2011. július 20., szerda

Újabb sikeres rekordkísérlet


Mivel elérte a megjegyzések száma a 200-at és Herr nem szeret lapozni valamint már régóta esedékes, szeretnénk Andival bejelenteni egy igen fontos dolgot.

Nagyon régóta gyakorol már Andi, hónapok óta, minden nap egy kicsit, volt hogy épp nem, de általában igen. Volt hogy én is tanítottam, volt hogy más tanította, a lényeg hogy pár hónapja sikerült elérnie Jojóban az 1000-et.

Igen, igen, tudom, nem könnyű mondhatjátok, nekem sem sikerült még soha életemben.

Itt egy kép a megvalósításról:



Csak azért hagyta abba, mert Nóri hívta vásárolni..

196 megjegyzés:

Hermann írta...

Gratulálok Andi! Bár Peti nagy büszkeségében már korábban kikotyogta a dolgot pedig nem is ivott!

Pitti írta...

Bár sokat kellett erre a bejegyzésre várni, de végre megszületett.
Szerintem a kép tökéletes, megfelelő az összhang Andi öltözéke és a jojó között. Andin tényleg látszik, hogy már nagyon fáradt és valóban nagy koncentrációt igényel a gyakorlat.
A fénykép nem a legélesebb dehát ez gondolom a fotós tapasztalatlanságának az oka.

Ja és a legfontosabb:

Gratulálok ANDI!

Andrea írta...

Köszi Srácok :)))
Ma fogadom a gratulációkat személyesen is a Campuson :D
Pusz!

Petya írta...

és a legjobb, nem is mondtuk: hogy excell táblázatban vezette mikor hányat sikerült. ezt is elérhetővé tesszük ha érdekel benneteket.

Andrea írta...

Az excell táblát inkább ne :)

Petya írta...

na jó, ahogy gondolod kicsim. akkor azt nem.

P.Cs. írta...

Miközben olvastam, azt hittem dekázásról van szó, és kezdtem egyre jobban szégyellni magam :)
Nem mintha jojóval menne, szóval gratula. A kép pedig jól sikerült, bármit is mondjon Pitti.

Popya írta...

Mindegy mivel sikerül az 1000, az csak jó lehet, amúgy is, addig még elszámolni is hosszú :)
Gratulálok Andi!

csabinnyó írta...

Szívből gratulálok én is!

Ez a blog lassan arra kényszeríti minden olvasóját, hogy elmaradt gyermekkori álmainkat most végre megvalósítsuk ;)
Kíváncsi leszek 191 bejegyzés után kinek gratulálhatunk majd :)

A képről meg csak annyit, hogy igazán deríthetett volna a fotós a másik oldalról, illetve kicsit zavaró az Andi fejéből kinövő lámpa, de a pillanat (amiből még volt ezek szerint 999 :)) jól el van kapva :P

jó crampuszozást! (amúgy tegnap én is belehallgattam valami károgásba, ami a lovardából jött :))

Lacás írta...

Latom zajlik otthhon az elet!
Gratulalok Andi, nagyon ugyes vagy!

Szabaadidom egyre kevesebb, de szerencsere a fizetesem egyre tobb:)
A gyerekek egesz normalisak erdeklodoek. Tegnap voltunk barlangaszni, seggre estem a sotetben,aztan meg faztam rendesen.
A toronyra maszas lett az egyik kedvencem,pecazas is egesz jol megy mar:)
Tudom, csupa szakma, de egyelore ez van, aztan mas iranyba orientalodok.

A csapat egyre jobban kezd osszekovacsolni, aa magyar csaj nagyon rendes.

Azert ne aggodjatok sracok, ti vagytok az igazi barataim!!!!!!:)
Mar egyszer irtaam, hogy neha el kell mennem ahhoz, hogy igazan eszrevegyetek milyen az ha nem vagyok ott, es annal szebb a viszontlatas!:)

Dzsonasz írta...

innen is gratulálunk

már a cf-en vagytok? digó biztos.
paraszttál van?

Petya írta...

de mocsokszar másnaposan dolgozni :)

tényleg, mindenkivel találkoztunk csak Digóval nem.

Csabi a fotós már el volt fáradva a számolásban, Andi fejéből pedig direkt nő ki a lámpa :))

János a paraszttál nem tudom mi, de mi zsíros kenyeret ettünk kolbásszal a paripa csárda kínálatában. az nem volt rossz.

Petya írta...

Laci ha csajozol ne magyar csajjal csináld, hanem gazdag öreg kövér amerikai nőkkel, akik majd eltartanak téged, meg az egész blogközösséget hatalmas vagyonukkal :)

Vicces hogy Dániában kimaradtál az outdoorból, most kapsz belőle bőven.. ;)

Tsutsu írta...

Most, hogy lebuktam, a blogon is bejelentem a nagy hírt. Nincs még sem lakás, sem baba, de a maga kategóriájában elég jelentős az esemény.
Renivel beruháztunk egy négykerekűbe, pontosabban két kétkerekűbe! Aki elég régóta ismer az tudja, hogy nem szoktam biciklizni. Aki még régebb óta ismer az tudja, hogy nagyon nem szoktam biciklizni. Egyedül öreg Herr tudhatja, hogy kb 20 évvel ezelőtt bicikliztem többször is.( De akkor is inkább nem, mint igen) Amiatt, hogy az elmúlt hónapot leszámítva, összes fülelemen meg tudom számolni, hogy általános alsó óta hányszor ültem kerékpáron, még nem vagyok valami profi, de ami késik nem múlik. (Ezzel eldöntve olyan vitákat is, hogy tudok-e biciklizni: igen, ha nem is jól, de tudok, csak nem szoktam:)) A deka és jojó rekord után, nekem sem lehet más célom mint egymás után biciklizni 1000-t!:)

csabinnyó írta...

