Campus

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Kis Ricsi, ha nem aratnak holnap dél környékén dől el.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

13.
13+1.

P.Cs. írta...

Na így nyomhattátok volna tegnap este: http://www.ezmiez.com/igy-veresd-wakeboarddal/

Frank Klopas írta...

Foci holnap (MO születésnapját ünneplendő)

SZERDA 1930 Campus

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Kis Ricsi, ha nem aratnak holnap dél környékén dől el.
6. FLK Csaba
7.
8.
9.
10.
11.
12.

13.
13+1.

Tsutsu írta...

SZERDA 1930 Campus

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Kis Ricsi, ha nem aratnak holnap dél környékén dől el.
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Kis Ricsi, ha nem aratnak holnap dél környékén dől el.
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8.
9.
10.
11.
12. SirnyűT??

Tsutsu írta...

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Kis Ricsi, ha nem aratnak holnap dél környékén dől el.
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8. Gombi
9.
10.
11.
12. SirnyűT??

Petya írta...

Európa hívja az Újvilágot, Európa hívja az Újvilágot!

MO László, boldog születésnapot!!

Nagyzee írta...

Helló!

Lacás, igen, már tudom pár hete, hogy kint vagy. Sajnálom, hogy lemaradtam a búcsúbulidról, de azért remélem nincs harag.:) És örömmel hallom, hogy minden fasza, és zajlik az élet kint.

---

Hétfőn éjszaka érkeztünk egyébként Katával haza egy rövidebb nyaralásból a Dunakanyarban. Örömmel jelenthetem, hogy Párkányban a Green Pub és a Casablanca étterem is megvan még.:)

---

Hegyaljára nem akar jönni valaki pénteken? Lesz Slayer, Korpiklaani és PICSA pl. Peti, Nagycsé, Szörnyű, valaki más?

Tsutsu írta...

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Kis Ricsi, ha nem aratnak holnap dél környékén dől el.
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8. Gombi
9. Zsombi
10.
11.
12. SirnyűT??

Petya írta...

Zoli vazze mennék, de ha már mennék, akkor csütörtökön Pennywisera, bár pénteken Konflikt is lesz - nekem most marad a Campus, sztárfellépők nélkül.. :)

Frank Klopas írta...

Zé!
Sajna nekem túlzsúfoltak a heteim és nem fér be. A Campusra meg már eldöntöttem, hogy megyek és elég az.
Gyere focizni!!!!

Tsutsu írta...

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Zsombi
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8. Gombi
9.
10.
11.
12. SirnyűT??

Hívjatok még embert!

SirNyű írta...

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Zsombi
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8. Gombi
9. SirNyŰ
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Zsombi
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8. Gombi
9. SirNyŰ
10. Ati
11.
12. Ákos?

Petya írta...

SZERDA 1930 Campus

1. NI Csucsu
2. NI Norbi
3. NI Petya
4. Hermann
5. Zsombi
6. FLK Csaba
7. NI Fallon
8. Gombi
9. SirNyŰ
10. Ati
11. NI Lucski Tibi
12. Ákos?

Petya írta...

Ja Zoli és további ellenérv a DVSC - Vasas bajnoki labdarúgó mérkőzés, ami július 15-én 1800-kor lesz!!!

Nagyzee írta...

DVSC - Vasas mint ellenérv a Slayer koncerttel szemben? Ezt nem kellett volna.:D Na mindegy, nagyon úgy néz ki, hogy ha megyek, akkor egyedül.:s


Amúgy bocs, hogy nem megyek ma focizni, de hétvégén túráztunk is, és előjöttek a szokásos problémák, szóval most pár napig pihentetem a lábam. Majd legközelebb.

Pitti írta...

Jó kis NI focit szervezett Peti Laci szülinapjának tiszteletére. Bocs hogy nem mentem, de kb negyed órája értem haza melóból.

Petya írta...

Pitti rendes vagy hogy kinézed belőlem, de ezt bizony Csucsu szervezte :)

Akinek nincs Digi TV-je jelentem hogy a Graz 1-0-ra vezet, de kezd beérni Szóúza Pál munkája.

Bocs, most lőtték a másodikat, 2-0 :)

Petya írta...

