2012. június 20., szerda

L'viv 2012.06.16-18. Part I.

Sokadik egészségügyi megálló az odaúton. Fogyott a sör tisztességgel. Az első már reggel 7 előtt kinyílt.

A településekről árad a szegénység. De azért mindenhol található egy fullcsicsa templom.

A kapitalizmus megvetette a lábát.. Az első megállónk Lembergben. Itt döbbentünk rá, hogy nincs ócsóság! A termékek egy része drágább volt, mint otthon. Ami olcsóbb, az is max 10-20%-kal.

Bill készült!

A szobánk. Itt épp a megérkezés örömére nekifutásból akarunk összemellezni! Nem nagyon sikerült.. Amúgy a szállás kultúrált volt, a személyzet pedig jófej!

Polak, Węgier, dwa bratanki - Tele volt lengyellel, nem is értem miért, bár van egy jelentős lengyel kisebbség Lembergben, de azért nagyon sokan voltak.

Leopold von Sacher-Masoch szobra. Ettől a kedves lembergi lakostól ered a mazochizmus. Meg egy mazochista csaj, valahogy odakerült a képre, mert már ilyenkor nehéz volt minket elviselni...az ital..hm..

Apácák voltak bőven és tüntettek. Szerencsére nem az EB ellen.

Preki megsétáltatta kedvenc játékosát, John Terryt. Még szerencse, hogy nem tudott róla, mert többször kifejtette, hogy ha találkozna vele arconhugyozná.

Sok téma forgott az EB körül

A magyar gyarmatosítás megindult!

Petke, nagyon tetszett volna az autópark! Lada, Volga, Mercedes. Mind legalább 25 éves.

Miután jegyhez jutottunk, utunk egyből a templomba vezetett, hogy hálát adjunk..


Pár nap múlva bejegyzem a folytatást is. Csak egyszerre nem akartam 25 képet.
Rengeteg baromság történt, de nagy részét, azért inkább nem írnám le! :D
Személyesen majd elmondom..

32 megjegyzés:

Lacás írta...

Jok a kepek Klop.Hany reszesre tervezed a csodat? Pittat hogy-hogy nem vittetek magatokkal??
Vagy csak a szokasos nemet brancs kivaltsaga az ilyen buli?
Latjatok sracok, hogy tudnek en ilyen sztar bejegyzeseket csinalni Amerikarol??:)

Ja igen Klop, mit szolsz, hogy Soma is valik? Mi meg egyelore nem rontjuk a stat-ot:)

Lacás írta...

Amugy jo, hogy a nagymeccsek hetvegen lesznek, legalabb azokat latom.
A hetkozi erdekesebb meccseket inkabb letoltogetem.
Mit szoltok Kassaiekhoz?? Mentsegukre szolgaljon, hogy aki ezt kiszurja az nagyon sasszemu:)

A spanyolokat szerintem 2 csapat verheti meg: a portugal es a nemet.
A portugal a spanyolhoz hasonlo stilus,azt nem csipazzak, a nemet meg gyoztes tipus.

Frank Klopas írta...

Soma válik??

Petya írta...

Nagyon király képek. Voltam már én is kétszer is Kárpátalján, persze Lemberg egy csodaváros ahhoz képest ahol én voltam korábban :)

Biztos nagyon király volt, arra azért kiváncsi lennék hogy jegyet hogy sikerült szereznetek. Kinek a gépével voltatok amúgy?

Hermann írta...

Határon sokat szoptatok? Kellett bárkinek kenőpénzt adnotok? Hogy zajlott a jegyszerzés?

Ugye megmondtam hogy már reggel felsértitek az első sört!

Preki anyukájának a gépével voltak.

Frank Klopas írta...

A jegy nem is volt vészes. Voltak lerakva EB-s infópontok a városban. Érdeklődtünk jegyről és adtak néhány telefonszámot, amit pár üzér otthagyott az érdeklődőknek. Telefonáltunk, smseztünk, letárgyaltuk, találkozutnk, kifizettük. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen sima lesz!