1000 mit? nap vagy km? :)
Melóba bicajjal fogsz járni? Csatlakozz a BAM mozgalomhoz! :P

Tsutsu írta...

Na ez a fő kérdés, hogy hogyan lehet 1000-t biciklizni. Mert 1000m már megvolt, 1000 bicikliző mozdulat is..ezt még ki kell találni:)Addig is gyakorlok.

Igen, tervezem, hogy azzal járok.

ui:fülelemen=fülemen:)

Lacás írta...

Tsutsu, a fejem tettem volna ra, hogy nem tudsz biciklizni csak nem mertem sose megkerdezni:)
Gratulalok, ket ketkereeku sokkal ertekesebb, mint egy negykereku.
Mondjuk itt amcsiba eelcsapnanak egy parszor,mert olyan, hogy bicikliut nem nagyon letezik.
Sot meg jardat is csak elvetve latni:)

Peti, igyekszem majd megfelelni az elvarasoknak.Lehet inkabb valoban az eszemre hallgatok es egy molettebb vastagabb penztarcaju leanyzot valasztok:)

Most epp a taborban okorkodunk, kosarazunk,focizunk.Nem fogjatok elhinni,a taborvezeto a Celtic Glasgow-ban focizott egy par evet meg a Henrik Larsson-os idobol.
Valogatott is volt, baratsagos meccsen kiutottek az angolokat 2-1-re.Az egyik golt o lotte, sot meg be is kotozte Gerarddot anno.
En meg mondom, hogy baratsagos meccs az angoloknak semmi, szerintem a fel tarsasag reszeg azokon:)
Meghat jol tudjuk, hogy a baratsagos meccsek vilagbajnoka a magyar valogatottunk.

Delutan megyunk az egyik amcsi gyerekhez, ahol sutunk fozunk-sorozunk!Rohadt jo lesz!!!:)
Ramfer, mert ez most kemeny het volt, a gyererkek is farasztobbak voltak.

A csajok kerdeztek, hogy en tipikus magyar vagyok-e? En meg mondom, ogy vegulis ja, mi ilyenek vagyunk.Erre meg azt mondjak, ha ilyen az atlagos magyar, akkor el se tudjak kepzelni mi tortenhet nalunk:)

Udv. mindenkinek!

U.I>:Nobi, mikor jon a baba?????

Petya írta...

Végre Laci valami tartalmasabb infót toltál magadról már nagyon ki voltunk rá éhezve.
Írhatnál arról legközelebb, hogy milyen volt a BBQ party amire mentél. Kérted-e hogy betegyék a Rednextől a cotton eye joe-t és bemutattad a fantasztikus lábtechnikád?
Szóval ilyesmiket várunk, továbbá a tapasztalatokat az amcsikról.

Azt hiszem elárulhatom, hogy nem Peti voltam, így szavazásra bocsátom a kérdést, hogy akkor ki?

Lacás írta...

Az en tippem MatyusCsabi vagy az oreg Nobi!

Petya írta...

Pisti volt amig lementünk neki fagylaltért beírt egy jót! :) Persze jól tette.

Szakad az eső. lehet nem is megyünk campusra..

Hermann írta...

Voltatok végül?

Pitti írta...

Köszi Peti, hogy gyorsan véget vetetettél a játékomnak.
Voltak végül, de elég puhányak. Jó volt ez a campus, kár hogy jövőre elkezdik a stadiont építeni és nem lesz, vagy legalábbis nem itt.

Petya írta...

nyugi Pisti nem fogják építeni jövőre sem :)

Hermann írta...

Ha Lajcsi megígérte akkor lesz ő még sose hazudott nekünk! :D

SirNyű írta...

Ez a fesztivál felért egy háborúval. Úgy érzem magam, mintha átment volna rajtam egy úthenger, tele vagyok sérülésekkel.

Pitti írta...

Hát abban a stílusban ahogy te nyomod Tamás nem csodálom.

Petya írta...

háború volt Tamás a javából, de jelentem megnyertük :)

Petya írta...

tényleg Pisti, a csajoddal mi lett?? :))

Hermann írta...

Ha van felesleges kis üvegeket (gombás, lecsós meg ilyesmik) akkor ne dobjátok már ki őket mert nekem kéne előre is kösz.

Petya írta...

ú nekünk rengeteg van, vagy harminc darab - de jó lenne ha elvinnéd őket :)

Andrea írta...

Igen, igen, gyere érte bármikor! Rengeteg van! :)

SirNyű írta...

Anyukám kidobta a fehér fesztiválpólómat. Jövőre mit fogok felvenni?

Petya írta...

jövőre a Vekerin póló nélkül leszünk :)

Tsutsu írta...

Srácok, szerdán 19.15-től foci?

Vasárnap ki jön fagyizni? Aki jön esetleg venne jegyeket is?:)

Pitti írta...