Mekkora kötény.. :)))

Hermann írta...

Boldog Szülinapot Lacás! Mai 1.gólom neked ajánlottam :)

Petya írta...

Vége

Petya írta...

MO ne aggódj, megvan az utódod - a tegnapi focin Gombi kiáltozott és idegeskedett ahogy mesterétől tanulta :)

Pitti írta...

Tudtam, hogy valami jóból ki fogok maradni. Nem igaz...

Gombomir írta...

közlöm, hogy eddig is ugyanennyit pofáztam ám foci közben... csak valaki elnyomta a hangom...

...de most már legalább értem, hogy eddig miért nem csinálta senki azt amit mondtam :)

Petya írta...

Pisti vannak olyan napok mikor az embernek sajna sokáig kell dolgoznia, nekem a mai ilyen :)

Holnap egy futás a meccs után, kb 815-től? Na?

Lacás írta...

En mennek siman, de nem tudok, mert nem leszek otthon:)
Koszonom a szulinapi koszonteseket, kulon azokat, amik sms-en erkeztek.

Tovabbra is jol vagyok skacok, elek es virulok.Az alllatokra egy kicsit oda kell majd figyelnem, mert az egyik angol csajt megcsipte egy pok es baromi csunya a seb...Vannak kigyok is rendesen,de azok inkabb csak sziszegnek. azert van 1-2 mergesfajta:)

Aki amugy veletlen nem tudna, taborban dolgozok es gyerekeket oktatok a tenisz es futball tudomanyara. Amugy egy kicsit osszetettebb a melo, neha pszichologusnak kell lenni, pont en aki neha erre szorul.

Focizzatok sokat, fussatok sokat, azert igyatok is becsuletesen, de megfontoltan:)

Szerencsere meg nem hiztam el, mint diszno.:Amugy az a titok, hogy nem kell naponta 3-szor desszertet enni...

Szevasztok!

Petya írta...

ma egy futás meccs után 2015-től?

Hermann írta...

Nem.
Jó szurkolást!
Szünetben és meccs után hívlak benneteket úgyhogy figyeljétek a telefonokat!

Petya írta...

én figyeltem de nem hívtál :)

Andrea írta...

Holnap akkor strand, mi Balázsékkal olyan 1-2 fele fogunk kiérni!

Andrea írta...

Csaba bazdmeg, l'amour? :))))

Petya írta...

természetesen én voltam :)

Frank Klopas írta...

:) az qrva jó volt!

Hermann írta...

Úgy sejtem megint jó volt a strand.

Pitti írta...

Szerda 19:00 Campus foci

1.Peti
2.Pitti
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Szerda 19:00 Campus foci

1. Peti
2. Pitti
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

csabinnyó írta...

Laci, azt eddig nem mondtad, hogy teniszt és focit oktatsz, ez tök jó :) Szóval ezért "pofáztál" annyit a meccseinken, mert rajtunk gyakoroltál :)

Gombi tényleg sokat szövegelt? :)

Pisti, nem akarnám, hogy a söröd megbuggyanjon itt a lakásban, úgyhogy vagy gyere érte, vagy mondd azt, hogy mégsem kell, és akkor megiszom ebben a nagy hidegben.

Hétvégén kinek lenne kedve egy koradélutáni időpontban a Belga sörözőben üdülési csekket költeni? Arra gondoltam, hogy a srácok sörözhetnének, amíg az asszonyok fagyiznak meg "grétiznek".

uff

Pitti írta...

Már ennyi idősen sörözőbe akarod hordani a gyereket?Ha fiú lenne megérteném de egy lányt.Mi lesz így később?
Mennék én a sörért de a múlt hetem elég húzós volt, péntek szombat pedig nem voltam otthon, vasárnap és tegnap pedig elfelejtettem.
A campusig, vagy a campus közben érte megyek, addig berakhatnád a hűtőbe.

Petya írta...

Csabikám nagyon vonzó az ajánlat, de ugye Campus lesz a hétvégén csütörtöktől szombatig, vasárnap meg csak pihenni kéne :)

Srácok, akkor nem lesz foci?

Petya írta...