A határ: ismerősi ajánlásra Barabást céloztuk meg, mert azt mondták, hogy ott nem fognak velünk kekeckedni. Kicsit szívóztek, kb 40 percet félreállítottak, ide mentünk-oda mentünk a bódék között. 5 különböző ember elkérte ugyanazokat a papírokat. A bosszantó az volt, hogy a mögöttünk jövő pár autó már rég elment, amikor mi még mindig ott gyakorlatoztunk. Amint átmentünk a határon 30 méterre már megállított egy rendőr. De több nem volt. Bár nagyon sokszor hittük azt, jattolni egyszer sem kellett... Sőt, még a közterületen való hugyozásért sem büntettek meg, csak megkocogtatták a vállam én meg azt hittem Bill, és oda sem fordulva folytattam.. :D Az gáz volt, de nem bántottak.

Petya írta...

Hehe ez jó sztori :)

A határon való félreállítás és a nem jattolás között azért van összefüggés, erre nem gondoltatok? :) A többi autó aki mind megelőzött benneteket mind tejeltek (általában 200/500 forintot fejenként). Tudom, mert mi sem adtunk odafele a határőrnek és majd szétszedték a kocsit, visszafele már adtunk. :)

csabinnyó írta...

A kepek alapjan hiheto, h mar reggel kilyukadt az elso ser. :)
Debrecenben van most vmi nagy kivetito, ahol meg lehetne nezni majd a dontot?

Frank Klopas írta...

Hétvége strand?

Pitti írta...

hétvégén szar idő lesz

Frank Klopas írta...

Télleg?

Hermann írta...

Pitti te milyen időjárás jelentést nézel?

Petya írta...

szombaton munka - még jó hogy szar idő lesz :)

Pitti írta...

Én csak annyit hallottam a rádióban hogy lehülés lesz ebből következtettem a szar időre.
Most nézem hogy csak 30 fokot mond vasárnapra ami tényleg lehűlés a héten mért napi csúcsokhoz képest.

Akkor strandoljunk.

Lezárult egy korszak az életemben. Az elmúlt 3 héten 28 óra túlórát gyűjtöttem össze, de minden esti EB meccset megnéztem.

Pitti írta...

Vasárnap strand?

Pitti írta...

Ú nem jó forma 1 lesz.

Pitti írta...

Jé ma délután lesz a diplomaosztóm. :-D

Hermann írta...

Jól elbeszélgetsz magaddal Pitti! :)

Valamelyik délután nekem is megfelelne strandra.

Lacás írta...

Ja, Pitta mar skizofren lett a blogon!
:)

Jott a fehervari csaladnak 2 baratja,persze azok is nagy vidisek. es mondtak, hogy mekkora presztizsharc lesz a szuperkupa-donton.
Hoztak palinkat, egy kicsit kestem is a melobol, raadasul eleg masnapos is voltam..
De ez mind semmi: kint az udvaron egy hulye madar tartotta rettegesben a tarsasagot.Nagyon kozel repult ezerrel,raduvoltott, van akinek meg a fulet is megcsipegette.Az egesz madar volt akkora, mint a kezem, de nagyon harcias.Mar tobben is szorgalmaztak egy company gun-t es valahogy leloni.
Szoval a lenyeg, hogy en nagy allatbarat vagyok, de ezt a madarat szetteptem volna szivesen!

Lacás írta...

Ja, Pitta mar skizofren lett a blogon!
:)

Jott a fehervari csaladnak 2 baratja,persze azok is nagy vidisek. es mondtak, hogy mekkora presztizsharc lesz a szuperkupa-donton.
Hoztak palinkat, egy kicsit kestem is a melobol, raadasul eleg masnapos is voltam..
De ez mind semmi: kint az udvaron egy hulye madar tartotta rettegesben a tarsasagot.Nagyon kozel repult ezerrel,raduvoltott, van akinek meg a fulet is megcsipegette.Az egesz madar volt akkora, mint a kezem, de nagyon harcias.Mar tobben is szorgalmaztak egy company gun-t es valahogy leloni.
Szoval a lenyeg, hogy en nagy allatbarat vagyok, de ezt a madarat szetteptem volna szivesen!