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Popya írta...

Megint nem leszek itthon, foci kilőve, de legalább látom a két mítosz egyike megdöntve:
1. Laci nem tud úszni
2. Tsutsu nem tud biciklizni
Lehet, Lacás is csak titkolja, hogy versenyúszó...

SirNyű írta...

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Ha tudom, hogy ez "A két mítosz" egyike akkor lehet jobban vigyázok és tovább titkolom :D

"legend became myth"

Google nélkül ki tudja honnan idéztem?:)

Popy írta...

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Popy írta...

"legend became myth"

rohadt ismerős, de sajna google nélkül nem vágom

mindjárt rá is keresek... :)

Petya írta...

Nagyon optimisták vagytok ha azt gondoljátok hogy nem fog holnap is esni az eső, de rajtam ne múljon, bár azt előrebocsátom hogy eső esetén megnézem a Kungfu Panda 2-őt inkább.

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

1 ember biztos tudja keresés nélkül is, addig gondolkozzatok, amíg rá nem néz a blogra:)

Popya írta...

Már 2 ember tudja google nélkül, de nem lövöm le... :)

Pitti írta...

Ez valami filmből egy idézet nem?

Tsutsu írta...

igen, filmből

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.L.Tibi
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Pisti, szerintem nem biztos, hogy jó ötlet, hogy a foci szervezést párhuzamosan két helyen tegyük, mert könnyen lehet, hogy túl sokan leszünk (a fb-os lista és a blog olvasók uniója már túl nagy, illetve nincs mindenki mind a két halmazban)

DE félre ne értsd, nem akarom kedvedet szegni a szervezéstől. A közösségi oldalak használata hasznos, könnyű és egyértelműen pénztárca barát, én is alkalmazom, de sztem érdemes csak kiegészítésre.

De lehet csak én látom így, és senki mást nem érdekel, hogy hogyan leszünk meg, csak legyünk..:)

Tsutsu írta...

Amúgy belegondolva, ha Peti fb-on lenne máris megoldódna a probléma :D

Pitti írta...

Akkor Tsutsu ezúttal tájékoztatlak, hogy a fociszervezések alkalmával azon emberek meghívása akik nem olvassák a blogot sms-ben történt eddig ami kb 10 főnek küldött sms-t jelentett alkalmanként. (ebből előfordult aki még egy nemleges válaszra sem méltatott amit szóvá is tettem) A facebookos szervezés kifejezett célom volt, hogy az információ azon emberekhez is eljusson, akik nem olvassák a blogot és ne kelljen sms-t küldenem. Persze jelenleg annyi gigszer van a dologban, hogy akinek a telefonos elérhetőségével rendelkezem az nem biztos hogy facebookon az ismerőseim között szerepel, ezért ha nem leszünk meg elkerülhetetlen lesz a telefonos értesítés. Az hogy a blogolvasók és a facebookon meghívottaknak van közös halmaza sztem nem generál problémát. Aki akar az a blogon jelzi, ha a facebook jobb neki akkor ott ha meg olyan lelkiismeretes mint én :-) akkor mindkét helyen.
A listát a blogon fogom vezetni, mert ez az elsődleges hírforrás.

Petya írta...

Amíg a facebook csak adatszerzési lehetőség, ahogy korábban az SMS vagy még Laci idejében a telefonálás, és elsődlegesen ide lesznek vezetve a nevek, addig nincs semmi gond.

Egyet pedig mindenkinek tudnia kell: a blognak túl kell élnie az olyan kis divathullámokat mint a facebook. :)

Tsutsu írta...

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.L.Tibi
8. Klopasz
9. Rab Tibi (fb alapján?)
10.
11.
12.

Én is szerveztem már 1-2 focit, és volt hogy 15 embernek is írtam (Ez tájékoztató azoknak akik nem szerveztek még:)), de volt hogy elég volt 1-2 mert a blogolvasók ráértek és aktívak voltak.

Most önös érdekből reklamáltam, félve attól hogy nemcsak a kapuba, de még a cserének is kell menni.:(:) Illetve megspórolni a fb-on későn jelentkezőknek a nemleges választ.

Petya írta...

hát igen Csucsu most látom hogy mégsem olyan jó ötlet az az fb

:))))))

Petya írta...

szerdán 19.15-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.L.Tibi
8. Klopasz
9. Rab Tibi (fb alapján?)
10.Norbert Reszegi
11.
12.

Pitti írta...

Részeges tud focizni?

Tsutsu írta...

Már volt többször is, mindig elkerültétek egymást? Csaba, te tudod hányszor volt, nem?:)

Hermann írta...

Pénteken vegyek jegyet Fradi meccsre? Kinek? A holnapi foci sajnos nekem elég kétséges ezért nem is jelentkezek...

Frank Klopas írta...

Herr!
Nekem kell a Fradi ellen!
Gombira csörögj már rá, mert mintha ő is akarna!

Csucs:
bizony-bizony számon van tartva Részeges is! :)

Tsutsu írta...

Ezek szerint nem volt elég nyilvánvaló a "Vasárnap ki jön fagyizni?" kérdésem?:(:) Természetesen a Fradira gondoltam, tehát megköszönném (és kifizetném) ha veszel jegyet nekem is.

Popya: jöhet a megoldás:)

Tsutsu írta...