1. Peti
2. Pitti
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Ajaj lehet ki kell húznom magam a fociról, mert a tegnapi mezítlábas futás nem várt fájdalmakat idéz jelenleg elő a jobb vádlimban és a bal achillesemben.

oregm írta...

lesz foci? menjek?

oregm



Laci ne foss a pokoktol, inkabb edd meg oket! :) ugyis azt mondod szar a kaja. remelem a csajnak felajanlottad hogy kiszivod a sebet!
:)

Tsutsu írta...

Gyere Öreg-eMm!

Hermann írta...

1. Peti
2. Pitti
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7. Kis Ricsi (holnap délre válik biztossá)
8. Zsombi
9. Hermann
10.
11.
12.

Pitti írta...

Lehet hogy önzőnek fog tűnni, de mivel nem vagyok/leszek focira alkalmas állapotban ezért sajnálom elküldeni azt a 10 sms-t csupán a foci megvalósulásának reménye érdekében. Bocs Peti.
Remélem holnapra azért javul a lábam hogy a Campuson tudjak őrjöngeni, mert mai nap folzamán romlott a helyzet.

1. Peti
2.
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Na jól bekavartatok akkor a pontos lista:

1. Peti
2.
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7. Kis Ricsi (holnap délre válik biztossá)
8. Zsombi
9. Hermann
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

1. Peti
2. Szabó Pisti (Fallon)
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7. Kis Ricsi (holnap délre válik biztossá)
8. Zsombi
9. Hermann
10.
11.
12.

Gombi nem, Klopasz elvileg campuszozik (de nem a foci pályán)

Petya írta...

Tényleg önző vagy Pisti, Laci simán szervezett focit úgy hogy nem volt ott :)

1. Peti
2. Szabó Pisti (Fallon)
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7. Kis Ricsi (holnap délre válik biztossá)
8. Zsombi
9. Hermann
10.Balázs
11.
12.

csabinnyó írta...

jó, akkor majd máskor...

Pisti, ha nem haragszol nem fogom bepakolni a söröket a hűtőbe a bébikaja helyére :) (na jó, nincs ott bébikaja, de van más)

jó focit

Pitti írta...

Nem is kell Csabi majd átpakolom Petiék hűtőjébe úgyis mindig onnan indul majd a Campus buli.
Ezt az akciót megpróbálom holnap véghez vinni.
Andi ugye otthon lesz Peti, hogy fogadjon?

Petya írta...

Mikor?

Petya írta...

a pénteki meccshez egy kis adalék:

http://www.origo.hu/sport/magyarfoci/20110718-elobb-a-focit-kellene-rendbe-tenni-es-nem-minket-szabalyozgatni.html

Frank Klopas írta...

1. Peti
2. Szabó Pisti (Fallon)
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7. Kis Ricsi (holnap délre válik biztossá)
8. Zsombi
9. Hermann
10.Balázs
11.Frank Klopas
12.Roland (nem Buglyó, hanem az új felfedezettem :) )

Frank Klopas írta...

Campusra végül csak péntek-szombatra megyek!

Tsutsu írta...

1. Peti
2. ??????
3. Norbi
4. Lucski Tibi (nem Sanyi)
5. Tamás
6. Csucs
7. Kis Ricsi (holnap délre válik biztossá)
8. Zsombi
9. Hermann
10.Balázs
11.Frank Klopas
12.Roland (nem Buglyó, hanem az új felfedezettem :) )

Még kell egy ember.

Rossz idő esetén úszás akinek van kedve.

SirNyű írta...

Úszás nekem szóba jöhet.

Pitti írta...

Hát lehetséges hogy mégis tudok menni. Tegnap este bekentem a lábam egy csodakrémmel ami csodát tett és teljesen elmúltak a fájdalmaim.
A vádlim még nem 100-as de így is lefutok mindenkit. :-D

Viszont így nem tudom mikor viszem át a sört Petiékhez.

Tsutsu írta...

Akkor ne hívjatok senkit, elvileg ÖregM és Pisti is jön.

Petya írta...

Öregmátyussal beszélt vki?

Én írtam neki tegnap SMS-t de nem válaszolt..

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 202   Újabbak› Legújabbak»