Lacás írta...

Ja igen Csabi,Soma valik, de azt hittem ezt mondta a talin.

Lacás írta...

Ja igen Csabi,Soma valik, de azt hittem ezt mondta a talin.

csabinnyó írta...

Lacás, beszéltél Somával? Mit szeretett volna? :)
Én is találkoztam vele 2x is az elmúlt hetekben, de még csak nem is utalt rá, hogy vmi gondjuk van. Szomorú, sajnálom őket, főleg a két kisgyereket...

Hermann írta...

Szerintem az emberek általában nem reklámozzák a válásukat főleg előtte nem.

Ki nyerte a tipp versenyt?

Hermann írta...

http://www.nemzetisport.hu/foci_eb_2012/az-eb-16-napja-percrol-percre-2142637

a 11:22-es bejegyzést küldeném Klopasnak!

Frank Klopas írta...

Kösz Herr!
Egy pillanatra azt hittem a csajt küldöd.. :P

Sém!
Soma nem mondott semmit!
Amúgy is egy vicc volt, amit az osztálytalálkozón művelt!
Tulajdonképpen nem is találkoztunk!
Dudás Ági érkezett Angliából és Soma felment elé a repülőtérre, hogy segítsen gyorsabban hazajutni! Mint később kiderült vonattal! Ez aztán qrva nagy segítség! Aztán rossz pályaudvarra mentek, ahonnan nem jött Debrecenbe vonat, szóval valahogy 2-3 magasságában érkeztek Debrecenbe, amikor is a buli már kifújt és mindenki ment haza az osztálytalálkozóról..
Ja, és Ági jobban néz ki a képeken, mint élőben!

Lacás írta...

MCsabi, igen hivott Soma telefonon, hogy gyorsan hivjam mar vissza, mert neki igy olcsobb:)
Milyen statuszban van nalatok a cegnel, vagy egyaltalan dolgozik nektek??
Mint utobb kiderult, eleg nagy suletlensegeket mondott a Flavonos temaval kapcsolatban, lehet a valast is csak brahibol mondta..

Klopasz, a vonatos sztori nagyon nagy:)Mentek vegul strandra??
Haverfoci?? vagy mindenki EB-lazban eg?
En a kajat mindenestre ugy idozitem,hogy lassam a meccset, szoval bele kell huzzak:egy sor krumpli, egy sor csirkemell, egy sor hagyma.ezt 3-szor, teszek bele fokhagymat, tetejen sajt es tejfol.
Nyami-nyami!

Pitti írta...

Holnap strand?

Hermann írta...

Ezen a meccsen Knézy nyivákolása volt a legrosszabb...

Petya írta...

hát srácok a hétvégi meccsek bűn rosszak voltak..

csabinnyó írta...

De legalább igazságos eredmények születtek...
Hétvégén, vasárnap akkor van kedve valakinek túrázni jönni velünk?

Lacás írta...

A szombati meccs katasztrofa volt,nagyon gyenge.
Viszont a tegnapi nagyon jo volt,orultem a hosszabbitasnak is es szelkakaskent inkabb az olaszoknak szurkoltam, mert bar ott van Balotteli, ez egy szeretheto csapat.
A kozeppalya kivalo Marchisio-val es De Rossi-val. Pirlora meg nem gondoltam volna, hogy valaha azt mondom, hogy jo focista,most is csak irom:jo jatekos es remekul szervezett!
Sportszakmai szempontbol a tegnapi meccs volt eddig a legszinvonalasabb nalam!
A nemetek eselyesebbek, de nem fogjak a meccset felvallrol venni, az biztos!