Baromi erős ez a Sturm, így már érthető a Vidi kiesése:
Zestafoni 1-1 Sturm Graz

Ezt olvastátok?:
„Ha bejutunk a BL- vagy az EL csoportkörébe, akkor nem mondom, hogy a továbbjutás reálisan elérhető lenne, de nem szeretnénk pofozógép lenni. Ha odáig eljutunk, akkor pontokat akarunk szerezni, nem pedig négy-ötgólos (...) vereségeket szenvedni” (Farkas Balázs, ex-Videoton)

Petya írta...

sajnos / nem sajnos mi az erdelyi SZigethegysegben leszunk ugyhogy a fagyizas reszemrol elmarad...

farkas balazs mar miert nem jatszik a videotonban? mezey megirigyelhetne olyanokat nyilatkozik.. biztos nem ezert.

en bevallom azert szurkoltam a graznak mert remeltem hogy egy kicsit visszavesznek es a loki multja felertekelodik. uff

Tsutsu írta...

A Maribor után sem vettek vissza..:/

Tsutsu írta...

Az akadály eltűnt, így lehet 19.00kor kezdeni a focit, aki tud jöjjön korábban. Legutóbb kicsit korán fújtuk le a focit, utána felszáradt a pálya, sütött egy kicsit a nap is. Sztem 18.15 körülig lehet várni a döntés meghozatalával.

szerdán 19.00(19.15)-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.L.Tibi
8. Klopasz
9. Rab Tibi (fb alapján?)
10.Norbert Reszegi
11.
12.

Pitti írta...

szerdán 19.00(19.15)-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.L.Tibi
8. Klopasz
9. Rab Tibi (fb alapján?)
10.Norbert Reszegi
11.Mátyus az öreg (szigorúan száraz időben)
12.Szat Balázs
13.Kiss Ricsi (válasz 13:00 után)
14.Szat Ákos ha jön Ricsi és akkor mindkét csapatnál van 1-1 csere

Csak nem úsztam meg sms-ek nélkül.

SirNyű írta...

Rab Tibi azt írta a facebook-on, hogy legfeljebb 19.45-ig tud maradni (18-tól jobb volna neki).

Pitti írta...

Hát izé. Ne szervezzük mostmár át 18:00-ra. Akkor kalkulálunk tartalék emberrel.
Szólok akkor Ákosnak is.

Tsutsu írta...

Ha esetleg lesz üresedés, ne hívjatok mást, mert Fallon is játékra kész..

Petya írta...

mi Norbival oda se tudnánk érni 1800-ra...

azért ne a farok csóválja már a kutyánkat :)

Frank Klopas írta...

Petke: ugyanezt akartam írni! :)
Sőt 19.15-re éppen be fogok esni!

Pitti írta...

Akkor szóljak Ákosnak? Vagy lehet már szóltam, nem emlékszem. :-D
De ha még nem szóljak?

Tsutsu írta...

Azért van itt pár kérdőjel:

1.Rab Tibi akkor gondolom nem jön, ha 19.45 kor menne
2.ÖregM-nek mi a száraz idő
3.Ricsi válaszolt-e már?
4.Ákost akkor hívtad vagy nem?:)

Fallonnak 5-ig tudok szólni, ha az előző kérdőjelesek után kell még ember.

Pitti írta...

Kiss Ricsi nem tud jönni.
Ákosnak szóltam.
Rab Tibit nem értem el.
ÖregMnek a száraz idő esőmentes időt jelent.

Tsutsu írta...

Thx:)

szerdán 19.00-től foci a campuson

1.Tsutsu
2.Pitti
3.Gombi
4.SirNyű
5.PopyL
6.Petyi
7.L.Tibi
8. Klopasz
9. Szat Ákos
10.Norbert Reszegi
11.Mátyus az öreg (szigorúan száraz időben)
12.Szat Balázs

Akkor így ok a lista?

Pitti írta...

Elvileg.
Max Tibi játszik 45 percet.

Tsutsu írta...

Jó volt a tegnapi foci:)

Pitti írta...

Fú én tegnap még játszottam volna de most kibaszott fáradt vagyok és az izomláz még elő se jött.
Részeges nem is olyan ügyetlen. :-)

Petya írta...

Szerintem kurva szar volt szerintem tudjátok miért :)

Pitti írta...

Szerintem tudom, meg szerintem mondtad is.
Szerintem úgy fogunk tenni a jövőben ahogy kérted, mert szerintem sincs jó hatással a játékra.

Frank Klopas írta...

WTF?

Pitti írta...

hahaha :-DDD
Dógozzál!

Frank Klopas írta...

Most már eszembe jutott, miért volt szar!
Nekem jó volt! :)

Tsutsu írta...

Pisti: http://www.haon.hu/debrecen/plankingelj-fotozz-es-nyerj-planking-versenyt-hirdetunk-a-haon-on/1731122

Pitti írta...

Na akkor engedjétek szabadon a fantáziátokat és találjátok ki, hol és milyen öltözékben plankingeljek. Ha vállalható és kivitelezhető megcsinálom.

Tsutsu írta...

Én a strandos képekre gondoltam:)

Pitti írta...

Ott csak egy van.

Tsutsu!

Megújítottam az igazolásom!!! :-D

Tsutsu írta...

Nem hiszem el!:)

És ami a víz fölött van??Azt be lehetne küldeni..:)

Pitti írta...

Az tényleg poén. Levegőben plankingelni nem sokan tudnak. :DDD

Tsutsu írta...

De az ugye nem utómunkákkal lett összehozva? Az tényleg egyedi, sztem beküldhető, de csak az utolsó napon, hogy ne tudják lekoppintani:)

Popya írta...

Bocs Tsutsu a késői válaszért, most értem haza. Én a gyűrűk Urából tudom, és így van a teljes szöveg:

"History became legend, legend became myth"

Tsutsu írta...

Pontosan. Kiváló megoldás!:)

Pitti írta...

Az a poén az egészben Tsutsu hogy nem. Gombi nem tudom hogy kapta el a pillanatot.

Tsutsu írta...

Akkor meg küld be! Nem a legelőnyösebb a szög, de szerintem így is jó. Sajnos az idő nem engedi meg mostanában a javítást..:(

Hermann írta...

Meg vannak a jegyek. H szektor 13. sor...

Pitti írta...

Feltöltöttem.

Petya írta...

Esőben úgyis lesz hely odaülni ahova csak akarunk.

Lacás írta...

Hianyoztok skacok!De kemenynek kell lennem,mint a bakaszar!

Mikor indul a szavazas,hogy mikor megyek haaza?:)

Lacás írta...

Azaz ev es honap:)

De egy kover ameikai csajt addig be kell szereznem:) Eddig egy izmos angolt sikerult, egesz jol kijovunk!

Hallom a LOKI menetel! Valamit el kelll arulnom:))Rohogni fogtok, mint allat!
Buli volt es talalkoztam az asztal sarkaval.Vereztem, mint diszno es hat nem a LOKI polo volt rajtam.
Magyarul li kell mosnom popec mosoporral, hisz nem allithatok be mint egy diszno hozzatok!

Sok puszi!!!

Frank Klopas írta...

Lacikám, mi van azzal az izmos angollal?

Petya írta...

milyen izmos angol fiú?

Lacás írta...

Latom Peti a humorod meg mindig a regi nyers:)

Frank, vegre jelentkeztel te is!:)

Augusztus 20-an repulok Miamiba,onnan pedig tovabb.Van egy lanyismerosom Charlestonban, ot biztos, hogy meglatogatom meg Miami elott.
Meg 2 het aztan kezdodik az igazi elet...

Pitti írta...

Ennyi volt az edzősködés? Azt hittem legalább még egy hónap. Hogy repül az idő. De nyugtass meg minket Laci, hogy ott legalább jó idő van és nem fázol, mert itt mostanság nagyon kaki.

Petya írta...

Laci mi lenne ha szeptember elején meglátogatnálak Texasban? :)

Petya írta...

http://www.pixter.hu/video?id=28966

aki esetleg nem látta volna - bár elég jó helyen voltunk a vonalnál :)

Hermann írta...

Hallott már valaki a Vortex bicaj márkáról?

Pitti írta...

Votec-ről igen de arra nincs pénzed. :-D

Pitti írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.Gombi
4.NagyCs
5.Herr
6.Tsutsu
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.Gombi
4.NagyCs
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.NI Tibi
9.
10.
11.
12.

Petya írta...

eddig ez nagyon király társaság :)

még a két Popi kéne :D

Tsutsu írta...

Nocsak, nem lesz 0. nap?

Tsutsu írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.Gombi
4.NagyCs
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.NI Tibi
9.SirNyű
10.
11.
12.

Én lehet kések, de igyekszek.7-re nagyobb eséllyel odaérnék,de az csak aznap dől el.

Frank Klopas írta...

Gyerekek!
Hogy kerültem a listába?
Mennék focizni, de Csúcsnak igaza van, az a 0. nap.
És Gombi sem lesz..

Petya írta...

én sem értettem de mondom nem szólok hátha elfelejtik hogy mennek a balatonra..

Tsutsu írta...

Pisti tényleg csökkenteni akarja a szervezés költségeit :D

Pitti írta...

Basszus én sem gondolkoztam! Peti tegnap azt mondta hogy meccsen megbeszéltétek, hogy lesz foci szerdán én meg gondolkodás nélkül felírtam a neveket.
Egyetlen kiutat látok, hogy a társaság megmaradjon, még pedig azt hogy átteszzük mára.
Vélemény?
Kiáltson akinek nem jó, de gyorsan, hogy össze tudjuk szedni az embereket!

Pitti írta...

KÖltség csökkentés címszóval meg is kérném azokat az embereket a szervezés folytatásában, akik napközben facebook elérhetőséggel rendelkeznek, hogy fejezzék be a listát.
Köszi!
Azért egy két embernek küldök sms-t akik ilyen módon sem elérhetők, de jelezzetek vissza az időpontmódosítás tekintetében!

Frank Klopas írta...

Pitti, nagykedvem lenne, ma menni, de sajna holnap 6ig dógozok utána indulok Pestre és valamikor össze kéne pakolni, meg sört venni. Erre a ma esté találtam alkalmasnak..

Pitti írta...

Jól értem, hogy akkor Csaba tuti, hogy tud jönni?
A többiekkel mi a helyzet?

Tsutsu írta...

Nem tudom Gombinak jó-e, de Peti sztem nem és Csabának egyik sem.

Emellett Herr sem biztos, hogy jön.

Tsutsu írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.SirNyű
4.NI Tibi
5.Herr (?)
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.
10.
11.
12.

Hermann írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hermann írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.SirNyű
4.NI Tibi
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.
10.
11.
12.

Ricsinek, Zsombinak nem jó.

Pitti írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.SirNyű
4.NI Tibi
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.Csöszi
10. Fekete Miki hónap tudja megmondani
11.
12.

Ricsinek, Zsombinak nem jó.

Pitti írta...

Kiegészítés az előző megjegyzéshez:
Fekete Miki valsz. igen

Pitti írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.SirNyű
4.NI Tibi
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.Csöszi
10. Fekete Miki szerdán tudja megmondani, de valsz igen
11.Komcsi
12.

oregm írta...

én biztos nem megyek Pitti, itt válaszolok, mert gyorsabb, mint mobilon bepötyögni:
egyrészt a múltkori campus-foci után kurva szar volt a lábam, még most is érzem, (pedig nem szokott),
szóval ismét elhatároztam (sokadjára:), hogy nem jövök ide, legalábbis amíg normális cipőm nincsen ( a teremcipőm meg sajnálnám betonon).
De ez a szar cipő + szar talaj kombó oda vezetett, hogy tropára ment a bal sarkam, a jobb lábamon meg előre nem bírtam ráállni, így jópár napig elég viccesen jártam.

meg amúgy is szar volt (lásd Peti:)

Ezért holnapra már igent mondtam egy agrár műfűre, remélem ott jobb lesz - illetve h mindkét helyen jó idő lesz.

egyébként múlt héten kaptam egy képet Tamásról, amin épp fagyizik, sörözik, meg cigizik egyszerre. Azt hiszem ezt hívják hedonizmusnak.
A bal kezében volt a sör és a jobban a fagyi meg a cigi.

+ ja és közben fesztiválozott meg zenét hallgatott stb. is - bár azt nem tudom, hogy melyik fülével mit.

SirNyű írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.
4.NI Tibi
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.Csöszi
10. Fekete Miki szerdán tudja megmondani, de valsz igen
11.Komcsi
12.

Pitti írta...

Látod öregM mit tettél? Szörnyű kihúzta magát a fociról.
Nem akarod velük megosztani azt a képet ami Tamásról készült?
Megnéztelek volna hogyan jársz kelsz abban az állapotban.
Facebook szervezés hogy áll?
Akik nincsnek felvéve nekem facebookon vagy úgy gondoltam róluk azoknak küldtem sms-t.

SirNyű írta...

A kép nem durva, közzétehető.
Egyébként ki küldte a képet? Oláh Zsolti fotózott le a telefonjával.

oregm írta...

en nem tudom kozzetenni, de tenyleg semmi durva, akar egy majalis / idilli csaladi hetvege.
na jo azert megsem:)
tovabbkuldtem

Popya írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.
4.NI Tibi
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.Csöszi
10. Fekete Miki szerdán tudja megmondani, de valsz igen
11.Komcsi
12.Popya

Petya írta...

srácok ha 10-en vagyunk már tudunk játszani egy jót, nem tudom miért kell ragaszkodni mindig a 12 főhöz.. :)

Tsutsu írta...

Azért mert ha vki késik, vagy esetleg visszamondja akkor is lehessen játszani. Pl a részvételem több mint kérdéses, ezért fél 6ig már fel sem jövök a blogra, hogy haladjak.

Popy írta...

Foci szerda campus 18:30

1.Peti
2.Pitti
3.Popy L
4.NI Tibi
5.Herr
6.Tsutsu
7.NI Norbi
8.Fallon
9.Csöszi
10. Fekete Miki szerdán tudja megmondani, de valsz igen
11.Komcsi
12.Popya

Popy írta...

Beírtam magam.

Petya írta...

tényleg? a lista alapján észre se vettük volna.

kösz hogy szóltál Popi!

Popy írta...

Nincs mit. Sejtettem hogy nem látszik, azért írtam.

Petya írta...

"Irónia egy olyan ország mint Dánia, csak ott az irónok élnek."

Na aki tudja hogy miből idéztem vendégem egy sörre. Van pár tippem ki fogja tudni..

Pitti írta...

Jön Fekete MIki úgyhogy megleszünk.

Tsutsu írta...

Ha még van vki aki jönne focizni, helyettem még jöhet, mert én tuti kések, a kérdés csak annyi hogy mennyit..:(

Popya írta...

Saját sörből adod? Mert akkor nagyon gondolkozok. :)

Popya írta...

Kicsit Woody Allan-es...

Tsutsu írta...

1.Peti
2.Pitti
3.Popy L
4.NI Tibi
5.Herr

6.ZÉÉÉ

7.NI Norbi
8.Fallon
9.Csöszi
10. Fekete Miki szerdán tudja megmondani, de valsz igen
11.Komcsi
12.Popya

csabinnyó írta...

ez elég angol humor, szal vagy vipera vagy monty, de inkább az első :)

Tsutsu írta...

Sajnos csak negyed 9-re értem volna oda, de küldtem magam helyett egy meglepetést:(:)

Tsutsu írta...

Ezek sztem nagyon jók:

1. rész:
http://www.youtube.com/watch?v=OLzpqs1E__s&feature=related

2.Katalán nyár
3.A keresztapa
4.A nagy szökés
5.Éjszakai menekülés
6.A legjobb

Mindenkinek, aki szereti, vagy nem szereti, a Barcát vagy a Madridot:)

Pitti írta...

Ezt a focit nem lehet megállni egy megjegyzés nélkül szóval meg is jegyzem, hogy valami hihetetlenül óriási volt!
Hogy Nagy Csaba a statisztikájába át tudja vezetni, elmondanám, hogy heroikus küzdelmek közepette a KOvács Peti KOvács Tibi Reszegi PopyA Fallosz Pitta hatos 1:5-ről megfordítva a mérkőzést 8:6-os győzelmet aratott. Ezt követően lejátszottunk még egy 3-as meccset amit szintén sikerült megnyerni, bár a sikerben már Peti nem osztozhatott velünk ugyanis átállt az ellenfélhez Csöszi és Miki távozásával.
Csaba írjad a statisztikába!

Hozzá kell fűznöm továbbá, hogy szerencse, hogy igazi nagyjaink nem tudtak részt venni ezen a focin mert hajukat tépték volna a sok kihagyott helyzet láttán. :-D

Eme fantasztikus párharcot végül az ennél még fantasztikusabb egész pályán átívelő csavarodó és a pipápaban landoló kapusgólom zárta. :-P

Petya írta...

Csabikám bíztam benned és nem csalatkoztam - ez bizony Fekete Vipera, kokeményen. Megy a sör!

tényleg jó meccs volt, igazi baráti hangulatú, bár nekem nem ment, de a küzdeni tudásunk tényleg példa értékű volt.

Pisti, milyen kapusgól? Srácok ti emlékeztek bármilyen kapusgólra a végén?

Popy írta...

Miért? Pisti rúgott gólt? :)

Pitti írta...

Mennyivel üdítőbb a mosolygó Andit látni a jojóval, amikor megnyitom a blogot, mint az izzadt, szőrös, dekázó Nagy Csabát. :-D

Tsutsu írta...

http://www.dvsc.hu/Lapok/hatterkepek_hu.aspx

Érdekes, hogy azoké a legjobb hátérkép akik még 1 percet sem játszottak a Lokiban. Lehet a többiekről a kép korábban készült, és most szántak elég időt a újakra?:)

És ha most mezt vennék, tuti Simac lenne rajta. (De persze nem veszek:))

Hermann írta...

Hétfőn megyek a Vidi meccsre jegyet venni aug. 14. vasárnap 16:00. Kinek kell?

csabinnyó írta...

áh, nagyszerű hír, majd beszéljük meg, hogy hol és mikor lesz az átadás-átvétel-megivás :)

Pisti, nem is bírsz akkorát rúgni a labdába, hogy elszálljon egyik kapuból a másikba, mit próbálsz itt szédíteni minket? :)

Mi is megjöttünk a nyaralásból. Hát azt kell mondjam, hogy le a kalappal a szüleim előtt, akik 3 gyerekkel mentek annak idején...:)
Mondjuk mobil kiságy, meg ekkora batár babakocsi sose volt velük :P

csabinnyó írta...

(Szandi azt mondja, nyavalygós apuka vagyok és egy hétig se bírnám ki itthon egyedül Grétivel...:( :))

Dzsonasz írta...

mink is megjöttünk, rohadt jó volt.

Petya írta...

Ki hol volt? :)

Tsutsu írta...

http://www.facebook.com/HajduOnline?sk=wall

Szavazzatok Pistire:)

Pitti írta...

Köszi Tsutsu! Nem is állok olyan rossz helyen. :-D

Tsutsu írta...

És ha megnézed szinte csak csajok szavaztak rád:) Majd terjesztem én is:)

Tsutsu írta...

Azért láttam Szabó Balázs (közgáz) is elég aktív volt..sőt:)De a Pistié szerintem mindet veri, kérdés elég ismerősöd van..

Tsutsu írta...

Van valaki aki olyan őrült, hogy 7-re jöjjön úszni, vagy holnap, vagy holnapután? Reggel 7-re:)

Hermann írta...

Szerintem már te is tudod a választ! :)

Tsutsu írta...

Foci, szerda, campus 19:00

1.Tsutsu
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Foci, szerda, campus 19:00

1.Tsutsu
2.Gombi
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pitti írta...

Foci, szerda, campus 19:00

1.Tsutsu
2.Gombi
3.Pitti a király
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Dzsonasz írta...

nekem nincs facebookom így nem tudok szavazni, viszont elmondhatjátok miről van szó?

egyéként olaszo.ban voltunk dél toscana-ban majd siena,firenze,észak adria, kőszeg sopron, fertő-tó körültekerés volt a program, nagyon jó volt, jövő héten meg azután megyek majd haza, remélem sokótokkal találkozunk vmelyik hétvégén.

Hermann írta...

A körültekerés ugye nem biciklit jelent?!

Pitti írta...

Nem Herr, vizibiciklit.

Hermann írta...

Szar lehetett az autópályán... :)

Dzsonasz írta...

de biciklit, nem értem a kérdést...

Tsutsu írta...

Srácok, nem akartok Pistinek egy nagy pizzát? Lájkoljatok ezerrel!

Pisti, majd ide is tedd fel a képet, hogy Dzsonasz is lássa miről van szó.

Tsutsu írta...

Foci, szerda, campus 19:00

1.Tsutsu
2.Gombi
3.Pitti a király
4.Szörnyű
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Holnap majd küldök pár sms-t, de NI Fallon, NI Norbi, NI Tibi és talán NI Peti sem ér rá.

Pitti írta...

Öööö lehet én sem. :-(

Tsutsu írta...

Akkor szerintem hagyjuk ezt a focit..:(

Pitti írta...

Nagyon nem jönnek a szavazatok az ismerősöktől Tsutsu. El fogom bukni a versenyt.
Az NI igazán odatehetné magát ;-)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150276124348324&set=a.10150276123783324.365599.276466898323&type=1&theater

Tsutsu írta...

Sajnos az ismerősök vagy lusták, vagy még nem jöttek rá, hogy lehet szavazni..:(:)

Hermann írta...

Nálam ez utóbbi a helyzet.

Popy írta...

Én is csak később jöttem rá, hogy a köcsög Haon csak úgy enged szavazni, ha előbb lájkolod magát a haon fb oldalát. A köcsögök... De megtettem, mivel szeretném ha Pitti nyerne.

Popy írta...

Legalábbis nekem csak így engedte a szavazást...

Tsutsu írta...

Szerintem ezért van másnál is ilyen kevés szavazat, én is szenvedtem eleget mire kitaláltam, hogyan tudok szavazni, de vhogy úgy kell ahogy Popy írta.

csabinnyó írta...

(a cégnél épp ezért csináltunk fotópályázatot, mert akkor lájkolni kell előbb az oldalunkat ;))

mivel nekem nincs fb-om, és nem is lesz, ezért szavazni se tudok, sorry :)

Pety: mi a Bükkben kirándultunk pár napot, de gondolom az asszonykáddal a képek alapján már rájöttetek :P

Pitti írta...

Vasárnap 10:00 Campus Foci?

1.Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Nekem vnap délelőtt KIKA és egyéb boltok, tehát nekem marad jövő szerda.

Popy írta...

Vasárnap nekünk sem jó.

Hermann írta...

A foci nekem sem jó.

Aki viszont Loki meccsre jön legyen ott 15:45kor a bejáratnál. NAGYCSÉ számolj a kocsi sorral mert másnapos leszek és nem lesz kedvem ki vinni neked a jegyet ha már leültem!

Pitti írta...

Szombat 18:00 Campus Foci?

1.Pitti
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tsutsu írta...

Nekem az sem jó..csak vnap du a Loki meccs. De ha arra kiírunk egy listát szivesen feliratkozok.

Popy írta...

Szombat nekünk sem jó, Pesten leszünk a hétvégén.

Frank Klopas írta...

Skacok!
Szombat estére vmi terv?
Van valakinek kedve valamit csinálni?

Popy írta...

Kár volt elmondanom, hogy nem leszünk itthon. Frank egyből bulit szervez... :D

Tsutsu írta...

A frankok már csak ilyenek:)

Pitti írta...

Akkor foci sztornó.
Én valsz ugornyán leszek mégis csak a hétvégén

Hermann írta...

Bogácsra megyünk úgyhogy a Loki meccsig minden bukó.

Dzsonasz írta...

Balaton.
viszont jövő hét és azután otthon.

Tsutsu írta...

Aki esetleg lemaradna a hírekről:

„Izgatottsággal tölt el, hogy egy ilyen nagylelkű klub tagja legyek – mondta Eto'o. – Bár fogalmam sincs, hogy hová készülök. Kínába? Idahóba? De hogy őszinte legyek, amennyi pénzt ők fizetnek nekem, az alapján ez a klub még akkor is érdekelne, ha a Nap felszínén lenne. Bill Gates vagyok!"
„Komolyan, valaki meg tudná nekem mutatni a Google-ban, hogy merre található ez a klub? – kérdezte az őt meginterjúvoló újságíróktól a kameruni. – Megtenném magam is, ám tényleg fogalmam sincs, hogy merre keressem, mert nem tudom lebetűzni. De ez egy focicsapat, igaz?"

A csapat ahová elméletileg igazol a Anzsi macskakaja. Az ilyen játékosra szokták azt mondani, hogy zsoldos?

Frank Klopas írta...

Pitta! Jegyezd be a sikered! ;)

bajigál írta...

Július 7-től augusztus 2-ig, déli 12:00-ig lehetett a saját készítésű planking-képeiteket feltölteni a HAON-ra. Aztán augusztus 2-től a Hajdú Online Facebook oldalán lehetett szavazni egészen augusztus 12-ig, délig.


A nyertesek:
Antal János – 168 like
Szabados László – 133 like
Görömbei István -109 like



A nyeremény 1-1 óriáspizza a Don Pepe Pizzériától az első három helyezettnek, azaz annak a három képnek a feltöltőjét illeti meg, aki a Hajdu Online Facebook oldalán a legtöbb lájkot kapta. Gratulálunk!

Tsutsu írta...

Ezaztánigen!!:) Jó étvágyat az új (plank)celebünknek!:D:D

Tsutsu írta...

Ez azt jelenti, hogy Pisti a 3. "legjobb plankingező" a városban?:) Egy kis edzés és jövőre az arany lesz a célkitűzés! Bár nem tudom, hogy lehet-e ezt még fejleszteni. (Víz alatt?:))